< Копия >
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
15.10.10 10 год.25 хв. Справа №2а-2502/10/2770
Окружний адміністративн ий суд міста Севастополя в ск ладі колегії суддів:
головуючого судді - Лотової Ю.В.;
суддів< < - > > Водяхін С.А.;
Прохорчук О.В.;
при секретарі - Сігнаєвсько му І.О.,
з участю представників:
позивача - Дун Є.А., дові реність від 06.08.2010 року, Какени ної С.В., довіреність від 06.08.2010 року
відповідачів:
ДПІ у Балаклавському - З інченко Ю.В., довіреність № 73 18/10/10 від 02.09.2008 року,
ДПА України - Форостяно ї І.В., довіреність № 10-6018/3438 від 10.09.2010 року;
третя особа - не з' явився ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщ енні суду в м. Севастополі адм іністративну справу за позов ом товариства з обмеженою ві дповідальністю «Ариол» (вул. Георгієвська балка, буд. ВОХР , к. 19, м. Севастополь, 99043, поштова адреса: вул. Археологічна, 4, м. С евастополь, 99055); < Список > < Пози вач в особі > до Державної под аткової інспекції у Балаклав ському районі м. Севастополя (вул. 7 Ноября, буд. 3, м. Севастопо ль, 99042) Державної податкової а дміністрації України (пл. Льв івська, м. Київ, 04655), < Список >
третя особа - ОСОБА_7 (АД РЕСА_1, АРК)
про скасування податкових повідомлень - рішень та рішен ня про результати розгляду п овторної скарги.,
Обставини справи:
25.08.2010 р. товариство з обмеж еною відповідальністю «Арио л»(далі по тексту товариство або позивач) звернулось до О кружного адміністративного суду міста Севастополя з адм іністративним позовом до Дер жавної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Се вастополя (далі по тексту поз ивач 1 або ДПІ) про скасування податкових повідомлень - ріш ень та Державної податкової адміністрації України (далі по тексту позивач 2 або ДПА) пр о скасування рішення про рез ультати розгляду повторної с карги.
Ухвалою Окружного адміні стративного суду міста Севас тополя від 27 серпня 2010 р. відкрито прова дження в адміністративної сп раві № 2а-2502/10/2770. Ухвалою від 27 серпня 2010 р. закінчено підгот овче провадження, справа № 2а -2502/10/2770 призначена до судового р озгляду.
14.09.2010 року до суду надійшов до даток до адміністративного п озову стосовно збільшення по зовних вимог, у якому позивач просив суд:
1. Стосовно ДПІ - скасувати податкові повідомлення-ріше ння № 0000402301/0 від 29.12.2009 року, № 0000422301/1 від 19.03.2010 року, № 0000402301/2 від 07.06.2010 року та № 0000422301/3 від 30.08.2010 року, винесені від повідачем 1 за актом перевірк и від 11.12.2009 року відповідно до я ких були нараховані податков і зобов' язання на загальну суму 15723 грн, а саме за основним платежем - 10482, за штрафними са нкціями - 5241 грн.
2. Стосовно ДПА - скасувати рішення відповідача 2 «Про ре зультати розгляду повторної скарги № 7511/6/25-0115 від 30.07.2010 року.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Севаст ополя від 21.09.2010 р. за клопотання м представника відповідача п ровадження у справі № 2а-2502/10/2770 зу пинено.
Ухвалою суду від 05.10.2010 року пр овадження у справі поновлено .
Представники позивача у с удовому засіданні позовні ви моги підтримали у повному об сязі та просили їх задовольн ити. Позовні вимоги обґрунто вані порушенням відповідача ми п. 5.9. ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підп риємств». Зазначили, що товар иством для розрахунку балан сової вартості залишків това рів та матеріалів прийнятий метод ФІФО. Але програма бухг алтерського обліку, яку вико ристовує позивач, не пристос ована для використання вказа ного методу, тому виникають н екоректні проводки по рахунк ам по Дт84 Кт20, Дт84 Кр28 (таки самі п роводки були в спірних періо дах: травні та жовтні 2008 року). К оректування помилкових пров одок здійснюється на кінець звітного періоду методом ФІФ О. Товариством вірно визнача лась вартість запасів на поч аток та кінець звітних періо дів, проводки по рахункам Дт84 Кт20, Дт84 Кр28 ніяким чином не впл ивали на це та на правильніст ь визначення податкових зобо в' язань. Крім того, постанов ами Апеляційного суду м. Сева стополя від 07.05.2010 року по адміні стративним справам відносно посадових осіб товариства в становлено відсутність прав опорушень.
Представники відповідачів адміністративний позов не в изнали, надали суду заперече ння у яких зазначено про безп ідставність заявлених вимог . Відповідачі вважають, що оск ільки в додатку К1/1 декларації з податку на прибуток за півр іччя 2008 року та 2008 рік в стовбці 4 «Запаси, використані не у гос подарської діяльності»пози вачем не відображені проводк и Дт84Кт201, Дт84Кр281 це призвело до заниження показників прирос ту балансової вартості запас ів за 2008 рік, а тому є порушення м п.п. 5.1 та 5.9. ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», первині докум енти надані позивачем не під тверджують зв'язок поверненн я товарів з формуванням інши х витрат по рахунку 84. Крім тог о, діючими нормативними акта ми не передбачено можливість коректування помилкових про водок по рахункам методо ФІФ О. (арк.с. 157-159, 206 - 207)
Третя особа в судове засіда ння 15.10.2010 року не з' явився, про дату час і місце розгляду спр ави повідомлений належним чи ном. В судовому засіданні 05.10.2010 року надав пояснення, що в тра вні 2008 року ньому був повернут ий товар, раніше проданий поз ивачу.
На підставі ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинс тва України в судовому засід анні 15 жовтня 2010 року проголоше но вступну та резолютивну ча стини постанови.
Розглянувши документи і м атеріали та заслухавши поясн ення представників позивача та відповідачів та третьої о соби, всебічно і повно з'ясува вши всі обставини у справі, об 'єктивно оцінивши докази, дос ліджені в судовому засіданні , суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до ст. 4 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні» від 04.12.1990 № 509-XII державна податкова адміні страція України, державні по даткові адміністрації в Авто номній Республіці Крим, обла стях, містах Києві та Севасто полі, державні податкові інс пекції у районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), ра йонах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податков і інспекції є органами викон авчої влади.
Згідно зі ст. 2 вказаного зак ону одним із завдань органів державної податкової служби є здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчис лення, повнотою і своєчасніс тю сплати до бюджетів, держав них цільових фондів податкі в і зборів (обов'язкових плате жів), а також неподаткових дох одів, установлених законодав ством.
Підпунктом 2.3.1. пункту 2.3. стат ті 2 Закону України від 21.12.2000 рок у № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами» (да лі по тексту Закон України № 21 81) встановлено, що органами, уп овноваженими здійснювати за ходи з погашення податкового боргу (далі - органи стягнення ), є виключно податкові органи , а також державні виконавці у межах їх компетенції.
Отже, органи державної пода ткової служби є суб'єктами вл адних повноважень, які у прав овідносинах, пов'язаних зі ст ягненням податку на прибуток , реалізують надані ним владн і управлінські функції.
З 09 листопада 2009 року по 04 груд ня 2010 року ДПІ була проведена п ланова виїзна перевірка това риства з обмеженою відповіда льністю «Аріол» за результат ами якої складений акт № 467/23-130/3133 8910 від 11.12.2009 р. «Про результати пл анової виїзної перевірки Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Аріол» (ЄДРПОУ 31338910) з питання дотримання вимог по даткового законодавства за п еріод 01.04.2008 по 30.09.3009 р., валютного т а іншого законодавства за пе ріод 01.04.2008 по 30.09.3009 р.» (далі по текс ту акт перевірки) (арк.с. 9-35).
На підставі вказаного акту відповідач прийняв податков е повідомлення-рішення від 29.1 2.2009 р. N 0000402301/0, яким товариству нара хована сума податкового зобо в' язання з податку на прибу ток в розмірі 15723 грн, у тому чис лі: за основним платежем - 10482 гр н., за штрафними (фінансовими ) санкціями - 5241 грн. (арк.с. 40)
Не погодившись з вказаним п одатковим повідомленням-ріш енням позивач оскаржив його в апеляційному порядку до ДП І та державної податкової ад міністрації в м. Севастополі . Скарги підприємства залише на без задоволення, прийняті податкові повідомлення-ріше ння від 19.03.2010 р. N 0000422301/1 та від 07.06.2010 рок у № 0000402301/2 (арк.с. 42-45). 01.06.2010 року товари ством була подана скарга в ап еляційному порядку до ДПА. Рі шенням ДПА від 30.07.2010 року № 7511/6/25-0115 в она залишена без задоволення , а податкове повідомлення-рі шення від 29.12.2009 р. N 0000402301/0 без змін (п одатковим повідомленням-ріш енням від 30.08.2010 року № 0000422301/3) (арк.с. 46-51, 182).
Відповідно до висновків ак ту перевірки та рішень про ре зультати розгляду скарг, тов ариством в порушення п. 5.9 ст. 5 З акону України від 28.12.1994 року № 334/ 94-ВР «Про оподаткування прибу тку підприємств» (в редакції Закону України N 283/97-ВР від 22.05.97) (д алі по тексту Закон України № 334) в розрахунку приросту (убут ку) балансової вартості запа сів, суми витрат списаних с кр едиту рахунків 201 й 28 та віднесе них до складу «Інші операцій ні витрати» по рахунку 84 не ві дображено у графі 4 «Запаси ви користані не в господарській діяльності», що при проведен ні розрахунку призвело до за ниження приросту на кінець з вітних періодів: за півріччя 2008 року - на 30934 грн., за 9 місяців 2008 року 30934 грн. та за 2008 рік - на 419 24 грн.
Ці висновки були зроблені н а підставі того, що товариств ом були проведені такі опера ції по рахункам: 06.05.2008 року - опер ація Дт84 Кт281 на суму 30934 грн., 06.10.2008 р оку - операція Дт84 Кт201 на суму 2 339,66 грн., 06.10.2008 року - операція Дт84 Кт201 на суми 1570,73 грн. та 2353,85 грн., 06.10.20 08 року - операція Дт84 Кт201 на сум и 3115,44 грн. та 1610,52 грн. Але, вони не були відображені у додатк у К1/1 до декларацій з податку н а прибуток підприємства за п івріччя 2008 року та 2008 рік.(арк.с. 16 0-174)
Пунктом 5.9 ст. 5 Закону Україн и № 334 визначено, що платник под атку веде податковий облік п риросту (убутку) балансової в артості товарів (крім тих, що п ідлягають амортизації, та ці нних паперів), сировини, матер іалів, комплектуючих виробів , напівфабрикатів, малоцінни х предметів (далі - запасів) на складах, у незавершеному вир обництві та залишках готової продукції, витрати на придба ння та поліпшення (перетворе ння, зберігання) яких включаю ться до складу валових витра т згідно з цим Законом (за виня тком тих, що отримані безкошт овно).
У разі коли балансова варті сть таких запасів на кінець з вітного періоду перевищує їх балансову вартість на почат ок того ж звітного періоду, рі зниця включається до складу валових доходів платника под атку у такому звітному періо ді.
У разі коли балансова варті сть таких запасів на кінець з вітного періоду є меншою за ї х балансову вартість на поча ток того ж звітного періоду, р ізниця включається до складу валових витрат платника под атку у такому звітному періо ді.
Відповідно до п. 5.1 ст. 5 Закону України № 334 валові витрати ви робництва та обігу (далі - вало ві витрати) - сума будь-яких ви трат платника податку у грош овій, матеріальній або немат еріальній формах, здійснюван их як компенсація вартості т оварів (робіт, послуг), які при дбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяль ності.
Виходячи із системного ана лізу вказаних норм приріст (у буток) балансової вартості з апасів впливає на визначення валових витрат або валових д оходів з урахуванням того, чи були використані запаси у го сподарської діяльності.
Наказом державної податко вої адміністрації від 29.03.2003 рок у № 143, зареєстровано в Міністе рстві юстиції України 8 квітн я 2003 р. за N 271/7592, затвердженні форм и декларації з податку на при буток підприємства та Порядк у її складання.
Згідно з п. 3.1 Порядку складан ня декларації з податку на пр ибуток підприємства деклара ція складається із заголовно ї та двох основних частин і де сяти додатків, з яких сім (К1 - К7 ) подаються щокварталу, у тому числі за рік, а три (Р1 - Р3) подают ься виключно за рік. Додаток К 1 складається з двох частин - К 1/1 та К1/2. У разі заповнення рядк а 01.2 (приріст балансової варто сті запасів) складається таб лиця 1 додатка К1/1. Показник із з наком "-" рядка А графи 6 зазначе ної таблиці переноситься у р ядок 01.2 декларації без знаку. ( п.5.9. Закону України № 334)
Зазначеним наказом ДПА зат верджений також додаток К1/1. В ідповідно до таблиці 1 цього д одатку «Розрахунок приросту (убутку) балансової вартості запасів» балансова вартість запасів розраховується по ф ормулі: Приріст "-" Убуток "+" (3 «На початок звітного року» - 4 «За паси, використані не в господ арській діяльності» - 5 «На кі нець звітного періоду»).
Відповідно до ст. 9 Закону Ук раїни від 16.07.1999 року № 996-XIV «Про бу хгалтерський облік та фінанс ову звітність в Україні» під ставою для бухгалтерського о бліку господарських операці й є первинні документи, які фі ксують факти здійснення госп одарських операцій. Первинні документи повинні бути скла дені під час здійснення госп одарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо пі сля її закінчення. Для контро лю та впорядкування оброблен ня даних на підставі первинн их документів можуть складат ися зведені облікові докумен ти. Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинн их документах, систематизуєт ься на рахунках бухгалтерськ ого обліку в регістрах синте тичного та аналітичного облі ку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахун ках бухгалтерського обліку. Операції в іноземній валюті відображаються також у валют і розрахунків та платежів по кожній іноземній валюті окр емо. Дані аналітичних рахунк ів повинні бути тотожні відп овідним рахункам синтетично го обліку на перше число кожн ого місяця.
Наказом Міністерства фіна нсів України від 30.11.1999 року № 291, з ареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 грудня 1999 р. з а N 893/4186, затверджена Інструкція про застосування Плану раху нків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язан ь і господарських операцій п ідприємств і організацій (да лі по тексту Інструкція про П лан рахунків). Відповідно до Р озділу 1 Інструкції ця Інстру кція встановлює призначення і порядок ведення рахунків б ухгалтерського обліку для уз агальнення методом подвійно го запису інформації про ная вність і рух активів, капітал у, зобов'язань та факти фінанс ово-господарської діяльност і підприємств, організацій т а інших юридичних осіб (крім б анків і бюджетних установ) не залежно від форм власності, о рганізаційно-правових форм і видів діяльності, а також вид ілених на окремий баланс філ ій, відділень та інших відосо блених підрозділів юридични х осіб (далі - підприємства). Пл ан рахунків бухгалтерського обліку є переліком рахунків і схем реєстрації та групува ння на них фактів фінансово-г осподарської діяльності (кор еспонденція рахунків) у бухг алтерському обліку. У ньому з а десятковою системою наведе ні коди (номери) й найменуванн я синтетичних рахунків (раху нків першого порядку) й субра хунків (рахунків другого пор ядку). Контирування документ ів первинного обліку, веденн я регістрів бухгалтерського обліку здійснюється із заст осуванням, щонайменше, коду к ласу й коду синтетичного рах унку. Інструкція із застосув ання Плану рахунків спрямова на на забезпечення єдності в ідображення однорідних за зм істом господарських операці й на відповідних синтетичних рахунках і субрахунках. В Інс трукції наведена коротка хар актеристика і призначення си нтетичних рахунків і субраху нків, типова схема реєстраці ї та групування інформації п ро господарські операції (ко респонденція рахунків першо го порядку).
Згідно з Інструкцією про Пл ан рахунків рахунок 20 "Виробни чі запаси" призначено для уза гальнення інформації про ная вність і рух належних підпри ємству запасів сировини і ма теріалів (у тому числі сирови на й матеріали, які є в дорозі та в переробці), будівельних м атеріалів, запасних частин, м атеріалів сільськогосподар ського призначення, палива, т ари й тарних матеріалів, відх одів основного виробництва.
На рахунку 28 "Товари" ведетьс я облік руху товарно-матеріа льних цінностей, що надійшли на підприємство з метою прод ажу. Цей рахунок використову ють в основному збутові, торг ові та заготівельні підприєм ства і організації, а також пі дприємства громадського хар чування. Рахунок 28 "Товари" має такі субрахунки: 281 "Товари на с кладі" На субрахунках 281 - 284 за де бетом відображається збільш ення товарів та їх вартості, з а кредитом - зменшення. На субр ахунку 281 "Товари на складі" вед еться облік руху та наявност і товарних запасів, що знаход яться на оптових та розподіл ьчих базах, складах, овочесхо вищах, морозильниках тощо.
Рахунок 84 "Інші операційні в итрати" призначено для облік у операційних витрат, що не ві дображаються на інших рахунк ах класу 8. Ці витрати є витрат ами звітного періоду, якщо не входять до складу виробничо ї собівартості продукції, ро біт, послуг. Зокрема, до інших операційних витрат включаєт ься вартість робіт, послуг ст оронніх підприємств, сума по датків, зборів (обов'язкових п латежів), крім податків на при буток, втрати від курсових рі зниць, знецінення запасів, пс ування цінностей, списання т а уцінки активів, сума фінанс ових санкцій тощо.
Відповідно до п. 1.32 Закону Ук раїни № 334 господарська діяльн ість - будь-яка діяльність осо би, направлена на отримання д оходу в грошовій, матеріальн ій або нематеріальній формах , у разі коли безпосередня уча сть такої особи в організаці ї такої діяльності є регуляр ною, постійною та суттєвою. Пі д безпосередньою участю слід розуміти зазначену діяльніс ть особи через свої постійні представництва, філіали, від ділення, інші відокремлені п ідрозділи, а також через дові рену особу, агента або будь-як у іншу особу, яка діє від імені та на користь першої особи.
З урахуванням зазначених н орм права, суд погоджується с твердженням представників в ідповідачів, що операції Дт84К т201 та Дт84Кт281 означають викори стання запасів не в господар ській діяльності платника по датків, а тому повинні бути ві дображені у рядку 4 таблиці 1 д одатку К1/1 до декларації з под атку на прибуток підприємств а.
Оскільки товариство не від образило у додатках К1/1 до дек ларацій з податку на прибуто к підприємства за півріччя 2008 року та 2008 рік операції здійсн ені 06.05.2008 року та 06.10.2008 року по вказ аним рахункам, це призвело до заниження показників прирос ту балансової вартості запас ів за 2008 рік.
Суд не може прийняти до уваг и посилання представників по зивача що операції Дт84Кт201 та Д т84Кт281 06.05.2008 року та 06.10.2008 року некор ектні, були здійснені помилк ово у зв' язку з недосконалі стю програмного забезпеченн я бухгалтерського обліку тов ариства, але скоректовані на кінець звітного періоду з до помогою методу ФІФО.
Відповідно до п. 4.3. Положення про документальне забезпече ння записів у бухгалтерськом у обліку, затвердженого нака зом Мінфіна від 24.05.1995року № 88, зар еєстровано в Міністерстві юс тиції України 5 червня 1995 р. за N 1 68/704 помилки в облікових регіст рах за минулий звітний періо д виправляються способом сто рно. Цей спосіб передбачає ск ладання бухгалтерської дові дки, в яку помилка (сума, корес понденція рахунків) заносить ся червоним чорнилом, пастою кулькових ручок тощо або із з наком "мінус", а правильний зап ис (сума, кореспонденція раху нків) заноситься чорнилом, па стою кулькових ручок тощо те много кольору. Внесенням цих даних до облікового регістр у у місяці, в якому виявлено по милку, ліквідується неправил ьний запис та відображається правильна сума і кореспонде нція рахунків бухгалтерсько го обліку. Довідка має наводи ти причину помилки, посиланн я на документи та облікові ре гістри, в яких допущено помил ку, і підписується працівник ом, який склав довідку, та післ я її перевірки - головним бухг алтером.
Пунктом 5.9. ст. 5 Закону Україн и № 334 визначено, що з метою пода ткового обліку платник подат ку за своїм вибором здійснює оцінку вибуття запасів за од ним з таких методів бухгалте рського обліку, визначених у відповідному стандарті варт ості перших за часом надходж ення запасів (ФІФО).
Таким чином, відповідно до в имог діючого законодавства п омилкові операції повинні ко ректуватись методом сторно. Метод ФІФО передбачений для оцінки вибуття запасів, а том у, ним не можна виправляти пом илкові операції.
Щодо повернення товарів у т равні та жовтні 2008 року ОСОБ А_7 та ПП «ВИТАФРУТ», то суд д ійшов висновку, що це інші за с воєї суттю операції, які були проведені окремими операція ми по рахункам, а тому не стосу ються операцій Дт84 Кт201 та Дт84 К т281.
Що стосується постанов Апе ляційного суду міста Севасто поля від 07.05.2010 року відносно пос адових осіб товариства Шес такової Т.В. та Вуса А.О., в ідповідно до яких провадженн я по справам про адміністрат ивні правопорушення було зак рито за відсутністю складу п равопорушення, то суд не може прийняти їх до уваги.
Відповідно до ч. 4 ст. 72 Кодекс у адміністративного судочин ства України вирок суду в кри мінальній справі або постано ва суду у справі про адмініст ративний проступок, які набр али законної сили, є обов'язко вими для адміністративного с уду, що розглядає справу про п равові наслідки дій чи безді яльності особи, щодо якої ухв алений вирок або постанова с уду, лише в питаннях, чи мало м ісце діяння та чи вчинене вон о цією особою.
Постановами Апеляційного суду міста Севастополя від 07.0 5.2010 року встановлено відсутні сть складу адміністративних правопорушень у діях конкре тних фізичних осіб з мотивів допущених процесуальних пор ушень, а тому вони не можуть бу ти доказом відсутності поруш ень податкового законодавст ва з боку товариства.
Відповідно до п.п. 5.2.2 п. 5.2 ст. 5 За кону України № 2181-III у разі коли п латник податків вважає, що ко нтролюючий орган невірно виз начив суму податкового зобов 'язання або прийняв будь-яке і нше рішення, що суперечить за конодавству з питань оподатк ування або виходить за межі й ого компетенції, встановлено ї законом, такий платник пода тків має право звернутися до контролюючого органу із ска ргою про перегляд цього ріше ння, яка подається у письмові й формі та може супроводжува тися документами, розрахунка ми та доказами, які платник по датків вважає за потрібне на дати. Скарга повинна бути под ана контролюючому органу про тягом десяти календарних дні в, наступних за днем отриманн я платником податків податко вого повідомлення або іншого рішення контролюючого орган у, що оскаржується. Контролюю чий орган зобов'язаний прийн яти вмотивоване рішення та н адіслати його протягом двадц яти календарних днів від дня отримання скарги платника п одатків на його адресу пошто ю з повідомленням про вручен ня або надати йому під розпис ку. У разі коли контролюючий о рган надсилає платнику подат ків рішення про повне або час ткове незадоволення його ска рги, такий платник податків м ає право звернутися протягом десяти календарних днів, нас тупних за днем отримання від повіді, з повторною скаргою д о контролюючого органу вищог о рівня, а при повторному повн ому або частковому незадовол енні скарги - до контролюючог о органу вищого рівня із дотр иманням зазначеного десятид енного строку для кожного ви падку оскарження та зазначен ого двадцятиденного строку д ля відповіді на нього. З ураху ванням положень пункту 16.2 ста тті 16 цього Закону керівник ві дповідного контролюючого ор гану (або його заступник) може прийняти рішення про продов ження строків розгляду скарг и платника податків понад ст роки, визначені в абзаці перш ому цього підпункту, але не бі льше шістдесяти календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків до з акінчення двадцятиденного с троку, зазначеного в абзаці п ершому цього підпункту.
ДПА скарга товариства розг лянута відповідно до вимог д іючого законодавства та з ур ахуванням всіх обставин.
Відповідно до ст. 19 Конститу ції України органи державної влади та місцевого самовряд ування, їх посадови особи зоб ов'язані діяти лише на підста ві, у межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.
Згідно з ч. 2 ст. 71 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни в адміністративних сп равах про протиправність ріш ень, дій чи бездіяльності суб 'єкта владних повноважень об ов'язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладаєт ься на відповідача, якщо він з аперечує проти адміністрати вного позову.
ДПІ та ДПА доведена правомі рність прийнятих ними рішень , а тому позовні вимоги товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Аріол» задоволенню не підлягають.
Постанова викладена у повн ому обсязі 20 жовтня 2010 року.
Керуючись ст. 6, 17, 69 - 71, 94, 98, 158-163, 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні адміністрат ивного позову відмовити повн істю.
Постанова набирає законно ї сили у порядку та строки від повідно до статті 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня отримання копії постано ви за правилами, встановлени ми статтями 185 - 187 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни. Якщо суб'єкта владних п овноважень було повідомлено про можливість отримання ко пії постанови суду безпосере дньо в суді, то десятиденний с трок на апеляційне оскарженн я постанови суду обчислюєтьс я з наступного дня після закі нчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідом лення про можливість отриман ня копії постанови суду.
Головуючий суддя підпис Ю.В. Лотова
Судді підпис С.А. Водяхін
підпис О .В. Прохорчук
Постанова не набрала зако нної сили.
З оригіналом згідно
Суддя Ю.В.Лото ва
20.10.2010 року
< З оригіналом згідно >
Суддя < підпис > < Суддя >
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2010 |
Оприлюднено | 28.10.2010 |
Номер документу | 11838581 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Цикуренко Антон Сергійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Лотова Ю.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні