Україна
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 жовтня 2010 р. сп рава № 2а-18069/10/0570
Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17
час прийняття постанови: < година >
Донецький окружний адмін істративний суд в складі:
головуючого судді Буряк І . В.
при секретарі Беспал ько Г.Г.
за участю представників с торін:
позивача Черкасова Е.В. (паспо рт)
Кінаш Т.П. (дов. від 16.09.2010р. № 2387/02)
відповідача: Початкової А.О. (д ов. від 01.09.2010р. №05-13-11-17/9506)
Закутної В.В. (дов. від 01.09.20 10р. №05-13-11-17/9491)
розглянувши у відкритому с удовому засіданні
позовну заяву Сніжнянської міської са нітарно-епідеміологічної ст анції
до Контрольно-ревізійного управління в Донецькій облас ті
про визнання недійсною вим оги від 09.10.2009р. № 27-13/807 в частині від шкодування витрат на суму 100 870 ,00 грн.
ВСТАНОВИВ:
Сніжнянська міська саніта рно-епідеміологічна станція (надалі - позивач, Сніжнянсь ка СЕС) звернулась до суду із п озовом до Контрольно-ревізій ного управління в Донецькій області (надалі - відповіда ч, КРУ в Донецькій області) про визнання недійсною вимоги в ід 09.10.2009р. № 27-13/807, в частині відшкод ування витрат на суму 100 870,00 грн .
Позов мотивовано незгодою позивача із оскаржуваною ви могою в частині відшкодуванн я витрат по утриманню посад п рацівників зайнятих надання м послуг на платній основі пр оведених за рахунок коштів з агального фонду бюджету шлях ом зменшення асигнувань бюдж етних коштів. Позивач вважає вказану вимогу безпідставно ю та такою, що прийнята на підс таві необґрунтованих виснов ків проведеної Контрольно-ре візійним відділом в м. Сніжне ревізії, за наслідками якої с кладений Акт від 22.09.2009р. № 04.2-2 7/017.
У судовому засіданні від 10.08. 2010р. оголошувалось про відкла дення розгляду справи до 02.09.2010р . за клопотанням позивача.
У судовому засіданні від 02.09. 2010р. оголошувалась перерва до 28.09.2010р., від 28.09.2010р. до 06.10.2010р., 06.10.2010р. до 11 .10.2010р., та від 11.10.2010р. до 18.10.2010р., на під ставі ч.2 ст. 150 КАС України.
У судовому засіданні від 18.10. 2010р. представники позивача по зов підтримали та просили су д його задовольнити, посилаю чись на обставини, викладені у позові.
Відповідач надав заперече ння на позовну заяву за зміст ом яких проти вимог позивача заперечував, вважаючи, що рев ізією Сніжнянської СЕС, за на слідками якої складений Ак т від 22.09.2009р. № 04.2-27/017 та оскаржува на вимога, правильно встанов лені порушення позивачем чин ного законодавства щодо пров едення видатків на утримання посад працівників зайнятих наданням послуг на платній о снові за рахунок коштів зага льного фонду бюджету, у штаті якого вони знаходяться, на за гальну суму 100 870,00 грн.
Представники відповідача у судовому засіданні від 18.10.2010р . проти задоволення позовних вимог заперечували та проси ли у їх задоволенні відмовит и.
Суд, заслухавши пояснення п редставників сторін, перевір ивши матеріали справи і обго воривши доводи адміністрати вного позову, дійшов наступн их висновків.
Сніжнянська СЕС є закладом санітарно-профілактичного п рофілю і входить до системи д ержавної санітарно-епідеміо логічної служби Міністерств а охорони здоров' я України, має статус юридичної особи, п ро що зазначено у Статуті Сні жнянської СЕС, затвердженого наказом МОЗ України від 13.07.2006р. № 470.
Контрольно-ревізійним від ділом в м. Сніжне (надалі - КРВ в м. Сніжне) проведена ревізія в икористання бюджетних кошті в, виділених Міністерством о хорони здоров' я України для проведення державного саніт арно-епідеміологічного нагл яду та дезінфекційних заході в у Сніжнянській СЕС за періо д з 01.03.2006р. по 31.07.2009р., за наслідками якої складений відповідний Акт від 22.09.2009р. № 04.2-27/017.
На підставі висновків вказ аного Акту, КРВ в м. Сніжне прийнята вимога щодо усунен ня виявлених порушень від 09.10.20 09р. №27-13/807, згідно якої (в оскаржув аній частині) ревізією виявл ено порушення п.3а Постанови К абінету Міністрів України ві д 17 травня 2002 р. N 659 «Про затвердже ння переліку груп власних на дходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та на прямів використання»; п.23 «Пор ядку складання, розгляду, зат вердження та основних вимог до виконання кошторисів бюдж етних установ», затвердженог о Постановою Кабінету Мініст рів України від 28 лютого 2002 р. N 228; п.1 примітки Додатку №39 до Нака зу Міністерства охорони здор ов'я України від 23 лютого 2000 рок у N 33 «Про штатні нормативи та т ипові штати закладів охорони здоров'я» - проведено видатки на утримання посад працівни ків зайнятих наданням послуг на платній основі за рахунок коштів загального фонду бюд жету, у штаті якого вони знахо дяться, на загальну суму 100 870,00 г рн., та, відповідно, позивачу п ред' явлена вимога, відповід но до якої останній повинен в ідшкодувати витрати у сумі 100 870,00 грн. по утриманню посад пра цівників зайнятих наданням п ослуг на платній основі пров едених за рахунок коштів заг ального фонду бюджету шляхом зменшення асигнувань бюджет них коштів.
Також, у матеріалах справи н аявні заперечення від 01.10.2009р. №1 658/09 до Акту від 22.09.2009р. за №04.2-27/017 та висновок на вказані запер ечення від 09.10.2009р., згідно яких в казані заперечення на вимогу в оскаржуваній частині не пр иймаються.
Згідно Акту від 22.09.2009р. № 04.2-27/017 , кошториси доходів і видаткі в на 2006-2009 роки складені з дотрим анням вимог Порядку складанн я, розгляду, затвердження та о сновних вимог до виконання к ошторисів бюджетних установ », затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України в ід 28.02.2002р.№228, порушень не встанов лено.
Проведеним аналізом викон ання кошторисів позивача вст ановлено, що до видаткової ча стини кошторису додаються ро зрахунки реальної потреби в бюджетних асигнуваннях. До к ожного коду економічної клас ифікації додаються планові п ризначення та розрахунки.
Планування видатків на опл ату праці здійснювалось вихо дячи з показників по штатам і контингентам згідно із штат ним розкладом.
Ревізією встановлено, що у 2 006-2007 роках у штатному розпису п озивача по загальному фонду бюджету затверджено 76,5 посад працівників, у 2008 році - 76,25 пос ад, у 2009 році - 74,5 посад працівн иків.
Ревізією встановлено, що за період з 01.03.2006р. по 31.07.2009р. фактичн о нараховано і сплачено заро бітної плати, затвердженої у кошторисі по спеціальному ф онду, по КЕКВ 1110 «Оплата праців ників бюджетних установ» на загальну суму 608,34 грн. та прове дено нарахування на заробітн у плату по КЕКВ 1120 «Нарахуванн я на заробітну плату» в сумі 22 5,09 грн.
Крім того, ревізією встанов лено, що позивачем у періоді з 01.01.2007р. по 31.12.2008р. заплановано та в икористано коштів спеціальн ого фонду на оплату праці шта тним працівникам, які надают ь платні послуги, у вигляді пр емії на підставі наказів гол овного державного лікаря Ч еркасова Є.В. та відповідно колективного договору на за гальну суму 13 500,00 грн., в тому чис лі у 2007р. - 4 300,00 грн., 2008р. - 9 200,00 грн.
В Акті від 22.09.2009р. за №04.2-27/017 з азначено, що штатним розписо м позивача не передбачено по сади працівників у повному о бсязі, які утримаються за рах унок коштів спеціального фон ду, видатки на утримання поса д працівників зайнятих надан ням послуг на платній основі було проведено за рахунок ко штів загального фонду бюджет у, у штаті якого вони знаходят ься, в порушення п. 3а до Постан ови Кабінету Міністрів Украї ни «Про затвердження Перелік у груп власних надходжень бю джетних установ, вимоги щодо їх утворення та напрями вико ристання» від 17 травня 2002 р. N 659; п .23 «Порядку складання, розгляд у, затвердження та основні ви моги до виконання кошторисів бюджетних установ», затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 28 лютого 2002 р. N 228; п. 1 примітки Додатку №39 д о Наказу Міністерства охорон и здоров'я України від 23 лютог о 2000 року N 33 «Про штатні нормати ви та типові штати закладів о хорони здоров'я».
Контрольно-ревізійним від ділом в м. Сніжне в Акті ві д 22.09.2009р. за №04.2-27/017 зазначено, що за період з 01.03.2006р. по 31.07.2009р. позивач ем, за рахунок коштів загальн ого фонду кошторису проведен о витрат по оплаті праці з нар ахуванням на неї спеціальног о фонду, в загальній сумі 125 245,15 г рн., в тому числі 2006р. - 813,71 грн., 2007р . - 17 378,00 грн., 2008р. - 52 970,49 грн., 2009р. - 54 082,95 грн.
На підставі наведеного, рев ізори дійшло до висновку, що в наслідок допущених порушень , у формі «Звіт про виконання з агального фонду кошторису ус танови» касові та фактичні в идатки за КЕКВ 1110 «Оплата прац і працівників бюджетних уста нов», КЕКВ 1111 «Заробітна плата » завищено на 91 895,09 грн.; КЕКВ 1120 «Н арахування на заробітну плат у» на 33 350,07 грн.
В Акті від 22.09.2009р. за №04.2-27/017 з азначено, що відповідне пору шення призвело до необґрунто ваного проведених установою видатків по оплаті праці за р ахунок коштів загального фон ду кошторису на суму 125 245,15 грн.
Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством.
Органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння, їх посадові особи зобов'я зані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосі б, що передбачені Конституці єю та законами України.
Відповідно до п. 2 Переліку г руп власних надходжень бюдже тних установ, вимоги щодо їх у творення та напрями використ ання, що є додатком № 1 до Поста нови Кабінету Міністрів Укра їни від 17 травня 2002 р. N 659, встанов лено, що власні надходження б юджетних установ поділяютьс я на дві групи, при цьому до пе ршої групи належить плата за послуги, що надаються бюджет ними установами.
Цю групу утворюють надходж ення від плати за послуги, що н адаються бюджетними установ ами згідно із законами та нор мативно-правовими актами. Та кі надходження мають постійн ий характер і обов'язково пла нуються у бюджеті.
Перша група поділяється на підгрупи, у тому числі перша п ідгрупа, яка визначена підпу нктом 1 пункту 2 зазначеного Пе реліку, - плата за послуги, що н адаються бюджетними установ ами згідно з їх функціональн ими повноваженнями, тобто це кошти, які надійшли бюджетни м установам як плата за послу ги, надання яких пов'язане з ви конанням основних функцій та завдань бюджетних установ, а також за послуги із створенн я умов для початку реалізаці ї інфраструктурних проектів .
Згідно п.3 зазначеного Пер еліку встановлено, що власні надходження бюджетних устан ов використовуються відпові дно до закону про державний б юджет чи рішення про місцеви й бюджет за такими напрямами : перша група: підгрупа 1 - на пок риття витрат, пов'язаних з орг анізацією та наданням зазнач ених у підгрупі послуг, а тако ж за погодженням з Мінфіном в итрат капітального характер у, пов'язаних з наданням послу г із створення умов для почат ку реалізації інфраструктур них проектів (абзац другий пі дпункту «а» пункту 3 зазначен ого Переліку).
Відповідно до п. 1 Порядку ск ладання, розгляду, затвердже ння та основні вимоги до вико нання кошторисів бюджетних у станов, затвердженого постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 28 лютого 2002 р. N 228, встанов лено, що кошторис бюджетних у станов (далі - кошторис) має та кі складові частини:
- загальний фонд, який місти ть обсяг надходжень із загал ьного фонду бюджету та розпо діл видатків за повною еконо мічною класифікацією видатк ів на виконання бюджетною ус тановою (далі - установа) основ них функцій або розподіл над ання кредитів з бюджету за кл асифікацією кредитування бю джету;
- спеціальний фонд, який міс тить обсяг надходжень із спе ціального фонду бюджету на к онкретну мету та їх розподіл за повною економічною класи фікацією видатків на здійсне ння відповідних видатків згі дно із законодавством, а тако ж на реалізацію пріоритетних заходів, пов'язаних з виконан ням установою основних функц ій, або розподіл надання кред итів з бюджету згідно із зако нодавством за класифікацією кредитування бюджету.
Пунктом 18 вказаного Порядку встановлено, що у процесі фор мування спеціального фонду п роекту кошторису планування власних надходжень бюджетни х установ здійснюється за гр упами та підгрупами відповід но до правил, визначених зако нодавством для цієї категорі ї доходів бюджету.
У відповідності до п.19 вказа ного Порядку, спеціальний фо нд проекту кошторису передба чає зведення показників за в сіма джерелами надходження к оштів до цього фонду та відпо відними напрямами їх викорис тання.
Розподіл видатків або нада ння кредитів з бюджету спеці ального фонду проекту коштор ису проводиться виключно в м ежах і за рахунок відповідни х надходжень, запланованих н а цю мету в зазначеному фонді .
Згідно п. 20 вказаного Поря дку, під час визначення обсяг ів видатків та/або надання кр едитів з бюджету розпорядник ів нижчого рівня головні роз порядники повинні враховува ти об'єктивну потребу в кошта х кожної установи, виходячи з її основних виробничих пока зників і контингентів, які вс тановлюються для установ (кі лькість класів, учнів у школа х, ліжок у лікарнях, дітей у до шкільних закладах тощо), обся гу виконуваної роботи, штатн ої чисельності, необхідності погашення дебіторської і кр едиторської заборгованості та реалізації окремих прогр ам і намічених заходів щодо с корочення витрат у плановому періоді.
Обов'язковим є виконання ви моги щодо першочергового заб езпечення бюджетними коштам и видатків на оплату праці з н арахуваннями, а також на госп одарське утримання установ. Під час визначення видатків у проектах кошторисів устано ви повинен забезпечуватися с уворий режим економії коштів і матеріальних цінностей. До кошторисів можуть включатис я тільки видатки, передбачен і законодавством, необхідніс ть яких обумовлена характеро м діяльності установи. Видат ки на придбання обладнання, к апітальний ремонт приміщень тощо, які не є першочерговими , можуть передбачатися лише з а умови забезпечення коштами невідкладних витрат та відс утності заборгованості. При цьому видатки на заробітну п лату з коштів спеціального ф онду обчислюються залежно ві д обсягу діяльності, що прова диться за рахунок цих коштів , із застосуванням встановле них законодавством норм, які використовуються установам и аналогічного профілю.
У відповідності до п. 23 Поряд ку складання, розгляду, затве рдження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджет них установ встановлено, що в идатки спеціального фонду ко шторису за рахунок власних н адходжень плануються у такій послідовності: за встановле ними напрямами використання , на погашення заборгованост і установи з бюджетних зобов 'язань за спеціальним та зага льним фондом кошторису та на проведення заходів, пов'язан их з виконанням основних фун кцій, які не забезпечені (або ч астково забезпечені) видатка ми загального фонду.
При цьому розпорядник бюдж етних коштів здійснює коригу вання обсягів узятих бюджетн их зобов'язань за загальним ф ондом кошторису для проведен ня видатків з цих зобов'язань із спеціального фонду кошто рису відповідно до бюджетног о законодавства.
Наказом Міністерства охор они здоров'я України від 23 лют ого 2000 року N 33 «Про штатні норма тиви та типові штати закладі в охорони здоров'я» затвердж ені Штатні нормативи медично го та інженерно-технічного п ерсоналу для позивача (додат ок № 39 до зазначеного Наказу)
Пунктом першим Додатку № 39 з азначеного Наказу встановле но, що чисельність посад меди чного персоналу санітарно-еп ідеміологічних станцій збіл ьшується:
а) за наявності санітарного пропускника - на 1 посаду інст руктора-дезінфектора та 2 пос ади дезінфекторів;
б) при організації в установ леному порядку санітарно-кар антинних пунктів на сухопутн их кордонах України - на 1 поса ду помічника лікаря-епідеміо лога і 1 посаду дезінфектора в зміну;
в) при обсязі робіт бактеріо логічної лабораторії понад 2 0 тис. лабораторних одиниць на рік - з розрахунку 1 посада:
- лікаря-бактеріолога на 20 ти с. лабораторних одиниць на рі к (понад 20 тис.) для безпосередн ього проведення аналізів;
- лаборанта - на 10 тис. лаборат орних одиниць на рік (понад 20 т ис.) для безпосереднього пров едення аналізів;
г) при потребі обробки площі (поверхні) проти комарів, моск ітів, мух та їх личинок - на 1 пос аду дезінфектора в паразитол огічному (епідеміологічному ) відділенні:
- на 5 га водної площі, що підл ягає наземній обробці проти личинок, комарів, а при розкид аних, дрібних (менше 0,1 га) водой мищах на одному - двох га;
- на 50 тис. м2 приміщень, що підл ягають обробці проти комарів , москітів, мух та інш.
Крім того, вводиться 1 посад а інструктора-дезінфектора н а 6 посад дезінфекторів;
д) при проведенні платних са нітарно-гігієнічних та бакте ріологічних досліджень - на к ількість посад лікарів-лабор антів і лаборантів, що визнач ається, виходячи з норм наван таження та обсягу роботи.
Крім того, за наявності не м енше 4 посад лікарів-лаборант ів і лаборантів - уводиться 1 п осада молодшої медичної сест ри.
Указані посади утримуютьс я на госпрозрахунку чи за рах унок спецкоштів.
Таким чином, покриття витра т, пов'язаних з організацією т а наданням платних послуг, що надаються бюджетними устано вами згідно з їх функціональ ними повноваженнями здійсню ється за рахунок спеціальног о фонду.
Але, слід зазначити, що, відп овідно до Акту від 22.09.2009р. за №04.2-27/017, штатний розпис по спеці альному фонду бюджету Сніжня нської СЕС затверджено у 2006-2007 р оках 0,75 посади працівників, у 2008 році - 1 посада, у 2009 році штат ний розпис не складався, про щ о зазначено в Акті від 22.09.200 9р. за №04.2-27/017. Порушень при склада нні та затвердженні штатних розписів на 2006-2009 роки, ревізією не встановлено.
Ревізією витрачання кошті в, які надійшли до Сніжнянськ ої СЕС від надання платних по слуг за період за період з 01.03.2006 р. по 31.07.2009р., встановлено, що кошт и витрачено у відповідності до визначених у кошторисах н а 2006-2009 роки напрямів, про що заз начено у в Акті від 22.09.2009р. за №04.2-27/017.
Таким чином, у зв' язку із в ідсутністю у штатному розкла ду Сніжнянської СЕС посад пр ацівників, що утримаються за рахунок коштів спеціального фонду, Суд вважає, що позивач, при проведені виплат по опла ті праці за рахунок загально го фонду працівників, що пере бувають на посадах, які утрим аються за рахунок коштів заг ального фонду, не порушував в имоги п.3а Постанови Кабінету Міністрів України від 17 травн я 2002 р. N 659 «Про затвердження пер еліку груп власних надходжен ь бюджетних установ, вимог що до їх утворення та напрямів в икористання»; п.23 «Порядку скл адання, розгляду, затверджен ня та основних вимог до викон ання кошторисів бюджетних ус танов», затвердженого Постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 28 лютого 2002 р. N 228; п.1 приміт ки Додатку №39 до Наказу Мініст ерства охорони здоров'я Укра їни від 23 лютого 2000 року N 33 «Про ш татні нормативи та типові шт ати закладів охорони здоров' я».
Слід зазначити, що КРВ в м. Сн іжне здійснено розрахунок ко штів загального фонду коштор ису видатків по оплаті зароб ітної плати з нарахуваннями на неї працівників, які прово дять платні лабораторні досл ідження по Сніжнянській СЕС та надання платних послуг за період з 01.03.2006р. по 31.07.2009р. із показ никами витраченого часу на к ількість досліджень та норми робочого часу на одне дослід ження.
Також, КРВ в м. Сніжне здійсн ило розрахунок покриття за р ахунок коштів загального фон ду кошторису видатків по опл аті заробітної плати плати з нарахуваннями на неї праців ників, які проводять платні л абораторні дослідження по Сн іжнянській СЕС та надання пл атних послуг за період з 01.03.2006р. по 31.07.2009р. із показниками витра ченого часу на кількість дос ліджень та норми робочого ча су на одне дослідження.
Але Тарифами (прейскуран тами) на роботи і послуги, що в иконуються і надаються за пл ату установами та закладами державної санітарно-епідемі ологічної служби, затверджен их постановою Кабінету Мініс трів України від 27 серпня 2003 р. N 1351 (у редакції постанови Кабін ету Міністрів України від 11 тр авня 2006 р. N 662) або іншими нормати вними актами обов' язкової д ії не передбачено нормативи витрачання часу на зазначені у вказаних Тарифах (прейс курантах) роботи і послуги.
Відповідач не обґрунтував підстави використання засто сованих КРВ в м. Сніжне кальку ляцій робіт і послуг у сфері з абезпечення санітарного та е підеміологічного благополу ччя населення.
Крім того, суд бере до уваги , що відповідачем не спростов ано посилання позивача на ві дсутність затвердженої мето дики визначення витраченого робочого часу на надання пра цівниками платних послуг.
Частиною другою ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, д ій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'яз ок щодо доказування правомір ності свого рішення, дії чи бе здіяльності покладається на відповідача, якщо він запере чує проти адміністративного позову.
Таким чином, висновки Акт у від 22.09.2009р. № 04.2-27/017 про порушенн я позивачем п.3а Постанови Каб інету Міністрів України від 17 травня 2002 р. N 659 «Про затверджен ня переліку груп власних над ходжень бюджетних установ, в имог щодо їх утворення та нап рямів використання»; п.23 «Поря дку складання, розгляду, затв ердження та основних вимог д о виконання кошторисів бюдже тних установ», затвердженого Постановою Кабінету Міністр ів України від 28 лютого 2002 р. N 228; п .1 примітки Додатку №39 до Наказ у Міністерства охорони здоро в'я України від 23 лютого 2000 року N 33 «Про штатні нормативи та ти пові штати закладів охорони здоров'я», що призвело до необ ґрунтованого проведених уст ановою видатків по оплаті пр аці за рахунок коштів загаль ного фонду кошторису на суму 125 245,15 грн. є необґрунтованими, а вимога в оскаржуваній части ні - безпідставною.
На підставі наведеного, Суд приходить до висновку про не обхідність задоволення позо вних вимог.
Керуючись ст. ст. 11, 17, 69-72, 86, 87, 94, 158-163, 1 67, 254 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов Сніжнянської місько ї санітарно-епідеміологічно ї станції до Контрольно-реві зійного управління в Донецьк ій області задовольнити повн істю.
Визнати недійсною вимогу в ід 09 жовтня 2009 року №27-13/807 про усун ення виявлених ревізією пору шень прийнятого контрольно-р евізійним відділом в м.Сніжн е в частині відшкодування ви трат на суму 100 870 (сто тисяч вісі мсот сімдесят) гривень 00 копій ок.
2. Стягнути з Державного бюд жету України (рахунок № 31112095700005 Д ержавний бюджет Калінінсько го району м. Донецька, ЄДРПОУ - 34687090, МФО - 834016, банк - Головне у правління Державного Казнач ейства України у Донецькій о бласті) на користь Сніжнянсь кої міської санітарно-епідем іологічної станції (86500, Донець ка область, м. Сніжне, вул. Кара петяна, 8; код ЄДРПОУ 05499435) 3 (три) гр ивні 40 (сорок) копійок судовог о збору.
3. Постанова прийнята у нара дчій кімнаті, вступна та резо лютивна частина проголошена у судовому засіданні 18 жовтня 2010 року, повний текст виготовл ено 22 жовтня 2010 року.
4. Постанова набирає законно ї сили в порядку, передбачено му ст. 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України
5. Постанова може бути оскар жена до Донецького апеляційн ого адміністративного суду ч ерез Донецький окружний адмі ністративний суд. Копія апел яційної скарги одночасно над силається особою, яка її пода є, до суду апеляційної інстан ції.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.
Суддя Буряк І. В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2010 |
Оприлюднено | 28.10.2010 |
Номер документу | 11837822 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Буряк І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні