Справа № 194/836/24
Номер провадження 1-кс/194/184/24
У Х В А Л А
про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів
21 травня 2024 року Слідчий суддя Тернівського міського суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні №42021041880000029, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 04.02.2021 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 4 ст. 191, ч. 3 ст. 15 ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 364 КК України, -
В С Т А Н О В И В :
Слідчий СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернулась до суду з клопотанням, погодженим прокурором Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів.
Своє клопотаннямотивує тим,що в ході досудового розслідування встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , діючи умисно, за попередньою змовою із суб`єкти господарювання в період 2019-2020 років під час виконання підрядних робіт, допустили грубі порушення норм Закону України «Про регулювання містобудівної документації», положень «Державних санітарних норм та правил «гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), в тому числі вимог проектно-кошторисної документації на будівельні роботи бюветних споруд розташованих за адресами: АДРЕСА_1 ; вул. Горького, с.Нова Русь, Павлоградського району, Дніпропетровської області; АДРЕСА_2 ; та бюветних споруд (елемент благоустрою населеного пункту), внаслідок чого умисними діями яких було допущено завищення вартості виконаних робіт по зазначеними об`єктам, суми яких встановлюється.
Cлужбові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 (код НОМЕР_1 ), зловживаючи своїм службовим становищем, діючи за попередньою змовою із посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ФОП « ОСОБА_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », в період з 2017 року по теперішній час в умовах воєнного стану, здійснюють заволодіння бюджетними коштами під час виконання ремонтно-будівельних робіт на території Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області.
За результатами проведеної планової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності планової ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_3 за період 01.01.2017 р. по 31.12.2022 р. встановлено, що 25.03.2020 року № 3-гп, укладений договір виконкомом ІНФОРМАЦІЯ_7 (Замовник), в особі сільського голови ОСОБА_6 , з однієї сторони та ТОВ БК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (Підрядник), в особі директора ОСОБА_7 , з іншої сторони.
Підрядник зобов`язується виконати роботу на об`єкті: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_3 » Коригування. ДК 021-2015:4522000-5 Інженерні та будівельні роботи, Замовник зобов`язується прийняти й оплатити виконані роботи. Загальна вартість робіт становить 1212207, 69 грн. без ПДВ (п. 2.1 договору).
«Замовник» протягом 5 днів після підписання акту приймання виконаних робіт ф. КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф КБ-3 за звітний місяць, здійснює розрахунки за виконані роботи (п. 2.4 договору) Термін дії договору до 31 грудня 2020 року, але до повного виконання своїх зобов`язань згідно договору (п. 6.3).
Технічний нагляд по об`єкту здійснено на підставі договору на технічний нагляд від 25.03.2019 року № 21-тн укладеного з ФОП ОСОБА_5 . До договору надано розрахунок технічного нагляду на суму 16380, 28 грн. Оплата виконавчим комітетом за технічний нагляд ФОП ОСОБА_5 не здійснювалась, оскільки останнім не надано акти здачі-приймання виконаних робіт.
Дослідженням виконаних умов цього договору, встановлено, що Підрядником виконано будівельних робіт відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт, а саме: за червень 2020 року: № 1/1 на суму 81305,92 грн.; за липень 2020 року: № 2/1 на суму 140121,42 грн.; №2/2 на суму 5815,89 грн.; № 2/3 на суму 68437,96 грн.; № 2/4 на суму 86000,94 грн.; № 2/5 на суму 208902,17 грн. ; за вересень 2020 року: № 3/1 на суму 88962,94 грн.; № 3/1 на суму 17983,38 грн; № 3/3 на суму 39931,64 грн.; № 3/4 на суму 91954,67 грн.; № 4/1 на суму 2569,76 грн.; № 4/2 на суму 23707, 30 грн.; № 4/3 на суму 59617,79 грн.; № 4/4 на суму 30574,68 грн.; № 4/5 на суму 5474, 85 грн.; Акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за вересень 2020 року на суму 3689,41 грн.; Акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за вересень 2020 року на суму 257156,97 грн.
Виконавчим комітетом перераховано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » кошти за виконані роботи за договором від 25.03.2020 № 3-пг на загальну суму 1212207,69 грн.
Під час ревізії комісією проведено контрольний обмір фактичного виконання робіт по об`єкту «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_3 ». Контрольним обміром встановлено розбіжності фактично виконаних робіт по об`єкту з обсягами робіт, врахованими у формі КБ-2в, які зазначені в Акті контрольного обміру (Акт № 7 проведення контрольного обміру виконаних будівельних робіт).
За результатами проведеної планової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності планової ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_3 за період 01.01.2017 р. по 31.12.2022 р. встановлено, що 25.03.2020 року № 2-гп, укладений договір виконкомом ІНФОРМАЦІЯ_7 (Замовник), в особі сільського голови ОСОБА_6 , з однієї сторони та ТОВ БК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (Підрядник), в особі директора ОСОБА_7 , з іншої сторони.
Підрядник зобов`язується виконати роботу на об`єкті: «Будівництво споруд бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по вул. Горького в с. Нова Русь Павлоградського району Дніпропетровської області» Коригування. ДК 021-2015:4522000-5 Інженерні та будівельні роботи, Замовник зобов`язується прийняти й оплатити виконані роботи. Загальна вартість робіт становить 1210490, 35 грн. без ПДВ (п. 2.1 договору).
«Замовник» протягом 5 днів після підписання акту приймання виконаних робіт ф. КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф КБ-3 за звітний місяць, здійснює розрахунки за виконані роботи (п. 2.4 договору). Термін дії договору до 31 грудня 2020 року, але до повного виконання своїх зобов`язань згідно договору (п. 6.3).
Технічний нагляд по об`єкту здійснено на підставі договору на технічний нагляд від 25.03.2019 року № 9-тн укладеного з ФОП ОСОБА_5 . До договору надано розрахунок технічного нагляду на суму 15098, 95 грн. Оплата виконавчим комітетом за технічний нагляд ВОП ОСОБА_5 виконана в повному обсязі. Авторський нагляд по об`єкту здійснено на підставі договору від 25.03.2020 №3-А укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »
Дослідженням виконаних умов цього договору, встановлено, що Підрядником виконано будівельних робіт відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт, а саме: За червень 2020 року: № 1/1 на суму 67361,45 грн.; № на суму 202428,78 грн.; За липень 2020 року: № 2/1 на суму 111572,20 грн.; №2/2 на суму 104726,74 грн.; № 2/3 на суму 17630,98 грн.; № 2/4 на суму 53640,22 грн.; № 3/1 на суму (-338,33 грн.); № 3/2 на суму 62113,76 грн.; № 3/3 на суму 128867,45 грн., № 3/4 на суму 43972,99 грн.; № 3/5 на суму 47946,31 грн.; Акт № 3/6 вартості устаткування, що надається виконавцем робіт за липень 2020 року на суму 370567,80 грн.
Під час ревізії комісією проведено контрольний обмір фактичного виконання робіт по об`єкту «Будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_4 ». Контрольним обміром встановлено розбіжності фактично виконаних робіт по об`єкту з обсягами робіт, врахованими у формі КБ-2в, які зазначені в Акті контрольного обміру (Акт № 6 проведення контрольного обміру виконаних будівельних робіт).
За результатами проведеної планової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності планової ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_3 за період 01.01.2017 р. по 31.12.2022 р. встановлено, що 23.10.2020 року № 6-гп, укладений договір виконкомом ІНФОРМАЦІЯ_7 (Замовник), в особі сільського голови ОСОБА_6 , з однієї сторони та ФОП ОСОБА_5 (Підрядник), з іншої сторони.
«Замовник» доручає, а «Підрядник» зобов`язується власними силами виконати роботу зазначену в проектно кошторисній документації на об`єкт: ДК 021-2015: 452200000-5 «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 », а «Замовник» - прийняти і оплатити такі роботи відповідно до умов, що вказані в цьому договорі (п. 1.1 договору). Загальна сума цього договору становить 1404240,07 грн.
Технічний нагляд по об`єкту здійснено на підставі договору на технічний нагляд від 02.11.2020 року № 11-тн укладеного з ФОП ОСОБА_8 Оплата виконкомом за технічним наглядом з ФОП ОСОБА_8 не здійснювалась, оскільки останнім не надано акти здачі-приймання виконаних робіт.
Дослідженням виконаних умов цього договору, встановлено, що Підрядником виконано будівельних робіт відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт, а саме: за листопад 2020 року: № 1/1 на суму 60123,23 грн.; № 1/2 на суму 8254,82 грн.; № 1/3 на суму 68883,85 грн.; № 1/4 на суму 111594,71 грн.; № 1/5 на суму 51143,39 грн.; за грудень 2020 року № 2/1 на суму 179310,75 грн; № 2/2 на суму 45767,86 грн; № 2/3 на суму 12564,96 грн.; № 2/4 на суму 15375,60 грн.; № 2/5 на суму 93765,56 грн; № 3/1 на суму 115999,42 грн.; № 3/1 на суму 115999,42 грн; № 3/2 на суму 48989,12 грн; № 3/3 на суму 171456,82 грн.; акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за грудень 2020 року на суму 5455,34 грн.; акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за грудень 2020 року на суму 415645,64 грн.
Виконавчим комітетом перераховано ФОП ОСОБА_5 кошти за виконані роботи за договором від 23.10.2020 № 6-гп на загальну суму 1404240,07 грн.
Під час ревізії комісією проведено контрольний обмір фактичного виконання робіт по об`єкту «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 » Контрольним обміром встановлено розбіжності фактично виконаних робіт по об`єкту з обсягами робіт, врахованими у формі КБ-2в, які зазначені в Акті контрольного обміру (Акт № 10 проведення контрольного обміру виконаних будівельних робіт).
За результатами проведеної планової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності планової ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_3 за період 01.01.2017 р. по 31.12.2022 р. встановлено, що від 14.04.2020 року № 4-гп, укладений виконкомом ІНФОРМАЦІЯ_7 (Замовник), в особі сільського голови ОСОБА_6 , з однієї сторони та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (Підрядник), в особі директора ОСОБА_7 , з іншої сторони.
«Підрядник» зобов?язується виконати роботу на об?єкті: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 » ДК 021-2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи, а Замовник зобов?язується прийняти й оплати виконані роботи (п 1.1, 1.2 договору). вартість робіт становить 1 206 276,52 грн без ПДВ (п. 21. Загальна договору).
«Замовник» протягом 5 днів після підписання акту приймання виконаних робіт ф. КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф. КБ-3 за звітний місяць здійснює розрахунки за виконані роботи (п. 24. договору). Термін дії договору - до 31 грудня 2020 р., але до повного виконання своїх зобов?язань згідно договору сторонами(п. 6.3 договору).
Кошторисна частина проектної документації має експертний звіт від 31.03.2020 № 200327-11/В ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ». Дослідженням виконання умов цього договору встановлено, що Підрядником виконано будівельних робіт відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), а саме: за червень 2020 року: № 1/1 на суму 26 676,23 грн; № 1/2 на суму 8597,52 грн; № 1/3 на суму 54 834,73 грн; № 1/4 на суму 15 214,25 грн; № 1/5 на суму 167 761,84 грн; за серпень 2020 року: № 2/1 на суму 177263,41 грн; № 2/2 на суму 43 423,90 грн; № 23/ на суму 154 132,28 грн; № 24/ на суму 63 720,51 грн; № 25/ на суму 166 925,95 грн; акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт за серпень 2020 року на суму 250 309,00 грн; акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт аз серпень 2020 року на суму 4 416,90 грн.
Виконкомом перераховано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » кошти за виконані роботи за договором від 14.04.2020 No 4-гп на загальну суму 1206 276,52 грн, тобто у повному обсязі.
Під час ревізії комісією у вищезазначеному складі проведено контрольний обмір фактично виконаних робіт по об?єкту: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 ». Контрольним обміром розбіжностей між фактично виконаними обсягами робіт по об?єкту, з обсягами робіт, врахованими у актах форми КБ-2в, не встановлено. Акт № 8 проведення контрольного обміру виконаних будівельних робіту додатку 32.
Враховуючи вищевикладене, в ході досудового розслідування кримінального провадження виникла необхідність в отриманні оригіналів документів, які зазначені в клопотанні, та які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_5 , та мають істотне значення для швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, призначення у подальшому судових будівельних, товарознавчих, почеркознавчих та інших експертиз.
Вищевказані відомості необхідні для підтвердження факту розтрати бюджетних коштів, з метою отримання у подальшому неправомірної вигоди, у т.ч., які можуть підтверджувати використання в ході виконання підрядних робіт за указаним об`єктами будівельних робіт якісних матеріалів, ресурсів, вузлів, агрегатів тощо, а також підтвердження, або спростування причетності посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 та посадових осіб підрядних організацій до указаних неправомірних дій.
Крім того вказана інформація буде використана під час проведення судових експертиз (у т.ч. будівельно-технічної, економічної), завданням яких є визначення фактичної вартості будівництва, а також документальної обґрунтованості розрахунків з дебіторами і кредиторами, документальної обґрунтованості аналізу складу витрат та цільового використання бюджетних коштів.
Разом з тим, на теперішній час є достатні підстави вважати, що існує реальна загроза знищення, або істотної зміни документів, до яких планується отримати тимчасовий доступ таким чином, що призведе до втрати цінності та значення для досудового розслідування указаного кримінального провадження, зважаючи на обставини описані вище.
Слідчий в судове засідання не з`явився, надав суду письмову заяву про розгляд клопотання без його участі.
Прокурор в судове засідання не з`явився, надав суду письмову заяву про розгляд клопотання без його участі.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_3 в судове засідання не з`явився, про дату та час судового засідання повідомлений своєчасно та належним чином.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутністю осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснюється.
Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках яких подається клопотання, приходить до висновку про наступне.
Частиною 1статті 131 КПК Українипередбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до п. 5 ч. 2ст.131КПК Україниодним із заходів забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.
Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Вказаний фактбув внесенийдо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань за№ 42021041880000029від 04.02.2021року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 4 ст. 191, ч. 3 ст. 15 ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 364 КК України.
Надання тимчасового доступу до документів, про які зазначає слідчий в клопотанні, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та не становить собою або не включає речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, у зв`язку із чим необхідно отримати оригінали або належним чином завірені копії вищевказаних документів (у випадку неможливості надання оригіналів), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , тому оригінали зазначених документів є у володінні юридичної особи.
У разі, якщо видача оригіналів запитуваної інформації може зупинити господарчу діяльність ІНФОРМАЦІЯ_3 , то можливо видати їх завірені копії.
З урахуванням зазначеного, вважаю, що клопотання обґрунтоване та його необхідне задовольнити, оскільки, документи, які знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , необхідні для проведення відповідних судових експертиз, та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а також доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в документах, які не можуть бути отримані інакше, ніж шляхом отримання тимчасового доступу до речей, та мають значення для повного та об`єктивного розслідування кримінального провадження.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 84, 98, 131-132, 159, 163-166 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.
Надати слідчим СВ ВП № 1 Павлоградського РІП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , заступнику начальника СВ ВП № 1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_11 , заступнику начальника - начальнику СВ ВП № 1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_12 , прокурорам Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_4 , ОСОБА_15 , тимчасовий доступ до оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_5 , з можливістю ознайомлення та вилучення (здійснення виїмки) їх оригіналів, а в разі неможливості видачі їх оригіналів, завірених належним чином копій, а саме:
1)договори підряду на виконання робіт, предметом яких є роботи на об`єктах: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 » договір від 14.04.2020 року № 4 гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 » договір від 23.10.2020 року № 6 гп; «Будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_4 » договір від 25.03.2020 року № 2-гп;
2)усі додаткові угоди до договорів підряду, предметом яких є роботи на об`єктах: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 » договір від 14.04.2020 року № 4 гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 » договір від 23.10.2020 року № 6 гп; «Будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по вул. Горького с. Нова Русь Павлоградського району Дніпропетровської області» договір від 25.03.2020 року № 2-гп;
3)договірна ціна до договорів підряду предметом яких є роботи на об`єктах: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 » договір від 14.04.2020 року № 4 гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 » договір від 23.10.2020 року № 6 гп; «Будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по вул. Горького с. Нова Русь Павлоградського району Дніпропетровської області» договір від 25.03.2020 року № 2-гп;
4)локальний кошторис до договорів предметом, яких є роботи на об`єктах: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 » договір від 14.04.2020 року № 4 гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 » договір від 23.10.2020 року № 6 гп; «Будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по вул. Горького с. Нова Русь Павлоградського району Дніпропетровської області» договір від 25.03.2020 року № 2-гп;
5)протоколи погодження цін на будівельні матеріали, вироби та конструкції, складання договірної ціни на будівельні роботи та/або до договору підряду предметом яких є роботи на об`єктах: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 » договір від 14.04.2020 року № 4 гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 » договір від 23.10.2020 року № 6 гп; «Будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по вул. Горького с. Нова Русь Павлоградського району Дніпропетровської області» договір від 25.03.2020 року № 2-гп;
6)акти приймання (проміжні остаточні) виконаних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 (проміжні, а також остаточні), з усіма додатками, у т.ч. підсумкові відомості ресурсів, загальновиробничих витрат та ін. до договорів підряду предметом яких є роботи на об`єктах: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 » договір від 14.04.2020 року № 4 гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 » договір від 23.10.2020 року № 6 гп; «Будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по вул. Горького с. Нова Русь Павлоградського району Дніпропетровської області» договір від 25.03.2020 року № 2-гп;
7)акти виконаних робіт, виконаних підрядником та субпідрядниками за договорами підряду предметом яких є роботи на об`єктах: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 » договір від 14.04.2020 року № 4 гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 » договір від 23.10.2020 року № 6 гп; «Будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по вул. Горького с. Нова Русь Павлоградського району Дніпропетровської області» договір від 25.03.2020 року № 2-гп;
8)договори авторського та технічного нагляду з усіма додатками, протоколи узгодження цін до укладених договорів авторського та технічного нагляду, акти приймання виконаних робіт, журнали з авторського та/або технічного нагляду, платіжні доручення до актів приймання виконаних робіт з авторського та технічного нагляду, документи, що підтверджують кваліфікацію та повноваження представника авторського та технічного нагляду під час виконання підрядних робіт предметом яких є роботи на об`єктах: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 » договір від 14.04.2020 року № 4 гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 » договір від 23.10.2020 року № 6 гп; «Будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_4 » договір від 25.03.2020 року № 2-гп;
9)акти на закриття прихованих робіт за договорами підряду предметом яких є роботи на об`єктах: «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_2 » договір від 14.04.2020 року № 4 гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_1 » договір від 23.10.2020 року № 6 гп; «Будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по вул. Горького с. Нова Русь Павлоградського району Дніпропетровської області» договір від 25.03.2020 року № 2-гп; «Будівництво споруди бюветного комплексу (альтанка, артезіанська свердловина) по АДРЕСА_6 » договір від 04.12.2018 № 26-гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_3 » договір від 25.03.2020 № 3-гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_7 » договір від 19.10.2021 № 7-гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_8 » договір від 01.07.2021 № 13-гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по АДРЕСА_9 » договір від 01.07.2021 № 12-гп; «Нове будівництво споруди бюветного комплексу (елемент благоустрою населеного пункту) по вул. Маяковського в с. Мар`ївка Павлоградського району Дніпропетровської області» договір від 13.08.2021 № 16-гп; «Благоустрій території населеного з влаштування бювету по АДРЕСА_7 нове будівництво» договір від 07.11.22022 року № 5-гп; «Благоустрій території населеного з влаштування бювету по АДРЕСА_7 нове будівництво» договір від 07.11.2022 № 6-гп.
Виконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів доручити слідчим СВ ВП № 1 Павлоградського РІП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , заступнику начальника СВ ВП № 1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_11 , заступнику начальника - начальнику СВ ВП № 1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_12 , прокурорам Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_4 , ОСОБА_15 , з урахуванням вимог передбачених ст. 165 КПК України, строк дії ухвали два місяця з дня винесення і підлягає негайному виконанню після її оголошення.
У разі невиконання цієї ухвали за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Тернівський міський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 21.05.2024 |
Оприлюднено | 22.05.2024 |
Номер документу | 119158450 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Тернівський міський суд Дніпропетровської області
Корягін В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні