Ухвала
від 03.05.2024 по справі 28/29-б-43/212-2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaУХВАЛА

м. Київ

03.05.2024Справа № 28/29-б-43/212-2012 За заявою Ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «Тридента Агро» арбітражного керуючого Гусара Івана Олексійовича

до 1) ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 );

2) ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 );

3) ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 );

4) ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_4 )

про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями боржника

в межах справи № 28/29-б-43/212-2012

За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "НВ "Долина"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Тридента Агро" (ідентифікаційний код 25591321)

про банкрутство

Суддя Яковенко А.В.

Представники сторін: не викликалися.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Заявник звернувся до суду з заявою про порушення справи про визнання боржника банкрутом, оскільки останній неспроможний сплатити борг.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 31.01.11 порушено провадження у справі.

Постановою Господарського суду міста Києва від 01.07.14 визнано боржника банкрутом та призначено ліквідатором боржника арбітражного керуючого Сінєльнікова В.В.

26.02.2021 від ліквідатора банкрута надійшла заява про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями Товариства з обмеженою відповідальністю "Тридента Агро" у зв`язку із доведенням до банкрутства на керівників та засновників боржника та клопотання про витребування доказів.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 15.02.2023 у задоволенні заяви про забезпечення вимог відмовлено повністю. У задоволенні заяви про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями Товариства з обмеженою відповідальністю "Тридента Агро" у зв`язку із доведенням до банкрутства на керівників та засновників боржника відмовлено повністю.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 05.09.2023 апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Тридента Агро" залишено без задоволення. Ухвалу Господарського суду міста Києва від 15.02.2023 у справі № 28/29-б-43/212-2012 залишено без змін.

Постановою Верховного Суду від 24.01.2024 задоволено касаційну скаргу ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Тридента Агро" арбітражного керуючого Гусара І.О. Скасовано постанову Північного апеляційного господарського суду від 05.09.2023 та ухвалу Господарського суду м. Києва від 15.02.2023 за результатами розгляду заяви ліквідатора банкрута про покладення субсидіарної відповідальності у справі № 28/29-б-43/212-2012. Справу № 28/29-б-43/212-2012 у скасованій частині направлено на новий розгляд до Господарського суду м. Києва.

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями, справу № 28/29-б-43/212-2012 передано для розгляду судді Яковенко А.В. в частині розгляду заяви ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «Тридента Агро» - арбітражного керуючого Гусара І.О. про покладення субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями боржника на ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_4 та ОСОБА_3 .

Наразі, як вбачається з указаної заяви ліквідатором колишніми керівниками та учасниками боржника визначено фізичних осіб, що не є підприємцями.

Відповідно до частини 6 статті 176 Господарського процесуального кодексу разі якщо відповідачем у позовній заяві вказана фізична особа, що не є підприємцем, суд не пізніше двох днів з дня надходження позовної заяви до суду звертається до відповідного органу реєстрації місця перебування та місця проживання особи щодо надання інформації про зареєстроване місце проживання (перебування) такої фізичної особи.

Частиною 8 статті 176 Господарського процесуального кодексу України визначено, що суддя з метою визначення підсудності може також користуватися даними Єдиного державного демографічного реєстру.

Відповідно до Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" Єдиний державний демографічний реєстр - це електронна інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для зберігання, захисту, обробки, використання і поширення визначеної цим Законом інформації про особу та про документи, що оформлюються із застосуванням засобів Реєстру, із забезпеченням дотримання гарантованих Конституцією України свободи пересування і вільного вибору місця проживання, заборони втручання в особисте та сімейне життя, інших прав і свобод людини та громадянина.

Єдиний державний демографічний реєстр ведеться з метою ідентифікації особи для оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсними та знищення передбачених цим Законом документів. Єдиний державний демографічний реєстр у межах, визначених законодавством про свободу пересування та вільний вибір місця проживання, використовується також для обліку інформації про реєстрацію місця проживання чи місця перебування.

Згідно положень статті 2 зазначеного Закону уповноваженими суб`єктами згідно з цим Законом є, зокрема розпорядник Реєстру - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів та державне підприємство, що належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і річкового транспорту, до складу якого входить капітан морського порту, або центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпеки на морському і річковому транспорті, до складу якого входить капітан морського порту;

Центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах міграції (імміграції та еміграції) є Державна міграційна служба України (пункт 1 Положення про Державну міграційну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 360)

У відповідності до пункту 7 Порядку електронної інформаційної взаємодії між інформаційно-комунікаційними системами та передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 (далі - Порядок), органи державної влади, органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень можуть отримувати інформацію про зареєстроване/задеклароване місце проживання (перебування), що міститься в Реєстрі та відомчій інформаційній системі ДМС. Надання такої інформації здійснюється виключно у випадках, передбачених законами України, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини або за згодою самої особи. Інформація про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування) передається шляхом запровадження електронної інформаційної взаємодії засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.

Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг" від 10.12.2015 № 888-УІІІ, повноваження ДМС у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб з 04.04.2016 делеговані утвореним органам реєстрації (об`єднані територіальні громади, виконавчі органи сільських, селищних або міських рад, сільські голови (у випадку, коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено).

На виконання вимог пункту 3 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону реєстраційні обліки територіальних підрозділів ДМС (картотеки, що складаються з відомостей про реєстрацію у формі картки реєстрації особи та адресної картки) передані відповідним органам реєстрації.

Згідно з частиною 7 статті 176 Господарського процесуального кодексу інформація про місце проживання (перебування) фізичної особи має бути надана протягом п`яти днів з моменту отримання відповідним органом реєстрації місця проживання та перебування особи відповідного звернення суду.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про необхідність звернення із запитами щодо надання інформації про зареєстроване місце проживання (перебування) фізичних осіб ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ), ОСОБА_2 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ), ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ) та ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_4 ) на території України до Державної міграційної служби України.

Керуючись частиною 6 статті 176, статтею 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Звернутися до Державної міграційної служби України із запитами щодо доступу до персональних даних наступних фізичних осіб:

- ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якого є: АДРЕСА_1 ;

- ОСОБА_2 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якої є: АДРЕСА_2 ;

- ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якого є: АДРЕСА_3 ;

- ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_4 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якого є: АДРЕСА_4 .

2. Зобов`язати Державну міграційну службу України протягом П`ЯТИ днів з моменту отримання запитів суду надати інформацію про місце проживання (перебування) фізичних осіб ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якого є: АДРЕСА_1 ; ОСОБА_2 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якої є: АДРЕСА_2 ; ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якого є: АДРЕСА_3 та ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_4 ), останнє відоме місце реєстрації (проживання) якого є: АДРЕСА_4 .

Ухвала набирає законної сили 03.05.2024 та оскарженню не підлягає.

Суддя А.В. Яковенко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.05.2024
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу118836488
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —28/29-б-43/212-2012

Ухвала від 03.05.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Ухвала від 03.05.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Яковенко А.В.

Постанова від 24.01.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Ухвала від 13.12.2023

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Ухвала від 06.11.2023

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 01.11.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 01.11.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 22.09.2023

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Постанова від 05.09.2023

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сотніков С.В.

Ухвала від 15.08.2023

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сотніков С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні