Ухвала
від 19.04.2024 по справі 461/9954/23
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/9954/23

Провадження № 1-кс/461/2366/24

УХВАЛА

Іменем України

19.04.2024 слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , при секретарі судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м.Львові клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів

в с т а н о в и в :

Старший слідчийвідділу розслідуваннязлочинів усфері господарськоїта службовоїдіяльності слідчогоуправління Головногоуправління Національноїполіції уЛьвівській області ОСОБА_3 ,за погодженнямпрокуратура другоговідділу процесуальногокерівництва припровадженні досудовогорозслідування територіальнимиорганами поліціїта підтриманняпублічного обвинуваченняуправління наглядуза додержаннямзаконів Національноюполіцією Українита органами,які ведутьборотьбу зорганізованою злочинністюЛьвівської обласноїпрокуратури ОСОБА_4 ,звернулася досуду зклопотанням пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів/даних/інформації,із можливістюознайомитись тавилучити належнимчином завіренікопії абооригінали,в томучислі ті,що містятьсяв електроннійформі шляхомїх видрукуванняабо викопіюванняна оптичніносії інформаціїу цифровомувигляді,а саме:усіх документівоблікових справ(реєстраційноїта звітноїчастини)ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ),ФОП ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_2 ),ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_3 ),ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_4 ),ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_5 ),ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_6 ),ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_7 ),ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_8 ),ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_9 )за періодіз часуїх реєстраціїта взяттяна облікпо фактичнийчас виконанняухвали судупро тимчасовийдоступ доречей ідокументів;інформацію щодогосподарської діяльностіФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ),ФОП ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_2 ),ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_3 ),ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_4 ),ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_5 ),ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_6 ),ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_7 ),ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_8 ),ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_9 ) за період із січня 2019 року по даний час, зокрема: номера усіх банківських рахунків (діючих та закритих) та МФО банків, дату відкриття та закриття рахунків; повну роздруківку електронних документів зі змінами з ідентифікаційних даних платника (в т.ч. реєстраційні, адресні дані, інформація про місця обліку, відомості про керівників та засновників та їх зміну, дані про відокремлені підрозділи, відомості про об`єкти оподаткування, дані про банківські рахунки, інформація щодо реєстрації в якості платника ПДВ, історія перевірок, податкові повідомлення-рішення; кількість робітників); інформацію щодо пов`язаних підприємств (по посадовим особам та засновникам) з «ЦБД юридичних осіб ДПА України»; інформацію щодо кількості робітників, сум виплати заробітної плати, наявності основних фондів та засобів, наявності власних або орендованих земельних ділянок, залишків на складах зберігання, обсягів реалізації згідно декларацій з ПДВ та податку на прибуток підприємства, сплати податків, зборів, інших обов`язкових платежів, в т.ч. суми простроченої податкової заборгованості, недоїмки, відшкодування ПДВ, щомісячно; інформацію щодо покупців та постачальників (розширену) з «Системи автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» (в т.ч. звітний період, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, назва стану постачальника/покупця, сума податкових зобов`язань постачальника від покупця за період, грн., сума податкового кредиту покупця від постачальника за період, грн., відхилення (кредит-зобов`язання), грн., тощо); розширену інформацію щодо виписаних та отриманих податкових накладних з відповідного реєстру (в т.ч. дата виписки, реєстрації, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, номер телефону, назва товару, кількість, обсяг товару, сума до сплати, сума ПДВ, дата та час відправки файлу на реєстрацію, адресу електронної пошти, з якої відправлено файл на реєстрацію, ІР-адресу провайдера, через якого абонент здійснював вхід в мережу Інтернет, тощо); інформацію щодо подання в електронному вигляді податкової звітності, а саме: дата та час отримання файлів на реєстрацію, адрес електронної пошти, з яких відправлено файли на реєстрацію, ІР-адреси провайдерів, через яких абонент здійснював вхід в мережу Інтернет, МАС-адреси обладнання з якого відправлялась податкова звітність та реєструвались податкові накладні; наявної податкової та іншої аналітичної інформації ІНФОРМАЦІЯ_1 та підпорядкованих оперативних підрозділів, щодо встановлених ознак ризиковості, фіктивності, нікчемності правочинів, ухилення від сплати податків, аналітичних схем, встановлені схеми роботи щодо виявлених критеріїв ризику, інших порушень податкового законодавства стосовно вище перелічених контрагентів та їх постачальників з ознаками «сумнівності», виявлення ознак проведення ними транзитних фінансових потоків з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту, які не мають реального товарного характеру, підстав та документів щодо їх відпрацювання; актів перевірок, що проводилися у вказаний період; наявних матеріалів, зібраних під час проведення відпрацювання вище перелічених контрагентів, у тому числі запити на підприємства та їх відповіді (у разі наявності документів фінансово-господарської діяльності платника), матеріали зібрані оперативним управлінням (щодо встановлення місцезнаходження підприємства, опитування посадових осіб та засновників, тощо), складені податкові інформації, лист направлення податкових інформацій до інших ДПІ тощо; повідомлень про прийняття працівників на роботу (за формою, що передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413); звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, подані до органів доходів і зборів (Додатки до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; оригінали звітних документів ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_9 ) за період із січня 2019 року по даний час, зокрема: інформацію по податковому розрахунку щодо виплачених доходів за формою 1-ДФ, а також інформація про прізвище, ім`я, по батькові, дату народження, адресу реєстрації осіб, яким виплачувались доходи; баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів (за прямим методом та за непрямим методом), звіт про власний капітал; податкову звітність, у тому числі Декларації з податку на прибуток та податку на додану вартість з додатками (у т.ч. додаток № 5) та уточнюючими розрахунками, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що за адресою: АДРЕСА_1 .

Своє клопотанняобґрунтовує тим,що службові особи КНП ЛОР « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які попередньо вступивши у змову з службовими особами ПП ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », використовуючи своє службове становище, всупереч інтересам служби, організували та провели тендери на закупівлю лікарських засобів за завищеною вартістю у визначених постачальників, внаслідок чого завдана матеріальна шкода (збитки) інтересам комунальної медичної установи в умовах воєнного стану. Відтак, з метою повного, всебічного та об`єктивного розслідування кримінального провадження, встановлення осіб причетних до вчинення вказаного кримінального правопорушення, кола осіб з якими вони контактують, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 . Просить клопотання задоволити.

На підставі ч.2 ст.163 КПК України слідчий суддя вважає за можливе розглядати клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходиться речі, оскільки наявні достатні підстави вважати, що існує реальна загроза їх зміни чи знищення.

Слідчий у судове засідання не з`явилася, однак у клопотанні просила розгляд справи проводити без її участі, клопотання підтримує, просить таке задоволити.

Відповідно до ст.107 КПК України фіксування судового процесу не здійснювалося у зв`язку з неявкою всіх учасників справи.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції України у Львівській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №42023140000000184 від 11.07.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.191,ч.3 ст.368 КК України.

Органом досудового розслідування встановлено, що 16.05.2023 КНП ЛОР « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за результатами проведеного тендеру (ідентифікатор закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 , процедура закупівлі відкриті торги з особливостями) укладено договір з ПП ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » № 98-М від 16.05.2023 на закупівлю 23-х найменувань лікарських засобів загальною вартістю 8 296 821, 50 грн. з ПДВ, в т.ч. найменування продукції ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на суму 3 705 527,00 грн. Згідно з умовами вказаного договору, ПП ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » має поставити КНП ЛОР « ІНФОРМАЦІЯ_2 » серед інших лікарські засоби « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (р-н для ін`єкцій 30 мг/мл, ампули 1 мл №10) в кількості 10 000 упакувань на загальну суму 2 292 000,00 грн. (229,20 грн. за 1 упакування) та 5000 упакувань препарату «Декспро» (р-н для ін`єкцій 50мг/2 мл по 2 ампули №5) на загальну суму 990 500 грн. (198,10 грн. за 1 упакування). Додатковою угодою від 23.05.2023 №1 до вказаного договору вартість зазначених препаратів було зменшено до 188,00 та 148,00 грн. за упаковку відповідно.

Водночас, за результатами вивчення тендерної документації закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 органом досудовго розслідування встановлено, що на участь в торгах пропозиції подали два учасники, а саме: ПП ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ціна тендерної пропозиції склала 8 296 821,50 грн. з ПДВ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ціна тендерної пропозиції - 7 163 8551,00 грн. з ПДВ). Згідно з протоколом «прийняття рішення уповноваженою особою» № 64 від 08.05.2023, дешевшу на 1 132 970,50 грн. пропозицію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » було відхилено через відсутність в її складі «Гарантійного листа» від імені ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » щодо можливості поставки лікарських засобів її виробництва.

Разом з цим, проведеним аналізом номенклатури та дозування лікарських засобів, які включені замовником в перелік предмета закупівлі, встановлено, що ексклюзивним виробником окремих позицій виступає саме ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », що створює дискримінаційні вимоги стосовно інших потенційних учасників торгів та обмежує конкуренцію.

Крім даних торгів, в подальшому відбулися торги з наступними ідентифікаторами закупівель: UA-2023-10-06-008820-a-c1, UA-2023-03-31-007052-a-c1, UA-2022-11-08-012542-a-b1, UA-2022-10-21-007817-a-a1, UA-2022-07-18-007006-a-b3, ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , ІНФОРМАЦІЯ_15 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_16 , ІНФОРМАЦІЯ_17 , ІНФОРМАЦІЯ_18 , ІНФОРМАЦІЯ_19 , ІНФОРМАЦІЯ_19 , ІНФОРМАЦІЯ_20 , ІНФОРМАЦІЯ_21 , ІНФОРМАЦІЯ_22 , ІНФОРМАЦІЯ_23 та ІНФОРМАЦІЯ_24 та аналогічним переможцем в особі ПП ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » та виробника медичних препаратів ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Водночас, відповідно до положень п.2 Постанови Кабінету міністрів України № 955 від 17.10.2008 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби» - «на лікарські засоби (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів, а також лікарських засобів, що підлягають закупівлі відповідно до договорів керованого доступу), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, граничні постачальницько-збутові надбавки не вище 10 відсотків, що нараховуються до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, та граничні торговельні (роздрібні) надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків. Відповідно до положень «Порядку формування цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, щодо яких запроваджене державне регулювання», затвердженого Постановою Кабінету міністрів України № 333 від 25.03.2009 «оптово-відпускна ціна є ціною одиниці імпортованого товару або ціною одиниці товару, що встановлюється в договорі, укладеному між вітчизняним товаровиробником та суб`єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю товаром».

Разом з цим, органом досудовго розслідування встановлено, що службовими особами ПП ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », за попередньою змовою з службовими особами ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », з метою уникнення встановлених вказаними вище нормативно-правовими актами обмежень щодо 10%-ї цінової надбавки до закупівельної ціни на лікарські засоби, які повністю або частково закуповуються за бюджетні кошти та заволодіння бюджетними коштами, у бухгалтерських документах щодо придбання ліків відображається завідомо завищена їх вартість.

В подальшому, після постачання ліків в комунальні медичні установи, між ПП ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснюється зменшення їх закупівельної вартості, шляхом зменшення дебіторської заборгованості або зворотного перерахування коштів за роботи/послуги, які фактично не виконувалися. Отримані знижки від фармвиробника не враховуються службовими особами ПП ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час формування вартості ліків в ході їх реалізації за бюджетні кошти.

Відтак, органом досудового розслідування встановлено, що в діях службових осіб КНП ЛОР « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які попередньо вступивши у змову з службовими ПП ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », використовуючи своє службове становище всупереч інтересам служби, організували та провели тендери на закупівлю лікарських засобів за завищеною вартістю у визначених постачальників, внаслідок чого завдана матеріальна шкода (збитки) інтересам комунальної медичної установи в умовах воєнного стану.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до вимог ч.ч.5, 6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч.7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Дослідивши клопотання, копії матеріалів, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає до задоволення, виходячи з наступного.

Слідчий довела наявність достатніх підстав вважати, що:

зазначені документи перебувають або можуть перебуватиу володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що за адресою: АДРЕСА_1 ;

документи, у зв`язку з якими подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Окрім того, слідчий довела, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження.

Оцінюючи надані стороною обвинувачення докази слідчий суддя вважає їх належними та допустимими, їх сукупність та взаємозв`язок між ними достатній для прийняття процесуального рішення про тимчасовий доступ.

Таким чином, враховуючи те, що вказані документи можуть мати доказове значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, надасть можливість отримати необхідну для розслідування інформацію, а також є достатні підстави вважати, що такі документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , слідчий суддя вважає за необхідне надати дозвіл на тимчасовий доступ до вищевказаних документів з можливістю виготовлення їх копій.

Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя вважає за необхідне клопотання слідчого задоволити.

Керуючись ст.ст.159, 162-165, 372, 376 КПК України, слідчий суддя

у х в а л и в :

Клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 - задоволити.

Надати старшому слідчому відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління Головного управління Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 та/або іншим слідчим слідчого управління Головного управління Національної поліції України у Львівській області, які входять до групи слідчих у кримінальному провадженні №42023140000000184, дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення їх копій, в тому числі ті, що містяться в електронній формі шляхом їх видрукування або викопіювання на оптичні носії інформації у цифровому вигляді, а саме:

1) усіх документів облікових справ (реєстраційної та звітної частини) ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_9 ) за період із часу їх реєстрації та взяття на облік по фактичний час виконання ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів;

2)інформацію щодогосподарської діяльностіФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ),ФОП ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_2 ),ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_3 ),ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_4 ),ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_5 ),ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_6 ),ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_7 ),ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_8 ),ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_9 ) за період із січня 2019 року по даний час, зокрема:

- номера усіх банківських рахунків (діючих та закритих) та МФО банків, дату відкриття та закриття рахунків;

- повну роздруківку електронних документів зі змінами з ідентифікаційних даних платника (в т.ч. реєстраційні, адресні дані, інформація про місця обліку, відомості про керівників та засновників та їх зміну, дані про відокремлені підрозділи, відомості про об`єкти оподаткування, дані про банківські рахунки, інформація щодо реєстрації в якості платника ПДВ, історія перевірок, податкові повідомлення-рішення; кількість робітників);

- інформацію щодо пов`язаних підприємств (по посадовим особам та засновникам) з «ЦБД юридичних осіб ДПА України»;

- інформацію щодо кількості робітників, сум виплати заробітної плати, наявності основних фондів та засобів, наявності власних або орендованих земельних ділянок, залишків на складах зберігання, обсягів реалізації згідно декларацій з ПДВ та податку на прибуток підприємства, сплати податків, зборів, інших обов`язкових платежів, в т.ч. суми простроченої податкової заборгованості, недоїмки, відшкодування ПДВ, щомісячно;

- інформацію щодо покупців та постачальників (розширену) з «Системи автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» (в т.ч. звітний період, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, назва стану постачальника/покупця, сума податкових зобов`язань постачальника від покупця за період, грн., сума податкового кредиту покупця від постачальника за період, грн., відхилення (кредит-зобов`язання), грн., тощо);

- розширену інформацію щодо виписаних та отриманих податкових накладних з відповідного реєстру (в т.ч. дата виписки, реєстрації, код ДПІ, код ЄДРПОУ, назва платника, код ОДПС постачальника/покупця, ЄДРПОУ (ДРФО) постачальника/покупця, назва постачальника/покупця, номер телефону, назва товару, кількість, обсяг товару, сума до сплати, сума ПДВ, дата та час відправки файлу на реєстрацію, адресу електронної пошти, з якої відправлено файл на реєстрацію, ІР-адресу провайдера, через якого абонент здійснював вхід в мережу Інтернет, тощо);

- інформацію щодо подання в електронному вигляді податкової звітності, а саме: дата та час отримання файлів на реєстрацію, адрес електронної пошти, з яких відправлено файли на реєстрацію, ІР-адреси провайдерів, через яких абонент здійснював вхід в мережу Інтернет, МАС-адреси обладнання з якого відправлялась податкова звітність та реєструвались податкові накладні;

- наявної податкової та іншої аналітичної інформації ІНФОРМАЦІЯ_1 та підпорядкованих оперативних підрозділів, щодо встановлених ознак ризиковості, фіктивності, нікчемності правочинів, ухилення від сплати податків, аналітичних схем, встановлені схеми роботи щодо виявлених критеріїв ризику, інших порушень податкового законодавства стосовно вище перелічених контрагентів та їх постачальників з ознаками «сумнівності», виявлення ознак проведення ними транзитних фінансових потоків з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту, які не мають реального товарного характеру, підстав та документів щодо їх відпрацювання;

- актів перевірок, що проводилися у вказаний період;

- наявних матеріалів, зібраних під час проведення відпрацювання вище перелічених контрагентів, у тому числі запити на підприємства та їх відповіді (у разі наявності документів фінансово-господарської діяльності платника), матеріали зібрані оперативним управлінням (щодо встановлення місцезнаходження підприємства, опитування посадових осіб та засновників, тощо), складені податкові інформації, лист направлення податкових інформацій до інших ДПІ тощо;

- повідомлень про прийняття працівників на роботу (за формою, що передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413);

- звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, подані до органів доходів і зборів (Додатки до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

3) оригінали звітних документів ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_9 ) за період із січня 2019 року по даний час, зокрема:

- інформацію по податковому розрахунку щодо виплачених доходів за формою 1-ДФ, а також інформація про прізвище, ім`я, по батькові, дату народження, адресу реєстрації осіб, яким виплачувались доходи;

- баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів (за прямим методом та за непрямим методом), звіт про власний капітал;

- податкову звітність, у тому числі Декларації з податку на прибуток та податку на додану вартість з додатками (у т.ч. додаток № 5) та уточнюючими розрахунками.

Строк дії ухвали два місяці з дня її постановлення, тобто до 19.06.2024.

Роз`яснити наслідки невиконання ухвали, передбачені ст.166 КПК України.

Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГалицький районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення19.04.2024
Оприлюднено26.04.2024
Номер документу118588692
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —461/9954/23

Ухвала від 18.12.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 18.12.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 16.12.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 16.12.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 16.12.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 19.04.2024

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 20.12.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 20.12.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 20.12.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

Ухвала від 14.12.2023

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Зубачик Н. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні