Справа № 194/836/24
Номер провадження 1-кс/194/172/24
У Х В А Л А
про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів
07 травня 2024 року Слідчий суддя Тернівського міського суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні №42021041880000029, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 04.02.2021 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 4 ст. 191, ч. 3 ст. 15 ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 364 КК України, -
В С Т А Н О В И В :
Слідчий СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернулась до суду з клопотанням, погодженим прокурором Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів.
Своє клопотаннямотивує тим,що в ході досудового розслідування встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ( ІНФОРМАЦІЯ_1 08.09.2022 оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 з предметом «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування» на суму 51154424,00 гривень. Кінцевий строк подання пропозицій 30.09.2022, проведення аукціону 03.10.2022.
За результатами проведеної закупівлі обрано переможцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з яким укладено договір від 26.10.2022 №14/10 на суму 51154158,52 гривень.
Пунктом 1.1. вказаного Договору передбачено, що Підрядник зобов`язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на об`єкті: Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування. Код ДК 021-2015: 45210000-2 будівництво будівель.
Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 51154158,52 грн, в тому числі ПДВ 8525693,09 грн (п. 3.1. Договору).
Джерело фінансування робiт (будiвництва об`єкта) - мiсцевий бюджет (п.4.1. Договору).
01.11.2022 сторонами укладено додаткову угоду №1 до Договору від 26.10.2022 №14/10, якою внесено зміни до п.3.1. розділу 3, яким визначено фінансування на 2022 рік у сумі 1 678 252,77 грн, в тому числі ПДВ 20%-279708,80 грн, на 2023 рік у сумі 18 321 747,23, в тому числі ПДВ 20% - 3053624,54 грн, на 2024 рік у сумі 31 154 158,52 грн, в тому числі ПДВ 20%-5192359,75 гривень.
Процедура закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 проведена відповідно до п.15 річного плану закупівель на 2022 рік ІНФОРМАЦІЯ_4 , підтвердженням чого є протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09.2022 №53.
Водночас вказану процедуру ІНФОРМАЦІЯ_1 проведено в період чинного на той час договору від 13.07.2022 №02/07, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за результатами попередньої процедури закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 з аналогічним предметом «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування» та обсягом запланованих робіт, на суму 51107 407,17 грн.
14.07.2022 сторонами укладено додаткову угоду №1 до договору від 13.07.2022 №02/07, якою внесено зміни до п.3.1. розділу 3, яким визначено фінансування на 2022 рік у сумі 5000000 грн, в тому числі ПДВ 20%-833333,33 грн, на 2023 рік у сумі 15000000, в тому числі ПДВ 20% - 2500000 грн, на 2024 рік у сумі 31 117 407,17 грн, в тому числі ПДВ 20%-5186234,53 гривень.
При цьому, попередня процедура закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 проведена на підставі того ж самого пункту 15 річного плану закупівель ІНФОРМАЦІЯ_4 (підтвердженням чого є протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2022 №08), за рахунок одних і тих же бюджетних коштів, виділених на виконання однієї і тієї ж Програми по капітальному будівництву ІНФОРМАЦІЯ_6 на 2022 рік, затвердженої рішенням ІНФОРМАЦІЯ_6 від 22.12.2021 №649-19/VIII.
Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_7 17.08.2022 розпочато моніторинг процедури закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 та 26.08.2022 затверджено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, який оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, очікувана вартість робіт з будівництва культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 становить 51 154 424,00 грн, що перевищує 20 млн грн, однак ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не надало у складі тендерної пропозиції антикорупційної програми та інформацію щодо уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, чим не дотримано вимоги пункту 5 Розділу III тендерної документації.
Водночас антикорупційна програма ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже тендерна пропозиція ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » підлягала відхиленню замовником на підставі п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на порушення законодавства у сфері публічних закупівель Східний офіс Держаудитслужби відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усуненню виявлених порушень, зокрема, шляхом розірвання укладеного Договору.
У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 52 від 02.09.2022 замовником вирішено направити підряднику проект додатково угоди про розірвання укладеного Договору за згодою сторін на підстав ст. 651 ЦК України.
Договір від 13.07.2022 №02/07 розірваний на підставі додаткової угоди №02. від 03.10.2022.
Слід наголосити, що строк дії попереднього договору від 13.07.2022 №02/07 сторонами визначено до 01.07.2024 і він був розірваний вже після проведеного 03.10.2022 аукціону у новій закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Отже, з урахуванням ч.1 ст.253 ЦК України, договір від 13.07.2022 №02/07 припинив свою дію лише 04.10.2022, а аукціон у публічній закупівлі проведений 03.10.2022, тобто публічна закупівля була оголошена і аукціон проводився в період дії попереднього договору, який фактично був розірваний вже після отримання результатів аукціону і визначення переможця.
Існування одночасно двох публічних закупівель з одним і тим же предметом, які проводяться на підставі одного і того ж пункту плану публічних закупівель, за рахунок одних і тих же коштів, виділених на ці потреби, суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад.
Таким чином, ІНФОРМАЦІЯ_1 фактично на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2022 №08 вніс до свого річного плану закупівель на 2022 рік пункт 15, яким визначив потребу на проведення закупівлі « ІНФОРМАЦІЯ_8 по АДРЕСА_1 . Коригування» на суму 51154424 грн, код ДК 021-2015: 45210000-2 у травні 2022 року. Саме на виконання цього плану і була проведена процедура закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 , за результатами якої укладено договір від 13.07.2022 №02/07 зі строком дії до 01.07.2024.
Проте, у зв`язку з проведеним ІНФОРМАЦІЯ_5 02.09.2022 прийняв рішення про необхідність розірвати договір від 13.07.2022. Однак, ще до його розірвання ІНФОРМАЦІЯ_1 08.09.2022 прийняв рішення по внесення змін до п. 15 річного плану закупівель на 2022 рік, змінивши очікувану дату проведення закупівлі з травня 2022 року на вересень 2022 року, та оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Вказані обставини достовірно підтверджують, що вказані обставини не є випадковими, а є наслідком умисних дій як ІНФОРМАЦІЯ_4 , так і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »: сторони очікували результатів аукціону в новій публічній закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 і розірвали попередній договір від 13.07.2022 №02/07 лише пересвідчившись у перемозі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Отже, закупівля ІНФОРМАЦІЯ_2 проведена всупереч річному плану за відсутності потреби в її проведенні на момент її оголошення та проведення аукціону, оскільки попередній договір ще не був розірваний.
ІНФОРМАЦІЯ_1 23.12.2022 здійснив часткову оплату за договором від 26.10.2022 №14/10 у сумі 491665,16 грн шляхом перерахування зазначених бюджетних коштів ІНФОРМАЦІЯ_9 з казначейського рахунку НОМЕР_2 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » НОМЕР_3 .
При цьому за умовами від 26.10.2022 №14/10 розрахунки здійснюються тільки за фактично виконані роботи з відстрочкою платежу до 180 календарних днів після підписання замовником представлених підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3), шляхом проміжних платежів, та тільки у межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок замовника по даному об`єкту (п. 4.2). Умов щодо передплати вказаний договір не містить.
Крім того, будівництво за вказаним об`єктом розпочато ще з проведеної публічної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_10 , за результатами якої між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір №36/07 від 25.07.2017 щодо виконання робіт «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » на суму 69937313,87 гривень з ПДВ. При цьому, відповідно до додаткової угоди №10 від 30.12.2021 до вказаного договору, у 2017 році виконано робіт у розмірі 3823055,83 грн з ПДВ, у 2018 році 9416649,17 грн з ПДВ, у 2019 році 18831365,59 грн з ПДВ, у 2020 році 15299248,85 грн з ПДВ, у 2021 році 9504689,25 грн з ПДВ, фінансування за договором на 2022 рік визначено у сумі 13062305,18 грн з ПДВ, а строк дії договору продовжено до грудня 2022 року. При цьому вже 13.07.2022 сторонами укладено додаткову угоду №11, якою договір достроково розірвано. Упродовж 2022 року оплати за даним договором не здійснювались, з чого слідує, що договір залишився не виконаним на суму 13062305,18 грн з ПДВ.
Тобто підписання додаткової угоди №11 про розірвання договору №36/07 від 25.07.2017 відбулось в той же день, коли було підписано договір від 13.07.2022 №02/07, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за результатами попередньої процедури закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_5 .
При цьому, як свідчать публічні закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_11 з предметом «Коригування проектно-кошторисної документації:"Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 », ІНФОРМАЦІЯ_12 з предметом «Проведення робіт з експертизи проекту "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 " Коригування», а також відповідно до інформації, наданої ІНФОРМАЦІЯ_1 на запит ІНФОРМАЦІЯ_13 у публічній закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 , коригування проектно-кошторисної документації за вказаним об`єктом здійснено на підставі укладеного договору між ІНФОРМАЦІЯ_14 та Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_15 » Коригування проектно-кошторисної документації: "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 " № 25-12 від 14.12.2021, експертизу проекту проведено на підставі укладеного договору між ІНФОРМАЦІЯ_14 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_16 » за предметом договору «Проведення робіт з експертизи проекту "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 " Коригування.» № 3-Е-22 від 14.02.2022.
Таким чином, у період 30.12.2021 (дата підписання додаткової угоди №10 до договору №36/07 від 25.07.2017, яким визначено фінансування робіт у 2022 році у сумі 13062305,18 грн з ПДВ) по 13.07.2022 (дата підписання додаткової угоди №11 до договору №36/07 від 25.07.2017, якою договір розірвано за згодою сторін; а також дата укладення нового договору від 13.07.2022 №02/07) ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » мали домовленості щодо невиконання робіт, адже вже відбулось коригування проекту і необхідно було збільшити обсяги фінансування, для чого потрібно було провести нову публічну закупівлю, в якій очікувалась перемога ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », про що свідчить розірвання старого договору та підписання нового договору в один і той же день.
Вищевказані обставини свідчать про вчинення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » незакінченого замаху на розтрату або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, що вчиняється в умовах воєнного стану за попередньою змовою групою осіб - посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », однак є недоведеним до кінця, оскільки вони не вчинили усіх дій, які вважали необхідними для доведення кримінального правопорушення до кінця (роботи за укладеним договором та їх оплата виконані не у повному обсязі).
В ході досудового розслідування по кримінальному провадженні внесеного в ЄРДР №42021041880000029 від 04.02.2021 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2, 4 ст. 191, ч. 3 ст. 15 ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 364 КК України 27.10.2023 року було направлено постанову до ІНФОРМАЦІЯ_17 для проведення будівельно-технічної експертизи.
14.11.2023 року надійшло клопотання експерта № СЕ-19/104-23/38995-БТ, про те що відповідно до ст. 69 КПК України у зв`язку з відсутністю необхідних вихідних даних для проведення будівельно-технічної експертизи, порушено клопотання про надання додаткових даних експерту, а саме:
1.Проектно-кошторисну документацію по об`єкту: «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » згідно якої виконувались роботи за договором № 36/07 від 25.07.2017 року;
2.Експертний звіт до проектно-кошторисної документації Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 », відповідно до якого був укладений договір № 36/07 від 25.07.2017 року;
3.Договірна ціна (до договору № 36/07 від 25.07.2017 року), з локальними кошторисами, підсумковими відомостями ресурсів, розрахунками загально виробничих витрат;
4.Загальні журнали робіт які слід вести на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН на об`єкті «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » до договору № 36/07 від 25.07.2017 року;
5.Акти огляду прихованих робіт на всі види прихованих робіт які виконувались на об`єкті: «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » до договору № 36/07 від 25.07.2017 року;
6.Сертифікати відповідності використаних матеріалів, виробів та конструкцій, (або паспорти якості на виконані матеріали) на об`єкті: «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » до договору № 36/07 від 25.07.2017 року;
7.Відомості залишкових робіт станом на 01.02.2022 року відповідно до складеного кошторисного розрахунку вартості будівництва по об`єкту: «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 »
8.Довідку про понесені витрати на суму 58781965, 00 грн станом на 26.10.2022 рік по об`єкту «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 »
9.Договірна ціна (до договору № 14/10 від 26.10.2022 року) з локальними кошторисами, підсумковими відомостями ресурсів, розрахунками загально виробничих витрат;
10.Загальні журнали робіт які слід вести під час виконання робіт до вимог ДБН на об`єкті: «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » до договору № 14/10 від 26.10.2022 року;
11.Акти огляду прихованих робіт на всі види прихованих робіт які виконувались на об`єкті: «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » до договору № 14/10 від 26.10.2022 року;
12.Сертифікати відповідності використаних матеріалів, виробів та конструкцій, (або паспорти якості на використанні матеріали) на об`єкті: «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » до договору № 14/10 від 26.10.2022 року.
В ході досудового розслідування було встановлено, що частина вказаних в клопотанні експерта № СЕ-19/104-23/38995-БТ документів, знаходяться в матеріалах кримінального провадження № 12018040370001213 внесене в ЄРДР 23.05.2018 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.4 ст.191 КК України, досудове розслідування якого ІНФОРМАЦІЯ_18 . 26.02.2021 року кримінальне № 12018040370001213 від 23.05.2018 року було закрите слідчим ІНФОРМАЦІЯ_18 у зв`язку з закінченням строків досудового розслідування згідно абзацу 14 ч. 1 ст. 1 ст. 284, ст. 110 КПК України.
Тобто вищевказані документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_19 : АДРЕСА_2 та мають значення для повного, об`єктивного та неупередженого розслідування кримінального провадження.
В ході розслідування кримінального провадження виникає необхідність в ознайомленні та вилученні оригіналів вищевказаних документів з метою недопущення їх підміни, або внесення неправдивих відомостей, їх виправлення, а також з метою збереження вказаних документів від зникнення, або знищення.
В зв`язку з чим для забезпечення швидкого, повного, всебічного та неупередженого проведення досудового розслідування кримінального правопорушення, дотримання розумних строків у кримінальному провадженні слідчий просить надати тимчасовий доступ до документів, вказаних в клопотанні, що знаходяться в матеріалах кримінального провадження № 12018040370001213 від 23.05.2018 та зберігаються в ІНФОРМАЦІЯ_18 , юридична адреса: АДРЕСА_2 , які будуть використані як докази у кримінальному провадженні, та необхідні для проведення відповідних судових експертиз.
Слідчий в судове засідання не з`явився, надав суду письмову заяву про розгляд клопотання без його участі.
Прокурор в судове засідання не з`явився, надав суду письмову заяву про розгляд клопотання без його участі.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_18 в судове засідання не з`явився, надав суду письмову заяву про розгляд клопотання без його участі, щодо задоволення не заперечує.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутністю осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснюється.
Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках яких подається клопотання, приходить до висновку про наступне.
Частиною 1статті 131 КПК Українипередбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до п. 5 ч. 2ст.131КПК Україниодним із заходів забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.
Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Вказаний фактбув внесенийдо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань за№ 42021041880000029від 04.02.2021року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 4 ст. 191, ч. 3 ст. 15 ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 364 КК України.
Надання тимчасового доступу до документів, про які зазначає слідчий в клопотанні, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та не становить собою або не включає речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, у зв`язку із чим необхідно отримати оригінали або належним чином завірені копії вищевказаних документів (у випадку неможливості надання оригіналів), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_18 , тому оригінали зазначених документів є у володінні юридичної особи.
З урахуванням зазначеного, вважаю, що клопотання обґрунтоване та його необхідне задовольнити, оскільки, документи, які знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_18 , необхідні для проведення відповідних судових експертиз, та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а також доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в документах, які не можуть бути отримані інакше, ніж шляхом отримання тимчасового доступу до речей, та мають значення для повного та об`єктивного розслідування кримінального провадження.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 84, 98, 131-132, 159, 163-166 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.
Надати слідчому СВ ВП №1 Павлоградського РІП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , заступнику начальника СВ ВП № 1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_5 , заступнику начальника - начальнику СВ ВП № 1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_6 , прокурору Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_7 , тимчасовий доступ до оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_18 юридична адреса: АДРЕСА_2 , з можливістю ознайомлення та вилучення (здійснення виїмки) їх оригіналів, а в разі неможливості видачі їх оригіналів, завірених належним чином копій, які знаходяться в матеріалах кримінального провадження №12018040370001213 від 23.05.2018 року, а саме:
1.Проектно кошторисну документацію по об`єкту: «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » згідно якої виконувались роботи за договором № 36/07 від 25.07.2017 року;
2.Експертний звіт до проектно-кошторисної документації Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 », відповідно до якого був укладений договір № 36/07 від 25.07.2017 року;
3.Договірна ціна (до договору № 36/07 від 25.07.2017 року), з локальними кошторисами, підсумковими відомостями ресурсів, розрахунками загально виробничих витрат;
4.Загальні журнали робіт які слід вести на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН на об`єкті «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » до договору № 36/07 від 25.07.2017 року;
5.Акти огляду прихованих робіт на всі види прихованих робіт які виконувались на об`єкті: «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » до договору № 36/07 від 25.07.2017 року;
6.Сертифікати відповідності використаних матеріалів, виробів та конструкцій, (або паспорти якості на виконані матеріали) на об`єкті: «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » до договору № 36/07 від 25.07.2017 року.
Виконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів доручити слідчому СВ ВП №1 Павлоградського РІП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , заступнику начальника СВ ВП № 1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_5 , заступнику начальника - начальнику СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_6 , прокурору Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_7 , з урахуванням вимог передбачених ст. 165 КПК України, строк дії ухвали два місяця з дня винесення і підлягає негайному виконанню після її оголошення.
У разі невиконання цієї ухвали за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Тернівський міський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2024 |
Оприлюднено | 08.05.2024 |
Номер документу | 118858190 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Тернівський міський суд Дніпропетровської області
Корягін В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні