РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
30 квітня 2024 р. Справа № 802/52/18-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дмитришеної Р.М., розглянувши письмово в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Державної служби геології та надр України до Приватного підприємства "Будтранс сервіс - М" про анулювання спеціального дозволу на користування надрами
ВСТАНОВИВ:
У Вінницький окружний адміністративний суд звернулася з адміністративним позовом Державна служба геології та надр України (далі - позивач) до Приватного підприємства "Будтранс сервіс - М" (далі - відповідач, Підприємство) про анулювання спеціального дозволу на користування надрами.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач посилається на те, що ПП "Будтранс сервіс - М" не усунуто вимоги припису №349-14/06 від 18.03.2016, а тому у відповідності до наказу Державної служби геології та надр України №373 від 25.10.2016 останнім проведено перевірку ПП "Будтранс сервіс - М". За результатами даної перевірки зупинено дію Спеціального дозволу на користування надрами №5832 від 29.07.2013.
З огляду на вищевикладене, та враховуючи, що відповідачем порушено положення Кодексу України про надра, позивач просить припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 5832 від 29.07.2013, виданого Приватному підприємству "Будтранс сервіс - М".
Ухвалою від 10.01.2018 позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків позову.
29.01.2018 представник позивача подав заяву про усунення недоліків позову та долучив квитанцію про сплату судового збору.
Ухвалою суду від 30.01.2018 відкрито провадження у справі та вирішено здійснювати її розгляд в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні). Установлено строк для подання заяв по суті.
12.02.2018 представник позивача подав клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін за правилами загального позовного провадження.
Ухвалою від 14.02.2018 визначено розгляд справи проводити в порядку загального позовного провадження, призначено підготовче засідання.
20.02.2018 представник відповідача подав клопотання про зупинення провадження у справі з підстав того, що ПП "Будтранс сервіс - М" звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва із адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування припису №349-14/06 від 18.03.2016 та наказу Державної служби геології та надр України №373.
Ухвалою від 12.03.2018 провадження у справі зупинено до набрання законної сили судовими рішеннями у справах №826/8130/16 за позовом ПП "Будтранс сервіс - М" до Державної служби геології та надр України про визнання протиправним та скасування припису №349-14/06 від 18.03.2016 та №826/20026/16 за позовом ПП "Будтранс сервіс - М" до Державної служби геології та надр України про скасування наказу №373 від 25.10.2016.
Ухвалою від 06.03.2024 поновлено провадження у справі та призначено підготовче засідання на 21.03.2024.
08.03.2024 представник позивача подав заяву про розгляд справи у порядку письмового провадження на підставі наданих матеріалів.
21.03.2024 в судове засідання учасники процесу не з`явились, підготовче судове засідання відкладено на 11.04.2024.
В судове засідання 11.04.2024 учасники процесу, будучи належним чином повідомленими про час та місце розгляду справи, не з`явилися.
Ухвалою від 11.04.2024 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.
18.04.2024 представник позивача подав заяву про розгляд справи без участі та на підставі наданих Державною службою геології та надр України матеріалів.
Відтак, 30.04.2024 учасники процесу, будучи належним чином повідомлені про час, дату та місце розгляду справи, в судове засідання не з`явилися, тому суд доходить висновку про розгляд справи в порядку письмового провадження.
Суд, вивчивши та дослідивши матеріали справи, встановив наступне.
Державною службою геології та надр України надано Приватному підприємству "Будтранс сервіс - М" спеціальний дозвіл на користування надрами від 29.07.2013 № 5832 з метою видобування пісків, придатних для використання в якості компонента в`яжучого щільних силікатних бетонів та для благоустрою, рекультивізації і планування, та, як додаток до спеціального дозволу 29.07.2013 укладено угоду про умови користування надрами (а.с. 9-15).
17.03.2016 Центральним міжрегіональним відділом Департаменту Державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України здійснено спробу провести перевірку Приватного підприємства "Будтранс сервіс - М".
За наслідками проведеної перевірки складено Акт про недопущення до перевірки від 17.03.2016 № 06-05/26/2016-16/п(57), яким встановлено наступні порушення вимог законодавства у сфері надрокористування:
- не допущено посадових осіб Державної служби геології та надр України до здійснення заходів державного нагляду (контролю), які проводились з дотриманням порядку здійснення державного нагляду (контролю);
- не виконуються умови користування надрами, а саме не дотримуються вимоги Угоди про умови користування надрами, яка є невід`ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами № 5832 від 29.07.2013 року, в частині обов`язку надрокористувача допускати представників Держгеонадр для здійснення державного геоголічного контролю (а.с. 23-24).
В подальшому Центральним міжрегіональним відділом Департаменту Державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України складено припис від 18.03.2016 № 349-14/06, в якому зобов`язано відповідача в термін до 15.04.2016 надати до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту Державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України копії документів щодо дотримання вимог законодавства у сфері видобування корисних копалин та матеріалів, що підтверджують усунення Підприємством виявлених порушень згідно з додатком № 1 до Припису (а.с. 25-28).
20.05.2016 Центральним міжрегіональним відділом направлено на адресу Держгеонадр України Подання № 650-14/06 на зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами від 29.07.2013 № 5832, та зазначено, що Підприємством на виконання Припису надано матеріали, після опрацювання яких встановлено, що порушення вимог законодавства у сфері надрокористування усунуто не у повному обсязі (а.с. 30-31).
Наказом Держгеонадр України від 25.10.2016 № 373 "Щодо анулювання, зупинення, поновлення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень" у зв`язку з виявленими порушеннями Підприємству надано 30 календарних днів для усунення порушень (а.с. 32).
Наказом Держгеонадр України від 30.12.2016 № 505 "Щодо анулювання, зупинення, поновлення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень" зупинено дію спеціального дозволу від 29.07.2013 № 5832, наданого Приватному підприємству "Будтранс сервіс - М", та надано відповідачу 30 календарних днів для усунення порушень (а.с. 38).
14.08.2017 Центральним міжрегіональним відділом направлено на адресу Держгеонадр України Подання № 412-14/06 на анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 29.07.2013 № 5832, та зазначено, що станом на 14.08.2017 Підприємством на виконання Припису від 18.03.2016 № 349-14/06 надано матеріали, після опрацювання яких встановлено, що порушення вимог законодавства у сфері надрокористування усунуто не у повному обсязі (а.с. 48-49).
Позивач вважаючи, що наявні підстави для анулювання спеціального дозволу на користування надрами, звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд виходить з наступного.
Спірні правовідносини, що склались між сторонами, врегульовані Кодексом України про надра, завданням якого є регулювання гірничих відносин з метою забезпечення раціонального, комплексного використання надр для задоволення потреб у мінеральній сировині та інших потреб суспільного виробництва, охорони надр, гарантування при користуванні надрами безпеки людей, майна та навколишнього природного середовища, а також охорона прав і законних інтересів підприємств, установ, організацій та громадян.
Згідно із ч. 1 ст. 13 Кодексу України про надра користувачами надр (далі - надрокористувачі) можуть бути: підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи.
Статтею 14 Кодексу України про надра передбачено, що надра надаються у користування для: геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення; видобування корисних копалин; будівництва та експлуатації підземних споруд, не пов`язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі споруд для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних вод; створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам`ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади та ін.); виконання робіт (здійснення діяльності), передбачених угодою про розподіл продукції; задоволення інших потреб.
Статтею 15 Кодексу України про надра встановлено, що надра надаються у постійне або тимчасове користування. Постійним визнається користування надрами без заздалегідь встановленого строку. Тимчасове користування надрами може бути короткостроковим (до 5 років) і довгостроковим (до 50 років). У разі необхідності строки тимчасового користування надрами може бути продовжено.
Частиною другої статті 24 Кодексу України про надра встановлено, що користувачі надр зобов`язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1174 (далі -Положення № 1174) державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.
Держгеонадра у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства (пункт 2 Положення № 1174).
Згідно із пунктом 4 Положення № 1174 Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань, з поміж інших, видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами, зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення, продовжує строк дії спеціальних дозволів на користування надрами.
Пунктом 7 Положення № 1174 встановлено, що Держгеонадра здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Згідно із пунктом 9 цього Положення, Держгеонадра у межах повноважень, передбачених законом, на основі і на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України і наказів Мінприроди видає накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує та контролює їх виконання.
Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозволи) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також процедура продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін врегульовано Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами від 30.05.2011 № 615 (далі Порядок № 615) (чинним на момент виникнення спірних правовідносин).
Згідно із пунктом 1 Порядку № 615 видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Відповідно до пункту 22 Порядку № 615 дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням Мінприроди з підстав, передбачених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС у разі:
порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр;
виникнення внаслідок проведення робіт, пов`язаних з користуванням ділянкою надр, безпосередньої загрози життю чи здоров`ю працівників або населення;
невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища;
наявності підстав, передбачених Законом України "Про санкції".
Отже, законодавцем визначено, що однією з підстав для зупинення дії спеціального дозволу є невиконання надрокористувачем в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування.
Судом встановлено, що дію спеціального дозволу на користування надрами № 5832 від 29.07.2013 було зупинено на підставі наказу Держгеонадра України від 25.10.2016 № 373.
Пунктом 23 Порядку № 615 визначено, що право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Частиною сьомою статті 4-1 Закону "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" визначено, що дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав:
1) встановлення факту надання в заяві про видачу документа дозвільного характеру та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;
2) здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення. Законом можуть передбачатися інші підстави для анулювання документа дозвільного характеру.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами;
3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування;
4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення;
5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр;
6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами;
7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр. Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктах 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому, питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.
Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що анулювання раніше зупиненого спеціального дозволу можливе, зокрема, у разі, порушення надрокористувачем інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр.
Разом з цим, судом встановлено, що у травні 2016 Приватне підприємство "Будтранс Сервіс-М" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної служби геології та надр України, в якому просило визнати протиправним та скасувати припис Державної служби геології та надр України від 18 березня 2016 року № 349-14/06.
03.09.2018 Окружним адміністративним судом міста Києва відмовлено у задоволенні позовних вимог.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 13.11.2018 рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 вересня 2018 року - скасовано та прийнято нову постанову, якою адміністративний позов Приватного підприємства "Будтранс Сервіс-М" - задоволено. Визнано протиправним та скасовано припис Державної служби геології та надр України від 18 березня 2016 року № 349-14/06.
В свою чергу постановою Верховного Суду від 27.10.2021 постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 13 листопада 2018 року у справі № 826/8130/16 - залишено без змін.
У вказаній справі судами встановлено, що Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України складено акт про недопущення до проведення перевірки від 17 березня 2016 № 06-05/26/2016-16/п, на підставі чого винесено припис від 18 березня 2016 № 349-14/06, яким ПП "Будтранс Сервіс-М" у строк до 15 квітня 2016 зобов`язано усунути виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства у сфері надрокористування шляхом надання до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України документів (завірених належним чином копій) та матеріалів, що підтверджують виконання питань згідно додатку № 1 до даного припису.
Припис органу державного нагляду (контролю) - Державної служби геології та надр виноситься лише у випадку виявлення під час перевірки порушень вимог природоохоронного законодавства та повинен містити вимогу щодо усунення цих порушень.
Відтак, вимоги оскарженого припису не направлені на усунення порушень вимог законодавства з геології та надр, оскільки внаслідок непроведення перевірки у зв`язку із недопущенням посадових осіб контролюючого органу до перевірки, не встановлено жодних порушень у цій сфері.
В подальшому Приватне підприємство "Будтранс Сервіс-М" звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної служби геології та надр України, в якому позивач просив визнати протиправним та скасувати наказ Державної служби геології та надр України від 25.10.2016 № 373 "Щодо анулювання, зупинення, поновлення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень" в частині встановлення пунктом 27 "Переліку спеціальних дозволів на користування надрами, яким встановлено термін для усунення порушень законодавства про надра" 30-денного терміну для усунення порушень законодавства про надра для Медвідського родовища Приватного підприємства "Будтранс Сервіс-М".
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.09.2020, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 19.01.2021, позовні вимоги задоволено. Визнано протиправним та скасовано наказ Державної служби геології та надр України від 25.10.2016 № 373 "Щодо анулювання, зупинення, поновлення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень" в частині встановлення пунктом 27 "Переліку спеціальних дозволів на користування надрами, яким встановлено термін для усунення порушень законодавства про надра" 30-денного терміну для усунення порушень законодавства про надра для Медвідського родовища Приватного підприємства "Будтранс Сервіс-М".
В свою чергу постановою Верховного Суду від 13.04.2022 рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.09.2020 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду 19.01.2021 залишено без змін.
У вказаній справі суди зазначили, що підставами для встановлення позивачу терміну для усунення порушень законодавства про надра є: виявлення порушень у сфері надрокористування та обов`язкове відображення таких порушень у акті перевірки. Однак, оскільки відповідачем захід контролю не проводився (у зв`язку з недопуском до перевірки), то порушення у сфері надрокористування виявлені не були, про що свідчать судові рішення у справі № 826/8130/16, якими визнано протиправним та скасовано припис Державної служби геології та надр України від 18.03.2016 № 349-14/06, а тому і встановлення позивачу 30-денного терміну для усунення порушень законодавства про надра є протиправним.
У зв`язку з вказаним, суди дійшли висновку про протиправність наказу Державної служби геології та надр України від 25.10.2016 № 373 "Щодо анулювання, зупинення, поновлення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень" в частині встановлення пунктом 27 "Переліку спеціальних дозволів на користування надрами, яким встановлено термін для усунення порушень законодавства про надра" 30-денного терміну для усунення порушень законодавства про надра для Медвідського родовища Приватного підприємства "Будтранс Сервіс-М" та наявність правових підстав щодо його скасування.
Відповідно до ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Суд зазначає, що преюдиція - це обов`язковість фактів, установлених судовим рішенням, що набрало законної сили, в одній справі для суду при розгляді інших справ. Преюдиційно встановлені факти не підлягають доказуванню.
При цьому, звільнення від доказування з підстав установлення преюдиційних обставин в іншому судовому рішенні, варто розуміти так, що учасники адміністративного процесу не зобов`язані повторно доказувати ті обставини, які були встановлені чинним судовим рішенням в іншій адміністративній, цивільній або господарській справі, якщо в цій справі брали участь особи, щодо яких відповідні обставини встановлені.
Тобто, учасники адміністративного процесу звільнені від надання доказів на підтвердження обставин, які встановлені судом при розгляді іншої адміністративної, цивільної чи господарської справи.
Водночас, для спростування преюдиційних обставин учасник адміністративного процесу, який ці обставини заперечує, повинен подати суду належні та допустимі докази. Ці докази повинні бути оцінені судом, що розглядає справу, у загальному порядку за правилами визначеними процесуальним законодавством.
Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 06.02.2020 № 161/4497/16-а, від 24.12.2019 у справі № 360/403/19, від 13.10.2020 у справі № 809/1185/16.
Разом з цим, позивачем преюдиційні обставини, встановлені у справах № 826/8130/16 та № 826/20026/16, не спростовані.
Отже, обставини, встановлені судовим рішенням у справах № 826/8130/16 та № 826/20026/16, що набрали законної сили, не підлягають доказуванню при розгляді цієї справи, у якій беруть участь ті самі особи.
Відтак, станом на час розгляду справи відповідачем не допущено порушень, які можуть бути визнані як підстави для анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 5832 від 29.07.2013.
За наведеного правового регулювання та встановлених обставин, суд доходить висновку про відсутність правових підстав для припинення в судовому порядку права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 5832 від 29.07.2013 виданого Приватному підприємству "Будтранс сервіс - М".
Відповідно до положень ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
В силу приписів ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень та докази, надані позивачем, суд доходить висновку про наявність підстав для відмови у задоволенні позову.
Керуючись ст.ст. 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позовних вимог Державної служби геології та надр України відмовити.
Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Інформація про учасників справи:
Позивач: Державна служба геології та надр України (код ЄДРПОУ - 37536031, вул. Антона Цедіка, буд. 16, м. Київ, 03057)
Відповідач: Приватне підприємство "Будтранс сервіс- М" (код ЄДРПОУ - 35346238, вул. Першотравнева, буд. 14, приміщення 3, офіс 26, м. Вишневе, Києво - Святошинський район, Київська область, 08133).
СуддяДмитришена Руслана Миколаївна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.04.2024 |
Оприлюднено | 13.05.2024 |
Номер документу | 118954391 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дмитришена Руслана Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дмитришена Руслана Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дмитришена Руслана Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дмитришена Руслана Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дмитришена Руслана Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні