ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
01 травня 2024 року м. Дніпросправа № 160/24950/23
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Олефіренко Н.А. (доповідач),
суддів: Божко Л.А., Суховарова А.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду в м. Дніпрі апеляційну скаргу Державної служби України з безпеки на транспорті на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05.01.2024 ( суддя першої інстанції Сидоренко Д.В.) в адміністративній справі №160/24950/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРТЕМП" до Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправними постанови,-
ВСТАНОВИВ:
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРТЕМП" до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області в якому позивач просить суд:
визнати протиправною та скасувати постанову відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області Державної служби України з безпеки на транспорті про застосування адміністративно-господарського штрафу №005321 від 06.09.2023 року в сумі 51000,00 грн.;
визнати протиправною та скасувати постанову відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області Державної служби України з безпеки на транспорті про застосування адміністративно-господарського штрафу №005322 від 06.09.2023 року в сумі 51000,00 грн.;
визнати протиправною та скасувати постанову відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області Державної служби України з безпеки на транспорті про застосування адміністративно-господарського штрафу №005320 від 06.09.2023 року в сумі 51000,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що зазначені в актах №004190 від 27.07.2023р., №004223 від 27.07.2023р., №003875 від 27.07.2023р. порушення перевищення норм навантаження не відповідають дійсності, оскільки автомобільна дорога Т0403, відноситься до автомобільних доріг загального користування державного значення, та дозволена маса максимального навантаження для двовісного автомобіля (тягача) з трьох вісним напівпричепом становить 40 тон. Крім того, позивач зазначає, що адміністративно-господарські штрафи накладені на юридичну особу ТОВ «УКРМТЕМП» ЄДРПОУ 39149658, в той час як в актах до спірних постанов зазначено, що процесуальний документ (акт) складений на вантажівку, яка належить юридичній особі ТОВ «УКРТЕМП КР» ЄДРПОУ 44464500.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05.01.2024 адміністративний позов задоволено.
Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу.
В обґрунтування доводів апеляційної скарги, апелянт посилається на неповне з`ясування судом першої інстанції обставин, що мають значення для розгляду справи, невідповідність висновків обставинам справи та порушення норм матеріального та процесуального права, які призвели до неправильного вирішення правового спору.
Враховуючи, що рішення суду першої інстанції ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження), суд апеляційної інстанції в порядку п.3 ч.1 ст.311 КАС України розглядає справу без виклику учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, оскільки справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги у їх сукупності, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення з таких підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що згідно з ТТН №117314/2 від 26.07.2023 року автомобільний перевізник ТОВ «Укртемп» (DAF, номерний знак НОМЕР_1 , причіп (напівпричіп) - BODEX KIS 3В, номерний знак НОМЕР_2 ) здійснював перевезення вантажу з м.Кривий Ріг, вул.Акціонерна,1 до м.Кам`янське, вул.Тритузна, 37, масою брутто 37,440 тон.
26.07.2023, о 08 год. 20 хв., на 1 км. а/д Т-04-30 (місцевого значення) було зупинено та проведено перевірку транспортного засобу марки DAF-тягач, номерний знак НОМЕР_1 , BODEX-напівпричіп, номерний знак НОМЕР_2 , водій ОСОБА_1 , належить ТОВ «УКРТЕМП».
Згідно Акту №0016775 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, відділом державного нагляду і контролю у Дніпропетровські області проведено габаритно-ваговий контроль, місце проведення Дніпропетровська область, 1км а/д Т-04-30 (місцевого значення); автомобіль (тягач) DAF FX 105.460, номерний знак НОМЕР_1 ; причіп (напівпричіп) - BODEX KIS 3В, номерний знак НОМЕР_2 ; суб`єкт, що перевірявся ТОВ «УКРТЕМП»; найменування та вид вантажу, в тому числі небезпечного Клінкер портландцементний (товарний) подільний вантаж; маршрут руху із зазначенням пройденої відстані дорогами загального користування м.Кривий Ріг м.Кам`янське, 130 км.; повна маса тон нормативно допустима 24 т.; фактична 37,440.
За результатами перевірки складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №004190 від 26.07.2023 року, згідно з яким встановлено порушення позивачем вимог ст.34 Закону України «Про автомобільний транспорт» перевізник не забезпечив безпеку дорожнього руху, а саме перевищення встановлених законодавством вагових норм склало 56%, а саме 37,440, чим порушив вимоги п.22.5 постанови КМ України №1306 від 10.10.2001р.
В графі «Пояснення водія про причини порушень» зазначено їхав по вантажній навігації, на дорозі відсутні знаки обмеження повної маси автомобіля, з Актом не згоден допустиму масу не перевищував. ТТН оформлені вірно.
06.09.2023 року начальник Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області було проведено розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт ТОВ «УКРТЕМП» та винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №005320 у сумі 51000 грн. до ТОВ «УКРТЕМП».
Згідно з ТТН №117317/1 від 26.07.2023 року автомобільний перевізник ТОВ «Укртемп» (DAF FX 105.460, номерний знак НОМЕР_3 , причіп (напівпричіп) - BODEX KIS 3В, номерний знак НОМЕР_4 ) здійснював перевезення вантажу з м.Кривий Ріг, вул.Акціонерна,1 до м.Кам`янське, вул.Тритузна, 37, масою брутто 37,120 тон.
26.07.2023, о 08 год. 00 хв., на 1 км. а/д Т-04-30 (місцевого значення) було зупинено та проведено перевірку транспортного засобу марки DAF-тягач, номерний знак НОМЕР_3 , BODEX-напівпричіп, номерний знак НОМЕР_4 , водій ОСОБА_2 , належить ТОВ «Укртемп КР» 44484510.
Згідно Акту №0016773 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, відділом державного нагляду і контролю у Дніпропетровські області проведено габаритно-ваговий контроль, місце проведення Дніпропетровська область, 1км а/д Т-04-30 (місцевого значення); автомобіль (тягач) DAF FX 105.460, номерний знак НОМЕР_3 ; причіп (напівпричіп) - BODEX KIS 3В, номерний знак НОМЕР_4 ; суб`єкт, що перевірявся ТОВ «УКРТЕМП КР»; найменування та вид вантажу, в тому числі небезпечного Клінкер портландцементний (товарний) подільний вантаж; маршрут руху із зазначенням пройденої відстані дорогами загального користування м.Кривий Ріг м.Кам`янське, 130 км.; повна маса тон нормативно допустима 24 т.; фактична 37,120.
За результатами перевірки складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №003875 від 26.07.2023 року, згідно з яким встановлено порушення позивачем вимог ст.34 Закону України «Про автомобільний транспорт» перевізник не забезпечив безпеку дорожнього руху, а саме перевищення встановлених законодавством вагових норм склало 54,66%, а саме 37,120, чим порушив вимоги п.22.5 постанови КМ України №1306 від 10.10.2001р.
В графі «Пояснення водія про причини порушень» зазначено відсутні знаки обмеження повної маси автомобіля, з Актом не згоден допустиму масу не перевищував. ТТН оформлені вірно.
06.09.2023 року начальник Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області було проведено розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт ТОВ «УКРТЕМП» та винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №005321 у сумі 51000 грн. до ТОВ «УКРТЕМП».
Згідно з ТТН №117315/1 від 26.07.2023 року автомобільний перевізник ТОВ «Укртемп» (DAF FX 105.460, номерний знак НОМЕР_5 , причіп (напівпричіп) - BODEX KIS 3В, номерний знак НОМЕР_6 ) здійснював перевезення вантажу з м.Кривий Ріг, вул.Акціонерна,1 до м.Кам`янське, вул.Тритузна, 37, масою брутто 37,240 тон.
27.07.2023, о 08 год. 20 хв., на 1 км. а/д Т-04-30 (місцевого значення) було зупинено та проведено перевірку транспортного засобу марки DAF-тягач, номерний знак НОМЕР_5 , BODEX-напівпричіп, номерний знак НОМЕР_6 , водій ОСОБА_3 , належить ТОВ «Укртемп КР».
Згідно Акту №0016812 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, відділом державного нагляду і контролю у Дніпропетровські області проведено габаритно-ваговий контроль, місце проведення Дніпропетровська область, 1км а/д Т-04-30 (місцевого значення); автомобіль (тягач) DAF FX 105.460, номерний знак НОМЕР_5 ; причіп (напівпричіп) - BODEX KIS 3В, номерний знак НОМЕР_6 ; суб`єкт, що перевірявся ТОВ «УКРТЕМП КР»; найменування та вид вантажу, в тому числі небезпечного Клінкер портландцементний (товарний) подільний вантаж; маршрут руху із зазначенням пройденої відстані дорогами загального користування м.Кривий Ріг м.Кам`янське, 130 км.; повна маса тон нормативно допустима 24 т.; фактична 37,240.
За результатами перевірки складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №004223 від 26.07.2023 року, згідно з яким встановлено порушення позивачем вимог ст.34 Закону України «Про автомобільний транспорт» перевізник не забезпечив безпеку дорожнього руху, а саме перевищення встановлених законодавством вагових норм склало 55,16%, а саме 37,240, чим порушив вимоги п.22.5 постанови КМ України №1306 від 10.10.2001р.
В графі «Пояснення водія про причини порушень» зазначено їхав по вантажній навігації, на дорозі відсутні знаки обмеження повної маси автомобіля.
06.09.2023 року начальник Відділу державного нагляду (контролю) у Дніпропетровській області було проведено розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт ТОВ «УКРТЕМП» та винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №005322 у сумі 51000 грн. до ТОВ «УКРТЕМП».
Позивач вважає, що спірні постанови є протиправними та мають бути скасовані, тому звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів враховує наступне.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту, визначаються Законом України "Про автомобільний транспорт" від 05 квітня 2001 року № 2344-ІІІ.
Статтею 3 Закону України Про автомобільний транспорт передбачено, що цей Закон регулює відносини між автомобільними перевізниками, замовниками транспортних послуг, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень.
Відповідно до статті 6 Закону №2344-ІІІ реалізація державної політики у сфері автомобільного транспорту здійснюється через центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює, зокрема, державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм та стандартів на автомобільному транспорті.
Згідно ст.6 Закону України Про автомобільний транспорт, державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Рейдові перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб`єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, виконанням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення на міжобласних автобусних маршрутах, вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій, внесенням перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами визначає Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 року № 1567 (далі за текстом Порядок № 1567).
Відповідно до пункту 2 Порядку №1567, державному контролю підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних суб`єктів господарювання (далі - транспортні засоби), що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.
Згідно з пунктом 3 Порядку №1567, органами державного контролю на автомобільному транспорті (далі - органи державного контролю) є Укртрансінспекція, її територіальні органи - управління в Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та Севастопольське міські, районні управління.
Пунктом 4 Порядку №1567 регламентовано, що контроль на автомобільному транспорті (далі - державний контроль) здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі - посадові особи) у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на перевірку, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку, шляхом проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Відповідно до пункту 21 Порядку №1567, у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.
Згідно п.25 Порядку №1567 справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.
Відповідно до пункту 26 Порядку №1567 справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання.
Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб`єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням.
Згідно п.27 Порядку №1567 у разі неявки уповноваженої особи суб`єкта господарювання справа про порушення розглядається без її участі.
За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.
Статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:
для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.
Відповідно до абзацу 3 частини 1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за: перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 цього Закону, - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до абзацу 17 частини 1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за: перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 30 відсотків при перевезенні неподільного вантажу без відповідного дозволу або подільного вантажу - штраф у розмірі трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Отже, з наведених норм чинного законодавства, на підставі яких позивача притягнуто до відповідальності, вбачається, що адміністративно-господарські штрафи застосовуються до автомобільних перевізників.
В обґрунтування позовних вимог позивача зазначає, що зазначені в актах №004190 від 27.07.2023р., №004223 від 27.07.2023р., №003875 від 27.07.2023р. порушення перевищення норм навантаження не відповідають дійсності, оскільки автомобільна дорога Т0403, відноситься до автомобільних доріг загального користування державного значення, та дозволена маса максимального навантаження для двовісного автомобіля (тягача) з трьох вісним напівпричепом становить 40 тон.
Матеріалами справи встановлено, що перевіркою зафіксоване порушення перевізником встановлених правил здійснення господарської діяльності, а саме перевищення максимального значення фактичної маси транспортного засобу на дорозі місцевого значення.
Правові, економічні, організаційні та соціальні засади забезпечення функціонування автомобільних доріг, їх будівництва, реконструкції, ремонту та утримання в інтересах держави і користувачів автомобільних доріг, визначені Законом України «Про автомобільні дороги» (далі Закон №2862).
Відповідно до ст.8 Закону №2862 автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні.
До міжнародних автомобільних доріг належать дороги, що суміщаються з міжнародними транспортними коридорами та/або входять до Європейської мережі основних, проміжних, з`єднувальних автомобільних доріг та відгалужень, мають відповідну міжнародну індексацію і забезпечують міжнародні автомобільні перевезення.
До національних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що суміщені з національними транспортними коридорами і не належать до міжнародних автомобільних доріг, та автомобільні дороги, що з`єднують столицю України - місто Київ, адміністративний центр Автономної Республіки Крим, адміністративні центри областей, місто Севастополь між собою, великі промислові і культурні центри з міжнародними автомобільними дорогами.
До регіональних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з`єднують дві або більше областей між собою, автомобільні дороги, що з`єднують основні міжнародні автомобільні пункти пропуску через державний кордон, морські та авіаційні порти міжнародного значення, найважливіші об`єкти національної культурної спадщини, курортні зони з міжнародними та національними автомобільними дорогами.
До територіальних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з`єднують адміністративні центри Автономної Республіки Крим і областей з адміністративними центрами районів, містами обласного значення, міста обласного значення між собою, адміністративні центри районів між собою, а також автомобільні дороги, що з`єднують з дорогами державного значення основні аеропорти, морські та річкові порти, залізничні вузли, об`єкти національно-культурного надбання та курортного і природно-заповідного фонду, автомобільні пункти пропуску міжнародного та міждержавного значення через державний кордон.
Перелік доріг державного значення, у тому числі їх ділянок, що суміщаються з вулицями міст та інших населених пунктів і фінансуються з державного бюджету, затверджує Кабінет Міністрів України один раз на три роки за пропозицією центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні.
До обласних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з`єднують адміністративні центри Автономної Республіки Крим і областей з іншими населеними пунктами в межах Автономної Республіки Крим чи області та із залізничними станціями, аеропортами, річковими портами, пунктами пропуску через державний кордон, місцями відпочинку і не належать до доріг державного значення.
До районних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з`єднують адміністративні районні центри з іншими населеними пунктами, інші населені пункти між собою, з підприємствами, об`єктами культурного значення, іншими дорогами загального користування у межах району.
Перелік доріг місцевого значення, у тому числі їх ділянок, що суміщаються з вулицями міст та інших населених пунктів, затверджують Рада міністрів Автономної Республіки Крим та обласні державні адміністрації один раз на три роки.
Відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення, затвердженого постановою КМ України №1242 від 17.11.2021р. (чинного на час виникнення спірних правовідносин) автомобільна дорога Кам`янське Світлогірське Т-04-30 є територіальною автомобільною дорогою державного значення.
Відповідно, максимальне значення фактичної маси для перевезення неподільного вантажу без відповідного дозволу або подільного вантажу комбінованим транспортним засобом - двовісним автомобілем (тягачем) з трьохвісним напівпричепом на автомобільній дорозі Кам`янське Світлогірське Т-04-30, становить 40 тонн.
Таким чином, матеріалами справи не підтверджено, а відповідачем не доведено, що автомобільна дорога Кам`янське Світлогірське Т-04-30 є дорогою місцевого значення на якій встановлена максимальна нормативно-допустима повна маса транспортного засобу на рівні 24 тони.
Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що судом першої інстанції рішення прийнято з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, внаслідок чого підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду відсутні.
Керуючись ст.ст. 250, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Державної служби України з безпеки на транспорті залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05.01.2024 в адміністративній справі №160/24950/23 залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили 01 травня 2024 року та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.
Повне судове рішення складено 02 травня 2024 року.
Головуючий - суддяН.А. Олефіренко
суддяЛ.А. Божко
суддяА.В. Суховаров
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.05.2024 |
Оприлюднено | 08.05.2024 |
Номер документу | 118845823 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Олефіренко Н.А.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сидоренко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сидоренко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сидоренко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сидоренко Дмитро Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні