ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 травня 2024 року справа №200/7671/23
м. Дніпро
Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Компанієць І.Д., суддів: Блохіна А.А., Геращенка І.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 26 березня 2024 року у справі № 200/7671/23 (головуючий І інстанції Стойка В.В.) за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просив:
- визнати протиправною бездіяльність Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради Донецької області щодо відмови ОСОБА_1 у взятті на облік як внутрішньо переміщеної особи з 07.07.2014;
- зобов`язати Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради взяти на облік позивача як внутрішньо переміщену особу та видати йому довідку про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи та внесення комісії щодо розгляду заяв внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України при Добропільській міській раді подання з усіма необхідними документами про виплату грошової компенсації ОСОБА_1 за належні для отримання жилі приміщення відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 для розгляду;
- визнати ОСОБА_1 внутрішньо переміщеною особою з 07.07.2014, з моменту переміщення з постійного місця проживання в АДРЕСА_1 , у зв`язку з його окупацією до м. Маріуполя, шляхом опублікування відомостей в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб;
- зобов`язати Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради направити комісії щодо розгляду заяв внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України при Добропільській міській раді подання, за заявою від 22.11.2023, з усіма необхідними документами про виплату грошової компенсації ОСОБА_1 за належні для отримання жилі приміщення відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 для розгляду.
В обґрунтування позову зазначив, що з 2014 року є тимчасово переміщеною особою так як до 2014 року мешкав у м. Донецьку, з 2014 по 2022 рік у місті Маріуполі, наразі мешкає у м. Покровськ, має статус УБД.
Позивач 22.11.2023 звернувся до відповідача із заявою про визнання його внутрішньо переміщеною особою з 2014 року та призначення йому і його сім`ї грошової компенсації для отримання житлового приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.
22.11.2023 позивачу надано довідку про взяття на облік тимчасово переміщеної особи, проте довідка не фіксує статус ВПО з 2014 року.
Відповідач протиправно відмовився взяти позивача на облік як ВПО з 2014 року та відмовив у наданні грошової компенсації, передбаченої Порядком № 280
Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 26 березня 2024 року в задоволенні позовних вимог відмовлено.
Не погодившись з судовим рішенням, позивач звернувся з апеляційною скаргою, в якій посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти постанову, якою позов задовольнити в повному обсязі.
Обґрунтування апеляційної скарги.
Відповідач протиправно здійснив облік статусу позивача як ВПО з 25.03.2022, а не з 2014 року.
Суд першої інстанції не звернув уваги, що підставою для взяття на облік ВПО є проживання на території, де виникли обставини, зазначені в ст. 1 Закону № 1706, на момент їх виникнення, зокрема, залишення місця проживання з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту.
Позивач до липня 2014 року проживав у м. Донецьку та в зв`язку з його окупацією перемістився до м. Маріуполя, отже є внутрішньо-переміщеною особою з 07.07.2014.
Суд першої інстанції безпідставно не прийняв до уваги, що позивач до 24.02.2022 неодноразово звертався з вимогою про отримання довідки ВПО.
Враховуючи режим роботи суддів та працівників апарату Першого апеляційного адміністративного суду з часу введення на території України правового режиму воєнного стану, з метою збереження життя та здоров`я, а також забезпечення безпеки суддів та працівників апарату суду, дана постанова прийнята колегією суддів за умови наявної можливості доступу колегії суддів до матеріалів адміністративної справи.
Апеляційним судом витребувано у Донецького окружного адміністративного суду справу, однак суд першої інстанції листом повідомив, що всі документи у цій справі сформовано в електронному вигляді та експортовано в КП Діловодство спеціалізованого суду.
Верховний Суд листом від 19.08.2022 № 2097/0/2-22 на лист вх. № 1730/0/1-22 щодо надання Науково-консультативною радою при Верховному Суді висновку з питань, пов`язаних з електронним адміністративним судочинством повідомив, що підстав для звернення до НКР щодо надання вченими-членами НКР наукових висновків немає. Суд проводить розгляд справи за матеріалами судової справи у паперовій або електронній формі в порядку, визначеному Положенням про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів) (ч. 9 ст. 18 КАС України).
Відповідно до листів Державної судової адміністрації України від 01.08.2018 № 15-14040/18, від 13.09.2018 № 15-17388/18 судами забезпечено сканування та експортування в підсистему Електронний суд матеріалів всіх судових справ, як перебували в провадженні суддів станом на 01.08.2018. Тобто вказана підсистема містить усі матеріали судової справи.
Отже, враховуючи зазначені листи, апеляційний суд вважає за можливе здійснити апеляційний перегляд за документами, наявними в підсистемі Електронний суд.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції розглядає справу у порядку письмового провадження.
Суд, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, розглядаючи апеляційну скаргу в межах викладених доводів, встановив наступне.
Фактичні обставини справи.
ОСОБА_1 , згідно ID № 004424601 від 09.01.2020 є громадянином України, згідно посвідчення НОМЕР_1 від 20.10.2015 має статус учасника бойових дій.
Відповідно до Довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи від 25.03.2022 № 1422-5000485609, фактичне місце перебування позивача м. Білицьке Донецької області.
Згідно Довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи від 11.08.2022 № 6825-5001991645, фактичне місце перебування позивача м. Хмельницький, Хмельницької області.
Як вбачається з Довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи від 22.11.2023 року № 1422-5003044639, фактичне місце перебування позивача м. Білицьке, Донецької області.
Як вбачається з Довідки УКЗ ГУ НП в Донецькій області від 21.11.2023 № 4288/12/01-2023, позивач з 09.11.2007 до 06.07.2014 проходив службу у СУ ГУМВС України в Донецькій області (з дислокацією Донецька обл., м. Донецьк, вул. Горького, 61); у період з 07.07.2014 по 25.02.2022 місце несення служби позивача дислокувалося у м. Маріуполі, а з 26.02.2022 - у м. Покровськ.
22.11.2023 позивач звернувся до відповідача із заявою про визнання його внутрішньо переміщеною особою з 07.07.2014 та про розгляд питання щодо призначення йому і його сім`ї грошової компенсації для отримання жилого приміщення відповідно до Порядку № 280.
Листом відповідача від 04.12.2023 № 01-09/3118/0/3-23 відмовлено в задоволенні заяви позивача щодо надання статусу ВПО з 2014 року та в призначенні грошової компенсації для отримання житлового приміщення для ВПО, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України згідно Постанови № 280 з посиланням на абз. 1 п. 6 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою КМУ від 01.10.2014 № 509.
Суд першої інстанції, відмовляючи в задоволенні позову, виходив з того, що факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, проте позивачем не надано доказів (довідки), що він є ВПО з 07.07.2014.
Оскільки відповідно до Порядку № 280 умовою виплати компенсації є у тому числі перебування на обліку особи як внутрішньо переміщеної в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб до 24 лютого 2022 року не менш як один рік, проте позивач не обліковувався в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб до 24 лютого 2022 року, тому відсутні підстави для виплати йому компенсації.
Оцінка суду.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 1 Закону України Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб від 20 жовтня 2014 року № 1706 (далі Закон № 1706, в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.
Зазначені обставини вважаються загальновідомими і такими, що не потребують доведення, якщо інформація про них міститься в офіційних звітах (повідомленнях) Верховного Комісара Організації Об`єднаних Націй з прав людини, Організації з безпеки та співробітництва в Європі, Міжнародного Комітету Червоного Хреста і Червоного Півмісяця, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, розміщених на веб-сайтах зазначених організацій, або якщо щодо таких обставин уповноваженими державними органами прийнято відповідні рішення.
Адресою покинутого місця проживання внутрішньо переміщеної особи в розумінні цього Закону визнається адреса місця проживання особи на момент виникнення обставин, зазначених у частині першій цієї статті.
На підставі частини першої статті 4 Закону №1706 факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону (…).
Як визначено частиною другою статті 4 Закону №1706 підставою для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є проживання на території, де виникли обставини, зазначені в статті 1 цього Закону, на момент їх виникнення.
Відповідно до частини третьої статті 4 Закону № 1706 для отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи така особа звертається із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Форма заяви затверджується центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах соціального захисту, соціального обслуговування населення, волонтерської діяльності, з питань сім`ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, а також захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну.
Згідно з частиною сьомою статті 4 Закону № 1706 разом із заявою заявник подає документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, або свідоцтво про народження дитини.
У разі наявності в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв`язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або рішення про відмову у видачі довідки з обов`язковим зазначенням підстави відмови, підписане керівником уповноваженого органу, видається заявнику в день подання заяви.
У разі відсутності в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв`язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, заявник надає докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, на день виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення, визначених статтею 1 цього Закону (військовий квиток з відомостями про проходження військової служби, трудова книжка із записами про здійснення трудової діяльності (за наявності), документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно, свідоцтво про базову загальну середню освіту, атестат про повну загальну середню освіту, документи про професійно-технічну освіту, документ про вищу освіту (науковий ступінь), довідку з місця навчання, рішення районної, районної у місті Києві чи Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської чи районної у місті ради про влаштування дитини до дитячого закладу, у прийомну сім`ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування, медичні документи, фотографії, відеозаписи тощо) (…).
На підставі частини першої статті 5 Закону № 1706 довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи засвідчує місце проживання внутрішньо переміщеної особи на період наявності підстав, зазначених у статті 1 цього Закону.
Відповідно до пункту 6 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 509 (далі Порядок № 509, в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), у день подання заяви про взяття на облік, крім випадків, передбачених абзацом другим пункту 4 цього Порядку, безоплатно видається довідка за формою згідно з додатком 2, яка роздруковується на аркуші формату А4, підписується посадовою особою уповноваженого органу та скріплюється печаткою такого органу.
Як свідчить Додаток № 2 до Порядку № 509 в довідці про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи зазначаються, зокрема, дата її видачі, зареєстроване місце проживання, фактичне місце проживання.
Аналіз вищезазначених приписів Закону № 1706 та Порядку № 509 свідчить, що довідка ВПО підтверджує факт переміщення особи та засвідчує факт проживання такої особи, для отримання статусу ВПО особа повинна надати документ, який підтверджує реєстрацію місця проживання цієї особи на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв`язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, або докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці.
Довідка ВПО видається, зокрема, в день подання заяви про взяття на облік ВПО та в ній визначаються дата видачі довідки, зареєстроване місце проживання та фактичне місце проживання особи.
Як свідчать матеріали справи, відповідно до паспорта ОСОБА_1 місцем його реєстрації з 12.03.2019 по 02.12.2019 було визначено адресу: АДРЕСА_2 , а з 02.12.2019 по теперішній час: АДРЕСА_3 .
Отже, відповідно до Додатку № 2 Порядку № 509 в довідках про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_1 від 25.03.2022 № 1422-5000485609, від 11.08.2022 № 6825-5001991645, від 22.11.2023 № 1422-5003044639, визначено зареєстроване місце проживання позивача відповідно до даних його паспорту за адресою: АДРЕСА_3 .
Також довідки ВПО відповідно до Додатку № 2 Порядку № 509 містять дати їх видачі 25.03.2022, 11.08.2022, 22.11.2023.
З огляду на те, що довідка ВПО засвідчує тільки факт внутрішнього переміщення особи, її фактичне місце проживання відповідно до приписів Закону № 1706 та не передбачає визначення дати, з якої внутрішньо-переміщена особа вважається такою, що перемістилася, тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 про визнання протиправною бездіяльності Управління соціального захисту населення Добропільської міської ради Донецької області щодо відмови позивачу у взятті на облік як внутрішньо переміщеної особи з 07.07.2014; про визнання позивача внутрішньо переміщеною особою з 07.07.2014.
При цьому факт проживання позивача до липня 2014 року у м. Донецьку без реєстрації місця проживання не спростовує вищезазначених висновків суду.
Відповідно до статті 4-1 Закону № 1706 Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб створюється з метою обліку таких осіб.
2. Порядок створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб визначається Кабінетом Міністрів України.
Центральний орган виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах соціального захисту, соціального обслуговування населення, волонтерської діяльності, з питань сім`ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, а також захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну, є відповідальним за забезпечення формування та ведення Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
Порядок створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2016 року № 646 (далі Порядок № 646).
На підставі пункту 1 Порядку № 646 цей Порядок визначає умови створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб (далі - база даних).
Відповідно до пункту 2 Порядку № 646 база даних - автоматизований банк відомостей, створений для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які є внутрішньо переміщеними.
Згідно з пунктом 3 Порядку № 646 інформація до бази даних вноситься структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі створення) рад (далі - уповноважені органи) в електронній формі на підставі поданої внутрішньо переміщеною особою заяви, форму якої затверджує Мінсоцполітики.
База даних дає змогу обробляти персональні дані зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб відповідно до вимог Закону України Про захист персональних даних.
Якщо інформація про внутрішньо переміщену особу вноситься до бази даних уперше, автоматично формується унікальний номер запису, який відображається в довідці про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (далі - довідка), згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 509 Про облік внутрішньо переміщених осіб.
Інформація про особу вноситься до бази даних і довідки українською мовою та латинськими літерами відповідно до правил транслітерації. Інформація про іноземця або особу без громадянства вноситься українською мовою та латинськими літерами відповідно до записів у документах, що посвідчують особу, виданих компетентними органами іноземної держави.
Персональні дані в базі даних зберігаються протягом десяти років після закінчення дії обставин, визначених статтею 1 Закону України Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб.
Як свідчать матеріали справи ОСОБА_1 за даними бази «Облік ВПО» перебуває на обліку як внутрішньо-переміщена особа з 25 березня 2022 року, з 11 серпня 2022 року перереєстрований як ВПО у м. Хмельницькому.
Данні з бази «Облік ВПО» відповідає інформації, зазначеній в довідках про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_1 від 25.03.2022 № 1422-5000485609, від 11.08.2022 № 6825-5001991645.
Таким чином, позивач взятий на облік як внутрішньо переміщена особа та відомості щодо позивача знаходяться в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб.
З огляду на зазначене відсутні підстави для задоволення позовних вимог до відповідача про зобов`язання взяти на облік позивача як внутрішньо переміщену особу та зобов`язання внести відомості щодо позивача до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
Позивач звернувся до відповідача, зокрема, з заявою про призначення йому і його сім`ї грошової компенсації для отримання жилого приміщення відповідно до Порядку № 280.
Відповідач відмовив у наданні грошової компенсації для отримання житлового приміщення для ВПО, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України в зв`язку з тим, що позивач облікований як ВПО з 25.03.2022, а не до 24.02.2022, як вимагають приписи Порядку № 280.
Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2021 року № 844), далі Порядок № 280.
Відповідно до пункту 1 Порядку № 280 цей Порядок визначає умови та механізм виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення (далі - грошова компенсація) для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні до 1 червня 2018 р. заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, та визнані особами з інвалідністю внаслідок війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-21 частини першої статті 6 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту, та які потребують поліпшення житлових умов, включені у списки осіб, які користуються правом першочергового або позачергового одержання жилих приміщень, за місцем проживання відповідно до законодавства за категоріями, встановленими в пункті 2 цього Порядку (далі - квартирний облік), які були обліковані як внутрішньо переміщені особи в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб (далі - база даних) до 24 лютого 2022 р. і перебувають не менш як один рік на обліку в базі даних.
Отже, умовою виплати компенсації відповідно до Порядку № 280 є, зокрема, облік внутрішньо переміщеної особи в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб до 24 лютого 2022 року не менш як один рік.
Як свідчать матеріали справи ОСОБА_1 перебуває на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб з 25.03.2022, тобто після 24.02.2022, що свідчить про відсутність підстав для виплати позивачу грошової компенсації відповідно до Порядку № 280.
Суд не приймає доводи позивача, що він неодноразово звертався з вимогою про отримання довідки ВПО у період до 24.02.2022, оскільки ці доводи не підтверджені жодними належними доказами.
За таких обставин колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову.
Статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
За приписами пункту 1 частини першої статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвали судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.
Оскільки судове рішення в межах доводів апеляційної скарги є обґрунтованим, ухваленим з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для її задоволення та скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.
Керуючись статтями 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 327, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 26 березня 2024 року у справі № 200/7671/23 залишити без задоволення.
Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 26 березня 2024 року у справі № 200/7671/23 залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати її прийняття 27 травня 2024 року.
Касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів до Верховного Суду з дня складання повного судового рішення в порядку, визначеному ст. 328 КАС України.
Повне судове рішення складено 27 травня 2024 року.
Головуючий суддяІ.Д. Компанієць
Судді А.А. Блохін
І.В. Геращенко
Суд | Перший апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2024 |
Оприлюднено | 29.05.2024 |
Номер документу | 119304052 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні