СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 квітня 2024 року Справа № 480/5672/23
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Опімах Л.М.,
розглянувши у спрощеному провадженні без участі сторін в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/5672/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Лан" до Головного управління ДПС у Сумській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,В С Т А Н О В И В:
У червні 2023 року позивач товариство з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «ЛАН» звернувся до суду з позовом, мотивуючи вимоги тим, що є платником єдиного податку 4 групи, для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік до Головного управління ДПС у Сумській області подав загальну та звітні податкові декларації з єдиного податку четвертої групи з додатками, розрахунки частки сільськогосподарського товаровиробництва, відомості про наявність земельних ділянок, розрахунки загального мінімального податкового зобов`язання.
Листом від 16.03.2023 №2797/6/18-28-04-09-12 Головне управління ДПС у Сумській області повідомило, що згідно з п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України подання не пізніше 20 лютого загальної та звітної податкових декларацій з єдиного податку четвертої групи з додатками, розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва є підставою для розгляду питання щодо можливості переходу / щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи. За результатами камеральної перевірки звітності позивача з єдиного податку четвертої групи було встановлено, що ним не подані в строк до 20 лютого 2023 року (включно) звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік за основним місцем обліку (ГУ ДПС у Сумській області (Шосткинська ДПІ)), відомості про наявність земельних ділянок за основним місцем обліку (ГУ ДПС у Сумській області (Шосткинська ДПІ)), Загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік за основним місцем обліку (ГУ ДПС у Сумській області (Шосткинська ДПІ)).
У зв`язку з викладеним та підставі п.п. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 та п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України ТОВ «АГРОФІРМА «ЛАН» позбавляється права перебувати платником єдиного податку четвертої групи з 01.01.2023.
Крім того, подана позивачем 20.02.2023, 22.02.2023 податкова звітність не визнана відповідачем як податкові декларації та отримала статус «історія подання».
З цим рішенням податкового органу позивач не погоджується, вважає його протиправним і просить скасувати, зазначаючи про те, що щорічне підтвердження статусу платника єдиного податку, умови та порядок такого підтвердження встановлено правилами підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України.
Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку визначений ст. 299 ПК України, відповідно до пункту 299.1 якої реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.
Пунктом 299.10 ст. 299 ПК України визначено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі, зокрема, якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу.
Аналіз наведених законодавчих приписів дає підстави для висновку про чітке розмежування понять переходу на спрощену систему оподаткування та щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку. Податковий кодекс України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.
Також стосовно невизнанняподатковоїзвітності податковими деклараціями позивач зауважив, що повноваження податкового органу не визнавати податкову звітність податковою декларацією передбачені пунктом 48.7 статті 48 ПК України, відповідно до якої податкова звітність не визнається податковою декларацією у разі порушення будь-якої норми статті 48 ПК України. Зокрема, це відсутність обов`язкових реквізитів: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; місцезнаходження (місце проживання) платника податків тощо.
В даному випадку податковим органом не було встановлено невідповідності поданої позивачем податкової звітності вимогам статті 48 ПК України. Крім того, відповідач не наділений повноваженнями не визнавати звітність, у зв`язку з пропущенням платником податку строку на подачу декларації, встановленого підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України (пропущення встановлених цією нормою строків). Наслідки неподання або несвоєчасного подання податкової звітності або невиконання вимог щодо внесення змін до податкової звітності визначені ст.120 ПК України та тягнуть за собою накладення штрафу у визначених ПК України розмірах.
Відповідач подав відзив на позов, в якому проти задоволення вимог заперечив, зазначивши, що відповідно до підпункту 298.8.1 пункту 298.1 статті 298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають не пізніше 20 лютого поточного року передбачену цією нормою звітність.
Згідно з п. 299.10 ст. 299 ПК України, реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу, зокрема, у разі - якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену пп. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 цього Кодексу.
Тобто, для підтвердження статусу платника єдиного податку особа має до 20 лютого поточного року подати до контролюючого органу податкову звітність, передбачену п.п. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 цього Кодексу. Неподання такої звітності, в свою чергу, має наслідком анулювання відповідної реєстрації шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу.
ТОВ «Агрофірма «Лан» перебувало на спрощеній системі оподаткування платника єдиного податку четвертої групи з 01.01.2016. Для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік до граничного терміну подання за основним місцем обліку (Шосткинська ДПІ) ним були подані:
-20.02.2023 розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2022 №9029727383;
-22.02.2023уточнюючазвітна податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік № 9030999600 з додатками (відомості про наявність земельних ділянок №9031003255, розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання №9031003274);
-22.02.2023 уточнююча загальна декларація платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік №9031010282здодатками(відомості пронаявність земельних ділянок №9031010272,розрахунокзагальногомінімальногоподаткового зобов`язання №9031010283).
За неосновним місцем обліку (Серединобудська ДПІ) товариством подано:
-20.02.2023 року звітну податкову декларація платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік № 9029726699 з додатками (відомість про наявність земельних ділянок №9029726698,розрахунокзагальногомінімальногоподаткового зобов`язання №9029726700);
-20.02.2023 року розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2022 рік №9029720401;
-22.02.2023 року уточнюючу звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік № 9030990694 з додатками (відомості про наявність земельних ділянок №9030993970, розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання №9030990693).
Згідно п.76 ст.76 ПКУ після граничного терміну подання була проведена камеральна перевірка податкової звітності платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік ТОВ «А/ф «Лан», за результатами яких було встановлено, що платником не подано у термін до 20.02.2023 включно:
-звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік за основним місцем обліку (Шосткинська ДПІ);
-відомості про наявність земельних ділянок за основним місцем обліку (Шосткинська
ДПІ);
-загальну декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік за основним місцем обліку (Шосткинська ДПІ).
При цьому, самим позивачем не заперечується факт подання, визначеної пп.298.8.1 п.298.8 ст. 298 ПКУ, звітності, з простроченням. Порушення граничного строку подання звітності для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи позбавляє права перебування на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності. Оскільки обов`язок підтвердження набутого статусу платника єдиного податку вчасно виконано не було, це і зумовило позбавлення позивача статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
Дослідивши письмові матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що позивач є юридичною особою приватного права, зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, основним видом діяльності є «Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур» (код КВЕД 01.11), з 2016 року є платником єдиного податку 4 групи ( а.с.6-7,8).
Для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік позивачем до Головного управління ДПС у Сумській області подано:
-розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва від 20.02.2023 №9029727383; звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи від 20.02.2023 №9029726699 за місцем розташування земельних ділянок Середино-Будський район Сумської області з додатками: відомості про наявність земельних ділянок від 20.02.2023 №9029726699 та Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) період 2022 рік від 20.02.2022 №9029726699;
-уточнюючу загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи від 22.02.2023 №9031010282 з додатками: відомості про наявність земельних ділянок від 22.02.2023№9031010282; розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) період 2022 рік від 22.02.2022 №9031010282;
-уточнюючу звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи від 22.02.2023№9030999600 за місцем розташування земельних ділянок Шосткинський район Сумської області з додатками: відомості про наявність земельних ділянок від 22.02.2023 №9030999600; розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) період 2022 рік від 22.02.2022 №9030999600;
-уточнюючу звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи від 22.02.2023 №9030990694 за місцем розташування земельних ділянок Середино-Будський район Сумської області з додатками: відомості про наявність земельних ділянок від 22.02.2023№9030990694; розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) період 2022 рік від 22.02.2022 №9030990694 ( а.с.8-88).
Листом від 16.03.2023 №2797/6/18-28-04-09-12 Головне управління ДПС у Сумській області повідомило позивача, що згідно з п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України подання не пізніше 20 лютого загальної та звітної податкових декларацій з єдиного податку четвертої групи з додатками, розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва є підставою для розгляду питання щодо можливості переходу / щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи.
За результатами камеральної перевірки звітності Позивача з єдиного податку четвертої групи було встановлено, що ним не подані в строк до 20 лютого 2023 року (включно): звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік за основним місцем обліку (ГУ ДПС у Сумській області (Шосткинська ДПІ)); відомості про наявність земельних ділянок за основним місцем обліку (ГУ ДПС у Сумській області (Шосткинська ДПІ)); загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік за основним місцем обліку (ГУ ДПС у Сумській області (Шосткинська ДПІ)).
У зв`язку з викладеним та підставі п.п. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 та п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України ТОВ «АГРОФІРМА «ЛАН» позбавляється права перебувати платником єдиного податку четвертої групи з 01.01.2023. Крім того, подана позивачем 20.02.2023, 22.02.2023 податкова звітність не визнана податковим органом як податкові декларації та отримала статус «історія подання» ( а.с.88 на звороті 90).
Надаючи правову оцінку спірним відносинам, суд виходить з такого.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України ( ПК Укрїни).
Відповідно до пп. 291.4.4. п. 291.4 ст. 291 ПК України сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, віднесено до четвертої групи суб`єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.
Згідно з пунктами 299.1 та 299.2 ст. 299 ПК України, реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.
Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.
Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування встановлюється ст. 298 ПК України, пунктом 298.8 якої передбачено, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку четвертої групи здійснюється відповідно до підпунктів 298.8.1-298.8.4 цієї статті.
Щорічне підтвердження статусу платника єдиного податку, умови та порядок такого підтвердження встановлено правилами підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України.
Відповідно до п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:
-загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);
-звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);
-розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;
-відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок. У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).
Згідно з п.п. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 ПК України платники єдиного податку 4 групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.
Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку визначений ст. 299 ПК України, відповідно до пункту 299.1 якої реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Пунктом 299.10 ст. 299 ПК України визначено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі, зокрема, якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу.
Аналіз наведених законодавчих приписів дає підстави для висновку про чітке розмежування понять переходу на спрощену систему оподаткування та щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку.
ПК України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.
Вказані висновки відповідають правовій позиції Верховного Суду, викладеній в постановах від 24.01.2019 у справі №814/1394/15, від 08.01.2021 у справі № 580/2725/19, яка відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України, має враховуватися судом.
Крім того, повноваження податкового органу не визнавати податкову звітність податковою декларацією передбачені пунктом 48.7 статті 48 ПК України, відповідно до якої податкова звітність не визнається податковою декларацією у разі порушення будь-якої норми статті 48 ПК України. Зокрема, це відсутність обов`язкових реквізитів: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; місцезнаходження (місце проживання) платника податків тощо.
В даній справі податковим органом не було встановлено невідповідності вимогам статті 48 ПК України поданої позивачем податкової звітності.
Також відповідач не наділений повноваженнями не визнавати звітність, у зв`язку з пропущенням платником податку строку на подачу декларації, встановленого підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України (пропущення встановлених цією нормою строків). Наслідки неподання або несвоєчасного подання податкової звітності або невиконання вимог щодо внесення змін до податкової звітності визначені ст.120 ПК України та тягнуть за собою накладення штрафу у визначених ПК України розмірах.
Крім того, пунктом 299.10 ст. 299 ПК України визначено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у встановлених законом випадках. Способом реалізації владних управлінських функцій у разі встановлення обставин під час проведення документальної перевірки, за яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку), є прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників цього податку. При цьому прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку можливе лише на підставі проведеної перевірки відповідного платника податку та встановлених в ході останньої порушень, відповідно до яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування, тобто бути платником єдиного податку четвертої групи за критеріями, визначеними у пункті 4 пункту 291.4. статті 291 ПК України. Метою проведення перевірки, яка, у випадку Позивача, не була проведена, якраз є фіксування та доведення контролюючим органом виявленого порушення.
Судом встановлено, що перевірка ТОВ «АГРОФІРМА «ЛАН» податковим органом не проводилась та саме рішення про анулювання реєстрації Позивача як платника єдиного податку четвертої групи не приймалось, податковим органом поінформовано платника податків про позбавлення права перебувати платником єдиного податку четвертої групи лише листом від 16.03.2023 №2797/6/18-28-04-09-12, що є порушенням. Адже прийняття рішення саме про позбавлення платника певного права, у т.ч. права перебувати на спрощеній системі оподаткування, не передбачено чинними положеннями ПК України.
Подібної позиції дотримується Верховний Суд, зокрема у постановах від 03.12.2020 року у справі №200/9334/19-а, від 05.03.2019 року у справі №822/1676/18, від 19.04.2019 року у справі №821/884/18.
За таких обставин, враховуючи що контролюючим органом не було дотримано процедури анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за наявності законодавчо визначених для цього підстав, суд вважає, що викладене у листі від 16.03.2023 рішення про позбавлення права перебувати платником єдиного податку 4 групи не відповідає положеннямПК Українита здійснено контролюючим органом не у порядку та у спосіб, передбачених законом.
Водночас суд вважає, що за встановлених обставин в межах спірних правовідносин, позивачем помилково обраний спосіб захисту у вигляді визнання протиправним і скасування рішення, оскільки права позивача були порушені протиправними діями податкового органу щодо анулювання реєстрації платника єдиного податку без прийняття відповідного рішення суб`єкта владних повноважень у формі та у порядку, що передбачено вимогами чинного законодавства, тобто фактично відсутній предмет оскарження. Відтак, належним способом захисту порушеного права позивача є визнання протиправними дій щодо анулювання реєстрації позивача як платника єдиного податку 4 групи та зобов`язання суб`єкта владних повноважень поновити реєстрацію ТОВ «Агрофірма «Лан» як платника єдиного податку 4 групи на 2023 рік та підтвердити вказане шляхом видачі довідки про підтвердження такого статусу.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи викладене, суд вважає необхідним стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача в рахунок повернення сплаченого при подачі позову до суду судовий збір згідно платіжної інструкції від 06 червня 2023 року №6337 (а.с.5), у розмірі 2684,00 грн.
Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Лан" (код ЄДРПОУ 30831142, вул.Івана Скоропадського, 52-Г, с.Гамаліївка, Шосткинський район, Сумська область, 41132) до Головного управління ДПС у Сумській області ( код ЄДРПОУ 43995469, вул.Іллінська, 13, м.Суми, 40009) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії задовольнити.
Визнати протиправними дії Головного управління Державної податкової служби у Сумській області щодо анулювання реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «ЛАН» платником єдиного податку 4 групи.
Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у Сумській області поновити товариству з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «ЛАН» статус платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік та відновити в Реєстрі платників єдиного податку відомості про статус товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «ЛАН», як платника єдиного податку четвертої групи з 01.01.2023 та видати довідку про підтвердження такого статусу.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Сумській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «ЛАН» 2684,00 грн., в рахунок відшкодування судових витрат. Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Л.М. Опімах
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2024 |
Оприлюднено | 19.04.2024 |
Номер документу | 118429159 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
Л.М. Опімах
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні