Справа № 405/3298/24
провадження № 1-кс/405/1352/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16.05.2024 м. Кропивницький
слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Кропивницькому клопотання старшого в ОВС ВР ОТЗ слідчого управління Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024120000000422 від 01.04.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
старший слідчийв ОВСВР ОТЗслідчого управлінняГоловного управлінняНаціональної поліціїв Кіровоградськійобласті ОСОБА_3 звернувся дослідчого суддіз клопотанням про тимчасовий доступ з можливістю вилучення документів (інформації) в належним чином завірених копіях, яка знаходиться у володінні ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) щодо фінансово господарських відносин з ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ), по укладеному договору підряду №31/2023 від 24.10.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 » та договору підряду №46/2023 від 13.12.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 (коригування)».
У судове засідання слідчий не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, по телефону, причини неявки невідомі.
Особі у володінні якої знаходяться речі та документи про дату, час та місце розгляду клопотання - направлена судова повістка, причини неявки невідомі.
Оскільки, згідно ч. 4 ст. 163 КПК України відсутність слідчого та особи у володінні якої знаходяться речі та документи, не є перешкодою для розгляду клопотання, слідчий суддя визнав можливим розглянути клопотання за відсутності слідчого та представника ПП « ОСОБА_4 » на підставі наявних доказів.
Відповідно до положень ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів судового розгляду не здійснювалося.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, приходить до наступних висновків.
Слідчим суддеювстановлено,що
Слідчим суддеювстановлено,що відділомрозслідування ОТЗСУ ГУНПв Кіровоградськійобласті здійснюєтьсядосудове розслідуванняу кримінальномупровадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідувань№12024120000000422від 01.04.2024за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.4ст.191 КК України, за фактом привласнення бюджетних коштів службовими особами, які були виділені протягом 2023-2024 років ІНФОРМАЦІЯ_3 на проведення ремонтно-будівельних робіт на об`єктах освітньої та комунальної сфери.
Встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_3 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПП « ОСОБА_5 » (підрядники), укладені наступні договори підряду на виконання ремонтно-будівельних робіт.
31.10.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі директора департаменту ОСОБА_6 (Замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », в особі ОСОБА_7 (Підрядник), укладено договір підряду №36/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_6 по АДРЕСА_4 . Коригування». Згідно умов вищезазначеного договору та додаткових угод до нього загальна вартість робіт складає 23 865 394, 38 грн. в т.ч. ПДВ, а вартість робіт, яка доручається підряднику в 2023 році становить 6 511 500,15 грн. строк дії договору до 31.12.2024. Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, сума оплати склала 6 511500,15 грн., на даний час вищезазначений договір було розсторгнуто, у зв`язку з односторонньою відмовою Замовника, у наслідок неможливості Підрядника виконати умови даної угоди у визначений строк. Крім того встановлено, що на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_7 по цьому ж Об`єкту із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було укладено наступні договори підряду № 56/19 від 24.09.2019 на суму 16 289 506,20 грн. та № 103/2020 від 23.11.2020 на суму 461 580,98 грн., які на даний час виконані у повному обсязі.
03.07.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі директора департаменту ОСОБА_6 (Замовник) та ТОВП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в особі директора ОСОБА_8 (Підрядник), укладено договір №09/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Нове будівництво каналізаційної насосної станції по АДРЕСА_5 . Коригування». Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, строк виконання робіт було визначено до 31.12.2023, сума оплати склала 3 783 714, 54 грн., на даний час умови договору виконані у повному обсязі.
24.10.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі директора департаменту ОСОБА_6 (Замовник) та ПП « ОСОБА_5 », в особі директора ОСОБА_9 (Підрядник), укладено договір 31/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 ». Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, строк виконання робіт визначено до 31.12.2023, сума оплати склала 5 668 278,00 грн., на даний час умови договору виконані у повному обсязі.
13.12.2023 року між ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі директора департаменту ОСОБА_6 (Замовник) та ПП « ОСОБА_5 », в особі директора ОСОБА_9 (Підрядник), укладено договір 46/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 (коригування)». Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, строк виконання робіт визначено до 31.12.2023, сума оплати склала 1 956 366 грн., на даний час умови договору виконані у повному обсязі.
За отриманою УСР в Кіровоградській області ДСР НПУ інформацією, в звітній документації по вказаним об`єктам вносилися завідомо неправдиві дані щодо обсягів фактично виконаних робіт та цін на матеріали, що використовувались на Об`єктах.
За результатами виконаних робіт були складені акти форми КБ-2в із завищеними показниками вартості попередньо зазначених матеріалів та обладнання, а також з обсягами робіт, які Замовником були підписані без зауважень та профінансовані, в частині, передбачених кошторисних призначень. Вказана ситуація призвела до надмірних витрат виділених коштів та як наслідок, їх неефективного використання з подальшим привласненням.
Отже в діях службових осіб вбачаються ознаки вчинення Кримінального правопорушення.
Відтак, у органу досудового розслідування з метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і ті, що виправдовують особу, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні, виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) щодо фінансово господарських відносин з ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ), по укладеному договору підряду №31/2023 від 24.10.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 » та договору підряду №46/2023 від 13.12.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 (коригування)», а саме:
-договір на проведення будівельних робіт з додатковими угодами та всіма невід`ємними додатками (договірна ціна, календарний план виконання робіт, календарний план фінансування робіт, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, розрахунки до договірної ціни та ін.);
-платіжних документів про перерахування (отримання) коштів за проведені роботи, у тому числі шляхом авансування (рух коштів по рахунку);
-проекту і проектно-кошторисної документації по об`єкту реконструкції, договорів із усіма невід`ємними додатками і специфікаціями на виготовлення проекту будівництва із проектною організацією, документів про приймання-передачу виконаних робіт із виготовлення проекту, платіжних документів про оплату проектних робіт;
-звітну документацію (примірної форми КБ-2в) по вищевказаному об`єкту, зокрема з підсумковими відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірної форми КБ-3);
-виконавчу документацію по вищевказаному об`єкті: виконавчі креслення, загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, журнали лабораторного контролю, технічного та авторського нагляду, акти визначень фізико-механічних показників будівельних матеріалів, паспорти, сертифікати на матеріали, що використовувались під час проведення робіт в повному обсязі;
-підтверджуючу документацію на придбання матеріалів, що використовувались на вказаному об`єкті (накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки на оплату тощо) в повному обсязі;
-підтверджуючу документацію на використання машин і механізмів по вказаному об`єкту (подорожні листи, акти виконаних робіт, договори, тощо) в повному обсязі;
-договори субпідряду із додатками, додатковими угодами (актами приймання-передачі, відомостями про оплату за проведені роботи);
- накази про призначення (переведення, звільнення) посадових осіб, які здійснювали контроль і підписували документи про приймання вказаних будівельних робіт, здійснювали технічний і авторський нагляд, їх посадових інструкцій, актів приймання виконаних робіт, наказів (розпоряджень) про визначення працівників для здійснення технічного і авторського нагляду на об`єкті та повноваження приймання виконаних робіт;
-договори на здійснення технічного і авторського нагляду із додатками, додатковими угодами (актами приймання-передачі, відомостями про оплату за проведені роботи);
-експертні звіти (експертизи), що стосуються об`єктів ремонту та проектно-кошторисної документації.
Згідно ч.1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до п.5 ч. 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем, комп`ютерних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах, комп`ютерних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно доч.5ст.163КПК України,слідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи:перебувають абоможуть перебуватиу володіннівідповідної фізичноїабо юридичноїособи;самі пособі абов сукупностіз іншимиречами ідокументами кримінальногопровадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні;не становлятьсобою абоне включаютьречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю.
Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене прокурором, та подане у відповідності до ст. 160 КПК України, беручи до уваги, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий, перебувають у володінні ПП « ОСОБА_4 » та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а також враховуючи, що в інший спосіб довести вказані обставини неможливо, слідчий суддя вважає, що клопотання про надання доступу до документів підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст.131-132, 159-166 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого в ОВС ВР ОТЗ слідчого управління Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати старшому слідчому в ОВС відділу СУ ГУ Національної поліції в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи: ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12024120000000422 від 01.04.2024 ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191 КК України тимчасовий доступ з можливістю вилучення документів (інформації) в належним чином завірених копіях, яка знаходиться у володінні ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) щодо фінансово господарських відносин з ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ), по укладеному договору підряду №31/2023 від 24.10.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 » та договору підряду №46/2023 від 13.12.2023 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_2 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 (коригування)», а саме:
-договір на проведення будівельних робіт з додатковими угодами та всіма невід`ємними додатками (договірна ціна, календарний план виконання робіт, календарний план фінансування робіт, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, розрахунки до договірної ціни та ін.);
-платіжних документів про перерахування (отримання) коштів за проведені роботи, у тому числі шляхом авансування (рух коштів по рахунку);
-проекту і проектно-кошторисної документації по об`єкту реконструкції, договорів із усіма невід`ємними додатками і специфікаціями на виготовлення проекту будівництва із проектною організацією, документів про приймання-передачу виконаних робіт із виготовлення проекту, платіжних документів про оплату проектних робіт;
-звітну документацію (примірної форми КБ-2в) по вищевказаному об`єкту, зокрема з підсумковими відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірної форми КБ-3);
-виконавчу документацію по вищевказаному об`єкті: виконавчі креслення, загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, журнали лабораторного контролю, технічного та авторського нагляду, акти визначень фізико-механічних показників будівельних матеріалів, паспорти, сертифікати на матеріали, що використовувались під час проведення робіт в повному обсязі;
-підтверджуючу документацію на придбання матеріалів, що використовувались на вказаному об`єкті (накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки на оплату тощо) в повному обсязі;
-підтверджуючу документацію на використання машин і механізмів по вказаному об`єкту (подорожні листи, акти виконаних робіт, договори, тощо) в повному обсязі;
-договори субпідряду із додатками, додатковими угодами (актами приймання-передачі, відомостями про оплату за проведені роботи);
- накази про призначення (переведення, звільнення) посадових осіб, які здійснювали контроль і підписували документи про приймання вказаних будівельних робіт, здійснювали технічний і авторський нагляд, їх посадових інструкцій, актів приймання виконаних робіт, наказів (розпоряджень) про визначення працівників для здійснення технічного і авторського нагляду на об`єкті та повноваження приймання виконаних робіт;
-договори на здійснення технічного і авторського нагляду із додатками, додатковими угодами (актами приймання-передачі, відомостями про оплату за проведені роботи);
-експертні звіти (експертизи), що стосуються об`єктів ремонту та проектно-кошторисної документації.
Строк дії ухвали визначити до 16.07.2024 року.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Оригінал ухвали виготовлено у 2-х примірниках.
Слідчий суддя ОСОБА_19
Суд | Ленінський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2024 |
Оприлюднено | 21.05.2024 |
Номер документу | 119117848 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні