ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 квітня 2024 року м. Житомир справа № 240/1662/22
категорія 111030000
Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Черняхович І.Е., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Укрпалетсистем" до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
встановив:
До Житомирського окружного адміністративного суду звернулося Приватне підприємство "Укрпалетсистем" із позовом до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення. Просить суду Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Західного Міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 06.12.2021 за №416/33000703 в частині штрафної санкції в сумі 5000,00 грн.
Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду дану позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи. До суду надійшов відзив, у якому відповідач просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог.
Розглянувши матеріали даної адміністративної справи, дослідивши докази, повно та всебічно з`ясувавши обставини, які стали підставою для прийняття контролюючим органом спірного податкового повідомлення-рішення, суд встановив наступне.
Судом безспірно встановлено, що Приватне підприємство "Укрпалетсистем" зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 27.03.2003 за №1 3061200000000522, код ЄДРПОУ 32285225 та як платник податків перебуває на обліку в Західному міжрегіональному управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків. Основним видом діяльності позивача згідно коду КВЕД 46.71 є оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.
На підставі наказу Головного управління ДПС у Волинській області від 09 листопада 2021 року №3223 та направлень №3441 та №3442 від 10 листопада 2021 року контролюючим органом проведено фактичну перевірку Приватного підприємства "Укрпалетсистем" за місцем фактичного провадження діяльності господарської одиниці АЗК та АГЗП №94 за адресою: Волинська область, Луцький район, с.Зміїнець, вул.Левадна, 2-Б з метою здійснення контролю за дотриманням вимог Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального", Податкового кодексу України, Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг та інших нормативно-правових актів у сфері обігу підакцизних товарів". За результатами проведеної перевірки складено акт перевірки №03/9754/09-01/32285225 від 16 листопада 2021 року, яким встановлено порушення п.п.230.1.3 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України в частині неподання Приватним підприємством "Укрпалетсистем" до територіального органу ДПС 6 довідок про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу отримання/відпуску та залишків пального.
На підставі встановлених порушень, викладених в акті фактичної перевірки від 16.11.2021, Західним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків винесено податкове повідомлення-рішення від 06.12.2021 №416/33000703, яким до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" застосовано штрафні санкції у розмірі 6 000 грн. (1 000 грн. х 6) за шість випадків незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального. Вважаючи податкове повідомлення-рішення Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 06.12.2021 №416/33000703 протиправним в частині застосування штрафних санкцій в розмірі 5000 грн, Приватне підприємство "Укрпалетсистем" звернулось з даним позовом до суду.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Спірні правовідносини регулюються Податковим кодексом України.
За змістом підпункту 230.1.3 пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України розпорядники акцизних складів зобов`язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі у цьому розділі обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° С. Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.
На кожному акцизному складі за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД формуються показники про:
- обсяги залишків пального на початок та кінець звітної доби, що визначаються шляхом підсумовування обсягів залишків пального в кожному резервуарі на підставі показників рівнемірів-лічильників, встановлених на таких резервуарах, розташованих на такому акцизному складі;
- добовий обсяг реалізованого пального, що визначається шляхом підсумовування обсягів реалізованого за звітну добу пального через кожне місце відпуску пального наливом з акцизного складу на підставі показників витратомірів-лічильників, встановлених на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на такому акцизному складі;
- добовий обсяг отриманого пального, що визначається шляхом віднімання від обсягу залишків пального на кінець звітної доби обсягу залишків пального на початок звітної доби та додавання добового обсягу реалізованого пального з такого акцизного складу з додаванням обсягу втраченого пального, зазначеного в акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, та з відніманням додаткового обсягу пального, зазначеного в заявках на поповнення обсягу залишку пального або спирту етилового, зареєстрованих у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв`язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Електронні документи заповнюються автоматично шляхом передачі до них даних з витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників (під час виходу з ладу, проведення повірки або калібрування рівнеміра-лічильника або витратоміра-лічильника заповнюються відповідальною особою розпорядника акцизного складу). В електронних документах також зазначаються відповідальною особою розпорядника акцизного складу дані про обсяги залишків пального, що знаходяться на акцизному складі в тарі, балонах, упаковці, про добовий обсяг реалізованого пального в тарі, балонах, упаковці, а також інформація про дні, в які акцизний склад не працює.
Порядок ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв`язку до контролюючих органів затверджений постановою Кабінету міністрів України від 22 листопада 2017 року №891 (далі Порядок №891).
Згідно з п.1,5 Порядку №891 цей Порядок визначає процедуру створення та ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів лічильників рівня пального у резервуарі (далі Реєстр), а також порядок передачі облікових даних (обсягу обігу та залишку пального) з них електронними засобами зв`язку до контролюючих органів.
Електронні документи для наповнення Реєстру, які формуються розпорядниками акцизних складів та надсилаються до Реєстру за кожним місцем розташування акцизного складу, містять, зокрема, зведені за добу підсумкові облікові дані щодо: обсягів фактичних залишків пального на початок та кінець звітної доби та добового обсягу обігу пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД у літрах, приведених до температури 15 °С, у розрізі всіх наявних у розпорядника акцизного складу акцизних складів з уніфікованою нумерацією для усіх розпорядників акцизних складів, крім зазначених в абзаці третьому цього підпункту; добового фактичного обсягу реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТЗЕД у літрах, приведених до температури 15 °С, для розпорядників акцизних складів, на акцизних складах яких провадиться діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову підакцизну продукцію (пальне).
Відповідно до п.6 Порядку №891 електронні документи для наповнення Реєстру, що містять інформацію, зазначену у підпунктах 1-4 пункту 5 цього Порядку, формуються та надсилаються розпорядниками акцизних складів одноразово до початку введення в дію Реєстру та в разі зміни такої інформації. Інформація про витратоміри та рівнеміри вноситься до Реєстру після настання строків їх встановлення, визначених Податковим кодексом України. Електронні документи для наповнення Реєстру, що містять інформацію, зазначену в підпунктах 5 і 6 пункту 5 цього Порядку, формуються та надсилаються розпорядниками акцизних складів щодня (крім днів, у які акцизний склад не працює). Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу (обсяг реалізованого та обсяг отриманого) пального, зазначені в підпунктів5 пункту 5 цього Порядку, формуються після проведення останньої операції з обігу пального за звітну добу, але не пізніше 23 години 59 хвилин такої доби, до початку проведення операцій з обігу пального за добу, що настає за звітною добою, та подаються до ДФС не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.
На кожному акцизному складі за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД формуються показники про: обсяги залишків пального на початок та кінець звітної доби, що визначаються шляхом підсумовування обсягів залишків пального в кожному резервуарі на підставі показань рівнемірів, установлених на таких резервуарах; добовий обсяг реалізованого пального, що визначається шляхом підсумовування обсягів реалізованого за звітну добу пального через кожне місце відпуску пального шляхом наливу з акцизного складу на підставі показань витратомірів, установлених у кожному місці відпуску пального шляхом наливу з акцизного складу; добовий обсяг отриманого пального, що визначається шляхом віднімання від обсягу залишків пального на кінець звітної доби обсягу залишків пального на початок звітної доби та додавання добового обсягу реалізованого пального з такого акцизного складу з додаванням обсягу втраченого пального, зазначеного в акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, та з відніманням додаткового обсягу пального, зазначеного в заявках на поповнення обсягу залишку пального, зареєстрованих у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Підтвердженням розпоряднику акцизного складу прийняття/неприйняття його електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру є квитанції в електронному вигляді у текстовому форматі, які надсилаються йому держателем Реєстру протягом операційного дня. Датою та часом надсилання електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру держателю Реєстру є дата та час, зафіксовані у квитанції. Якщо протягом операційного дня держателем Реєстру не надіслано квитанції про прийняття/неприйняття електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру, такий електронний документ вважається прийнятим. Держатель Реєстру не приймає електронних документів для наповнення Реєстру/коригуючих електронних документів для наповнення Реєстру у випадках порушення вимог щодо формування, заповнення та надсилання таких електронних документів, передбачених цим Порядком.
Отже, аналіз наведених вище норм свідчить про те, що розпорядник акцизного складу зобов`язаний подавати довідки про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального в електронному вигляді (з дотриманням вимог Порядку №891) не пізніше наступного дня, який настає за звітнім днем.
Форма довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального, а також формат даних та структура Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів лічильників рівня пального у резервуарі затверджені наказом Міністерства фінансів України від 27.11.2018 №944.
Водночас, за приписами п.128-1.3 ст.128-1 Податкового кодексу України незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1000 гривень за кожний неподаний електронний документ.
Зі змісту акта перевірки №03/9754/09-01/32285225 від 16 листопада 2021 року вбачається, що посадовими особами контролюючого органу під час перевірки встановлено факт несвоєчасного подання позивачем щоденних довідок про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі за 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021, 05.06.2021 та 21.08.2021.
В обґрунтування підстав скасування податкового повідомлення-рішення позивач стверджує, що Приватним підприємством "Укрпалетсистем" сформовано та відправлено вищезазначені довідки, зокрема, за 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021 та 05.06.2021 до ДПС вчасно, а саме - не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.
Як встановлено судом, Приватним підприємством "Укрпалетсистем" сформовано та відправлено через програмний ОСОБА_1 .Dос до ДПС України довідки про залишки пального на акцизному складі з уніфікованим номером №1006103 у наступному порядку:
- 19.12.2020 о 09:56 год. за звітну дату 18.12.2020, в порушення п.6 Порядку №557 автоматизована перевірка у день надходження електронного документа не здійснювалась та перша квитанція в порушення п.8 Порядку №557 та п.6 Порядку №891 з часу отримання контролюючим органом електронного документа до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" не надходила. Згідно квитанції №1 даний електронний документ доставлено до ДПС України лише 20.12.2020 о 09:05 год., квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документу за реєстраційним №9339264100 надійшла 20.12.2020 о 09:33 год.;
- 01.01.2021 о 12:30 год. за звітну дату 31.12.2020, в порушення п.6 Порядку №557 автоматизована перевірка у день надходження електронного документа не здійснювалась та перша квитанція в порушення п.8 Порядку №557 та п.6 Порядку №891 з часу отримання контролюючим органом електронного документа до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" не надходила. Приватне підприємство "Укрпалетсистем" 01.01.2021 о 13:12 год. отримало повідомлення про отримання звітності, в якому зазначено про доставку звіту на поштову скриньку ДПС України 01.01.2021 в 12:30 год. Згідно квитанції №1 даний електронний документ доставлено до ДПС України лише 04.01.2021 о 09:03 год., квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документу за реєстраційним №9352994367 надійшла 04.01.2021 об 11:21 год.;
- 02.01.2021 о 12:02 год. за звітну дату 01.01.2021, в порушення п.6 Порядку №557 автоматизована перевірка у день надходження електронного документа не здійснювалась та перша квитанція в порушення п.8 Порядку №557 та п.6 Порядку №891 з часу отримання контролюючим органом електронного документа до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" не надходила. Приватне підприємство "Укрпалетсистем" 02.01.2021 о 12:12 год. отримало повідомлення про отримання звітності, в якому зазначалось про доставку звіту на поштову скриньку ДПС України 02.01.2021 в 12:03 год. Згідно квитанції №1 даний електронний документ доставлено до ДПС України лише 04.01.2021 о 09:05 год., квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документу за реєстраційним №9000025080 надійшла 04.01.2021 о 13:51 год.;
- 03.01.2021 об 10:54 год. за звітну дату 02.01.2021 року, в порушення п.6 Порядку №557 автоматизована перевірка у день надходження електронного документа не здійснювалась та перша квитанція в порушення п.8 Порядку №557 та п.6 Порядку №891 з часу отримання контролюючим органом електронного документа до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" не надходила. Приватне підприємство "Укрпалетсистем" 03.01.2021 о 11:06 год. отримало повідомлення про отримання звітності, в якому зазначалось про доставку звіту на поштову скриньку ДПС України 03.01.2021 року об 10:54 год. Згідно квитанції №1 даний електронний документ доставлено до ДПС України лише 04.01.2021 о 09:03 год., квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документу за реєстраційним №9000019813 надійшла 04.01.2021 о 20:56 год.;
- 06.06.2021 о 11:36 год. за звітну дату 05.06.2021. Приватне підприємство "Укрпалетсистем" 06.06.2021 о 11:39 год. отримало повідомлення про отримання звітності, в якому зазначалось про доставку звіту на поштову скриньку ДПС України 06.06.2021 в 11:37 год. Згідно квитанції №1 даний електронний документ доставлено до ДПС У країни 06.06.2021 о 11:38 год., однак квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документу в порушення п.9 Порядку №557 та п.6 Порядку №891 до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" не надходила. Квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документа за реєстраційним №9147875834 надійшла 07.06.2021 року о 14:33 год.
Так, пунктом 6 Порядку №891 визначено, що підтвердженням розпоряднику акцизного складу прийняття/неприйняття його електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру є квитанції в електронному вигляді у текстовому форматі, які надсилаються йому держателем Реєстру протягом операційного дня.
Датою та часом надсилання електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру держателю Реєстру є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо протягом операційного дня держателем Реєстру не надіслано квитанції про прийняття/неприйняття електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру, такий електронний документ вважається прийнятим.
На підтвердження вищевказаного, позивачем до матеріалів справи надано довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального та повідомлення про отримання звітності, квитанції №1, №2.
Таким чином, матеріалами справи підтверджуються доводи позивача про те, що відомості про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального за 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021 та 05.06.2021 направлялись Приватним підприємством "Укрпалетсистем" вчасно та з дотриманням вимог Податкового кодексу України та Порядку №891, а саме не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.
Слід зауважити, що відповідачем не було надано належних і допустимих доказів, які б доводили факт протиправності дій позивача у зв`язку з поданням до податкового органу даних про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального за 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021 та 05.06.2021, відповідальність за яке передбачена пп.230.1.3 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України, у тому числі вини позивача, як розпорядника акцизного складу, у несвоєчасному поданні таких документів в електронному вигляді.
Суд звертає увагу, що чинним законодавством України передбачено обов`язок розпорядника акцизного складу вчасно направляти у електронному вигляді дані про фактичні залишки пального, але не встановлено відповідальності такого розпорядника за належну роботу Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.
За таких обставин, оскаржуване податкове-повідомлення рішення Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 06.12.2021 за №416/33000703 про застосування до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" фінансових санкцій в розмірі 6000,00 грн. є частково протиправним та підлягає скасуванню в частині застосування штрафних санкцій в розмірі 5000 грн.
Частиною 2 статті 2 КАС України передбачено, що у справах про оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
При цьому суд відмічає, що "на підставі" означає, що суб`єкт владних повноважень повинен бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України та зобов`язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним; "у межах повноважень" означає, що суб`єкт владних повноважень повинен приймати рішення, а дії вчиняти відповідно до встановлених законом повноважень, не перевищуючи їх; "у спосіб" означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний дотримуватися встановленої законом процедури і форми прийняття рішення або вчинення дії і повинен обирати лише визначені законом засоби; "з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано", тобто використання наданих суб`єкту владних повноважень повинно відповідати меті та завданням діяльності суб`єкта, які визначені нормативним актом, на підставі якого він діє; "обґрунтовано", тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Рішення повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення.
Статтею 9 КАС України закріплено принцип законності, який вимагає, щоб органи державної влади та їх посадові особи діяли тільки на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною 1, 2 ст.77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Відтак, суд повно і всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх наявними в матеріалах справи і дослідженими доказами, дійшов висновку, що позовні вимоги Приватного підприємства "Укрпалетсистем" є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат суд зазначає наступне.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Згідно з частиною 1 статті 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати:
- на професійну правничу допомогу;
- сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду;
- пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням
експертиз;
- пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх
місцезнаходженням, забезпеченням доказів;
- пов`язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду
справи.
З наявного у матеріалах справи платіжного доручення від 13.01.2022 №350ERP вбачається, що позивачем під час звернення до суду з даним позовом до суду було сплачено судовий збір у розмірі 2481,00 гривень. Доказів понесення позивачем витрат, пов`язаних з розглядом справи, в тому числі й витрат на професійну правничу допомогу, матеріали справи не містять.
Враховуючи зазначене та норми ч.1 ст. 132 КАС України, суд приходить до висновку, що сплачений позивачем судовий збір в розмірі 2481,00 гривень підлягає стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 77, 90, 139, 242-246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
Позов Приватного підприємства "Укрпалетсистем" (вул.Березюка, 15, с.Ушомир, Коростенський район, Житомирська область, 11571; код ЄДРПОУ 32285225) до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (вул.Стрийська, 35, м. Львів, 79026; код ЄДРПОУ ВП 44045187) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 06.12.2021 №416/33000703 в частині застосування штрафних санкцій в розмірі 5000 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Західного міжрегіонального управління ДПС (вул.Стрийська, 35, м. Львів, 79026; код ЄДРПОУ ВП 44045187) на користь Приватного підприємства "Укрпалетсистем" (вул.Березюка,15, с.Ушомир, Коростенський район, Житомирська область, ЄДРПОУ 32285225) понесені судові витрати в сумі 2481,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя І.Е.Черняхович
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2024 |
Оприлюднено | 01.05.2024 |
Номер документу | 118679654 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Черняхович Ірина Едуардівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Черняхович Ірина Едуардівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні