Постанова
від 07.05.2024 по справі 280/9527/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

07 травня 2024 року м. Дніпросправа № 280/9527/23

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Семененка Я.В. (доповідач),

суддів: Бишевської Н.А., Добродняк І.Ю.,

за участю секретаря судового засідання Поспєлова А.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області

на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 16 січня 2024 року (суддя Сіпака А.В.) у справі №280/9527/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Дружба Прогресс» до Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

в с т а н о в и В :

Товариства з обмеженою відповідальністю «Дружба Прогресс» звернулося до суду з позовом, в якому просило:

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області, яка приймає рішення про за №30963/6/08-01-04-05-03 від 24.11.2022 щодо можливості своєчасного виконання платником податків - ТОВ "ДРУЖБА ПРОГРЕСС" своїх податкових обов`язків;

зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області постановити рішення щодо неможливості своєчасного виконання платником податків - ТОВ "ДРУЖБА ПРОГРЕСС" своїх податкових обов`язків.

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилався на те, що відповідно до положень підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225, позивачем подано до відповідача заяву про неможливість виконання платником податків податкових обов`язків. До заяви були подані документи, які підтверджують обставини, наведені у заяві, та вказують на неможливість виконання податкових обов`язків внаслідок воєнного стану та бойових дій на територій, на якій перебуває підприємство. За результатом розгляду заяви та долучених документів відповідачем прийнято рішення №30963/6/08-01-04-05-03 від 24.11.2022 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку. Позивач не погоджувався з таким рішенням відповідача, вважав його незаконним, протиправним, що підлягає скасуванню, оскільки воно було прийнято без аналізу зазначених позивачем підстав неможливості виконання податкових обов`язків та без належного обґрунтування висновку щодо можливості виконання підприємством свого податкового обов`язку.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 16 січня 2024 року

позов задоволено.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з необгрунтованості оскаржуваного рішення контролюючого органу, а також з наявності підстав, визначених наказ Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225, для визнання неможливості виконання платником податків податкових обов`язків. Такі висновки суд обгрунтував тим, що позивачем було надано контролюючому органу докази неможливості виконання податкових обов`язків через втрату (знищення) первинних документів, комп`ютерного обладнання, через те, що підприємство знаходиться на території, на якій ведуться бойові дії. У свою чергу, як зазначив суд, вказані обставини, у відповідності до наказу Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225, є підставою для прийняття рішення про неможливість виконання платником податкових обов`язків.

Не погодившись з рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення норм матеріального права, неповне з`ясування обставин справи, просить рішення суду скасувати та прийняти нову постанову про відмову в задоволенні позову. Обгрунтовуючи вимоги апеляційної скарги, відповідач фактично посилається на те, що податковою адресою позивача є м.Запоріжжя де бойові дії не ведуться; згідно інформації з ЄРПН та інших податкових баз позивачем здійснюється господарська діяльність: придбавається та реалізується товар, приймаються на роботу працівники, подається податкова звітність. Відповідач зазначає, що фактично приводом для подання заяви про неможливість виконання платником податків податкових обов`язків став факт знищення нерухомо майна, під час обстрілу, яке знаходиться за адресою: Запорізький район с.Комишуваха вул.Горького, буд.1-а , та в якому, згідно поданого повідомлення, позивач орендував офіс. З цього приводу відповідач звертає увагу на те, що позивачем не було надано доказів того, що внаслідок ворожого обстрілу були знищені (втрачені) первинні документи, комп`ютерне обладнання. Зазначає відповідач і про те, що згідно поданих документів нерухоме майно було зруйновано 11.05.2022, в той же час позивачем подано повідомлення за формою 20-ОПП «Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність» про наявність у нього офісу за вказаною адресою лише 22.09.2022, тобто після руйнування цього об`єкту. Наявна у податкового органу інформація, як зазначає відповідач, свідчить і про те, що за вказаною адресою нерухомого майна в один день (01.03.2022) різними суб`єктами господарювання укладено ще 46 договір оренди офісних приміщень.

У відзиві на апеляційну скаргу позивач просить рішення суду першої інстанції залишити без змін з огляду на його законність та обгрунтованість.

Перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції, в межах доводів апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з таких підстав.

Встановлені судом першої інстанції обставини справи свідчать про те, що 29.09.2022 ТОВ "ДРУЖБА ПРОГРЕСС" звернулося до ГУ ДПС у Запорізькій області з заявою про відсутність можливості виконання податкових обов`язків, в якій просило прийняти рішення щодо неможливості своєчасного виконання ТОВ "ДРУЖБА ПРОГРЕСС" податкових зобов`язань, а саме: подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 1 - 2 квартали 2022 року, подання податкової декларації з податку на додану вартість за лютий - червень 2022 року, нарахування та сплати грошових зобов`язань з суми заробітної плані за лютий - вересень 2022 року по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, військовому збору з суми заробітної плати за лютий по вересень 2022 року, податку на доходи фізичних осіб, нарахування та сплати єдиного податку четвертої групи за 1 - 2 квартали 2022 року.

19.10.2022 ГУ ДПС у Запорізькій області прийнято попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку №26860/6/08-01-04-05-03, яким, у зв`язку з недостатністю документів, що підтверджують неможливість виконання платником податків податкових обов`язків, позивачу запропоновано надати: документи, які встановлюють причинно-наслідковий зв`язок між зазначеними в заяві обставинами та безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника, та підтверджують неможливість платника податків юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента, згідно з переліком документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2022 за №967/38303.

Листом від 04.11.2022 №ДрПр 02/04/11 ТОВ "ДРУЖБА ПРОГРЕСС" надано відповідь на попереднє рішення, а також додаткові документи.

24.11.2022 контролюючим органом прийнято рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку №30963/6/08-01-04-05-03 (а.с.84-85), яким позивача визнано таким, що має можливість своєчасного виконання свого податкового обов`язку.

В якості підстави для прийняття зазначеного рішення вказано таке:

"Зі змісту заяви не встановлено причинно-наслідковий зв`язок між зазначеними в ній обставинами та безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та неможливістю виконання ним податкового обов`язку щодо подання звітності, сплати податків та зборів, зазначених в заяві.

Податкова адреса платника м. Запоріжжя. Дані Єдиного реєстру податкових накладних свідчать про здійснення фінансово-господарської діяльності. На балансі підприємства знаходиться майно, яке є об`єктом оподаткування та джерелом для сплати податків і зборів.

До заяви не додані документи, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента, згідно з Переліком документів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року № 225, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 серпня 2022 року за №967/38303, зокрема, але не виключно:

- Документ, що підтверджує відсутність коштів на банківських рахунках платника податків (виписка з рахунків клієнта банку на дату подання до банку розрахункового документа на сплату податків).

- Документ або повідомлення банку (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення роботи банку або його відокремлених підрозділів та/або платіжних систем у зв`язку із введенням воєнного стану.

- Копії платіжних доручень (розрахункових інших документів щодо ініціювання переказу коштів) або скриншотів (знімку екрану) платника податків на плату узгоджених сум грошових зобов`язань, податкового боргу, поданих до банку, що залишилися невиконаними, оскільки кошти не були зараховані до бюджету у зв`язку з відключенням банку від системи електронних платежів або порушеннями у роботі системи авторизації банку.

- Документ або повідомлення (вказується посилання па офіційну сторінку банку, де розміщено таке повідомлення), що підтверджує вимушене призупинення роботи головних управлінь Казначейства у зв`язку з введенням воєнного стану.

- Повідомлення, що підтверджує аварійне (незаплановане) відключення постачання електроенергії в умовах воєнного стану, суб`єкта господарювання до сфери обслуговування якого належить таке підприємство, зокрема скріншот повідомлення в месенджер (Viber? Telegram тощо) і мобільних додатках.

- Документ, що підтверджує вимушене відключення надання послуг глобальної мережі інтернет, пов`язане з введенням воєнного стану, що унеможливило надання податкової звітності в електронній формі (інформаційне повідомлення інтернет-провайдера)".

Не погодившись із правомірністю прийнятого рішення, позивач оскаржив його в адміністративному порядку до ДПС України. Рішенням ДПС України від 25.08.2023 №24750/6/99-00-06-02-01-06 залишено без змін рішення ГУ ДПС у Запорізькій області щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку №30963/6/08-01-04-05-03 від 24.11.2022, а скаргу без задоволення.

Вказані обставини стали підставою звернення з позовом до суду.

За наслідками перегляду справи суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити таке.

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 №2260-IX (далі - Закон №2260-IX), який набрав чинності 27.05.2022, внесено зміни, зокрема, до пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, установлено особливості справляння податків і зборів.

Так, згідно з підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (у редакції Закону №2260-IX), у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

06.09.2022 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225, яким затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження» (далі - Порядок №225).

Пунктом 3 розділу ІІ Порядку №225 передбачено подання заяви та підтверджуючих документів для прийняття рішення про неможливість виконання платником податків своїх податкових обов`язків.

Згідно з частиною 1 розділу ІІ Порядку №225 підставами неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є:

1) втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;

2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;

3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень;

4) можливість витоку інформації щодо обсягів та місць зберігання пального або спирту етилового та їх знищення надалі внаслідок складання та реєстрації акцизних накладних, та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо (виключно в частині виконання визначених цим абзацом обов`язків);

5) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову та фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу, може бути пов`язана з такими обставинами:

посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи;

юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи.

6) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження / знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації;

7) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.

У спірному випадку позивачем до відповідача подано заяву про неможливість виконання платником податків своїх податкових обов`язків фактично з підстав передбачених п.1, 6,7 частини 1 розділу ІІ Порядку №225.

Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Порядку №225 обов`язок доведення щодо можливості чи неможливості платником податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок покладається на контролюючий орган. Контролюючий орган встановлює причинно-наслідковий зв`язок між обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), що сталися в результаті збройної агресії Російської Федерації, безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та можливістю виконання ним податкового обов`язку станом на дату, на яку припадає граничний термін виконання такого обов`язку, та керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає вмотивоване рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (далі - Рішення) за формою, що додається.

У спірному випадку відповідачем було реалізовано свої повноваження та було прийнято Попереднє рішення, яким запропоновано позивачу надати додаткові документи, які встановлюють причинно-наслідковий зв`язок між зазначеними в заяві обставинами та безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та підтверджують можливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, окремого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента, згідно з переліком документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225.

За результатами розгляду поданих документів контролюючим органом зроблено висновок про можливість виконання позивачем податкових обов`язків. Загальний висновок контролюючого органу, виходячи із змісту оскаржуваного рішення, зводиться до не встановлення причинно-наслідкового зв`язку між зазначеними в ній обставинами та безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та можливістю виконання ним податкового обов`язку. До заяви не додані документи, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента, згідно з Переліком документів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року № 225, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 серпня 2022 року за №967/38303,

Фактично такий висновок контролюючого органу, з огляду на встановлені обставвни справи, грунтується на тому, що позивач має виробничі потужності не лише на території, яку включено до територій, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій. Так позивач має податкову адресу в м.Запоріжжі; має рухоме та нерухоме майно на територіях, на яких бойові дії не ведуться; має два офіси в м.Запоріжжі; в період з 24.02.2022 по день звернення із заявою позивач здійснює підприємницьку діяльність (придбаває та реалізує товари/послуги); приймає на роботу працівників. Вказані обставини, за позицією контролюючого органу, не дають підстав для висновку про неможливість виконання позивачем своїх податкових обов`язків.

Погоджуючись з такою позицією контролюючого органу, суд апеляційної інстанції виходить з того, що основною метою запровадженої правової процедури щодо встановлення неможливості виконання платником податкових обов`язків, є убезпечення платників податків, які постраждали від збройної агресії російської федерації він негативних наслідків у зв`язку із об`єктивною неможливістю виконати свої податкові обов`язки щодо своєчасного подання звітності, сплати податків, тощо. У свою чергу, для звільнення платника від виконання податкових обов`язків обставини неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку повинні бути реальними та об`єктивними, а не формальними.

З цього приводу слід зазначити те, що фактично в обгрунтування заяви про неможливість виконання податкових обов`язків позивач посилався на те, що з початком воєнної агресії проти України Товариством було прийнято рішення про зміну фактичного знаходження та переїзду поза межі міста Запоріжжя задля збереження майна, комп`ютерної техніки, документів бухгалтерського та первинного обліку, архівів тощо. З цією метою 01.03.2022 Товариством було укладено з КП «Лідер» договір суборенди відповідно до якого позивачу в користування передано офіс за адресою: Запорізький район с.Комишуваха вул.Горького, буд.1-а, до якого була перевезена первинна документація та комп`ютерна техніка. В подальшому, 11.05.2022 внаслідок ракетного удару, було пошкоджено та знищено нерухоме майно за вказаною адресою, у тому числі і приміщення, в якому орендувало офіс Товариство. В результаті чого Товариство втратило первинні документи, комп`ютерне обладнання, необхідні для виконання податкових обов`язків, в частині, зокрема, подання звітності.

Оцінюючи такі підстави для прийняття рішення про неможливість виконання податкових обов`язків, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити таке.

Так, викликає сумнів доцільність, ураховуючи задекларовану мету, рішення про зміну фактично знаходження Товариства з м.Запоріжжя на Запорізький район с.Комишуваха вул.Горького, буд.1-а , оскільки вказана територія знаходиться в безпосередній близькості до лінії фронту, у зв`язку з чим і була віднесена до територій, на яких ведуться воєнні (бойові) дії.

З цього приводу, визначаючи фактичне перебування Товариства за вказаною адресою, суд апеляційної інстанції встановив те, що повідомлення за формою 20-ОПП «Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність» позивач про наявність у нього офісу за вказаною адресою подав контролюючому органу лише 22.09.2022, в той час як договір суборенди, як стверджує позивач. був укладений 01.03.2022.

У свою чергу, у відповідності до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588, повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність за формою №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку.

Також, судом апеляційної інстанції не було встановлено фактів оплати позивачем орендної плати, що прямо передбачено розділом 5 Договору суборенди.

Крім цього, на підтвердження своєї заяви позивачем було надано контролюючому органу Акт комісійного обстеження об`єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії рф від 11.07.2022.

З акту обстеження вбачається, що нерухоме майно за адресою Запорізький район с.Комишуваха вул.Горького, буд.1-а має декілька об`єктів, які були пошкодженні в тій чи іншій мірі.

В той же час, позивачем не надано доказів того, в якому з об`єктів нерухомості (виходячи з технічної документація, що відображена в Акті обстеження) знаходиться приміщення, яке орендувалось позивачем як офіс. Вказане унеможливлює дослідження тих пошкоджень та руйнувань, які за позицією позивача призвели до зниження первинної документації та комп`ютерної техніки. Більш того, у вказаному Акті не зазначено про знищення будь-якої документації чи комп`ютерного обладнання.

З огляду на вказані обставини судом 09.04.2024 (а.с.197) винесено ухвалу та запропоновано позивачу надати пояснення та докази з приводу встановленого судом.

Вказана ухвала суду була направлена та доставлена позивачу, але будь-яких пояснень та доказів, з приводу вказаних обставин, позивачем суду надано не було.

Отже, позивачем не було доведено визначених ним обставин, які стали підставою звернення до контролюючого органу із заявою про неможливість виконання податкових обов`язків.

Сам факт посилання позивача на те, що ним орендувався офіс на території, яка віднесена до територій на яких ведуться воєнні (бойові) дії, не може бути достатньою підставою для прийняття контролюючим органом рішення про неможливість виконання платником податкових обов`язків, оскільки обставини неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку повинні бути реальними та об`єктивними, а не формальними.

Також суд апеляційної інстанції приймає до уваги і аргументи контролюючого органу, які стосувалися того, що після 24 лютого 2022 року позивач здійснює підприємницьку діяльність, придбаває та реалізує товар/послуги, приймає на роботу працівників, оскільки вказані обставини, в сукупності з вищенаведеними, спростовують твердження позивача про неможливість виконання ним податкових обов`язків.

Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, суд апеляційної інстанції не погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що встановлені у цій справі обставини свідчать про неможливість виконання позивачем своїх податкових обов`язків.

З цих підстав суд апеляційної інстанції вважає за необхідне апеляційну скаргу задовольнити, рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нову постанову про відмову в задоволенні позову.

На підставі викладеного, керуючись п.2 ч.1 ст.315, ст.ст.317, 321, 322, 325 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області - задовольнити.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 16 січня 2024 року у справі №280/9527/23 - скасувати та прийняти нову постанову.

В задоволенні позову Товариству з обмеженою відповідальністю «Дружба Прогресс» - відмовити.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку у випадках та строки, передбачені ст.ст.328, 329 КАС України.

Вступну та резолютивну частину проголошено 07.05.2024

Повне судове рішення складено 08.05.2024

Головуючий - суддя Я.В. Семененко

суддя Н.А. Бишевська

суддя І.Ю. Добродняк

Дата ухвалення рішення07.05.2024
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу118903585
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —280/9527/23

Постанова від 07.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Постанова від 07.05.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 09.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 20.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Ухвала від 24.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

Рішення від 16.01.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

Ухвала від 20.11.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сіпака Андрій Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні