Рішення
від 08.05.2024 по справі 340/9766/23
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 травня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/9766/23

Кіровоградський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді К.М. Притули, розглянувши в порядку спрощеного провадження без виклику сторін адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Полімерів» (ЄДРПОУ: 39865735, 28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Діброви, 2Б) до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ: 43995486, 25005, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55), Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ: 43005393, 04655, м. Київ, Львіська площа, 8) про визнання протиправними та скасування рішень,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Фабрика Полімерів» звернулось до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Кіровоградській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9605600/39865735 від 28.09.2023, №9605599/39865735 від 28.09.2023, №9605603/39865735 від 28.09.2023, №9605601/39865735 від 28.09.2023 та №9605602/39865735 від 28.09.2023;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати датою подання в Єдиному реєстрі податкових накладних складені позивачем: податкову накладну №3 від 02.08.2023 на суму 38091,98 грн. в т.ч. ПДВ 6348,66 грн.; податкову накладну №4 від 02.08.2023 на суму 130410,00 грн. в т.ч. ПДВ 21735,00 грн.; податкову накладну №5 від 02.08.2023 на суму 20739,60 грн. в т.ч. ПДВ 3456,60 грн.; податкову накладну №9 від 04.08.2023 на суму 17304,00 грн. в т.ч. ПДВ 2884,00 грн.; податкова накладна №16 від 11.08.2023 на суму 100901,40 грн. в т.ч. ПДВ 16816,90 грн.

В обґрунтування своєї позиції позивач посилається на те, що з згідно оскаржуваних рішеннь ГУ ДПС у Кіровоградській області від 28.09.2023 відмовлено в реєстрації податкових накладних, на думку позивача, такі дії відповідача є протиправними, оскільки платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними реєстрацію яких було зупинено.

28 листопада 2023 року ухвалою судді позовну заяву залишено без руху.

07 грудня 2023 року ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністратиного суду відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

22 грудня 2023 року на адресу Кіровоградського окружного адміністративного суду від представника представника ГУ ДПС у Кіровоградській області та ДПС України надійшли відзиви, в яких представник відповідачів вимоги позову не визнає, зазначаючи, що рішення, які були прийняті Комісією регіонального рівня ГУ ДПС у Кіровоградській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є законним та обгрунтованим, оскільки позивачем не було надано необхідних документів.

Розглянувши долучені до справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Фабрика Полімерів» зареєстроване в ЄДРПОУ (код 39865735) 30.06.2015, видами економічної діяльності якого є: 22.22 виробництво тари з пластмас (основний); 38.32 відновлення відсортованих відходів; 22.29 виробництво інших видів пластмас; 22.23 виробництво будівельних виробів із пластмас (а.с.13) та є платником ПДВ з 01.08.2015, що підтверджується копією витягу платника податку на додану вартість (а.с. 14).

03.01.2022 між ТОВ «Фабрика Полімерів» (постачальник) та ТОВ «Простір Торггруп» (покупець) укладено договір поставки виробів з поліетилену №109 (а.с. 55-56).

Відповідно до видаткової накладної №199 від 02.08.2023, рахунку на оплату №199 від 02 серпня 2023, товарно-транспортної накладної від 02.08.2023 позивачем було відвантажено ТОВ «Простір Торггруп» товар - пакети для сміття на суму 38091,98 грн., в т.ч. ПДВ 6348,66 грн (а.с. 57-59).

Позивачем на дату виникнення податкових зобов`язань (даті передачі товару) складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) податкову накладну №3 від 02.08.2023 (а.с.53).

Згідно квитанції від 30.08.2023 №9221686275 податкову накладну №3 від 02.08.2023 доставленодо ДПС України, документ збережено, реєстрація зупинена. Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної вказано наступне: обсяг постачання товару/послуги 3923, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник «D»=1.9036%, «Р»=16803.28, запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.54).

13.09.2023, ТОВ «Фабрика Полімерів» було подано пояснення щодо змісту господарської операції та пакет копій документів (а.с.61-64).

Згідно квитанції №2 від 14.09.2023, повідомлення від 13.09.2023 №3 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, прийнято до розгляду (а.с.65).

Таким чином, на виконання пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, позивачем було направлено до податкового органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, щодо податкової накладної №3 від 02.08.2023, до якого було додано документи, які підтверджували зміст операції між позивачем та ТОВ «Простір Торггруп», за якою позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну, реєстрацію якої зупинено.

28.09.2023 Головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 02.08.2023 за №9605600/39865735, в зв`язку з ненаданням \ частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій еакладній \ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку (а.с.66).

04.10.2023 ТОВ «Фабрика Полімерів» було подано скаргу на рішення комісії регіонального рівня від 28.09.2023 №9605600/39865735 (а.с.67-74).

Згідно квитанції №2 від 05.10.2023, скаргу на рішення комісії регіонального рівня від 28.09.2023 №9605600/39865735 прийнято (а.с.75).

Відповідно до рішення від 12.10.2023 №73180/39865735/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.76).

Щодо реєстрації податкової накладної №4 від 02.08.2023 на суму 130410,00 грн.. в т.ч. ПДВ 21735,00 грн., судом встановлено наступне.

Позивачем, до матеріалів справи додано договір поставки плівки пакувальної від 15 квітня 2016 року №15/04 укладений між ТОВ «Фабрика Полімерів» (продавець) та ТОВ «Південна електротехнічна компанія» (покупець) (а.с. 79-80).

01.12.2019 укладено додаткову угоду про заміну сторони в договорі поставки від 15.04.2016 №15/04, відповідно до якого сторони домовились замінити сторону ТОВ «Південна електротехнічна компанія» на нову ТОВ «Виробниче підприємство «Південна електротехнічна компанія» (а.с.81).

Відповідно до видаткової накладної №200 від 02.08.2023, рахунку на оплату №200 від 02 серпня 2023, позивачем було відвантажено ТОВ «Виробниче підприємство «Південна електротехнічна компанія» товар плівка поліетиленова на суму 130410,00 грн., в т.ч. ПДВ 21735,00 грн (а.с. 82-83).

Позивачем на дату виникнення податкових зобов`язань (даті передачі товару) складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) податкову накладну №4 від 02.08.2023 (а.с.77).

Згідно квитанції від 30.08.2023 №9221690230 податкову накладну №4 від 02.08.2023 доставленодо ДПС України, документ збережено, реєстрація зупинена. Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної вказано наступне: обсяг постачання товару/послуги 3920, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник «D»=1.9036%, «Р»=16803.28, запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.78).

13.09.2023, ТОВ «Фабрика Полімерів» було подано пояснення щодо змісту господарської операції та пакет копій документів (а.с.85-88).

Згідно квитанції №2 від 14.09.2023, повідомлення від 13.09.2023 №1 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, прийнято до розгляду (а.с.89).

Таким чином, на виконання пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, позивачем було направлено до податкового органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, щодо податкової накладної №4 від 02.08.2023, до якого було додано документи, які підтверджували зміст операції між позивачем та ТОВ «Виробниче підприємство «Південна електротехнічна компанія», за якою позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну, реєстрацію якої зупинено.

28.09.2023 Головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 02.08.2023 за №9605599/39865735, в зв`язку з ненаданням \ частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій еакладній \ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку (а.с.90).

03.10.2023 ТОВ «Фабрика Полімерів» було подано скаргу на рішення комісії регіонального рівня від 28.09.2023 №9605599/39865735 (а.с.91-97).

Згідно квитанції №2 від 03.10.2023, скаргу на рішення комісії регіонального рівня від 28.09.2023 №9605599/39865735 прийнято (а.с.98).

Відповідно до рішення від 10.10.2023 №72636/39865735/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.99).

Щодо реєстрації податкової накладної №9 від 04.08.2023 на суму 17304,00 грн.. в т.ч. ПДВ 2884,00 грн., судом встановлено наступне.

17.01.2019 між ТОВ «Фабрика Полімерів» (постачальник) та ТОВ «Петрівка-Хорека» (покупець) укладено договір поставки пакетів для сміття в асортименті №17/0119 (а.с. 102-103).

Відповідно до видаткової накладної №205 від 04.08.2023, рахунку на оплату №203 від 04 серпня 2023, товарно-транспортної накладної від 04.08.2023 позивачем було відвантажено ТОВ «Петрівка-Хорек» товар - пакети для сміття на суму 17304,00 грн., в т.ч. ПДВ 2884,00 грн. (а.с. 105-107).

Позивачем на дату виникнення податкових зобов`язань (даті передачі товару) складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) податкову накладну №9 від 04.08.2023 (а.с.100).

Згідно квитанції від 30.08.2023 №9221685612 податкову накладну №9 від 04.08.2023 доставленодо ДПС України, документ збережено, реєстрація зупинена. Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної вказано наступне: обсяг постачання товару/послуги 3923, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник «D»=1.9036%, «Р»=16803.28, запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.101).

13.09.2023, ТОВ «Фабрика Полімерів» було подано пояснення щодо змісту господарської операції та пакет копій документів (а.с.109-112).

Згідно квитанції №2 від 14.09.2023, повідомлення від 13.09.2023 №2 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, прийнято до розгляду (а.с.113).

Таким чином, на виконання пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, позивачем було направлено до податкового органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, щодо податкової накладної №9 від 04.08.2023, до якого було додано документи, які підтверджували зміст операції між позивачем та ТОВ «Петрівка-Хорек», за якою позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну, реєстрацію якої зупинено.

28.09.2023 Головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 04.08.2023 за №9605603/39865735, в зв`язку з ненаданням \ частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій еакладній \ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку (а.с.114).

03.10.2023 ТОВ «Фабрика Полімерів» було подано скаргу на рішення комісії регіонального рівня від 28.09.2023 №9605603/39865735 (а.с.115-122).

Згідно квитанції №2 від 03.10.2023, скаргу на рішення комісії регіонального рівня від 28.09.2023 №9605603/39865735 прийнято (а.с.123).

Відповідно до рішення від 10.10.2023 №72663/39865735/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.124).

Щодо реєстрації податкової накладної №5 від 02.08.2023 на суму 20739,60 грн.. в т.ч. ПДВ 3456,60 грн., судом встановлено наступне.

01.04.2023 між ТОВ «Фабрика Полімерів» (постачальник) та ТОВ «Хозсервіс» (покупець) укладено договір поставки №01/042023 (а.с. 129-130).

Відповідно до видаткової накладної №201 від 02.08.2023, рахунку на оплату №201 від 02 серпня 2023, товарно-транспортної накладної від 02.08.2023 позивачем було відвантажено ТОВ «Хозсервіс» товар - пакети для сміття на суму 20739,60 грн., в т.ч. ПДВ 3456,60 грн. (а.с. 131, 133, 135).

Позивачем на дату виникнення податкових зобов`язань (даті передачі товару) складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) податкову накладну №5 від 02.08.2023 (а.с.125).

Згідно квитанції від 30.08.2023 №9221629619 податкову накладну №5 від 02.08.2023 доставленодо ДПС України, документ збережено, реєстрація зупинена. Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної вказано наступне: обсяг постачання товару/послуги 3923, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник «D»=1.9036%, «Р»=11295.28, запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.127).

13.09.2023, ТОВ «Фабрика Полімерів» було подано пояснення щодо змісту господарської операції та пакет копій документів (а.с.139-142).

Згідно квитанції №2 від 14.09.2023, повідомлення від 13.09.2023 №4 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, прийнято до розгляду (а.с.143).

Таким чином, на виконання пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, позивачем було направлено до податкового органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, щодо податкової накладної №5 від 02.08.2023, до якого було додано документи, які підтверджували зміст операції між позивачем та ТОВ «Хозсервіс», за якою позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну, реєстрацію якої зупинено.

28.09.2023 Головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 02.08.2023 за №9605601/39865735, в зв`язку з ненаданням \ частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій еакладній \ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку (а.с.145).

04.10.2023 ТОВ «Фабрика Полімерів» було подано скаргу на рішення комісії регіонального рівня від 28.09.2023 №9605601/39865735 (а.с.146-153).

Згідно квитанції №2 від 05.10.2023, скаргу на рішення комісії регіонального рівня від 28.09.2023 №9605601/39865735 прийнято (а.с.154).

Відповідно до рішення від 12.10.2023 №73102/39865735/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.164).

Щодо реєстрації податкової накладної №16 від 11.08.2023 на суму 100901,40 грн.. в т.ч. ПДВ 16816,90 грн., судом встановлено наступне.

01.04.2023 між ТОВ «Фабрика Полімерів» (постачальник) та ТОВ «Хозсервіс» (покупець) укладено договір поставки №01/042023 (а.с. 129-130).

Відповідно до видаткової накладної №213 від 11.08.2023, рахунку на оплату №211 від 11 серпня 2023 року, товарно-транспортної накладної від 11.08.2023 позивачем було відвантажено ТОВ «Хозсервіс» товар - пакети для сміття на суму 100901,40 грн., в т.ч. ПДВ 16816,40 грн. (а.с. 132, 134, 136).

Позивачем на дату виникнення податкових зобов`язань (даті передачі товару) складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) податкову накладну №16 від 11.08.2023 (а.с.126).

Згідно квитанції від 30.08.2023 №9221672412 податкову накладну №16 від 11.08.2023 доставленодо ДПС України, документ збережено, реєстрація зупинена. Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної вказано наступне: обсяг постачання товару/послуги 3923, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник «D»=1.9036%, «Р»=16803.28, запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.128).

13.09.2023, ТОВ «Фабрика Полімерів» було подано пояснення щодо змісту господарської операції та пакет копій документів (а.с.139-142).

Згідно квитанції №2 від 14.09.2023, повідомлення від 13.09.2023 №4 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, прийнято до розгляду (а.с.143).

Таким чином, на виконання пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, позивачем було направлено до податкового органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, щодо податкової накладної №16 від 11.08.2023, до якого було додано документи, які підтверджували зміст операції між позивачем та ТОВ «Хозсервіс», за якою позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну, реєстрацію якої зупинено.

28.09.2023 Головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №16 від 11.08.2023 за №9605602/39865735, в зв`язку з ненаданням \ частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій еакладній \ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку (а.с.144).

04.10.2023 ТОВ «Фабрика Полімерів» було подано скаргу на рішення комісії регіонального рівня від 28.09.2023 №9605602/39865735 (а.с.155-162).

Згідно квитанції №2 від 05.10.2023, скаргу на рішення комісії регіонального рівня від 28.09.2023 №9605601/39865735 прийнято (а.с.163).

Відповідно до рішення від 12.10.2023 №73128/39865735/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.165).

Не погоджуючись з такими діями відповідачів, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.

Порядок адміністрування податку на додану вартість встановлений розділом V Податкового кодексу України (надалі ПК України).

Згідно з пунктом 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статі 201 ПК України).

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

Постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 року затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (надалі - Порядок №1246).

За визначенням, наведеним у пункті 2 Порядку №1246, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 11 Порядку №1246 Після накладення кваліфікованого електронного підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України Про електронні довірчі послуги, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Відповідно до пунктів 12, 13, 14 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

Згідно з пунктом 17 Порядку №1246 у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Пунктом 201.16 статті 201 ПК України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до цієї норми Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11 грудня 2019 р. N 1165 (на зміну Постанови Кабінету міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117), якою затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій визначено як відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 (далі -Порядок № 520).

Пунктом 2 вказаного порядку встановлено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4).

У пункті 5 Порядку № 520 визначений орієнтовний перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9).

Матеріалами справи підтверджується, що позивач надав повідомлення про подання пояснень та копії документів на підтвердження реальності господарських операцій.

Незважаючи на наявні пояснення та копії документів, долучених до пояснень, відповідач прийняв спірні рішення щодо відмови в реєстрації податкових накладних.

З наявних матеріалів справи вбачається, що первинні документи, оформлені позивачем в рамках господарських відносин із контрагентами, копії яких надані разом із поясненнями для прийняття рішення щодо реєстрації податкових накладних, складені у відповідності до вимог законодавства.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом в постановах від 23 жовтня 2018 року у справі №822/1817/18 (адміністративне провадження №К/9901/62472/18), від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18 (адміністративне провадження №К/9901/7590/19), від 02 липня 2019 року у справі №140/2160/18 (адміністративне провадження №К/9901/13662/19).

При юридичній оцінці рішень про відмову в реєстрації податкових накладних суд враховує, що у квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної не було зазначено перелік документів, необхідних для їх реєстрації.

У пункті 70 рішення від 20 жовтня 2011 року «Рисовський проти України» Європейський суд з прав людини (далі також - ЄСПЛ) підкреслив особливу важливість принципу «належного урядування». Він передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. Крім того, ЄСПЛ звертає увагу на те, що на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси.

З врахуванням цієї обставини невідповідність вимог контролюючого органу в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних щодо надання документів правовій визначеності виключала для контролюючого органу можливість прийняття негативного для позивача рішення з підстав невиконання ним вимог.

Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів. Хоча перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначено Порядком № 520, конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.

Загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі не зазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.

З огляду відсутність конкретизації вимог контролюючого органу щодо надання документів (чіткий їх перелік), рішення про відмову в реєстрації податкової накладної не відповідають критерію обґрунтованості, а тому є протиправними.

Правова позиція такого ж змісту щодо застосування вище наведених норм матеріального права вже була висловлена Верховним Судом, зокрема у постановах від 16 квітня 2019 касаційне провадження №К/9901/4895/19 (справа №826/10649/17), від 28 жовтня 2019 року касаційне провадження №К/9901/23858/19 (справа №640/983/19).

При цьому суд наголошує, що під час вирішення даної категорії спорів не підлягають дослідженню та аналізу обставини здійснення господарської операції, її реальність тощо, адже спір стосується виключно дотримання процедури реєстрації ПН в ЄРПН.

Крім цього, здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Така правова позиція вже неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема у постановах від 23 жовтня 2018 року справа№822/1817/18, від 21 травня 2019 року справа №0940/1240/18, від 10 квітня 2020 року справа №819/330/18.

За таких підстав, суд вважає, що позовні вимоги у частині визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Кіровоградській області про реєстрацію\відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9605600/39865735 від 28.09.2023, №9605599/39865735 від 28.09.2023, №9605603/39865735 від 28.09.2023, №9605601/39865735 від 28.09.2023 та №9605602/39865735 від 28.09.2023, є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Щодо позовної вимоги, в якій позивач просить зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, суд зазначає наступне.

Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення).

- неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

За таких обставин та враховуючи той факт, що рішення про відмову в реєстрації податкових накладних визнано судом протиправними, з урахуванням положень пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, а також абзацу 9 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну №3 від 02.08.2023 на суму 38091,98 грн. в т.ч. ПДВ 6348,66 грн.; податкову накладну №4 від 02.08.2023 на суму 130410,00 грн. в т.ч. ПДВ 21735,00 грн.; податкову накладну №5 від 02.08.2023 на суму 20739,60 грн. в т.ч. ПДВ 3456,60 грн.; податкову накладну №9 від 04.08.2023 на суму 17304,00 грн. в т.ч. ПДВ 2884,00 грн.; податкова накладна №16 від 11.08.2023 на суму 100901,40 грн. в т.ч. ПДВ 16816,90 грн. датою їх подання.

Частинами 1 та 2 статті 6 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Статтею 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини передбачено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Так, Європейський суд з прав людини у пункті 50 рішення від 13 січня 2011 року (остаточне) по справі "Чуйкіна проти України" (case of Chuykina v. Ukraine) (Заява № 28924/04) зазначив, що суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює "право на суд", в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21.02.1975 у справі "Голдер проти Сполученого Королівства" (Golder v. the United Kingdom), пп. 2836, Series A № 18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункті 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати "вирішення" спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для п. 1 ст. 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, п. 45, від 10.07.2003, та "Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia), заява № 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II).

В даному випадку, зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначені податкові накладні є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та є належним способом захисту порушеного права.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

На думку суду, позивач надав належні та допустимі докази в обґрунтування заявлених ним позовних вимог щодо визнання протиправним та скасування спірних рішень та зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні, в той час як відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, покладений на них обов`язок доказування правомірності прийняття оскаржуваного рішення з урахуванням вимог, встановлених частиною 2 статті 19 Конституції України та частиною 2 статті 2 КАС України, не виконали.

Що стосується стягнення судових витрат, суд зазначає наступне.

Розподіл судових витрат здійснюється у відповідності до статті 139 КАС України.

Відповідно до частини 1 статті 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

До матеріалів справи додано квитанцію про сплату судового збору у розмірі 26840,00 грн., грн., вказані суми підлягають стягненню на користь позивача.

Керуючись ст.ст. 139, 241-246, 250 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Полімерів» (ЄДРПОУ: 39865735, 28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Діброви, 2Б) до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ: 43995486, 25005, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55), Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ: 43005393, 04655, м. Київ, Львіська площа, 8) про визнання протиправними та скасування рішень - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Кіровоградській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9605600/39865735 від 28.09.2023, №9605599/39865735 від 28.09.2023, №9605603/39865735 від 28.09.2023, №9605601/39865735 від 28.09.2023 та №9605602/39865735 від 28.09.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати датою подання в Єдиному реєстрі податкових накладних складені товариством з обмеженою відповідальністю «Фабрика Полімерів»: податкову накладну №3 від 02.08.2023 на суму 38091,98 грн. в т.ч. ПДВ 6348,66 грн.; податкову накладну №4 від 02.08.2023 на суму 130410,00 грн. в т.ч. ПДВ 21735,00 грн.; податкову накладну №5 від 02.08.2023 на суму 20739,60 грн. в т.ч. ПДВ 3456,60 грн.; податкову накладну №9 від 04.08.2023 на суму 17304,00 грн. в т.ч. ПДВ 2884,00 грн.; податкова накладна №16 від 11.08.2023 на суму 100901,40 грн. в т.ч. ПДВ 16816,90 грн.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Полімерів» за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України судовий збір у сумі 13420,00 грн.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Полімерів» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області судовий збір у сумі 13420,00 грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду К.М. ПРИТУЛА

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.05.2024
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу118900627
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —340/9766/23

Ухвала від 11.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 30.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 18.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 05.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 24.06.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 10.06.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Рішення від 08.05.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

К.М. ПРИТУЛА

Ухвала від 07.12.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

К.М. ПРИТУЛА

Ухвала від 28.11.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

К.М. ПРИТУЛА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні