Ухвала
від 19.04.2024 по справі 531/3329/23
КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

єдиний унікальний номер справи 531/3329/23

номер провадження 1-кс/531/337/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 квітня 2024 року м. Карлівка

Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 про доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023172070000028 від 28 квітня 2023 року, -

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про доступ до речей і документів, з можливістю вилучення оригіналів, які перебувають у володінні ФОП ОСОБА_4 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , код НОМЕР_1 ), що стосуються надання ФОП ОСОБА_4 послуг із виготовлення проектної, кошторисної чи будь-якої іншої документації, а також здійснення технічного чи авторського наглядупо об`єктам ремонту доріг на території Мартинівської територіальної громади Полтавського району Полтавської області, що виконувалися на підставі укладених в 2023 році договорів з ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) (підрядні організації, що надавали послуги з ремонту доріг - ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), а саме: 1) укладених договорів про надання послуг на розробку проектної, кошторисної чи будь-якої іншої технічної документації з додатками до них (акти, протоколи погодження договірної ціни, документи, що подавалися як додатки, тощо) у т.ч. з додатковими угодами; документів на підтвердження оплати за надані ФОП ОСОБА_4 послуги (платіжні доручення на перерахування коштів, рахунки на оплату, чеки, квитанції, платіжні інструкції, тощо); документації, що стосується безпосередньо здійснення авторського чи технічного нагляду (загальні журнали робіт, журнали авторського та технічного нагляду, будь-які інші наявні журнали), документів листування з ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), тендерної документації, документації, що стала підставою для укладення договорів між суб`єктами господарської діяльності (офіційне листування, пропозиції, тощо); 2) виготовлених кошторисів, проектів, проектної документації, експертних звітів щодо розгляду проектної, кошторисної документації з додатками (у разі наявності), робочих проектів, проектно-кошторисної документації по об`єктам ремонту, довідок про вартість виконаних робіт, актів приймання виконаних робіт (за формою КБ-2В, КБ-3), платіжних доручень на перерахування коштів, рахунків на оплату, чеків, квитанцій, дефектних актів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем (креслень), розрахунків загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів, специфікацій; 3) належним чином завірених копій документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації, та надають право на здійснення діяльності з розробки кошторисної, проектної документації, інжинірингу, тощо; документів щодо залучення інших осіб для надання послуг під час ремонту доріг на території Мартинівської ТГ у 2023 році на підставі цивільно-правових чи будь-яких інших договорів; мотивувавши клопотання тим, що в провадженні ВП №3 Полтавського РУП ГУНП України в Полтавській області знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023172070000028 від 28 квітня 2023 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191 КК України.

Розгляд клопотання проводиться за ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.

Прокурор до суду не з`явився. Від нього в матеріалах, доданих до клопотання, містися заява про розгляд справи за його відсутності.

Вивчивши надані письмові докази, слідчий суддя доходить висновку про обґрунтованість клопотання з огляду на наступне.

Органом досудового розслідування здобуті дані про те, що в ході опрацювання публічно доступних джерел виявлені факти, які можуть свідчити про розтрату бюджетних коштів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Так, вивченням відомостей Єдиного веб-порталу публічних закупівель (ІНФОРМАЦІЯ_3 ) установлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в 2023 році за результатами проведення публічних закупівель укладено 136 договорів за ДК 021-2015 (СРУ) 45200000-9 «Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва», предметом яких є поточний ремонт доріг в с. Мартинівка, с. Мар`янівка, с. Варварівка, с. Тишенківка, с. Шевченка, с. Красне, с. Тишенківка, с. Знаменка, с. Вакулиха, с. Білухівка Мартинівської ТГ Полтавського району, Полтавської області.

Вказані договори укладено:

1)ФОП « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) адреса: АДРЕСА_2 );

2)ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 );

3)ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_4 ), власником яких являється ОСОБА_7 .

Загальна сума вказаних закупівель складає понад 30 000 000 грн.

При цьому вартість вказаних закупівель установлена в діапазоні від 42 290,40 грн. до 199 987,20 грн., тобто нижче установленої п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі по тексту - Закон), вартості товару (товарів), послуги (послуг) у 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, що вказує на штучний характер поділу замовником предмету закупівлі з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.

Відповідно до ст.10 Закону, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.

Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.

Крім того, опрацюванням Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (ІНФОРМАЦІЯ_4 ) виявлено, що оплата за вказані договори, укладені з 10.04.2023 по 19.04.2023, здійснювалась на підставі актів виконаних робіт на наступний день після укладення договору, що також вказує на позаконкурентний спосіб залучення ПП « ОСОБА_5 » до виконання поточного ремонту доріг на території Мартинівської ТГ Полтавського району, Полтавської області.

Позаконкуретний спосіб закупівлі за бюджетні кошти товарів, робіт, та послуг може переслідувати штучне завищення їх вартості з подальшим розподілом різниці між реальною та номінальною вартістю між службовими особами замовника та контрагента.

Вказане свідчить про наявність у діях службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 ознак заволодіння бюджетних коштів за попередньою змовою зі службовими особами ПП « ОСОБА_5 ».

Окрім цього, шляхом подальшого опрацювання публічно доступних джерел в мережі Інтернет, зокрема сайтів « ІНФОРМАЦІЯ_6 », « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та « ІНФОРМАЦІЯ_7 », виявлено інформацію, яка може мати суттєве значення для проведення всебічного, об`єктивного та повного досудового розслідування, і встановлення усіх суттєвих обставин вчинення кримінального правопорушення.

Так, у 2023 році ІНФОРМАЦІЯ_8 (далі - «Замовник»), з метою уникнення проведення процедури закупівлі через відкриті торги (в тому числі, відкриті торги, що передбачені Особливостями №1178) та недопущення розголошення інформації щодо укладання з ТОВ АВТОБУДТРЕК, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ФОП « ОСОБА_7 » ряду договорів-підряду з поточного ремонту доріг та викриття у заволодінні бюджетними грошовими коштами, діючи всупереч вимог ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п.5, 6, 61 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12 жовтня 2022 р. № 1178 умисно поділено предмет закупівлі на частини та укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ФОП « ОСОБА_7 » 132 договора підряду з поточного ремонту доріг на території ІНФОРМАЦІЯ_10 , при фактичному виконанні робіт за одним ДК № 021:2015 45230000-8 (будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь), виходячи з наступного.

Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, визначено, що і під час закупівлі робіт, і під час закупівлі послуг поточного ремонту, пов`язаних із дорогами, замовникам необхідно застосовувати термінологію галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом ІНФОРМАЦІЯ_11 від 23.08.2011 № 301 (далі - ГБН Г.1-218-182:2011).

Стаття 1 Закону України «Про автомобільні дороги» визначає поняття автомобільної дороги - це лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Цією ж статтею визначено, що вулиця - автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів;

Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», поточний ремонт належить до поняття послуг. Під час закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається, зокрема, за кожним окремим лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури.

Лінійний об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури - наземні, надземні або підземні лінійні об`єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії.

У такий спосіб, поточний ремонт доріг - це послуги, і предмет закупівлі визначається за кожним окремим лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури, яким є дорога відповідно до матеріалів кримінального провадження.

Таким чином, у разі здійснення закупівлі послуг поточного ремонту доріг, замовник повинен враховувати, що вся вулиця є єдиним лінійним об`єктом і, навіть за наявності кількох кошторисів щодо ремонту цієї вулиці, замовник має виходити із загального обсягу потреби у послугах із поточного ремонту дороги.

ІНФОРМАЦІЯ_8 проведено закупівлі з грубими порушеннями, зокрема:

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення АДРЕСА_5 - на суму 199 898,40 грн (код закупівлі - UA-2023-07-06-000653-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Білухівка, вул.Кучеренка на суму 199 725,60 грн (код закупівлі - UA-2023-07-06-000169-a );

При цьому, Замовником також проведено відкриті торги з особливостями щодо цієї ж самої вулиці:

-Поточний ремонт покриття проїзної частини ділянки вулиці Кучеренка (від вул. Паризька до вул. Першотравнева) в селі Білухівка Полтавського району Полтавської області - 2 428 615 грн (код закупівлі - UA-2023-07-20-005140-a );

-Поточний ремонт покриття проїзної частини проїзду до вул. Кучеренка та вул. Степова в селі Білухівка Полтавського району Полтавської області в селі Білухівка Полтавського району Полтавської області - 1 254 572 грн (код закупівлі - UA-2023-07-20-005770-a )

Підрядником за вказанами закупівлями зазначено - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Таким чином, предмет закупівлі - поточний ремонт дороги по вулиці Кучеренка в с. Білухівка Мартинівської сільської ради розбито на три окремих частини, тобто є такими, що укладені з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178. Така закупівля робіт, товарів та послуг здійснювалася з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів ( з особливостями ) та можливості визначення контрагента на власний розсуд, оскільки здійснено поділ предмета закупівлі, що завдало істотної шкоди громадським інтересам та призвело до розтрати бюджетних коштів.

Аналогічні порушення Замовник допустив у наступних Закупівлях з поточного ремонту в с. Білухівка Мартинівської сільської ради:

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення АДРЕСА_6 грн. UA-2023-06-26-000288-a ;

-Відкриті торги з особливостями з предметом закупівлі: «Поточний ремонт покриття проїзної частини ділянки вулиці Паризька (від вул. Кучеренка до вул. Горіхова) в селі Білухівка Полтавського району Полтавської області» - 1 926 323 грн (код закупівлі - UA-2023-07-20-005552-a ).

Замовник розділив вулицю, що є предметом закупівлі на частини, однак мав провести процедуру відкритих торгів на загальну суму 2 126 165,00 грн, таким чином завдавши прямих збитків місцевому бюджету шляхом оплати за нікчемним правочином в розмірі 199 842,00 грн.

Аналогічні правопорушення Замовник допустив у Закупівлях послуг поточного ремонту доріг в с. Варварівка Мартинівської сільської ради Полтавської області, а саме:

-поточний ремонт дороги місцевого значення с.Варварівка, вул. Лесі Українки, проїзд до будівлі №2 на суму 155 134,80 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-06-000484-a );

-поточний ремонт дороги місцевого значення с.Варварівка, вул. Лесі Українки, проїзд до будівлі №11 на суму 121 987,20 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-06-000402-a )

-поточний ремонт дороги місцевого значення с.Варварівка, вул.Лесі Українки, проїзд до будівлі №13 ''Лікарня" на суму 199 900,80 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-06-000365-a );

-поточний ремонт дороги місцевого значення с.Варварівка, вул. Лесі Українки, проїзд до будівлі №7 на суму 152 478 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-06-000332-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Варварівка, вул. Лесі Українки під`їзд до будівлі №3 на суму - 169 257,60 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-29-007552);

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Варварівка, вул. Лесі Українки на суму 199 964,40 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-10-000947-a );

-Поточний ремонт дороги місцевого значення с.Варварівка, площа Шкільна, під`їзд до укриття Варварівської спеціалізованої школи 125 794,80 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-05-006027-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Варварівка, площа Шкільна 199 936,80 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-10-000910-a ).

Таким чином, умисно, Замовник розділив лінійний об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури - вулицю Лесі Українки на шість окремих договорів підряду та площу Шкільну на два окремих договори, з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів з особливостями, таким чином завдавши прямих збитків місцевому бюджету на орієнтовну суму в розмірі - 1 324 454,4 грн.

Аналогічні правопорушення Замовник допустив у закупівлі послуг з поточного ремонту доріг в с. Мартинівка:

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Мартинівка, від вул.Б.Хмельницького, під`їзд до буд. №5-7 на суму 157 149,60 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-22-003254-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення від вул.Б.Хмельницького, проїзд до Будівлі №18б на суму - 68 134,80 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-18-008724-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Мартинівка, від вул.Б.Хмельницького, під`їзд до Будинку №27 на суму 60 588 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-18-006946-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Мартинівка, вул.Б.Хмельницького, проїзд до будівлі №20 на суму 174 868,80 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-18-006830-a )

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Мартинівка, від вул.Дмитра Барвіна проїзд до буд.№1-3 на суму 117 511,20 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-22-003154-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Мартинівка, в`їзд вул.Дмитра Барвіна, під`їзд до буд. №7 на суму 149 328 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-03-004663-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Мартинівка, вул.Дмитра Барвіна,2 проїзд до «ХГСКП» на суму 99 964,80 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-02-006371-a );

-Поточний ремонт дороги с.Мартинівка пров. між вул.Незалежності та вул.23 вересня на суму 133 153,20 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-27-009247-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Мартинівка, 2-й пров. між вул.Незалежності та вул.23 Вересня на суму 138 710,40 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-03-004581-a )

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Мартинівка, вул.Грушевського на суму 199 935,60 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-02-006061-a );

-Поточний ремонт дороги с.Мартинівка пров. між вул.Грушевського та вул.Л.Українки на суму 102 972 грн (ідентифікатор закупівіл - UA-2023-04-27-008655-a );

-Поточний ремонт дороги с. Мартинівка, кладовище (2-й з`їзд) на суму 138 972 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-18-000682-a );

-Поточний ремонт дороги с. Мартинівка, кладовище (1-й з`їзд) на суму 151 867,20 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-18-000599-a ).

Замовник у зазначених закупівлях розділив вулицю Богдана Хмельницького на 4 окремих закупівлі, вулицю Дмитра Барвіна на 3 закупівлі, провулок між 23 вересня та вул. Першотравневою, провулок між вулицею Незалежності та вулицею 23 Вересня на 2 окремих закупівлі. Окрім цього, що замовник навіть не зазначив назву даного провулку, обмежившись визначенням «другий провулок». Також Замовник послуги з ремонту з`їзду дороги кладовища, що знаходиться на одній вулиці розділив на два окремих предмета закупівлі.

Таким чином, Замовник допустив укладення Договорів підряду, які в силу Закону є нікчемними, фактично оплата по яким спричинила збитків місцевому бюджету в розмірі орієнтовно - 1 693 155,6 грн.

Також Замовник допустив порушення у закупівлі послуг в с. Вакулиха Мартинівської ОТГ, а саме:

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Вакулиха, під`їзд до свердловини по вул.Шевченка на суму 196 914 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-15-003890-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Вакулиха, під`їзд до буд.№7 по вул.Шевченка на суму 174 385,20 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-15-003743-a );

-Послуги по поточному ремонту дороги місцевого значення с.Вакулиха, під`їзд до буд.№3 по вул.Шевченка на суму 88 833,60 грн (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-05-15-003676-a ).

Отже, ремонт дороги по вулиці Шевченка с. Вакулиха Мартинівської сільської ради розділено на три окремих процедури закупівлі, чим грубо порушено п. 10 Особливостей та завдано збитків місцевому бюджету на 460 132,8 грн.

Оскільки зазначені договори підряду укладені без проведення процедури закупівлі, такі договори в силу ст. 43 Закону України «Про публічні закупілві» є нікчемними. Замовником фактично визначено лише одного підрядника, який надавав послуги з поточного ремонту по вищевказаних незаконних договорах, оскільки єдиним переможцем і виконавцем робіт за усіма договорами підряду щодо проведення ремонту доріг по Мартинівській ТГ визначено ФОП « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) адреса: АДРЕСА_2 ), ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_4 ), керівником та фактичним власником яких є ОСОБА_7 . З огляду на здійснення контролю однією особою, зазначені підприємства є одним суб`єктом господарювання в розумінні ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

Під час проведення досудвого розслідування установлено, що грошові кошти за надані ФОП « ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) послуги з поточного ремонту доріг на території Мартинівської ТГ Виконавчим комітетом Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області перераховано на рахунок ФОП « ОСОБА_7 », відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 , адреса АДРЕСА_11 ) - НОМЕР_7 .

Також установлено, що грошові кошти за надані ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) послуги з поточного ремонту доріг на території Мартинівської ТГ Виконавчим комітетом Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області перераховано на рахунок ПП « ОСОБА_5 », відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 , адреса АДРЕСА_11 ) - НОМЕР_8 .

Окрім цього, грошові кошти за надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) послуги з поточного ремонту доріг на території Мартинівської ТГ Виконавчим комітетом Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області перераховано на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_9 , адреса АДРЕСА_12 ) - НОМЕР_10 .

З метою встановлення обсягів та вартості фактично виконаних робіт по об`єктам ремонту доріг на території Мартинівської територіальної громади (с. Білухівка, с. Мартинівка, с. Варварівка, с. Мар`янівка, с. Красне, с. Шевченка, с. Тишенківка, с. Вакулиха, с. Знаменка) обсягам та вартості, визначеним первинною звітною документацією з будівництва, 25.01.2024 призначено 9 будівельно-технічних експертиз, проведення яких доручено експертам Полтавського відділення національного наукового центру « ІНФОРМАЦІЯ_43 », та які наразі перебувають на виконанні.

В подальшому на адресу органу досудового розслідування надійшли клопотання експертів, в яких серед іншого, він прохав надати загальний журнал робіт, журнал технічного нагляду, проектно-кошторисну документацію, виконавчі схеми (креслення) по об`єктам ремонту.

Під час досудового розслідування установлено, що технічний нагляд на підставі укладених з ІНФОРМАЦІЯ_8 договорів здійснював ФОП ОСОБА_8 (адреса реєстрації:

АДРЕСА_13 , код НОМЕР_11 ), зокрема по таким об`єктам ремонту:

- Поточний ремонт частини АДРЕСА_14 (Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду № 81 від 22.08.2023);

- Поточний ремонт ділянки вул. Кучеренка (від вул. Паризька до вул. Першотравнева) в с. Білухівка (Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду № 82 від 22.08.2023);

- Поточний ремонт проїзду до вул. Кучеренка та вул. Степова в с. Білухівка (Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду № 83 від 22.08.2023)

- Поточний ремонт частини вул. Вчительська в С. Варварівка (Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду № 84 від 22.08.2023)

- Поточний ремонт вул. Паризька (від вул. Кучеренка до вул. Горіхова) в с. Білухівка (Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду № 86 від 22.08.2023);

- Поточний ремонт частини АДРЕСА_15 (Договір про надання послуг на здійснення технічного нагляду № 87 від 22.08.2023)

Окрім цього, установлено, що послуги з розробки кошторисної та проєктної документації по об`єктам ремонту доріг на підставі укладених з ІНФОРМАЦІЯ_8 договорів здійснювала ФОП ОСОБА_4 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , код НОМЕР_1 ).

З метою повного і неупередженого досудового розслідування та для встановлення істини по справі, слідчий суддя вважає за необхідне надати тимчасовий доступ до вище вказаної документації на час досудового розслідування, яка перебуває у володінні ФОП ОСОБА_4 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , код НОМЕР_1 ).

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 162-166 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_9 задовольнити.

Надати дозвіл слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_9 та групі прокурорів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023172070000028 від 28 квітня 2023 року, у складі: заступника керівника Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_10 ; начальника Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_11 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_12 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_13 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_14 ; прокурора Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_15 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 , на тимчасовий доступу до документів, з можливістю вилучення оригіналів, які перебувають у володінні ФОП ОСОБА_4 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , код НОМЕР_1 ), що стосуються надання ФОП ОСОБА_4 послуг із виготовлення проектної, кошторисної чи будь-якої іншої документації, а також здійснення технічного чи авторського наглядупо об`єктам ремонту доріг на території Мартинівської територіальної громади Полтавського району Полтавської області, що виконувалися на підставі укладених в 2023 році договорів з ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) (підрядні організації, що надавали послуги з ремонту доріг - ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), а саме: 1) укладених договорів про надання послуг на розробку проектної, кошторисної чи будь-якої іншої технічної документації з додатками до них (акти, протоколи погодження договірної ціни, документи, що подавалися як додатки, тощо) у т.ч. з додатковими угодами; документів на підтвердження оплати за надані ФОП ОСОБА_4 послуги (платіжні доручення на перерахування коштів, рахунки на оплату, чеки, квитанції, платіжні інструкції, тощо); документації, що стосується безпосередньо здійснення авторського чи технічного нагляду (загальні журнали робіт, журнали авторського та технічного нагляду, будь-які інші наявні журнали), документів листування з ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), тендерної документації, документації, що стала підставою для укладення договорів між суб`єктами господарської діяльності (офіційне листування, пропозиції, тощо); 2) виготовлених кошторисів, проектів, проектної документації, експертних звітів щодо розгляду проектної, кошторисної документації з додатками (у разі наявності), робочих проектів, проектно-кошторисної документації по об`єктам ремонту, довідок про вартість виконаних робіт, актів приймання виконаних робіт (за формою КБ-2В, КБ-3), платіжних доручень на перерахування коштів, рахунків на оплату, чеків, квитанцій, дефектних актів, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем (креслень), розрахунків загальновиробничих витрат, відомостей ресурсів, специфікацій; 3) належним чином завірених копій документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації, та надають право на здійснення діяльності з розробки кошторисної, проектної документації, інжинірингу, тощо; документів щодо залучення інших осіб для надання послуг під час ремонту доріг на території Мартинівської ТГ у 2023 році на підставі цивільно-правових чи будь-яких інших договорів.

Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення, тобто по 19 червня 2024 року включно.

Другий примірник оригіналу цієї ухвали та її копію для виконання вимог ч. 2 ст. 165 КПК України вручити слідчому органу досудового розслідування, яким ініційовано розгляд відповідного клопотання.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з боку обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей.

Слідчий суддя

СудКарлівський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення19.04.2024
Оприлюднено23.04.2024
Номер документу118506157
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —531/3329/23

Ухвала від 23.09.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 14.05.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 14.05.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 24.04.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 22.03.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 07.03.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 30.01.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні