Ухвала
від 01.05.2024 по справі 910/5460/22
ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

вул. Шолуденка, буд. 1, літера А, м. Київ, 04116 (044) 230-06-58 inbox@anec.court.gov.ua

УХВАЛА

"01" травня 2024 р. Справа№ 910/5460/22

Північний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: Ходаківської І.П.

суддів: Корсака В.А.

Євсікова О.О.

за участю секретаря судового засідання: Зозулі Н.М.

за участю представників:

від позивача (за первісним позовом): Бєлкін Л.М.

від відповідача (за первісним позовом): Ковальчук М.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Акціонерного товариства "ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД "АВАНПОСТ"

на рішення господарського суду міста Києва від 15.12.2022 (повний текст рішення складено та підписано 26.12.2022)

у справі № 910/5460/22 (суддя Демидов О.В.)

за позовом Акціонерного товариства "ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД "АВАНПОСТ"

до Приватного акціонерного товариства "КИЇВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "РОШЕН"

про визнання недійсним рішення та визнання договір купівлі-продажу цінних паперів укладеним

та за зустрічною позовною заявою Приватного акціонерного товариства "КИЇВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "РОШЕН"

до Акціонерного товариства "ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД "АВАНПОСТ"

про визнання договору купівлі-продажу цінних паперів укладеним в редакції позивача за зустрічним позовом

В С Т А Н О В И В:

Ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 26.02.2024 зупинено апеляційне провадження у справі № 910/5460/22 за апеляційною скаргою Акціонерного товариства "ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД "АВАНПОСТ" на рішення господарського суду міста Києва від 15.12.2022 у справі № 910/5460/22 до розгляду касаційної скарги Приватного акціонерного товариства "КИЇВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "РОШЕН" на ухвалу Північного апеляційного господарського суду від 18.12.2023 у справі № 910/5460/22 Касаційним господарським судом у складі Верховного Суду та повернення матеріалів справи до Північного апеляційного господарського суду.

Після повернення матеріалів справи, ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 28.03.2024 поновлено апеляційне провадження у справі №910/5460/22 та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 01.05.2024.

У судове засідання 01.05.2024 з`явились представники позивача та відповідача.

У судовому засіданні 01.05.2024 судом апеляційної інстанції проінформовано присутніх представників про надходження до суду 25.04.2024 листа ДП "ЦЕНТР СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ЕКСПЕРТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ" № 474-2024 від 18.04.2024 та його зміст.

Так, у зазначеному листі повідомляється, що: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ" "ЦЕНТР СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ЕКСПЕРТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ" (01042, місто Київ, вул. Маккейна Джона, будинок 40, код ЄДРПОУ 41393812), якому було доручено проведення судової експертизи у справі у справі №910/5460/22 було ліквідовано 15.02.2024; всі співробітники Центру та експерти, які співпрацювали із Центром на договірних засадах, наразі працюють в ДП "ЦЕНТР СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ЕКСПЕРТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ") (код ЄДРПОУ 32824268, юридична адреса: 01601, місто Київ, вулиця Липська, будинок 18/5; фактична адреса: 04052, місто Київ, вулиця Глибочицька, 40 літера Ф, офіс 501);

У зазначеному листі запропоновано визначити установою проведення експертизи у справі №910/5460/22 - ДП "ЦЕНТР СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ЕКСПЕРТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ", визначити судового експерта Шульгу Л.Д. та спеціаліста Максімова В.В., що співпрацюють з вказаною експертною установою, а також заявлено клопотання про надання додаткових матеріалів для проведення комплексної судової експертизи відповідно до переліку, а саме:

1. Копії річної фінансової звітності Товариства за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (Форми №1-5).

2. Ксерокопія Статуту Товариства в редакції, що діяла на дату оцінки;

3. Проміжний баланс Товариства на дату оцінки (26.11.2020 року);

4. Копію аудиторського звіту та висновків за 2016 - 2019 рр. (за наявності);

5. Балансова довідка основних засобів, інвестиційної нерухомості, капітальних інвестицій та нематеріальних активів (ряд. 1000, 1005, 1010, 1015 Ф1), що перебувають на балансі підприємства, на погоджену дату оцінки, до якої необхідно включити такі дані:

- інвентарний номер;

- найменування;

- дата введення в експлуатацію (реальна);

- кількість;

- первісна вартість на дату введення в експлуатацію відповідно до даних бухгалтерського обліку;

- залишкова вартість (на дату незалежної оцінки) відповідно до даних бухгалтерського обліку.

6. Відповідно до інвентаризаційного опису, по кожному об`єкту необхідно надати таку інформацію:

- за будинками та спорудами, об`єктами незавершеного будівництва -

правовстановлюючі документи на нерухоме майно та документи бюро технічної інвентаризації (копії). У разі їх відсутності - документи, що (Акти) засвідчують здійснення натурних вимірювань та обстеження фізичного (технічного) стану, виконані власником майна (балансоутримувачем), скріпленим печаткою та підписом керівника підприємства. Зразки актів технічного стану для будівель та споруд будуть представлені у процесі проведення оціночних процедур.

- за машинами та обладнанням - копії (витяги) з паспортів або інші документи з

відомостями про технічні характеристики; акти технічного стану; інші документи, що містять відомості про технічні характеристики, склад, рік випуску, проект акта технічного стану нами буде надіслано додатково. Для складання акта обстеження технічного стану машин та обладнання необхідно наказом по підприємству створити комісію у складі осіб, відповідальних за експлуатацію вищезазначеного майна.

- по виробничих лініях надати копії контрактів на поставку та ВМД (вантажні

митні декларації) у разі, якщо дані виробничі лінії були придбані за кордоном України.

Технічна та інша документація, зміст якої дозволяє визначити (ідентифікувати) основні вузли та агрегати виробничої лінії, її продуктивність та ін. основні робочі параметри.

- щодо автотранспорту та спецтехніки - копії свідоцтв про реєстрацію;

- відомості про реальний пробіг на дату оцінки мають бути відображені в Акті обстеження технічного стану.

7. Розшифровку ряд. 1035 Ф1 «Інші фінансові інвестиції», станом на дату оцінки.

Після надання переліку Інших фінансових інвестицій, що перебувають на балансі Товариства, буде складено окремі інформаційні запити щодо кожного об`єкта, що знаходиться на балансі Товариства.

8. Розшифровку ряд. 1090 Ф1 «Інші необоротні активи», станом на дату оцінки.

Після надання переліку Інших необоротних активів, що перебувають на балансі Товариства, буде складено окремі інформаційні запити щодо кожного об`єкта, що знаходиться на балансі Товариства.

9. Балансова довідку запасів (ряд 1100 Ф1), що перебувають на балансі підприємства, на погоджену дату оцінки, до якої необхідно включити такі дані:

- найменування;

- номенклатурний номер;

- кількість одиниць;

- дата останнього придбання;

- ціна одиниці на дату останнього придбання відповідно до даних бухгалтерського обліку;

- ціна одиниці відповідно до даних бухгалтерського обліку на дату оцінки;

- сума за номенклатурним номером на дату оцінки;

10. Надати інвентарний перелік інвестиційних та зайвих активів, що входять до об`єкта оцінки. Склад інформації, що має міститись у цьому переліку, зазначений у п. 1 цього листа.

11. Відомості про земельні ділянки, що перебувають у розпорядженні підприємства, а також документи, що засвідчують право користування земельними ділянками (договір оренди земельної ділянки), а також дані щодо фактично сплаченого земельного податку або орендної плати за користування земельною ділянкою за попередній або поточний рік;

12. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1125 Ф1 «Дебіторська заборгованість за

продукцію, товари, роботи, послуги», з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

13. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1130 Ф1 «Дебіторська заборгованість за виданими авансами», з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

14. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1135 Ф1 «Дебіторська заборгованість з бюджетом», з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

15. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1155 Ф1 «Інша поточна дебіторська заборгованість», з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

16. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1165 Ф1 «Гроші та їх еквіваленти»;

17. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1190 Ф1 «Інші оборотні активи», з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

18. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1500 Ф1 «Відстрочені податкові зобов`язання» з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

19. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1115 Ф1 «Інші довгострокові зобов`язання» з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, валюти заборгованості,

відсоткової ставки, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

20. Розшифровку на дату оцінки та на 31.12.2017, 31.12.2018, 31.12.2019 30.09.2020, ряд. 1610 Ф1 «Поточна кредиторська заборгованість за довгостроковими зобов`язаннями» з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, валюти заборгованості, відсоткової ставки, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

21. Розшифровку на дату оцінки та на 31.12.2017, 31.12.2018, 31.12.2019 30.09.2020, ряд. 1690 Ф1 «Інші поточні зобов`язання» з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, валюти заборгованості, відсоткової ставки, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

22. Розгорнутий опис технологічного процесу підприємства; опис основних виробничих процесів;

23. Для ідентифікації та фото фіксації майна, що входить до об`єкта оцінки просимо надати можливість його огляду у погоджені строки;

24. Опис основних постачальників сировини підприємства, що використовується у виробничій діяльності, із зазначенням обсягів закупівлі в натуральному та грошовому

вираженні за окремими постачальниками за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року;

25. Опис основних покупців продукції (послуг) вироблених (наданих) підприємством із зазначенням обсягів закупівлі в натуральному та грошовому вираженні за окремими покупцями за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року;

26. Копії ліцензій та інших дозвільних документів на провадження статутних видів діяльності (за наявності);

27. Основні показники діяльності підприємства (обсяги виробництва та реалізації за видами продукції та послуг) за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року, у натуральному та вартісному вираженні (з розбивкою за окремими видами продукції (послуг) та роками);

28. Розшифрування собівартості виготовлення та реалізації продукції (послуг) за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за окремими статтями витрат та роками);

29. Розшифрування адміністративних витрат за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за окремими статтями витрат та роками);

30. Розшифрування збутових витрат за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за окремими статтями витрат та роками);

31. Розшифрування інших операційних витрат за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за окремими статтями витрат та роками);

32. Розшифрування інших операційних доходів за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за окремими статтями доходів та роками);

33. Розшифрування капітальних вкладень та витрат на ремонт основних засобів

підприємства за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020рр. з розбивкою по групах основних засобів та років;

34. Розшифровка за групами основних засобів їх первісної вартості, залишкової

вартості, нарахованої за період зносу, суми введення та виведення основних засобів за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за групами основних засобів та роками);

35. Бізнес-плани, бюджети запланованого обсягу та структури виробництва та реалізації за видами продукції (надання послуг); собівартості продукції (послуг), загальновиробничих, адміністративних та збутових витрат на 2020-2025рр. (або аналогічний документ), з розбивкою за роками, у тому числі:

- прогноз обсягу та структури виробництва та реалізації за видами продукції (надання послуг) на період 2020-2025рр. з розбивкою за роками та видами продукції (надання послуг);

- прогноз доходів за видами продукції (видами послуг) на період 2020-2025рр. з розбивкою за роками та видами продукції (видами послуг);

- прогноз зміни цін (розцінок) за видами продукції та послуг на період 2020-2025рр., та з розбивкою за роками.

- прогноз окремих статей собівартості продукції (послуг), інших операційних доходів та витрат, адміністративних та збутових витрат на період 2020-2025рр. з розбивкою за роками та статтями витрат.

- прогноз введення та виведення з експлуатації основних фондів та нарахування

амортизації за групами основних фондів на період у податковому та бухгалтерському обліку за 2020-2025рр., з розбивкою за роками.

- розрахунок середнього обсягу інвестицій на оновлення виробничих потужностей за 2019 рік та прогноз таких інвестицій у період 2020-2025рр., з розбивкою за роками.

36. Загальні дані про підприємство:

- дані про чисельність персоналу підприємства;

- історична довідка про підприємство;

- дані про структуру управління підприємством (організаційної структури підприємства);

- інформація про входження підприємства до об`єднань підприємств;

- інформація про організаційну структуру підприємства, структурні підрозділи.

У судовому засіданні 01.05.2024 судом апеляційної інстанції поставлені на обговорення зазначені питання.

Присутній у судовому засіданні представник ПрАТ "КИЇВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "РОШЕН" надав свої пояснення, підтримав запропоновані експертну установу, експерта та спеціаліста, водночас висловив свої заперечення щодо пунктів 6, 11 переліку запитуваних документів для проведення експертизи.

Присутній у судовому засіданні представник АТ "АВАНПОСТ" надав свої пояснення та повністю підтримав викладені у листі пропозиції.

Частиною 3 статті 99 ГПК України передбачено право суду визначити експерта чи експертну установу.

Відповідно до статті 102 ГПК України матеріали, необхідні для проведення експертизи, експерту надає суд, якщо експертиза призначена судом, або учасник справи, якщо експертиза проводиться за його замовленням. При призначенні експертизи суд з урахуванням думки учасників справи визначає, які саме матеріали необхідні для проведення експертизи. Суд може також заслухати призначених судом експертів з цього питання. Копії матеріалів, що надаються експерту, можуть залишатися у матеріалах справи.

Експерт не має права з власної ініціативи збирати матеріали для проведення експертизи, розголошувати відомості, що стали йому відомі у зв`язку з проведенням експертизи, або повідомляти будь-кому, крім суду та учасника справи, на замовлення якого проводилася експертиза, про її результати. Призначений судом експерт не має права спілкуватися з учасниками судового процесу поза межами судового засідання.

При визначенні матеріалів, що надаються експерту чи експертній установі, суд у необхідних випадках вирішує питання про витребування відповідних матеріалів за правилами, передбаченими цим Кодексом для витребування доказів.

У разі ухилення учасника справи від подання суду на його вимогу необхідних для проведення експертизи матеріалів, документів або від іншої участі в експертизі, що перешкоджає її проведенню, суд залежно від того, яка особа ухиляється, а також яке ця експертиза має значення, може визнати встановленою обставину, для з`ясування якої експертиза була призначена, або відмовити у її визнанні.

У разі скасування судом ухвали про призначення експертизи призначений судом експерт зобов`язаний негайно повернути суду матеріали та інші документи, що використовувалися для проведення експертизи.

Згідно положень п. 7 ст. 81 ГПК України будь-яка особа, в якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду.

Суд, з урахуванням позицій представників сторін, вирішив доручити проведення судової експертизи ДП "ЦЕНТР СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ЕКСПЕРТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ" та витребувати у ПрАТ "КИЇВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "РОШЕН" усі запитувані у вищезазначеному листі додаткові документи для проведення комплексної судової експертизи, які є необхідними для її проведення.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 229 ГПК України, провадження у справі зупиняється у випадку, встановленому п. 2 ч. 1 ст. 228 цього Кодексу - на час проведення експертизи.

Керуючись ст.ст. 99, 100, 102, 228, 229, 234, 235, 281 ГПК України, Північний апеляційний господарський суд

У Х В А Л И В :

Доручити проведення комплексної судової експертизи у справі №910/5460/22 ДЕРЖАВНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "ЦЕНТР СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ЕКСПЕРТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ" (ДП "ЦЕНТР СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ЕКСПЕРТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ") (код ЄДРПОУ 32824268, юридична адреса: 01601, місто Київ, вулиця Липська, будинок 18/5; фактична адреса: 04052, місто Київ, вулиця Глибочицька, 40 літера Ф, офіс 501).

Визначити судового експерта, що співпрацює з ДП "ЦЕНТР СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ЕКСПЕРТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ", якому безпосередньо доручити проведення експертизи у справі № 910/5460/22 - Шульгу Людмилу Дмитрівну (свідоцтво № 1148, рішення Центральної експертно-кваліфікаційної комісії Міністерства юстиції України від 19 липня 2007 року, рішенням кваліфікаційної палати Центральної експертно-кваліфікаційної комісії при Міністерстві юстиції України від 15 червня 2020 року, термін дії до 15 червня 2023 року, подовженого на період дії воєнного стану, або протягом одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану, Наказ Міністерства України № 1138/5 від 14.03.2022).

Визначити спеціаліста, що співпрацює з ДП "ЦЕНТР СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ЕКСПЕРТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ" - Максімова Вадима Володимировича (свідоцтво №10603 від 06.09.2013, видане ФДМУ, кваліфікація оцінювача підтверджена кваліфікаційним свідоцтвом оцінювача серія ЦМЕ № 844-1 від 23.06.2000).

Попередити судового експерта (експертів) про кримінальну відповідальність, передбачену ст.ст. 384, 385 Кримінального кодексу України, за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього (них) обов`язків.

Зобов`язати Приватне акціонерне товариство "КИЇВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "РОШЕН" подати додаткові документи для проведення комплексної судової експертизи, а саме:

1. Копії річної фінансової звітності Товариства за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (Форми №1-5).

2. Ксерокопія Статуту Товариства в редакції, що діяла на дату оцінки;

3. Проміжний баланс Товариства на дату оцінки (26.11.2020 року);

4. Копію аудиторського звіту та висновків за 2016 - 2019 рр. (за наявності);

5. Балансова довідка основних засобів, інвестиційної нерухомості, капітальних інвестицій та нематеріальних активів (ряд. 1000, 1005, 1010, 1015 Ф1), що перебувають на балансі підприємства, на погоджену дату оцінки, до якої необхідно включити такі дані:

- інвентарний номер;

- найменування;

- дата введення в експлуатацію (реальна);

- кількість;

- первісна вартість на дату введення в експлуатацію відповідно до даних бухгалтерського обліку;

- залишкова вартість (на дату незалежної оцінки) відповідно до даних бухгалтерського обліку.

6. Відповідно до інвентаризаційного опису, по кожному об`єкту необхідно надати таку інформацію:

- за будинками та спорудами, об`єктами незавершеного будівництва -

правовстановлюючі документи на нерухоме майно та документи бюро технічної інвентаризації (копії). У разі їх відсутності - документи, що (Акти) засвідчують здійснення натурних вимірювань та обстеження фізичного (технічного) стану, виконані власником майна (балансоутримувачем), скріпленим печаткою та підписом керівника підприємства. Зразки актів технічного стану для будівель та споруд будуть представлені у процесі проведення оціночних процедур.

- за машинами та обладнанням - копії (витяги) з паспортів або інші документи з

відомостями про технічні характеристики; акти технічного стану; інші документи, що містять відомості про технічні характеристики, склад, рік випуску, проект акта технічного стану нами буде надіслано додатково. Для складання акта обстеження технічного стану машин та обладнання необхідно наказом по підприємству створити комісію у складі осіб, відповідальних за експлуатацію вищезазначеного майна.

- по виробничих лініях надати копії контрактів на поставку та ВМД (вантажні

митні декларації) у разі, якщо дані виробничі лінії були придбані за кордоном України.

Технічна та інша документація, зміст якої дозволяє визначити (ідентифікувати) основні вузли та агрегати виробничої лінії, її продуктивність та ін. основні робочі параметри.

- щодо автотранспорту та спецтехніки - копії свідоцтв про реєстрацію;

- відомості про реальний пробіг на дату оцінки мають бути відображені в Акті обстеження технічного стану.

7. Розшифровку ряд. 1035 Ф1 «Інші фінансові інвестиції», станом на дату оцінки.

Після надання переліку Інших фінансових інвестицій, що перебувають на балансі Товариства, буде складено окремі інформаційні запити щодо кожного об`єкта, що знаходиться на балансі Товариства.

8. Розшифровку ряд. 1090 Ф1 «Інші необоротні активи», станом на дату оцінки.

Після надання переліку Інших необоротних активів, що перебувають на балансі Товариства, буде складено окремі інформаційні запити щодо кожного об`єкта, що знаходиться на балансі Товариства.

9. Балансова довідку запасів (ряд 1100 Ф1), що перебувають на балансі підприємства, на погоджену дату оцінки, до якої необхідно включити такі дані:

- найменування;

- номенклатурний номер;

- кількість одиниць;

- дата останнього придбання;

- ціна одиниці на дату останнього придбання відповідно до даних бухгалтерського обліку;

- ціна одиниці відповідно до даних бухгалтерського обліку на дату оцінки;

- сума за номенклатурним номером на дату оцінки;

10. Надати інвентарний перелік інвестиційних та зайвих активів, що входять до об`єкта оцінки. Склад інформації, що має міститись у цьому переліку, зазначений у п. 1 цього листа.

11. Відомості про земельні ділянки, що перебувають у розпорядженні підприємства, а також документи, що засвідчують право користування земельними ділянками (договір оренди земельної ділянки), а також дані щодо фактично сплаченого земельного податку або орендної плати за користування земельною ділянкою за попередній або поточний рік;

12. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1125 Ф1 «Дебіторська заборгованість за

продукцію, товари, роботи, послуги», з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

13. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1130 Ф1 «Дебіторська заборгованість за виданими авансами», з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

14. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1135 Ф1 «Дебіторська заборгованість з бюджетом», з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

15. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1155 Ф1 «Інша поточна дебіторська заборгованість», з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

16. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1165 Ф1 «Гроші та їх еквіваленти»;

17. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1190 Ф1 «Інші оборотні активи», з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

18. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1500 Ф1 «Відстрочені податкові зобов`язання» з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

19. Розшифровку на дату оцінки, ряд. 1115 Ф1 «Інші довгострокові зобов`язання» з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, валюти заборгованості,

відсоткової ставки, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

20. Розшифровку на дату оцінки та на 31.12.2017, 31.12.2018, 31.12.2019 30.09.2020, ряд. 1610 Ф1 «Поточна кредиторська заборгованість за довгостроковими зобов`язаннями» з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, валюти заборгованості, відсоткової ставки, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

21. Розшифровку на дату оцінки та на 31.12.2017, 31.12.2018, 31.12.2019 30.09.2020, ряд. 1690 Ф1 «Інші поточні зобов`язання» з зазначенням: найменування контрагенту, суми заборгованості, валюти заборгованості, відсоткової ставки, підстави виникнення заборгованості, очікуваної дати погашення заборгованості, ймовірності погашення заборгованості;

22. Розгорнутий опис технологічного процесу підприємства; опис основних виробничих процесів;

23. Для ідентифікації та фото фіксації майна, що входить до об`єкта оцінки просимо надати можливість його огляду у погоджені строки;

24. Опис основних постачальників сировини підприємства, що використовується у виробничій діяльності, із зазначенням обсягів закупівлі в натуральному та грошовому

вираженні за окремими постачальниками за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року;

25. Опис основних покупців продукції (послуг) вироблених (наданих) підприємством із зазначенням обсягів закупівлі в натуральному та грошовому вираженні за окремими покупцями за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року;

26. Копії ліцензій та інших дозвільних документів на провадження статутних видів діяльності (за наявності);

27. Основні показники діяльності підприємства (обсяги виробництва та реалізації за видами продукції та послуг) за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року, у натуральному та вартісному вираженні (з розбивкою за окремими видами продукції (послуг) та роками);

28. Розшифрування собівартості виготовлення та реалізації продукції (послуг) за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за окремими статтями витрат та роками);

29. Розшифрування адміністративних витрат за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за окремими статтями витрат та роками);

30. Розшифрування збутових витрат за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за окремими статтями витрат та роками);

31. Розшифрування інших операційних витрат за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за окремими статтями витрат та роками);

32. Розшифрування інших операційних доходів за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за окремими статтями доходів та роками);

33. Розшифрування капітальних вкладень та витрат на ремонт основних засобів

підприємства за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020рр. з розбивкою по групах основних засобів та років;

34. Розшифровка за групами основних засобів їх первісної вартості, залишкової

вартості, нарахованої за період зносу, суми введення та виведення основних засобів за 2016 - 2019 рр. та за 9 місяців 2020 року (з розбивкою за групами основних засобів та роками);

35. Бізнес-плани, бюджети запланованого обсягу та структури виробництва та реалізації за видами продукції (надання послуг); собівартості продукції (послуг), загальновиробничих, адміністративних та збутових витрат на 2020-2025рр. (або аналогічний документ), з розбивкою за роками, у тому числі:

- прогноз обсягу та структури виробництва та реалізації за видами продукції (надання послуг) на період 2020-2025рр. з розбивкою за роками та видами продукції (надання послуг);

- прогноз доходів за видами продукції (видами послуг) на період 2020-2025рр. з розбивкою за роками та видами продукції (видами послуг);

- прогноз зміни цін (розцінок) за видами продукції та послуг на період 2020-2025рр., та з розбивкою за роками.

- прогноз окремих статей собівартості продукції (послуг), інших операційних доходів та витрат, адміністративних та збутових витрат на період 2020-2025рр. з розбивкою за роками та статтями витрат.

- прогноз введення та виведення з експлуатації основних фондів та нарахування

амортизації за групами основних фондів на період у податковому та бухгалтерському обліку за 2020-2025рр., з розбивкою за роками.

- розрахунок середнього обсягу інвестицій на оновлення виробничих потужностей за 2019 рік та прогноз таких інвестицій у період 2020-2025рр., з розбивкою за роками.

36. Загальні дані про підприємство:

- дані про чисельність персоналу підприємства;

- історична довідка про підприємство;

- дані про структуру управління підприємством (організаційної структури підприємства);

- інформація про входження підприємства до об`єднань підприємств;

- інформація про організаційну структуру підприємства, структурні підрозділи.

Витребувані документи подати до Північного апеляційного господарського суду до 12.06.2024.

Апеляційне провадження у справі № 910/5460/22 за апеляційною скаргою Акціонерного товариства "ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД "АВАНПОСТ" на рішення господарського суду міста Києва від 15.12.2022 у справі № 910/5460/22 зупинити на час проведення експертизи (до отримання висновку судової експертизи).

Копію ухвали надіслати сторонам та ДЕРЖАВНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "ЦЕНТР СУДОВОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА ЕКСПЕРТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ" (код ЄДРПОУ 32824268, юридична адреса: 01601, місто Київ, вулиця Липська, будинок 18/5; фактична адреса: 04052, місто Київ, вулиця Глибочицька, 40 літера Ф, офіс 501).

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення.

Повний текст ухвали складено - 01.05.2024.

Головуючий суддя І.П. Ходаківська

Судді В.А. Корсак

О.О. Євсіков

Дата ухвалення рішення01.05.2024
Оприлюднено02.05.2024
Номер документу118751956
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах щодо цінних паперів

Судовий реєстр по справі —910/5460/22

Ухвала від 01.05.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Ходаківська І.П.

Ухвала від 28.03.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Ходаківська І.П.

Постанова від 15.03.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Баранець О.М.

Ухвала від 11.03.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Баранець О.М.

Ухвала від 26.02.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Ходаківська І.П.

Ухвала від 14.02.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Баранець О.М.

Ухвала від 29.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Ходаківська І.П.

Ухвала від 26.01.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Баранець О.М.

Ухвала від 22.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сулім В.В.

Ухвала від 15.01.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Ходаківська І.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні