Ухвала
від 17.04.2024 по справі 756/14949/23
ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

17.04.2024 Справа № 756/14949/23

УКРАЇНА

ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА


Унікальний №756/14949/23

Провадження №2-а/756/25/24

УХВАЛА

12 квітня 2024 року Оболонський районний суд м. Києва, в складі:

головуючого судді Диби О.В.,

за участю секретаря П`яла Ю.Б.,

позивача ОСОБА_1 ,

представника відповідача Козак Л.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві у порядку спрощеного позовного провадження питання про залучення до участі у справі співвідповідача у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 , треті особи: Тимчасово виконуючий обов`язки керівника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправною та скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення,-

УСТАНОВИВ :

У провадженні суду перебуває справа за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 , треті особи: Тимчасово виконуючий обов`язки керівника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправною та скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення.

До початку розгляду справи по суті через канцелярію суду позивач подав до суду заяву про залучення до участі у справі співвідповідача, з посиланням на те, що встановлення належності відповідачів та їх заміна у разі необхідності є обов`язком суду.

Враховуючи звернення позивача до суду з вказаною заявою, судом було поставлено на обговорення питання про залучення до участі у справі в якості співвідповідача ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Позивач в судовому засіданні подану заяву підтримав, просив задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти залучення співвідповідача, подав заперечення на заяву позивача, в якій вказував, що уповноваження Київським міським ТЦК на представництво Оболонського РТЦК у м. Києві шляхом видачі довіреностей на ім`я представника ОСОБА_3 є правомірною формою реалізації функції представництва органу військового управління, що закріплено законодавчо, тому Оболонський РТЦК у м. Києві є належним відповідачем у справі.

Інші учасники в судове засідання не з`явилися, про час та місце розгляду справи судом повідомлялися.

Вивчивши письмові матеріали справи, суд вважає за необхідне залучити до участі у справі в якості співвідповідача ІНФОРМАЦІЯ_2 , оскільки можливе рішення суду може вплинути на їх права та обов`язки.

Відповідно ст. 48 КАС України суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача. Якщо позивач не згоден на заміну відповідача іншою особою, суд може залучити цю особу як другого відповідача. У разі відмови у задоволенні позову до такого відповідача понесені позивачем витрати відносяться на рахунок держави. Під час вирішення питання про залучення співвідповідача чи заміну належного відповідача суд враховує, зокрема, чи знав або чи міг знати позивач до подання позову у справі про підставу для залучення такого співвідповідача чи заміну неналежного відповідача. Після заміни сторони, залучення другого відповідача розгляд адміністративної справи починається спочатку. Заміна позивача допускається до початку судового розгляду справи по суті. Заміна відповідача допускається до ухвалення рішення судом першої інстанції.

Співвідповідачі мають процесуальні права і обов`язки, встановлені статтями 44 та 49 цього Кодексу.

За змістом положень ч. 4 ст. 46 КАС України відповідачем в адміністративній справі є суб`єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

За визначеннями, наведеними у п. 7 ч.1 ст.4 КАС України визначено, що суб`єкт владних повноважень це орган державної влади (у тому числі без статусу юридичної особи), орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

Відповідно до п.1 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 р. № 154 (далі по тексту Положення) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації. Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, інших містах, районах, районах у містах.

Згідно з п.3 Положення районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, як структурні підрозділи територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя підпорядковуються відповідному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва та Севастополя, на території відповідальності якого вони перебувають згідно з адміністративно-територіальним устроєм України.

Відповідно до п. 8 Положення завданнями територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки відповідно до покладених обов`язків є виконання законодавства з питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації, керівництво військовим обліком призовників, військовозобов`язаних та резервістів на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

За таких обставин, суд вважає за можливе залучити до участі у справі в якості співвідповідача ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Керуючись ст.48 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Залучити в якості співвідповідача - ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) по справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 , треті особи: Тимчасово виконуючий обов`язки керівника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправною та скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення.

Запропонувати співвідповідачу, у разі невизнання адміністративного позову протягом 15 днів з дня вручення ухвали подати до суду відзив на позов разом з доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення (в разі неможливості їх подання - зазначити докази, які не можуть бути подані разом з відзивом із зазначенням причин їх неподання).

Роз`яснити особам, які беруть участь у справі, що вони мають права та обов`язки, визначені статтями 44, 45, 47, 131 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала набирає законної сили після її проголошення суддею.

Повний текст ухвали складено

Суддя: Олексій ДИБА

Дата ухвалення рішення17.04.2024
Оприлюднено24.04.2024
Номер документу118541186
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —756/14949/23

Ухвала від 17.04.2024

Адміністративне

Оболонський районний суд міста Києва

Диба О. В.

Ухвала від 12.04.2024

Адміністративне

Оболонський районний суд міста Києва

Диба О. В.

Ухвала від 15.11.2023

Адміністративне

Оболонський районний суд міста Києва

Диба О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні