ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/822/24
17 квітня 2024 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Осташа А. В. за участю: секретаря судового засідання - Хоміцької С.О., представника відповідача - Свідинської В.Р.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрополіс" до Головного управління ДПС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
ВСТАНОВИВ:
До Тернопільського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрополіс" (далі - позивач, платник податку, ТОВ "Агрополіс") з позовом до Головного управління ДПС у Тернопільській області в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми "Н" №8303/19-00-04-09/30834410 від 07.11.2023, винесене Головним управлінням ДПС у Тернопільській області щодо застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрополіс" штрафу в розмірі 115 290,51 грн за порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкових накладних.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач за результатом проведення камеральної перевірки встановив факт порушення позивачем податкового законодавства у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН), у зв`язку з чим прийняв оскаржуване податкове повідомлення-рішення про застосування штрафу за порушення строків реєстрації в ЄРПН податкових накладних.
Позивач не погоджується із застосуванням до нього штрафних санкцій та зазначає, що помилково виписана податкова накладна не тягне жодних правових наслідків. Враховуючи те, що поставка товару фактично не відбулася, відповідно і обов`язку щодо реєстрації податкової накладної в ЄРПН у платника податку не виникає, а відтак, відсутні і підстави для застосування штрафних санкцій за недотримання покладеного на платників податку обов`язку. Щодо зведених накладних зазначає, що при відсутності реєстрації (несвоєчасній реєстрації) податкових накладних, які не надаються покупцю державний бюджет жодним чином не зазнає негативних наслідків, а тому застосування штрафних санкцій в даному випадку суперечить нормам чинного законодавства.
З огляду на вищезазначене, оскаржене податкове повідомлення-рішення від 07.11.2023 протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 19.02.2024 відкрито провадження у справі, призначено її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження та призначено у справі судове засідання на 11.03.24.
Відповідач 29.02.2024 подав відзив на позовну заяву, у якому зазначив, що нововведені норми щодо питання звільнення від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, введені з 27.05.2022 на період дії воєнного стану, є превалюючими, а тому мають пріоритет у застосуванні у спірних правовідносинах. Отже, на думку відповідача, порушення платником податку граничних строків реєстрації ПН у ЄРПН, які припадають на період до дати набрання чинності закону №2876, тягне за собою накладання на такого платника податку штрафу у розмірах встановлених пунктом 120.1.1 статті 120.1 Кодексу.
Протокольною ухвалою суду від 11.03.2024 розгляд справи за клопотанням представника відповідача відкладено на 27.03.2024.
Ухвалою суду від 27.03.2024 розгляд справи за клопотаннями сторін відкладено на 17.04.2024.
04.04.2024 представник відповідача подала до суду додаткові пояснення, у яких звернула увагу суду на те, що позивачем не було складено розрахунку коригування до податкової накладної, яка, зі слів позивача, була складена помилково. Також зазначила, що позивач помилково вважає подані ним податкові накладні зведеними, оскільки не зробив жодних відміток у податковій накладній, яка була подана на реєстрацію.
Протокольною ухвалою суду від 17.04.2024 відмовлено у задоволенні клопотання представника позивача про відкладення розгляду справи.
Представник відповідача в судовому засіданні 17.04.2024 заперечувала проти задоволення позову та просила відмовити у його задоволенні.
Заслухавши вступне слово представника відповідача, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
ТОВ «Агрополіс» з 2001 року здійснює свою господарську діяльність у сфері сільськогосподарського виробництва, спеціалізується на вирощуванні зернових культур та їх реалізації як на митній території України, так і за її межами.
Як вбачається з матеріалів справи, головним управлінням ДПС у Тернопільській області проведено камеральну перевірку ТОВ «Агрополіс» щодо своєчасності реєстрації позивачем податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за серпень 2018, липень 2022, за результатами якої складено акт від 04.10.2023 №7586/19-00-04-05/30834410.
Перевіркою встановлено порушення ТОВ «Агрополіс» граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, визначених п.201.10 ст.201 Кодексу, складених за період серпень 2018 року, липень 2022 року, а саме 114 податкових накладних, з них:
- по податковій накладній №1 від 23.08.2018 року на суму 305,10 грн. порушення граничних термінів 626 днів;
- по 113 податкових накладних порушення граничних термінів 1 день.
За результатами розгляду акта перевірки ГУ ДПС у Тернопільській області винесено ППР від 07.11.2023 №8303/19-00-04-09/30834410, згідно з яким застосовано фінансову санкцію (штраф) у розмірі 115 290,51 грн відповідно до п.120-1.1 ст.120-1 Кодексу за порушення п.201.10 ст.201 Кодексу.
В подальшому, 24.11.2023 ТОВ "Агрполіс" звернулось зі скаргою на ППР до ДПС України.
Рішенням про результати розгляду скарги від 18.01.2024 ДПС УКраїни залишила скаргу без задоволення, а податкове повідомлення-рішення від 07.11.2023 - без змін.
Не погодившись із зазначеним податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до суду з цим позовом.
При вирішенні даного спору суд враховує наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України (далі ПК України).
За приписами п. 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи а зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Так, відповідно до абз.1 п. 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
При цьому, відповідно до абз.4 п. 201.10 статті 201 ПК України податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з абз.14 п.201.10 статті 201 ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
- для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;
- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Статтею 120-1 ПК України визначена відповідальність платників податків за порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та допущення помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної. Тобто, законодавець передбачив для платників податків відповідальність за порушення п.201.10 статті 201 ПК України.
Так, згідно п.120-1.1 статті 120 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
- 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Із аналізу вказаних правових норм вбачається, що на платника податків покладено обов`язок щодо реєстрації податкової накладної в ЄРПН у строк, встановлений податковим законодавством, а саме: для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені, а для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Порушення вказаних строків реєстрації податкових накладних є підставою для відповідальності у вигляді штрафу за п.120-1.1 статті 120-1 ПК України.
Слід зазначити, що у цій справі не є спірним сам факт затримки реєстрації податкових накладних, оскільки позивач погоджується з тим, що зареєстрував податкові накладні пізніше встановленого строку. Натомість доводи позивача ґрунтуються на тому, що податкова накладна №1 від 23.08.2018 була виписана та зареєстрована по технічній помилці та в податковій декларації не відображалась, а всі інші 113 податкових накладних були зареєстровані як зведені №320 та №321, а тому у спірні періоди відповідальності у платника податків за затримку реєстрації податкових накладних не настає.
Так, згідно з п.52-1 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за: порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії; відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу; порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.
Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.
Таким чином, перелік порушень податкового законодавства, за які контролюючим органом нараховуються штрафні санкції в період дії карантину на території України є вичерпним та не включає застосування штрафних санкцій за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних у період з 01 березня 2020 року і по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину.
Суд, дослідивши матеріали справи, не погоджується із такими твердженнями представника позивача, виходячи з настуного.
Щодо застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної №1 від 23.08.2018 року, суд зазначає наступне.
У зв`язку з випискою податкової накладної податкова накладна №1 від 23.08.2018 помилково, вона в податковій декларації (розрахунку, звіту) дотримання порядку реєстрації податкових накладних /розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних за період з 23 серпня 2018 року по 04 жовтня 2023 року, не відображалась.
Позивач вважає, що якщо податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН помилково, то у платника податків відсутній обов 'язок по її складенню та реєстрації у ЄРПН.
Однак у разі складання податкової накладної без факту здійснення господарській операції та її реєстрації в ЄРПН платник податку згідно з п.192.1 ПКУ з метою виправлення помилок, допущених при складанні такої податкової накладної, може скласти розрахунок коригування до неї.
Пунктом 24 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 року № 1307 «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» передбачено дії платника ПДВ у випадку складання зайвої накладної. Так, у випадку складання платником двох і більше податкових накладних, складених на одну операцію з постачання товарів/послуг, постачальник (продавець) складає розрахунок коригування до податкової накладної, зайво складеної на операцію, за якою в Єдиному реєстрі податкових накладних вже зареєстрована податкова накладна, у верхній лівій частині якого у графі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причин» зазначається тип причини 20.
Тобто, щоб анулювати помилково складену та зареєстровану податкову накладну, слід скласти до неї розрахунок коригування, у якому кількісні показники товарів/ послуг зазначити зі знаком «мінус». У сумі показники таких податкових накладних та розрахунків коригування дадуть нуль, отже податкова накладна буде анульована.
Слід зазначити, що відповідно до даних ЄРПН ТОВ «Агрополіс» розрахунок коригування до податкової накладної№1 від 28.08.2018 року не зареєстровано.
Щодо застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, складених на експортні операції.
15.08.2022 року в ЄРПН зареєстровано зведені податкові накладні № 320 та № 321 від 31.07.2022 р. на загальний об`єм реалізованої на експорт продукції зернових.
Відповідно до підпунктів «а» і «г» п. 185.1 ст. 185 ПКУ об`єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 розділу V ПКУ. та з вивезення товарів за межі митної території України.
Згідно із п. 188.1 ст. 188 ПКУ база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку, який нараховується відповідно до пп. 213.1.9 і 213.1.14 п.213.1 ст. 213 ПКУ, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів).
Пунктом 187.1 статті 187 ПКУ визначено, що датою виникнення податкових зобов`язань з ПДВ за операціями з експорту товарів є дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства.
Відповідно до пп. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 ПКУ операції з вивезення товарів за межі митної території України у митному режимі експорту оподатковуються за нульовою ставкою.
Товари вважаються вивезеними за межі митної території України, якщо таке вивезення підтверджене в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, митною декларацією, оформленою відповідно до вимог Митного кодексу України.
Операції з вивезення товарів за межі митної території України у митному режимі експорту оподатковуються за нульовою ставкою ПДВ. Податкова накладна за операцією з вивезення таких товарів за межі митної території України складається на дату оформлення належним чином митної декларації та виходячи з фактичного обсягу вивезеного товару, зазначеного у такій митній декларації.
На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) у встановлений ПКУ термін (п. 201.1 ст.201 ПКУ).
Складання зведеної податкової накладної на весь обсяг вивезення товарів по окремих покупцях- нерезидентах за одним або кількома зовнішньо-економічними контрактами за умови, що постачання має безперервний або ритмічний характер протягом одного податкового звітного періоду (місяця). ПКУ не передбачено.
Поряд з цим п. 201.4 ст. 201 ПКУ передбачено можливість платниками податку складання зведених податкових накладних в разі здійснення постачання товарів/послуг. постачання яких має безперервний або ритмічний характер:
покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця:
покупцям - особам, не зареєстрованим платниками податку. - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця.
Для цілей цього пункту ритмічним характером постачання вважається постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць.
ТОВ «Агрополіс» звернулось до ДПС України з питанням щодо складання розрахунку коригування у разі зміни вартості товару, що експортується.
Державна податкова служба України надала індивідуальну податкову консультацію №3641/ІПК/99-00-21-03-02-06 від 18.10.2023, підставою для складання постачальником та реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування до відповідної податкової накладної, складеної при вивезенні товарів за межі митної території України, є оформлення аркуша коригування.
Відповідно до ч.8 ст.264 МКУ, з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Порядок внесення до митної декларації та її відкликання визначено Положенням №450, згідно з пунктом 37 якого після завершення митного оформлення зміни до митної декларації за формою єдиного адміністративного документа можуть вноситися, зокрема, шляхом заповнення та оформлення митним органом аркуша коригування.
Таким чином, у разі виникнення необхідності коригування після завершення митного оформлення відомостей щодо митної вартості товару, до митної декларації можуть бути внесені зміни шляхом оформлення митним органом аркуша коригування. Оформлення такого аркуша коригування є підставою для складання постачальником та реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування до відповідної податкової накладної, складеної при вивезенні товарів за межі митної території України.
Окрім того, слід зазначити, що л. 11 Порядку, затвердженого Наказом № 1307 визначено особливості заповнення зведених податкових накладних.
Саме у разі складання зведеної податкової накладної у графі «Зведена податкова накладна» зазначається відповідний код ознаки. У випадку складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у п. 19 Порядку, затвердженого Наказом № 1307, у даній графі проставляється код ознаки 4.
Отже, підсумовуючи вищезазначене суд зазначає, що ТОВ «Агрополіс» неправомірно зареєстровано розрахунки коригування до податкових накладних, складених на експортні операції.
Закріплений у частині першій статті 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд наголошує на тому, що в силу вимог частини другої статті 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
У контексті зазначених положень КАС України, суд звертає увагу позивача на те, що закріплені у частині другій статті 77 КАС України норми права щодо обов`язку суб`єкта владних повноважень доведення правомірності прийняття оспорюваного рішення не звільняє позивача від обов`язку доведення заявлених позовних вимог належними та допустимими доказами.
На думку суду відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, покладений на нього обов`язок доказування з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 КАС України, виконано та доведено правомірність та законність його дій, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд доходить висновку про відсутність підстав для задоволення позову.
Підстави для розподілу судових витрат відповідно до статті 139 КАС України відсутні.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрополіс" до Головного управління ДПС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 07.11.2023 №8303/19-00-04-09/30834410, - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Повне судове рішення складено 22 квітня 2024 року.
Реквізити учасників справи:
позивач:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрополіс" (місцезнаходження/місце проживання: вул. Івана Франка. 1,смт Заводське,Тернопільська обл., Чортківський р-н,48523, код ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 );
відповідач:
- Головне управління ДПС у Тернопільській області (місцезнаходження/місце проживання: вул. Білецька, 1,м. Тернопіль,Тернопільська обл., Тернопільський р-н,46003, код ЄДРПОУ/РНОКПП 44143637);
Головуючий суддяОсташ А.В.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2024 |
Оприлюднено | 24.04.2024 |
Номер документу | 118527798 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Осташ Андрій Васильович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Осташ Андрій Васильович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Осташ Андрій Васильович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Осташ Андрій Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні