Ухвала
від 13.05.2024 по справі 420/6019/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/6019/19

УХВАЛА

13 травня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Корой С.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні матеріали звіту щодо виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19,-

В С Т А Н О В И В :

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2020 року у задоволенні адміністративного позову відмовив.

Постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року задоволено апеляційну скаргу ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 ; скасовано рішення Одеського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2020 року по справі № 420/6019/19; ухвалено у справі нове рішення, яким позов ОСОБА_1 , ОСОБА_3 , ОСОБА_2 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 задоволено частково; визнано протиправною бездіяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо неприйняття рішення про передачу спірного будинку в АДРЕСА_1 ; зобов`язано Фонд державного майна України прийняти рішення про безоплатну передачу до комунальної власності територіальної громади міста Одеси об`єкт державного житлового фонду, а саме: гуртожиток (житловий будинок) у місті Одесі за адресою: АДРЕСА_1 , разом із об`єктами інженерної інфраструктури, що обслуговують цей будинок; зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради вжити заходи, передбачені приписами пункту 51 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування", статями 4-1 , 6, 7 Закону України "Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності" від 3 березня 1998 року № 147/98-ВР" направлених невиконання вимог чинного законодавства щодо прийняття у комунальну власність житлового будинку (гуртожитку) за адресою: АДРЕСА_1 ; стягнуто з Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України ( АДРЕСА_2 ; код ЄДРПОУ 37508596) судовий збір у розмірі 1 921,00 грн (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 ; РНОКПП НОМЕР_1 ), ОСОБА_3 ( АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_2 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_4 ( АДРЕСА_5 , РНОКПП НОМЕР_4 ), ОСОБА_5 ( АДРЕСА_6 , РНОКПП НОМЕР_5 ), ОСОБА_6 ( АДРЕСА_6 , РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_7 ( АДРЕСА_6 , РНОКПП НОМЕР_7 )

На виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року Одеським окружним адміністративним судом 28.09.2021 року видано позивачам виконавчі листи.

23.06.2023 року (вх.20697/23) до Одеського окружного адміністративного суду надійшла заява представника ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про вставлення судового контролю по справі №420/6019/19.

30.06.2023 року (вх.№ЕП/24940/23) від представника ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 до суду надійшло клопотання про долучення доказів до матеріалів справи.

30.06.2023 року (вх.№ЕП/24915/23) від представника Одеської міської ради та виконавчий комітет Одеської міської до суду надійшли заперечення на заяву про встановлення судового контролю.

Ухвалою суду від 10.07.2023 року задоволено заяву представника ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про вставлення судового контролю по справі №420/6019/19; зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради подати до Одеського окружного адміністративного суду звіт про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 у 45-денний строк з моменту отримання копії ухвали суду.

30.08.2023 року від представника Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради до суду надійшов звіт про виконання судового рішення по справі №420/6019/19, в якому представник відповідачів просить суд встановити Одеській міській раді та Виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк для подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19.

21.09.2023 року від представника Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради до суду надійшли доповнення до звіту про виконання судового рішення по справі №420/6019/19, в яких представник відповідачів просить суд встановити Одеській міській раді та Виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк для подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19.

Ухвалою суду від 12.10.2023 року встановленои Одеській міській раді та виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 та зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради подати до Одеського окружного адміністративного суду звіт про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 у 45-денний строк з моменту отримання копії ухвали суду.

27.11.2023 року від Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради до суду надійшли звіти про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19.

У звітах, зокрема, вказано, що Одеською міською радою в межах її повноважень вжиті всі необхідні заходи, чим забезпечено виконання рішення суду з її боку. Подальшим етапом є сумісна робота іншого уповноваженого органу місцевого самоврядування та органу державної влади з метою складання та затвердження акту-приймання передачі житлового будинку (гуртожитку) за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, а також проведення державної реєстрації речових прав на вказане майно за територіальною громадою міста Одеси. Проте, Фонд державного майна України як власник житлового будинку (гуртожитку) за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, фактично самоусунувся від участі у процесі приймання-передачі наведеного об`єкту та ігнорує наявність явної розбіжності у технічний документації на об`єкт нерухомого майна та відомостях в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що прямо перешкоджає продовженню робіт, пов`язаних із передачею гуртожитку до комунальної власності територіальної громади міста Одеси. З метою виконання рішення П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у цій справі та на виконання рішення Одеської міської ради від 19.07.2023 року № 1321-VIII Департамент міського господарства Одеської міської ради звернувся до Фонду державного майна України із листами від 20.07.2023 року № 01-58/736 та від 25.07.2023 року № 01-57/500 вих. У листі від 20.07.2023 року Департамент міського господарства Одеської міської ради повідомляв Фонд державного майна України про те, що під час вивчення технічного паспорту гуртожитку, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, та відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно встановлено розбіжності щодо житлової площі гуртожитку, а також найменування відповідного об`єкта нерухомого майна державної власності, які в подальшому можуть ускладнити вкладання акту приймання-передачі, передбаченого статтею 7 Закону України «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності», а також унеможливити державну реєстрацію права комунальної власності територіальної громади м. Одеси на вказаний гуртожиток. З огляду на це уповноважений виконавчий орган міської ради звернувся до Фонду державного майна України із проханням якнайшвидшого вжиття заходів з усунення розбіжностей у технічній документації на гуртожиток за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, та відомостях, внесених щодо нього до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно З покликанням на відповідні листи, у звітах зазначено, що Фонд державного майна України та його регіональне відділення лише затягують реалізацію процедури прийняттяпередачі об`єкта за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, тоді як негативні наслідки за результатом протиправної бездіяльності органу державної влади мають нести органи місцевого самоврядування Одеська міська рада та Виконавчий комітет Одеської міської ради, а не інший учасник процесу Фонд державного майна України. 06.10.2023 року Юридичний департамент Одеської міської ради, який здійснює захист інтересів Одеської міської ради та Виконавчого комітету Одеської міської ради, звернувся до Департаменту міського господарства Одеської міської ради із листом № 2108, у якому наголосив про те, що зміна резолютивної частини постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19 жодним чином не вплине на наявні розходження у технічній документації на об`єкт за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, та відомостями у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. З огляду на викладене Юридичний департамент Одеської міської ради звернувся до Департаменту міського господарства Одеської міської ради із проханням повторно направити до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях лист щодо внесення змін стосовно технічних характеристик гуртожитку, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2. 30.10.2023 року Департамент міського господарства Одеської міської ради направив на адресу Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївських областях лист № 01-58/857, де зазначив про необхідність якнайшвидшого вжиття заходів для внесення змін щодо технічних характеристик об`єкта та надання таких документів до Одеської міської ради для подальшого складання акту приймання-передачі житлового будинку (гуртожитку). Як стверджує відповідач, замість того, щоб належним чином розглянути вищевказаний лист Департаменту міського господарства Одеської міської ради, Регіональне відділення Фонду державного майна України надало у листі від 10.11.2023 року № 05- 10-04569 звичайну «відписку», де зазначили, що «з питань, викладених у Вашому листі, Регіональне відділення вже надавало відповідь листом від 11.09.2023 року № 05-10-03599». У звітах вказано, що Одеською міською радою та виконавчим комітетом Одеської міської ради вживаються всі необхідні заходи з метою виконання рішення П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19, що перебуває у їх можливості та компетенції. Проте, процедура прийняття об`єктів державної власності у комунальну передбачає вчинення передбачених законом дій не тільки з боку органів місцевого самоврядування, а й органів державної влади (у даному випадку Фондом державного майна України та його регіональним відділенням), а тому завершення процесу прийняття нерухомого майна з державної до комунальної власності потребує певного часу. Як вбачається безпосередньо з відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень єдиним власником об`єкту за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, є Фонд державного майна України. Ані Одеська міська рада, ані Виконавчий комітет Одеської міської ради, ані інші виконавчі органи міської ради не мають повноважень на внесення змін до технічних характеристик гуртожитку за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, який продовжує перебувати у державній власності у віданні Фонду державного майна України. У той же час, право внесення змін до технічних характеристик гуртожитку (житлового будинку) за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, та, відповідно, усунення розбіжностей в технічній документації та відомостях Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо вищевказаного об`єкта належить власнику останнього Фонду державного майна України. Отже, фактично завершенню процесу передачі гуртожитка (житлового будинку) перешкоджає невжиття Фондом державного майна України заходів, необхідних для складання та підписання акта.

13.12.2023 року від представника ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 до суду надійшли пояснення, в яких представник просить суд:

- продовжити строк для Одеської міської ради та Виконавчого комітету Одеської міської ради для подання звіту про виконання Постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 з урахуванням принципу адміністративного судочинства - розумності строків.

- у випадку ненадання звіту Одеською міською радою та Виконавчим комітетом Одеської міської ради щодо дійсного виконання Постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 у встановлений судом строк, накласти на міського голову Одеської міської раду або іншу особу, відповідальну за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

11.01.2024 від представника ОСОБА_8 до суду надійшли доповнення до звіту.

Ухвалою суду від 09.02.2024 року встановлено Одеській міській раді та виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 та зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради подати до Одеського окружного адміністративного суду звіт про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 у 60-денний строк з моменту отримання копії ухвали суду.

11.04.2024 року Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради до суду надійшов звіт про виконання рішення суду.

У звіті, зокрема, вказано, що на виконання ухвали Одеського окружного адміністративного суду від 12.10.2023 року Одеська міська рада та Виконавчий комітет Одеської міської ради звертаються із цим звітом про виконання судового рішення у справі № 420/6019/19 та звертають увагу на наявність незалежних від відповідачів обставин, які перешкоджають виконанню такого рішення, а саме невжиття Фондом державного майна України як власником житлового будинку (гуртожитку) за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, заходів, необхідних для передачі житлового будинку в комунальну власність. На виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19 Фондом державного майна України прийнято наказ від 16.11.2021 року № 2073, яким вирішено передати з державної власності зі сфери управління Фонду державного майна України з балансу Державного багатопрофільного підприємства «Урожай» у власність територіальної громади міста Одеси об`єкт державного житлового фонду, а саме гуртожиток (житловий будинок) за адресою: вул. Середньофонтанська, 2, м. Одеса, разом із об`єктами інженерної інфраструктури, що обслуговують цей будинок. Відповідно до положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності», на виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19, враховуючи наказ Фонду державного майна України від 16.11.2021 року № 2073, 19.07.2023 року Одеською міською радою прийнято рішення № 1321- VIII «Про надання згоди на безоплатну передачу з державної у комунальну власність територіальної громади м. Одеси житлового будинку (гуртожитку), розташованого за адресою: вул. Середньофонтанська, 2, що передається зі сфери управління Фонду державного майна України з балансу Державного багатопрофільного підприємства «Урожай», яким вирішено: 1. Надати згоду на безоплатну передачу з державної у комунальну власність територіальної громади м. Одеси житлового будинку (гуртожитку), розташованого за адресою: вул. Середньофонтанська, 2, що передається зі сфери управління Фонду державного майна України з балансу Державного багатопрофільного підприємства «Урожай». 2. Доручити постійно діючій комісії з питань прийняття об`єктів житлово комунального призначення, насосних та трансформаторних станцій, теплових пунктів, інженерних мереж тепло-, водо-, електропостачання та інших об`єктів з державної власності та підприємств інших форм власності у комунальну власність територіальної громади м. Одеси вжити заходів щодо прийняття з державної до комунальної власності територіальної громади м. Одеси житлового будинку (гуртожитку), розташованого за адресою: вул. Середньофонтанська, 2. 3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Одеської міської ради з питань житлово-комунального господарства. Таким чином, Одеською міською радою в межах її повноважень вжиті всі необхідні заходи, чим забезпечено виконання рішення суду з її боку. Подальшим етапом є сумісна робота іншого уповноваженого органу місцевого самоврядування та органу державної влади з метою складання та затвердження акту-приймання передачі житлового будинку (гуртожитку) за адресою: АДРЕСА_1 , а також проведення державної реєстрації речових прав на вказане майно за територіальною громадою міста Одеси. Проте, Фонд державного майна України як власник житлового будинку (гуртожитку) за адресою: АДРЕСА_1 , фактично самоусунувся від участі у процесі приймання-передачі наведеного об`єкту та ігнорує наявність явної розбіжності у технічний документації на об`єкт нерухомого майна та відомостях в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що прямо перешкоджає продовженню робіт, пов`язаних із передачею гуртожитку до комунальної власності територіальної громади міста Одеси. З метою виконання рішення П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у цій справі та на виконання рішення Одеської міської ради від 19.07.2023 року № 1321-VIII Департамент міського господарства Одеської міської ради звернувся до Фонду державного майна України із листами від 20.07.2023 року № 01-58/736 та від 25.07.2023 року № 01-57/500 вих. У листі від 20.07.2023 року Департамент міського господарства Одеської міської ради повідомляв Фонд державного майна України про те, що під час вивчення технічного паспорту гуртожитку, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , та відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно встановлено розбіжності щодо житлової площі гуртожитку, а також найменування відповідного об`єкта нерухомого майна державної власності, які в подальшому можуть ускладнити вкладання акту приймання-передачі, передбаченого статтею 7 Закону України «Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності», а також унеможливити державну реєстрацію права комунальної власності територіальної громади м. Одеси на вказаний гуртожиток. З огляду на це уповноважений виконавчий орган міської ради звернувся до Фонду державного майна України із проханням якнайшвидшого вжиття заходів з усунення розбіжностей у технічній документації на гуртожиток за адресою: АДРЕСА_1 , та відомостях, внесених щодо нього до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

У звіті представник Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради зауважує, щодо обставин, які в подальшому можуть ускладнити складання акту приймання-передачі та унеможливити державну реєстрацію права комунальної власності територіальної громади м. Одеси на вказаний гуртожиток, зокрема: - розбіжності між житловою площею об`єкту нерухомого майна, яка зазначена у технічному паспорті на житловий будинок (643,9 м2), виготовленому Комунальним підприємством «Бюро технічної інвентаризації» Одеської міської ради 17.08.2018 року, та житловою площею, вказаною у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (630,7 м2); - невідповідність типу об`єкта, зазначеного у технічному паспорті на житловий будинок (житловий будинок), виготовленому Комунальним підприємством «Бюро технічної інвентаризації» Одеської міської ради 17.08.2018 року, та типу об`єкта, вказаного у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (трьохповерховий житловий будинок з підвалом). Також листом від 25.07.2023 року Департамент міського господарства Одеської міської ради звернувся до Фонду державного майна України із проханням надати необхідні відомості та підтверджуючі документи для складання акту приймання передачі, а також інформацію щодо представників для включення до складу постійно діючої комісії з питань прийняття об`єктів житлово-комунального призначення, насосних та трансформаторних станцій, теплових пунктів, інженерних мереж тепло-, водо-, електропостачання та інших об`єктів з державної власності та підприємств інших форм власності у комунальну власність територіальної громади м. Одеси. Поряд з цим, Департамент міського господарства Одеської міської ради у згаданому вище листі просив надати роз`яснення щодо нежитлових приміщень загальною площею 88,7 кв.м, які розташовані на першому поверсі гуртожитку за адресою: АДРЕСА_1 , та відповідно до інформації, наданої у листі Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях від 28.02.2023 року № 05-10-00741, не підлягають передачі до комунальної власності та мають бути включені до складу об`єкта приватизації. Так, станом на момент звернення із цим звітом про виконання судового рішення у справі № 420/6019/19 до суду на адресу Департаменту міського господарства Одеської міської ради надійшов лист від Фонду державного майна України від 08.08.2023 року № 10-24-19933, у якому повідомлялося про те, що Фондом державного майна України надано доручення Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях разом з державним багатопрофільним підприємством «Урожай» опрацювати лист Департаменту міського господарства Одеської міської ради від 20.07.2023 року № 01-58/736. Листом від 11.09.2023 року № 05-10-03599 Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях надано відповідь.

Як вказано у звіті, даними листами Фонд державного майна України та його регіональне відділення лише затягують реалізацію процедури прийняття передачі об`єкта за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, тоді як негативні наслідки за результатом протиправної бездіяльності органу державної влади мають нести органи місцевого самоврядування Одеська міська рада та Виконавчий комітет Одеської міської ради, а не інший учасник процесу Фонд державного майна України. Враховуючи вищевикладене, 06.10.2023 року Юридичний департамент Одеської міської ради, який здійснює захист інтересів Одеської міської ради та Виконавчого комітету Одеської міської ради, звернувся до Департаменту міського господарства Одеської міської ради із листом № 2108, у якому наголосив про те, що зміна резолютивної частини постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19 жодним чином не вплине на наявні розходження у технічній документації на об`єкт за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, та відомостями у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. З огляду на викладене Юридичний департамент Одеської міської ради звернувся до Департаменту міського господарства Одеської міської ради із проханням повторно направити до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях лист щодо внесення змін стосовно технічних характеристик гуртожитку, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2. 30.10.2023 року Департамент міського господарства Одеської міської ради направив на адресу Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївських областях лист № 01-58/857, де зазначив про необхідність якнайшвидшого вжиття заходів для внесення змін щодо технічних характеристик об`єкта та надання таких документів до Одеської міської ради для подальшого складання акту приймання-передачі житлового будинку (гуртожитку).

У звіті зауважено, що замість того, щоб належним чином розглянути вищевказаний лист Департаменту міського господарства Одеської міської ради, Регіональне відділення Фонду державного майна України надало у листі від 10.11.2023 року № 05- 10-04569 звичайну «відписку», де зазначили, що «з питань, викладених у Вашому листі, Регіональне відділення вже надавало відповідь листом від 11.09.2023 року № 05-1003599». Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради від 30.10.2014 року № 268 створено постійно діючу комісію з питань прийняття об`єктів житлово-комунального призначення, насосних та трансформаторних станцій, теплових пунктів, інженерних мереж тепло-, водо-, електропостачання та інших об`єктів з державної власності та підприємств інших форм власності у комунальну власність територіальної громади м. Одеси (розміщено за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/acts/committee/ 64390/). Отже, після складання акту приймання-передачі об`єкта нерухомого майна та його підписання вказаний акт виноситься на розгляд Виконавчого комітету Одеської міської ради, яким створено відповідну комісію, для його затвердження, на підставі чого в подальшому здійснюється державна реєстрація речових прав на гуртожиток у встановленому законом порядку.

Таким чином, вказано у звіті, Одеська міська рада та Виконавчий комітет Одеської міської ради звертають увагу суду на те, що ними вживаються всі необхідні заходи з метою виконання рішення П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19, що перебуває у їх можливості та компетенції. Проте, процедура прийняття об`єктів державної власності у комунальну передбачає вчинення передбачених законом дій не тільки з боку органів місцевого самоврядування, а й органів державної влади (у даному випадку Фондом державного майна України та його регіональним відділенням), а тому завершення процесу прийняття нерухомого майна з державної до комунальної власності потребує певного часу. Як вбачається безпосередньо з відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень єдиним власником об`єкту за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, є Фонд державного майна України.

Як стверджує представник Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради, ані Одеська міська рада, ані Виконавчий комітет Одеської міської ради, ані інші виконавчі органи міської ради не мають повноважень на внесення змін до технічних характеристик гуртожитку за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, який продовжує перебувати у державній власності у віданні Фонду державного майна України. У той же час, право внесення змін до технічних характеристик гуртожитку (житлового будинку) за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, та, відповідно, усунення розбіжностей в технічній документації та відомостях Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо вищевказаного об`єкта належить власнику останнього Фонду державного майна України. Отже, фактично завершенню процесу передачі гуртожитка (житлового будинку) перешкоджає невжиття Фондом державного майна України заходів, необхідних для складання та підписання акта.

З урахуванням вищевикладеного, представник Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради просить суд встановити Одеській міській раді та Виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк для подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19.

29.04.2024 року від представника позивачів до суду надійшло клопотання про витребування доказів.

29.04.2024 року від представника позивачів до суду надійшли пояснення.

Відповідно до ч.1 ст.382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Частиною 2 статті 382 КАС України визначено, що за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Розглянувши звіт про виконання рішення по справі №420/6019/16, суд зазначає.

Одеською міською радою та виконавчим комітетом Одеської міської ради не зазначено які суб`єкти мають вчинити дії для виконання рішення суду, не вказано, які на їх думку дії мають бути вжиті іншими суб`єктами для виконання рішення суду.

Зважаючи на вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність підставі для встановлення Одеській міській раді та виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19.

Керуючись ст.ст. 241-245, 248, 256, 295, 383 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Встановити Одеській міській раді та виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19.

Зобов`язати Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради подати до Одеського окружного адміністративного суду звіт про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 у 60-денний строк з моменту отримання копії ухвали суду.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо розгляд справи здійснювався в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя С.М. Корой

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.05.2024
Оприлюднено16.05.2024
Номер документу119020582
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —420/6019/19

Ухвала від 23.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 13.05.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С.М.

Ухвала від 13.05.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С.М.

Ухвала від 09.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С.М.

Ухвала від 09.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С.М.

Ухвала від 09.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С.М.

Ухвала від 12.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С.М.

Ухвала від 10.07.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С.М.

Ухвала від 11.04.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С.М.

Постанова від 18.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні