Постанова
від 19.10.2010 по справі 2а-9209/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 жовтня 2010 р. № 2а-9209/10/1370

11 год.10 хв. м . Львів

Львівський окружний адмін істративний суд в складі :

головуючого - судді З апотічного І.І.

суддів Хоми О.П.

Шинкар Т.І.

з участю секретаря судовог о засідання Жарської І.М.

та представників сторін: ві д позивача Легеди В.М, К ошового Р.М.

від відповідача: Дякон Г.І .

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Трускавецької мі ської організації політично ї партії «Європейська партія України»в особі представник а міської організації партії Легеди Віталія Миколайови ча до Трускавецької місько ї виборчої комісії Львівсько ї області про визнання проти правним включення до складу дільничних виборчих комісій осіб, внесених у поданні Трус кавецької міської організац ії Демократичної партії Укра їни згідно постанови № 107 від 15. 10.2010 року Трускавецької місько ї територіальної виборчої ко місії Львівської області,

в с т а н о в и в :

Трускавецька місь ка організація політичної па ртії «Європейська партія Укр аїни»в особі представника мі ської організації партії Л егеди Віталія Миколайовича звернулася в суд з адмініст ративним позовом до Трускаве цької міської виборчої коміс ії Львівської області та про сить визнати протиправним і скасувати включення до склад у дільничних виборчих комісі й осіб, внесених у поданні Тру скавецької міської організа ції Демократичної партії Укр аїни згідно постанови № 107 від 15.10.2010 року Трускавецької міськ ої територіальної виборчої к омісії Львівської області.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що 15 .10.2010 року на засіданні Трускав ецької міської територіальн ої виборчої комісії Львівськ ої області була прийнята пос танова № 107 від 15.10.2010 року «Про ут ворення звичайних дільничн их виборчих комісій в межах м іста Трускавця». Вважає її пр отиправною та такою, що підля гає скасуванню, оскільки под ання кандидатур до складу ді льничних виборчих комісій ви борчих дільниць підписане ке рівником місцевої організац ії Демократичної партії Укра їни та засвідчено печаткою н а якій зазначено : «Україна. Де мократична партія України. м . Київ ( реєстраційний код 00049963)» , що на його думку суперечить ч астині 4 статті 23 Закону Украї ни «Про вибори депутатів Вер ховної ради Автономної Респу бліки Крим, місцевих рад та сі льських, селищних, міських го лів»від 10.07.2010 року № 2847-VI із змінам и, внесеними згідно із Законо м № 2491-VI від 30.08.2010 року, відповідно до якої таке подання підпису ється керівником місцевої ор ганізації партії та засвідчу ється печаткою відповідної м ісцевої організації партії а бо печаткою місцевої організ ації цієї політичної партії вищого рівня. Крім цього зазн ачає, що відповідачем було пр ийнято подання від Трускавец ької міської організації Дем ократичної партії України що до кандидатур до складу діль ничних виборчих комісій вибо рчих дільниць в межах міста Т рускавець в якому не вказано дати його підписання, що супе речить додатку № 1 до постанов и Центральної виборчої коміс ії № 360 від 21.09.2010 року «Про форми п одань щодо кандидатур до скл аду дільничних виборчих комі сій, які утворюються для підг отовки та проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим , місцевих рад та сільських, се лищних, міських голів». Вважа є, що постанова Трускавецько ї міської територіальної виб орчої комісії № 107 від 15.10.2010 року грубо порушує одну з головни х засад виборчого процесу, вс тановлених частиною 1 статті 11 Закону про вибори, а саме при нцип рівності суб' єктів виб орчого процесу перед законом .

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали з підстав, викладених у адміністративн ому позові та надали аналогі чні його змісту пояснення, пр осили позов задовольнити. До датково пояснили, що ще одніє ю підставою для скасування о скаржуваної постанови відпо відача є відсутність у подан ні відомостей про досвід роб оти осіб, чиї кандидатури Дем ократичною партією України з апропоновано включити до скл аду дільничних виборчих комі сій в межах м. Трускавця.

Представник відповідача в судовому засіданні позову н е визнала. Пояснила, що формув ання складу звичайних дільни чних виборчих комісій в межа х міста Трускавця відбувалос я з дотриманням вимог ст. 23 Зак ону України «Про вибори депу татів Верховної Ради Авт ономної Республіки Крим, міс цевих рад та сільських, селищ них, міських голів»та при цьо му не було порушено визначен ого п.4 ст. 11 цього ж Закону прин ципу рівності суб' єктів виб орчого процесу перед законом . Просила відмовити позивачу в задоволенні позову.

Суд, заслухавши думку предс тавників сторін, з' ясувавши обставини, на які сторони пос илаються як на підставу свої х вимог та заперечень, дослід ивши докази, якими вони обґру нтовуються, вважає, що позов н е підлягає до задоволення, ви ходячи з наступного.

Утворення дільничної вибо рчої комісії відбувається у визначеному ст.23 Закону Украї ни «Про вибори депутатів Вер ховної Ради Автономної Р еспубліки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міськ их голів»від 10.07.2010 року № 2487-VI поря дку відповідною районною, мі ською (міста обласного, респу бліканського в АРК значення) , районною у містах Києві та Се вастополі територіальною ви борчою комісією не пізніше я к за 15 днів до дня виборів у скл аді голови, заступника голов и, секретаря та інших членів к омісії за поданнями місцевих організацій партій, які вису нули кандидатів у депутати в багатомандатних або одноман датних мажоритарних виборчи х округах, поданнями кандида тів у депутати в одномандатн их округах, кандидатів на пос аду сільського, селищного, мі ського голови, передбаченими частинами четвертої цієї ст атті.

Згідно частини 2 цієї статті при утворенні дільничної ви борчої комісії відповідна те риторіальна виборча комісія своїм рішенням визначає кол о осіб, які підлягають включе нню до складу відповідної ді льничної виборчої комісії, з числа кандидатур, поданих су б' єктами подання. Особи вкл ючаються до складу дільнично ї виборчої комісії з урахува нням досвіду роботи осіб у ви борчих комісіях, комісіях ре ферендуму.

Судом встановлено, що до Тру скавецької міської виборчої комісії Львівської області з поданням щодо кандидатур д о складу дільничних виборчих комісій в межах міста Труска вця звернулася Трускавецька міська організація Демократ ичної партії України.

Разом з тим, при прийняті Тр ускавецькою міською виборчо ю комісією Львівської област і 15.10.2010 року постанови № 107 «Про у творення звичайних дільничн их виборчих комісій в межах м іста Трускавця»вказане под ання були враховане, що підтв ердила в судовому засіданні представник відповідача.

В частині 4 статті 23 Закону № 2487-VI передбачено вимоги до под ання щодо кандидатур до скла ду дільничних виборчих коміс ій, серед яких відсутні вказа ні позивачем такі відомості , як дата підписання подання т а деталізація відомостей про набуття досвіду роботи у виб орчих комісіях чи комісіях з питань референдуму.

Подання є належним чином за вірене печаткою Демократичн ої партії України, як політич ною партією вищого рівня, а то му доводи позивача в цій част ині є безпідставні.

Згідно частини 5 статті 23 За кону № 2487-VI технічні описки та н еточності, допущені у поданн і, не є підставою для відхилен ня внесених кандидатур до ск ладу відповідних виборчих д ільничних комісій.

З врахуванням встановлени х судом фактичних обставин, с уд вважає, що відповідач жодн им чином не порушив права поз ивача та засади виборчого пр оцесу, в тому числі такий прин цип як рівність суб' єктів в иборчого процесу перед закон ом.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС Укр аїни, у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб' єктів владних повнов ажень адміністративні суди п еревіряють, чи прийняті ( вчин ені ) вони:

1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваж ення з метою, з якою це повно в аження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;

8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіривши оскаржувану постанову Трускавецької міс ької виборчої комісії Львівс ької області № 107 від 15.10.2010 року « Про утворення звичайних діль ничних виборчих комісій в ме жах міста Трускавця»щодо вкл ючення до складу дільничних виборчих комісій осіб, внесе них у поданні Трускавецької міської організації Демокра тичної партії України, суд вв ажає, що вона прийнята з дотри манням вимог Закону України «Про вибори депутатів Верхов ної Ради Автономної Респ убліки Крим, місцевих рад та с ільських, селищних, міських г олів» та передбачених ст. 2 КАС України принципів.

Враховуючи наведене, суд пр иходить до висновку про те, що відповідач діяв на підставі , у межах повноважень та у спос іб, що передбачені законами т а іншими нормативними актами України, тому позов є безпідс тавним.

Відповідно до вимог ст..ст. 94, 172 КАС України слід стягнути з позивача судовий збір.

Керуючись ст.ст. 7-14, 17-18, 49, 51, 94, 158, 160-163, 172, 177 Кодексу адміністративног о судочинства України суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні позов у Трускавецької міської орга нізації політичної партії «Є вропейська партія України»в особі представника міської організації партії Легеди Віталія Миколайовича до Тр ускавецької міської виборчо ї комісії Львівської області про визнання протиправним в ключення до складу дільнични х виборчих комісій осіб, внес ених у поданні Трускавецької міської організації Демокра тичної партії України згідно постанови № 107 від 15.10.2010 року Тру скавецької міської територі альної виборчої комісії Льві вської області відмовити.

Стягнути з Трускавецької міської організації політич ної партії «Європейська парт ія України»до Державного бюд жету України 03грн.40 коп. судов ого збору.

Постанова може бути оскаржена до Львівського ап еляційного адміністративно го суду у дводенний строк з дн я її проголошення.

Постанова набирає зако нної сили після закінчення с троку апеляційного оскаржен ня, а у разі її апеляційного ос карження - з моменту проголо шення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Головуючий суддя Запотічний І.І.

Судді Хома О.П.

Ши нкар Т.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.10.2010
Оприлюднено02.11.2010
Номер документу11883875
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9209/10/1370

Ухвала від 22.10.2010

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Старунський Д.М.

Постанова від 19.10.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні