Ухвала
від 11.04.2024 по справі 920/23/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

11.04.2024м. СумиСправа № 920/23/23

Господарський суд Сумської області у складі судді Соп`яненко О.Ю., за участі секретаря судового засідання Бардакової О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 920/23/23,

за заявою кредитора: Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області (40009, м. Суми, вул. Пушкіна, 4, код ЄДРПОУ 21108013)

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю Конотопський завод по ремонту дизель-потягів (41600, Сумська область, м. Конотоп, Європейська площа, буд. 8-А, код ЄДРПОУ 34284857)

про визнання банкрутом,

За участі представників:

Арбітражний керуючий - Чупрун Є.В.

Представник кредитора Жидченко А.О.

Представники Конотопської міської ради - Коваль А.В., Мусієнко С.В.

УСТАНОВИВ:

Ухвалою Господарського суду Сумської області від 16.02.2023 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Конотопський завод по ремонту дизель-потягів (41600, Сумська область, м. Конотоп, Європейська площа, буд. 8-А, код ЄДРПОУ 34284857); введено процедуру розпорядження майном строком 170 календарних днів; призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Чупруна Євгена Вікторовича.

16.02.2023 на офіційному веб-порталі судової влади України здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Конотопський завод по ремонту дизель-потягів. Строк подання заяв кредиторів з вимогами до боржника встановлено до 18.03.2023.

Постановою суду від 05.06.2023 ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Чупруна Євгена Вікторовича.

Повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури було оприлюднено 05.06.2023 року.

Ліквідатором арбітражним керуючим Чупруном Є.В. до суду подано клопотання №02-01/920/23/23 від 04.01.2024 (вх.№ 176) про зобов`язання Конотопської міської ради прийняти на баланс захисні споруди цивільного захисту у справі № 920/23/23. Відповідно до клопотання ліквідатор просить зобов`язати Конотопську міську раду прийняти на баланс без додаткових умов у порядку, встановленому законом, за актом приймання передачі захисні споруди цивільного захисту інв. № 68226, №68199, №68237, №68269, балансоутримувачем яких є ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів (код ЄДРПОУ 34284857) та знаходяться за адресою: Сумська область, м. Конотоп, Європейська площа, буд. 8-А.

Вказане клопотання призначено до розгляду на 01.02.2024, 12:30, згідно ухвали суду від 10.01.2024.

24.01.2024 ліквідатором арбітражним керуючим Чупруном Є.В. до суду подано клопотання №02-01/920/23//23/37 від 22.01.2024, в якому зазначив, що ним отримано лист Виконавчого комітету Конотопської міської ради разом з яким надано довідки щодо потреби в захисних спорудах цивільного захисту. Просить приєднати до матеріалів справи документи за переліком, який зазначений у додатках, та врахувати їх при розгляді клопотання.

31.01.2024 представником Конотопської міської ради подано до суду письмові пояснення від 30.01.2024, в яких просить відмовити у задоволенні клопотання ліквідатора про зобов`язання Конотопської міської ради прийняти на баланс захисні споруди цивільного захисту. У поясненнях зазначає, що згідно Довідок щодо потреби захисні споруди цивільного захисту № 68226, №68199, №68237, №68269 не можуть бути використані для укриття населення м.Конотоп у зв`язку з відсутністю сховищ як об`єкта нерухомого майна відповідно до актів оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту від 31.10.2023.

Також представником Конотопської міської ради подано до суду заяву про залучення до участі у справі спеціаліста від 30.01.2024 (вх.№539).

Ухвалою суду від 01.02.2024 до участі у розгляді клопотання ліквідатора залучене ТОВ Бета Сервіс (код 35254928). Заява представника Конотопської міської ради про залучення до участі у справі спеціаліста від 30.01.2024 (вх.№539) задоволена; викликаний у судове засідання спеціаліст - провідний фахівець відділу організації профілактичної роботи та заходів цивільного захисту Конотопського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області Іотка Ю.І. для надання пояснень. Розгляд клопотання ліквідатора №02-01/920/23/23 від 04.01.2024 (вх.№ 176) відкладений в судове засідання на 29.02.2024, 11:00.

09.02.2024 ліквідатором надані суду докази направлення на адресу ТОВ Бета Сервіс (код 35254928) клопотання від 04.01.2024 та додатків до нього.

Ухвалою суду від 29.02.2024 відкладено розгляд клопотання ліквідатора арбітражного керуючого Чупруна Є.В. №02-01/920/23/23 від 04.01.2024 (вх.№ 176) про зобов`язання Конотопської міської ради прийняти на баланс захисні споруди цивільного захисту у справі № 920/23/23 в судове засідання на 25.03.2024, 12:00; залучено до участі у розгляді клопотання ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ), Фонд державного майна України, Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфраструктури); запропоновано ОСОБА_1 , Фонду державного майна України, Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфраструктури) надати суду пояснення щодо клопотання ліквідатора.

Ліквідатором арбітражним керуючим Чупруном Є.В. надані суду докази направлення на адресу Калашнікова Л.А., Фонду державного майна України та Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфраструктури) клопотання від 04.01.2024 та додатків до нього.

22.03.2024 від Конотопської міської ради надійшла до суду заява про відкладення судового засідання від 22.03.2024 №0119/1069, в якій просить відкласти судове засідання у даній справі у зв`язку із участю представника міської ради в іншому судовому засіданні щодо розгляду справи №577/1298/24 у Конотопському міськрайонному суді Сумської області.

22.03.2024 представником Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України подано суду пояснення щодо клопотання ліквідатора від 22.03.2024, в яких зазначив, що у Мінінфраструктури відсутня інформація стосовно ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів та майна захисних споруд цивільного захисту (№ 68226, №68199, №68237, №68269) за адресою: Сумська область, м. Конотоп, Європейська площа, буд. 8-А, а Міністерство не було уповноваженим органом управління ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів. Просить врахувати надані пояснення, розгляд клопотання проводити за відсутності представника Мінінфраструктури.

25.03.2024 від Фонду державного майна України надійшли до суду пояснення від 22.03.2024 №10-79-7985, в яких зазначено, що відомості про нерухоме майно, яке виділене в окрему облікову одиницю (інвентарний об`єкт) за класифікаційним угрупуванням: 2420.8 Захисні споруди цивільного захисту відповідно до Класифікатора державного майна, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 15 березня 2006 року № 461, зокрема захисні споруди цивільного захисту № 68199, № 68226, № 68237, № 68269 за місцезнаходженням: Сумська обл., м. Конотоп, площа Новікова, 2, від суб`єктів управління до Фонду з метою внесення до Реєстру не надавалися.

ТОВ Бета Сервіс та ОСОБА_1 пояснень суду щодо клопотання ліквідатора не надали.

Ухвалою суду від 25.03.2024 заяву Конотопської міської ради про відкладення судового засідання від 22.03.2024 №0119/1069 задоволено; відкладено розгляд клопотання ліквідатора арбітражного керуючого Чупруна Є.В. №02-01/920/23/23 від 04.01.2024 (вх.№ 176) про зобов`язання Конотопської міської ради прийняти на баланс захисні споруди цивільного захисту у справі № 920/23/23 в судове засідання на 11.04.2024, 11:30.

09.04.2024 представником Конотопської міської ради подано до суду клопотання про приєднання до матеріалів справи доказів, в якому просить приєднати до матеріалів справи копію облікової картки сховища №68199, копію облікової картки НОМЕР_1 , копію облікової картки НОМЕР_2 , копію облікової картки НОМЕР_3 .

У судовому засіданні ліквідатор підтримав подане клопотання про прийняття на баланс захисних споруд цивільного захисту і просив суд його задовольнити. Представник Конотопської міської ради надала пояснення, заперечила проти такого клопотання.

Перевіривши матеріали справи, дослідивши подані документи, заслухавши повноважених представників, суд встановив наступне.

Відповідно до ч.1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Як зазначено вище, постановою суду від 05.06.2023 ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Чупруна Євгена Вікторовича.

В обгрунтування поданого клопотання ліквідатором вказано, що Відділ з надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та взаємодії з правоохоронними органами Конотопської міської ради листом №46 під 28.03.2023 повідомив, що на території ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів знаходиться 4 об`єкти цивільного захисту.

06.04.2023 комісією у складі арбітражного керуючою Чупруна Є.В. та головного спеціаліста з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та взаємодії з правоохоронними органами Конотопської міської ради Ємця A.M. здійснено огляд захисних споруд цивільного захисту, що розташовані за адресою: 41600, Сумська область, м. Конотоп, Європейська площа, буд. 8-А, балансоутримувачем яких є ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів та складено Акт огляду.

Членами комісії було оглянуто захисні споруди цивільного захисту та встановлено наступне:

1. Захисна споруда інв. №68226, 1984р., знаходиться в адміністративній будівлі (підвальне приміщення). Обладнання відсутнє, комунікації відсутні. Стан незадовільний. Літера БТІ А-4.

2. Захисна споруда інв. №68199, 1982 р., зруйнована. Знаходилась в підвальному приміщенні колісного цеху. Літера БТІ Ж-4

3. Захисна споруда інв. №68237, 1985 р., зруйнована. Знаходилась в підвальному приміщенні, Літера БТІ Д-2.

4. Захисна споруда інв. №68269, 1988 р., знаходиться в підвальному приміщенні будівлі побутових приміщень. Обладнання та комунікації відсутні. Стан незадовільний.

З огляду на те, що ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів знаходиться у ліквідаційній процедурі, у зв`язку з неможливістю подальшого утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, у відповідності до Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його обліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 138, ліквідатор листом №02-01/920/23/23/626 від 04.09.2023 звернувся до Управління з питань НС, ЦЗН та ВПО Конотопської міської ради з проханням вирішити питання щодо передачі/списання з балансу підприємства-банкрута споруд цивільного захисту інв. №(68226, №68199, №68237, №68269.

Також ліквідатор звертався із листом до Конотопського міського голови Семеніхіна А.М. щодо вирішення питання передачі/списання з балансу підприємства-банкрута споруд цивільного захисту.

Так, Виконавчий комітет Конотопської міської ради листом №0110/3494 від 24.10.2023 повідомив ліквідатору, що захисні споруди цивільної захисту №68226, №68199, №68237, №68269 та адресою: м. Конотоп, вул. Європейська площа, 2а. є державною власністю Міністерства інфраструктури України та перебувають на балансі ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів.

Питання розпорядження майном (захисними спорудами цивільного захисту) щодо їх передачі чи зняття з обліку та списання, необхідно в обов`язковому порядку узгодити з власником.

Ліквідатор ще раз звернувся із запитом до Конотопського міського голови Семеніхіна А.М., а також направив копію до Управління з питань НС, ЦНЗ та ВПО Конотопської міської ради, в якому повідомив, що для звернення до Міністерства інфраструктури України щодо передачі чи зняття з обліку та списання, необхідно надати довідку щодо потреби територіальної громади в захисних спорудах цивільного захисту інв. №68226, №68199, №68237, №68269, складеною за формою, передбаченою діючим законодавством України

У відповідь ліквідатор отримав лист Виконавчого комітету Конотопської міської ради № 0110/3963 від 22.11.2023, в якому запропоновано здійснити процедуру щодо виключення захисних споруд із фонду таких споруд та, з метою достовірної оцінки стану захисних споруд, можливості їх експлуатації та відновлення, запропоновано звернутися до ліцензійного експерта, який надасть відповідний висновок про технічний стан об`єктів цивільного захисту.

Разом із цим, в листі повідомлено, що Конотопська міська рада готова прийняти у власність захисні споруди цивільного захисту за умови приведення даних об`єктів цивільного захисту до стану готовності використання за призначенням.

У свою чергу, ліквідатор у своєму листі від 01.12.2023 до Виконавчого комітету Конотопської міської ради вказав пункти Постанови Кабінету міністрів України від 10 березня 2017 року № 138 «Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту», де чітко прописаний порядок списання споруд цивільною захисту для підприємств, які перебувають у процедурі банкрутства, а також зазначив, що до витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, згідно Кодексу, не відносяться витрати на приведення до стану готовності об`єктів цивільною захисту. З метою захисту населення м. Конотоп, просив надати довідку щодо потреби територіальної громади в захисних спорудах цивільного захисту інв. №68226, №68199, №68237, №68269, складеною за формою, передбаченою діючим законодавством України, та, керуючись ч.7 ст. 61 Кодексу, прийняти до комунальної власності беї додаткових умов за актом приймання - передачі відповідні захисні спорудах цивільного захисту.

Однак, відповіді на лист ліквідатора не надходило, споруди цивільного захисту не передані.

Статтею 61 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута, складає висновок про наявність або відсутність ознак доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій під час провадження у справі про банкрутство за результатом його проведення; формує ліквідаційну масу, тощо.

Виходячи із системного аналізу положень Кодексу України з процедур банкрутства в частині регулювання повноважень арбітражного керуючого як ліквідатора у ліквідаційній процедурі, зокрема, щодо здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника, саме на ліквідатора покладається обов`язок щодо формування ліквідаційної маси, реалізацію об`єктів ліквідаційної маси та проведення розрахунків з кредиторами. При цьому, об`єкти, які не підлягають в силу своїх характеристик та призначенню включенню до ліквідаційної маси з подальшим їх продажем, мають бути повернуті власнику або передані до державної чи комунальної власності територіальної громади. Так, зокрема, відповідно до ч. 7 ст. 61 КУзПБ у разі ліквідації підприємства-банкрута, зобов`язаного згідно із законодавством передати територіальній громаді об`єкти житлового фонду, в тому числі гуртожитки, дитячі дошкільні заклади та об`єкти комунальної інфраструктури, ліквідатор передає, а орган місцевого самоврядування приймає такі об`єкти без додаткових умов у порядку, встановленому законом.

Відповідно до ч. ч. 7, 8 ст. 62 КУзПБ майно, щодо якого боржник є користувачем, балансоутримувачем або зберігачем, повертається його власнику відповідно до закону або договору.

Державне майно, яке не увійшло до статутного капіталу господарського товариства у процесі приватизації (корпоратизації) та перебуває на балансі банкрута, не включається до складу ліквідаційної маси. Суб`єкт управління таким майном з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у встановлений частиною другою статті 59 цього Кодексу строк приймає рішення про подальше використання цього майна.

Закон не наділив ліквідатора повноваженнями розпоряджатися майном, яке не належить на праві власності банкруту (списання об`єктів державної власності, передачу в оренду, передачу у комунальну власність, виключення з фонду захисних споруд та інше). Вказані функції покладені на органи місцевого самоврядування, місцеві державні адміністрації, центральні органи виконавчої влади.

Положеннями ч. 1, 8, 11, 12 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що до захисних споруд цивільного захисту належить сховище - герметична споруда для захисту людей, в якій протягом певного часу створюються умови, що виключають вплив на них небезпечних факторів, які виникають внаслідок надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів. Утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється їх власниками, користувачами, юридичними особами, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів. З моменту виключення захисної споруди із фонду споруд цивільного захисту вона втрачає статус захисної споруди цивільного захисту, а володіння, користування та розпорядження такою спорудою здійснюється відповідно до закону. Захисні споруди цивільного захисту державної та комунальної власності не підлягають приватизації (відчуженню).

У відповідності до ч. 2 ст. 19 Кодексу цивільного захисту України до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту належить, зокрема: організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; визначення за погодженням з місцевими державними адміністраціями потреби фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; прийняття рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності у разі банкрутства (ліквідації) суб`єкта господарювання, на балансі якого вона перебуває, та безхазяйних захисних споруд; організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту; здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту; організація проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, виключення їх за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, з фонду захисних споруд цивільного захисту.

Пунктом 3 частини 1 статті 36 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад віднесено таке делеговане повноваження як організація та участь у здійсненні заходів, пов`язаних з мобілізаційною підготовкою та цивільним захистом на відповідній території.

Згідно з Порядком створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його обліку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 138, утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами (п. 9).

Відповідно до п.14 Постанови Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 138 Про деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту, у разі банкрутства (ліквідації) балансоутримувача захисних споруд державної та комунальної форми власності, а також виявлення безхазяйних захисних споруд, органи місцевого самоврядування за погодженням з місцевими держадміністраціями, а також центральними органами виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають захисні споруди державної форми власності, приймають про їх подальше використання.

Судом перевірена інформація щодо належності захисних споруд, балансоутримувачем яких є ТОВ «Конотопський завод по ремонту дизель-потягів», до державної власності. Так, Фонд державного майна України та Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфраструктури) надали суду відповідні пояснення, згідно яких не підтверджена належність захисних споруд підприємства-банкрута до державної власності.

Виходячи з викладеного, суд приходить до висновку щодо обгрунтованості клопотання ліквідатора про зобов`язання саме міської ради прийняти зазначені захисні споруди до комунальної власності територіальної громади міста Конотоп.

Також суд зауважує, що таке прийняття об`єктів цивільного захисту до комунальної власності має відбуватися без додаткових умов (приміром, щодо оформлення документів, технічних паспортів, здійснення ремонтних робіт тощо) виходячи з наступного. Ліквідаційна процедура, під час якої ліквідатором вчиняються дії щодо розпорядження належним боржнику майном, обмежена у часі 12 місяців; всі кошти, що отримує ліквідатор у ліквідаційній процедурі, використовуються ним для погашення вимог кредиторів відповідно черговості і можливості використання таких коштів на інші потреби Кодексом з процедур банкрутства не передбачена; у ліквідатора відсутні повноваження щодо оформлення технічних та реєстраційних документів на майно боржника, проведення ремонтних робіт такого майна тощо.

Слід також зазначити, що відповідно до п. 29 Порядку № 138 питання виключення захисних споруд із фонду таких споруд у разі встановлення неможливості подальшого утримання та експлуатації захисних споруд врегульовано наступник чином: у разі банкрутства (ліквідації) суб`єктів господарювання, на балансі яких перебувають захисні споруди державної та комунальної власності, а також відсутності балансоутримувачів безхазяйних захисних споруд, визначення потреби в таких захисних спорудах та вирішення питання щодо їх подальшого використання належить до повноважень відповідних органів місцевого самоврядування.

Отже, питання подальшого використання захисних споруд, що обліковуються за підприємством, яке ліквідується в процедурі банкрутства, віднесено до компетенції Конотопської міської ради.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що ліквідатором вжито всіх можливих заходів, спрямованих на передачу (прийняття) захисної споруди цивільного захисту уповноваженим органам з метою закінчення ліквідаційної процедури підприємства-банкрута, отже клопотання ліквідатора підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 61, 62 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Клопотання ліквідатора ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів арбітражного керуючого Чупруна Є.В. №02-01/920/23/23 від 04.01.2024 (вх.№ 176) про зобов`язання Конотопської міської ради прийняти на баланс захисні споруди цивільного захисту у справі № 920/23/23 - задовольнити.

2. Зобов`язати Конотопську міську раду прийняти на баланс без додаткових умов у порядку, встановленому законом, за актом приймання передачі, захисні споруди цивільного захисту інв. № 68226, №68199, №68237, №68269, балансоутримувачем яких є ТОВ Конотопський завод по ремонту дизель-потягів (код ЄДРПОУ 34284857), та знаходяться за адресою: Сумська область, м. Конотоп, Європейська площа, буд. 8-А.

3. Копію даної ухвали надіслати кредитору, ліквідатору, Конотопській міській раді.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - https://court.gov.ua/sud5021/.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та підлягає оскарженню в порядку, передбаченому розділом IV ГПК України.

Повний текст ухвали складено 16.04.2024.

СуддяО.Ю. Соп`яненко

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення11.04.2024
Оприлюднено18.04.2024
Номер документу118392937
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —920/23/23

Ухвала від 05.12.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 02.12.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 02.12.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 31.10.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 27.08.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 19.08.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 09.08.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 01.08.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 10.06.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 11.04.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні