У Х В А Л А
Іменем України
12 квітня 2024 року смт. Слобожанське
Слідчий суддя Дніпропетровського районного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ ВП №8 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 погоджене з прокурором Слобожанської окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , в рамках матеріалів кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042150000171 від 23 серпня 2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України про тимчасовий доступ до речей та документів-
В С Т А Н О В И В:
До Дніпропетровського районного суду Дніпропетровської області надійшло клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів в рамках кримінального провадження № 42023042150000171 від 23 серпня 2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України про тимчасовий доступ до речей та документів.
В ході досудового розслідування встановлено, що Комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області та приватним підприємством « ОСОБА_4 » 26.06.2023 за результатами проведення відкритих торгів ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) укладено договір № 120 на «Реконструкцію частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 3 339 968, 99 гривень зі строком виконання до 31.12.2023. Встановлено, що у кошторисній документації відображені невластиві роботи та завищені коефіцієнти відповідних будівельних робіт, завищили вартість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій більш ніж на 900 тис. грн.
Посадові особи комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області перебуваючі у змові з керівництвом приватного підприємства « ОСОБА_4 » за результатами відкритих торгів з особливостями уклали між собою договір підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 3 339 968,99 гривень, який діє до 31.12.2023 та відобразили у кошторисній документації невластиві роботи та завищені коефіцієнти відповідних будівельних робіт, завищили вартість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій більш ніж на 900 тис. грн. з метою подальшого їх отримання та розподілу між собою, у зв`язку з чим дії внесено відомості до ЄРДР з правовою кваліфікацією за ч.5 ст.191 КК України.
Оригінали документів знаходяться у володінні ПП « ОСОБА_5 » ( АДРЕСА_2 ) як виконавця робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 » згідно договору підряду №120 від 26.06.2023.
Документи, що знаходяться у володінні ПП « ОСОБА_5 » ( АДРЕСА_2 ) самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, є основними доказами сторони обвинувачення, мають суттєве значення для розгляду кримінального провадження, для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, прийняття об`єктивного та неупередженого рішення, у зв`язку з чим подається це клопотання.
Під час вивчення документів, що містяться на веб-порталу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за участю спеціаліста встановлено, що в Дефектному акті «Умови виконання» зазначено завищений коефіцієнт робіт, завищено середньомісячну заробітну плату (зазначено 19000 грн замість 12480 грн), в «підсумковій відомості ресурсів» зазначені роботи не характерні для даних видів робіт: роботи «Автомобілі-самоскиди, вантажопід`ємність 15т» та роботи «екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу».
У «підсумковій відомості ресурсів» завищено ціна на: плити теплоізоляційні 100мм, сітка арм., діам.3х 100х100мм, сталь листова оцинкована ( товщина листа 0,5 мм), суміші пінополістирол бетонні, цегла силікатна потовщена , розміри 250x120x88 мм, марка м100.
У «Локальному кошторису на будівельні роботи №02-01-01» завишенні на наступне: плити теплоізоляційні Новотерм 100 мм, Цегла силікатна потовщена, розміри 250x120x88 мм, марка М100, бруси обрізні з хвойних порід, бруски обрізні з хвойних порід, 25x50 мм, вартість листів металопрофілю Н-44 з полімерним покриттям, вікно слухове дерев`яне 1,x1,2 м, вартість листів металопрофілю ПК-10 (0,45 мм) з полімерним покриттям, суміші пінополістирол бетонні, рубероїд покрівельний «Унифлекс XПП», рубероїд покрівельний «Унифлекс XПП», рубероїд покрівельний «Унифлекс ЕКП 4,5».
Згідно відкритих даних на «Пошуко-аналітичному ресурсі .007» за посиланням ІНФОРМАЦІЯ_5 встановлено, що за виконані роботи КУ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ІНФОРМАЦІЯ_7 » 13.07.2023 перераховано 30% за придбання матерiалiв, конструкцій для проведення реконструкції частини покрiвлi ІНФОРМАЦІЯ_8 сумі 1 001 990,69 гривень, 25.09.2023 було перераховано за актом №1 вiд 05.09.2023 грошові кошти у сумі 261 221.77 гривень, 25.09.2023 було перераховано за актом №2 вiд 13.09.2023 кошти у сумі 912 275.34 гривень, 06.11.2023 було перераховано за актом №3 вiд 16.10.2023 кошти у сумі 964 083.06 гривень. Загалом на рахунок підрядника комунальною установою перераховано 3 139 570,86 гривень, що на 200 398,13 менше ніж передбачено договором, сторони дійшли згоди та розірвали договір.
Вказані оригінали документів щодо укладання договору підряду № 120 від 26.06.2023 та отригінали документів про подальше його виконання, що перебувають у володінні ПП « ОСОБА_5 » ( АДРЕСА_2 ), містять відомості, необхідні для призначення та проведення судових експертиз, у т.ч. почеркознавчої.
Для проведення досудового розслідування, у тому числі проведення судових експертиз, у т.ч. почеркознавчої, необхідно отримати оригінали документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_5 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_2 ) як замовника закупівлі за результатами проведення відкритих торгів з особливостями з предметом закупівлі: «Реконструкція частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 » та подальшого виконання цих будівельних робіт, у зв`язку з чим без отримання оригіналів документів, що є основними доказами, в ході досудового розслідування неможливо довести обставини вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України.
Суд, розглянувши клопотання та дослідивши додані до нього документи, вважає, що клопотання підлягає задоволенню.
Тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою дієвості цього провадження (ст. 131 КПК України).
Згідно зі ст.159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Слідчий суддя постановляє ухвалу про надання доступу до документів з розпорядженням про можливості їх вилучення за умови, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, та можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, а без вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів (ч. 5 та ч. 7 ст. 163 КПК України).
Відповідно до ст.163 ч.5 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно з ч. 5 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Згідно п.7 ч.1 ст. 160 КПК України у клопотанні зазначаються: обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Клопотання слідчого, яке надійшло до суду, відповідає вимогам КПК України.
Вилучення документів необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів.
З урахуванням викладеного та забезпечуючи виконання завдань кримінального провадження щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування, з метою досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для встановлення обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а саме: час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення, а також неможливість отримати відомості в інший спосіб та враховуючи, що в матеріалах клопотання вбачається достатність підстав вважати, що дана інформація матиме суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, і існує можливість використання як доказів відомостей, що містяться саме в цих документах, та неможливо іншими способами довести вказані обставини, які передбачається довести за допомогою цієї інформації, а тому слідчий суддя вважає за необхідне клопотання слідчого задовольнити у повному обсязі.
Керуючись ст.ст.107,159-164,162,163,166КПК України,слідчий суддя -
У Х В А Л И В:
Клопотання старшого слідчого СВ ВП №8 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 погоджене з прокурором Слобожанської окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , в рамках матеріалів кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023042150000171 від 23 серпня 2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити.
Надати групі слідчих у складі слідчого СВ ВП №8 Дніпровського РУП ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанта поліції ОСОБА_6 , слідчого СВ ВП №8 Дніпровського РУП ГУНП в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_7 , старшого слідчого СВ ВП №8 Дніпровського РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_2 , дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів, а саме:
Договір підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 », з невід`ємною його частиною, а саме договірна ціна, дефектний акт, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів та документами складеними за результатами його виконання.
Акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в до договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 до договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Рахунок до договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Сертифікат відповідності (якості) на матеріали, що були використані під час надання послуги з поточного ремонту згідно договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Підсумкова відомість ресурсів до договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Загальні витрати до локального кошторису до договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Акти огляду прихованих робіт до договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою:
АДРЕСА_1 виробничі витрати до договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Акти приймання виконаних підрядних робіт з розрахунком одиничної вартості, укладені за результатами виконання договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Підсумкові відомості ресурсів до Актів приймання виконаних підрядних робіт, укладені за результатами виконання договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Акти приймання виконаних підрядних робіт в електронній версії IMP, IMS, IMD, укладені за результатами виконання договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Загальний журнал виконаних робіт, які слід вести на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН, укладені за результатами виконання договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою:
АДРЕСА_1 карти, укладені за результатами виконання договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Акти огляду прихованих робіт на всі приховані роботи, які виконувалися на об`єкті, укладені за результатами виконання договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Акти контрольних обмірів робіт, які підлягають дослідженню, укладені за результатами виконання договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Договори на транспортування та поставку матеріалів тощо, які використовувалися під час виконання договору підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
Документи (договори, в тому числі накладні) щодо закупівлі матеріалів за допомогою яких було здійснено виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 » згідно договору підряду №120 від 26.06.2023.
Документи (сертифікати), що підтверджують відповідність матеріалів за допомогою яких було здійснено виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 » згідно договору підряду №120 від 26.06.2023 державним будівельним нормам.
Посадові інструкції, наказ про призначення директора приватне підприємство " ОСОБА_5 " код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , який укладав договір підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 ».
документи щодо обґрунтування та план закупівлі за результатами проведення відкритих торгів ІНФОРМАЦІЯ_2 по об`єкту «Реконструкція частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 », тендерна документація з додатками, тендерну пропозицію з додатками, протоколи тендерної комісії;
договір підряду №120 від 26.06.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкції частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 » з додатками, договірною ціною, календарним графіком виконання робіт, планом фінансування робіт, додатковими угодами, актами виконаних робіт (КБ-2В), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3), платіжними дорученнями, документами підтверджуючими розрахунок по договорам, актів приймання виконаних робіт з додатками, платіжні доручення, дефектними актами, актами прихованих робіт, копії договорів з субпідрядними організаціями з додатками и додатковими угодами, документи, що підтверджують кваліфікаційні та інші вимоги підрядника та судбпідрядників: ліцензії, дозволи на виконання робіт, досвід виконання аналогічних робіт, ресурси, достатні для їх виконання, договори поставки товарно-матеріальних цінностей з додатками, специфікаціями, технічними паспортами на товарно-матеріальні цінності та акти передачі між підрядною організацією та постачальником товарно-матеріальних цінностей; документи щодо підтвердження усунення виявлених недоліків (дефектів); акти введення в експлуатацію будівництва; довідки (акти тощо) проведення поточних перевірок та випробувань конструкцій, виробів, устаткування тощо, які використовуються при будівництві, документи з підтвердження заходів з усунення виявлених недоліків; журнал виконаних робіт відповідно до п.5.6.7 Договору підряду № 120; лист №2812 від 28.12.2023.
договір на проведення робіт із розробки проектно-кошторисної документації з додатками, додатковими угодами та змінами, актами виконаних робіт, платіжними дорученнями, документами підтверджуючими розрахунок по договорам; Проектно-кошторисну документацію по об`єкту «Реконструкція частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 » (робочі проекти, дефектні акти) зі змінами, завдання, доповідні записки щодо необхідності проведення робіт по вказаному об`єкту;
договори щодо технічного та авторського наглядів по об`єкту : «Реконструкція частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою: АДРЕСА_1 » з додатками, додатковими угодами, актами виконаних робіт, платіжними дорученнями, документами підтверджуючими розрахунок по договорам;
накази про призначення директора, заступника директора, головного бухгалтера (бухгалтера), уповноваженої особи з організації та проведення закупівель комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області, їх посадові інструкції, статут або інший установчий документ зі змінами.
Котрі перебувають у розпорядженні ПП « ОСОБА_5 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_2 ).
Ухвала діє протягом 1 (одного) місяця з дня її постановлення.
Відповідно до ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів. У разі якщо дозвіл на проведення обшуку надано за клопотанням сторони захисту, слідчий суддя, суд доручає забезпечення його проведення слідчому, прокурору або органу внутрішніх справ за місцем проведення цих дій. Проведення обшуку здійснюється за участю особи, за клопотанням якої надано дозвіл на його проведення, згідно з положеннями цього Кодексу.
Відповідно до ч. 3 ст. 309 КПК України, ухвала слідчого судді про задоволення клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 12.04.2024 |
Оприлюднено | 23.04.2024 |
Номер документу | 118418127 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Ребров С. О.
Кримінальне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Ребров С. О.
Кримінальне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Заборський В. О.
Кримінальне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Заборський В. О.
Кримінальне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Заборський В. О.
Кримінальне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Ребров С. О.
Кримінальне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Ребров С. О.
Кримінальне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Ребров С. О.
Кримінальне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Ребров С. О.
Кримінальне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Ребров С. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні