Ухвала
від 16.04.2024 по справі 183/2935/21
НОВОМОСКОВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 183/2935/21

№ 1-кс/183/647/24

16 квітня 2024 року м. Новомосковськ

Слідчий суддя Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СВ Новомосковського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 , погоджене з прокурором Новомосковської окружної прокуратури в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні, відомості по якому внесені до ЄРДР 12.04.2021 року за № 42021042110000012 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 364, ч. 1 ст. 366, ч. 1 ст. 367 КК України, -

ВСТАНОВИЛА:

В провадження слідчого судді Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області в порядку глави 15 КПК України надійшло клопотання слідчого про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що досудовим розслідуванням встановлено, що прокурором Новомосковської окружної прокуратури ОСОБА_4 вивчено доводи, які містились в Інтернет публікації, щодо можливого незаконного виділення земельних ділянок природно-заповідного фонду на території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області. За результатами вивчення, встановлено, що у січні - лютому 2021 року невстановлені посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 здійснили безпідставну зміну виду цільового призначення шести земельних ділянок державної форми власності, розташованих на території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області з кадастровими номерами: 1222383000:01:001:1685; 1222383000:01:001:1689; 1222383000:01:001:1695; 1222387200:01:001:0689; 1222387200:01:001:0739, 1222387200:01:001:0801, загальною площею 230,68 га, змінивши категорію з «землі лісогосподарського призначення» на «землі сільськогосподарського призначення «01.08. Для сінокосіння і випасання худоби».

На підставі вказаної інформації внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань 12 квітня 2021 року за № 42021042110000012, про вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.

Після цього до ІНФОРМАЦІЯ_2 з заявою про вчинене кримінальне правопорушення звернувся місцевий мешканець с. Чернеччина Магдалинівського району Дніпропетровської області ОСОБА_5 , який зазначив, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 здійснили безпідставну зміну категорії земель та цільового призначення не лише на вказані земельні ділянки, а ще на ряд інших, які також входять до природно-заповідного фонду.

Досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до додатку №1 - переліку територій та об`єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення Указу Президента України від 9 грудня 1998 року № 1341/98 «Про території та об`єкти природно-заповідного фонду загальнодержавного значення» до природно-заповідного фонду загальнодержавного значення входить Ландшафтний заказник « ІНФОРМАЦІЯ_3 », площею 8377 га, місцезнаходження: Новомосковський район: «Приорільський» с. Орелька, с. Перещепине; Магдалинівський район: с. Великозирщина, с. Михайлівка, Котівське лісництво.

На підставі вказаного Указу Президента України в подальшому в 1999 році сформовано положення про ландшафтний заказник загальнодержавного значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 », який був погоджений на той час начальником головного управління ІНФОРМАЦІЯ_4 і заповідної справи ІНФОРМАЦІЯ_5 , начальником державного ІНФОРМАЦІЯ_6 , головою КСП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » Новомосковського району, головою КСП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » Новомосковського району, головою КСП « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Новомосковського району, головю АКП « ІНФОРМАЦІЯ_10 ,головою КСП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » Магдалинівського району, головою КСП « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ІНФОРМАЦІЯ_13 , головою КСП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » Магдалинівського району, головою КСП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » Магдалинівського району, головою КСП « ІНФОРМАЦІЯ_16 , головою КСП « ІНФОРМАЦІЯ_17 » Магдалинівського району, головою КСП « ІНФОРМАЦІЯ_18 , директором ІНФОРМАЦІЯ_19 , та затверджено ІНФОРМАЦІЯ_20 . При укладенні вказаного положення були сформовані карти з чітким визначенням меж земельних ділянок, які входять до Ландшафтного заказника « ІНФОРМАЦІЯ_3 », площею 8377 га, які також були погодженні та затвердженні вищевказаними особами. Межі заказника винесено в натуру з встановленням державних інформаційно-охоронних та інформаційно-межових знаків. Також вказаним положенням визначено, що на території заказника обмежується або забороняється будь-яка діяльність, яка суперечить його цільовому призначенню і загрожує природному комплексу.

Після чого, в порядку ЗУ «Про природно-заповідний фонд України» вказаний заказник передано під охорону ІНФОРМАЦІЯ_21 з оформленням охоронного зобов`язання, яке зареєстровано в ІНФОРМАЦІЯ_22 за №112. Згідно вказаного охоронного зобов`язання вказаний заказник взяв під охорону начальник ІНФОРМАЦІЯ_23 , тобто землекористувачем являється саме вони і будь-які дії без їх погодження з вказаним заказником є незаконними.

Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про природно-заповідний фонд України» та ст. 44 Земельного Кодексу України такого роду заказники, як Ландшафтний заказник « ІНФОРМАЦІЯ_3 » віднесено до природно-заповідного фонду України. А земельні ділянки природно-заповідного фонду України, згідно ст. 150 Земельного Кодексу України, являються особливо цінними землями.

А у відповідності до ч. 3 ст. 150 ЗКУ припинення права постійного користування земельними ділянками особливо цінних земель, визначених у пунктах "в" і "г" частини першої цієї статті, з підстави добровільної відмови від користування ними або шляхом їх вилучення здійснюється за погодженням з Верховною Радою України.

Крім цього, згідно вимог ст. 19 Земельного Кодексу України визначено, що Землі України за основним цільовим призначенням поділяються на категорії, серед яких є окремо землі сільськогосподарського призначення та землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення. А відповідно до ч. 7 ст. 20 Земельного Кодексу України зміна цільового призначення земельних ділянок природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, історико-культурного, лісогосподарського призначення, що перебувають у державній чи комунальній власності, здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України.

А також, згідно ч. 3 ст. 7 ЗУ «Про природно-заповідний фонд України» на землях природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного або історико-культурного призначення забороняється будь-яка діяльність, яка негативно впливає або може негативно впливати на стан природних та історико-культурних комплексів та об`єктів чи перешкоджає їх використанню за цільовим призначенням.

Відповідно до п. В ч. 4 ст. 83 Земельного Кодексу України до земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать: в) землі під об`єктами природно-заповідного фонду, історико-культурного та оздоровчого призначення, що мають особливу екологічну, оздоровчу, наукову, естетичну та історико-культурну цінність, якщо інше не передбачено законом. Відповідно до п. Г ч. 4 ст. 84 Земельного Кодексу України до земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать: г) землі під об`єктами природно-заповідного фонду, історико-культурного та оздоровчого призначення, що мають особливу екологічну, оздоровчу, наукову, естетичну та історико-культурну цінність, якщо інше не передбачено законом. Тобто, земельні ділянки під об`єктами природно-заповідного фонду не можуть передаватись до приватної власності.

Крім цього, у відповідності до загальнодоступних чинних даних на сайті ІНФОРМАЦІЯ_24 до переліку створених (оголошених) об`єктів природно-заповідного фонду Дніпропетровської області входить ландшафтний заказник « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (опубліковано 14 грудня 2020 року, зміни не вносились).

Згідно ч. 3 ст. 93 ЗКУ не підлягають передачі в оренду земельні ділянки, штучно створені у межах прибережної захисної смуги чи смуги відведення, на землях лісогосподарського призначення та природно-заповідного фонду, розташованих у прибережній захисній смузі водних об`єктів, крім випадків, передбачених законом. Однак, серед вказаних земельних ділянках, частина їх розташована в межах прибережних захисних смуг річки, озер та інших водойм, смуг відведення дренажних каналів та на ділянках боліт і пересихаючих водойм. Тобто частина цих земельних ділянок розташована на землях водного фонду, і ця частина не може бути віднесена до земель сільськогосподарського призначення. Крім цього, проекти землеустрою щодо організації та встановлення меж земель водного фонду (прибережних захисних смуг, смуг відведення, боліт) та водоохоронних зон водних об`єктів в районі частини вказаних земельних ділянок на розгляд до ІНФОРМАЦІЯ_25 не надавалися.

ІНФОРМАЦІЯ_1 як центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин відповідно до ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України має право передавати у власність або у користування для всіх потреб лише земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті.

Однак, незважаючи на те, що нижче вказані земельні ділянки входять до земель природно-заповідного фонду загальнодержавного значення та є складовою Ландшафтного заказника « ІНФОРМАЦІЯ_3 », не маючи відповідної відмови від користування ІНФОРМАЦІЯ_26 та погоджень Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, протягом січня-лютого 2021 року здійснили безпідставну зміну категорії земель та зміну виду цільового призначення земельним ділянкам, розташованих на території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області, про що внесли відповідні зміни до ДЗК та до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Держаного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, на підставі наказів ІНФОРМАЦІЯ_1 , а після цього частину земель передано в оренду строком на 49 років ОСОБА_6 .

06 травня 2021 року слідчим суддею Новомосковського міськрайнного суду Дніпропетровської області винесено ухвалу про накладення арешту на вищевказані земельні ділянки. Вказана ухвала слідчого судді, була направлена на електронну пошту ІНФОРМАЦІЯ_27 (07.05.2021 в 16.38 год.), ІНФОРМАЦІЯ_1 - ІНФОРМАЦІЯ_28 (07.05.2021 в 16.36 год.), ІНФОРМАЦІЯ_29 - ІНФОРМАЦІЯ_30 , ІНФОРМАЦІЯ_31 - ІНФОРМАЦІЯ_32 направлена до ІНФОРМАЦІЯ_1 , до ІНФОРМАЦІЯ_33 , до ІНФОРМАЦІЯ_34 . Інформація про арешт вказаних земельних ділянок була внесена до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 13 та 14 травня 2021 року.

А згідно ст. 30 ЗУ «Про державний земельний кадастр» державний земельний кадастр та Державний реєстр речових прав на нерухоме майно за допомогою програмних засобів ведення інформаційних систем забезпечують у режимі реального часу отримання: органами, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру, інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про зареєстровані речові права на земельні ділянки, їх обтяження, а також про ціну (вартість) земельних ділянок, речових прав на них чи розмір плати за користування земельною ділянкою. Інформація Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, отримана центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, може зберігатися та використовуватися для забезпечення виконання покладених на нього повноважень, у тому числі для ведення обліку земель. Про що також укладений спільний Наказ між ІНФОРМАЦІЯ_35 та ІНФОРМАЦІЯ_36 № 4060/5/2416 від 23.11.2020 «Про затвердження Порядку взаємодії інформаційних систем Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Державного земельного кадастру».

Однак, в ході досудового розслідування було проведено огляд публічної кадастрової карти України по всім вищевказаним кадастровим номерам, під час якого встановлено, що відомостей про земельну ділянку з кадастровим номером 1222387200:01:001:0731, площею 21.9308 га з цільовим призначенням землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) не знайдено, хоча на неї було накладено арешт, і при тому що фактичне розташування в публічній кадастрові карті України вказаної земельної ділянки з вказаним кадастровим номером, в ході досудового розслідування було зафіксоване. У зв`язку з чим, в ході подальшого моніторингу публічної кадастрової карти України було встановлено, що на фактичному місці знаходження земельної ділянки з кадастровим номером 1222387200:01:001:0731 вже розташовані 8 (вісім) окремих самостійних земельних ділянок, з наступними кадастровими номерами: 1222387200:01:001:0834; 1222387200:01:001:0835; 1222387200:01:001:0836; 1222387200:01:001:0837; 1222387200:01:001:0838; 1222387200:01:001:0839; 1222387200:01:001:0840; 1222387200:01:001:0841. Зміни до Державного земельного кадастру по вказаним кадастровим номерам внесені державним кадастровим реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_37 ОСОБА_7 19 травня 2021 року.

Згідно відповіді ІНФОРМАЦІЯ_27 від 16 червня 2021 року, зазначено, що копію вищевказаної Ухвали слідчого судді ІНФОРМАЦІЯ_1 отримано 11 травня 2021 року, і лише 04 червня 2021 року вони направили її до ІНФОРМАЦІЯ_37 , тому на момент поділу земельної ділянки з кадастровим номером 1222387200:01:001:0731, тобто 19 травня 2021 року, вони не знали про вказану Ухвалу та не отримували її копії.

Однак, згідно відповіді отриманої від ДП « ІНФОРМАЦІЯ_38 » від 03 серпня 2021 року, інформаційна взаємодія між Державним реєстром прав та Державним земельним кадастром відбувається щоденно, і у травні та червні 2021 року здійснювалась у штатному режимі.

Таким, чином, державний кадастровий реєстратор ІНФОРМАЦІЯ_37 ОСОБА_7 здійснюючи 19 травня 2021 року поділ земельної ділянки з кадастровим номером 1222387200:01:001:0731, за рахунок інформаційної взаємодії між Державним реєстром прав та Державним земельним кадастром, повинна була бачити обтяження на вказану земельну ділянку і відповідно повинна була не проводити дій щодо поділу землі.

07 лютого 2024 року в рамках зазначеного кримінального провадження було призначено експертизу з питань землеустрою, до проведення якої залучено експертів ІНФОРМАЦІЯ_39 . У зв`язку із значним обсягом матеріалів, для дослідження експерту було надано оригінали матеріалів кримінального провадження у 7-ми томах.

23 лютого 2024 року до ІНФОРМАЦІЯ_2 надійшло клопотання судового експерта ІНФОРМАЦІЯ_39 ОСОБА_8 про надання додаткових матеріалів, необхідних для проведення експертизи.

В ході виконання вищевказаного клопотання судового експерта, слідчим СВ Новомосковського РВП ГУНП в Дніпропетровській області, в порядку ст. 93 КПК України 11 березня 2024 року було направлено вимогу до ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо надання завірених належним чином копій наступних документів:

1. Рішення (наказ) відповідного органу про затвердження «Технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності на території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області (ТОМ 32)», розробленої у 2019 році Дніпропетровською регіональною філією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_40 »;

2. Поземельну книгу на земельну ділянку з кадастровим номером 1222387200:01:001:0801;

3. Щорічні звіти про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності (державна статистична звітність з кількісного обліку земель (форма № 6-зем)) за період з 01.01.1999 року по 01.01.2016 року по ІНФОРМАЦІЯ_41 ;

4. Документацію із землеустрою (в т.ч. графічні матеріали), розроблену в період з 1999 по 2019 роки, що може містити відомості про землі природно-заповідного фонду:

- науково-технічну документацію по роздержавленню земель (виготовленню державних актів на землю) КСП « ІНФОРМАЦІЯ_17 » Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровській області;

- технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель ІНФОРМАЦІЯ_42 ;

- проект землеустрою щодо розмежування земель державної і комунальної власності ІНФОРМАЦІЯ_42 ;

Проект формування території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області;

- документацію щодо коригування матеріалів зйомок минулих років на території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області.

Проект внутрігосподарського землевпорядкування сільськогосподарського підприємства ІНФОРМАЦІЯ_42 .

У відповіді на вказану вимогу ІНФОРМАЦІЯ_1 було зазначено, що надання вищезазначених документів можливе виключно на підставі ухвали слідчого судді, суду, в порядку ст. 159 КПК України.

Беручи до уваги викладене та враховуючи, що для повного і всебічного розгляду кримінального провадження, для підтвердження чи спростування відношення невстановлених осіб до вчинення зазначеного кримінального правопорушення та інших в сукупності, з метою встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення й можливого отримання у подальшому доказів у кримінальному провадженні, виникла необхідність в проведенні тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення завірених належним чином копій наступних документів:

1. Рішення (наказ) відповідного органу про затвердження «Технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності на території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області (ТОМ 32)», розробленої у 2019 році Дніпропетровською регіональною філією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_40 »;

2. Поземельну книгу на земельну ділянку з кадастровим номером 1222387200:01:001:0801;

3. Щорічні звіти про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності (державна статистична звітність з кількісного обліку земель (форма № 6-зем)) за період з 01.01.1999 по 01.01.2016 по ІНФОРМАЦІЯ_41 ;

4. Документацію із землеустрою (в т.ч. графічні матеріали), розроблену в період з 1999 по 2019 роки, що може містити відомості про землі природно-заповідного фонду:

- науково-технічну документацію по роздержавленню земель (виготовленню державних актів на землю) КСП « ІНФОРМАЦІЯ_17 » Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровській області;

- технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель ІНФОРМАЦІЯ_42 ;

- проект землеустрою щодо розмежування земель державної і комунальної власності ІНФОРМАЦІЯ_42 ;

Проект формування території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області;

- документацію щодо коригування матеріалів зйомок минулих років на території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області.

Проект внутрігосподарського землевпорядкування сільськогосподарського підприємства ІНФОРМАЦІЯ_42 .

Згідно ч. 2 ст. 9 КПК України прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов`язані всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.

Із змісту ст. 25 КПК України вбачається, що прокурор, слідчий зобов`язані в межах своєї компетенції вжити всіх передбачених законом заходів для встановлення події кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила.

Відповідно до ст. 84 КПК України доказами у кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.

Кримінальний процесуальний кодекс України передбачає виключний перелік процесуальних джерел доказів, а тому здобуті іншим шляхом фактичні дані не зможуть бути використані як допустимі докази.

Статтею 98 КПК України встановлено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом. Документи є речовими доказами, якщо вони містять ознаки, зазначені в частині першій вказаної статті.

Відповідно до статті 99 КПК України документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об`єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуків, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як докази факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

У відповідності до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

На підставі викладеного та враховуючи, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та іншими способами встановити обставини, які передбачається довести за допомогою вказаних документів, не надається можливим, слідчий звернувся з клопотанням до слідчого судді.

В судове засідання слідчий не з`явився, у зв`язку з обмеженнями, встановленими в Україні. Слідчий суддя вважає, що його неявка не перешкоджає розгляду клопотання.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 в судове засідання не з`явився. У відповідності з ч. 4 ст. 163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.

Розглянувши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшла до таких висновків.

У відповідності до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Як вбачається з клопотання слідчого, останній довів слідчому судді підстави вважати, що інформація, про доступ до якої просить надати слідчий, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні. Так з клопотання вбачається, що встановити обставини скоєння кримінального правопорушення можливо лише шляхом отримання інформації, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Крім того, у відповідності до п. 5 ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать, в тому числі, відомості, які можуть становити банківську таємницю.

Частиною 6 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчим факт неможливості іншим способом довести обставини кримінального правопорушення ніж отримання тимчасового доступу в клопотанні доведений, тому слідчий суддя вважає, що надане клопотання обґрунтоване та підлягає задоволенню.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 161-163 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИЛА:

Надати дозвіл слідчим слідчого відділу Новомосковського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області: ОСОБА_2 , ОСОБА_9 та прокурорам Новомосковської окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення завірених належним чином копій наступних документів:

1. Рішення (наказ) відповідного органу про затвердження «Технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності на території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області (ТОМ 32)», розробленої у 2019 році Дніпропетровською регіональною філією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_40 »;

2. Поземельну книгу на земельну ділянку з кадастровим номером 1222387200:01:001:0801;

3. Щорічні звіти про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності (державна статистична звітність з кількісного обліку земель (форма № 6-зем)) за період з 01.01.1999 по 01.01.2016 по ІНФОРМАЦІЯ_41 ;

4. Документацію із землеустрою (в т.ч. графічні матеріали), розроблену в період з 1999 по 2019 роки, що може містити відомості про землі природно-заповідного фонду:

- науково-технічну документацію по роздержавленню земель (виготовленню державних актів на землю) КСП « ІНФОРМАЦІЯ_17 » Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровській області;

- технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель ІНФОРМАЦІЯ_42 ;

- проект землеустрою щодо розмежування земель державної і комунальної власності ІНФОРМАЦІЯ_42 ;

Проект формування території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області;

- документацію щодо коригування матеріалів зйомок минулих років на території Чернеччинської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області.

- проект внутрігосподарського землевпорядкування сільськогосподарського підприємства ІНФОРМАЦІЯ_42 .

Строк дії ухвали до 15.06.2024 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудНовомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення16.04.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу118418495
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —183/2935/21

Ухвала від 16.04.2024

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 19.02.2024

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 11.08.2022

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Оладенко О. С.

Ухвала від 11.08.2022

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Оладенко О. С.

Ухвала від 17.03.2022

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Оладенко О. С.

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 19.08.2021

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 16.08.2021

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 16.08.2021

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 16.08.2021

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні