Ухвала
від 29.04.2024 по справі 335/1217/24
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1 УХВАЛА ІМЕНЕМ УКРАЇНИСправа № 335/1217/24 1-кс/335/1782/2024

29 квітня 2024 року м. Запоріжжя

Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Запоріжжі клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Запорізькій області капітана поліції ОСОБА_3 , погоджене з начальником Мелітопольського відділу Запорізької спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Східного регіону ОСОБА_4 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 42023082370000629 від 07.12.2023,

ВСТАНОВИВ:

25.04.2024 слідчий поштою подав слідчому судді Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя клопотанням про арешт майна, в обґрунтування якого зазначив наступне.

Слідчим управління ГУНП в Запорізькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42023082370000629 від 07.12.2023, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 209 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що фізичні особи-підприємці, діючи за попередньою змовою з службовими особами Дніпровського квартино-експлуатаційного управління (далі Дніпровське КЕУ), в умовах воєнного стану, шляхом внесення до офіційних документів (договорів, актів виконаних робіт, товарно-транспортних накладних та ін. документів) завідомо неправдивих відомостей щодо обсягів та якості поставлених деревини паливної.

В ході проведення досудового розслідування встановлено, що посадові особи Дніпровського КЕУ, діючи з корисливих мотивів, за попередньою змовою з суб`єктами господарювання, з метою особистого збагачення та збагачення інших членів злочинної групи уклали низку договорів про постачання деревини необробленої для державних потреб (за кошти державного бюджету), предметом яких є постачання Паливної деревини за завищеними цінами.

Так встановлено, що Дніпровським КЕУ за період 2023 2024 рр. без проведення процедур публічних закупівель було укладено понад 25 договорів на закупівлю деревини паливної на загальну суму понад 105 млн.грн. Вказані договори було укладено із вартістю 3 170 грн. за 1 куб. метр деревини. В ході досудового розслідування встановлено, що ринкова вартість Паливної деревини становить близько 2 450 грн. за 1 куб.метр з доставкою до місця вигрузки. Згідно отриманої інформації з Лісгоспів - фактична вартість деревини вказаної групи складає від 400 до 1750 грн. за 1 куб.метр..

Відповідно до п. 9 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою кабінету міністрів України №1275 від 11.11.2022 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», (який діяв на момент укладання договорів) - Придбання державними замовниками товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень без застосування конкурентних процедур закупівель допускається за однієї з таких умов:

розрахунок ціни договору передбачає прибуток до 25 відсотків собівартості товарів, робіт та послуг, у разі коли виконавець державного контракту (договору) є виробником запропонованого товару, надавачем послуг або виконавцем робіт;

якщо виконавець державного контракту (договору) не є виробником товару, він має гарантувати, що сукупний прибуток усіх суб`єктів господарювання, що були залучені в ланцюгу постачання між виробником товару і виконавцем державного контракту (договору), становить до 25 відсотків первинної собівартості товару.

Собівартість товарів, робіт і послуг визначається виробником товару, надавачем послуг або виконавцем робіт на підставі стандартів бухгалтерського обліку.»

В ході розслідування кримінального провадження встановлено, що фактична вартість закупівлі деревини становить від 1 000 грн. до 2 200 грн. за 1 кубічний метр з доставкою до місця призначення. Отже середня вартість за 1 кубічний метр з доставкою до місця призначення становить 1 600 грн. Відповідно до умов договору та постанови кабінету міністрів України №1275 від 11.11.2022 максимальний прибуток може складати до 25 відсотків первинної собівартості товару. Виходячи з вищевикладеного, максимальна ціна 1 кубічного метру деревини з доставкою до місця призначення може становити не більше 2 000 грн. Згідно договорів укладених Дніпровським КЕУ із суб`єктами підприємницької діяльності вартість 1 кубічного метру деревини разом із транспортними витратами до пункту доставки складає 3 170,00 грн., що становить 163% первинної вартості товару.

Отже вартість 1 кубічного метру паливної деревини завищена на 670 грн. (3170 грн. (2000 грн. +25%)).

Згідно отриманої інформації на рахунки СПД було перераховано кошти, згідно укладених договорів, які в подальшому було перераховані на особисті банківські картки учасників злочинної схеми.

Отже, виходячи із вищевикладеного є підстави вважати, що посадові особи Дніпровського КЕУ, вступивши у злочинну змову із представниками комерційних структур привласнили бюджетні кошти, виділені на закупівлю паливної деревини, шляхом її придбання за завищеними цінами.

До вчинення зазначеного злочину причетний ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який обіймає посаду начальника Дніпровського КЕУ, проживає за адресою: АДРЕСА_1 .

23.04.2024 було проведено санкціонований обшук приміщення складу 1 Дніпровського КЕУ за адресою: АДРЕСА_1 , земельна ділянка з кадастровим номером 1223281500:01:104:0004, а також усіх нежитлових приміщень, розташованих на ній, в ході якого було виявлено та вилучено аркуші паперу, зошити та блокноти з чорновими записами, книги обліку наявності та руху матеріальних засобів, журнали реєстрації машин, нарядів, накладних, договори з додатками, первинні документи, копію посадової інструкції начальника паливного складу ІНФОРМАЦІЯ_2 , відомість щодо забезпечення військових частин твердим паливом в 2023 році, інвентаризаційний опис матеріальних запасів Дніпропетровського КЕУ від 01.10.23, акти списання, звіти про рух палива на паливному складі, пояснювальні записки, штатні нормативи, штатний розписи працівників паливного складу ІНФОРМАЦІЯ_3 , ноутбук та мобільний телефон, перелік та реквізити (номери) яких наведений у клопотанні слідчого.

Посилаючись на те, що вилучені під час обушку речі та документи мають значення речових доказів у кримінальному проваджені, оскільки містять у собі інформацію про обставини вчинення злочину, з метою запобігання можливості їх приховування, пошкодження, псування, зникнення, перетворення, відчуження, слідчий просить накласти на них арешт.

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав до суду клопотання, в якому клопотання підтримав та просив розглядати його за відсутності слідчого.

Уповноважений представник Дніпровського квартирно-експлуатаційного управління в судове засідання не з`явився, причини неявки не повідомив.

У відповідності до ч. 4 ст. 107 КПК України, розгляд клопотання слідчого проведено без фіксації судового процесу.

Вивчивши клопотання слідчого, дослідивши додані до нього матеріали, слідчий суддя доходить наступних висновків.

Одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна (ч. 2 ст. 131 КПК України). Заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження (ч. 1 ст. 131 КПК України).

При застосуванні будь-якого заходу забезпечення кримінального провадження має бути забезпечено дотримання прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, умов, за яких жодна особа не була б піддана необґрунтованому процесуальному обмеженню (ст. 3 КПК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Частиною 2 ст. 170 КПК України передбачено, що арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

З метою забезпечення збереження речових доказів арешт може бути накладений на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України (абз. 1 ч. 3 ст. 170 КПК України).

Арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, віртуальні активи, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна (ч. 10 ст. 170 КПК України).

Відповідно до ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Отже, саме до компетенції органу досудового розслідування належить встановлення чи є вказане майно знаряддям чи предметом злочину, для чого, з метою його збереження, запобігання приховування, пошкодження, псування, зникнення, втраті, знищення, використання, пересування, передачі, відчуження.

Заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування приведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна (ч. 11 ст. 170 КПК України).

Відповідно до вимог ст. 173 КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 ст. 170 цього Кодексу), а також розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Таким чином, вирішуючи питання про застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна, у кожному випадку розгляду відповідних клопотань слідчий суддя повинен: перевіряти наявність об`єктивної необхідності та виправданість такого втручання у права і свободи особи; з`ясовувати можливість досягнення мети, на яку посилається ініціатор клопотання, без застосування цих заходів; враховувати, що обов`язок довести наявність трьох необхідних складових для їх застосування (частина третя статті 132 КПК України) покладається на слідчого та/або прокурора; взяти до уваги розумність та співрозмірність обмеження прав власності завданням кримінального провадження, а також наслідки арешту майна для підозрюваного, третіх осіб.

З матеріалів, доданих слідчим до клопотання, вбачається, що слідчими СУ ГУНП в Запорізькій області здійснюється досудове розслідування кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 209 КК України, відомості про які внесені до ЄРДР 07.12.2023 та 22.04.2024 за № 42023082370000629.

Аналіз відомостей, внесених в ЄРДР 07.12.2023 та 22.04.2024, викладу фактичних обставин кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, у клопотанні слідчого, рапорті старшого оперуповноваженого 4 відділу УСР в Запорізькій області ДСР Національної поліції України, відомостей, що містяться в договорах про постачання деревини необробленої для державних потреб, виписках по рахунку ФОП ОСОБА_6 , відомостей, наданих філіями ДП «Ліси України» щодо вартості деревини дров`яної, дозволяє дійти висновку, що вилучені слідчим під час обшуку речі та документи можуть містити відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

З огляду на приписи Кримінального процесуального кодексу України, майно, яке має ознаки речового доказу, може бути вилучено та арештовано незалежно від того, хто є його власником, у кого і де воно знаходиться, незалежно від того чи належить воно підозрюваному чи іншій особі, оскільки в протилежному випадку не будуть досягнуті цілі застосування цього заходу - запобігання можливості протиправного впливу (відчуження, знищення, приховання) на певне майно, що, як наслідок, перешкодить встановленню істини у кримінальному провадженні.

На переконання слідчого судді, застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту зазначеного вище майна з метою забезпечення збереження речових доказів є необхідним на даній стадії кримінального провадження і потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права та свободи його власника. Арешт майна сприятиме досягненню дієвості кримінального провадження.

З урахуванням вищевикладеного, клопотання слідчого підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 170, 172, 173, 175, 369, 372 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого про арешт майна - задовольнити.

Накласти арешт на майно, вилучене 23.04.2024 під час проведення обшуку складу Дніпровського квартирно-експлуатаційного управління, розташованих на земельній ділянці з кадастровим номером 1223281500:01:104:0004 за адресою: Дніпропетровська область, Новомосковський район, Вільненська сільська рада, а саме на:

- зошит з чорновими записами в обкладинці блакитно-білого кольору 18 аркушів;

- зошит з чорновими записами в кольоровій обкладинці 36 аркушів;

- зошит з чорновими записами в обкладинці темного кольору 96 аркушів;

- книга №1 обліку наявності та руху матеріальних засобів на паливному складі, прошита, пронумерована та опечатана на 112 аркушах, записи є до 59 аркушу;

- журнал реєстрації машин які прибувають на паливний склад прошитий, пронумерований та опечатаний на 32 аркушах, записи є до 6 аркушу;

- журнал реєстрації машин які прибувають на паливний склад КЕВ м. Дніпро, прошитий, пронумерований та опечатаний на 48 аркушах, записи є до 32 аркушу;

- книга №2 обліку наявності та руху матеріалів в підрозділі паливного складу ІНФОРМАЦІЯ_3 , прошита, пронумерована та опечатана на 44 аркушах, записи є до 24 аркушу;

- книга №1 обліку наявності та руху матеріалів в підрозділі паливного складу ІНФОРМАЦІЯ_3 , прошита, пронумерована та опечатана на 72 аркушах, записи є до 69 аркушу;

- журнал реєстрації видачі твердого палива на паливному складі ІНФОРМАЦІЯ_3 , прошитий, пронумерований та опечатаний на 95 аркушах, записи є до 62 аркушу;

- журнал реєстрації нарядів забезпечення військових частин на паливному складі, прошитий, пронумерований та опечатаний на 71 аркуші, записи є до 69 аркуша;

- блокнот з чорновими записами в твердій обкладинці;

- журнал реєстрації накладних на паливному складі, не прошитий, та не пронумерований;

- договір № 7 від 09.01.2023 з ФОП ОСОБА_7 на 2 аркушах;

- договір № 48 від 07.02.2023 з ФОП ОСОБА_8 на 23 аркушах;

- договір № 164 від 20.04.2023 з ФОП ОСОБА_9 на 14 аркушах;

- договір № 180 від 08.05.2023 з ФОП ОСОБА_10 на 9 аркушах;

- договір № 5 від 09.01.2023 з ФОП ОСОБА_10 на 20 аркушах;

- договір № 24 від 27.01.2023 з ФОП ОСОБА_10 на 24 аркушах;

- договір № 27 від 27.01.2023 з ФОП ОСОБА_11 на 26 аркушах;

- договір № 47 від 07.02.2023 з ФОП ОСОБА_9 на 25 аркушах;

- договір № 163 від 20.04.2023 з ФОП ОСОБА_12 на 16 аркушах;

- договір № 23 від 27.01.2023 з ФОП ОСОБА_8 на 25 аркушах;

- договір № 28 від 27.01.2023 з ФОП ОСОБА_7 на 27 аркушах;

- договір № 26 від 27.01.2023 з ФОП ОСОБА_13 на 26 аркушах;

- договір № 6 від 09.01.2023 з ФОП ОСОБА_14 на 17 аркушах;

- договір № 9 від 24.01.2023 з ФОП ОСОБА_15 на 10 аркушах;

- договір № 165 від 20.04.2023 з ФОП ОСОБА_16 на 20 аркушах;

- договір № 166 від 20.04.2023 з ФОП ОСОБА_17 на 9 аркушах;

- додаткова угода № 1 до договору №567-23 від 15.03.2023 з ФОП ОСОБА_18 на 1 аркуші;

- додаткова угода до договору № 90 від 14.02.2024 з ФОП ОСОБА_19 на 1 аркуші;

- додаткова угода № 1 до договору №92 від 14.02.2024 з ФОП ОСОБА_20 на 1 аркуші;

- договір № 127 від 12.02.2024 з ФОП ОСОБА_21 з видатковими накладними: № 7 від 27.03.24, № 8 від 27.03.24, № 7 від 27.03.24 всього на 5 аркушах;

- договір № 168 від 21.12.2023 з ФОП ОСОБА_22 на 3 аркушах з видатковими накладними: № 001 та 002 від 21.12.23, № 003 та 004 від 22.12.23, № 005 та 006 від 23.12.23, №007 та 008 від 25.12.23, кожна на 1 аркуші;

- видаткові накладні ФОП ОСОБА_23 : № 5 від 29.11.23, № 6 від 30.11.23, № 7 від 01.12.23, № 8 від 02.12.23, № 9 від 04.12.23, № 10 від 05.12.23, № 11 від 08.12.23кожна на 1 аркуші;

- договір № 129 від 15.12.2023 з ФОП ОСОБА_24 на 2 аркушах з видатковими накладними: № 1 від 18.12.23, № 2 від 22.12.23, № 3 від 25.12.23 кожна на 1 аркуші;

- договір № 160 від 18.12.2023 з ФОП ОСОБА_25 на 10 аркушах;

- договір № 166 від 21.12.2023 з ФОП ОСОБА_26 на 4 аркушах з видатковими накладними: № 01 від 21.12.23, № 02 від 21.12.23, № 03 від 22.12.23, № 04 від 22.12.23, кожна на 1 аркуші;

- договір № 167 від 21.12.2023 з ФОП ОСОБА_27 на 4 аркушах з видатковими накладними: № 1 від 21.12.23, № 2 від 22.12.23, № 3 від 23.12.23, № 4 від 23.12.23, № 5 від 23.12.23, № 6 від 25.12.23, № 7 від 25.12.23,кожна на 1 аркуші;

- договір № 37 від 22.01.2024 з ФОП ОСОБА_28 на 2 аркушах з видатковими накладними: № 37001 від 01.02.24, № 37002 від 02.02.24, № 37003 від 03.02.24, № 37004 від 05.02.24, № 37005 від 06.02.24, кожна на 1 аркуші;

- договір № 90 від 06.02.2024 з ФОП ОСОБА_19 на 2 аркушах з видатковими накладними: № 1 від 28.02.24, № 2 від 29.02.24, № 3 від 02.03.24, № 4 від 05.03.24, №5 від 03.03.24, № 6 від 06.03.24, № 7 від 07.03.24, №8 від 08.03.24, №9 від 09.03.24, №10 від 11.03.24, №11 від 11.03.24, №12 від 12.03.24, № 13 від 12.03.24, №14від 13.03.24, №15 від 13.03.24, №16 від 15.03.24 кожна на 1 аркуші;

- договір № 92 від 06.02.2024 з ФОП ОСОБА_20 на 2 аркушах, додаткова угода № 1 від 14.02.24 на 1 аркуші, з видатковими накладними: № 10 від 26.02.24, №11 від 27.02.24, № 12 від 04.03.24, № 13 від 05.03.24, №14 від 06.03.24, № 15 від 07.03.24, № 16 від 08.03.24, №17 від 09.03.24, №18 від 09.03.24, №19 від 11.03.24, №20 від 12.03.24, №21 від 12.03.24, № 22 від 21.03.24, №23 від 13.03.24, №24від 14.03.24, №25 від 14.03.24 кожна на 1 аркуші;

- договір № 128 від 12.02.2024 з ФОП ОСОБА_29 на 2 аркушах з видатковими накладними: № 01 від 08.02.24, № 02 від 29.02.24, № 03 від 01.03.24, № 04 від 02.03.24, №05 від 05.03.24, № 06 від 06.03.24, № 07 від 07.03.24, №08 від 08.03.24, №09 від 09.03.24, №10 від 11.03.24, №11 від 11.03.24, №12 від 11.03.24, № 13 від 12.03.24, кожна на 1 аркуші;

- договір № 169 від 21.12.2023 з ФОП ОСОБА_30 на 4 аркушах;

- договір № 74 від 02.02.2024 з ФОП ОСОБА_31 на 2 аркушах з видатковою накладною № 001/05.02 від 05.02.24;

- договір № 109 від 09.02.2024 з ФОП ОСОБА_31 на 4 аркушах з видатковою накладною № 002/19.02 від 19.02.24;

- договір № 003 від 09.01.2024 з ФОП ОСОБА_32 на 2 аркушах з видатковими накладними: № 0012 від 06.02.24, № 0011 від 05.02.24, № 0010 від 03.02.24, № 0009 від 02.02.24, № 0008 від 01.02.24, № 0007 від 01.02.24, № 0005 від 19.01.24, № 0006 від 22.01.24, № 0001 від 15.01.24, № 0002 від 16.01.24, № 0003 від 17.01.24, № 0004 від 18.01.24 кожна на 1 аркуші;

1.Договір № 004 від 09.01.2024 з ФОП ОСОБА_33 на 2 аркушах з видатковими накладними: № 01 від 15.01.24, № 02 від 16.01.24, № 03 від 17.01.24, № 04 від 18.01.24, № 05 від 19.01.24, № 06 від 22.01.24, № 07 від 29.01.24, № 08 від 01.02.24, № 09 від 02.02.24, № 10 від 03.02.24, № 11 від 05.02.24, № 12 від 26.02.24, № 13 від 27.02.24, № 14 від 28.02.24, № 15 від 09.01.24, № 16 від 09.01.24, № 17 від 09.01.24, № 18 від 09.01.24, кожна на 1 аркуші;

-договір № 005 від 09.01.2024 з ФОП ОСОБА_34 на 2 аркушах з видатковими накладними: № 2/05 від 15.01.24, № 2/05 від 16.01.24, № 3/05 від 17.01.24, № 4/05 від 18.01.24, № 5/05 від 19.01.24, № 6/05 від 22.01.24, № 7/05 від 29.01.24, № 8/05 від 01.02.24, № 9/05 від 02.02.24, № 10/05 від 03.02.24, № 11 від 05.02.24, № 12 від 06.02.24, № 13/05 від 07.02.24, № 14/05 від 08.02.24, № 15/05 від 09.02.24, № 16/05 від 10.02.24, № 17/05 від 12.02.24, кожна на 1 аркуші;

-договір № 009 від 09.01.2024 з ФОП ОСОБА_22 на 2 аркушах з видатковими накладними: № 001 від 15.01.24, № 002 від 16.01.24, № 003 від 17.01.24, № 004 від 18.01.24, № 005 від 19.01.24, № 006 від 22.01.24, № 007 від 29.01.24, № 008 від 01.02.24,

№ 009 від 02.02.24, № 010 від 03.02.24, № 011 від 05.02.24, № 012 від 06.02.24, № 013 від 07.02.24, № 014 від 08.02.24, № 015 від 09.02.24, № 016 від 10.02.24, № 017 від 12.02.24, кожна на 1 аркуші;

-договір № 161 від 18.12.2023 з ФОП ОСОБА_35 на 2 аркушах з видатковими накладними: №№ 01,02,03 від 18.12.23, №№ 04,05,06 від 19.12.23, №№ 07,08,09 від 20.12.23, № 10 від 21.12.23, № 15 від 12.12.23, № 05 від 08.12.23, № 10 від 05.12.23, № 07 від 11.12.23, кожна на 1 аркуші;

-договір № 007 від 09.01.2024 з ФОП ОСОБА_35 на 2 аркушах з видатковими накладними: №1 від 15.01.24, №2 від 16.01.24, №3 від 17.01.24, №4 від 18.01.24, №5 від 19.01.24, №6 від 19.01.24, №7 від 29.01.24, №8 від 01.02.24, №09 від 02.02.24, №10 від 03.02.24, №11 від 05.02.24, №12 від 26.02.24, №13 від 27.02.24, №14 від 28.02.24, №№15,16,17,18 від 09.01.24, кожна на 1 аркуші;

-договір № 008 від 09.01.2024 з ФОП ОСОБА_36 на 2 аркушах з видатковими накладними: № 01/08 від 15.01.24, № 02/08 від 16.01.24, № 03/08 від 18.01.24, № 04/08 від 18.01.24, № 05/08 від 19.01.24, № 06/08 від 22.01.24, № 07/08 від 21.01.24, № 08/08 від 01.02.24, № 09/08 від 02.02.24, № 10/08 від 03.02.24, № 11/08 від 05.02.24, №№ 11,12 від 26.02.24, № 13 від 28.02.24, №№ 14,15,16,17 від 09.01.24, кожна на 1 аркуші;

-договір № 55 від 28.11.2023 з ФОП ОСОБА_37 на 2 аркушах з видатковими накладними: №№ 10 від 05.12.23, №№ 11,12 від 06.12.23, № 13 від 07.12.23, № 14 від 11.12.23, № 15 від 12.12.23, кожна на 1 аркуші;

-договір № 45 від 22.11.2023 з ФОП ОСОБА_37 на 2 аркушах з видатковими накладними: №№ 01,02 від 05.12.23, №03 від 06.12.23, № 04 від 07.12.23, № 05 від 08.12.23, № 06 від 09.12.23, № 07 від 11.12.23, № 08 від 12.12.23, № 09 від 13.12.23, кожна на 1 аркуші;

-договір № 002/24 від 04.01.2024 з ФОП ОСОБА_38 на 2 аркушах з видатковими накладними: № 4 від 01.03.24, № 5 від 02.03.24, № 6 від 04.03.24, № 7 від 05.03.24, кожна на 1 аркуші;

-акт приймання - передачі запасів № 207 від 16.02.24;

-накладна № 1 від 29.01.24;

-акт приймання - передачі запасів № 120 від 30.01.24;

-видаткова накладна № 3 від 12.02.24;

-видаткова накладна № 2 від 12.02.24;

-чорнові записи на А-4 на 13 аркушах;

-платіжне доручення № 36/Д від 03.04.24, довіреність №116, видаткові накладні: № 721 від 23.04.24; № 717 від 17.04.24; № 714 від 15.04.24; №715 від 16.04.24;№ 709 від 08.04.24; № 708 від 05.04.24; №711 від 11.04.24; № 713 від 12.04.24; висновок комісії до довіреності № 116 кожна на 1 аркуші;

-чорнові записи за квітень на 1 аркуші, акт приймання - передачі запасів № 416 від 03.04.24,акт № 439 від 11.04.24, довіреність № 272 від 02.04.24, накладна № 706 від 04.04.24; платіжне доручення № 37/Д від 04.04.24, акт приймання передачі запасів № 438 від 11.04.24, накладні № 707 від 04.04.24, № 705 від 04.04.24, № 700 від 02.04.24, довіреність № 50 від 02.04.24, наряд № 35/Д від 02.04.24, акт приймання передачі запасів № 440 від 12.04.24, накладна № 703 від 04.04.24, довіреність № 150 від 03.04.24, наряд № П/240 від 18.03.24, акт приймання передачі запасів № 441 від 12.04.24, накладна № 704 від 04.04.24, довіреність № 78 від 04.04.24, наряд № П/264 від 01.04.24;

-копія посадової інструкції начальника паливного складу Черкаського гарнізону Дніпровського квартирно-експлуатаційного управління на 5 аркушах договір про повну матеріальну індивідуальну відповідальність на 1 аркуші;

-товаро-транспортні накладні ДП Ліси України філія Петриківського лісового господарства Державного спеціалізованого господарського підприємства у вигляді чеків 6 штук;

-накладна вимога № 45 від 07.11.23 на 1 аркуші в/ч НОМЕР_1 ;

-накладна вимога № 291 від 19.09.23 на 1 аркуші Черкаський гарнізон;

-накладна вимога № 6 від 29.03.23 на 1 аркуші в/ч НОМЕР_1 ;

-акт приймання передачі запасів В/ч НОМЕР_2 , № 435 від 22.06.23;

-акт приймання передачі запасів В/ч НОМЕР_2 , № 439 від 05.07.23;

-акт приймання передачі запасів Дніпровське КЕУ № 73 від 05.07.23;

-відомість щодо забезпечення військових частин твердим паливом в 2023 році на 31 аркуші;

-інвентаризаційний опис матеріальних запасів Дніпропетровського КЕУ від 01.10.23 на 2 аркушах;

-акт списання № 184/05 від 30.05.23 на 1 аркуші, з додатками на 8 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за грудень 2023 року на 6 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за листопад 2023 року на 7 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за жовтень 2023 року на 6 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за вересень 2023 року на 5 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за серпень 2023 року на 4 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за липень 2023 року на 2 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за червень 2023 року на 2 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за травень 2023 року на 2 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за квітень 2023 року на 2 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за березень 2023 року на 3 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за лютий 2023 року на 5 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за січень 2023року на 5 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за березень 2024 року на 4 аркушах;

-чорнові записи на 2 аркушах;

-чорнові записи на 7 аркушах;

-звіт про рух палива на паливному складі за січень 2024 року на 7 аркушах;

-пояснювальна записка, штатний норматив №253 КСЛ ЗСУ від 27.01.22 на 3 аркушах, штатний норматив №261 КСЛ ЗСУ від 10.06.22 на 4 аркушах, штатний розпис працівників паливного складу Черкаського гарнізону КЕВ м. Дніпро;

-пояснювальна записка за 2024 рік, відомості про об`єми робіт паливного складу за 2023 рік, чорнові записи, відомості про об`єми робіт за 2023;

-дорожній лист № 411 від 16.04.24№ 413 від 17.04.24, № 415 від 18.04.24, заявка від 16-19.04.24, дорожній лист № 404 від 11.04.24, №402 від 10.04.24, заявка від 09-11.04.24дорожній лист № 294 від 09.04.24;

-дорожній лист № 283 від 03.04.24, № 286 від 04.04.24, № 290від 05.04.24, заявка 03-05.04.24;

-дорожній лист № 263 від 21.03.24, заявка 21.03.24;

-дорожній лист № 287 від 24.04.24, № 112 від 26.02.24, заявка 26.02-02.03.24;

-дорожній лист № 50 від 19.02.24, заявка 19-24.02.24;

-дорожній лист № 36 від 12.02.24, заявка 12-17.02.24;

-дорожній лист № 27 від 06.02.24, заявка 05-10.02.24;

-дорожній лист № 12 від 29.01.24, заявка 29.01-03.02.24;

-дорожній лист № 4 від 22.01.24, заявка 22-27.01.24;

-дорожній лист № 945 від 16.01.24, заявка 16-21.01.24;

-дорожній лист № 937 від 09.01.24, заявка 08-13.01.24;

-дорожній лист № 929 від 02.01.24, заявка 01-06.01.24;

-дорожній лист № 142 від 11.03.24;

-дорожній лист № 264 від 27.07.23, заявка 27.07.23;

-дорожній лист № 278 від 01.08.23, заявка 01.08.23

-дорожній лист № 297 від 19.07.23, заявка 19.07.23

-дорожній лист № 908 від 25.12.23, заявка 25-30.12.23

-дорожній лист № 840 від 18.12.23, заявка 18-23.12.23

-дорожній лист № 820 від 04.12.23, заявка 04-09.12.23

-дорожній лист № 801 від 27.11.23, заявка 27.11-02.12.23

-дорожній лист № 737 від 20.11.23, заявка 20-25.11.23

-дорожній лист № 621 від 30.10.23, заявка 30-31.11.23, 01-04.12.23

-дорожній лист № 717 від 13.11.23, заявка 13-18.11.23

-дорожній лист № 605 від 23.10.23, заявка 23-28.10.23

-заявка 06-11.11.23, заявка 06-11.1123;

-дорожній лист № 586 від 16.10.23, заявка 16-21.10.23

-дорожній лист № 556 від 09.10.23, заявка 09-14.10.23

-дорожній лист № 484 від 02.10.23, заявка 02-08.10.23

-дорожній лист № 469 від 25.09.23, заявка 25-30.09.23

-дорожній лист № 450 від 18.09.23, заявка 18-23.09.23

-дорожній лист № 436 від 11.09.23, заявка 11-16.09.23

-дорожній лист № 418 від 04.09.23, заявка 04-09.09.23

-дорожній лист № 346 від 28.08.23, заявка 28-01.08.23

-дорожній лист № 329 від 21.08.23, заявка 21-26.08.23

-дорожній лист № 314 від 14.08.23, заявка 14-19.08.23

-дорожній лист № 302 від 10.08.23, заявка 07-12.08.23

-дорожній лист № 295 від 07.08.23, заявка 07-12.08.23

-дорожній лист № 291 від 04.08.23, заявка 31-05.08.23

-дорожній лист № 275 від 31.07.23, заявка 31-05.08.23

-дорожній лист № 258 від 25.07.23, заявка 25-28.07.23

-дорожній лист № 196 від 18.07.23, заявка 18-21.07.23

-дорожній лист № 180 від 11.07.23, заявка 11-14.07.23

-дорожній лист № 24 від 12.06.23;

-накладні про видачу Дніпровським КЕУ твердого палива дрова: за січень 2023 на 128 аркушах; за лютий 2023 на 133 аркушах; за березень 2023 на 86 аркушах; за травень 2023 на 55 аркушах; за червень 2023 на 25 аркушах; за липень 2023 на 50 аркушах; за серпень 2023 на 126 аркушах; за вересень 2023 на 172 аркушах; за жовтень 2023 на 296 аркушах; за листопад 2023 на 285 аркушах; за грудень 2023 на 257 аркушах;

-накладні про видачу Дніпровським КЕУ твердого палива дрова: за січень 2024 на 297 аркушах; за лютий 2024 на 257 аркушах; за березень 2024 на 149 аркушах, за квітень 2024 на 24 аркушах;

-ноутбук ASUS серія Х551С, в корпусі чорного кольору, SN: D9NOCX336621389;

- мобільний телефон марки «Samsung» Gelaxy A10 SN: RZ8NIOM57DD imei1: НОМЕР_3 ; imei2: НОМЕР_4 , з СІМ карткою «ВФ Україна» НОМЕР_5 , із забороною відчуження, розпорядження та користування зазначеним майном до скасування в установленому законом порядку.

Копію ухвали негайно вручити слідчому, прокуророві, власникові майна.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Роз`яснити, що підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Повний текст ухвали складений 6 травня 2024 року.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення29.04.2024
Оприлюднено08.05.2024
Номер документу118860768
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —335/1217/24

Ухвала від 21.05.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Стеценко А. В.

Ухвала від 21.05.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Стеценко А. В.

Ухвала від 10.05.2024

Кримінальне

Запорізький апеляційний суд

Гончар О. С.

Ухвала від 10.05.2024

Кримінальне

Запорізький апеляційний суд

Гончар О. С.

Ухвала від 06.05.2024

Кримінальне

Запорізький апеляційний суд

Гончар О. С.

Ухвала від 29.04.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Стеценко А. В.

Ухвала від 29.04.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Стеценко А. В.

Ухвала від 29.04.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Стеценко А. В.

Ухвала від 29.04.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Стеценко А. В.

Ухвала від 29.04.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Стеценко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні