ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
16 травня 2024 року м. Дніпросправа № 160/5895/23
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Ясенової Т.І. (доповідач),
суддів: Головко О.В., Суховарова А.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження в місті Дніпрі адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 травня 2023 року (суддя Кальник В.В.) в адміністративній справі за позовом приватного нотаріуса Дніпровського міського нотаріального округу ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
ВСТАНОВИВ:
Приватний нотаріус Дніпровського міського нотаріального округу ОСОБА_1 звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0000462413 від 03.01.2023, винесене Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області про зобов`язання ОСОБА_1 сплатити штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 1020 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що податкове повідомлення-рішення №0000462413 від 03.01.2023 року, винесене Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області про зобов`язання ОСОБА_1 сплатити штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 1020 грн є протправним, оскільки 11.08.2022 позивачем до Лівобережної ДПІ (Індустріальний р-н. м. Дніпра) Головного управління ДПС у Дніпропетровській області було подано податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками форми 4-ДФ. Зауважує, що приватний нотаріус не є податковим агентом щодо подання інформації про посвідчені договори, а тому застосування до позивача штрафних санкцій за несвоєчасне подання податкового розрахунку, передбачених п. 119.2 ст.119 ПК України, як до особи, яка має статус податкового агента, є неправомірним, адже її дії не призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов`язань платника податку та/або до зміни платника податку, а тому, на думку позивача, він не може нести відповідальність за п. 119.2 ст.119 ПК України.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 травня 2023 року адміністративний позов задоволено.
Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення №0000462413 від 03.01.2023, винесене Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області про зобов`язання ОСОБА_1 сплатити штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 1020 грн.
Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на користь приватного нотаріуса Дніпровського міського нотаріального округу ОСОБА_1 понесені судові витрати зі сплати судового збору в сумі 1073,60 грн.
Відповідач, не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що на підставі п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.75.1.1 п.75.1 ст, 75 та п.76.1 ст. 76 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями) (далі - ПКУ), ГУ ДПС проведено камеральну перевірку приватного нотаріуса ОСОБА_1. щодо своєчасності подання розрахунку за другий квартал 2022 року до Лівобережної ДПІ. За несвоєчасне подання ф.№ 4ДФ встановлено порушення вимог п.51.1 ст.51 гл.2 р.2 п.п.70.16.1 п.70.16 ст.70 гл.6 р.2, пп. 49.18.2 п.49.18 ст.49 та абз. «б» п.176.2 ст. 176, р.4 ПКУ, а саме; особи, які мають статус податкових агентів, зобов`язані подавати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого обліку. За результатами перевірки встановлено, що в порушення вимог пп.49.18.2 п. 49.18 ст. 49 та абз. «б» п. 176.2 ст. 176, р.4 ПКУ приватним нотаріусом ОСОБА_1. несвоєчасно подано до Лівобережної ДПІ Розрахунок за другий квартал 2022 року, а саме 11.08.2022, при граничному терміні подання 09.08.2022 (акт камеральної перевірки від 14.10.2022 №14797/04-36-24- 13/2036319396). Приватний нотаріус є самозайнятою особою. Він підпадає під категорію особи, ще здійснює незалежну професійну діяльність та перебуває на обліку у контролюючих органах. Згідно із п.п. 14.1.226 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, самозайнята особа - платник податку, який є фізичною особою - підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності. Незалежна професійна діяльність - участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою - підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб. Відповідно до п.п.14.1.180 п. 14.1 ст. 14 ПКУ : податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) зобов`язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу; Відповідно до п. 176.2 ст.176 Податкового кодексу України; Особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, та платники єдиного внеску зобов`язані; а своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок; б) подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (з розбивкою по місяцях звітного кварталу), до контролюючого органу за основним місцем обліку. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку - фізичній особі податковим агентом, платником єдиного внеску протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності із зазначених питань не допускається. Згідно абзацу «б» пункту 176.2 статті 176 ПКУ - особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов`язані подавати у строки, встановлені цим кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску до контролюючого органу за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду.
У відзиві на апеляційну скаргу позивач просить у задоволенні апеляційної скарги відповідача відмовити у повному обсязі, рішення суду залишити без змін, наполягаючи на необґрунтованості доводів скаржника і правильності висновків суду першої інстанції.
Відповідно до вимог статті 311 КАС України справа розглянута в порядку письмового провадження.
Перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги та відзиву, колегія суддів дійшла таких висновків.
Судом встановлено, що Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області було проведено камеральну перевірку приватного нотаріуса ОСОБА_1. щодо своєчасності подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (форма №4 ДФ) за II квартал 2022 року, за висновками якої складений акт від 14.10.2022 №14797/04-36-24- 13/2036319396.
За результатами перевірки, встановлено порушення вимог пп.49.18.2 п.49.18 ст.49, пп. «б» п.176 ст.176 та підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України, а саме, терміну подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (додаток №4ДФ) за II квартал 2022 року.
В Акті було зазначено, що нотаріусом ОСОБА_1. не своєчасно подано до ГУ ДПС у Дніпропетровській області податковий розрахунок (форма №4ДФ) за II квартал 2022 року - 11.08.2022 при граничному терміні подання - 09.08.2022.
На підставі вказаного акту перевірки податковим органом винесено податкове повідомлення-рішення №0000462413 від 03.01.2023, яким позивачу відповідно до п.119.1 ст.119 Податкового кодексу України, за порушення пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49, п.51.1 ст.51, підпункту «б» п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України, застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) в розмірі 1020,00 грн.
13.01.2023 представник позивача ОСОБА_1 - адвокат Бевза М.О. оскаржив в адміністративному порядку до ДПС України спірне податкове повідомлення рішення №0000462413 від 03.01.2023.
Рішенням ДПС України про продовження строку розгляду скарги від 30.01.2023, вирішено продовжити розгляд скарги до 23.03.2023.
Рішенням ДПС України від 06.03.2023 №5518/6/99-00-06-08-04-06, яке було отримано представником позивача - адвокатом Бевзою М.О. - 22.03.2023, ДПС України залишила без змін податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС від 03.01.2023 №0000462413, а скаргу - без задоволення.
Вважаючи вказане податкове повідомлення-рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся з позовом до суду.
Вирішуючи спірні правовідносини, суд зазначає наступе.
Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкового розрахунку передбачена пунктом 119.1 статті 119 Кодексу, а саме: неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не в повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, а також суми, нараховані (виплачені) фізичним особам за товари (роботи, послуги), якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов`язань платника податку та/або до зміни платника податку, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 грн. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 2040 гривень.
Особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов`язані подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності з зазначених питань не допускається (п. б) п.176.2 статті 176 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 172.4 статті 172, пункту 173.4 статті 173, пункту 174.4 статті 174 Кодексу при вчиненні нотаріальних дій, а саме:
посвідчення договорів продажу (обміну) об`єктів нерухомого майна між фізичними особами, продажу (обміну) рухомого майна між стороною (сторонами) цього договору;
видача свідоцтв про право на спадщину;
посвідчення договорів дарування,
на приватних нотаріусів покладено обов`язок щокварталу подавати до контролюючого органу за місцем розташування свого робочого місця інформацію про посвідчені договори та видані свідоцтва (включаючи інформацію про вартість такого майна та суму сплаченого податку) у порядку, встановленому Кодексом для податкового розрахунку.
Пунктом 46.1 статті 46 Кодексу встановлено, що податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов`язання, у тому числі податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску.
Форма податкової декларації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (пункт 46.5 статті 46 Кодексу).
Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов`язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору (п. 48.1 ст. 48 Податкового кодексу України).
Форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку затверджено Наказом № 4.
За змістом п. 2.1. розділу II зазначеного Порядку податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий податковий розрахунок за календарний рік не подається. Якщо останній день строку подання податкового розрахунку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.
Тобто, при вчиненні вищезазначених нотаріальних дій приватний нотаріус зобов`язаний надавати інформацію контролюючим органам шляхом заповнення граф 1, 2, 3а, 4 та 5 Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ).
У зазначених графах відображається: порядковий номер, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), про яку надається інформація в податковому розрахунку, сума нарахованого доходу, сума сплаченого податку на доходи фізичних осіб (у випадках передбачених Кодексом), ознака доходу згідно з довідником ознак доходів.
Таким чином при нотаріальному посвідченні договорів продажу (обміну) об`єктів нерухомого майна між фізичними особами, продажу (обміну) рухомого майна між стороною (сторонами) договору, видачі свідоцтв про право на спадщину та/або нотаріальному посвідченні договорів дарування, приватний нотаріус повинен щокварталу подавати до контролюючого органу за місцем розташування свого робочого місця Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ), у строки встановлені для податкового кварталу.
Відповідно до підпункту «б» пункту 176.2 статті 176 Кодексу, особи, які мають статус податкових агентів, та платники єдиного внеску, також зобов`язані подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (з розбивкою по місяцях звітного кварталу), до контролюючого органу за основним місцем обліку. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку - фізичній особі податковим агентом, платником єдиного внеску протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності із зазначених питань не допускається.
Зобов`язання нараховувати, утримувати та сплачувати до бюджету податок від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність податковим органам та нести відповідальність за порушення обов`язків, встановлених Кодексом, поширюється лише на осіб, які відповідно до Кодексу мають статус податкових агентів.
Виходячи із положень чинного податкового законодавства нотаріус може виступати у двох статусах:
податкового агента (самозайнята особа, яка зобов`язана нараховувати, утримувати та сплачувати до бюджету податок на доходи фізичних осіб, передбачений розділом IV Податкового кодексу України (далі - ПКУ), від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються нотаріусом такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам (п. 14.1.180 ст. 14 ПК).
спеціального суб`єкта, на якого покладені функції подання інформації про посвідчені ним договори відчуження рухомого та нерухомого майна чи про видачу свідоцтв про право на спадщину, включаючи інформацію про вартість майна та суму сплаченого податку (ст. ст. 172, 173, 174 ПК).
Статус спеціального суб`єкта, який зобов`язаний подавати зазначену інформацію, є відмінним від статусу податкового агента.
З огляду на це до нотаріусів не можуть застосовуватись санкції як до податкових агентів.
Такий висновок підтверджується судовою практикою, зокрема ухвалами Вищого адміністративного суду від 14.05.2013 № К/800/4751/13, від 18.09.2014 № 2а-233/12/2670 та ін.
Так, в ухвалі Вищого адміністративного суду від 14.05.2013 № К/800/4751/13 зазначається, що:
«нотаріус при поданні інформації щодо посвідчених договорів чи видачі свідоцтва про право на спадщину не виступає в ролі платника податків - податкового агента.
Колегія суддів зазначила, що згідно з пп. 14.1.180 п. 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб визначається як юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) зобов`язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність податковим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу.
Відповідно до пп. 162.1.3 п. 162.1 ст. 162 Податкового кодексу України платниками податку на доходи фізичних осіб є в тому числі і податкові агенти.
При оподаткуванні податком на доходи фізичних осіб об`єктом оподаткування резидента є: загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід; доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання); іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України (пункт 163.1 статті 163 Податкового кодексу України).
Особою, відповідальною за нарахування, утримання та сплату (перерахування) до бюджету податку з доходів у вигляді заробітної плати, є роботодавець, який виплачує такі доходи на користь платника податку. Особою, відповідальною за нарахування, утримання та сплату (перерахування) до бюджету податку з інших доходів, є податковий агент - для оподатковуваних доходів з джерела їх походження в Україні; платник податку - для іноземних доходів та доходів, джерело виплати яких належить особам, звільненим від обов`язків нарахування, утримання або сплати (перерахування) податку до бюджету (ст. 171 Податкового кодексу України).
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що нотаріус в такому випадку не є податковим агентом, відповідно до правил ст. 162 Податкового кодексу України, він також не може бути платником податку на доходи фізичних осіб із доходів, отриманих фізичними особами за спадщиною та за договорами дарування.
Відповідно до п. 174.4 ст. 174 Податкового кодексу України нотаріус щокварталу подає до органу державної податкової служби за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса інформацію про видачу свідоцтв про право на спадщину та/або посвідчення договорів дарування у порядку, встановленому цим розділом для податкового розрахунку.
За змістом п. 174.4 ст. 174 Податкового кодексу України інформація, яку повинен подавати нотаріус до органу державної податкової служби, не є податковою звітністю в розумінні глави 2 розділу II Податкового кодексу України.
Не будучи податковим агентом, нотаріус при поданні до державного податкового органу інформації про видачу свідоцтв про право на спадщину та/або посвідчення договорів дарування, повинен брати до уваги тільки ті розділи податкового розрахунку, які стосуються його як особи, яка не має статусу податкового агента, та подавати таку інформацію в строки, встановлені Податковим кодексом України для податкового кварталу.»
Варто зауважити, що аналогічне правило щодо подання інформації нотаріусом діє при посвідченні договорів купівлі-продажу нерухомого майна, в тому числі земельних ділянок (п. 172.4 ст. 172 ПКУ) та рухомого майна (п. 173.4 ст. 173 ПКУ). У таких правовідносинах нотаріуси також не виступають податковими агентами відповідно до правил ст. 162 ПКУ.
Аналогічна думка міститься в Узагальнюючій податковій консультації щодо подання до контролюючого органу фізичними особами, які здійснюють приватну нотаріальну діяльність, інформації про посвідчені договори продажу (обміну) об`єктів нерухомого майна між фізичними особами, продажу (обміну) рухомого майна між стороною (сторонами), про видачу свідоцтв про право на спадщину та/або посвідчені договори дарування, затвердженій наказом Державної фіскальної служби України від 17.07.2015 року № 507.
Відповідно до вказаного наказу, незважаючи на те, що статтею 119 ПКУ встановлена відповідальність за неподання або несвоєчасне подання, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності, підстави для застосування відповідальності, передбаченої статтею 119 ПКУ, до нотаріусів відсутні.
На підставі викладеного суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, що податкове повідомлення-рішення №0000462413 від 03.01.2023 є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки інформація, яку повинен подавати приватний нотаріус до контролюючого органу, не є податковою звітністю в розумінні глави 2 розділу II Кодексу, отже, підстави для застосування відповідальності, передбаченої пунктом 119.1 статті 119 Кодексу, відсутні.
За приписами ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи та надано їм належну юридичну оцінку, судове рішення ухвалено з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 травня 2023 року залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повної постанови у випадках, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 КАС України.
Головуючий - суддя Т.І. Ясенова
суддя О.В. Головко
суддя А.В. Суховаров
Суд | Північно-західний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2024 |
Оприлюднено | 21.05.2024 |
Номер документу | 119075553 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Ясенова Т.І.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні