ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про визначення підсудності щодо розгляду адміністративної справи
22 квітня 2024 рокуЛьвівСправа № 260/2363/24 пров. № ПС/857/6/24
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
судді-доповідача -Судової-Хомюк Н. М.суддів -Шинкар Т. І. Сеника Р. П.
розглянувши у порядку письмового провадження у м. Львові питання про визначення підсудності справи №260/2363/24 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Закарпатського окружного адміністративного суду про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
11 квітня 2024 року ОСОБА_1 звернувся у Закарпатський окружний адміністративний суд з позовом до Закарпатського окружного адміністративного суду про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії.
Ухвалою судді Закарпатського окружного адміністративного суду від 11 квітня 2024 року адміністративну справу №260/23963/24 направлено до Восьмого апеляційного адміністративного суду для визначення суду, до підсудності якого віднесена дана справа.
Вирішуючи питання про визначення територіальної підсудності справи, суд апеляційної інстанції виходить з наступного.
Частиною 1 ст. 28 КАС України передбачено, що підсудність справи, у якій однією із сторін є суд або суддя суду, до підсудності якого віднесена ця справа за загальними правилами, визначається ухвалою суду вищої інстанції, постановленою без повідомлення сторін.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 29 КАС України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо, зокрема, однією із сторін у справі є суд, в якому розглядається справа, або суддя цього суду.
Згідно ч. 2 ст. 29 КАС України суд передає адміністративну справу на розгляд іншому адміністративному суду, що найбільш територіально наближений до цього суду, у випадку, визначеному пунктами 4 і 6 частини першої цієї статті.
Частиною 7 ст. 29 КАС України передбачено, передача справ за підсудністю у випадках, визначених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, здійснюється за розпорядженням голови суду.
Проаналізувавши матеріали справи, судом апеляційної інстанції з`ясовано, що учасником справи №260/2363/24 є Закарпатський окружний адміністративний суд (відповідач), тобто суд якому підсудна ця справа.
Згідно з даними пошукових систем https://www.google.com.ua/maps та https://della.com.ua/distance/ найбільш територіально наближеним окружним адміністративним судом є Львівський окружний адміністративний суд.
Враховуючи положення КАС України, а також те, що в цій справі відповідачем є суд до підсудності якого віднесена ця справа за загальними правилами, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що справа №260/2363/24 підлягає розгляду Львівським окружним адміністративним судом.
Частиною 7 статті 29 КАС України встановлено, що передача справ за підсудністю у випадках, визначених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, здійснюється за розпорядженням голови суду.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 30 КАС України спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються. Адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.
Таким чином, у відповідності до частини 7 статті 29 КАС України адміністративну справу №260/2363/24 слід скерувати у Закарпатський окружний адміністративний суд для прийняття головою суду розпорядження про передачу справи за підсудністю Львівському окружному адміністративному суду.
Керуючись ст.ст. 28, 29, 30, 243, 325 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В:
Визначити підсудність щодо розгляду адміністративної справи №260/2363/24 за позовом ОСОБА_1 до Закарпатського окружного адміністративного суду, про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії за Львівським окружним адміністративним судом.
Матеріали справи №260/2363/24 направити у Закарпатський окружний адміністративний суд для прийняття головою суду розпорядження про передачу справи за підсудністю відповідно до частини 7 статті 29 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та касаційному оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач Н. М. Судова-Хомюк судді Т. І. Шинкар Р. П. Сеник
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2024 |
Оприлюднено | 24.04.2024 |
Номер документу | 118531143 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні