Ухвала
від 23.05.2024 по справі 320/1676/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про прийняття адміністративної справи до провадження

23 травня 2024 року м. Київ № 320/1676/19

Суддя Київського окружного адміністративного суду Панова Г.В., розглянувши адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЕНЕРГІЯ»

до Головного управління ДФС у Київській області,

Державної фіскальної служби України

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОЕНЕРГІЯ» з позовом до Головного управління ДФС у Київській області, у якому просить суд:

визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 21.12.2018 № 1032205/37266810, 21.12.2018 № 1032207/37266810, 21.12.2018 № 1032206/37266810, 11.01.2019 № 1048944/37266810, 11.01.2019 № 1048947/37266810, 11.01.2019 № 1048942/37266810, 11.01.2019 № 1048945/37266810, 11.01.2019 № 1048948/37266810, 11.01.2019 № 1048943/37266810, 11.01.2019 № 1048946/37266810, 11.01.2019 № 1048949/37266810, 29.01.2019 № 1062971/37266810 та 29.01.2019 № 1062972/37266810; зобов`язати відповідача зареєструвати податкові накладні № 4 від 05.12.2018, № 5 від 06.12.2018, № 6 від 07.12.2018, № 7 від 08.12.2018, № 8 від 09.12.2018, № 9 від 10.12.2018, № 10 від 12.12.2018, № 11 від 14.12.2018, № 12 від 15.12.2018, № 13 від 15.12.2018, № 14 від 16.12.2018, № 15 від 17.12.2018 та № 16 від 21.12.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 22.04.2019 року відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 23.05.2019 суд продовжив строк проведення підготовчого провадження в адміністративній справі № 320/1676/19 та відклав підготовче засідання.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11.07.2019 суд залучив до участі у справі в якості другого відповідача Державну фіскальну службу України та відклав підготовче засідання.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 15.08.2019, від 21.11.2019, від 24.12.2019 суд продовжив строк проведення підготовчого провадження та відклав підготовче засідання.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 03.01.2020 суд закрив підготовче провадження у справі та призначив справу до розгляду по суті позовних вимог.

Протокольною ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 08.12.2020 суд ухвалив подальший розгляд справи здійснювати у порядку письмового провадження.

Відповідно до протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями, на підставі розпорядження керівника апарату Київського окружного адміністративного суду проведено повторний автоматизований розподіл адміністративної справи № 320/1676/19, яку передано на розгляд головуючій судді Пановій Г.В.

Згідно з частиною другою статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України у разі зміни складу суду розгляд справи починається спочатку, за винятком випадків, визначених цим Кодексом.

Таким чином, за наведених підстав справа підлягає прийняттю до провадження.

Як убачається з частини першої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Згідно з вимогами ч. 9 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначається, зокрема, за якими правилами позовного провадження (загального чи спрощеного) буде розглядатися справа.

Суддя вважає, що з урахуванням приписів частини другої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України, справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Суд зазначає, що у матеріалах адміністративної справи № 320/1676/19 наявне клопотання представника позивача про заміну відповідачів у справі, у якому позивач просить замінити Головне управління ДПС у Київській області на правонаступника Головне управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ 43141377, місцезнаходження: 03151, м.Київ, вул. Народного Ополчення, 5-А), а Державну фіскальну службу України просить замінити на правонаступника - Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393; місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8).

У позовній заяві в якості відповідача вказано Головне управління Державної фіскальної служби у Київській області (03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а, код ЄДРПОУ 39393260).

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227 затверджено положення про Державну податкову службу України. Згідно п. 1 положення, Державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 682-р забезпечено здійснення Державною податковою службою України покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227 функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється, з реалізацією державної податкової політики.

Наказом Державної податкової служби України від 28.08.2019 № 35 розпочато виконання Державної податковою службою України функцій і повноважень Державної фіскальної служби України.

Згідно з частиною четвертою статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.

Частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України встановлено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Як вбачається з витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 30.07.2019 внесено запис про реєстрацію юридичної особи Головного управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний код юридичної особи за ЄДРПОУ 43141377).

Відповідно до частини першої статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України, суд у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Як вбачається з матеріалів справи, відзив на адміністративний позов подано ГУ ДПС у Київській області, у якому заявлено клопотання про заміну відповідача було направлено позивачу.

Враховуючи викладене, з урахуванням тієї обставини, що позивачем не надано до суду заперечення щодо заміни відповідача на правонаступника, а також ту обставину, що Головне управління ДПС у Київській області уповноважене здійснювати повноваження та функції Головного управління ДФС у Київській області, з метою забезпечення участі у справі належної сторони, суд вважає за необхідне клопотання представника ГУ ДПС у Київській області про заміну сторони задовольнити та замінити відповідача Головне управління ДФС у Київській області, на правонаступника Головне управління Державної податкової служби у Київській області.

Суд зазначає, що в якості співвідповідача було залучено до участі у справі Державну фіскальну службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8).

Відповідно до п. 14.1.60 ст. 14 ПКУ, єдиний реєстр податкових накладних (ЄРПН) -реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригувань, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227 затверджено положення про Державну податкову службу України. Згідно п. 1 положення, Державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями

під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 682-р забезпечено здійснення Державною податковою службою України покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227 функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється, з реалізацією державної податкової політики.

Наказом Державної податкової служби України від 28.08.2019 № 35 розпочато виконання Державної податковою службою України функцій і повноважень Державної фіскальної служби України.

Згідно з частиною четвертою статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.

Частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України встановлено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Враховуючи викладене а також те, що з 28.08.2019 Єдиний державний реєстр податкових накладних ведеться Державною податковою службою України, а предметом позову є реєстрація податкових накладних, суд дійшов висновку, що Державна податкова служба України є правонаступником Державної фіскальної служби України.

У зв`язку з цим, суд вважає за необхідне заяву представника позивача про заміну сторони задовольнити та замінити відповідача Державну фіскальну службу України, на правонаступника Державну податкову службу України.

Визнавши подані матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі, керуючись ст.ст. 171, 243 та 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,

У Х В А Л И В:

1. Прийняти до провадження адміністративну справу № 320/1676/19.

Справа буде розглядатися за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у письмовому провадженні).

2. Задовольнити клопотання представника позивача про заміну відповідачів у справі в порядку процесуального правонаступництва.

3. Замінити відповідача Головне управління ДФС у Київській області (ідентифікаційний код 393932607; місцезнаходження: 03680, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а), на правонаступника Головне управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний код 43141377, місцезнаходження: 03680, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а).

4. Замінити відповідача Державну фіскальну службу України ( ідентифікаційний код 39292197; місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8), на правонаступника Державну податкову службу України (ідентифікаційний код 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8).

5. Запропонувати відповідачам подати до суду відзив на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали у справі. Роз`яснити відповідачеві, що відповідно до частин 3, 4 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України до відзиву мають бути додані документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.

У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин справа буде вирішена за наявними матеріалами.

6. Запропонувати позивачу протягом п`яти днів з дня отримання відзиву на позовну заяву подати до суду відповідь на відзив.

7. Запропонувати відповідачеві подати до суду заперечення щодо наведених позивачем у відповіді на відзив пояснень, міркувань та аргументів протягом п`яти днів з дня отримання відповіді на відзив.

8. Повідомити сторін, що всі заяви та клопотання по справі а також витребувані матеріали необхідно подати безпосередньо до канцелярії Київського окружного адміністративного суду або шляхом надсилання на офіційну електронну адресу Київського окружного адміністративного суду (з обов`язковим накладенням Електронного цифрового підпису) чи засобами підсистеми Електронний суд.

9. Роз`яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.

10.Копію ухвали суду надіслати (надати) учасникам справи (їх представникам).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає.

Суддя Панова Г. В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.05.2024
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу119273981
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —320/1676/19

Ухвала від 23.05.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 03.01.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 24.12.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 21.11.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 15.08.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 23.05.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 09.04.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні