Справа № 420/7092/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 квітня 2024 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стефанова С.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (без виклику сторін) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В :
До Одеського окружного адміністративного суду 04 березня 2024 року надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якому позивач просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.01.2024 року №10443280/39235736 Головного управління Державної податкової служби у Одеській області;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.01.2024 року №10443279/39235736 Головного управління Державної податкової служби у Одеській області;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.01.2024 року №10443281/39235736 Головного управління Державної податкової служби у Одеській області;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.02.2024 року №10591056/39235736 Головного управління Державної податкової служби у Одеській області;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.02.2024 року №10591057/39235736 Головного управління Державної податкової служби у Одеській області;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.02.2024 року №10591055/39235736 Головного управління Державної податкової служби у Одеській області;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.02.2024 року №10591054/39235736 Головного управління Державної податкової служби у Одеській області;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23.01.2024 року №10423413/39235736 Головного управління Державної податкової служби у Одеській області;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23.01.2024 року №10423412/39235736 Головного управління Державної податкової служби у Одеській області;
- зобов`язати Державну податкову службу України (ідентифікаційний код юридичної особи: 43005393, 04053, м. Київ, Львівська площа, буд.8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» №7 від 18.12.2023 року, датою її подання на реєстрацію;
- зобов`язати Державну податкову службу України (ідентифікаційний код юридичної особи: 43005393, 04053, м. Київ, Львівська площа, буд.8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» №8 від 18.12.2023 року, датою її подання на реєстрацію;
- зобов`язати Державну податкову службу України (ідентифікаційний код юридичної особи: 43005393, 04053. м. Київ, Львівська площа. буд.8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» №9 від 18.12.2023 року, датою її подання на реєстрацію;
- зобов`язати Державну податкову службу України (ідентифікаційний код юридичної особи: 43005393, 04053. м. Київ, Львівська площа, буд.8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» №10 від 18.12.2023 року, датою її подання на реєстрацію;
- зобов`язати Державну податкову службу України (ідентифікаційний код юридичної особи: 43005393, 04053, м. Київ, Львівська площа, буд.8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» №11 від 19.12.2023 року, датою її подання на реєстрацію;
- зобов`язати Державну податкову службу України (ідентифікаційний код юридичної особи: 43005393, 04053. м. Київ. Львівська площа, буд.8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» №12 від 19.12.2023 року, датою її подання на реєстрацію;
- зобов`язати Державну податкову службу України (ідентифікаційний код юридичної особи: 43005393, 04053. м. Київ. Львівська площа, буд.8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» №13 від 19.12.2023 року, датою її подання на реєстрацію;
- зобов`язати Державну податкову службу України (ідентифікаційний код юридичної особи: 43005393, 04053, м. Київ. Львівська площа, буд.8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» №4 від 11.12.2023 року, датою її подання на реєстрацію;
- зобов`язати Державну податкову службу України (ідентифікаційний код юридичної особи: 43005393. 04053. м. Київ. Львівська площа, буд.8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» №14 від 22.12.2023 року, датою її подання на реєстрацію;
- стягнути з Головного управління Державної податкової служби в Одеській області (ідентифікаційний код відокремленого підрозділу юридичної особи: 44069166. юридична адреса: 65044. м. Одеса, вул. Семінарська. буд.5) та Державної податкової служби України (ідентифікаційний код юридичної особи: 43005393, 04053. м. Київ, юридична адреса: Львівська площа, буд.8) за рахунок їх бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» (ідентифікаційний код юридичної особи: 39235736, місцезнаходження юридичної особи: 65016, м. Одеса, вул. Окружна 14в) суму сплаченого судового збору у розмірі 47 252,00 (сорок сім двісті п`ятдесят дві) гривні 00 копійок.
Позиція позивача обґрунтовується наступним
Позивач не погоджується з оскаржуваними рішеннями, вважає їх необґрунтованими та такими, що підлягають скасуванню та зазначає, що позивачем надано всі первинні документи, що складались під час виконання зобов`язань по договорам, а рішення суб`єкта владних повноважень не містить чіткої підстави відмови в реєстрації податкових накладних.
Тобто, контролюючий орган має конкретизувати перелік документів, необхідних для
виконання покладених на нього функцій, для того, щоб платник податку чітко розумів адресовану йому вимогу. Пред`явлення контролюючим органом до платника податків
загальної вимоги про надання документів без їх конкретизації та без посилання на відповідну норму права виключає можливість такого органу в подальшому застосовувати до такого платника податків негативні наслідки, пов`язані із ненаданням певного документу.
Відповідно до вимог законодавства у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної обов`язково має бути зазначена наступна інформація: 1) порядковий номер та дата складання податкової накладної; 2) конкретний критерій або ж критерії, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної; 3) пропозицію про надання платником податків пояснень та/або перелік конкретних документів, що є достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної. При цьому без наведення зазначеної інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою.
В порушення вказаного у квитанціях була висловлена пропозиція платнику податку надати пояснення та копії документів без будь-якої конкретизації. Разом з тим, недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого позивач не зміг належним чином виконати свої обов`язки щодо реєстрації податкової накладної. Недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, які прийняті на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, теж не є законними.
В рішенні Комісією не зазначено конкретного переліку документів, які мають бути подані платником податків, а наведено лише загальне найменування з вичерпного переліку без додаткової конкретизації, що позбавляє можливості встановити, які саме документи не надані позивачем.
Також позивач наголошує, що оскаржувані рішення не містять мотивів відхилення наданих позивачем пояснень та документів. Тобто, Комісією не було з`ясовано специфіку проведених господарських операцій та не визначено документів, які є достатніми для підтвердження реальності господарських операцій з урахуванням їх змісту і обсягу.
Процесуальні дії та клопотання учасників справи
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 07 березня 2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін на підставі ст.262 КАС України.
Відповідачі відзиви на позов до суду не подали.
Станом на 24 квітня 2024 року, будь-яких інших заяв по суті справи з боку сторін на адресу суду не надходило.
Відповідно до ч.2 ст.262 КАС України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.
Вивчивши матеріали справи, дослідивши обставини, якими обґрунтовувалися позиція позивача та відповідачів, перевіривши їх доказами, суд встановив наступні факти та обставини.
Обставини справи встановлені судом
09 грудня 2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» (надалі ТОВ «Ліберта Нова або позивач) було зареєстровано як юридична особа, а запис про реєстрацію було включено до Єдиного державного реєстру юридичних осі, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 09.12.2021 року за №1005561070003052931, що підтверджується випискою з ЄДРЮОФОПТАГФ від 14.12.2021 року за №164901206428.
ТОВ «Ліберта Нова» зареєстроване платником податку на додану вартість та має індивідуальний податковий номер 392357315511.
Позивач веде господарську діяльність по таким видам економічної діяльності, як: 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування (основний;) 45.11 Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами: 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту: 46.74 Оптова торгівля залізним Неробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами Поштового замовлення або через мережу Інтернет; 69.10 Діяльність у сфері права; 69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування оподаткування: 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг 3 технічного консультування в цих сферах; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.а.у.: 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 42.11 Будівництво питань доріг і автострад 42.21 Будівництво трубопроводів: 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керувания; 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.
В ході свост діяльності, ТОВ «Ліберта Нова» реалізовує продаж «поліетиленових труб» з кодами УКТЗЕД 3917221000, які замовляє у одного із своїх основних контрагентів ТОВ «Інсталпласт» за договором поставки №18/08/23-03 від 18 серпня 2023 року.
Відповідно до п.1.1. Договору №18/08/23-03 від 18.08.2023 року, на умовах цього Договору Постачальник зобов`язується поставити (передати у власність) Покупцеві труби та іншу продукцію згідно Специфікацій та/або рахунків на оплату, а прийняти та оплатити вартість Товару, в порядку та на умовах, визначних Договором.
Згідно п.2.1. Договору №18/08/23-03 від 18.08.2023 року, товар відвантажується Покупцю за ціною, визначеною на підставі Специфікації та/або рахунку на оплату, який (яка) є невід`ємною частиною цього Договору, відповідно до конкретного Замовлення Покупця.
Пунктом 7.1. Договору №18/08/23-03 від 18.08.2023 року встановлено, що договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2023 року включно, а в частині виконання невиконаних заповзань, в тому числі гарантійних до повного їх виконання.
В подальшому ТОВ «Ліберта Нова» реалізовує отриманий товар контрагентам, серед яких є Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Росдорстрой».
Щодо податкових накладних по договору поставки №220923-ЛН від 22.09.2023 року, укладеного між ТОВ «Ліберта Нова» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», судом встановлено наступне.
22 вересня 2023 року між Товариством з обмеженою відповідальність «Ліберта Нова». (надалі Постачальник), в особі директора ОСОБА_1 , який діяв на підставі Статуту, з одного боку і Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», (надалі Покупець), в особі Генерального директора ОСОБА_2 , який діяв на підставі Статуту, з іншого боку, було укладено договір поставки №220923-ЛН (надалі Договір №220923-ЛН).
Відповідно до п.1.1. Договору №220923-ЛН, Постачальник на умовах цього Договору зобов`язується передавати у власність Покупцеві поліетиленові труби та/або інші товарно-матеріальні пінності (ТМЦ), надалі по тексту «Товар», а Покупець зобов`язується приймати і оплачувати вартість вказаного Товару на умовах цього Договору.
Пунктом 1.2. Договору №220923-ЛН встановлено, що одиниці виміру, ціна Товару за одиницю, його асортимент визначаються в залежності від домовленості Сторін наступним чином: 1) в Специфікації до цього Договору (надалі іменується «Специфікація») або 2) у видаткових накладних на такий Товар.
Згідно п.1.3. Договору №220923-ЛН. Сторони домовились, що умови даного Договору розповсюджуються на поставку кожної партії Товару, якщо інше не передбачено в Додаткових угодах та/або Додатках до даного Договору. Під партією розуміють асортимент і кількість Товару, який вказаний в одній видатковій накладній або товарно-транспортній накладній, оформленій в порядку виконання цього Договору.
Зі змісту п.4.1. Договору №220923-ЛН вбачається, що поставка Товару здійснюється на умовах DDP або EXW (склад Продавця) згідно з Міжнародними правилами тлумачення комерційних термінів «ІНКОТЕРМС» (в редакції 2010 року), якщо інші умови поставки не передбачені в специфікації/ях або заявках, які і є невід`ємною частиною даного договору.
Відповідно до п.4.3. Договору №220923-ЛН, постачальник здійснює поставку Товару партіями на підставі заявок (в усній або письмовій формі) Покупця на підставі Специфікації до цього Договору.
Згідно п.5.1. Договору №220923-ЛН. моментом поставки та перехід права власності на Товар с момент фактичного приймання-передачі Товару Сторонами (представниками Сторін). Для цілей даного Договору та цілей податкового та бухгалтерського обліку Сторони домовились, що «моментом поставки» партії Товару вважатиметься дата, проставлена на відповідній товарно-транспортній або видатковій накладній.
Підпунктами 6.1.1. та 6.1.2. п.6.1. Договору №220923-ЛН встановлено, що ціна Товару визначається Сторонами наступним чином: ціна за одиницю. Товару та на загальну кількість (партію) Товару визначається Сторонами у видаткових накладних та/або специфікаціях. Загальна ціна цього Договору визначається як загальна сума вартості усіх поставлених за цим Договором партій Товару. Партією є кількість Товару, вказана в одній видатковій накладній, або, якщо накладна відсутня, то в заявці Покупця.
Відповідно до п.6.2. Договору №220923-ЛН, порядок оплати Товару за Договором визначається наступним чином: розрахунки за цим Договором здійснюється у національній валюті України, у безготівковій формі шляхом банківського переказу грошових коштів на рахунок Постачальника у розмірі 100% передплати відповідно до партії Товару. Покупець при укладенні цього Договору має право сплати Постачальнику передплату за Товар у будь- якому розмірі. В такому разі порядок оплати Сторонами погоджується окремо усно або в додатках до цього Договору, або накладних, рахунках.
Зі змісту п.12.1. Договору №220923-ЛН вбачається, що даний договір вступає в силу з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2023 року. Якщо за один місяць до закінчення строку, вказаного в даному пункті, жодна зі Сторін не надасть письмове повідомлення про розірвання даного Договору, то Договір автоматично погоджує свою дію на 1 рік за тих же умов, і так кожного періоду.
22 вересня 2023 року ТОВ «Ліберта Нова» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» було складено додаток №1 до договору №220923-ЛН від 22.09.2023 року Специфікація №1, в якій визначили найменування, кількість та вартість товару, який ТОВ «Ліберта Нова» взяло на себе обов`язок поставити на користь ТОВ «Автомагістраль-Південь».
Того ж дня, на підставі отриманої від ТОВ «Автомагістраль-Південь» заявки, ТОВ «Ліберта-Нова» було сформовано рахунок на оплату №47 від 22.09.2023 року на загальну суму 68 877 320,00 (шістдесят вісім мільйонів вісімсот сімдесят сім тисяч триста двадцять) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ20% 11 646 220,00 (одинадцять мільйонів шістсот сорок шість тисяч двісті двадцять) гривень 00 копійок.
На виконання взятих на себе зобов`язань по договору №220923-ЛН, у період з вересня 2023 року по грудень 2023 року ТОВ «Автомагістраль-Південь» було сплачено на користь ТОВ «Ліберта Нова» грошові кошти на загальну суму 68 877 320,00 (шістдесят вісім мільйонів вісімсот сімдесят сім тисяч триста двадцять) гривень 00 копійок, що підтверджується оборотно-сальдовою відомість по рахунку №281 за 14.11.2023 року 19.122023 року. оборотно-сальдовою відомість по рахунку 361 за грудень 2023 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку №631 за 14.11.2023 року - 31.12.2023 року, актом звірки взаємних розрахунків по стану за період 01.01.2023 року 31.12.2023 року між ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Ліберта Нова», випискою по рахунку від 21.12.2023 року, випискою по рахунку від 22.12.2023 року, випискою по рахунку від 27.12.2023 року, випискою по рахунку від 28.12.2023 року.
За результатом господарської діяльності у грудні 2023 року із контрагентом ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» у відповідності до п. 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, ТОВ «Ліберта Нова» було складено податкові накладні: №7 від 18.12.2023 року, №8 від 18.12.2023 року, №9 від 18.12.2023 року, №10 від 18.12.2023 року, №11 від 19.12.2023 року, №12 від 19.12.2023 року, №13 від 19.12.2023 року, №4 від 11.12.2023 року, №14 від 11.12.2023 року та спрямовано їх для реєстрації в Єдиний реєстр податкових накладних.
Згідно отриманих квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладні №7 від 18.12.2023 року, №8 від 18.12.2023 року, №9 від 18.12.2023 року, №10 від 18.12.2023 року, №11 від 19.12.2023 року, №12 від 19.12.2023 року, №13 від 19.12.2023 року, №4 від 11.12.2023 року, №14 від 11.12.2023 року доставлено та збережено, однак реєстрацію їх зупинено. Причиною зупинення реєстрації вищевказаних накладних вказано, що «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування B Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.20219 року №1165 (зі змінами), ресстрація податкової накладної від 18.12.2023 №7 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 3917, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник «D» = 4282% «Рпоточ»=0».
ТОВ «Ліберта Нова» було подано пояснення та копії документів щодо вищезазначених податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено, необхідних на його думку для прийняття відповідачем рішень про реєстрацію спірних ПН в ЄРПН.
По кожній із спірних ПН позивачем надано документи на підтвердження операцій з придбання та подальшого продажу тих товарів (договори поставки, рахунки на оплату, видаткові накладні, обороно-сальдові відомості по рахункам 361, 281, банківські виписки, договори транспортного перевезення, акти надання послуг, платіжні інструкції, податкові накладні, акти звіряння взаєморозрахунків, тощо), щодо яких у квитанціях про зупинення реєстрації спірних ПН містились зауваження відповідача.
У подальшому, позивачем були отримані рішення Головного управління Державної податкової служби у Одеській області про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»: від 25.01.2024 року №10443280/39235736, від 25.01.2024 року №10443279/39235736, від 25.01.2024 року №10443281/39235736, від 20.02.2024 року №10591056/39235736, від 20.02.2024 року №10591057/39235736, від 20.02.2024 року №10591055/39235736, від 20.02.2024 року №10591054/39235736, від 23.01.2024 року №10423413/39235736, від 23.01.2024 року №10423412/39235736 (далі оскаржувані Рішення), якими відмовлено в реєстрації спірних ПН.
Даними рішеннями ТОВ «Ліберта Нова» було відмовлено в реєстрації вищезазначених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з надання платником податку копій документів, складених із порушення законодавства, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
При цьому, у зазначених рішеннях в графі «додаткова інформація» не зазначено конкретних документів та у чому саме полягає невідповідність або порушення норм чинного законодавств, при їх складанні.
Не погодившись з такими рішеннями, позивач оскаржив їх до ДПС України, шляхом надіслання через електронний кабінет платника податків скарг «щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Рішеннями за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, скарги позивача залишено без задоволення, а оскаржувані Рішення залишено без змін.
Позивач, не погоджуючись з прийнятими рішеннями про відмову у реєстрації податкових накладних, вважаючи їх протиправними та такими, що підлягають скасуванню, а податкові накладні такими, що підлягають реєстрації датою їх отримання, звернувся з даним адміністративним позовом до суду.
Релевантні джерела права та висновки суду
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
Згідно з пунктом 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, є об`єктом оподаткування податком на додану вартість.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, у силу вимог пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).
Відповідно до абзацу 1 пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
За приписами пункту 201.7 статті 201 цього Кодексу, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року №341) (далі - Порядок №1246).
Відповідно до пунктів 12-15 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.
В той же час, пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
11 грудня 2019 року Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», якою, зокрема, затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).
Цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні: автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації; критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик; ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку (пункт 2 Порядку № 1165).
Згідно з пунктом 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Відповідно до пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Як було встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, реєстрація спірних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена податковим органом з посиланням на те, що «Обсяг постачання товару/послуг дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку)».
Пункт 1 додатку 3 до Порядку №1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Відтак, аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.
Таким чином, для віднесення операції до пункту 1 Критеріїв ризиковості, є неможливим, оскільки необхідне одночасне існування всіх трьох факторів.
Отже, фактичні обставини свідчать, що зупинення реєстрації спірних податкових накладних з підстав відповідності операцій пункту 1 Критеріїв ризиковості операцій, встановлених Додатком 3 Порядку №1165, є протиправним.
Відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій. Зокрема, контролюючим органом не наведено обґрунтування того, що обсяг постачання товару/послуги, зазначених у податкових накладних/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС, що свідчить про необґрунтованість такої квитанції.
Здійснивши зупинення реєстрації податкової накладної, відповідач посилався виключно на відсутність у таблиці даних платника ПДВ товарів/послуг за кодами УКТЗЕД/ДКПП, як пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Розрахунок, відповідно до якого відповідач дійшов висновку про відповідність першому критерію ризиковості здійснення операцій, до матеріалів справи не надано, у квитанції повідомлено показники D, P.
При цьому, як вбачається із п. 3 Порядку 1165:
показник D - це співвідношення сплаченої за останні 12 місяців загальної суми єдиного внеску та податків і зборів до загальної суми постачання Товарів за цей же період,
а показник Р - це сума ПДВ, яка зазначена в податкових накладних, зареєстрованих у звітному періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію податкової накладної.
Отже з викладеного вбачається, що наведення в Квитанціях № 1, якими підтверджується факт зупинення реєстрації спірних податкових накладних, показників D та Р за жодних обставин не може розцінюватися як виконання Контролюючим органом свого обов`язку щодо зазначення у Квитанціях № 1 розрахункових показників критеріїв ризиковості здійснюваної операції.
Відтак, квитанції про зупинення реєстрації спірних податкових накладних не відповідають вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Крім того, у квитанціях не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до такої, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.
Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №520).
Пунктами 2-7 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно з пунктами 9-11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Разом з тим, у пункті 6 Порядку №1165 вказано, що інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Отже, комісією регіонального рівня приймається рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за результатами розгляду інформації та копій документів платника податку. Тому контролюючий орган має зажадати від платника податку документів та пояснень на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.
Крім того, аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що рішення комісії контролюючого органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Судом встановлено, що позивачем подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних вищезазначені спірні податкові накладні №7 від 18.12.2023 року, №8 від 18.12.2023 року, №9 від 18.12.2023 року, №10 від 18.12.2023 року, №11 від 19.12.2023 року, №12 від 19.12.2023 року, №13 від 19.12.2023 року, №4 від 11.12.2023 року, №14 від 11.12.2023 року, реєстрацію яких за наслідком проведеного моніторингу було зупинено та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Як вбачається з матеріалів справи, після отримання квитанцій про зупинення податкових накладних, позивачем було направлено повідомлення про подання пояснень та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
Судом встановлено, що по кожній із спірних податкових накладних позивачем надано документи на підтвердження господарських операцій, щодо яких у квитанціях про зупинення реєстрації спірних накладних містились зауваження відповідача.
Зазначені вище докази буди надані позивачем також до суду та містяться в матеріалах справи.
При цьому, відповідачем не було зазначено, які саме документи необхідно було надати для поновлення реєстрації податкових накладних. Більш того, в оскаржуваних рішеннях про відмову у реєстрації податкових накладних не зазначено конкретного переліку документів, не
надання яких стало підставою для відмови у реєстрації податкових накладних.
У зв`язку із цим, позивачем було самостійно надано документи на власний розсуд, які, на думку останнього, підтверджують реальність господарської операцій з контрагентами, за наслідком яких складені спірні податкові накладні.
Позивачем неодноразово наголошувалось на реальності господарських операцій з ТОВ «Автомагістраль-Південь» на підставі яких було складено податкові накладні: №7 від 18.12.2023 року; №8 від 18.12.2023 року; №9 від 18.12.2023 року; №10 від 19.12.2023 року: №11 від 19.12.2023 року; №12 від 19.12.2023 року; №13 від 19.12.2023 року; №11 від 25.09.2023 року.
Зокрема, реальність господарських операцій на підставі яких було складено вищевказані податкові накладні підтверджується: договором поставки №220923-ЛН від 22.09.2023 року, рахунком на оплату №47 від 22.09.2023 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 281 з 14.11.2023 року по 19.12.2023 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361 за грудень 2023 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку №631 за 14.11.2023 року 31.12.2023 року, актом звірки взаємних розрахунків по стану за період: 01.01.2023 року 31.12.2023 року, виписками по рахунку від 21.12.2023 року, від 22.12.2023 року, від 27.12.2023 року, від 28.12.2023 року, видатковою накладною №132 від 18.12.2023 року, видатковою накладною №133 від 18.12.2023 року, видатковою накладною №134 від 18.12.2023 року, видатковою накладною №135 від 19.12.2023 року, видатковою накладною №136 від 19.12.2023 року, видатковою накладною №17 від 19.12.2023 року, видатковою накладною №138 від 19.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №132 від 18.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №133 від 18.12.2023 року, товарно- транспортною накладною №134 від 18.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №135 від 16.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №136 від 16.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №137 від 16.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №138 від 16.12.2023 року та фотографіями товару на об`єктах виконання робіт ТОВ «Автомагістраль-Південь» на 8 аркушах.
Також. ТОВ «Ліберта-Нова» неодноразово наголошувало на реальності господарських операцій з ТОВ «Ростдорстрой» за результатами яких було складено податкову накладну №4 від 11.12.2023 року та податкову накладну №14 від 22.12.2023 року.
Зокрема, реальність господарських операцій на підставі яких було складено вищевказані податкові накладні підтверджується: договором 30/08-1 від 30.08.2023 року, оборотно-сальдовою відомістю №281 за 14.11.2023 року 31.12.2023 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку №361 за грудень 2023 року, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку №631 за 14.11.2023 року 31.12.2023 року, виписками по рахунку від 04.12.2023 року, від 11.12.2023 року, від 15.12.2023 року, від 27.12.2023 року, видатковою накладною №122 від 06.12.2023 року, видатковою накладною №123 від 06.12.2023 року, видатковою накладною №124 від 06.12.2023 року, видатковою накладною №126 від 08.12.2023 року, видатковою накладною №139 від 22.12.2023 року, видатковою накладною №140 від 22.12.2023 року, видатковою накладною №141 від 22.12.2023 року, видатковою накладною №142 від 22.12.2023 року, видатковою накладною №143 від 22.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №122 від 06.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №123 від 06.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №124 від 06.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №126 від 08.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №141 від 22.12.2023, товарно-транспортною №142 від 22.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №143 від 22.12.2023 року на фотографіями товару на об`єктах виконання робіт ТОВ «Ростдорстрой» на 18 аркушах.
З метою провадження господарської діяльності та реалізації Товару (поліетиленових труб), 18.08.2023 року між Товариством з відповідальністю «Ліберта Нова» (надалі Покупець) та товариством з обмеженою відповідальністю «Інсталпласт» (надалі - Постачальник) було укладено договір поставки №18/08/2023 року.
Відповідно до п.1.1. Договору поставки №18/08/23, на умовах цього Договору Постачальник зобов`язується поставити (передати у власність) Покупцеві труби та іншу продукцію (далі - Товар) згідно Специфікації та/або рахунків на оплату, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити вартість Товару, в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
Згідно п.2.1. Договору поставки №18/08/23, товар відвантажується за ціною, визначеною на підставі Специфікації та/або рахунку на оплату, яка (який) є невід`ємною частиною цього Договору, відповідно до конкретного замовлення Покупця. Пунктом 3.1. Договору поставки №18/08/23, поставка окремих партій Товару здійснюється на підставі замовлення Покупця. Постачальник має право притримати поставку наступної партії Товару у випадку повного чи часткового прострочення Покупцем оплати попередньої партії Товару.
Згідно п.8.1. Договору поставки №18/08/23, договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2023 року включно, а в частині виконання невиконаних зобов`язань, в тому числі гарантійних до повного їх виконання.
На підставі укладеного договору №18/08/23 ТОВ «Інсталпласт» було виставлено ТОВ «Ліберта Нова» рахунок на оплату №11 565 від 05.09.2023 року на загальну суму 37 975 171,58 (тридцять сім мільйонів дев`ятсот сімдесят п`ять тисяч сто сімдесят одна) гривня 58 копійок, рахунок на оплату №12 149 від 15.09.2023 року на загальну суму 49 642 628,03 (сорок дев`ять мільйонів шістсот сорок дві тисячі шістсот двадцять вісім) гривень 03 копійки та рахунок на оплату №13 395 від 08.09.2023 року на загальну суму 1116 851.57 (один мільйон сто шістнадцять тисяч вісімсот п`ятдесят одна) гривня 57 копійок.
З метою виконання взяти на себе зобов`язань по договору №18/08/23, ТОВ «Інсталиласт» здійснювало постачання Товару, а саме необхідні ТОВ «Ліберта Нова» труби поліетиленові різних розмірів та діаметрів, що підтверджується видатковою накладною №12 412 від 16.11.2023 року, видатковою накладною №12 474 від 17.11.2023 року, видатковою накладною №12 647 від 21.11.2023 року, видатковою накладною №13 108 від 01.12.2023 року, видатковою накладною №13 195 від 05.12.2023 року, видатковою накладною №13 221 від 05.12.2023 року, видатковою накладною №13 373 від 08.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 557 від 16.11.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 570 від 17.11.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 603 від 21.11.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 701 від 01.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 557 від 16.11.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 721 від 05.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 721 від 05.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 723 від 05.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 746 від 08.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 557 від 16.11.2023 року.
Також, на виконання умов договору №18/08/23, ТОВ «Інсталпласт» було поставлено поліетиленові труби, що підтверджується видатковою накладною № 12 272 від 14.11.2023 року, видатковою накладною №12 412 від 16.11.2023 року, видатковою накладною №13 057 від 01.12.2023 року, видатковою накладною №13 215 від 05.12.2023 року, видатковою накладною №13 271 від 06.12.2023 року, видатковою накладною №13 312 від 07.12.2023 року, видатковою накладною №13 493 від 07.12.2023 року, видатковою накладною №13 684 від 19.12.2023 року, видатковою накладною №13 729 від 19.12.2023 року, видатковою накладною №13 775 від 20.12.2023 року, видатковою накладною №13 756 від 20.12.2023 року, видатковою накладною №13 866 від 21.12.2023 року, видатковою накладною №13 867 від 21.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №№2 537 від 14.11.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 557 від 16.11.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 690 від 01.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 722 від 05.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 732 від 06.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 778 від 07.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 780 від 07.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 848 від 19.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 861 від 19.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 868 від 20.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 877 від 20.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 920 від 21.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 921 від 21.12.2023 року, товарно-транспортною накладною №2 537 від 14.11.2023 року.
Одночасно з цим, на виконання взятих на себе зобов`язань по договору №18/08/23, ТОВ «Ліберта Нова» було сплачено грошові кошти за отриманий товар, що підтверджується платіжною інструкцією №361 від 15.11.2023 року, платіжною інструкцією №368 від 16.11.2023 року, платіжною інструкцією №371 від 20.11.2023 року, платіжною інструкцією №391 від 26.11.2023 року, платіжною інструкцією №403 від 29.11.2023 року, платіжною інструкцією №508 від 21.12.2023 року, платіжною інструкцією №513 від 25.12.2023 року, платіжною інструкцією №514 від 27.12.2023 року.
За результатами проведених господарських операцій ТОВ «Інсталпласт» було складено та направлено на реєстрацію податкові накладні №1230 від 27.10.2023 року, №529 від 13,11.2023 року. №478 від 13.11.2023 року, №947 від 14.11.2023 року, №624 від 16.11.2023 року, №694 від 17.11.2023 року, №851 від 21.11.2023 року, №855 від 21.11.2023 року, №1081 від 27.11.2023 року, №1 від 01.12.2023 року, №6 від 01.12.2023 року, №7 від 01.12.2023 року. №81 від 05.12.2023 року, №82 від 05.12.2023 року, №83 від 05.12.2023 року, №529 від 13.11.2023 року, №227 від 08.12.2023 року, №289 від 98.12.2023 року, №1081 від 27.11.2023 року, №808 від 16.12.2023 року, №809 від 16.12.2023 року, №810 від 16.12.2023 року, №811 від 16.12.2023 року, №811 від 16.12.2023 року, №814 від 18.12.2023 року, №815 від 18.12.2023 року, №816 від 18.12.2023 року, №605 від 20.12.2023 року, №671 від 21.12.2023 року, які були безперешкодно прийняті та зареєстровані податковим органом в Єдиному реєстрі податкових накладних.
З метою доставки товару до замовників, ТОВ «Ліберта Нова» використовувало послуги з перевезення, які замовляло у ТОВ «Інеталпласт», що підтверджується договором транспортного перевезення №08/2023 від 08.09.2023 року Зі змісту п.1.1. Договору №08/2023 від 08.09.2023 року вбачається, що перевізник зобов`язується надати Замовнику послуги по перевезенню Вантажу власним або найманим автотранспортом на умовах, визначених цим Договором, а також у випадку перевезень за межами України відповідно до Конвенції про договір міжнародних перевезень вантажів (КДПВ). Митної Конвенції про міжнародні перевезення вантажів з застосуванням книжки МДП (Конвенції МДП), автомобільним транспортом, а Замовник прийняти й оплатити належним чином виконані Виконавцем послуги по перевезенню.
Також, ТОВ «Ліберта Нова» неодноразово користувалось послугами ТОВ «Автомагістраль-Південь» з відповідального зберігання майна, що підтверджується договором №2 від 11.12.2023 року, актом №1 приймання-передачі майна на відповідальне зберігання від 16.12.2023 року, накладною на переміщення №1 від 16.12.2023 року, актом №1 передачі-приймання майна з відповідального зберігання від 19.12.2023 року, актом №2 приймання-передачі майна на відповідальне зберігання від 16.12.2023 року, накладною на переміщення №2 від 16.12.2023 року, актом №2 передачі-приймання майна з відповідального зберігання від 19.12.2023 року, актом №3 приймання-передачі майна на відповідальне зберігання від 16.12.2023 року, накладною на переміщення №3 від 16.12.2023 року, актом №3 передачі-приймання майна з відповідального зберігання від 19.12.2023 року, актом №4 приймання-передачі майна на відповідальне зберігання від 16.12.2023 року, накладною на переміщення №4 від 16.12.2023 року, актом №4 передачі-приймання майна з відповідального зберігання від 19.12.2023 року.
Більш того, важливо вказати, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» здійснює постачання поліетиленових труб та їх комплектуючих з 2021 року по всій території України. Має достатню кількість працівників та різноманітну матеріально-технічну базу, якої більш ніж достатньо для забезпечення своєчасного та якісного постачання продукції своїм контрагентам.
Щорічно ТОВ «Ліберта Нова» подає до контролюючого органу повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти пов`язані з оподаткуванням або через, які провадиться діяльність форми №20-ОПП.
Зі змісту яких вбачається, що ТОВ «Ліберта Нова» у своїй господарській діяльності використовуються офісні приміщення та складські приміщення, які знаходяться за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа та Петрова, буд. 20-А.
Вищевказані приміщення, ТОВ «Ліберта Нова» орендує на підставі договору №3-ОП від 03.07.2023 року та договору №4-ОП від 03.07.2023 року для розміщення товару для подальшої її реалізації.
Для навантаження, розвантаження та переміщення товару, ТОВ «Ліберта Нова» використовує екскаватор-навантажувач KOMATSU WB97S, газ вантажний (вантажопасажирський), УАЗ 3909, які ТОВ «Ліберта Нова» орендує у ТОВ «Укргазифікація Південь» на підставі договору оренди №03/07-1 від 03.07.2023 року.
Згідно з штатним розписом станом на серпень 2023 р. на підприємстві працювало 6 співробітників, з місячним фондом заробітної плати 111 055,90 грн. з них: (директор, помічник керівника підприємства, бухгалтер, менеджер, водій автотранспортних засобів, підсобний робітник). Надана кількість працівників повністю задовольняє потреби нашого підприємства у трудових ресурсах. Відповідно Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску використовується праця 6 найманих працівників, чого достатньо для забезпечення роботи підприємства, а саме придбання та реалізації труб та інших товарів за різним призначенням (водопровідні, газові, каналізаційні) у тому числі згідно з кодами УКТЗЕД 3917, 3917211000,3917221000.
Заробітна плата працівникам нараховується та виплачується вчасно та в повному обсязі. Суми ЕСВ, ПДФО та ВЗ вчасно перераховуються підприємством до бюджету.
З вищевикладеного вбачається, що надані позивачем первинні документи підтверджували фактичне здійснення господарської операції з постачання товару на адресу контрагента, кількісні та вартісні показники цієї операції, а тому були достатніми для реєстрації вищевказаних податкових накладних.
У спірних рішеннях контролюючий орган вказує на відмову у реєстрації податкових накладних з підстав наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У розділі «Додаткова інформація (зазначити конкретні документи)» відповідач зазначив лише: «первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;».
При цьому, контролюючий орган, після отримання від позивача письмових пояснень з доданими документами, на адресу позивача жодних запитів щодо недостатності документів, або їх невідповідності чинному законодавству України для прийняття рішення в рамках розглядуваних пояснень не надав.
Беручи до уваги викладене, суд зазначає, що спірне рішення містить лише загальні твердження без зазначення, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Таким чином, суд дійшов висновку, що посилання на вказані підстави в обґрунтування прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних, за умови не наведення комісією доказів того, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, свідчить про протиправність такого рішення.
При юридичній оцінці рішень про відмову в реєстрації податкових накладних суд також враховує, що у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не було зазначено перелік документів, необхідних для їх реєстрації. З врахуванням цієї обставини невідповідність вимог контролюючого органу в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної щодо надання документів правовій визначеності виключала для контролюючого органу можливість прийняття негативних для позивача рішень з підстав невиконання ним вимог.
Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів. Хоча перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, визначено Порядком №520, конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.
Суд звертає увагу, що загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі не зазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.
З огляду на неконкретність вимог контролюючого органу щодо надання документів, рішення про відмову в реєстрації податкової накладної не відповідає критерію обґрунтованості.
Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 05 січня 2021 року у справі №640/11321/20, від 05 січня 2021 року у справі №640/10988/20, від 16 квітня 2019 року у справі №826/10649/17 (касаційне провадження №К/9901/4895/19), від 28 жовтня 2019 року у справі №640/983/19 (касаційне провадження №К/9901/23858/19).
З матеріалів справи вбачається, що первинні документи, оформлені позивачем в рамках господарських відносин із контрагентами, копії яких надані разом із поясненнями для прийняття рішення щодо реєстрації податкових накладних, складених у відповідності до вимог законодавства, є первинними документами, які засвідчують факт виконання позивачем та його контрагентами господарських зобов`язань.
Відповідно до ч.2 ст.9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
З урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства України, суд дійшов висновку про те, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.01.2024 року №10443280/39235736, від 25.01.2024 року №10443279/39235736, від 25.01.2024 року №10443281/39235736, від 20.02.2024 року №10591056/39235736, від 20.02.2024 року №10591057/39235736, від 20.02.2024 року №10591055/39235736, від 20.02.2024 року №10591054/39235736, від 23.01.2024 року №10423413/39235736, від 23.01.2024 року №10423412/39235736 не відповідають критеріям, визначеним частиною другою статті 2 КАС України, та порушує права позивача як платника податку, а тому з метою повного та ефективного захисту порушених прав останнього суд вважає за необхідне визнати протиправними та скасувати вищезазначені рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати спірні податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладених суд зазначає, що відповідно до пунктів 19, 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
За таких обставин та враховуючи той факт, що рішення про відмову в реєстрації податкових накладних визнано судом протиправними та скасовано, з урахуванням положень пунктів 19, 20 Порядку №1246, а також абзацу 9 пункту 201.10 статті 201 ПК України, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні податкові накладні датою її фактичного подання.
В даному випадку, зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та є належним способом захисту порушеного права.
Згідно зі статтею 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Однак, відповідачі як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів на підтвердження правомірності рішень про відмову в реєстрації податкової накладної.
Таким чином, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та доказів, наданих позивачем, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог.
Розподіл судових витрат
Відповідно до ч.1 ст.143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з наявних у матеріалах справи платіжних доручень, позивачем під час звернення з даним позовом до суду сплачено судовий збір у загальному розмірі 27 252,00 грн. Відтак, враховуючи розмір задоволених позовних вимог, суд присуджує на користь позивача судові витрати у загальному розмірі 27 252,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.
Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 173-183, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: №10443280/39235736 від 25.01.2024 року, №10443279/39235736 від 25.01.2024 року, №10443281/39235736 від 25.01.2024 року, №10591056/39235736 від 20.02.2024 року, №10591057/39235736 від 20.02.2024 року, №10591055/39235736 від 20.02.2024 року, №10591054/39235736 від 20.02.2024 року, №10423413/39235736 від 23.01.2024 року, №10423412/39235736 від 23.01.2024 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №7 від 18.12.2023 року, №8 від 18.12.2023 року, №9 від 18.12.2023 року, №10 від 18.12.2023 року, №11 від 19.12.2023 року, №12 від 19.12.2023 року, №13 від 19.12.2023 року, №4 від 11.12.2023 року, №14 від 11.12.2023 року, подані товариством з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» датою їх фактичного подання на реєстрацію.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» суму сплаченого судового збору в розмірі 13 626 грн. 00 коп. (тринадцять тисяч шістсот двадцять шість гривень нуль копійок).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» суму сплаченого судового збору в розмірі 13 626 грн. 00 коп. (тринадцять тисяч шістсот двадцять шість гривень нуль копійок).
Рішення набирає законної сили згідно ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 та п.15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення може бути оскаржено, згідно ст.295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліберта Нова» (вул. Окружна, буд. 14 в, м. Одеса, 65016, код ЄДРПОУ 39235736).
Відповідач: Державна податкова служба України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393).
Відповідач: Головне управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166).
Суддя С.О. Cтефанов
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2024 |
Оприлюднено | 29.04.2024 |
Номер документу | 118629787 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Стефанов С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні