Рішення
від 29.01.2024 по справі 160/30831/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 січня 2024 рокуСправа №160/30831/23

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Озерянської С.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін в письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу №160/30831/23 за позовною заявою Виробничо-комерційного підприємства "Вок-Сервіс" Товариства з обмеженою відповідальністю до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

24.11.2023 року Виробничо-комерційне підприємство "Вок-Сервіс" Товариство з обмеженою відповідальністю звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області щодо внесення змін до реєстру платників єдиного податку щодо визначення Виробничо-комерційному підприємству «Вок-Сервіс» Товариству з обмеженою відповідальністю щодо єдиного податку третьої групи за ставкою 3% без реєстрації ПДВ з 01.08.2023 року; зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області внести до Реєстру платників єдиного податку відомості про Виробничо-комерційне підприємство "Вок-Сервіс" Товариство з обмеженою відповідальністю як платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 % без реєстрації ПДВ з 01.07.2023 року.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що з 01.01.2016 позивач перебував на спрощеній систему оподаткування за 3 групою єдиного податку за ставкою 3 % з реєстрацією ПДВ. 13.06.2023 року позивачем через електронний кабінет платника податків подано заяву про застосування спрощеної системи оподаткування за 3 групою єдиного податку за ставкою 5% без реєстрації ПДВ. Позивачу анульовано реєстрацію платника податку на додану вартість 30.06.2023 року на підставі п.п. «в» п. 184.1 ст. 184 ПКУ у зв`язку з переходом на ставку єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість. Згодом без будь-якої заяви зі сторони позивача, відповідачем, з 01.08.2023 року було застосовано спрощену систему оподаткування за 3 групою єдиного податку за ставкою 3 % без реєстрації ПДВ. Відповідач на адвокатський запит повідомив, що виправлено реєстраційні дані (ставка єдиного податку 3 %) позивача у відповідності до вимог вищезазначених норм законодавства. Позивач не погоджується з вчиненими відповідачем діями та вважає їх протиправними, внаслідок чого звернувся до суду.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.11.2023 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Цією ж ухвалою відповідачу надано строк для подання письмового відзиву на позовну заяву - протягом 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

21.12.2023 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області надано відзив на позовну заяву, в обґрунтування якого зазначено, що згідно інформаційного листа № 4/2023: «повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу, який опублікований 27 липня 2023 на сайті Держаної податкової служби України, юридичні особи після припинення дії спрощеної системи з особливостями оподаткування, автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування та мають можливість зареєструватися платниками єдиного податку третьої групи зі ставкою 3 % (за умови, що до використання особливостей оподаткування такі юридичні особи були зареєстровані платниками ПДВ) або 5 % (за умови, що до використання особливостей оподаткування такі юридичні особи не були зареєстровані платниками ПДВ). Позивач до обрання особливостей оподаткування, тобто до 08.06.2022 р. перебував на єдиному податку третьої групи за ставкою 3 %. Таким чином, виправлено реєстраційні дані (ставка єдиного податку 3%) позивача у відповідності до вимог вищезазначених норм законодавства.

29.12.2023 року від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій позивач підтримав позовні вимоги з підстав наведених в позовній заяві.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з`ясувавши всі фактичні обставини на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив та зазначає наступне.

З матеріалів справи вбачається, що Виробничо-комерційне підприємство "Вок-Сервіс" Товариство з обмеженою відповідальністю зареєстроване в якості юридичної особи 19.12.1994 року за кодом ЄДРПОУ 21863337.

Основним видом економічної діяльності за КВЕД є 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.

З 01.01.2016 року Виробничо-комерційне підприємство "Вок-Сервіс" Товариство з обмеженою відповідальністю здійснило перехід на спрощену систему.

З 08.06.2022 року позивач, відповідно до пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового Кодексу України, що визначає особливості справляння єдиного податку під час воєнного, надзвичайного стану на території України, перебував як платник єдиного податку 3 групи зі ставкою податку 2%.

09.06.2023 року позивачем через електронний кабінет подано заяву щодо зміни ставки та групи єдиного податку з групи 3 на групу 3, зі ставки 2 відсотки на ставку 3 відсотків з 15.06.2023 року.

13.06.2023 року позивачем через електронний кабінет подано заяву щодо зміни ставки та групи єдиного податку з групи 3 на групу 3, зі ставки 3 відсотки на ставку 5 відсотків з 01.07.2023 року.

Відповідно до витягу з реєстру платників єдиного податку № 20113 від 04.07.2023 року, до позивача з 01.07.2023 року застосовано 3 групу єдиного податку зі ставкою 5 відсотків.

Згідно витягу з реєстру платників єдиного податку № 30135 від 28.09.2023 року, до позивача з 01.08.2023 року застосовано 3 групу єдиного податку зі ставкою 3 відсотки.

Листом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 15.11.2023 року за №76165/6/04-36-04-04-12 на адвокатський запит позивача надано відповідь, що Законом України від 30 червня 2023 року №3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (далі - Закон №3219) визначено порядок та умови повернення суб`єктів господарювання, які використовували особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ до системи оподаткування, на якій такі платники перебували до обрання особливостей оподаткування. Разом з тим, нормами ПКУ в попередній редакції визначено, що після припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України платники єдиного податку третьої групи, які на день припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України використовували особливості оподаткування, з першого дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, втрачають право на використання особливостей оподаткування, і автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ. Також варто зазначити, що платник податків, який відмовився від застосування спрощеної системи з особливостями оподаткування, відповідно до підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу XX «Перехідні положення» ПКУ має 60 календарних днів для виконання податкових обов`язків граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня переходу таких платників на застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2% з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2%. Беручи до уваги інформаційний лист №4/2023: «Повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу, який опублікований 27 липня 2023 на сайті Державної податкової служби України, юридичні особи після припинення дії спрощеної системи з особливостями оподаткування, автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування та мають можливість зареєструватися платниками єдиного податку третьої групи зі ставкою 3% (за умови, що до використання особливостей оподаткування такі юридичні особи були зареєстровані платниками ПДВ) або 5% (за умови, що до використання особливостей оподаткування такі юридичні особи не були зареєстровані платниками ПДВ). ТОВ ВКП «Вок-Сервіс» до обрання особливостей оподаткування, тобто до 08.06.2022р. перебувало на єдиному податку третьої групи за ставкою 3%. Таким чином, на сьогодні виправлено реєстраційні дані (ставка єдиного податку 3%) ТОВ ВКП «Вок-Сервіс» у відповідності до вимог вищезазначених норм законодавства. ВКП «Вок-Сервіс» повинно надати декларацію платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за липень 2023 року (подається протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця п. 49.18.1 ст. 49 ПКУ) та декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за три квартали 2023 року (відповідно до п. 296.3 ст. 296 ПКУ платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду). Згідно п. 295.3 ст. 295 ПКУ платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації.

Не погоджуючись з діями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області щодо внесення змін до реєстру платників єдиного податку щодо визначення єдиного податку третьої групи за ставкою 3%, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 92 Конституції України визначено, що виключно законами України встановлюються, зокрема, система оподаткування, податки і збори.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулює Податковий кодекс України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку встановлено главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України.

Так, відповідно до підпунктів 291.2., 291.3. статті 291 Податкового кодексу України спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.

Юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Згідно з пунктом 291.4 статті 291 Податкового кодексу України суб`єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку, зокрема третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена, та юридичні особи - суб`єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 1167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Відповідно до пункту 293.2. статті 293 Податкового кодексу України, фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними, міськими радами або радами об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

1) для першої групи платників єдиного податку - у межах до 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;

2) для другої групи платників єдиного податку - у межах до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

Згідно пункту 293.3. статті 293 Податкового кодексу України, відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі:

1) 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з цим Кодексом;

2) 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

Згідно пункту 295.3. статті 295 Податкового кодексу України, платники єдиного податку третьої групи (крім електронних резидентів (е-резидентів) сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

Відповідно до підпункту 298.1.4 пункту 298.1 статті 298 Податкового кодексу України порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 - 298.1.4 цієї статті.

Суб`єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм цього Кодексу, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб`єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року. Разом з тим відповідно до пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу тимчасово, з 01 квітня 2022 року до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, положення розділу XIV Кодексу застосовуються з урахуванням особливостей.

Згідно з підпунктом 9.8 пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового Кодексу України для обрання або переходу на спрощену систему з особливостями оподаткування, суб`єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву. При цьому до заяви не додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Суб`єкт господарювання вважається платником єдиного податку третьої групи з особливостями оподаткування з наступного робочого дня після подання заяви, а у разі подання заяви до 1 квітня 2022 року з 1 квітня 2022 року.

Форма заяви про застосування спрощеної системи оподаткування затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16 липня 2019 року №308.

Зареєстровані в установленому законом порядку суб`єкти господарювання (новостворені), які протягом 10 днів з дня державної реєстрації подали заяву про обрання спрощеної системи оподаткування з урахуванням особливостей оподаткування, встановлених цим пунктом, вважаються платниками єдиного податку третьої групи з дня їх державної реєстрації (підпункт 9.8 пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового Кодексу України).

Крім того, після припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України платники єдиного податку третьої групи, які на день припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України використовували особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, з першого дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, втрачають право на використання особливостей оподаткування, передбачених цим пунктом, і автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Платник єдиного податку третьої групи зі ставкою 2 відсотки доходу має право самостійно відмовитися від використання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового Кодексу України, з першого дня місяця, наступного за місяцем, у якому прийнято таке рішення.

Новоутворенні суб`єкти господарювання, які бажають обрати спрощену систему оподаткування з урахуванням особливостей оподаткування, встановлених цим пунктом, подають заяву за загальною процедурою, передбаченою Кодексом (підпункт 9.9 пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового Кодексу України).

Згідно підпункту 9-1.1. пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України платники єдиного податку третьої групи, які станом на 31 липня 2023 року використовували особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 цього підрозділу, та не відмовилися від їх використання самостійно, з 1 серпня 2023 року автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 цього підрозділу.

Новостворені суб`єкти господарювання, які з дня державної реєстрації обрали спрощену систему оподаткування з урахуванням особливостей оподаткування, встановлених пунктом 9 цього підрозділу, автоматично вважаються платниками єдиного податку третьої групи із ставкою єдиного податку у розмірі, визначеному підпунктом 2 пункту 293.3 статті 293 цього Кодексу.

Згідно пункту 293.3. статті 293 Податкового кодексу України відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі: 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

Згідно з абзацом 2 пункту 298.6 статті 298 Податкового кодексу України у разі зміни ставки єдиного податку заява подається платником єдиного податку третьої групи не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку календарного кварталу, в якому буде застосовуватися така ставка.

Враховуючи зазначене, суб`єкти господарювання, які з дати державної реєстрації обрали спрощену систему з особливостями оподаткування (єдиний податок третьої групи зі ставкою 2 відсотки) можуть перейти з 01.07.2023 на застосування ставки єдиного податку у розмірі 5 відсотків за умови подання не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку III кварталу 2023 року заяви про зміну ставки єдиного податку.

Як встановлено судом, позивачем 13.06.2023 подано електронну заяву щодо зміни ставки та групи єдиного податку з групи 3 на групу 3, зі ставки 3 відсотки на ставку 5 відсотків з 01.07.2023 року.

Відповідно до витягу з реєстру платників єдиного податку № 20113 від 04.07.2023 року, до позивача з 01.07.2023 року застосовано 3 групу єдиного податку зі ставкою 5 відсотків.

Разом з тим, згідно витягу з реєстру платників єдиного податку № 30135 від 28.09.2023 року, до позивача з 01.08.2023 року застосовано 3 групу єдиного податку зі ставкою 3 відсотки.

15.11.2023 року, на адвокатський запит представника позивача, відповідач листом №76165/6/04-36-04-04-12, повідомив, що згідно інформаційного листа №4/2023: «Повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу, юридичні особи після припинення дії спрощеної системи з особливостями оподаткування, автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування та мають можливість зареєструватися платниками єдиного податку третьої групи зі ставкою 3% (за умови, що до використання особливостей оподаткування такі юридичні особи були зареєстровані платниками ПДВ) або 5% (за умови, що до використання особливостей оподаткування такі юридичні особи не були зареєстровані платниками ПДВ). Позивач до обрання особливостей оподаткування, до 08.06.2022 року перебував на єдиному податку третьої групи за ставкою 3%. Таким чином, реєстраційні дані (ставка єдиного податку 3%) позивача виправлені у відповідності до вимог вищезазначених норм законодавства.

Аналізуючи викладене суд звертає увагу на те, що за приписами пункту 299.5 статті 299 Податкового кодексу України у разі відмови у реєстрації платника єдиного податку контролюючий орган зобов`язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб`єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб`єктом господарювання у встановленому порядку.

Також, згідно пункту 299.6. статті 299 Податкового кодексу України підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб`єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно: 1) невідповідність такого суб`єкта вимогам, встановленим статтею 291 цього Кодексу; 2) наявність у суб`єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов`язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації; 3) недотримання таким суб`єктом вимог, встановлених підпунктом 298.1.4 пункту 298.1 статті 298 цього Кодексу.

Водночас, жодних із зазначених підстав Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області не було доведено та обґрунтовано в межах цього спору.

Отже, автоматичне повернення Виробничо-комерційного підприємства "Вок-Сервіс" Товариства з обмеженою відповідальністю на 3 групу сплати єдиного податку зі ставкою 3% було б можливо лише за тих умов, коли б позивачем не було подано заяву про перехід із застосування спрощеної системи оподаткування із особливостями, тобто платника єдиного податку 3 групи та оплати 3 відсотків доходу, на платника єдиного податку 3 групи та сплати 5 відсотків доходу з 01.07.2023 року.

Проте, як вже зазначалось вище, 13.06.2023 року позивачем було подано таку заяву.

Враховуючи вищевикладене, суд на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України дійшов висновку про необхідність задоволення позовних вимог шляхом визнання протиправними дій Головного управління ДПС у Дніпропетровській області щодо внесення змін до реєстру платників єдиного податку та визначення Виробничо-комерційному підприємству «Вок-Сервіс» Товариству з обмеженою відповідальністю єдиного податку третьої групи за ставкою 3% без реєстрації ПДВ з 01.08.2023 року та зобов`язання Головного управління ДПС у Дніпропетровській області внести до Реєстру платників єдиного податку відомості про Виробничо-комерційне підприємство "Вок-Сервіс" Товариство з обмеженою відповідальністю як платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 % без реєстрації ПДВ з 01.07.2023 року.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Підсумовуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про задоволення позовної заяви.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, на користь позивача підлягає відшкодуванню вся сума судового збору в розмірі 2684,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

При цьому, судом встановлено, що позивачем судовий збір було сплачено у більшому розмірі, а саме у розмірі 5368,00 грн.

Відповідно пункту 1 частини 1 статті 7 Закону України «Про судовий збір», сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі: зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

Враховуючи вимоги статті 7 Закону України «Про судовий збір» сплачена сума судового збору у розмірі 2684,00 грн. (5368,00 грн. - 2684,00 грн.) може бути повернута позивачу за ухвалою суду на підставі його клопотання.

Керуючись статтями 2, 139, 242-246, 250, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Позов Виробничо-комерційного підприємства "Вок-Сервіс" Товариства з обмеженою відповідальністю (49008, м. Дніпро, вул. Наримська, будинок 33-35, ЄДРПОУ 21863337) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17а, ЄДРПОУ ВП 44118658) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним дії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області щодо внесення змін до реєстру платників єдиного податку та визначення Виробничо-комерційному підприємству «Вок-Сервіс» Товариства з обмеженою відповідальністю щодо єдиного податку третьої групи за ставкою 3% без реєстрації ПДВ з 01.08.2023 року.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області внести до Реєстру платників єдиного податку відомості про Виробничо-комерційне підприємство "Вок-Сервіс" Товариство з обмеженою відповідальністю як платника єдиного податку третьої групи за ставкою 5 % без реєстрації ПДВ з 01.07.2023 року.

Стягнути на користь Виробничо-комерційного підприємства "Вок-Сервіс" Товариства з обмеженою відповідальністю понесені судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2684,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя С.І. Озерянська

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.01.2024
Оприлюднено01.05.2024
Номер документу118678508
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —160/30831/23

Постанова від 05.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 07.06.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Рішення від 29.01.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 29.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні