Ухвала
від 19.04.2024 по справі 580/3886/24
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без розгляду

19 квітня 2024 року справа № 580/3886/24

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Кульчицького С.О.,

за участю: секретаря судового засідання - Глийової В.Г.,

представника заявника - Щербини Н.І. (у порядку самопредставництва),

представника відповідача - Костенка В.В. (за довіреністю),

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Черкаській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Вел Петрол» про підтвердження обгрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків,

ВСТАНОВИВ:

18.04.2024 Головне управління ДПС у Черкаській області (далі - заявник) звернулось до Черкаського окружного адміністративного суду із позовною заявою до товариства з обмеженою відповідальністю «Вел Петрол», в якій просить підтвердити обґрунтованість умовного адміністративного арешту майна платника податків товариства з обмеженою відповідальністю «Вел Петрол».

В обгрунтування заяви зазначено, що ТОВ «Вел Петрол» включено до плану-графіку документальних перевірок на 2024 рік, який оприлюднено на офіційному веб-сайті ДПС, про що його повідомлено листом ДПС від 22.12.2023 № 32425/7/99-00-07-03-02-07. Копію наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 01.03.2024 № 477-п та повідомлення про проведення документальної планової виїзної перевірки від 01.03.2024 № 57/23-00-07-01-01 направлено ТОВ «Вел Петрол» 04.03.2024 рекомендованим листом з повідомленням про вручення, який вручено 15.03.2024 уповноваженій особі товариства. На підставі направлень на перевірку Головного управлінням ДПС у Черкаській області від 03.04.2024 № 1339/23-00-24-06-15 та від 15.04.2024 № 1526/23-00-07-01-01 та № 1528/23-00-24-06-15 працівниками Головного управління ДПС у Черкаській області, з метою проведення документальної планової виїзної перевірки, 16.04.2024 здійснено вихід на податкову адресу ТОВ «Вел Петрол»: м. Черкаси, вул. Святотроїцька 55-А. Уповноважена особа ТОВ «Вел Петрол» ОСОБА_1 відмовився від ознайомлення з направленнями на перевірку та не допустив посадових осіб ГУ ДПС до проведення документальної планової виїзної перевірки товариства в зв`язку з оскарженням правомірності наказу від 01.03.2024 № 477-п в Черкаському окружному адміністративному суді. Працівниками Головного управління ДПС у Черкаській області складено акт від 16.04.2024 № 770/23-00-07-01-02/43913386 про відмову в допуску до проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «Вел Петрол» та акт від 16.04.2024 № 772/23-00-07-01-02/43913386 про відмову від ознайомлення з направленнями на перевірку. Головним управлінням ДПС у Черкаській області було прийнято рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків від 16.04.2024.

Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 18.04.2024 відкрито провадження у справі за заявою Головного управління ДПС у Черкаській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Вел Петрол» про підтвердження обгрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків та призначено судове засідання з розгляду даної заяви на 15 год 00 хв 19 квітня 2024 року.

Відповідач проти заяви про підтвердження обгрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків заперечив та просив відмовити у її задоволенні повністю. Зазначив, що заявником пропущено строк звернення до суду із відповідною заявою, який складає 24 години з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду. Так, акт про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення документальної планової виїзної перевірки TOB «ВЕЛ ПЕТРОЛ» складений о 12:18 16.04.2024. Як вбачається з матеріалів справи, рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків, яким застосовано умовний адміністративний арешт майна платника податків ТОВ «ВЕЛ ПЕТРОЛ» було прийняте заступником начальника ГУ ДПС у Черкаській області 16.04.2024 о 16:30. Натомість позовну заяву Головного управління ДПС у Черкаській області про підтвердження обґрунтованість умовного адміністративного арешту майна платника податків ТОВ «Вел Петрол» подано до Черкаського окружного адміністративного суду 18.04.2024 о 14:33, згідно з довідкою, сформованою засобами підсистеми ЄСІТС «Електронний суд». Тому, 24-годинний строк подання визначений ч. 2 ст. 283 КАС України сплинув 17.04.2024 о 12:18.

У судовому засіданні представник заявника підтримав подану заяву та просив підтвердити обгрунтованість умовного адміністративного арешту майна ТОВ «Вел Петрол». Представник відповідача проти заяви про підтвердження обгрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків заперечив та просив відмовити у її задоволенні з підстав, зазначених у відзиві на позовну заяву.

Заслухавши у судовому засіданні пояснення представника заявника, заперечення представника відповідача, дослідивши письмові та електронні докази, наявні в матеріалах справи, суд встановив такі фактичні обставини.

ТОВ «Вел Петрол» зареєстроване як юридична особа з 09.02.2021 (код ЄДРПОУ 43913386). Основним видом діяльності ТОВ «Вел Петрол» є: 47.30 Роздрібна торгівля пальним.

ТОВ «Вел Петрол» було включено до плану-графіку документальних перевірок на 2024 рік, який оприлюднено на офіційному веб-сайті ДПС.

Відповідно до наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 01.03.2024 № 477-п призначено проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «Вел Петрол» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 09.02.2021 по 31.12.2023 та правильності обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 09.02.2021 по 31.12.2023 через 10 календарних днів з дати отримання відомостей про вручення наказу, але не раніше 16.04.2024.

Копію наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 01.03.2024 № 477-п та повідомлення про проведення документальної планової виїзної перевірки від 01.03.2024 № 57/23-00-07-01-01 направлено ТОВ «Вел Петрол» 04.03.2024 рекомендованим листом з повідомленням про вручення, який 15.03.2024 вручений уповноваженій особі товариства.

На підставі направлень на перевірку Головного управлінням ДПС у Черкаській області від 03.04.2024 № 1339/23-00-24-06-15 та від 15.04.2024 № 1526/23-00-07-01-01 та № 1528/23-00-24-06-15 працівники Головного управління ДПС у Черкаській області, з метою проведення документальної планової виїзної перевірки, 16.04.2024 здійснили вихід на податкову адресу ТОВ «Вел Петрол»: м. Черкаси, вул. Святотроїцька 55-А.

Уповноважена особа ТОВ «Вел Петрол» Костенко В.В., що діє на підставі довіреності від 21.02.2024, відмовився від ознайомлення з направленнями на перевірку та не допустив посадових осіб ГУ ДПС до проведення документальної планової виїзної перевірки товариства у зв`язку з оскарженням правомірності наказу від 01.03.2024 № 477-п до адміністративного суду.

Про відмову від ознайомлення з направленнями на перевірку посадовими особами заявника був складений акт від 16.04.2024 № 772/23-00-07-01-02/43913386.

Також, працівники Головного управління ДПС у Черкаській області не були допущені до перевірки, про що складено акт від 16.04.2024 № 770/23-00-07-01-02/43913386 про відмову в допуску до проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «Вел Петрол».

16.04.2024 о 16:30 Головне управління ДПС у Черкаській області прийняло рішення, зареєстроване 17.04.2024 за № 9282/6/23-00-07-01-04 про застосування адміністративного арешту майна платника податків, яким застосовано умовний адміністративний арешт майна (всього рухомого та нерухомого) платника податків ТОВ «Вел Петрол».

Звернувшись до суду заявник просить підтвердити обгрунтованість адміністративного арешту майна платника податків ТОВ «Вел Петрол», застосованого на підставі рішення заступника начальника Головного управління ДПС у Черкаській області Тетяни Харьковської від 16.04.2024 (дата реєстрації 17.04.2024 № 9282/6/23-00-07-01-04).

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам у справі, суд зазначає наступне.

Відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України) контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Згідно із п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 ПК України документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Пунктом 77.4 ст. 77 ПК України встановлено, що про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому (його представнику) не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано (вручено) у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Судом встановлено, що ТОВ «Вел Петрол» було включено до затвердженого плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2024 рік.

На підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, ст. 75, 77, 82, пп. 69.35. п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України, ст. 13 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI, Головним управлінням ДПС у Черкаській області був прийнятий наказ від 01.03.2024 № 477-п «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «Вел Петрол»».

Копію наказу Головного управління ДПС у Черкаській області від 01.03.2024 № 477-п та повідомлення про проведення документальної планової виїзної перевірки від 01.03.2024 № 57/23-00-07-01-01 направлено ТОВ «Вел Петрол» 04.03.2024 рекомендованим листом з повідомленням про вручення, який 15.03.2024 вручений уповноваженій особі товариства.

Вказаним підтверджується наявність підстав для проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «Вел Петрол», передбачених статтями 75, 77 ПК України.

Відповідно до п.п. 16.1.13 п. 16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов`язаний допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов`язані з утриманням об`єктів оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п. 81.1 ст. 81 ПК України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:

- направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;

- копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;

- службового посвідчення осіб (належним чином оформленого відповідним контролюючим органом документа, що засвідчує посадову (службову) особу), які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється.

При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення.

У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.

Згідно з п. 81.2 ст. 81 ПК України у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки посадовими (службовими) особами контролюючого органу за місцем проведення перевірки, невідкладно складається та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.

У разі відмови платника податків та/або його посадових (службових) осіб (представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) підписати акт, що засвідчує факт відмови у допуску до проведення перевірки, та/або у разі відмови отримати примірник цього акта чи надати письмові пояснення до нього, посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує такий факт, та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня.

Судом встановлено, що 16.04.2024 посадові особи Головного управління ДПС у Черкаській області здійснили вихід для проведення перевірки ТОВ «Вел Петрол» за податковою адресою м. Черкаси, вул. Святотроїцька 55-А, та надали уповноваженому представнику ТОВ «Вел Петрол» Костенку В.В. копію наказу на проведення перевірки від 01.03.2024 № 477-п, направлення на перевірку, видані Головним управлінням ДПС у Черкаській області, від 03.04.2024 № 1339/23-00-24-06-15 та від 15.04.2024 № 1526/23-00-07-01-01 та № 1528/23-00-24-06-15 та службові посвідчення, проте уповноважений представник ТОВ «Вел Петрол», що діє на підставі довіреності від 21.02.2024, що міститься в матеріалах справи, відмовився від їх отримання, про що складено акт від 16.04.2024 № 772/23-00-07-01-02/43913386. Також, працівники Головного управління ДПС у Черкаській області не були допущені до перевірки, про що складено акт від 16.04.2024 № 770/23-00-07-01-02/43913386 про відмову в допуску до проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «Вел Петрол».

Право звернення до суду суб`єктом владних повноважень - податковим органом визначено статтею 94 ПК України, а саме: на суд покладено обов`язок перевірити обґрунтованість рішення контролюючого органу про застосування адміністративного арешту майна платника податків. Відтак, для здійснення судового контролю за рішенням податкового органу, яке зачіпає права та інтереси платника податків, податковий орган зобов`язаний звернутись до суду.

Пунктом 94.1 статті 94 ПК України передбачено, що адміністративний арешт майна платника податків є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов`язків, визначених законом.

Згідно з підпунктом 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 ПК України арешт майна може бути застосовано, якщо з`ясовується, що платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.

Відповідно до пункту 94.6 статті 94 ПК України керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу за наявності однієї з обставин, визначених у пункті 94.2 цієї статті, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків.

Арешт на майно може бути накладено рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, обґрунтованість якого протягом 96 годин має бути перевірена судом.

Зазначений строк не може бути продовжений в адміністративному порядку, у тому числі за рішенням інших державних органів, крім випадків, коли власника майна, на яке накладено арешт, не встановлено (не виявлено). У цих випадках таке майно перебуває під режимом адміністративного арешту протягом строку, визначеного законом для визнання його безхазяйним, або у разі якщо майно є таким, що швидко псується, - протягом граничного строку, визначеного законодавством. Порядок операцій з майном, власника якого не встановлено, визначається законодавством з питань поводження з безхазяйним майном.

Строк, визначений цим пунктом, не включає добові години, що припадають на вихідні та святкові дні (пункту 94.10 статті 94 ПК України).

Згідно з пунктом 2 розділу IV Наказу Мінфіну України від 14.07.2017 № 632 «Про затвердження Порядку застосування адміністративного арешту майна платника податків», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.08.2017 за № 948/30816, обґрунтованість арешту, накладеного на майно платника податків рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) податкового органу, має бути перевірена судом протягом 96 годин.

У такому разі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) податкового органу подається до суду протягом 24 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють таке звернення до суду.

З аналізу наведених положень вбачається, що в контексті правовідносин щодо застосування податковим органом способу забезпечення виконання платником податків його обов`язків у формі адміністративного арешту, строк подання заяви починає перебіг з моменту встановлення податковим органом фактичних обставин, що згідно з приписами спеціального законодавства (ПК України) є підставою для застосування такого способу.

Наведена позиція узгоджується із сталою практикою Верховного Суду щодо аналогічних правовідносин, зокрема, викладеною у постановах Верховного Суду від 13.02.2019 у справі № 819/2388/17, від 21.06.2019 № 640/21562/18, від 15.07.2021 у справі № 200/1874/21-а та від 18.10.2022 у справі № 280/8574/21.

Особливості провадження у справах за зверненням органів доходів і зборів щодо підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків регламентовані статтею 283 КАС України.

Відповідно до приписів ч. 1 ст. 283 КАС України провадження у справах за зверненням податкових та митних органів при здійсненні ними визначених законом повноважень здійснюється на підставі заяви таких органів, зокрема, щодо підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.

Частиною 2ст. 283 КАС України визначено, що заява подається до суду першої інстанції протягом 24 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду, за загальними правилами підсудності, встановленими ним Кодексом.

Відповідно до ч. 7 ст. 283 КАС України у разі постановлення судом ухвали про відкриття провадження у справі суд приймає рішення по суті заявлених вимог не пізніше 96 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення заявника до суду. Розгляд заяви відбувається за участю податкового органу, митного органу, що її вніс, та платника податків, стосовно якого її внесено.

Виходячи із встановлених фактичних обставин та системного аналізу їх правового регулювання, суд дійшов висновку, що фактичними обставинами, що зумовили звернення до суду із даною заявою, а, відтак, і обставинами, з встановленням яких розпочинає перебіг строк на звернення до суду із даною заявою, є недопуск уповноваженою особою ТОВ "Вел Петрол" посадових осіб Головного управління ДПС у Черкаській області до проведення документальної планової виїзної перевірки.

Акт про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення документальної планової виїзної перевірки TOB «Вел Петрол» складений о 12:18 16.04.2024.

Як вбачається з матеріалів справи, рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків, яким застосовано умовний адміністративний арешт майна платника податків ТОВ «Вел Петрол» було прийняте заступником начальника ГУ ДПС у Черкаській області 16.04.2024 о 16:30.

Натомість позовну заяву Головного управління ДПС у Черкаській області пропідтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків ТОВ «Вел Петрол» подано до Черкаського окружного адміністративного суду18.04.2024 о 14:33, згідно з довідкою, сформованою засобами підсистеми ЄСІТС «Електронний суд» та зареєстровано канцелярією суду о 14:53.

З огляду на викладене, 24-годинний строк подання заяви про підтвердження обгрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків до суду, визначений ч. 2 ст. 283 КАС України, сплинув 17.04.2024 о 12:18.

Частиною 1 статті 270 КАС України передбачено, що на обчислення строків, встановлених статтями 273-277, 280-283 цього Кодексу, не поширюються правила ч.ч. 2-10 ст. 120 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 5 ст. 270 КАС України, днем подання позовної заяви, апеляційної скарги є день їх надходження до відповідного суду. Строки подання позовних заяв і апеляційних скарг, встановлені у справах, визначених цією статтею, не може бути поновлено. Позовні заяви, апеляційні скарги, подані після закінчення цих строків, суд залишає без розгляду.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що заявником пропущено 24-годинний строк на подання заяви про підтвердження обгрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків до суду, визначений ч. 2 ст. 283 КАС України, а тому відповідно до ч. 5 ст. 270 КАС України така заява підлягає залишенню без розгляду.

Водночас, суд зазначає, що залишення заяви щодо підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків без розгляду не позбавляє права ГУ ДПС у Черкаській області на звернення до суду в порядку позовного провадження.

Керуючись статтями 248, 270, 272, 283 КАС України, суд,

УХВАЛИВ:

Заяву Головного управління ДПС у Черкаській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Вел Петрол» про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків - залишити без розгляду.

Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.04.2024
Оприлюднено22.04.2024
Номер документу118492161
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них застосування адміністративного арешту коштів та/або майна

Судовий реєстр по справі —580/3886/24

Ухвала від 22.01.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпак Юрій Кононович

Ухвала від 24.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпак Юрій Кононович

Ухвала від 07.05.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ

Ухвала від 18.04.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні