Ухвала
від 25.11.2010 по справі 2а-18069/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Буряк І.В.

Суддя-доповідач - Чумак С .Ю.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 листопада 2010 року справа №2а-18069/10/0570 приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Ш евченка, 26

Колегія суддів Донецьког о апеляційного адміністрати вного суду у складі:

головуючого судді: Чумака С .Ю.,

суддів Ляшенка Д.В. та Ястре бової Л.В.,

при секретарі Копиці С.В.,

за участю представників по зивача Черкасова Є.В. та Кінаш Т.П., представників ві дповідача Початкової А.О. та Закутної В.В.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у в м. Донецьку апеляційну ска ргу Контрольно-ревізійного у правління в Донецькій област і на постанову Донецького ок ружного адміністративного с уду від 18 жовтня 2010 року у адмін істративній справі № 2а-18069/10/0570 за позовом Сніжнянської місько ї санітарно-епідеміологічно ї станції до Контрольно-реві зійного управління в Донецьк ій області про визнання неді йсною вимоги від 09.10.2009р. № 27-13/807 в ча стині відшкодування витрат н а суму 100 870 гривень,

В С Т А Н О В И Л А:

У липні 2010 року Сніжнянська міська санітарно-епідеміоло гічна станція звернулась до суду із вищевказаним позовом .

В обґрунтування позовних в имог позивач вказав на те, що не згоден із оскаржуваною ви могою в частині відшкодуванн я витрат по утриманню посад п рацівників зайнятих надання м послуг на платній основі пр оведених за рахунок коштів з агального фонду бюджету шлях ом зменшення асигнувань бюдж етних коштів, та вважає вказа ну вимогу безпідставною та т акою, що прийнята на підставі необґрунтованих висновків п роведеної Контрольно-ревізі йним відділом в м. Сніжне реві зії, за наслідками якої склад ений Акт від 22.09.2009р. № 04.2-27/017.

Постановою Донецьког о окружного адміністративно го суду від 18 жовтня 2010 року поз ов було задоволено повністю.

Не погодившись із зазначен им судовим рішенням, Контрол ьно-ревізійне управління в Д онецькій області подало апел яційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду пе ршої інстанції та постановит и нове рішення, яким відмовит и задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Представники відповідача в судовому засіданні наполяг али на задоволенні апеляційн ої скарги, проти чого запереч ували представники позивача . Сторони надали відповідні п ояснення.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, представн иків сторін, перевіривши юри дичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, д ослідивши правильність заст осування судом першої інстан ції норм матеріального та пр оцесуального права, вважає з а необхідне вимоги, викладен і в апеляційній скарзі - зал ишити без задоволення, а пост анову суду першої інстанції - без змін, з наступних підст ав.

Сніжнянська СЕС є закладом санітарно-профілактичного п рофілю і входить до системи д ержавної санітарно-епідеміо логічної служби Міністерств а охорони здоров' я України, має статус юридичної особи, п ро що зазначено у Статуті Сні жнянської СЕС, затвердженого наказом МОЗ України від 13.07.2006р. № 470.

Контрольно-ревізійним від ділом в м. Сніжне (надалі - КРВ в м. Сніжне) проведена ревізія в икористання бюджетних кошті в, виділених Міністерством о хорони здоров' я України для проведення державного саніт арно-епідеміологічного нагл яду та дезінфекційних заході в у Сніжнянській СЕС за періо д з 01.03.2006р. по 31.07.2009р., за наслідками якої складений відповідний Акт від 22.09.2009р. № 04.2-27/017 (а.с.28-37).

На підставі висновків вказ аного Акту КРВ в м. Сніжне пред' явлено вимогу щодо ус унення виявлених порушень ві д 09.10.2009р. №27-13/807, згідно якої (в оска ржуваній частині) ревізією в иявлено порушення п. 3а Постан ови Кабінету Міністрів Украї ни від 17 травня 2002 р. N 659 «Про затв ердження переліку груп власн их надходжень бюджетних уста нов, вимог щодо їх утворення т а напрямів використання»; п.23 «Порядку складання, розгляду , затвердження та основних ви мог до виконання кошторисів бюджетних установ», затвердж еного Постановою Кабінету Мі ністрів України від 28 лютого 2 002 р. N 228; п.1 примітки Додатку №39 до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 23 лютого 2000 року N 33 «Про штатні норматив и та типові штати закладів ох орони здоров'я» - проведено видатки на утримання посад п рацівників зайнятих надання м послуг на платній основі за рахунок коштів загального ф онду бюджету, у штаті якого во ни знаходяться, на загальну с уму 100 870,00 грн., та, відповідно, по зивачу пред' явлена вимога, відповідно до якої останній повинен відшкодувати витрат и у сумі 100 870,00 грн. по утриманню п осад працівників зайнятих на данням послуг на платній осн ові проведених за рахунок ко штів загального фонду бюджет у шляхом зменшення асигнуван ь бюджетних коштів.

Згідно Акту від 22.09.2009р. № 04.2-27/017 кошториси доходів і видаткі в на 2006-2009 роки складені з дотрим анням вимог Порядку складанн я, розгляду, затвердження та о сновних вимог до виконання к ошторисів бюджетних установ », затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України в ід 28.02.2002 року № 228, порушень не вст ановлено. Окрім того, проведе ним аналізом виконання кошто рисів позивача встановлено, що до видаткової частини кош торису додаються розрахунки реальної потреби в бюджетни х асигнуваннях. До кожного ко ду економічної класифікації додаються планові призначен ня та розрахунки. Планування видатків на оплату праці зді йснювалось виходячи з показн иків по штатам і контингента м згідно із штатним розкладо м.

Як вбачається з матеріалів справи, ревізією встановлен о, що у 2006-2007 роках у штатному роз пису позивача по загальному фонду бюджету затверджено 76,5 посад працівників, у 2008 році - 76,25 посад, у 2009 році - 74,5 посад пра цівників. Ревізією встановле но, що за період з 01.03.2006р. по 31.07.2009р. ф актично нараховано і сплачен о заробітної плати, затвердж еної у кошторисі по спеціаль ному фонду, по КЕКВ 1110 «Оплата п рацівників бюджетних устано в» на загальну суму 608,34 грн. та п роведено нарахування на заро бітну плату по КЕКВ 1120 «Нараху вання на заробітну плату» в с умі 225,09 грн.

Крім того, ревізією встанов лено, що позивачем у періоді з 01.01.2007р. по 31.12.2008р. заплановано та в икористано коштів спеціальн ого фонду на оплату праці шта тним працівникам, які надают ь платні послуги, у вигляді пр емії на підставі наказів гол овного державного лікаря Ч еркасова Є.В. та відповідно колективного договору на за гальну суму 13 500,00 грн., в тому чис лі у 2007р. - 4 300,00 грн., 2008р. - 9 200,00 грн.

Як вбачається з матеріалів справи в Акті від 22.09.2009р. за № 04.2-27/017 зазначено, що штатним ро зписом позивача не передбаче но посади працівників у повн ому обсязі, які утримаються з а рахунок коштів спеціальног о фонду, видатки на утримання посад працівників зайнятих наданням послуг на платній о снові було проведено за раху нок коштів загального фонду бюджету, у штаті якого вони зн аходяться, в порушення п. 3а до Постанови Кабінету Міністрі в України «Про затвердження Переліку груп власних надход жень бюджетних установ, вимо ги щодо їх утворення та напря ми використання» від 17 травня 2002 р. N 659; п.23 «Порядку складання, р озгляду, затвердження та осн овні вимоги до виконання кош торисів бюджетних установ», затвердженого постановою Ка бінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. N 228; п. 1 примітки Дод атку №39 до Наказу Міністерств а охорони здоров'я України ві д 23 лютого 2000 року N 33 «Про штатні нормативи та типові штати за кладів охорони здоров'я».

Контрольно-ревізійним від ділом в м. Сніжне в Акті ві д 22.09.2009р. за №04.2-27/017 зазначено, що за період з 01.03.2006р. по 31.07.2009р. позивач ем, за рахунок коштів загальн ого фонду кошторису проведен о витрат по оплаті праці з нар ахуванням на неї спеціальног о фонду, в загальній сумі 125 245,15 г рн., в тому числі 2006р. - 813,71 грн., 2007р . - 17 378,00 грн., 2008р. - 52 970,49 грн., 2009р. - 54 082,95 грн.

Оглянувши матеріали справ и,колегія суддів вбачає, що ре візори дійшли висновку, що вн аслідок допущених порушень, у формі «Звіт про виконання з агального фонду кошторису ус танови» касові та фактичні в идатки за КЕКВ 1110 «Оплата прац і працівників бюджетних уста нов», КЕКВ 1111 «Заробітна плата » завищено на 91 895,09 грн.; КЕКВ 1120 «Н арахування на заробітну плат у» на 33 350,07 грн. В Акті від 22.09.20 09р. за №04.2-27/017 зазначено, що відпо відне порушення призвело до необґрунтованого проведени х установою видатків по опла ті праці за рахунок коштів за гального фонду кошторису на суму 125 245,15 грн.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством.

Органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння, їх посадові особи зобов'я зані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосі б, що передбачені Конституці єю та законами України.

Відповідно до п. 2 Переліку г руп власних надходжень бюдже тних установ, вимоги щодо їх у творення та напрями використ ання, що є додатком № 1 до Поста нови Кабінету Міністрів Укра їни від 17 травня 2002 р. N 659, встанов лено, що власні надходження б юджетних установ поділяютьс я на дві групи, при цьому до пе ршої групи належить плата за послуги, що надаються бюджет ними установами.

Цю групу утворюють надходж ення від плати за послуги, що н адаються бюджетними установ ами згідно із законами та нор мативно-правовими актами. Та кі надходження мають постійн ий характер і обов'язково пла нуються у бюджеті.

Перша група поділяється на підгрупи, у тому числі перша п ідгрупа, яка визначена підпу нктом 1 пункту 2 зазначеного Пе реліку, - плата за послуги, що н адаються бюджетними установ ами згідно з їх функціональн ими повноваженнями, тобто це кошти, які надійшли бюджетни м установам як плата за послу ги, надання яких пов'язане з ви конанням основних функцій та завдань бюджетних установ, а також за послуги із створенн я умов для початку реалізаці ї інфраструктурних проектів .

Згідно п.3 зазначеного Пер еліку встановлено, що власні надходження бюджетних устан ов використовуються відпові дно до закону про державний б юджет чи рішення про місцеви й бюджет за такими напрямами : перша група: підгрупа 1 - на пок риття витрат, пов'язаних з орг анізацією та наданням зазнач ених у підгрупі послуг, а тако ж за погодженням з Мінфіном в итрат капітального характер у, пов'язаних з наданням послу г із створення умов для почат ку реалізації інфраструктур них проектів (абзац другий пі дпункту «а» пункту 3 зазначен ого Переліку).

Відповідно до п. 1 Порядку ск ладання, розгляду, затвердже ння та основні вимоги до вико нання кошторисів бюджетних у станов, затвердженого постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 28 лютого 2002 р. N 228, встанов лено, що кошторис бюджетних у станов (далі - кошторис) має та кі складові частини:

- загальний фонд, який місти ть обсяг надходжень із загал ьного фонду бюджету та розпо діл видатків за повною еконо мічною класифікацією видатк ів на виконання бюджетною ус тановою (далі - установа) основ них функцій або розподіл над ання кредитів з бюджету за кл асифікацією кредитування бю джету;

- спеціальний фонд, який міс тить обсяг надходжень із спе ціального фонду бюджету на к онкретну мету та їх розподіл за повною економічною класи фікацією видатків на здійсне ння відповідних видатків згі дно із законодавством, а тако ж на реалізацію пріоритетних заходів, пов'язаних з виконан ням установою основних функц ій, або розподіл надання кред итів з бюджету згідно із зако нодавством за класифікацією кредитування бюджету.

Пунктом 18 вказаного Порядку встановлено, що у процесі фор мування спеціального фонду п роекту кошторису планування власних надходжень бюджетни х установ здійснюється за гр упами та підгрупами відповід но до правил, визначених зако нодавством для цієї категорі ї доходів бюджету.

У відповідності до п. 19 вказа ного Порядку, спеціальний фо нд проекту кошторису передба чає зведення показників за в сіма джерелами надходження к оштів до цього фонду та відпо відними напрямами їх викорис тання.

Розподіл видатків або нада ння кредитів з бюджету спеці ального фонду проекту коштор ису проводиться виключно в м ежах і за рахунок відповідни х надходжень, запланованих н а цю мету в зазначеному фонді .

Згідно п. 20 вказаного Поря дку, під час визначення обсяг ів видатків та/або надання кр едитів з бюджету розпорядник ів нижчого рівня головні роз порядники повинні враховува ти об'єктивну потребу в кошта х кожної установи, виходячи з її основних виробничих пока зників і контингентів, які вс тановлюються для установ (кі лькість класів, учнів у школа х, ліжок у лікарнях, дітей у до шкільних закладах тощо), обся гу виконуваної роботи, штатн ої чисельності, необхідності погашення дебіторської і кр едиторської заборгованості та реалізації окремих прогр ам і намічених заходів щодо с корочення витрат у плановому періоді.

Обов'язковим є виконання ви моги щодо першочергового заб езпечення бюджетними коштам и видатків на оплату праці з н арахуваннями, а також на госп одарське утримання установ. Під час визначення видатків у проектах кошторисів устано ви повинен забезпечуватися с уворий режим економії коштів і матеріальних цінностей. До кошторисів можуть включатис я тільки видатки, передбачен і законодавством, необхідніс ть яких обумовлена характеро м діяльності установи. Видат ки на придбання обладнання, к апітальний ремонт приміщень тощо, які не є першочерговими , можуть передбачатися лише з а умови забезпечення коштами невідкладних витрат та відс утності заборгованості. При цьому видатки на заробітну п лату з коштів спеціального ф онду обчислюються залежно ві д обсягу діяльності, що прова диться за рахунок цих коштів , із застосуванням встановле них законодавством норм, які використовуються установам и аналогічного профілю.

У відповідності до п. 23 Поряд ку складання, розгляду, затве рдження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджет них установ встановлено, що в идатки спеціального фонду ко шторису за рахунок власних н адходжень плануються у такій послідовності: за встановле ними напрямами використання , на погашення заборгованост і установи з бюджетних зобов 'язань за спеціальним та зага льним фондом кошторису та на проведення заходів, пов'язан их з виконанням основних фун кцій, які не забезпечені (або ч астково забезпечені) видатка ми загального фонду.

При цьому розпорядник бюдж етних коштів здійснює коригу вання обсягів узятих бюджетн их зобов'язань за загальним ф ондом кошторису для проведен ня видатків з цих зобов'язань із спеціального фонду кошто рису відповідно до бюджетног о законодавства.

Колегія суддів погоджуєть ся з висновком суду першої ін станції, що покриття витрат, п ов'язаних з організацією та н аданням платних послуг, що на даються бюджетними установа ми згідно з їх функціональни ми повноваженнями здійснюєт ься за рахунок спеціального фонду. Але, зазначене положен ня свідчить лише про необхід ність покриття витрат, пов'яз аних з організацією та надан ням таких послуг, і не свідчит ь про необхідність складання штатного розпису по спеціал ьному фонду у випадку, наприк лад, надання таких послуг шта тними працівниками установи в межах норм робочого часу бе з їх перевищення. Відповідач ем навіть не надано доказів, щ о такі штатні працівники вик ористовують для надання плат них послуг більше 50% робочого часу. Більше того, як зазначен о в самому Акті перевірки порушень при складанні та за твердженні штатних розписів на 2006-2009 роки, ревізією не встан овлено. \ а.с. 31\

Як вбачається з матеріалів справи ревізією витрачання коштів, які надійшли до Сніжн янської СЕС від надання плат них послуг за період за періо д з 01.03.2006р. по 31.07.2009р., встановлено, щ о кошти витрачено у відповід ності до визначених у коштор исах на 2006-2009 роки напрямів, про що зазначено у в Акті від 22.09.2009р. за №04.2-27/017.

Колегія суддів погоджуєть ся з висновками суду першої і нстанції, а саме з тим, що у зв' язку із відсутністю у штатно му розкладу Сніжнянської СЕС посад працівників, що утрима ються за рахунок коштів спец іального фонду, Суд вважає, що позивач, при проведені випла т по оплаті праці за рахунок з агального фонду працівників , що перебувають на посадах, як і утримаються за рахунок кош тів загального фонду, не пору шував вимоги п.3а Постанови Ка бінету Міністрів України від 17 травня 2002 р. N 659 «Про затверджен ня переліку груп власних над ходжень бюджетних установ, в имог щодо їх утворення та нап рямів використання»; п.23 «Поря дку складання, розгляду, затв ердження та основних вимог д о виконання кошторисів бюдже тних установ», затвердженого Постановою Кабінету Міністр ів України від 28 лютого 2002 р. N 228; п .1 примітки Додатку №39 до Наказ у Міністерства охорони здоро в'я України від 23 лютого 2000 року N 33 «Про штатні нормативи та ти пові штати закладів охорони здоров'я».

Як вбачається з матеріалів справи, КРВ в м. Сніжне здійсн ено розрахунок коштів загаль ного фонду кошторису видаткі в по оплаті заробітної плати з нарахуваннями на неї праці вників, які проводять платні лабораторні дослідження по Сніжнянській СЕС та надання платних послуг за період з 01.03.2 006р. по 31.07.2009р. із показниками вит раченого часу на кількість д осліджень та норми робочого часу на одне дослідження. Так ож, КРВ в м. Сніжне здійснило р озрахунок покриття за рахуно к коштів загального фонду ко шторису видатків по оплаті з аробітної плати плати з нара хуваннями на неї працівників , які проводять платні лабора торні дослідження по Сніжнян ській СЕС та надання платних послуг за період з 01.03.2006р. по 31.07.2009 р. із показниками витраченог о часу на кількість дослідже нь та норми робочого часу на о дне дослідження.

Частиною 2 ст. 71 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни встановлено, що в адмін істративних справах про прот иправність рішень, дій чи без діяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо д оказування правомірності св ого рішення, дії чи бездіяльн ості покладається на відпові дача, якщо він заперечує прот и адміністративного позову.

Колегія суддів вважає за не обхідне зазначити, що погодж ується з висновками суду пер шої інстанції відносно того, що Тарифами (прейскурантами ) на роботи і послуги, що викон уються і надаються за плату у становами та закладами держа вної санітарно-епідеміологі чної служби, затверджених по становою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2003 р. N 1351 (у ре дакції постанови Кабінету Мі ністрів України від 11 травня 2 006 р. N 662) або іншими нормативними актами обов' язкової дії не передбачено нормативи витра чання часу на зазначені у вка заних Тарифах (прейскура нтах) роботи і послуги.

Також колегія суддів погод жується з висновками суду пе ршої інстанції, що відповіда ч не обґрунтував підстави ви користання застосованих КРВ в м. Сніжне калькуляцій робіт і послуг у сфері забезпеченн я санітарного та епідеміолог ічного благополуччя населен ня,а також з тим, що відповідач ем не спростовані доводи поз ивача щодо відсутності затве рдженої методики визначення витраченого робочого часу н а надання працівниками платн их послуг, а також щодо наявно сті офіційно затвердженої ка лькуляції витрат на послуги.

Відповідачем по справі не н адано доказів як при розгляд і справи в суді першої, так і у суді апеляційної інстанцій щодо наявності законодавчо в становленого обов' язку поз ивача складати штатний розпи с по спеціальному фонду при в иконанні робіт з надання від повідних платних послуг штат ними працівниками в межах но рм робочого часу. Всі листи пе вних державних органів з цьо го приводу в будь-якому випад ку носять лише рекомендаційн ий та роз' яснювальний харак тер і лише підтверджують дов оди відповідача щодо відсутн ості законодавчого регулюва ння з цього питання. Підтверд женням зазначеного є і висно вки в самому Акті ревізії щодо відсутності порушень п ри складанні штатних розписі в позивачем у 2006-2009 роках.

За таких обставин колегія с уддів приходить до висновку, що до цього часу нормативно н е врегульовано питання необх ідності формування штатних р озписів по спеціальному фонд у кошторису і відповідно до н ормативних актів їх введення продовжує бути рекомендован им, а не обов' яковим, тому вис новки Акту від 22.09.2009р. № 04.2-27/017 п ро порушення позивачем п. 3а По станови Кабінету Міністрів У країни від 17 травня 2002 р. N 659 «Про затвердження переліку груп в ласних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворе ння та напрямів використання »; п.23 «Порядку складання, розг ляду, затвердження та основн их вимог до виконання коштор исів бюджетних установ», зат вердженого Постановою Кабін ету Міністрів України від 28 лю того 2002 р. N 228; п.1 примітки Додатку №39 до Наказу Міністерства охо рони здоров'я України від 23 лю того 2000 року N 33 «Про штатні норм ативи та типові штати заклад ів охорони здоров'я», що призв ело до необґрунтованого пров едених установою видатків по оплаті праці за рахунок кошт ів загального фонду кошторис у на суму 125 245,15 грн, а відповідно і пред' явлення вимоги щодо відшкодувати витрат у сумі 100 870 гривень по утриманню посад працівників зайнятих наданн ям послуг на платній основі п роведених за рахунок коштів загального фонду бюджету шля хом зменшення асигнувань бюд жетних коштів є необґрунтова ними.

У зв' язку з викладеним, вра ховуючи наведені норми закон ів, колегія суддів погоджуєт ься з висновками суду першої інстанції, та вважає, що поста нова суду першої інстанції в инесена законно та обґрунтов ано, апеляційна скарга відпо відача, не грунтується на зак оні та не підлягає задоволен ню, а постанова суду першої ін станції має бути залишена бе з змін.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211 , 212, 254 Кодексу адміністративно го судочинства України, коле гія суддів,

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Контрольно-ревізійного упр авління в Донецькій області на постанову Донецького окру жного адміністративного суд у від 18 жовтня 2010 року - залиши ти без задоволення.

Постанову Донецького окру жного адміністративного суд у від 18 жовтня 2010 року у - залиш ити без змін.

Ухвала суду апеляційної ін станції за наслідками перегл яду набирає законної сили з м оменту її проголошення та мо же бути оскаржена шляхом под ачі касаційної скарги протяг ом двадцяти днів з дня набран ня законної сили до суду каса ційної інстанції - Вищого а дміністративного суду Украї ни, а в разі складення в повном у обсязі відповідно до статт і 160 цього Кодексу - з дня складе ння в повному обсязі.

Повний текст ухвал и виготовлено 29 листопада 2010 ро ку.

Головуючий суддя: С.Ю.Чумак

Судді: Д.В.Ляшенко

Л.В.Ястребова

< Результати розгляду апел яційної скарги по суті (мотив увальна та резолютивна части на судового рішення) (АДМ) >

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.11.2010
Оприлюднено05.07.2011
Номер документу16548093
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-18069/10/0570

Ухвала від 08.11.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак Сергій Юрійович

Ухвала від 08.11.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак Сергій Юрійович

Ухвала від 25.11.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Постанова від 18.10.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І. В.

Ухвала від 20.07.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Буряк І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні