Справа № 461/10669/23 Головуючий у 1 інстанції: Стрельбицький В.В.
Провадження № 33/811/535/24 Доповідач: Партика І. В.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 травня 2024 року Львівський апеляційний суд у складі: судді Партики І.В., за участі представника Львівської митниці Зирянова Олега Юрійовича, розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу адвоката Юрчака Владислава Валентиновича, подану в інтересах ОСОБА_1 , на постанову Галицького районного суду м. Львова від 29 лютого 2024 року, щодо ОСОБА_1
встановив:
цією постановою, ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 483 МК України та накладено на нього стягнення у виді штрафу в розмірі 150 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що становить 913 057 гривень 20 копійок, з конфіскацією цих товарів.
Товар, що є безпосереднім предметом порушення митних, згідно з протоколом про порушення митних правил № 1722/20900/23 від 14 грудня 2023 року, а саме транспортні засоби: 1) 28 травня 2023 року «SKODA OKTAVIA», VIN НОМЕР_1 , р/н НОМЕР_2 , 2) 01 червня 2023 року «NISSAN NAVARA», VIN НОМЕР_3 , р/н НОМЕР_4 , 3) 05 червня 2023 року «HONDA CR-V», VIN НОМЕР_5 , р/н НОМЕР_6 , 4) 09 червня 2023 року «SKODA OKTAVIA», VIN НОМЕР_7 , р/н НОМЕР_8 , 5) 15 червня 2023 року «SKODA OCTAVIA», VIN НОМЕР_9 , р/н НОМЕР_10 , 6) 04 липня 2023 року «SKODA OCTAVIA», VIN НОМЕР_11 , р/н НОМЕР_12 , конфісковано в дохід держави.
На підставі ч.ч. 1, 2 ст. 541 МК України, у разі неможливості виконання постанови в частині конфіскації товарів, постановлено стягнути з ОСОБА_1 вартість цих товарів у розмірі 608 704,80 гривень.
Стягнуто з ОСОБА_1 на користь держави в особі Державної судової адміністрації України 605,60 гривень судового збору.
Згідно постанови, ОСОБА_1 , у період з 28 травня 2023 року по 04 липня 2023 року, через митний пост «Краковець» Львівської митниці ввезено на митну територію України на адресу Благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» (код ЄДРПОУ 44741782; Київська область, Броварський район, смт. Баришівка вул. Некрасова, буд. 7а), у якості гуманітарної допомоги 6 транспортних засобів, а саме:
1) 28 травня 2023 року «SKODA OKTAVIA», VIN НОМЕР_1 , р/н НОМЕР_2 ,
2) 01 червня 2023 року «NISSAN NAVARA», VIN НОМЕР_3 , р/н НОМЕР_4 ,
3) 05 червня 2023 року «HONDA CR-V», VIN НОМЕР_5 , р/н НОМЕР_6 ,
4) 09 червня 2023 року «SKODA OKTAVIA», VIN НОМЕР_7 , р/н НОМЕР_8 ,
5) 15 червня 2023 року «SKODA OCTAVIA», VIN НОМЕР_9 , р/н НОМЕР_10 ,
6) 04 липня 2023 року «SKODA OCTAVIA», VIN НОМЕР_11 , р/н НОМЕР_12 .
До митного контролю вказаних автомобілів ОСОБА_1 було подано декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 28 травня 2023 року, 01 червня 2023 року, 05 червня 2023 року, 09 червня 2023 року, 15 червня 2023 року, 14 липня 2023 року, які підписано даним громадянином. Відповідно до вказаних декларацій про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, ОСОБА_1 на адресу Благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» (код ЄДРПОУ 44741782) вищевказані автомобілі переміщуються як гуманітарна допомога.
Разом з вказаними деклараціями про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою ОСОБА_1 було подано листи-прохання Благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» щодо забезпечення невідкладного пропуску автомобілів для використання їх підрозділами штурмової бригади, а саме:
- лист-прохання благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» без номера та без дати щодо пропуску автомобіля «NISSAN NAVARA», VIN НОМЕР_3 ,
- лист-прохання благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» без номера та без дати щодо пропуску автомобіля «HONDA CR-V», VIN НОМЕР_5 ,
- лист-прохання благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» без номера та без дати щодо пропуску автомобіля «SKODA OKTAVIA», VIN НОМЕР_7 ,
- лист-прохання благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» без номера та без дати щодо пропуску автомобіля «SKODA OCTAVIA», VIN НОМЕР_9 ,
- лист-прохання благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» без номера та без дати щодо пропуску автомобіля «SKODA OCTAVIA», VIN НОМЕР_11 .
Однак, керівником Благодійної організації «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» листом від 25 жовтня 2023 року № 23 (вх. Львівської митниці від 30 жовтня 2023 року № 58757/14-20) повідомлено Львівську митницю, що вказані автомобілі Благодійна організація не очікує, зазначені листи не видавалися, а ОСОБА_1 їм не відомий.
Відповідно до службової записки управління адміністрування митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Львівської митниці від 02 листопада 2023 року № 7.4-15/41/3904, вартість вказаних шести автомобілів становить 15 500 євро, що за курсом валют НБУ станом на день переміщення автомобілів відповідає сумі 608 704,80 гривень.
Вказані автомобілі було ввезено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня 2022 року № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану», якою було встановлено, що на період дії воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою згідно з додатком 1 (декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою) без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Такі товари визнаються гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги.
З метою отримання пояснень від ОСОБА_1 та прийняття ним участі у складанні протоколу про порушення митних правил Львівською митницею на його адресу скеровано лист від 28 листопада 2023 року № 7.4-5/20-03/10/31048, яким запропоновано прибути до Львівської митниці. Однак, громадянин у вказаний термін не з`явився та про причини неявки не повідомив.
Таким чином, ОСОБА_1 вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митного органу як підставу для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості щодо отримувача товару.
Згідно з базами даних ПІК «Провадження в справах про порушення митних правил» АСМО «Інспектор» 07 липня 2023 року у відношенні ОСОБА_1 складено протокол про порушення митних правил № 0852/20900/23 за вчинення правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України. Відповідно до постанови Галицького районного суду м. Львова від 24 жовтня 2023 року (справа № 461/6266/23) його визнано винним у вчиненні вказаного правопорушення. Львівським апеляційним судом постановою від 01 грудня 2023 року (справа № 461/6266/23) постанову Галицького районного суду м. Львова від 24 жовтня 2023 року, в частині визнання громадянина винним та накладення стягнення, залишено без змін.
Не погоджуючись з даною постановою адвокат Юрчак В.В., в інтересах ОСОБА_1 , подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову та закрити провадження у справі у зв`язку із відсутністю в діях особи, що притягується до адміністративної відповідальності складу зазначеного правопорушення, окрім того просить поновити строк на апеляційне оскарження постанови Галицького районного суду м. Львова від 29 лютого 2024 року, оскільки про результат розгляду справи дізнався 14 березня 2024 року коли адвокат Юрчак В.В. ознайомилася із матеріалами справи.
В мотивах апеляційної скарги, зазначає, що з висновком суду першої інстанції не погоджується, оскільки ОСОБА_1 був лише перевізником, ввезені транспортні засоби були реалізовані як гуманітарна допомога, він надав митному органу ті документи, які отримав від відправників гуманітарної допомоги, а вартість транспортних засобів обраховано із порушенням вимог закону.
Наголошує, що постанова місцевого суду є незаконною та необґрунтованою, постановлена з порушенням норм матеріального та процесуального права.
Зазначає, що зазначені вище транспортні засоби були передані в якості гуманітарної допомоги благодійній організації та/або передані на баланс військової частини, а ОСОБА_1 не є суб`єктом інкримінованого адміністративного правопорушення, оскільки був лише перевізником, а службова записка не є належним доказом вартості транспортних засобів.
Повідомляє, що з митних декларацій вбачається, що транспортні засоби були надані донорами гуманітарної допомоги, а ОСОБА_1 виступав лише водієм (перевізником товару), який лише декларує інформацію відповідно до наданих йому документів, не може нести відповідальності за достовірність такої інформації.
Зазначає, що благодійному фонду нічого не було відомо про перевізника транспортних засобів, а ОСОБА_1 виконував суспільно корисні дії в інтересах України.
Наголошує, що вартість транспортних засобів може визначатися лише висновком спеціалізованої експертної організації, оскільки для визначення вартості передбачає комплекс дій та необхідність спеціалізованих знань, у зв`язку із чим службова записка є недопустимим доказом.
ОСОБА_1 та його захисник адвокат Завада Т.Р. у судове засідання апеляційного суду не прибули, належним чином повідомлені про час та місце розгляду справи, клопотання про відкладення розгляду справи не подавали, про причини неявки не повідомили.
Статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод визначено, що кожна особа має право на справедливий суд.
Практика Європейського суду з прав людини визначає, що сторона, яка задіяна в ході судового розгляду справи, зобов`язана з розумним інтервалом часу сама цікавитися провадженням у її справі, добросовісно користуватися належними їй процесуальними правами та неухильно виконувати процесуальні обов`язки.
Європейський суд з прав людини в рішенні від 7 липня 1989 року у справі «Юніон Аліментаріа проти Іспанії» зазначив, що заявник зобов`язаний демонструвати готовність брати участь на всіх етапах розгляду, що стосуються безпосередньо його, утримуватися від використання прийомів, які пов`язані із зволіканням у розгляді справи, а також максимально використовувати всі засоби внутрішнього законодавства для прискорення процедури слухання.
Відповідно до положень ст. 268 КУпАП, неявка особи, відносно якої складено протокол не перешкоджає розгляду справи.
З метою забезпечення розумних строків розгляду справи, з урахуванням належного повідомлення про судове засідання та думки представника Львівської митниці, який не заперечував проти розгляду справи у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності та адвоката Завади Т.Р., апеляційний суд вважає за можливе проводити апеляційний розгляд у відсутності ОСОБА_1 та його захисника адвоката Завади Т.Р..
Стосовно строку на апеляційне оскарження, то з урахуванням того, що ОСОБА_1 та адвокат Юрчак В.В. участі в розгляді справи не приймали, про результат розгляду справи дізналися 14 березня 2024 року, з метою забезпечення права особи на доступ до правосуддя, апеляційний суд вважає за необхідне поновити строк на апеляційне оскарження постанови місцевого суду.
Заслухавши пояснення представника Львівської митниці Зирянова О.Ю. на заперечення доводів апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, апеляційний суду вважає, що така апеляційна скарга не підлягає до задоволення, виходячи із наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановленому законом.
Зі змісту ст. 283 КУпАП вбачається, що постанова суду у справі про адміністративне правопорушення має бути законною, обґрунтованою та вмотивованою.
Згідно зі ст. 487 МК України провадження у справі про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до вимог ст. 245 КУпАП завданнями провадження у справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Згідно ст. 489 МК та ст. 280 КУпАП посадова особа (суддя) при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Частиною першою ст. 198 МК України передбачено, що органу доходів і зборів в пункті пропуску через державний кордон України згідно із статтею 335 цього Кодексу подаються документи, що містять відомості про товари, достатні для їх ідентифікації та необхідні для прийняття рішення про пропуск їх через митний кордон України.
Згідно ст. 257 та ст. 266 Митного кодексу України, обов`язок здійснити декларування товарів, тобто заявити за встановленою формою точні відомості про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомості, необхідні для здійснення їх митного контролю та митного оформлення, покладено на декларанта.
Відповідно до ч. 8 ст. 257 Митного кодексу України, митне оформлення товарів здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться відомості, у тому числі щодо фактурної та митної вартості товарів та методу її визначення.
Згідно частин 1 та 5 ст. 266 Митного кодексу України, декларант зобов`язаний надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей та у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі.
Частиною 8 ст. 264 Митного кодексу України встановлено, що з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Диспозиція ч.1 ст. 483 МК України передбачає відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Частиною 2 вказаної статті передбачено відповідальність за дії, передбачені частиною 1 цієї статті, вчинені особою, яка протягом року притягалася до відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого цією статтею або статтею 483 цього Кодексу.
За змістом даної норми переміщення предметів із приховуванням від митного контролю може здійснюватись, в тому числі, шляхом подання до митного органу України, як підстави для їх переміщення, документів, які містять неправдиві дані щодо найменування товарів, їх кількості та вартості.
Підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, інвойс, дозвіл відповідних державних органів, тощо.
Вказаних вимог закону судом першої інстанції під час розгляду справи про притягнення ОСОБА_1 до відповідальності за порушення митних правил дотримано в повному обсязі.
Висновок суду першої інстанції про доведеність вини ОСОБА_1 у вчиненні ним адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 483 МК України, відповідає фактичним обставинам справи, є законним та ґрунтується на всебічному, повному та об`єктивному з`ясуванні обставин справи, підтверджується наявними в матеріалах справи доказами:
-даними протоколу про порушення митних правил №1722/20900/23 від 14 листопада 2023 року (а.с. 1-3), з якого вбачається, що ОСОБА_1 у період з 28 травня 2023 року по 4 липня 2023 року через митний пост «Краковець» Львівської митниці ввезено на митну територію України на адресу БО «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» ( код ЄДРПОУ 44741782, Київська область, Броварський район, смт. Баришівка, вул. Некрасова, 7а) у якості гуманітарної допомоги 6 транспортних засобів, а саме: 28.05.2023 «SKODA OKTAVIA», VIN НОМЕР_1 , р/н НОМЕР_2 , 01.06.2023 «NISSAN NAVARA», VIN НОМЕР_3 , р/н НОМЕР_4 , 05.06.2023 «HONDA CR-V», VIN НОМЕР_5 , р/н НОМЕР_6 , 09.06.2023 «SKODA OKTAVIA», VIN НОМЕР_7 , р/н НОМЕР_8 , 15.06.2023 «SKODA OCTAVIA», VIN НОМЕР_9 , р/н НОМЕР_10 , 04.07.2023 «SKODA OCTAVIA», VIN НОМЕР_11 , р/н НОМЕР_12 .;
- копіями декларацій про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою з додатками від 28 травня 2023 року, від 01 червня 2023 року, від 05 червня 2023 року, від 08 червня 2023 року, від 15 червня 2023 року, від 04 липня 2023 року (а.с. 5,7,11,16,19,24), згідно із якими на митну територію України переміщувалися транспортні засоби: «SKODA OKTAVIA», VIN НОМЕР_1 , р/н НОМЕР_2 ; «NISSAN NAVARA», VIN НОМЕР_3 , р/н НОМЕР_4 ; «HONDA CR-V», VIN НОМЕР_5 , р/н НОМЕР_6 ; «SKODA OKTAVIA», VIN НОМЕР_7 , р/н НОМЕР_8 ; «SKODA OCTAVIA», VIN НОМЕР_9 , р/н НОМЕР_10 ; «SKODA OCTAVIA», VIN НОМЕР_11 , р/н НОМЕР_12 ;
- копіями службових записок від 25 жовтня 2023 року №7.4-20/2873, та від 02 листопада 2023 року №7.4-15/41/3904 (а.с. 28-30), згідно із якими вартість транспортних засобів, що переміщувалися через державний кордон України становить 15500 Євро (608704,8 грн.);
- копією листа митниці від 25 жовтня 2023 року №7.4/20-01/14/27703 (а.с. 34-38), з якого вбачається, що ОСОБА_1 пропонували прибути до митного органу для надання пояснень;
- копією листа БО «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» (а.с.32-33), відповідно до якого жодних транспортних засобів в якості гуманітарної допомого благодійний фонд не очікує, особа ОСОБА_1 керівнику БО «Всеукраїнського благодійного фонду М. Сербененка» невідомо, жодних листів йому не видавалося, окрім того керівник фонду просив повідомити про даний факт Національну поліції України;
- видруком з АСМО «Інспектор» та інформацією про курс валют (52-89);
- копією постанови Львівського апеляційного суду від 01 грудня 2023 року справа №461/6266/23 (а.с.64-66) щодо притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України.
Доводи апелянта, що ОСОБА_1 був лише перевізником, надав митному органу ті документи, які отримав від відправників гуманітарної допомоги, апеляційний суд розцінює критично.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 318 МК України митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.
Під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник подає митному органу документи та відомості, необхідні для митного контролю, передбачені ст. 335 МК України.
Згідно положень ч. 8 ст. 264 МК України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Посилання ОСОБА_1 , що він був перевізником (водієм), тому не є суб`єктом правопорушення, спростовуються матеріалами справи, зокрема деклараціями про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 28 травня 2023 року, 1 червня 2023 року, 5 червня 2023 року, 8 червня 2023 року, 15 червня 2023 року, 4 липня 2023 року (а.с. 4-27), де в розділі 6 «Отримувач» вказано «Благодійний фонд Максима Сербиненка» (код ЄДРПОУ 44741782), а підстава ввезення - листи від «Благодійного фонду Максима Сербиненка», в розділі 9 «Вид допомоги» - транспорті засоби зазначені вище за текстом.
В графі 1 Прізвище, власне ім`я, по батькові (за наявності) особи, що здійснює декларування ОСОБА_1 вказав себе, як декларанта і безпосередньо заповнив декларацію, у зв`язку з чим і має нести відповідальність згідно з митним законодавством.
Аргументи апелянта, що зазначені вище транспортні засоби були передані в якості гуманітарної допомоги благодійній організації та/або передані на баланс військової частини, не заслуговують на увагу апеляційного суду, оскільки з листа БО «Всеукраїнський благодійний фонд Максима Сербиненка» (а.с.32-33) встановлено, що жодних транспортних засобів вони не очікували, окрім того апелянтом не надано жодних даних, які б вказували б, що автомобілі передано на потреби ЗС України.
Твердження апелянта, що благодійному фонду нічого не було відомо про перевізника транспортних засобів, а ОСОБА_1 виконував суспільно корисні дії в інтересах України, апеляційний суд розцінює критично, оскільки такі мають формальний характер та спрямовані на ухилення від адміністративної відповідальності.
Що стосується доводів апелянта, що вартість транспортних засобів обраховано із порушенням вимог закону, то такі не заслуговують на увагу апеляційного суду, оскільки МК України не передбачає окремої чи спеціальної процедури для визначення митної вартості автомобілів.
Відповідно до ч. 1 ст. 54 МК України, контроль правильності визначення митної вартості товарів здійснюється органом доходів і зборів під час проведення митного контролю і митного оформлення шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості.
Інші доводи апеляційних скарг, не спростовують висновки суду першої інстанції.
При апеляційному перегляді, не встановлено порушень судом першої інстанції вимог ст. ст. 279, 280 КУпАП, докази перевірені на їх допустимість, належність та достатність, відповідно до ст. 252 КУпАП, а усі обставини, що мають значення для вирішення справи, судом встановлено та правильно кваліфіковано дії ОСОБА_1 за ч. 2 ст. 483 МК України.
Накладаючи адміністративне стягнення на ОСОБА_1 суд першої інстанції дотримався вимог ст.ст. 30, 33 КУпАП, і призначив таке в межах санкції ч. 2 ст. 483 МК України з урахуванням даних про особу, й інших обставин справи.
Істотних порушень вимог процесуального закону чи неправильного застосування норм матеріального права, які є підставою для зміни чи скасування постанови, апеляційним судом не встановлено.
На переконання апеляційного суду, оскаржувана постанова суду першої інстанції є законною, обґрунтованою та вмотивованою, відтак підстав для задоволення апеляційних вимог адвоката Юрчака В.В. апеляційний суд не знаходить.
Керуючись ст. 294 КУпАП, апеляційний суд, -
постановив:
поновити адвокату Юрчаку Владиславу Валентиновичу строк на апеляційне оскарження постанови Галицького районного суду м. Львова від 29 лютого 2024 року.
Постанову Галицького районного суду м. Львова від 29 лютого 2024 року, якою притягнуто ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 483 МК України залишити без змін, а апеляційну скаргу адвоката Юрчака Владислава Валентиновича, подану в інтересах ОСОБА_1 - без задоволення.
Постанова є остаточною й оскарженню не підлягає.
Суддя ПартикаІ.В.
Суд | Львівський апеляційний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2024 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 119199677 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Львівський апеляційний суд
Партика І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні