Постанова
від 12.04.2024 по справі 461/797/24
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Справа № 461/797/24 Головуючий у 1 інстанції: Зубачик Н.Б.

Провадження № 33/811/335/24 Доповідач: Гончарук Л. Я.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 квітня 2024 року Львівський апеляційний суд у складі: судді Гончарук Л.Я., представника Львівської митниці Держмитслужби Лубоцького Богдана Ігоровича, захисника адвоката особи, щодо якої складено протокол про порушення митних правил ОСОБА_1 - Маціпури Наталії Ігорівни, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу представника Львівської митниці Лубоцького Б.І. на постанову судді Галицького районного суду м. Львова від 13 лютого 2024 року,

встановив:

цією постановою, провадження у справі про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 за вчинення ним порушення митних правил, передбаченого ч.2 ст.483 МК України, закрито у зв`язку з відсутністю в його діях складу зазначеного адміністративного правопорушення.

Відповідно до постанови, згідно протоколу про порушення митних правил №0046/20900/24, 04.03.2023 близько 23 год. 58 хв. через пункту пропуску Грушів Будомєж, митного поста Яворів, Львівської митниці, здійснено пропуск на митну територію України транспортного засобу з реєстраційним номером НОМЕР_1 під керуванням ОСОБА_1 .

Для здійснення митного оформлення товару, ОСОБА_1 подав декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 04.03.2023 та звернення благодійного фонду «Відкрий Двері» №7 від 02.03.2023. Відповідно вказаних документів на адресу благодійного фонду «Відкрий Двері» (код ЄДРПОУ 44716101; 08206, Київська область, Бучанський район, м. Ірпінь, вул. Затишна, 14/14), як гуманітарна допомога, переміщується 1588 кг товарів, а саме: 1) медичні вироби для діагностики, тестові смужки для крові (26 місць/704кг); 2) мала побутова техніка (10 місць/250кг); 3) іграшки, велосипед, матрац та інше (30 місць/550кг). Відправник товару - Fundacja Hub SOS-UA (PL 03-379, Warszawa, ul. Krasiczynska, 13/165).

Митними органами Республіки Польщі листом №0201-1GM.542.567.2023.4 від 31.08.2023 (лист Держмитслужби від 04.10.2023 №26/26-04/7.4/2568) повідомлено, що 04.03.2023 транспортним засобом з реєстраційним номером НОМЕР_1 переміщувалися товари за транзитною декларацією MRN 23PL402010NS5R2SA0 та надано видрук транзитної накладної XCTS до неї. Відповідно до вказаної декларації, 04.03.2024 транспортним засобом з реєстраційним номером НОМЕР_1 переміщувався товар «глюкозні тест-смужки 14060 штук» вагою брутто 529 кг, отримувач товару - благодійний фонд «Відкрий Двері» (Затишна, 08-200 Ірпінь, Україна), відправник - FHU LOG-SPED Renta Czura (TopoIowa, 24, 37-700 Przemysl).

Польською компанією FHU LOG-SPED Renta Czura листом б/н від 28.11.2023 (вх. Львівської митниці № 71473/14-20 від 29.11.2023) на запит Львівської митниці №7.4/20/1/14/29253 від 09.11.2023 надано копії митної декларації MRN 23PL402010NS5R2SA0 від 03.03.2023, рахунку (invoice) № 42-1 від 09.02.2023 та паспорта ОСОБА_1 для виїзду за кордон № НОМЕР_2 , виданий 12.10.2022 органом № 4655. Відповідно до вказаних документів вартість товару «глюкозні тест-смужки - 14060 штук» становить 5 310 доларів США, що станом на 04.03.2023 за курсом валют НБУ відповідає сумі 194 179,27 гривень. Продавець - Easy Shop General Trading LLC (P.O. Box 123629, Dubai - United Arab Emirates), покупець - Благодійна організація «Стіна народної пам`яті» (Україна, /1001, Київ, вул. Трьохсвятительська, 4В, NPV39542765). Перевізник товару - ОСОБА_1 . Інформація про те, що вантаж є гуманітарною допомогою у документах, наданих польською стороною, відсутня.

Директор благодійного фонду «Відкрий Двері» ОСОБА_2 -Онатій листом від 03.06.2023 (вх. Львівської митниці від 03.11.2023 № 60742/14-20) повідомила, що листи щодо отримання гуманітарної допомоги нею не видавалися, Fundacja Hub SOS-UA їй не відома, фонд з дати заснування до моменту надання відповіді вантажів гуманітарної допомоги не отримував. Також повідомила, що ОСОБА_1 їй не відомий.

ОСОБА_1 у своїх поясненнях від 11.11.2023 зазначив, що вказаний вантаж передав у відділ «Офіс Львівської громади у м. Винники» (код ЄДРПОУ 43582049) та надав копію акту приймання-передачі вказаних товарів від 28.04.2023, який підписано представником відділу та засвідчено печаткою з реквізитами Департаменту міської агломерації Львівської міської ради, структурним підрозділом якого є зазначений відділ.

Департаментом міської агломерації Львівської міської ради листом від 24.11.2023 № 38- вих-145198 (вх. Львівської митниці від 27.11.2023 № 69956/6-20) повідомлено, що Департамент міської агломерації Львівської міської ради, як виконавчий орган Львівської міської ради, не отримував, не обліковував та не уповноважував своїх працівників отримувати жодної благодійної допомоги та жодних товарів, зокрема зазначених в акті приймання-передачі від 28.04.2023.

Таким чином, 04.03.2023 ОСОБА_1 при ввезенні на митну територію України товару «глюкозні тест-смужки - 14060 штук», вартістю 194 179,27 гривень, було подано митному органу як підставу для переміщення товарів підроблені документи та такі, що містять неправдиві відомості щодо найменування відправника та одержувача товарів.

Відповідно до постанови Львівського апеляційного суду від 06.10.2023 (справа №461/5539/23) ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Відтак, дії ОСОБА_1 , на думку митного органу, мають ознаки порушення митних правил, передбачених ч.2 ст.483 Митного кодексу України.

На вказану постанову представник Львівської митниці Лубоцький Б.І. подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову та винести нову постанову, якою визнати громадянина ОСОБА_1 винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ч.2 ст. 483 МК України, та накласти на нього стягнення, у виді штрафу 388358,54 грн з конфіскацією предметів правопорушення, а в разі неможливості конфіскації товарів, стягнути вартість цих товарів ч.2 ст. 541 МК України- 194479, 27 грн.

Вважає, що висновок суду є помилковим та необґрунтованим, а сама постанова необ`єктивна, невмотивована, безпідставна.

В обґрунтування зазначає, що фігурант «Fundacja HUB SOS UA» присутній і в інших справах 461/297/24, 461/5539/23, 461/1326/23, 461/6239/23, 461/2777/23, 461/1057/23 та інші.

Звертає увагу суду, що винесена постанова не спрямована на попередження подібних правопорушень, а навпаки - сприяє їх вчиненню в майбутньому.

Заслухавши доводи представника Львівської митниці Держмитслужби України Лубоцького Б.І. на підтримання поданої апеляційної скарги, захисника адвоката Маціпуру Н.І., яка заперечила проти апеляційних вимог, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, апеляційний суд вважає, що апеляційна скарга підлягає до задоволенню з наступних підстав.

Згідно з ст. 486 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону.

Відповідно до вимог ст.489 МК України, при розгляді справи про порушення митних правил суд зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Зі змісту оскаржуваної постанови вбачається, що суд першої інстанції при розгляді справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 вказаних вимог закону недотримався та не в повному обсязі з`ясував всі обставини, передбачені ст.489 МК України.

Згідно протоколу про порушення митних правил№0046/20900/24 від 17.01.2024 громадянин ОСОБА_1 вчинив діїспрямовані на переміщення через митний кордон України товару з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митного органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів та таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування відправника та одержувача товарів.

Частиною 1 ст. 483 МК України передбачена відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно зУКТ ЗЕДта його митної вартості.

Частиною 2 ст. 483 МК України передбачена відповідальність за дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яка протягом року притягалася до відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого цією статтею абостаттею 482цього Кодексу.

Відповідно до вимог частини 1 статті 246 МК України, метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, а також забезпечення статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів.

Згідно із ст.1 Закону України «Про гуманітарну допомогу» гуманітарна допомога - цільова адресна безоплатна допомога в грошовій або натуральній формі, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань, або допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, що надається іноземними та вітчизняними донорами із гуманних мотивів отримувачам гуманітарної допомоги в Україні або за кордоном, які потребують її у зв`язку з соціальною незахищеністю, матеріальною незабезпеченістю, важким фінансовим становищем, виникненням надзвичайного стану, зокрема внаслідок стихійного лиха, аварій, епідемій і епізоотій, екологічних, техногенних та інших катастроф, які створюють загрозу для життя і здоров`я населення, або тяжкою хворобою конкретних фізичних осіб, а також для підготовки до збройного захисту держави та її захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту. Гуманітарна допомога є різновидом благодійництва і має спрямовуватися відповідно до обставин, об`єктивних потреб, згоди її отримувачів та за умови дотримання вимогстатті 3Закону України "Про благодійну діяльність та благодійні організації".

У зв`язку з повномасштабною військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану", Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Верховною Радою України (Закон України № 2102-IX від 24.02.2022), в Україні введено воєнний стан з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, який в подальшому був неодноразово продовжений.

Відповідно до п.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» №174 від 01.03.2022 на період дії воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги (у тому числі таких товарів гуманітарної допомоги, як спеціальні засоби індивідуального захисту (каски, виготовлені відповідно до військових стандартів або технічних умов, чи їх еквіваленти та спеціально призначені для них компоненти (тобто підшоломи, амортизатори), що класифікуються у товарній підкатегорії згідно з УКТЗЕД 6506 10 80 00; бронежилети, що класифікуються у товарній підкатегорії згідно з УКТЗЕД 6211 43 90 00), виготовлені відповідно до військових стандартів, зокрема стандартів НАТО, або військових умов для потреб правоохоронних органів, Збройних Сил та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, інших суб`єктів, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону; нитки для виготовлення бронежилетів, що класифікуються у товарних підкатегоріях згідно з УКТЗЕД 5402 11 00 00 та 5407 10 00 00; тканини (матеріали) для виготовлення бронежилетів, що класифікуються у товарних підкатегоріях згідно з УКТЗЕД 3920 10 89 90, 3921 90 60 00, 5603 14 10 00, 6914 90 00 00) від донорів (у значенні Закону України Про гуманітарну допомогу) здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою згідно з додатком 1 без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.

Товари, пропуск яких здійснюється відповідно до абзацу першого цього пункту, визнаються гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги.

Як вбачається з матеріалів провадження, 04.03.2023 близько 23 год. 58 хв. через пункту пропуску Грушів Будомєж, митного поста Яворів, Львівської митниці, здійснено пропуск на митну територію України транспортного засобу з реєстраційним номером НОМЕР_1 під керуванням ОСОБА_1 .

Для здійснення митного оформлення товару, ОСОБА_1 подав декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 04.03.2023 та звернення благодійного фонду «Відкрий Двері» №7 від 02.03.2023. Відповідно вказаних документів на адресу благодійного фонду «Відкрий Двері» (код ЄДРПОУ 44716101; 08206, Київська область, Бучанський район, м. Ірпінь, вул. Затишна, 14/14), як гуманітарна допомога, переміщується 1588 кг товарів, а саме: 1) медичні вироби для діагностики, тестові смужки для крові (26 місць/704кг); 2) мала побутова техніка (10 місць/250кг); 3) іграшки, велосипед, матрац та інше (30 місць/550кг). Відправник товару - Fundacja Hub SOS-UA (PL 03-379, Warszawa, ul. Krasiczynska, 13/165).

Митними органами Республіки Польщі листом №0201-1GM.542.567.2023.4 від 31.08.2023 (лист Держмитслужби від 04.10.2023 №26/26-04/7.4/2568) повідомлено, що 04.03.2023 транспортним засобом з реєстраційним номером НОМЕР_1 переміщувалися товари за транзитною декларацією MRN 23PL402010NS5R2SA0 та надано видрук транзитної накладної XCTS до неї. Відповідно до вказаної декларації, 04.03.2024 транспортним засобом з реєстраційним номером НОМЕР_1 переміщувався товар «глюкозні тест-смужки 14060 штук» вагою брутто 529 кг, отримувач товару - благодійний фонд «Відкрий Двері» (Затишна, 08-200 Ірпінь, Україна), відправник - FHU LOG-SPED Renta Czura (TopoIowa, 24, 37-700 Przemysl).

Польською компанією FHU LOG-SPED Renta Czura листом б/н від 28.11.2023 (вх. Львівської митниці № 71473/14-20 від 29.11.2023) на запит Львівської митниці №7.4/20/1/14/29253 від 09.11.2023 надано копії митної декларації MRN 23PL402010NS5R2SA0 від 03.03.2023, рахунку (invoice) № 42-1 від 09.02.2023 та паспорта ОСОБА_1 для виїзду за кордон № НОМЕР_2 , виданий 12.10.2022 органом № 4655. Відповідно до вказаних документів вартість товару «глюкозні тест-смужки - 14060 штук» становить 5 310 доларів США, що станом на 04.03.2023 за курсом валют НБУ відповідає сумі 194 179,27 гривень. Продавець - Easy Shop General Trading LLC (P.O. Box 123629, Dubai - United Arab Emirates), покупець - Благодійна організація «Стіна народної пам`яті» (Україна, /1001, Київ, вул. Трьохсвятительська, 4В, NPV39542765). Перевізник товару - ОСОБА_1 . Інформація про те, що вантаж є гуманітарною допомогою у документах, наданих польською стороною, відсутня.

Директор благодійного фонду «Відкрий Двері» ОСОБА_2 -Онатій листом від 03.06.2023 (вх. Львівської митниці від 03.11.2023 № 60742/14-20) повідомила, що листи щодо отримання гуманітарної допомоги нею не видавалися, Fundacja Hub SOS-UA їй не відома, фонд з дати заснування до моменту надання відповіді вантажів гуманітарної допомоги не отримував. Також повідомила, що ОСОБА_1 їй не відомий.

ОСОБА_1 у своїх поясненнях від 11.11.2023 зазначив, що вказаний вантаж передав у відділ «Офіс Львівської громади у м. Винники» (код ЄДРПОУ 43582049) та надав копію акту приймання-передачі вказаних товарів від 28.04.2023, який підписано представником відділу та засвідчено печаткою з реквізитами Департаменту міської агломерації Львівської міської ради, структурним підрозділом якого є зазначений відділ.

Згідно акту приймання - передачі від 28.04.2023, Fundacja Hub SOS, в особі представника перевізника ОСОБА_1 передала, а відділ «Офіс Львівської громади м. Винники» (79495, м.Винники, вул.Галицька, 20, код ЄДРПОУ: 43582049) отримав та прийняв товар, який ввезено на територію України та який було задекларовано як гуманітарну допомогу, а саме: 1) медичні вироби для діагностики, тестові смужки для крові (26 місць/704 кг); 2) мала побутова техніка (10 місць/250 кг); 3) іграшки, велосипед, матрас та інше (30 місць/550 кг).

Департаментом міської агломерації Львівської міської ради листом від 24.11.2023 № 38- вих-145198 (вх. Львівської митниці від 27.11.2023 № 69956/6-20) повідомлено, що Департамент міської агломерації Львівської міської ради, як виконавчий орган Львівської міської ради, не отримував, не обліковував та не уповноважував своїх працівників отримувати жодної благодійної допомоги та жодних товарів, зокрема зазначених в акті приймання-передачі від 28.04.2023.

Таким чином, 04.03.2023 ОСОБА_1 при ввезенні на митну територію України товару «глюкозні тест-смужки - 14060 штук», вартістю 194 179,27 гривень, було подано митному органу як підставу для переміщення товарів підроблені документи та такі, що містять неправдиві відомості щодо найменування відправника та одержувача товарів.

Відповідно до постанови Львівського апеляційного суду від 06.10.2023 (справа №461/5539/23) ОСОБА_1 визнано винним у вчиненніпорушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Відтак, дії ОСОБА_1 , мають ознаки порушення митних правил, передбачених ч.2 ст.483 Митного кодексу України.

Так, факт порушення ОСОБА_1 митних правил підтверджується доказами наявними в матеріалах справи, а саме: протоколом про порушення митних правил №0046/20900/24 від 17.01.2024; декларацією про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 04.03.2023; лист Держмитслужби від 04.10.2023 №26/26-04/7.4/2568; листом митного органу Республіки Польща від 31.08.2023; копію митної декларації MRN 23PL402010NS5R2SA0 від 03.03.2023; рахунок (invoice) № 42-1 від 09.02.2023; листом директора благодійного фонду «Відкрий Двері» ОСОБА_3 від 03.06.2023; листом Департаменту міської агломерації Львівської міської ради №38- вих-145198 від 24.11.2023; постановою Львівського апеляційного суду від 06.10.2023 у справі №461/5539/23.

Окрім цього, згідно з листом Управління адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради від 03.04.2024, у відповідь на запит від 29.03.2024 №20-03/20-03/6/9313 повідомлено, що департамент міської агломерації Львівської міської ради, як виконавчий орган Львівської міської ради не отримував, не обліковував та не уповноважував своїх працівників отримувати жодної благодійної допомоги та жодних товарів, зазначених у акті приймання-передачі від 28.04.2023.

Начальником відділу «Офіс Львівської громади у м. Винники» ОСОБА_4 використано гербову печатку всупереч наказу департаменту міської агломерації, Львівської міської ради від 30.08.2021 №30-з «Про призначення відповідальних за облік, зберігання та використання печаток, штампів».

Враховуючи зазначене та в межах повноважень, наказом департаменту міської агломерації Львівської міської ради, створено комісію для проведення службового розслідування.

За результатами службового розслідування комісією встановлено неправомірне та безпідставне використання гербової печатки департаменту міської агломерації Львівської міської ради службовою особою та накладено на посадову особу дисциплінарного стягнення.

Крім того, департамент міської агломерації Львівської міської ради скерував в правоохоронні органи всю наявну інформацію для подальшого розгляду та прийняття відповідних процесуальних рішень. Також повідомлено, що Головне управління національної поліції у Львівській області листом від 12.02.2024 №2860/37/01/11-24 повідомило департамент міської агломерації про те, що за результатами перевірки не встановлено обставин, щодо реальності вчинення кримінального правопорушення та підтвердження його фактичними доказами.

Окремо додатково проінформовано, що відповідно до прийнятих ухвал Львівської міської ради від 27.12.2023 №4294 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 08.07.2021 №1081 "Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради"» та ухвали від 27.12.2023 №4293 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 04.02.2021 №32 "Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів" департамент міської агломерації Львівської міської ради з 01.04.2024 реорганізовано шляхом перетворення в управління адміністрування та розвитку громад департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Львівської міської ради.

Зазначені докази в сукупності спростовують висновки суду першої інстанції про те, що митним органом не здобуто доказів наявності вини ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, та необґрунтовано взято до уваги докази подані стороною захисту, зокрема акт приймання передачі гуманітарної допомоги від 28.04.2023, підписаного ОСОБА_1 та представником відділу та засвідчено печаткою з реквізитами Департаменту міської агломерації Львівської міської ради, структурним підрозділом якого є зазначений відділ, які належним чином не перевірені на предмет достовірності їх видачі.

Щодо долучених адвокатом копій актів прийому-передачі гуманітарної допомоги від 13.05.2023 р., то такі суд розцінює критично, оскільки вони не містять всіх обов`язкових реквізитів, які передбачені для актів прийому-передачі та повноважень осіб на здійснення цієї господарської операції.

З огляду на вищевикладене, апеляційний суд приходить до обґрунтованого переконання про те, що апеляційна скарга митного органу є підставна та підлягає до задоволення, а постанова суду першої інстанції скасуванню як необґрунтована, що має наслідком прийняття апеляційним судом нової постанови, якою на ОСОБА_1 слід накласти стягнення, передбачене ч.2 ст.483 МК України.

Таким чином, постанову судді Галицького районного суду м. Львова від 13 лютого 2024 року, якою провадження у справі про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 за вчинення ним порушення митних правил, передбаченого ч.2 ст.483 МК України, закрито у зв`язку з відсутністю в його діях складу зазначеного адміністративного правопорушення слід скасувати. Ухвалити нову постанову, якою визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.2 ст.483 МК України, та накласти на нього стягнення, у виді штрафу 388358,54 грн з конфіскацією предметів правопорушення. На підставі ч.ч. 1, 2 ст. 541 Митного кодексу України, у разі неможливості виконання постанови в частині конфіскації товарів, стягнути з ОСОБА_1 вартістьцих товаріву розмірі194479,27гривень.Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 605,60 грн.

Керуючись ст. 294 КУпАП, ст. 530 МК України, апеляційний суд, -

постановив:

апеляційну скаргу представника Львівської митниці Лубоцького Б.І. задоволити.

Постанову судді Галицького районного суду м. Львова від 13 лютого 2024 року, якою провадження у справі про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 за вчинення ним порушення митних правил, передбаченого ч.2 ст.483 МК України, закрито у зв`язку з відсутністю в його діях складу зазначеного адміністративного правопорушення - скасувати.

Визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.2 ст.483 МК України, та накласти на нього стягнення, у виді штрафу 388358,54 грн з конфіскацією предметів правопорушення.

На підставі ч.ч. 1, 2 ст. 541 Митного кодексу України, у разі неможливості виконання постанови в частині конфіскації товарів, стягнути з ОСОБА_1 вартість цих товарів у розмірі 194479,27 гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 605,60 грн.

Постанова є остаточною та оскарженню не підлягає.

Суддя Л.Я.Гончарук

СудЛьвівський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення12.04.2024
Оприлюднено22.04.2024
Номер документу118470976
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —461/797/24

Постанова від 12.04.2024

Адмінправопорушення

Львівський апеляційний суд

Гончарук Л. Я.

Постанова від 13.02.2024

Адмінправопорушення

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні