Постанова
від 01.10.2024 по справі 240/1662/22
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 240/1662/22

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Черняхович Ірина Едуардівна

Суддя-доповідач - Моніч Б.С.

01 жовтня 2024 року м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Моніча Б.С.

суддів: Залімського І. Г. Кузьмишина В.М. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 26 квітня 2024 року у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства «Укрпалетсистем» до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И В :

І. ІСТОРІЯ СПРАВИ, КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ

У січні 2022 року Приватне підприємство "Укрпалетсистем" звернулося до Житомирського окружного адміністративного суду із позовом до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Західного Міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 06.12.2021 за №416/33000703 в частині штрафної санкції в сумі 5000,00 грн.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню. Вважає безпідставними виявлені порушення щодо незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального за звітну добу 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021, 05.06.2021, оскільки ним були здійснені всі заходи на виконання вимог чинного законодавства України.

ІІ. ЗМІСТ РІШЕННЯ СУДУ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ

Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 26 квітня 2024 року позов задоволено.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 06.12.2021 №416/33000703 в частині застосування штрафних санкцій в розмірі 5000 грн.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Західного міжрегіонального управління ДПС на користь Приватного підприємства "Укрпалетсистем" понесені судові витрати в сумі 2481,00 грн.

ІІІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Приватне підприємство "Укрпалетсистем" зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 27.03.2003 за №1 3061200000000522, код ЄДРПОУ 32285225 та як платник податків перебуває на обліку в Західному міжрегіональному управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків. Основним видом діяльності позивача згідно коду КВЕД 46.71 є оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.

На підставі наказу Головного управління ДПС у Волинській області від 09 листопада 2021 року №3223 та направлень №3441 та №3442 від 10 листопада 2021 року контролюючим органом проведено фактичну перевірку Приватного підприємства "Укрпалетсистем" за місцем фактичного провадження діяльності господарської одиниці АЗК та АГЗП №94 за адресою: Волинська область, Луцький район, с.Зміїнець, вул.Левадна, 2-Б з метою здійснення контролю за дотриманням вимог Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального", Податкового кодексу України, Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг та інших нормативно-правових актів у сфері обігу підакцизних товарів". За результатами проведеної перевірки складено акт перевірки №03/9754/09-01/32285225 від 16 листопада 2021 року, яким встановлено порушення п.п.230.1.3 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України в частині неподання Приватним підприємством "Укрпалетсистем" до територіального органу ДПС 6 довідок про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу отримання/відпуску та залишків пального.

На підставі встановлених порушень, викладених в акті фактичної перевірки від 16.11.2021, Західним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків винесено податкове повідомлення-рішення від 06.12.2021 №416/33000703, яким до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" застосовано штрафні санкції у розмірі 6 000 грн. (1 000 грн. х 6) за шість випадків незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального.

Вважаючи податкове повідомлення-рішення Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 06.12.2021 №416/33000703 протиправним в частині застосування штрафних санкцій в розмірі 5000 грн, Приватне підприємство "Укрпалетсистем" звернулось з даним позовом до суду.

IV. ОЦІНКА СУДУ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ

Приймаючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції виходив з того, що матеріалами справи підтверджуються доводи позивача про те, що відомості про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального за 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021 та 05.06.2021 направлялись Приватним підприємством "Укрпалетсистем" вчасно та з дотриманням вимог Податкового кодексу України та Порядку №891, а саме не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Відповідачем не було надано належних і допустимих доказів, які б доводили факт протиправності дій позивача у зв`язку з поданням до податкового органу даних про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального за 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021 та 05.06.2021, відповідальність за яке передбачена пп.230.1.3 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України, у тому числі вини позивача, як розпорядника акцизного складу, у несвоєчасному поданні таких документів в електронному вигляді.

V. ДОВОДИ АПЕЛЯЦІЙНОЇ СКАРГИ

Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції, відповідач, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, неповне з`ясування обставин справи, оскаржив його в апеляційному порядку з вимогою скасувати рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 26 квітня 2024 року та прийняти нове, яким у задоволенні позову відмовити.

В обґрунтування апеляційної скарги податковий орган зазначає, що судом першої інстанції безпідставно не враховано те, що причиною порушення термінів реєстрації довідок про зведені дані про залишки пального стала бездіяльність позивача яка полягала у невчасному поданні електронних документів для реєстрації в Реєстрі.

Апелянт вказав, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення є правомірним, прийнятим в межах компетенції контролюючого органу та відповідно до вимог чинного законодавства, а відтак не підлягає скасуванню.

Позивач не скористався правом подання відзиву на апеляційну скаргу, що в силу вимог ч.4 ст.304 КАС України не перешкоджає розгляду справи.

VI. ОЦІНКА АПЕЛЯЦІЙНОГО СУДУ

Апеляційний суд, перевіривши доводи апеляційної скарги, виходячи з меж апеляційного перегляду, визначених ст. 308 КАС України, а також надаючи оцінку правильності застосування судом норм матеріального чи порушення норм процесуального права у спірних правовідносинах, виходить з наступного.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до підпункту 230.1.3 пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України розпорядники акцизних складів зобов`язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі у цьому розділі обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° С. Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

На кожному акцизному складі за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД формуються показники про:

- обсяги залишків пального на початок та кінець звітної доби, що визначаються шляхом підсумовування обсягів залишків пального в кожному резервуарі на підставі показників рівнемірів-лічильників, встановлених на таких резервуарах, розташованих на такому акцизному складі;

- добовий обсяг реалізованого пального, що визначається шляхом підсумовування обсягів реалізованого за звітну добу пального через кожне місце відпуску пального наливом з акцизного складу на підставі показників витратомірів-лічильників, встановлених на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на такому акцизному складі;

- добовий обсяг отриманого пального, що визначається шляхом віднімання від обсягу залишків пального на кінець звітної доби обсягу залишків пального на початок звітної доби та додавання добового обсягу реалізованого пального з такого акцизного складу з додаванням обсягу втраченого пального, зазначеного в акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, та з відніманням додаткового обсягу пального, зазначеного в заявках на поповнення обсягу залишку пального або спирту етилового, зареєстрованих у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв`язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Електронні документи заповнюються автоматично шляхом передачі до них даних з витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників (під час виходу з ладу, проведення повірки або калібрування рівнеміра-лічильника або витратоміра-лічильника заповнюються відповідальною особою розпорядника акцизного складу). В електронних документах також зазначаються відповідальною особою розпорядника акцизного складу дані про обсяги залишків пального, що знаходяться на акцизному складі в тарі, балонах, упаковці, про добовий обсяг реалізованого пального в тарі, балонах, упаковці, а також інформація про дні, в які акцизний склад не працює.

Порядок ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв`язку до контролюючих органів затверджений постановою Кабінету міністрів України від 22 листопада 2017 року №891 (далі Порядок №891).

Згідно з п.1,5 Порядку №891 цей Порядок визначає процедуру створення та ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів лічильників рівня пального у резервуарі (далі Реєстр), а також порядок передачі облікових даних (обсягу обігу та залишку пального) з них електронними засобами зв`язку до контролюючих органів.

Електронні документи для наповнення Реєстру, які формуються розпорядниками акцизних складів та надсилаються до Реєстру за кожним місцем розташування акцизного складу, містять, зокрема, зведені за добу підсумкові облікові дані щодо: обсягів фактичних залишків пального на початок та кінець звітної доби та добового обсягу обігу пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД у літрах, приведених до температури 15 °С, у розрізі всіх наявних у розпорядника акцизного складу акцизних складів з уніфікованою нумерацією для усіх розпорядників акцизних складів, крім зазначених в абзаці третьому цього підпункту; добового фактичного обсягу реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТЗЕД у літрах, приведених до температури 15 °С, для розпорядників акцизних складів, на акцизних складах яких провадиться діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову підакцизну продукцію (пальне).

Відповідно до п.6 Порядку №891 електронні документи для наповнення Реєстру, що містять інформацію, зазначену у підпунктах 1-4 пункту 5 цього Порядку, формуються та надсилаються розпорядниками акцизних складів одноразово до початку введення в дію Реєстру та в разі зміни такої інформації. Інформація про витратоміри та рівнеміри вноситься до Реєстру після настання строків їх встановлення, визначених Податковим кодексом України. Електронні документи для наповнення Реєстру, що містять інформацію, зазначену в підпунктах 5 і 6 пункту 5 цього Порядку, формуються та надсилаються розпорядниками акцизних складів щодня (крім днів, у які акцизний склад не працює). Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу (обсяг реалізованого та обсяг отриманого) пального, зазначені в підпунктів5 пункту 5 цього Порядку, формуються після проведення останньої операції з обігу пального за звітну добу, але не пізніше 23 години 59 хвилин такої доби, до початку проведення операцій з обігу пального за добу, що настає за звітною добою, та подаються до ДФС не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

На кожному акцизному складі за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД формуються показники про: обсяги залишків пального на початок та кінець звітної доби, що визначаються шляхом підсумовування обсягів залишків пального в кожному резервуарі на підставі показань рівнемірів, установлених на таких резервуарах; добовий обсяг реалізованого пального, що визначається шляхом підсумовування обсягів реалізованого за звітну добу пального через кожне місце відпуску пального шляхом наливу з акцизного складу на підставі показань витратомірів, установлених у кожному місці відпуску пального шляхом наливу з акцизного складу; добовий обсяг отриманого пального, що визначається шляхом віднімання від обсягу залишків пального на кінець звітної доби обсягу залишків пального на початок звітної доби та додавання добового обсягу реалізованого пального з такого акцизного складу з додаванням обсягу втраченого пального, зазначеного в акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, та з відніманням додаткового обсягу пального, зазначеного в заявках на поповнення обсягу залишку пального, зареєстрованих у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Підтвердженням розпоряднику акцизного складу прийняття/неприйняття його електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру є квитанції в електронному вигляді у текстовому форматі, які надсилаються йому держателем Реєстру протягом операційного дня. Датою та часом надсилання електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру держателю Реєстру є дата та час, зафіксовані у квитанції. Якщо протягом операційного дня держателем Реєстру не надіслано квитанції про прийняття/неприйняття електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру, такий електронний документ вважається прийнятим. Держатель Реєстру не приймає електронних документів для наповнення Реєстру/коригуючих електронних документів для наповнення Реєстру у випадках порушення вимог щодо формування, заповнення та надсилання таких електронних документів, передбачених цим Порядком.

Отже, аналіз наведених вище норм свідчить про те, що розпорядник акцизного складу зобов`язаний подавати довідки про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального в електронному вигляді (з дотриманням вимог Порядку №891) не пізніше наступного дня, який настає за звітнім днем.

Форма довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального, а також формат даних та структура Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів лічильників рівня пального у резервуарі затверджені наказом Міністерства фінансів України від 27.11.2018 №944.

Водночас, за приписами п.128-1.3 ст.128-1 Податкового кодексу України незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1000 гривень за кожний неподаний електронний документ.

Зі змісту акта перевірки №03/9754/09-01/32285225 від 16 листопада 2021 року вбачається, що посадовими особами контролюючого органу під час перевірки встановлено факт несвоєчасного подання позивачем щоденних довідок про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі за 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021, 05.06.2021 та 21.08.2021.

В обґрунтування підстав скасування податкового повідомлення-рішення позивач стверджує, що Приватним підприємством "Укрпалетсистем" сформовано та відправлено вищезазначені довідки, зокрема, за 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021 та 05.06.2021 до ДПС вчасно, а саме - не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Як встановлено судом, Приватним підприємством "Укрпалетсистем" сформовано та відправлено через програмний ОСОБА_1 .Dос до ДПС України довідки про залишки пального на акцизному складі з уніфікованим номером №1006103 у наступному порядку:

- 19.12.2020 о 09:56 год. за звітну дату 18.12.2020, в порушення п.6 Порядку №557 автоматизована перевірка у день надходження електронного документа не здійснювалась та перша квитанція в порушення п.8 Порядку №557 та п.6 Порядку №891 з часу отримання контролюючим органом електронного документа до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" не надходила. Згідно квитанції №1 даний електронний документ доставлено до ДПС України лише 20.12.2020 о 09:05 год., квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документу за реєстраційним №9339264100 надійшла 20.12.2020 о 09:33 год.;

- 01.01.2021 о 12:30 год. за звітну дату 31.12.2020, в порушення п.6 Порядку №557 автоматизована перевірка у день надходження електронного документа не здійснювалась та перша квитанція в порушення п.8 Порядку №557 та п.6 Порядку №891 з часу отримання контролюючим органом електронного документа до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" не надходила. Приватне підприємство "Укрпалетсистем" 01.01.2021 о 13:12 год. отримало повідомлення про отримання звітності, в якому зазначено про доставку звіту на поштову скриньку ДПС України 01.01.2021 в 12:30 год. Згідно квитанції №1 даний електронний документ доставлено до ДПС України лише 04.01.2021 о 09:03 год., квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документу за реєстраційним №9352994367 надійшла 04.01.2021 об 11:21 год.;

- 02.01.2021 о 12:02 год. за звітну дату 01.01.2021, в порушення п.6 Порядку №557 автоматизована перевірка у день надходження електронного документа не здійснювалась та перша квитанція в порушення п.8 Порядку №557 та п.6 Порядку №891 з часу отримання контролюючим органом електронного документа до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" не надходила. Приватне підприємство "Укрпалетсистем" 02.01.2021 о 12:12 год. отримало повідомлення про отримання звітності, в якому зазначалось про доставку звіту на поштову скриньку ДПС України 02.01.2021 в 12:03 год. Згідно квитанції №1 даний електронний документ доставлено до ДПС України лише 04.01.2021 о 09:05 год., квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документу за реєстраційним №9000025080 надійшла 04.01.2021 о 13:51 год.;

- 03.01.2021 об 10:54 год. за звітну дату 02.01.2021 року, в порушення п.6 Порядку №557 автоматизована перевірка у день надходження електронного документа не здійснювалась та перша квитанція в порушення п.8 Порядку №557 та п.6 Порядку №891 з часу отримання контролюючим органом електронного документа до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" не надходила. Приватне підприємство "Укрпалетсистем" 03.01.2021 о 11:06 год. отримало повідомлення про отримання звітності, в якому зазначалось про доставку звіту на поштову скриньку ДПС України 03.01.2021 року об 10:54 год. Згідно квитанції №1 даний електронний документ доставлено до ДПС України лише 04.01.2021 о 09:03 год., квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документу за реєстраційним №9000019813 надійшла 04.01.2021 о 20:56 год.;

- 06.06.2021 о 11:36 год. за звітну дату 05.06.2021. Приватне підприємство "Укрпалетсистем" 06.06.2021 о 11:39 год. отримало повідомлення про отримання звітності, в якому зазначалось про доставку звіту на поштову скриньку ДПС України 06.06.2021 в 11:37 год. Згідно квитанції №1 даний електронний документ доставлено до ДПС У країни 06.06.2021 о 11:38 год., однак квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документу в порушення п.9 Порядку №557 та п.6 Порядку №891 до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" не надходила. Квитанція №2 про прийняття (реєстрацію) електронного документа за реєстраційним №9147875834 надійшла 07.06.2021 року о 14:33 год.

Пунктом 6 Порядку №891 визначено, що підтвердженням розпоряднику акцизного складу прийняття/неприйняття його електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру є квитанції в електронному вигляді у текстовому форматі, які надсилаються йому держателем Реєстру протягом операційного дня.

Датою та часом надсилання електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру держателю Реєстру є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо протягом операційного дня держателем Реєстру не надіслано квитанції про прийняття/неприйняття електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру, такий електронний документ вважається прийнятим.

На підтвердження вищевказаного, позивачем до матеріалів справи надано довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального та повідомлення про отримання звітності, квитанції №1, №2.

Матеріалами справи підтверджуються доводи позивача про те, що відомості про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального за 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021 та 05.06.2021 направлялись Приватним підприємством "Укрпалетсистем" вчасно та з дотриманням вимог Податкового кодексу України та Порядку №891, а саме не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Разом з тим, колегія суддів враховує, що застосування відповідальності, встановленої п.128-1.3 ст.128-1 ПК України можливо за наявності вини розпорядника акцизного складу в несвоєчасному поданні даних про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального.

Чинним законодавством України передбачено обов`язок розпорядника акцизного складу вчасно направляти у електронному вигляді дані про фактичні залишки пального, але не встановлено відповідальності такого розпорядника за належну роботу Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.

Колегія суддів також враховує, що приписами абзацу 15 п.6 Порядку № 891 передбачено, якщо протягом операційного дня держателем Реєстру не надіслано квитанції про прийняття/неприйняття електронного документа для наповнення Реєстру / коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру, такий електронний документ вважається прийнятим.

При цьому, відповідачем не було надано належних і допустимих доказів, які б доводили факт протиправності дій позивача у зв`язку з поданням до податкового органу даних про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального за 18.12.2020, 31.12.2020, 01.01.2021, 02.01.2021 та 05.06.2021, відповідальність за яке передбачена пп.230.1.3 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України, у тому числі вини позивача, як розпорядника акцизного складу, у несвоєчасному поданні таких документів в електронному вигляді.

Враховуючи, що квитанції за поданими довідками за 18.12.2020, за 31.12.2020, за 01.01.2021, за 02.01.2021, за 05.06.2021 не було надіслано протягом операційного дня, то позивач мав законні очікування того, що подані електронні документи є прийнятими.

За таких обставин колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що оскаржуване податкове-повідомлення рішення Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 06.12.2021 за №416/33000703 про застосування до Приватного підприємства "Укрпалетсистем" фінансових санкцій в розмірі 6000,00 грн. є частково протиправним та підлягає скасуванню в частині застосування штрафних санкцій в розмірі 5000 грн.

З огляду на викладене, колегія суддів приходить до висновку, що рішення суду першої інстанції у цій справі є законним та обґрунтованим і не підлягає скасуванню, оскільки суд, всебічно перевіривши обставини справи, вирішив спір у відповідності з нормами матеріального права та при дотриманні норм процесуального права, з дослідженням усіх основних питань, які є важливими для прийняття даного судового рішення.

Враховуючи вищезазначене, колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновку про порушення судом першої інстанції норм матеріального права, які призвели до неправильного вирішення справи, тобто прийняте рішення відповідає матеріалам справи та вимогам закону і підстав для його скасування не вбачається.

VII. ВИСНОВКИ СУДУ

З огляду на викладене, колегія суддів уважає, що рішення суду першої інстанції відповідає вимогам статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України, підстав для задоволення вимог апеляційної скарги відповідача колегією суддів не встановлено.

Згідно з частини 1 статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення постановлено з додержанням норм матеріального та процесуального права та підстав для його скасування не вбачається, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду без змін.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків залишити без задоволення, а рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 26 квітня 2024 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Головуючий Моніч Б.С. Судді Залімський І. Г. Кузьмишин В.М.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.10.2024
Оприлюднено03.10.2024
Номер документу122006544
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —240/1662/22

Ухвала від 06.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 01.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 02.07.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 18.06.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 24.05.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Рішення від 26.04.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 28.01.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні