ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
24 травня 2024 року Справа № 280/1068/24 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Татаринова Д.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 РНОКІІП НОМЕР_1 ) до Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Запорізькій області (69002, вул. Олександра Матросова, 29, Запоріжжя, Запорізька обл., ЄДРПОУ 08592187), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області (43026, м. Луцьк, вул. Кравчука. 22-В. код ЄДРПОУ 13358826), Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Запорізькій області (69002, м. Запоріжжя, вул. Фортечна. 52 ЄДРПОУ 38625593) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 (далі позивач) до Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Запорізькій області (далі відповідач), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області, Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Запорізькій області, в якому позивач просить суд:
- визнати протиправними дії Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Запорізькій області щодо відмови у підготовці та поданні до Головною управління Пенсійного фонду України Волинській області уточнюючої довідки для призначення позивачу пенсії за вислугу років на пільгових умовах;
- зобов`язати Головне управління Міністерства внутрішніх справ України у Запорізькій області підготувати та направити до Головного управління Пенсійною фонду України в Волинській області уточнюючу довідку для призначення позивачу пенсії за вислугу років на пільгових умовах.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач посилається на те, що у період з 01 жовтня 1986 року по 11 березня 1998 року проходив службу в підрозділах пожежної охорони УМВС України в Запорізької області па посаді інспектора 22 Воєнізованої пожежної частини по охороні Запорізької АЕС. На підставі довідки, яка містить інформацію про пільгову та календарну вислугу років, позивач встав на облік до центру зайнятості міста Запоріжжя. Пізніше позивачем отримано трудову книжку, яка не містить інформації щодо його пільгової та календарної вислуги. На підставі вказаної довідки позивач звернувся до ГУ ПФУ У Волинській області із заявою про призначення пенсії, однак органом пенсійного фонду позивачу відмовлено у призначенні пенсії з огляду на те, що надана довідка не містить інформації щодо періодів роботи, що зараховуються до пільгового стажу з урахування Порядку № 637. Органом пенсійного фонду позивачу, з метою вирішення питання щодо призначення пенсії на пільгових умовах, запропоновано надати уточнюючу довідку. З огляду на вказане, позивач звернувся до відповідача із заявою про надання ГУ МВС України в Запорізькій області уточнюючої довідки, однак одержав відмову у зв`язку із відсутністю в обліках архіву інформації щодо проходження позивачем служби в УВС Запорізького облвиконкому, УВС в Запорізькій області, УМВС України в Запорізькій області та ГУ МВС України в Запорізькій області. Дії відповідача в частині відмови у видачі уточнюючої довідки позивач вважає протиправними та просить позовні вимоги задовольнити.
Ухвалою судді від 07 лютого 2024 року позовну заяву залишено без руху у зв`язку із її невідповідністю вимогам статей 160-161 КАС, а також пропуском строку звернення до суду із позовом в адміністративній справі № 280/1068/24.
26 лютого 2024 року на адресу суду надійшла уточнена позовна заява.
Ухвалою суду від 08 квітня 2024 року визнано поважними причини пропуску строку звернення ОСОБА_1 до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом в адміністративній справі № 280/1068/24, поновлено йому таким строк, провадження у справі відкрито за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.
Також, вказаною ухвалою судді від Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Запорізькій області витребувано інформацію щодо проходження служби позивачем в підрозділах пожежної охорони УМВС України у період з 01 жовтня 1986 року по 11 березня 1998 року.
Відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому заперечує проти задоволення позовних вимог та зазначає, що з урахуванням наявних у матеріалах справи документів та отриманих відповідачем відповідей від ліквідаційної комісії ГУ МВС України в Запорізькій області щодо особової справи позивача у архіві ГУ МВС України в Запорізькій області, у відповідача відсутні докази щодо перебування позивача у трудових відносинах чи проходження служби в ГУМВС України в Запорізькій області позивачем, що з урахування положень Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09 квітня 1992 року № 2262-XII та Порядку підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого Постановою від 12 серпня 1993 року № 637 свідчить про відсутність підстав для видачі позивачу уточнюючої довідки. З огляду на вказане, у задоволенні позову просить відмовити.
14 травня 2024 року від позивача на адресу суду надійшла відповідь на відзив у якій останній не погоджується із доводами відповідача, викладеними у відзиві на позову заяву.
17 травня 2024 року ГУ ПФУ у Волинській області до суду через особистий кабінет в підсистемі «Електронний суд» подано пояснення, у яких вказано, що позивачем при зверненні до органів пенсійного фонду із заявою про призначення пенсії на пільгових умовах не надано уточнюючу довідку, яка відповідала б вимогам Порядку № 637. Також, зазначено, що орган пенсійного фонду 15 жовтня 2020 року вже звертався до відповідача із запитом про надання необхідних документів, однак такі документи на адресу органу пенсійного фонду не надходили.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи.
ОСОБА_1 починаючи з 01 жовтня 1986 року по 11 березня 1998 року проходив службу в підрозділах пожежної охорони УМВС України в Запорізької області на посаді інспектора 22 Воєнізованої пожежної частини по охороні Запорізької АЕС.
Наказом УМВС України в Запорізької області №53 о/с від 12 березня 1998 року капітан внутрішньої служби ОСОБА_1 був звільнений зі служби через службову невідповідність згідно вимог статті 64 пункту «Д» Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ, затвердженого Постановою Кабінет Міністрів Української РСР від 29 липня 1991 pоку № 114.
21 травня 2021 року ОСОБА_1 звернувся до Головного управління ДСНС України у Запорізькій області з заявою в якої просив надати відомості щодо періоду роботи на посаді, що зараховується до пільгового стажу (з зазначенням років, місяців днів), зайнятість протягом повного робочого дня, посада (із зазначенням дільниці на якій працював), характер виконуваної роботи, відомості про результати атестації робочого місця, інші первини документи за час виконання роботи.
Листом від 29 червня 2021 року №5301-3966/5305 ГУ ДСНС у Запорізькій області повідомило, що у період з 01 жовтня 1986 року по 11 березня 1998 року позивач проходив службу в МВС України. Внутрішня служба осіб рядового та начальницького складу у вищезазначений період регламентувалася Положенням про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ, затвердженим Постановою КМ України від 29 липня 1991 р. № 114. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року 393 «Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та членам їхніх сімей», в редакції, що діяла на момент звільнення зі служби, період проходження служби особами рядового і начальницького складу державної пожежної охорони в її підрозділах на атомних електростанціях, не входив до періодів, коли вислуга років для призначення пенсій особам зараховується на пільгових умовах.
Позивач не погодившись з відмовою відповідача надати уточнюючу довідку для призначення пенсії звернувся до суду із позовом в адміністративній справі № 280/11209/21 в якому просив:
- визнати протиправними дії Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Запорізькій області щодо відмови ОСОБА_1 у підготовці та поданні до Головною управління Пенсійного фонду України Волинській області уточнюючої довідки для призначення пенсії за вислугу років на пільгових умовах;
- зобов`язати Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Запорізькій області підготувати та направити до Головного управління Пенсійною фонду України в Волинській області уточнюючу довідку для призначення ОСОБА_1 пенсії за вислугу років на пільгових умовах.
Рішенням запорізького окружного адміністративного суду від 17 лютого 2022 року у справі № 280/11209/21, яке набрало законної сили 15 березня 2023 року, у задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 відмовлено.
Відмовляючи у задоволенні позову ОСОБА_2 суд першої інстанції у мотивувальній частині судового рішення в адміністративній справі № 280/11209/21 виходив з того, що оскільки позивач у спірний період проходив службу в органах внутрішніх справ, то саме уповноважені структурні підрозділи мають повноваження щодо підготовки та направлення до органів Пенсійного фонду документів для призначення йому пенсії, а не органи Державної служби з надзвичайних ситуацій України позивачем не надано.
З урахуванням вказаних висновків суд, викладених у судовому рішенні в адміністративній справі № 280/11209/21, позивач звернувся до ГУ МВС України в Запорізькій області із заявою про видачу уточнюючої довідки.
Однак, листом Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Запорізькій області від 17 серпня 2023 року № 1/579лк позивачу відмовлено у задоволенні такої заяви та повідомлено останнього про те, що за обліками архіву ГУ МВС України в Запорізькій області, ОСОБА_1 , як такий, що проходив службу в УВС Запорізького облвиконкому, УВС в Запорізькій області, УМВС України в Запорізькій області та ГУ МВС України в Запорізькій області не значиться, у зв`язку із чим заявлену довідку видати не вбачається за можливе.
Не погоджуючись із діями відповідача в частині відмови видати позивачу уточнюючу довідку позивач звернувся до суду із даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.
Зі змісту мотивувальної та прохальної частин позовної заяви вбачається, що предметом спірних правовідносин в адміністративній справі № 280/1068/24 є правомірність дій відповідача в частині відмови у видачі уточнюючої довідки, зміст та форма якої відповідають вимогам Порядку підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого Постановою від 12 серпня 1993 року № 637, з метою реалізації позивачем права на призначення пенсії на пільгових умовах.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року №393 року «Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та членам їхніх сімей», в редакції, що діяла на момент звільнення зі служби, період проходження служби особами рядового і начальницького складу державної пожежної охорони в її підрозділах на атомних електростанціях, не входи до періодів коли вислуга років для призначення пенсій особам зараховується на пільгових умовах.
Суд зазначає, що умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом визначені Законом України від 9 квітня 1992 року № 2262-ХІІ «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі - Закон № 2262-ХІІ).
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону № 2262-ХІІ особи офіцерського складу, прапорщики і мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та військової служби за контрактом, особи, які мають право на пенсію за цим Законом, при наявності встановленої цим Законом вислуги на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони і в державній пожежній охороні, службі в Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, в органах і підрозділах цивільного захисту, податкової міліції, Державної кримінально-виконавчої служби України мають право на довічну пенсію за вислугу років.
Відповідно до статті 2 Кодексу цивільного захисту України пожежна охорона -вид діяльності, який полягає у запобіганні виникненню пожеж і захисті життя та здоров`я населення, матеріальних цінностей, навколишнього природного середовища від впливу небезпечних чинників пожежі; професійна аварійно-рятувальна служба - аварійно-рятувальна служба, працівники якої працюють за трудовим договором, а рятувальники, крім того, проходять професійну, спеціальну фізичну, медичну та психологічну підготовку; сили цивільного захисту - аварійно-рятувальні формування, спеціалізовані служби та інші формування цивільного захисту, призначені для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій.
Згідно із частиною 1 статті 22 Кодексу цивільного захисту України до сил цивільного захисту належать: оперативно-рятувальна служба цивільного захисту; аварійно-рятувальні служби; формування цивільного захисту; спеціалізовані служби цивільного захисту; пожежно-рятувальні підрозділи (частини); добровільні формування цивільного захисту.
Умови призначення пенсії за вислугою років визначені у статті 12 Закону № 2262-ХІІ.
Відповідно до підпункту «а» частини 1 статті 12 Закону № 2262-ХІІ в редакції, чинній станом на дату звернення позивача із заявою про видачу уточнюючої довідки передбачалось, що пенсія за вислугу років призначається особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах "б"-"д", "ж" статті 1-2 цього Закону (крім осіб, зазначених у частині третій статті 5 цього Закону), незалежно від віку, якщо вони звільнені зі служби:
- по 30 вересня 2011 року і на день звільнення мають вислугу 20 років і більше;
- з 1 жовтня 2011 року по 30 вересня 2012 року і на день звільнення мають вислугу 20 календарних років та 6 місяців і більше;
- з 1 жовтня 2012 року по 30 вересня 2013 року і на день звільнення мають вислугу 21 календарний рік і більше;
- з 1 жовтня 2013 року по 30 вересня 2014 року і на день звільнення мають вислугу 21 календарний рік та 6 місяців і більше;
- з 1 жовтня 2014 року по 30 вересня 2015 року і на день звільнення мають вислугу 22 календарних роки і більше;
- з 1 жовтня 2015 року по 30 вересня 2016 року і на день звільнення мають вислугу 22 календарних роки та 6 місяців і більше;
- з 1 жовтня 2016 року по 30 вересня 2017 року і на день звільнення мають вислугу 23 календарних роки і більше;
- з 1 жовтня 2017 року по 30 вересня 2018 року і на день звільнення мають вислугу 23 календарних роки та 6 місяців і більше;
- з 1 жовтня 2018 року по 30 вересня 2019 року і на день звільнення мають вислугу 24 календарних роки і більше;
- з 1 жовтня 2019 року по 30 вересня 2020 року і на день звільнення мають вислугу 24 календарних роки та 6 місяців і більше;
- з 1 жовтня 2020 року або після цієї дати і на день звільнення мають вислугу 25 календарних років і більше.
Згідно підпунктом «б» частини 1 статті 12 Закону № 2262-ХІІ пенсія за вислугу років призначається особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах "б"-"д" статті 1-2 цього Закону, в разі досягнення ними на день звільнення зі служби 45-річного віку, крім осіб, зазначених у частині третій статті 5 цього Закону, за наявності у них страхового стажу 25 років і більше, з яких не менше ніж 12 календарних років і 6 місяців становить військова служба або служба в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України.
Відповідно до підпункту «і» частини 1 статті 17 Закону № 2262-ХІІ особам з числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби) рядового, сержантського, старшинського та офіцерського складу, іншим особам, зазначеним у пунктах "б"-"д", "з" статті 1-2 цього Закону, які мають право на пенсію за цим Законом, до вислуги років для призначення пенсії зараховується час перебування на посадах службовців Державної кримінально-виконавчої служби України, Національного антикорупційного бюро України, працівників органів та підрозділів цивільного захисту, а також підрозділів державної та професійної (невоєнізованої) пожежної охорони, які в подальшому були переведені в категорію посад, що заміщуються рядовим і начальницьким складом за переліком посад і на умовах, які визначаються Національним антикорупційним бюро України, центральними органами виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у сферах виконання кримінальних покарань, цивільного захисту відповідно.
У відповідності до положень статті 17-1 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» порядок обчислення вислуги років та визначення пільгових умов призначення пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до статті 17-2 Закону № 2262-ХІІ обчислення вислуги років для призначення пенсії здійснюється, як правило, за послужним списком особової справи військовослужбовця, особи, яка має право на пенсію за цим Законом.
Перелік документів, що підтверджують окремі періоди військової служби, служби в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції, Бюро економічної безпеки України чи Державній кримінально-виконавчій службі України та Національному антикорупційному бюро України, які підлягають зарахуванню до вислуги років у календарному обчисленні або на пільгових умовах визначається Кабінетом Міністрів України.
Судом встановлено, що позивачем у справі оскаржується відмова відповідача у наданні уточнюючої довідки за спірний період (з 01 жовтня 1986 року по 11 березня 1998 року) з метою вирішення питання щодо призначення пенсії за вислугу років на пільгових умовах.
При цьому, умови щодо призначення пенсії на пільгових умовах, в першу чергу, визначенні положеннями Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09 липня 2003 рок №1058-1V ( далі Закон №1058IV).
Відповідно до статті 62 Закону України №1788-ХІІ основним документом, що підтверджує стаж роботи є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки чи відповідних записів в ній, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №637 від 12 серпня 1993 року основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.
Відповідно до пункту 20 Порядку №637 у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників. У довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до спеціального стажу: професія або посада: характер виконуваної роботи: розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери до якого включається цей період роботи, первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана зазначена довідка. У разі відсутності правонаступника підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установленої для окремих категорій працівників, здійснюється у порядку, визначеному Пенсійним фондом України за погодженням з Мінсоцполітики та Мінфіном.
Судом встановлено, що трудова книжка позивача, копія якої надана позивачем до позовної заяви, містить інформацію відносного того, що у період з 01 жовтня 1986 року по 11 березня 1998 року ОСОБА_1 проходив службу в органах внутрішніх справ.
Однак, вищезазначеної інформації, з урахуванням вимог пункту 20 Порядку № 637, яким встановлено ряд вимог щодо зазначення обов`язкової інформації в уточнюючій довідці, недостатньо для видачі позивачу уточнюючої довідки з метою вирішення питання щодо призначення пенсії на пільгових умовах.
При цьому, з матеріалів справи судом встановлено, що відповідачем, на виконання вимог ухвали судді від 08 квітня 2024 року, якою, зокрема у відповідача витребувано інформацію щодо проходження служби позивачем в підрозділах пожежної охорони УМВС України у період з 01 жовтня 1986 року по 11 березня 1998 року, зроблено відповідний запит до ліквідаційної комісії Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Запорізькій області.
У відповідь на вказаний запит, листом ліквідаційної комісії ГУМВС України в Запорізькій області від 15 квітня 2024 року №313лк відповідача повідомлено про відсутність особової справи ОСОБА_1 у архіві ГУМВС України в Запорізькій області.
Аналогічну інформацію щодо відсутності інформації в обліках архіву ГУ МВС України містить лист ГУ МВС України в Запорізькій області від 17 серпня 2023року № 1/579/лк, копія якого додана позивачем до позовної заяви.
З огляду на вказане, приймаючи до уваги, що у відповідача відсутня інформація щодо перебування позивача із відповідачем у трудових відносинах чи проходження служби в ГУ МВС України в Запорізькій області у спірний період, а також у в`язку із відсутністю у відповідача документів, які дозволяють йому видати уточнюючу довідку у відношенні позивача, зміст та форма якої відповідатимуть пункту 20 Порядку № 637, у відповідача відсутні правові підстави для видачі позивачу заявленої уточнюючої довідки.
Згідно з частиною 1 статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Частиною 1 статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (частина 2 статті 77 КАС України).
Враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовані спірні відносини, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні, оскільки в задоволенні позову відмовлено.
Керуючись статтями 2, 5, 72, 77, 139, 241, 243-246 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовної заяви ОСОБА_1 до Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Запорізькій області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області, Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Запорізькій області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, - відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.
Повне судове рішення складено 24 травня 2024 року.
Суддя Д.В. Татаринов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2024 |
Оприлюднено | 27.05.2024 |
Номер документу | 119268404 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні