Постанова
від 15.05.2024 по справі 924/1354/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"15" травня 2024 р.Справа № 924/1354/23м. Хмельницький

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Виноградової В.В.,

за участю секретаря судового засідання Іщука О.М., розглянувши матеріали справи

за заявою акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк"

про відкриття провадження у справі про банкрутство

приватного підприємства "Алькор маркет"

за участю арбітражного керуючого Козирицького А.С.

представники акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк", приватного підприємства "Алькор маркет" не з`явилися

У засіданні оголошено вступну і резолютивну частини постанови.

встановив: ухвалою Господарського суду Хмельницької області від 22.01.2024, зокрема відкрито провадження у справі №924/1354/23 про банкрутство приватного підприємства "Алькор маркет" (29000, м. Хмельницький, вул. Садова, 1/3; код 38353232); визнано грошові вимоги акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" до боржника в сумі 18805504,23 грн, а також в сумі 26840,00 грн судового збору та 60300,00 грн авансування винагороди арбітражному керуючому; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника строком на 170 календарних днів та призначено розпорядника майна - арбітражного керуючого Козирицького А.С.; призначено попереднє засідання суду на 12.03.2024.

На виконання вищезазначеної ухвали суду з метою виявлення кредиторів боржника 22.01.2024 здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство приватного підприємства "Алькор маркет" за номером публікації 72326.

За визначенням ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника, а також адміністратор за випуском облігацій, який відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки" діє в інтересах власників облігацій, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Згідно з ч. 2 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства кредитор, за заявою якого відкрито провадження у справі, має право заявити додаткові грошові вимоги до боржника у межах строку, встановленого частиною першою цієї статті.

19.02.2024 від акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" на адресу суду надійшла заява (від 16.02.2024) з додатковими грошовими вимогами до боржника, в якій просить визнати вимоги кредитора до боржника на загальну суму 276807534,38 гривні.

Ухвалою суду від 21.02.2024 вищезазначену заяву залишено без руху з наданням строку у п`ять днів з дня вручення ухвали для усунення недоліків.

Ухвалою суду від 27.02.2024 заяву акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" (від 16.02.2024) з додатковими грошовими вимогами до боржника прийнято до розгляду в попередньому засіданні суду, яке призначене на 12.03.2024.

Ухвалою суду від 12.03.2024 частково задоволено клопотання розпорядника майна Козирицького А.С. (від 04.03.2024) про продовження строку для проведення інвентаризації майна боржника, продовжено строк проведення інвентаризації майна приватного підприємства "Алькор маркет" до 22.03.2024. У попередньому засіданні у справі оголошено перерву на 26.03.2024.

Ухвалою суду від 26.03.2024 задоволено клопотання розпорядника майна Козирицького А.С. (від 25.03.2024) про продовження строку для проведення інвентаризації майна боржника, строк проведення інвентаризації майна приватного підприємства "Алькор маркет" продовжено на два місяці, до 22.05.2024. Продовжено строк проведення попереднього засідання суду до 15.04.2024, у попередньому засіданні у справі оголошено перерву на 11.04.2024.

Ухвалою суду від 11.04.2024 заяву акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" (від 16.02.2024) з додатковими грошовими вимогами до боржника на загальну суму 276807534,38 грн задоволено частково. Визнано додаткові грошові вимоги акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" до боржника на суму 275280436,51 грн, з яких: 119502839,00 грн заборгованості за лізинговим платежем з викупної вартості майна, 87305001,41 грн заборгованості з відсоткової винагороди за користування майном та 672350,00 грн витрат зі сплати судового збору з віднесенням до четвертої черги; 67800246,10 грн пені з віднесенням до шостої черги; крім того, 6056,00 грн судового збору з віднесенням до першої черги. Додаткові грошові вимоги акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" до боржника в сумі 1527097,87 грн пені відхилено. Також визначено розмір та перелік визнаних судом вимог кредиторів до боржника, що підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів приватного підприємства "Алькор маркет", а саме: грошові вимоги акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" у сумах: 226285694,64 грн з віднесенням до четвертої черги, 67800246,10 грн пені з віднесенням до шостої черги, 32896,00 грн судового збору та 60300,00 грн авансування винагороди арбітражному керуючому з віднесенням до першої черги. Зазначено, що додаткові грошові вимоги акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" у сумі 1527097,87 грн пені не визнано.

Крім того, ухвалено розпоряднику майна боржника відповідно до ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства організувати та провести збори кредиторів та комітету кредиторів, визначивши датою їх проведення 01.05.2024; призначено підсумкове засідання суду на 15.05.2024.

Ухвалою суду від 18.04.2024 частково задоволено клопотання розпорядника майна Козирицького А.С. (від 12.04.2024) про витребування доказів; витребувано у Головного управління ДПС у Хмельницькі області належним чином засвідчені копії фінансової звітності приватного підприємства "Алькор маркет" та інші відомості.

26.04.2024 на адресу суду від розпорядника майна - арбітражного керуючого Козирицького А.С. надійшли матеріали інвентаризації майна боржника (наказ боржника від 13.03.2024 №1 "Про організацію і проведення інвентаризації активів та зобов`язань ПП "Алькор маркет", протокол інвентаризаційної комісії від 19.04.2024, інвентаризаційні (проміжні) описи основних засобів, нематеріальних активів, незавершених капітальних інвестицій, запасів, біологічних активів, готівки, коштів на рахунках, бланків документів суворої звітності, готової продукції, товарів, товарно-матеріальних цінностей, прийнятих (переданих) на відповідальне зберігання, в оренду, цінних паперів, орендованих необоротних активів, дебіторської заборгованості, кредиторської заборгованості, витрат майбутніх періодів), звіт за результатами проведення аналізу фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності та становища на ринках ПП "Алькор маркет" та аналізу ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства від 22.04.2024.

На виконання ухвали Північно-західного апеляційного господарського суду від 25.04.2024 з огляду на надходження апеляційної скарги ПП "Алькор маркет" на ухвалу Господарського суду Хмельницької області від 11.04.2024 матеріали справи №924/1354/23 надіслані до суду апеляційної інстанції (супровідний лист від 30.04.2024 №924/1354/23/3196/24).

06.05.2024 на адресу суду від розпорядника майна - арбітражного керуючого Козирицького А.С. надійшли, зокрема матеріали проведення зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів боржника (повідомлення про проведення від 16.04.2024, протоколи від 01.05.2024), звіт розпорядника майна про проведену роботу та виконання повноважень розпорядника майна з 22.01.2024 по 01.05.2024, реєстр вимог кредиторів боржника станом на 11.04.2024, клопотання розпорядника майна про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Козирицького А.С.

08.05.2024 на адресу суду від розпорядника майна - арбітражного керуючого Козирицького А.С. надійшли заява від 08.05.2024 про участь у справі про банкрутство (зі згодою на призначення ліквідатором у справі про банкрутство боржника та повідомленням про неналежність, зокрема до жодної з категорій осіб, які зазначені у ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства); звіт від 08.05.2024 про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період з 22.01.2024 по 30.04.2024.

Акціонерне товариство комерційний банк "Приватбанк", приватне підприємство "Алькор маркет" представників у підсумкове засідання не направили.

Від акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" надійшла заява (від 14.05.2024), в якій просить проводити підсумкове засідання за відсутності його представника. Зазначило, що підтримує всі прийняті рішення на зборах та комітеті кредиторів боржника, про наявність підстав для визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури. Вважає, що апеляційне оскарження визнаних грошових вимог банку в частині не впливає і не може вплинути на прийняті зборами і комітетом рішення.

Від приватного підприємства "Алькор маркет" надійшло клопотання (від 03.05.2024), в якому просить відкласти розгляд справи, оскільки боржником оскаржено ухвалу Господарського суду Хмельницької області від 11.04.2024 у справі №924/1354/23 щодо задоволення додаткових вимог кредитора. Клопотання мотивує тим, що результати розгляду апеляційної скарги мають важливе значення для переходу до наступної стадії справи про банкрутство, адже можлива зміна розміру грошових вимог кредитора, які підлягають внесенню до реєстру вимог кредиторів.

Також від приватного підприємства "Алькор маркет" надійшло клопотання (від 15.05.2024) про перенесення засідання з огляду на зайнятість представника у іншому судовому процесі.

Присутній у підсумковому засіданні арбітражний керуючий Козирицький А.С. проти заявлених клопотань ПП "Алькор маркет" заперечив, вказуючи на їх безпідставність, необґрунтованість, акцентуючи увагу, що було проведено всі необхідні дії у справі. Зокрема, зазначає, що матеріалами інвентаризації встановлено відсутність ліквідаційної маси, крім дебіторської заборгованості; наявне майно перебуває у фінансовому лізингу кредитора; пасиви перевищують активи. На підставі зазначеного зборами та комітетом кредиторів прийнято рішення про перехід до наступної процедури. Зауважив, що внесення змін до реєстру вимог кредиторів та скасування ухвали суду про визнання частини додаткових грошових вимог не є підставою для внесення змін до відповідного рішення зборів та комітету кредиторів. Звернув увагу на те, законодавством не передбачено заборони щодо вирішення клопотання про перехід до наступної судової процедури; оскарження ухвали суду не є підставою для зупинення провадження у справі.

Клопотання ПП "Алькор маркет" про відкладення засідання з огляду на зайнятість представника в іншому судовому процесі також вважає необґрунтованим, оскільки боржник є юридичною особою, яка може забезпечити участь у засіданні іншого представника. Зауважив на відсутності позиції боржника чи додаткових доказів, які би слугували підставою для невизнання його банкрутом. Вважає, що відкладення може призвести до затягування строків розгляду справи.

Підтримуючи вимоги клопотань про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, вважає, що наявні усі підстави для переходу для наступної процедури у справі про банкрутство.

Судом, враховуючи висловлену позицію ініціюючого кредитора та арбітражного керуючого, залишено без задоволення клопотання приватного підприємства "Алькор маркет" (від 03.05.2024) про відкладення розгляду справи, з огляду, зокрема на те, що ухвала Господарського суду Хмельницької області від 11.04.2024 про часткове визнання додаткових грошових вимог АТ "Приватбанк" до боржника набрала законної сили та відповідно до ч. 6 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства є підставою для внесення відомостей про кредиторів до реєстру вимог кредиторів; відповідно до ч. 5 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства оскарження судових рішень у процедурі банкрутства (неплатоспроможності) не зупиняє провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність). Крім того, під час здійснення судових процедур щодо боржника з метою зменшення строків провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) господарський суд керується принципом процесуальної економії (ч. 4 ст. 6 Кодексу України з процедур банкрутства).

Також судом залишено без задоволення клопотання приватного підприємства "Алькор маркет" (від 15.05.2024) про відкладення засідання з огляду на участь його представника в іншому судовому процесі. При цьому судом враховано: положення ч. 3 ст. 56 ГПК України, відповідно до яких юридична особа бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника (тобто закон наділяє сторони правом брати участь у справі як через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її імені відповідно до закону, статуту, положення, так і через представника); суд не викликав у засідання суду конкретного представника боржника; відсутність доказів у підтвердження зазначених у клопотанні обставин.

При цьому судом звертається увага на те, що неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі (ч. 1 ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства).

Відповідно до ч. 1 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі.

Частиною 3 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства регламентовано, що у підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень, зокрема: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.

Завдання підсумкового засідання суду полягає у з`ясуванні ознак банкрутства та наявності можливості визначення наступної судової процедури і подальшого здійснення провадження у справі (аналогічна правова позиція викладена у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 22.04.2021 у справі №918/420/16, від 08.06.2022 у справі №904/6691/20).

У свою чергу, наявність підстав для прийняття відповідного рішення, передбаченого ч. 3 ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства, встановлюється методом дослідження вчинених розпорядником майна дій, визначених ч. 3 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства, під час процедури розпорядження майном.

Частиною 1 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що під розпорядженням майном розуміється система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, здійснення аналізу його фінансового стану, а також визначення наступної процедури (санації чи ліквідації).

У частині 3 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено обов`язки розпорядника майна під час процедури розпорядження майном, зокрема, проведення аналізу фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника, встановлювати за результатами його проведення наявність або відсутність ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, вчинення незаконних дій у разі банкрутства.

Так, розпорядником майна надано письмовий звіт від 26.02.2024, звіти про проведену роботу та виконання повноважень розпорядника майна з 22.01.2024 по 11.03.2024, з 22.01.2024 по 01.05.2024.

Зокрема, у звіті від 26.02.2024 на виконання частини 8 статті 45 Кодексу України з процедур банкрутства розпорядник майна повідомив про те, що відповідно до заяв кредиторів з грошовими вимогами до боржника, забезпечені вимоги відсутні; відповідно до інформації, наявної в державних реєстрах відносно боржника, забезпечені вимоги відсутні; відповідно до заяв кредиторів з грошовими вимогами до боржника, вимоги щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також про вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян відсутні. До звіту розпорядником майна з урахуванням клопотання (від 26.02.2024) додано розширені витяги з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 26.01.2024 про наявність арешту всього майна боржника, накладеного постановою №59952915 від 04.09.2019 відділу примусового виконання рішень Департаменту ДВС Міністерства юстиції України; наявність арешту рухомого майна, накладеного постановою приватного виконавця Маляра Я.А. (дата реєстрації 26.08.2020); інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта (від 26.01.2024), згідно з якою наявні записи про арешти нерухомого майна боржника

У звітах про проведену роботу та виконання повноважень розпорядника майна ПП "Алькор маркет" з 22.01.2024 по 11.03.2024, з 22.01.2024 по 01.05.2024 розпорядник майна зазначив про повідомлення ним про наслідки введення процедури банкрутства та мораторію відповідні органи державної виконавчої служби (повідомлення від 26.01.2024); про вжиття заходів з отримання документації від боржника (направлення листів-запитів від 26.01.2024, 26.02.2024 щодо організації та проведення інвентаризації майна боржника, надання інформації та документів, розгляду вимог кредиторів, повідомлення про наслідки порушення справи про банкрутство); про вжиття заходів з виявлення майна боржника (направлення запитів від 29.01.2024 до ПАТ "Національний депозитарій України", ДП "Український державний центр радіочастот", Державної авіаційної служби України, АТ "Укрзалізниця", Державного архіву Хмельницької області, Державного космічного агентства України, ДП "Держреєстри України", ГУ статистики Хмельницької області, ФДМ України, Управління з питань цивільного захисту Хмельницької ОДА, Хмельницького обласного центру зайнятості, Управління ДІАМ у Хмельницькій області, Державної інспекції архітектури та містобудування України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Управління Держпраці у Хмельницькій області, Головного управління ДПС України, Головного управління ДСНС у Хмельницькій області, Департаменту державної виконавчої служби, Головного управління ПФУ у Хмельницькій області, Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України, Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Хмельницькій області, Державної служби України з питань геодезії, картографія та кадастру, Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Головного управління Дердпродспоживслужби у Хмельницькій області, Державної митної служби України, Хмельницької митниці Державної митної служби України, Департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності та інноваційної політики, ДП "Укрпатент", КП "Хмельницьке обласне бюро технічної інвентаризації"; про розгляд вимог кредиторів до боржника; про вжиття заходів з отримання відомостей з публічних реєстрів (з Єдиного реєстру боржників, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Автоматизованої системи виконавчих проваджень, Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сайту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, сайту з відомостями про наявні об`єкти інтелектуальної промислової власності); про ведення реєстру вимог кредиторів; про забезпечення участі в судових засідання та подання документів. До звітів додано копії відповідних запитів арбітражного керуючого та відповідей на них.

При цьому у звіті за період з 22.01.2024 по 01.05.2024 зазначено, що згідно з листом від 13.03.2024 №3 боржник повідомив про відсутність заставного майна, а також, що заборгованість по заробітній платі станом на 22.01.2024 становила 1094,80 грн та станом на 05.03.2024 становить 3413,20 грн, а заборгованість з авторської винагороди, аліментів, а також вимог щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян, у боржника відсутня. В ході вжиття заходів щодо отримання відомостей з публічних та інших реєстрів розпорядником майна виявлено, що згідно з інформаційними довідками з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у боржника відсутнє майно на праві власності; згідно з витягами з Державного реєстру обтяжень рухомого майна на майно боржника накладено арешт рухомого майна; згідно з інформацією Автоматизованої системи виконавчих проваджень відносно боржника відсутні відкриті виконавчі провадження, інформації щодо виконавчих проваджень, де стягувачем є боржник, відсутня; згідно з витягом з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань боржник як засновник (учасник) юридичної особи відсутній; згідно з відомостями сайту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку боржник не є власником пакетів голосуючих акцій акціонерних товариств; відомостей про наявні об`єкти інтелектуальної промислової власності за боржником відсутні.

У відповідь на запити розпорядника майна отримано інформацію від головних управлінь Держгеокадастру у Чернігівській, Миколаївській, Кіровоградській, Чернівецькій, Тернопільській, Херсонській, Закарпатській, Донецькій, Хмельницькій, Черкаській, Сумській, Полтавській, Одеській, Івано-Франківській, Житомирській, Запорізькій, Дніпропетровській, Рівненській, Волинській, Харківській, Львівській, Вінницькій областях про те, що правовстановлюючі документи на земельні ділянки до 2013 року боржником не реєструвалися, земельні ділянки не зареєстровані/не виявлені; від ГУ Держпродспоживслужби у Хмельницькій області про відсутність реєстрації за боржником тракторів та сільськогосподарської техніки; від Державної митної служби України про відсутність митного оформлення товарів за періо з 01.01.2014 по 15.02.2024; від Хмельницької митниці про відсутність боржника на централізованому обліку у митних органах України, відсутність майна, власником якого є боржниках, на складі Хмельницької митниці, відсутність коштів боржника на депозитному рахунку Хмельницької митниці; від регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Хмельницькій області про відсутність станом на 27.02.2024 реєстрації чи перереєстрації транспортних засобів за боржником; від Управління з питань цивільного захисту Хмельницької ОДА про відсутність в книзі обліку об`єктів фонду захисних споруд цивільного захисту майна боржника.

Також розпорядником майна повідомлено про проведення інвентаризації майна боржника та визначення його вартості, про що надано наказ від 13.03.2024 №1 "Про організацію та проведення інвентаризації активів і зобов`язань ПП "Алькор маркет", протокол інвентаризаційної комісії від 19.04.2024 станом на 13.03.2024 з відповідними описами, в якому зазначено вартість основних засобів по бухгалтерському обліку - 139993888 грн, кошти на рахунках - 11,97 грн, дебіторська заборгованість - 11723320,13 грн, кредиторська заборгованість - 204460795,11 грн, витрат майбутніх періодів - 67381838,37 гривні.

Крім того, розпорядником майна складено звіт за результатами проведення аналізу фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності та становища на ринках Приватного підприємства "Алькор маркет" (код ЄДРПОУ 38353232) та аналізу ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства від 22.04.2024, у якому відображено оцінку підприємства з позиції неплатоспроможності (оцінка фінансового стану підприємства, аналіз фінансових факторів, що призвели до неплатоспроможності, та визначення можливості санації підприємства), аналіз наявності (відсутності) ознак дій з приховування чи доведення до банкрутства або фіктивного банкрутства підприємства та визначення ознак втрати або відновлення платоспроможності (визначення ознак фіктивного банкрутства, визначення ознак дій з доведення до банкрутства, визначення ознак дій з приховування банкрутства, визначення ознак втрати або відновлення платоспроможності), загальні висновки та рекомендації щодо подальшого розвитку підприємства.

Зокрема, за результатами аналізу основних показників діяльності підприємства протягом періоду, що аналізується, відстежується кризова неплатоспроможність та кредитоспроможність, недостатність власного капіталу, надмірна залежність від позикових коштів та відсутність чистого прибутку на кінець періоду. Зниження рівня збуту товарів, робіт, послуг визначають відсутність фінансової стабільності суб`єкта господарювання на ринку товарів і послуг, зумовлюють фінансову кризу підприємства та відсутність чистого прибутку. Дефіцит отриманого прибутку виключає його реінвестування на розвиток підприємницької діяльності, а також унеможливлює погашення кредиторської заборгованості. Результати аналізу коефіцієнтів ліквідності підприємства протягом періоду, що аналізується обумовлюють критичну ліквідність коли підприємство є неплатоспроможним та наявні ознаки критичної неплатоспроможності.

Таким чином, результати аналізу основних показників, що визначають фінансово-господарський стан підприємства протягом періоду, що аналізується, визначають незадовільну господарську діяльність боржника, що характеризується критичним рівнем ліквідності, фінансової стійкості та ділової активності. Станом на кінець 2023 року необоротні активи боржника становити 105773,2 тис. грн та складались на 100% з основних засобів. Дані засоби перебувають у платному користуванні боржника на підставі договору лізингу. Оборотні активи боржника становили 79005,9 тис. грн та на 91% складались з витрат майбутніх періодів (72048,3 тис. грн), які, у свою чергу, складались з нарахованих, але не сплачених АТ "Приватбанк" відсотків за договором фінансового лізингу. Відповідно до даних бухгалтерського обліку у боржника наявна дебіторська заборгованість у розмірі 11723320,13 гривні. Інших оборотних активів під час процедури розпорядження майном виявлено не було. Власні оборотні активи на поточну дату відсутні. Станом на 22.01.2024 дебіторська заборгованість боржника складає 11723320,13 гривні. Загальна сума поточної кредиторської заборгованості боржника станом на 31.12.2023 становила 71695,9 тис. грн; довгострокові зобов`язання, цільове фінансування та забезпечення складали 132678,7 тис. грн. Аналіз структури прибутку підприємства визначає прибутковий фінансово-господарський результат діяльності за 2022 рік та збитковий за 2023 рік. Доходи від реалізації продукції на кінець періоду відсутні та не перекривають витрат, понесених за результатами звітного року. Вбачається погіршення показників рентабельності, зменшення чистого прибутку та доходу, що свідчить про погіршення фінансового стану боржника. Протягом періоду, що аналізується, не виявлено ознак дій з приховування чи доведення до банкрутства або фіктивного банкрутства. За результатами проведеного аналізу встановлено, що фінансовий стан підприємства характеризується ознаками надкритичної неплатоспроможності, що відповідає фінансовому стану потенційного банкрутства, коли задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе шляхом застосування ліквідаційної процедури.

Крім того, відповідно до абз. 8 ч. 3 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства розпорядник майна зобов`язаний скликати збори і комітет кредиторів та організовувати проведення їх засідань.

Протягом 10 днів з дня постановляння ухвали за результатами попереднього засідання господарського суду розпорядник майна письмово повідомляє кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників, акціонерів) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організовує їх проведення (абз. 1 ч. 1 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства).

Згідно з наявним у матеріалах справи повідомленням (від 16.04.2024) збори кредиторів боржника скликані 01.05.2024.

Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства учасниками зборів кредиторів боржника з правом вирішального голосу є конкурсні кредитори, визнані господарським судом у попередньому засіданні та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Частина 4 цієї статті Кодексу України з процедур банкрутства визначає, що конкурсні кредитори мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів за результатами попереднього засідання господарського суду та кратну одній тисячі гривень.

Під час визначення кількості голосів кредиторів з правом вирішального голосу не враховуються суми неустойки (штрафу, пені), інші фінансові санкції, моральна шкода, судовий збір у справі про банкрутство, заявлені або сплачені кредиторами в провадженні у справі про банкрутство.

Відповідно до частини 2 статті 48 Кодексу України з процедур банкрутства перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, які мають не менше ніж дві третини голосів.

Частиною 5 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення, зокрема про: визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство; інші питання, передбачені цим Кодексом, у тому числі віднесені до компетенції комітету кредиторів.

Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду (ч. 7 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства).

З матеріалів справи слідує, що відповідно до протоколу зборів кредиторів приватного підприємства "Алькор маркет" від 01.05.2024 №01/05/24 за участю АТ "Приватбанк" (226286 голосів, що становить 100% голосів) вирішено, зокрема визначити кількісний склад комітету кредиторів у кількості одного кредитора; обрати членами комітету кредиторів боржника АТ "Приватбанк"; погодити звіт від 22.04.2024 за результатами проведення аналізу фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності та становища на ринках ПП "Алькор маркет" та аналізу ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства; прийняти рішення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, звернутися до господарського суду з відповідним клопотання про введення ліквідаційної процедури; запропоновано обрати ліквідатором боржника арбітражного керуючого Козирицького А.С.; уповноважено розпорядника майна на подання відповідного клопотання до суду від імені зборів кредиторів боржника; вирішено провести засідання комітету кредиторів боржника 01.05.2024.

Рішення зборів кредиторів, мотивоване, зокрема незадовільною оцінкою фінансового стану боржника, що характеризується зменшенням першорядних фінансових ресурсів для здійснення господарської діяльності. Взято до уваги те, що протягом всього періоду відстежується кризова неплатоспроможність та кредитоспроможність, недостатність власного капіталу, надмірна залежність від позикових коштів та відсутність чистого прибутку на кінець періоду, а також враховано інші висновки, зроблені у звіті за результатами проведення аналізу фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності та становища на ринках ПП "Алькор маркет" та аналізу ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства.

За змістом ч. 11 ст. 48 Кодексу засідання комітету кредиторів скликається та проводиться за правилами, визначеними для зборів кредиторів.

Згідно з протоколом засідання комітету кредиторів від 01.05.2024 №01/05/24, серед іншого, погоджено та взято до відома і визнано роботу розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Козирицького А.С. за період з 22.01.2024 по 01.05.2024 задовільною; схвалено звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди за період виконання повноважень розпорядника майна з 22.01.2024 по 30.04.2024 в розмірі 72783,87 грн; схвалено звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди за період виконання повноважень розпорядника майна за період з 22.01.2024 по 30.04.2024 в розмірі 12506,40 грн; погоджено звіт від 22.04.2024 за результатами проведення аналізу фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності та становища на ринках ПП "Алькор маркет" та аналізу ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства; взято до відома прийняти зборами рішення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; запропоновано погодити визначену кандидатуру ліквідатора боржника арбітражного керуючого Козирицького А.С. і звернутися з відповідним клопотанням про призначення ліквідатора боржника, уповноваживши розпорядника майна на подання відповідного клопотання до суду від імені комітету кредиторів; вирішено провести наступне засідання комітету кредиторів 01.07.2024.

Вирішуючи клопотання арбітражного керуючого про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Козирицького А.С., судом береться до уваги, що ухвалою суду від 11.04.2024 визначено розмір та перелік визнаних судом вимог кредиторів до боржника, а саме: грошові вимоги акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" у сумах: 226285694,64 грн з віднесенням до четвертої черги, 67800246,10 грн пені з віднесенням до шостої черги, 32896,00 грн судового збору та 60300,00 грн авансування винагороди арбітражному керуючому з віднесенням до першої черги.

Суд враховує, що встановлення факту неоплатності боржника здійснюється на підставі аналізу активів і пасивів підприємства, зокрема, активи визначаються відповідно до даних інвентаризації майна підприємства, пасиви боржника визначаються згідно затвердженого судом реєстру вимог кредиторів.

Як убачається з матеріалів справи, загальний розмір визнаних судом вимог кредитора (пасиву) боржника згідно з реєстром вимог кредиторів станом на 11.04.2024 становить 294179136,74 грн (з них ухвалою суду від 22.01.2024 визнано грошові вимоги акціонерного товариства комерційний банк "Приватбанк" до боржника в сумі 18805504,23 грн заборгованості з відсоткової винагороди за користування майном, 26840,00 грн судового збору та 60300,00 грн авансування винагороди арбітражному керуючому; ухвалою суду від 11.04.2024 визнано додаткові грошові вимоги в сумі 119502839,00 грн заборгованості за лізинговим платежем з викупної вартості майна, 87305001,41 грн заборгованості з відсоткової винагороди за користування майном та 672350,00 грн витрат зі сплати судового збору; 67800246,10 грн пені; 6056,00 грн судового збору).

При цьому, як зазначалося вище, згідно з протоколом інвентаризаційної комісії від 19.04.2024 за проміжними даними інвентаризації встановлено в наявності: первинна вартість основних засобів загальною кількістю 9 одиниць на суму 139993888,00 грн, кошти на рахунку на суму 11,97 грн, дебіторська заборгованість на суму 11723320,13 грн, кредиторська заборгованість на суму 204460795,11 грн, витрати майбутніх періодів на суму 67381838,37 гривні.

У звіті за результатами проведення аналізу фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності та становища на ринках ПП "Алькор маркет" та аналізу ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства від 22.04.2024, зазначено, що станом на кінець 2023 року необоротні активи боржника складались з основних засобів, які перебувають у платному користуванні боржника на підставі договору лізингу.

Отже, за результатами проведеної інвентаризації не встановлено наявність у боржника достатніх активів для задоволення вимог кредитора у необхідному обсязі; доказів поліпшення фінансового становища боржника з моменту відкриття провадження у справі про його банкрутство ані розпорядником майна, ані боржником суду не надано; заяв від потенційних інвесторів щодо оздоровлення фінансового становища боржника до суду не надходило.

З аналізу наведеного вбачається наявність ознак, які свідчать про стійку фінансову неплатоспроможність боржника, зокрема, наявність значної кредиторської заборгованості; незадовільна господарська діяльність та її низька економічна ефективність, що характеризується критичним рівнем ліквідності, фінансової стійкості та ділової активності.

Доказів можливості відновлення платоспроможності боржника суду не надано.

Пунктом 4 ст. 205 ГК України передбачено, що у разі неплатоспроможності суб`єкта господарювання через недостатність його майна для задоволення вимог кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом. Умови, порядок та наслідки оголошення суб`єкта господарювання банкрутом встановлюється цим Кодексом та іншими законами.

З огляду на зазначене, суд вважає, що наданими у матеріали справи доказами підтверджується, що збори та комітет кредиторів обґрунтовано дійшли висновку про неможливість задоволення кредиторських вимог не інакше, як через застосування до боржника ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч. 1 ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців.

Отже, беручи до уваги рішення зборів кредиторів зокрема щодо звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом, підтримане рішенням засідання комітету кредиторів, наявність відповідного клопотання арбітражного керуючого, поданого від імені зборів та комітету кредиторів, та доказів, що свідчать про виявлення кредиторської заборгованості та недостатності майнових активів для її задоволення, відсутність доказів погашення заборгованості боржником та інших підстав для закриття провадження у справі про банкрутство, передбачених ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, відсутність підстав для введення процедури санації, суд вважає за необхідне визнати ПП "Алькор маркет" банкрутом та відкрити щодо нього ліквідаційну процедуру.

З дня ухвалення господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута (ч. 1 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства).

При цьому судом враховується, що зняття заборон та арештів із майна боржника в порядку ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства є безумовним, стосується будь-яких органів і посадових осіб, у тому числі реєстраційних та правоохоронних органів. Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 14.03.2018 у справі № Б-5022/1359/2011.

Водночас, як передбачено ч. 1 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.

Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства, зокрема, арбітражний керуючий для виконання повноважень ліквідатора призначається господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.

Як зазначалося вище, згідно з протоколом зборів кредиторів та протоколом засідання комітету кредиторів від 01.05.2024, останніми прийнято рішення про звернення до господарського суду з клопотанням, у тому числі про призначення арбітражного керуючого Козирицького А.С. ліквідатором ПП "Алько маркет".

На виконання вказаного рішення розпорядником майна подано клопотання (від 06.05.2024) про призначення арбітражного керуючого Козирицького А.С. ліквідатором ПП "Алькор маркет".

У свою чергу, визначений зборами та комітетом кредиторів арбітражний керуючий у заяві про участь у справі про банкрутство (від 08.05.2024) надав згоду на призначення його ліквідатором ПП "Алькор маркет" та повідомив, що не відноситься до категорії осіб, визначених, зокрема ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства.

Інших заяв арбітражних керуючих щодо участі у справі про банкрутство в якості ліквідатора, заперечень щодо призначення ліквідатором боржника - арбітражного керуючого Козирицького А.С. до суду не надходило.

З огляду на подане на виконання рішення зборів і комітету кредиторів клопотання про призначення арбітражного керуючого Козирицького А.С. ліквідатором ПП "Алькор маркет", враховуючи те, що кандидатура арбітражного керуючого Козирицького А.С. відповідає вимогам, встановленим Кодексом України з процедур банкрутства, суд вважає за належне призначити ліквідатором приватного підприємства "Алькор маркет" арбітражного керуючого Козирицького Андрія Сергійовича, задовольнивши відповідне клопотання.

У статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства визначено повноваження ліквідатора, зокрема, ліквідатор не менш як один раз на місяць подає комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансовий стан і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та під час проведення ліквідаційної процедури, про використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів, ліквідатор зобов`язаний на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.

Суд звертає увагу на те, що згідно ч. 2 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть зобов`язання щодо відшкодування збитків, завданих таким ухиленням. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.

Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства, з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.

З приводу звіту розпорядника майна Козирицького А.С. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат від 08.05.2024 судом береться до уваги, що розпорядник майна визначив суму витрат, пов`язаних з виконанням повноважень розпорядника майна за період з 22.01.2024 по 30.04.2024, що складається із 72783,87 грн винагороди розпорядника майна та 12506,40 грн витрат. У підтвердження надано розрахунки розміру винагороди та витрат (на оплату послуг поштового зв`язку, отримання витягів та довідок, копій фінансової звітності, послуг з аналізу фінансово-господарського стану).

Статтею 30 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відкриття провадження у справі.

У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, погашення боргів боржника подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Як убачається з матеріалів справи, звіт арбітражного керуючого Козирицького А.С. є обґрунтованим, визначена сума документально підтверджена і відповідає вимогам ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства, звіт арбітражного керуючого схвалений зборами комітету кредиторів боржника.

З огляду на вищенаведене, суд дійшов висновку про затвердження звіту арбітражного керуючого Козирицького А.С. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, пов`язаних з виконанням повноважень розпорядника майна в процедурі розпорядження майном боржника за період з 22.01.2024 по 30.04.2024 у сумах: 72783,87 грн основна грошова винагорода розпорядника майна, 12506,40 грн витрат розпорядника майна, понесених у процедурі розпорядження майном боржника.

Керуючись ст. ст. 30, 48, 49, 58, 59, 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Припинити процедуру розпорядження майном приватного підприємства "Алькор маркет" (29000, м. Хмельницький, вул. Садова, 1/3; код 38353232).

Припинити повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого Козирицького Андрія Сергійовича (29001, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 53 (4 поверх); свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №49 від 01.02.2013).

Визнати приватне підприємство "Алькор маркет" (29000, м. Хмельницький, вул. Садова, 1/3; код 38353232) банкрутом.

Відкрити відносно приватного підприємства "Алькор маркет" (29000, м. Хмельницький, вул. Садова, 1/3; код 38353232) ліквідаційну процедуру на строк, що не може перевищувати 12 місяців.

Ліквідатором приватного підприємства "Алькор маркет" (29000, м. Хмельницький, вул. Садова, 1/3; код 38353232) призначити арбітражного керуючого Козирицького Андрія Сергійовича (29001, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 53 (4 поверх); свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №49 від 01.02.2013).

Строк виконання всіх грошових зобов`язань приватного підприємства "Алькор маркет" (29000, м. Хмельницький, вул. Садова, 1/3; код 38353232) вважати таким, що настав 15.05.2024.

Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

Скасувати арешти, накладені на майно приватного підприємства "Алькор маркет" (29000, м. Хмельницький, вул. Садова, 1/3; код 38353232), та інші обмеження щодо розпорядження майном боржника.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному вебпорталі судової влади України.

Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном.

Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора посадові особи приватного підприємства "Алькор маркет" (29000, м. Хмельницький, вул. Садова, 1/3; код 38353232) зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.

Ліквідатору не менш як один раз на місяць надавати суду відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.

Зобов`язати ліквідатора до завершення ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства, та за результатами роботи по ліквідації підприємства-банкрута до 15.05.2025 надати суду звіт ліквідатора про виконану роботу та ліквідаційний баланс банкрута відповідно до вимог статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства.

Затвердити звіт арбітражного керуючого Козирицького А.С. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період з 22.01.2024 по 30.04.2024 у сумах: 72783,87 грн основна грошова винагорода розпорядника майна, 12506,40 грн витрат розпорядника майна, понесених у процедурі розпорядження майном боржника.

Дата набрання постановою законної сили 15.05.2024.

Термін пред`явлення виконавчого документу до виконання 15.05.2027.

Постанова може бути оскаржена у строки та порядку, встановлені ст. ст. 256, 257 ГПК України.

Повний текст постанови складений 16.05.2023.

Суддя В.В. Виноградова

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення15.05.2024
Оприлюднено20.05.2024
Номер документу119069223
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —924/1354/23

Постанова від 29.05.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 27.05.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Постанова від 15.05.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 09.05.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 25.04.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Юрчук М.І.

Ухвала від 18.04.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 11.04.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 26.03.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 14.03.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 12.03.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні