Постанова
від 19.10.2010 по справі 2а-4393/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 жовтня 2010 р. № 2а-4393/10/1370

Львівський окружний адмін істративний суд в складі

Головуючого - судді - Качур Р.П.

За участю секретаря судов ого засідання - Под ібки М.З.

ТзОВ "Сільпо-55"

до ДПІ у Залізничному р-ні м.Л ьвова

Державна податков а інспекція у м.Львові

про про скасування податково го повідомлення-рішення ,

Представника позивача С амолюка М.В.,

представника відповідача 1 Мусійчук А.О.,

ВСТАНОВИВ:

21 травня 2010 року Товариств о з обмеженою відповідальніс тю «Сільпо-55»звернулося до Ль вівського окружного адмініс тративного суду із адміністр ативним позовом до Державної податкової інспекції у Залі зничному районі м. Львова про скасування податкового пові домлення-рішення № 0006091502/0 від 19.08.2 009 р., до Державної податкової і нспекції у м. Львові про скасу вання податкового повідомле ння-рішення № 0006091502/2/2924 від 13. 02.2010 року, податкового повідомл ення-рішення № 0006091502/3/4119 від 03.03.2010 року.

Позовні вимоги обґрунтова но безпідставністю прийнятт я вказаних податкових повідо млень-рішень та відсутністю завищення податкового креди ту з податку на додану вартіс ть на загальну суму 29 589 грн., та в ідповідно відсутністю заниж ення податкового зобов' яза ння, яке підлягає сплаті до бю джету на загальну суму 29 589 грн.

У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і з підстав викладених у позо вній заяві, просить позов зад овольнити.

У судовому засіданні предс тавниками відповідача 1 та ві дповідача 2 подано заперечен ня на позовну заяву, в яких вон и проти позову заперечують, в казують що позивачем порушен о п.п. 7.2.6 п. 7.2, п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону У країни «Про податок на додан у вартість», в зв' язку з чим в инесено оспорюванні податко ві повідомлення-рішення. Про сять в задоволенні позову ві дмовити повністю.

Суд, розглянув матеріали с прави, заслухав пояснення пр едставників сторін, дослідив та оцінив докази, які мають зн ачення для справи в їх сукупн ості та встановив наступне.

31.07.2010 року Державною податк овою інспекцією у Залізнично му районі м. Львова проведено невиїзну документальну (кам еральну) перевірку податково ї декларації з податку на дод ану вартість, за результатам и якої складено Акт № 1810/15-2/333 59114 від 31.07.2009 р. (далі Акт перев ірки). Перевірку проведено зг ідно поданого ТзОВ «Сільпо 55» додатку 5 «Розшифровка подат кових зобов' язань та податк ового кредиту в розрізі конт рагентів».

На підставі вищенаведеног о Акту перевірки, відпові дачем 1 винесено податкове по відомлення-рішення № 000609152/0 від 19.08.2009 року, яким визначено подат кове зобов' язання з податку на додану вартість в сумі 31068 г рн., у тому числі за основним п латежем 29589 грн., та штрафними (ф інансовими) санкціями 1479 грн.

ТзОВ «Сільпо-55»не погодилос я із донарахуванням податков ого зобов' язання та підстав ами для його донарахування, в зв' язку з чим 14 вересня 2009 рок у за № 1368 оскаржило до ДПІ у Зал ізничному районі м. Львова по даткове повідомлення-рішенн я від 19.08.2009 року № 0006091502/0. Рішенням про результати розгляду перв инної скарги ДПІ у Залізничн ому районі . Львова від 12.11.2009 рок у № 30462/10/25-005/264 залишено без змін по даткове повідомлення-рішенн я від 19.08.2009 року № 0006091502/0 видане ДПІ у Залізничному районі м. Льво ва, скаргу ТзОВ «Сільпо-55»зали шено без задоволення.

З рішенням про результати р озгляду первинної скарги ДПІ у Залізничному районі м. Льво ва від 12.11.2009 року № 30462/10/25-005/264, позива ч не погодився та звернувся з повторною скаргою до ДПІ у м. Львові. Згідно з рішенням ДПІ м. Львові від 21.01.2010 року № 1012/10/25-005/411 п ро результати розгляду повто рної скарги оскаржуване пові домлення-рішення № 0006091502/0 від 19 с ерпня 2009 року залишено без змі н, а скаргу без задоволення. У зв' язку з тим, що ТзОВ «Сільп о-55»як великого платника пода тку переєстровано з ДПІ у Зал ізничному районі м. Львова на облік ДПІ у м. Львові, ДПІ у м. Л ьвові керуючись тим самим ак том перевірки № 1810/15-2/33359114 від 31.07.2009 р . видало податкове повідомле ння-рішення від 13.02.2010 року № 0006091502/2 /2924 яким визначено податкове з обов' язання з податку на до дану вартість в сумі 31068 грн., у т ому числі за основним платеж ем 29589 грн., та штрафними (фінанс овими) санкціями 1479 грн.

Не погоджуючись з вище зазн аченим рішенням ДПІ у м. Львов і, позивач звернувся з повтор ною скаргою до ДПА у Львівськ ій області. Згідно з рішенням ДПА у Львівській області від 23.02.2010 року № 3972/10/25-005/156 про результат и розгляду повторної скарги оскаржуване податкове повід омлення-рішення ДПІ у Залізн ичному районі м. Львова № 0006091502/0 в ід 10.08.2009 року та рішення ДПІ у м. Л ьвові від 21.01.2010 року № 1012/10/25-005/411 року залишено без змін. На підстав і цього ДПІ у м. Львові видало податкове повідомлення-ріше ння від 03.03.2010 року № 0006091502/3/4119, яким по вторно визначено податкове з обов' язання з податку на до дану вартість в сумі 31068 грн., у т ому числі за основним платеж ем 29589 грн., та штрафними (фінанс овими) санкціями 1479 грн.

З рішенням про результати р озгляду повторної скарги ДПА у Львівській області від 23.02.2010 року № 3972/10/25-005/156 позивач не погоди вся та подав 03.03.2010 року скаргу д о ДПА України. Проте рішенням ДПА України від 06.05.2010 року зали шено без змін податкове пові домлення-рішення від 19.08.2009 року № 0006091502/0 видане ДПІ у Залізнично му районі м. Львова, податкове повідомлення-рішення від 13.02.20 10 року № 0006091502/2/2924 ДПІ у м. Львові, рі шення ДПА у Львівській облас ті від 23.02.2010 рроку, податкове по відомлення-рішення ДПІ в м. Ль вові від 03.03.2010 року № 0006091502/3/4119 ДПІ у м . Львові, а скаргу без задоволе ння.

Як вбачається з Акту пе ревірки, відповідачем встано влено порушення позивачем пп . 7.2.6. п.7.2., пп. 7.5.1. п. 7.5. ст.7 Закону Укра їни «Про податок на додану ва ртість»від 03.04.1997р. №168/97-ВР (із змін ами та доповненнями), а саме за вищення податкового кредиту з податку на додану вартість на загальну суму ПДВ - 29 589 грн ., та відповідно заниження под аткового зобов' язання, яке підлягає сплаті до бюджету н а загальну суму 29 589 грн.

Вказане порушення, встанов лене відповідачем, полягає у включенні позивачем до скла ду податкового кредиту подат кової декларації за червень 2009 року податкових накладних минулих періодів (2007-2008 рр.) на за гальну суму 29 589 грн. а саме:

ТОВ «АЛТА-ФРОСТ»і.п.н. 330518526583, п/н № РН-0002503 від 07.05.2008 р. № 126 на суму ПДВ 185,03 грн., ТОВ «НОВА СПРАВА»і.п.н. 319629007018, п/н від 01.06.2007 р. п/з на суму ПДВ 17,15 грн., ТОВ «БЕЛАДЖИО ТОРГОВ ИЙ ДІМ ЛЬВІВ»і.п.н. 336586813070, п/н ві д 25.01.2008 р. № 74 на суму ПДВ 393,98 грн., ТОВ «ОПТИС-К» і.п.н. 339855507014, п/н від 01.01.2008 р . п/з на суму ПДВ 44,6 грн., ЗАТ «Нов а лінія» і.п.н. 307288826516, п/н від 20.12.2008 р. чеки на суму ПДВ 9,08 грн., ТОВ «Ел ектроконтакт-Захід» і.п.н. 2327244130 72, п/н від 05.04.2007 р. № 126 на суму ПДВ 952,61 г рн., ТОВ «Бізнес-Клас Торгов ий Дім»і.п.н. 322617813061, п/н від 30.03.2007 р . № 133 на суму ПДВ 11,92 грн., ПІІ «ВАР С»і.п.н. 237081026108, п/н від 16.01.2007 р. № 336 на с уму ПДВ 248,05 грн., ТОВ «Новий Прое кт-Захід»і.п.н. 351015513058, п/н від 16.10.2008 р . № 297 на суму ПДВ 144,77 грн., МП ПТП «Е дельвейс»і.п.н. 138080313233, п/н від 24.03.2008 р. № 1882877 на суму ПДВ 2,81 грн., ТОВ «ГО РФОПАК»і.п.н. 314721122184, п/н від 04.11.2008 р. № 725 на суму ПДВ 192,57 грн., ППТД «Соло дкий світ»і.п.н. 350547202285, п/н від 21.10.2008 р. № 53, 63 на суму ПДВ 346,18 грн., ПП О СОБА_4 і.п.н. НОМЕР_1, п/н від 25.01.2008 р. № 7 на суму ПДВ 323,51 грн., ТОВ « Закарпатська фруктова компа нія»і.п.н. 346762207010, п/н від 02.09.2008 р. № 1363, 143 7 на суму ПДВ 533,31 грн., ПП «Б.В.В. Те рен-Торг»і.п.н. 303268207018, п/н від 29.12.2008 р . № 827, 1112, 875, 900, 1161, 1227 на суму ПДВ 7504,99 грн. , Закарпатська продовольча г рупа і.п.н. 313269907095, п/н від 24.06.2008 р. № 58885, 56199 на суму ПДВ 358,94 грн., ТОВ «Влад » і.п.н. 221026607140, п/н від 22.08.2008 р. № 1448 на су му ПДВ 1528,80 грн., ТОВ «Закарпатсь ка фруктова компанія»і.п.н. 346762 207010, п/н від 03.11.2008 р. № 1363 на суму ПДВ 332 грн., ПЕТРУЦАЛЕК і.п.н. 306468115429, п/н в ід 05.09.2008 р. № НН-0007681 на суму ПДВ 2362,15 гр н., ПП ВКФ «Трейтд-Пак»і.п.н. 3280303171 65, п/н від 04.11.2008 р. № 3972 на суму ПДВ 326,67 грн., ПП «Б.В.В. Терен-Торг»і.п.н. 303268207018, п/н від 29.11.2008 р. № 827 на суму ПДВ 302,39 грн., ДП «САВСЕРВІС КАРПАТИ »і.п.н. 303874513031, п/н від 29.12.2008 р. № 582020 на су му ПДВ 1537,21 грн., Закарпатська пр одовольча група і.п.н. 313269907095, п/н в ід 22.03.2007 р. № 783 на суму ПДВ 1300,31 грн., Т ОВ «Чистий Світ-К»і.п.н. 303697726548, п/н від 30.12.2008 р. № 21767 на суму ПДВ 120,91 грн ., Закарпатська продовольча г рупа і.п.н. 313269907095, п/н від 24.06.2008 р. № 55206 н а суму ПДВ 180,74 грн., ПП «Б.В.В. Тере н-Торг» і.п.н. 303268207018, п/н від 16.07.2008 р. № 3544 на суму ПДВ 1404,38 грн., ТОВ «Укрм орепродукт»і.п.н. 314668026541, п/н від 16. 09.2008 р. № 19777 на суму ПДВ 11,25 грн., ТОВ « Закарпатська фруктова компа нія»і.п.н. 346762207010, п/н від 29.10.2008 р. № 1334 н а суму ПДВ 266,66 грн., ТОВ «Сільпо-2 9»і.п.н. 326254217168, п/н від 09.08.2007 р. № 7601 на су му ПДВ 79,74 грн., ТОВ «Екватор ЛД» і.п.н. 351514805645, п/н від 01.12.2008 р. № 254 на сум у ПДВ 2041,14 грн., ТОВ «Чистий Світ- К»і.п.н. 303697726548, п/н від 01.12.2008 р. № 13669 на с уму ПДВ 76,90 грн., ОКП ЛОР «БТІ та Е О»і.п.н. 033485213071 , п/н від 03.10.06 на суму П ДВ 330,76 грн, ТОВ «Трімекс»і.п.н. 20808 0713058, п/н від 18.08.2008 р. № 50747 на суму ПДВ 2 5,80 грн., ТОВ «Трімекс»і.п.н. 208080713058, п /н від 04.09.2008 р. № 50831 на суму ПДВ 29,77 гр н., ТОВ «Тема-Закарпаття»і.п.н. 344179007014, п/н від 26.12.2008 р. № 58995, 59088, 59032, 57950, 57944, 57943 , 57942 на суму ПДВ 4572,95 грн., ТОВ «Тема -Закарпаття»і.п.н. 344179007014, п/н від 10 .10.2008 р. № 45144 на суму ПДВ 138,64 грн., ТОВ «Тема-Закарпаття»і.п.н. 344179007014, п/ н від 26.11.2008 р. № 53298 на суму ПДВ 933,05 гр н., ПП ОСОБА_5 і.п.н. НОМЕР_2 , п/н від 29.11.2008 р. № 8761 на суму ПДВ 246 г рн.

Згідно з викладеним у Акті перевірки висновк ом, відповідачем зазначено, щ о відповідно до п.п. 7.2.3 п. 7.2 статт і 7 Закону України «Про подато к на додану вартість», податк ова накладна складається у м омент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох п римірниках, оригінал якої на дається покупцю, копія залиш ається у продавця товарів (ро біт, послуг). Відтак, відповіда чем зроблено висновок про те , що податкова накладна має бу ти отримана покупцем у звітн ому періоді, на який припадає дата виникнення податкових зобов'язань продавця (правил а визначення дати виникнення податкових зобов'язань вста новлені пунктом 7.3 статті 7 Зак ону України «Про податок на д одану вартість»).

Також ДПІ у Залізничному р айоні м. Львова зазначає, що у разі відмови з боку постачал ьника товарів (послуг) надати податкову накладну або при п орушенні ним порядку її запо внення отримувач таких товар ів (послуг) має право додати до податкової декларації за зв ітний податковий період заяв у зі скаргою на такого постач альника, яка є підставою для в ключення сум цього податку д о складу податкового кредиту . До заяви додаються копії тов арних чеків або інших розрах ункових документів, що засві дчують факт сплати податку в наслідок придбання таких тов арів (послуг) (підпункт 7.2.6 пунк ту 7.2. статті 7 Закону про ПДВ).

Із вказаного законодавчог о положення ДПІ у Залізнично му районі м. Львова робить вис новок про те, що тільки таке зв ернення дає право отримувачу товарів (послуг) на включення сплачених постачальнику сум податку на додану вартість д о складу податкового кредиту . Законом не передбачено можл ивості для платника приймати самостійне рішення щодо від строчення реалізації своїх п рав на отримання податкового кредиту після настання дати виникнення права на податко вий кредит. Тобто, якщо на дату виникнення права на податко вий кредит (в тому числі і в ча стині окремих сум податку), пл атник таким правом не скорис тався, вважається, що ним прий нято рішення не формувати по датковий кредит з використан ням зазначених сум податку.

Разом з тим, відповідно до п . п. 7.7.1 п. 7.7 ст. 7 Закону України «Пр о податок на додану вартість »сума податку, що підлягає сп латі (перерахуванню) до бюдже ту або бюджетному відшкодува нню, визначається як різниця між сумою податкового зобов ' язання звітного податково го періоду та сумою податков ого кредиту такого звітного періоду. При позитивному зна ченні суми, розрахованої згі дно з п.п. 7.7.1 цього пункту, така с ума підлягає сплаті (перерах уванню) до бюджету у строки, вс тановлені законом для відпов ідного податкового періоду. При від' ємному значенні сум и, розрахованої згідно з п. п. 7.7 .1 цього пункту, така сума врах овується у зменшення суми по даткового боргу з цього пода тку, що виник за попередні под аткові періоди (у тому числі р озстроченого або відстрочен ого відповідно до закону), а пр и його відсутності - зарахов ується до складу податкового кредиту наступного податков ого періоду.

Згідно з п.п. 7.7.2 ст. 7 Зак ону, якщо у наступному податк овому періоді сума, розрахов ана згідно з п.п. 7.7.1 цього пункт у, має від' ємне значення, то: а) бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від' ємного значення, яка дорівню є сумі податку, фактично спла ченій отримувачем товарів (п ослуг) у попередніх податков их періодах постачальникам т аких товарів (послуг); б) залиш ок від' ємного значення післ я бюджетного відшкодування в ключається до складу податко вого кредиту наступного пода ткового періоду.

Тобто з наведених пол ожень Закону вбачається, що п латник податків має право на бюджетне відшкодування стос овно тієї суми ПДВ, яка фактич но сплачується у будь-якому п опередньому податковому пер іоді. Зокрема, це узгоджуєтьс я з визначенням бюджетного в ідшкодування, наведеним у п. 1. 8 Закону «Про податок на додан у вартість», а саме бюджетне в ідшкодування - це сума, що пі длягає поверненню платнику п одатку з бюджету у зв' язку з надмірною сплатою податку у випадках, визначених цим Зак оном.

Відповідно до п.п. 4.4.1 ст . 4 Закону «Про порядок погашен ня зобов' язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами» у разі, коли норма закону чи ін шого нормативно-правового ак ту, виданого на підставі зако ну, або коли норми різних зако нів чи різних нормативно-пра вових актів припускають неод нозначне (множинне) трактува ння прав та обов' язків плат ника податків або контролююч их органів, внаслідок чого є м ожливість прийняти рішення я к на користь платника податк ів, так і контролюючого орган у, рішення приймається на кор исть платника податків.

Податкові накла ді, що були предметом перевір ки згідно Акту, були отри мані позивачем від постачаль ників товарів в червні 2009 року і відповідно включені до под аткового кредиту саме в черв ні 2009 року. Копія реєстрів пода ткових накладних в яких міст иться дата отримання таких п одаткових накладних надано п озивачем та містяться в мате ріалах справи.

За таких обставин су д дійшов висновку, що п.п. 7.7.2 п. 7.7 ст. 7 Закону України «Про подат ок на додану вартість»не обм ежує право платника на бюдже тне відшкодування тільки тих сум ПДВ, які були сплачені у п еріоді, що безпосередньо пер едує звітному.

Підпункт 7.5.1 цього Зако ну встановлює момент виникне ння права на податковий кред ит, однак не обмежує таке прав о будь-яким строком давності . Відповідно до п.п. 15.3.1 Закону за яви на повернення надміру сп лачених податків, зборів або на їх відшкодування у випадк ах, передбачених податковими законами, можуть бути подані не пізніше 1 095 дня, наступного за днем здійснення такої пер еплати або отримання права н а таке відшкодування.

Право на бюджетне від шкодування ПДВ виникає тільк и після включення суми ПДВ до податкового кредиту. Позива ч не мав права включати до под аткового кредиту будь-які су ми, раніше отримання належни м чином оформлених податкови х накладних.

За таких обставин з ур ахуванням положень п.п. 7.4.5 Зако ну, відповідно до якого не під лягає включення до складу по даткового кредиту суми сплач еного (нарахованого) податку у зв' язку з придбанням това рів (послуг), не підтверджені п одатковими накладними, позив ач правомірно включив до скл аду податкового кредиту звіт них періодів вказані суми на підставі податкових накладн их попередніх періодів, післ я отримання таких накладних.

Згідно ст. 19 Конституц ії України, органи державної влади та органи місцевого са моврядування, їх посадові ос оби зобов'язані діяти лише на підставі і в межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами Ук раїни.

Згідно ч. 3 ст. 2 КАС Укра їни, у справах щодо оскарженн я рішень, дій чи бездіяльност і суб'єктів владних повноваж ень адміністративні суди пер евіряють, чи прийняті (вчинен і) вони: 1) на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; 2) з використанн ям повноваження з метою, з яко ю це повноваження надано; 3) об ґрунтовано, тобто з урахуван ням усіх обставин, що мають зн ачення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісн о; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед зак оном, запобігаючи несправедл ивій дискримінації; 8) пропорц ійно, зокрема з дотриманням н еобхідного балансу між будь- якими несприятливими наслід ками для прав, свобод та інтер есів особи і цілями, на досягн ення яких спрямоване це ріше ння (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі при йняття рішення; 10) своєчасно, т обто протягом розумного стро ку.

Також, відповідно до положень ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах пр о протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта вл адних повноважень обов'язок щодо доказування правомірно сті свого рішення, дії чи безд іяльності покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову, що відповідачем зробле но не було.

З огляду на викладен е, суд дійшов висновку, що пода ткові повідомлення-рішення Д ПІ у Залізничному районі м. Ль вова № 0006091502/0 від 19.08.2009 р. та ДП І у м. Львові № 0006091502/2/2924 від 13.02.2010 р., №0 006091502/3/4119 від 03.03.2010 р. є протиправним и та підлягають скасуванню, а отже позовні вимоги - задов оленню.

Частиною 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинс тва України, передбачається, якщо судове рішення ухвален е на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважен ь, суд присуджує всі здійснен і нею документально підтверд жені судові витрати стягненн ю з Державного бюджету Украї ни.

Керуючись ст. ст. 7-14, 50, 71, 86, 143, 158, 160- 163, 167 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністрати вний позов задовольнити повн істю.

2. Визнати протиправ ними та скасувати податкове повідомлення-рішення Держав ної податкової інспекції у З алізничному районі м. Львова № 0006091502/0 від 19.08.2009 року, подат кове повідомлення-рішення ДП І у м. Львові № 0006091502/2/2924 від 13.02.2010 рок у, № 0006091502/3/4119 від 03.03.2010 року.

3. Стягнути з Державн ого бюджету України на корис ть Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Сільпо-55»(м. Л ьвів, вулиця Городоцька, 367, ЄДР ПОУ 33359114) 3 грн. 40 коп. судового збо ру.

Постанова суду набирає законної сили у порядку, вста новленому ст.254 КАС України.

Постанова може бути оскар жена в порядку і строки, встан овлені ст.186 КАС України:

Повний текст постан ови виготовлено 22 жовтня 2010 рок у

Суддя К ачур Р.П.

Дата ухвалення рішення19.10.2010
Оприлюднено02.11.2010
Номер документу11894417
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4393/10/1370

Ухвала від 19.04.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Обрізко І.М.

Постанова від 19.10.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 22.06.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 21.05.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні