Справа № 420/6019/19
УХВАЛА
23 жовтня 2024 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді ТанцюриК.О., розглянувши у порядку письмового провадження заяву представника Одеської міської ради, Виконавчого комітету Одеської міської ради про встановлення нового строку для подання звіту про виконання Постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 у справі №420/6019/19, -
ВСТАНОВИВ:
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2020 року у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 - відмовлено.
Постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року задоволено апеляційну скаргу ОСОБА_1 , ОСОБА_3 , ОСОБА_2 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 ; скасовано рішення Одеського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2020 року по справі №420/6019/19; ухвалено у справі нове рішення, яким позов ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 задоволено частково; визнано протиправною бездіяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо неприйняття рішення про передачу спірного будинку в АДРЕСА_1 ; зобов`язано Фонд державного майна України прийняти рішення про безоплатну передачу до комунальної власності територіальної громади міста Одеси об`єкт державного житлового фонду, а саме: гуртожиток (житловий будинок) у місті Одесі за адресою: АДРЕСА_1 , разом із об`єктами інженерної інфраструктури, що обслуговують цей будинок; зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради вжити заходи, передбачені приписами пункту 51 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування", статями 4-1 , 6, 7 Закону України "Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності" від 3 березня 1998 року № 147/98-ВР" направлених невиконання вимог чинного законодавства щодо прийняття у комунальну власність житлового будинку (гуртожитку) за адресою: АДРЕСА_1 ; стягнуто з Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України ( АДРЕСА_2 ; код ЄДРПОУ 37508596) судовий збір у розмірі 1 921,00 грн (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 ; РНОКПП НОМЕР_1 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_2 ), ОСОБА_3 ( АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_4 ( АДРЕСА_5 , РНОКПП НОМЕР_4 ), ОСОБА_5 ( АДРЕСА_6 , РНОКПП НОМЕР_5 ), ОСОБА_6 ( АДРЕСА_6 , РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_7 ( АДРЕСА_6 , РНОКПП НОМЕР_7 )
На виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 Одеським окружним адміністративним судом 28.09.2021 видано позивачам виконавчі листи.
23.06.2023 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшла заява представника ОСОБА_1 , ОСОБА_3 , ОСОБА_2 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про вставлення судового контролю по справі №420/6019/19.
Ухвалою суду від 10.07.2023 задоволено заяву представника ОСОБА_1 , ОСОБА_3 , ОСОБА_2 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 про вставлення судового контролю по справі №420/6019/19; зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради подати до Одеського окружного адміністративного суду звіт про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 у 45-денний строк з моменту отримання копії ухвали суду.
30.08.2023 від представника Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради до суду надійшов звіт про виконання судового рішення по справі №420/6019/19, в якому представник відповідачів просить суд встановити Одеській міській раді та Виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк для подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі №420/6019/19.
21.09.2023 від представника Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради до суду надійшли доповнення до звіту про виконання судового рішення по справі №420/6019/19, в яких представник відповідачів просить суд встановити Одеській міській раді та Виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк для подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19.
Ухвалою суду від 12.10.2023 року встановлено Одеській міській раді та виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 та зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради подати до Одеського окружного адміністративного суду звіт про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 у 45-денний строк з моменту отримання копії ухвали суду.
27.11.2023 року від Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради до суду надійшли звіти про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19.
У звітах, зокрема, вказано, що Одеською міською радою в межах її повноважень вжиті всі необхідні заходи, чим забезпечено виконання рішення суду з її боку. Подальшим етапом є сумісна робота іншого уповноваженого органу місцевого самоврядування та органу державної влади з метою складання та затвердження акту-приймання передачі житлового будинку (гуртожитку) за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, а також проведення державної реєстрації речових прав на вказане майно за територіальною громадою міста Одеси. Проте, Фонд державного майна України як власник житлового будинку (гуртожитку) за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, фактично самоусунувся від участі у процесі приймання-передачі наведеного об`єкту та ігнорує наявність явної розбіжності у технічний документації на об`єкт нерухомого майна та відомостях в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що прямо перешкоджає продовженню робіт, пов`язаних із передачею гуртожитку до комунальної власності територіальної громади міста Одеси. З метою виконання рішення П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у цій справі та на виконання рішення Одеської міської ради від 19.07.2023 року № 1321-VIII Департамент міського господарства Одеської міської ради звернувся до Фонду державного майна України із листами від 20.07.2023 року № 01-58/736 та від 25.07.2023 року № 01-57/500 вих. У листі від 20.07.2023 року Департамент міського господарства Одеської міської ради повідомляв Фонд державного майна України про те, що під час вивчення технічного паспорту гуртожитку, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, та відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно встановлено розбіжності щодо житлової площі гуртожитку, а також найменування відповідного об`єкта нерухомого майна державної власності, які в подальшому можуть ускладнити вкладання акту приймання-передачі, передбаченого статтею 7 Закону України Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності, а також унеможливити державну реєстрацію права комунальної власності територіальної громади м. Одеси на вказаний гуртожиток. З огляду на це уповноважений виконавчий орган міської ради звернувся до Фонду державного майна України із проханням якнайшвидшого вжиття заходів з усунення розбіжностей у технічній документації на гуртожиток за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, та відомостях, внесених щодо нього до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно З покликанням на відповідні листи, у звітах зазначено, що Фонд державного майна України та його регіональне відділення лише затягують реалізацію процедури прийняттяпередачі об`єкта за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, тоді як негативні наслідки за результатом протиправної бездіяльності органу державної влади мають нести органи місцевого самоврядування Одеська міська рада та Виконавчий комітет Одеської міської ради, а не інший учасник процесу Фонд державного майна України. 06.10.2023 року Юридичний департамент Одеської міської ради, який здійснює захист інтересів Одеської міської ради та Виконавчого комітету Одеської міської ради, звернувся до Департаменту міського господарства Одеської міської ради із листом № 2108, у якому наголосив про те, що зміна резолютивної частини постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19 жодним чином не вплине на наявні розходження у технічній документації на об`єкт за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, та відомостями у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. З огляду на викладене Юридичний департамент Одеської міської ради звернувся до Департаменту міського господарства Одеської міської ради із проханням повторно направити до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях лист щодо внесення змін стосовно технічних характеристик гуртожитку, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2. 30.10.2023 року Департамент міського господарства Одеської міської ради направив на адресу Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївських областях лист № 01-58/857, де зазначив про необхідність якнайшвидшого вжиття заходів для внесення змін щодо технічних характеристик об`єкта та надання таких документів до Одеської міської ради для подальшого складання акту приймання-передачі житлового будинку (гуртожитку). Як стверджує відповідач, замість того, щоб належним чином розглянути вищевказаний лист Департаменту міського господарства Одеської міської ради, Регіональне відділення Фонду державного майна України надало у листі від 10.11.2023 року № 05- 10-04569 звичайну відписку, де зазначили, що з питань, викладених у Вашому листі, Регіональне відділення вже надавало відповідь листом від 11.09.2023 року № 05-10-03599. У звітах вказано, що Одеською міською радою та виконавчим комітетом Одеської міської ради вживаються всі необхідні заходи з метою виконання рішення П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19, що перебуває у їх можливості та компетенції. Проте, процедура прийняття об`єктів державної власності у комунальну передбачає вчинення передбачених законом дій не тільки з боку органів місцевого самоврядування, а й органів державної влади (у даному випадку Фондом державного майна України та його регіональним відділенням), а тому завершення процесу прийняття нерухомого майна з державної до комунальної власності потребує певного часу. Як вбачається безпосередньо з відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень єдиним власником об`єкту за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, є Фонд державного майна України. Ані Одеська міська рада, ані Виконавчий комітет Одеської міської ради, ані інші виконавчі органи міської ради не мають повноважень на внесення змін до технічних характеристик гуртожитку за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, який продовжує перебувати у державній власності у віданні Фонду державного майна України. У той же час, право внесення змін до технічних характеристик гуртожитку (житлового будинку) за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2, та, відповідно, усунення розбіжностей в технічній документації та відомостях Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо вищевказаного об`єкта належить власнику останнього Фонду державного майна України. Отже, фактично завершенню процесу передачі гуртожитка (житлового будинку) перешкоджає невжиття Фондом державного майна України заходів, необхідних для складання та підписання акта.
13.12.2023 від представника ОСОБА_1 , ОСОБА_3 , ОСОБА_2 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 до суду надійшли пояснення, в яких представник просить суд:
- продовжити строк для Одеської міської ради та Виконавчого комітету Одеської міської ради для подання звіту про виконання Постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 з урахуванням принципу адміністративного судочинства - розумності строків.
- у випадку ненадання звіту Одеською міською радою та Виконавчим комітетом Одеської міської ради щодо дійсного виконання Постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 у встановлений судом строк, накласти на міського голову Одеської міської раду або іншу особу, відповідальну за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
11.01.2024 від представника ОСОБА_8 до суду надійшли доповнення до звіту.
Ухвалою суду від 09.02.2024 року встановлено Одеській міській раді та виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 та зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради подати до Одеського окружного адміністративного суду звіт про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 у 60-денний строк з моменту отримання копії ухвали суду.
11.04.2024 Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради до суду надійшов звіт про виконання рішення суду з проханням встановити Одеській міській раді та Виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк для подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року у справі № 420/6019/19.
Ухвалою суду від 13.05.2024 встановлено Одеській міській раді та виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19; зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради подати до Одеського окружного адміністративного суду звіт про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19 у 60-денний строк з моменту отримання копії ухвали суду.
16.07.2024 до суду від представника Одеської міської ради, Виконавчого комітету Одеської міської ради надійшов звіт у прохальній частині якого представник просить суд встановити новий строк для подання звіту про виконання Постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 у справі №420/6019/19,зазначивши, що
наявні обставини, які в подальшому можуть ускладнити складання акту приймання-передачі та унеможливити державну реєстрацію права комунальної власності територіальної громади м. Одеси на вказаний гуртожиток, зокрема: - розбіжності між житловою площею об`єкту нерухомого майна, яка зазначена у технічному паспорті на житловий будинок (643,9 м2), виготовленому Комунальним підприємством Бюро технічної інвентаризації Одеської міської ради 17.08.2018, та житловою площею, вказаною у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (630,7 м2); - невідповідність типу об`єкта, зазначеного у технічному паспорті на житловий будинок (житловий будинок), виготовленому Комунальним підприємством Бюро технічної інвентаризації Одеської міської ради 17.08.2018, та типу об`єкта, вказаного у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (трьохповерховий житловий будинок з підвалом). Заявник вказав, що ані Одеська міська рада, ані Виконавчий комітет Одеської міської ради, ані інші виконавчі органи міської ради не мають повноважень на внесення змін до технічних характеристик гуртожитку за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтаська, 2, який продовжує перебувати у державній власності у віданні Фонду державного майна України. У той же час, повноваження на внесення змін до технічних характеристик гуртожитку (житлового будинку) за адресою: АДРЕСА_1 , та, відповідно, усунення розбіжностей в технічній документації та відомостях в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно щодо вищевказаного об`єкта належить виключно власнику останнього Фонду державного майна України. Отже, фактично завершенню процесу передачі гуртожитка (житлового будинку) перешкоджає невжиття Фондом державного майна України та Державним багатопрофільним підприємством Урожай заходів, необхідних для складання та підписання акта.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 30.07.2024 встановлено Одеській міській раді та виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19; зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради подати до Одеського окружного адміністративного суду звіт про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 по справі №420/6019/19 у 60-денний строк з моменту отримання копії ухвали суду.
30.09.2024 до суду від Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради надійшов звіт про виконання судового рішення у справі №420/6019/19 у прохальній частині якого заявники просять суд встановити Одеській міській раді та Виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк для подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 у справі №420/6019/19.
Обґрунтовуючи клопотання про встановлення Одеській міській раді та Виконавчому комітету Одеської міської ради нового строку для виконання рішення суду, представник відповідачів вказав, що повноваження на внесення змін до технічних характеристик гуртожитку (житлового будинку) за адресою: м. Одеса, вул. 13 Середньофонтанська, 2, та, відповідно, усунення розбіжностей в технічній документації та відомостях в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно щодо вищевказаного об`єкта належить виключно власнику останнього Фонду державного майна України. Отже, фактично завершенню процесу передачі гуртожитка (житлового будинку) перешкоджає невжиття Фондом державного майна України та Державним багатопрофільним підприємством «Урожай» заходів, підписання акта. Листом від 24.07.2024 №01-58/804 Департамент міського господарства Одеської міської ради повідомив, що ним направлено акт приймання-передачі у 4 примірниках до Регіонального відділення Фонду державного майна України з метою продовження процедури передачі об`єкту нерухомого майна за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2. Також листом від 06.08.2024 №01-58/804 Департамент міського господарства Одеської міської ради повідомив, що Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях відмовило у підписанні актів приймання-передачі об`єкту нерухомого майна за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2. Крім цього, як вбачається зі змісту листа Департаменту міського господарства Одеської міської ради від 06.09.2024 №01-58/804, останній повторно направив 4 примірники акта приймання-передачі та повідомив Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях стосовно кандидатури від КП «Бюро технічної інвентаризації» Одеської міської ради для включення до складу комісії для підписання акта приймання-передачі. Натомість, як вбачається з листа Департаменту міського господарства Одеської міської ради від 25.09.2024 №01-58/804, Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях листом від 11.09.2024 №05-10- 03454 повторно відмовило у підписанні примірників акта приймання-передачі. Таким чином, Одеська міська рада та Виконавчий комітет Одеської міської ради звертають увагу суду на те, що ними вживаються всі необхідні заходи з метою виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 у справі №420/6019/19, що перебуває у їх компетенції. Проте, як вказав представник відповідача, процедура прийняття об`єктів державної власності у комунальну передбачає вчинення передбачених законом дій не тільки з боку органів місцевого самоврядування, а й органів державної влади (у даному випадку Фондом державного майна України та його регіональним відділенням), а тому завершення процесу прийняття нерухомого майна з державної до комунальної власності потребує певного часу.
Розглянувши звіт Одеської міської ради та виконавчого комітету Одеської міської ради від 30.09.2024, судом встановлено наступне.
Відповідно до ст. 129-1 Конституції України та ст. 382 КАС України, контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.
Так, згідно з ч.1 ст.382 КАС України, суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Згідно з ч. 2 ст. 382 КАС України, за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Отже, з вказаних законодавчих положень вбачається, що судом можуть бути вжиті заходи реагування судового контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах у формі встановлення нового строку для подачі звіту та/або накладення штрафу на особу відповідальну за виконання рішення суду.
Поряд із тим, суд зауважує, що такі заходи судового контролю підлягають до застосування у разі не подання звіту суб`єктом владних повноважень про виконання рішення суду або якщо в поданому звіті причини невиконання чи неповного виконання судового рішення є неповажними.
Як вбачається зі змісту листа від 24.07.2024 №01-58/804 Департамент міського господарства Одеської міської ради повідомив Одеську міську раду, що ним направлено акт приймання-передачі ( з державної у комунальну власність) у 4 примірниках до Регіонального відділення Фонду державного майна України з метою продовження процедури передачі об`єкту нерухомого майна за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2.
Також, листом від 06.08.2024 №01-58/804 Департамент міського господарства Одеської міської ради повідомив Одеську міську раду, що Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях відмовило у підписанні актів приймання-передачі об`єкту нерухомого майна за адресою: м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 2.
Зі змісту листа Департаменту міського господарства Одеської міської ради від 06.09.2024 №01-58/804 вбачається, що останній повторно направив 4 примірники акта приймання-передачі та повідомив Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях стосовно кандидатури від КП «Бюро технічної інвентаризації» Одеської міської ради для включення до складу комісії для підписання акта приймання-передачі.
Разом з тим, як вбачається з листа Департаменту міського господарства Одеської міської ради від 25.09.2024 №01-58/804, Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях листом від 11.09.2024 №05-10- 03454 повторно відмовило у підписанні примірників акта приймання-передачі.
Таким чином, суд приходить до висновку, що Одеська міська рада та Виконавчий комітет Одеської міської ради вживаються відповідні заходи з метою виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 у справі №420/6019/19, якою зобов`язано Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради вжити заходи, передбачені приписами пункту 51 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування", статями 4-1 , 6, 7 Закону України "Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності" від 3 березня 1998 року № 147/98-ВР" направлених невиконання вимог чинного законодавства щодо прийняття у комунальну власність житлового будинку (гуртожитку) за адресою: вул. Середньофонтанська, 2, м.Одеса
При цьому, суд враховує, що процедура прийняття об`єктів державної власності у комунальну передбачає вчинення передбачених законом дій не тільки з боку органів місцевого самоврядування, а й органів державної влади (у даному випадку Фондом державного майна України та його регіональним відділенням), що потребує певного часу.
На підставі викладеного, з метою належного судового контролю за виконанням рішення у справі, яке набрало законної сили, суд вважає за можливе, відповідно до ч. 2 ст.382 КАС України, встановити відповідачам новий строк для подання звіту про виконання судового рішення у справі № 420/6019/19/21.
Керуючись ст.ст. 4, 248, 256, 370, 382 КАС України,-
УХВАЛИВ:
Встановити Одеській міській раді та виконавчому комітету Одеської міської ради новий строк подання звіту про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 року по справі №420/6019/19.
Зобов`язати Одеську міську раду та виконавчий комітет Одеської міської ради подати до Одеського окружного адміністративного суду звіт про виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 27.10.2020 по справі №420/6019/19 у 90-денний строк з моменту отримання копії ухвали суду.
Ухвала суду набирає законної сили у строк та порядок визначений ст. 256 КАС України та оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.294- 296 КАС України.
Суддя К.О. Танцюра
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.10.2024 |
Оприлюднено | 28.10.2024 |
Номер документу | 122550791 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Танцюра К.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні