Ухвала
від 29.05.2024 по справі 369/8815/24
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 369/8815/24

Провадження №1-кс/369/1834/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.05.2024 року м. Київ

Слідчий суддяКиєво-Святошинськогорайонного судуКиївської області ОСОБА_1 ,при секретарісудового засідання ОСОБА_2 ,за участіпрокурора Бучанськоїокружної прокуратури ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві клопотання прокурора Бучанської окружної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні за № 42023112320001326 від 06.06.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367, ч. 4 ст. 367, ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

27.05.2024 року до провадження слідчого судді Києво-Святошинського районного суду Київської області ОСОБА_1 надійшло клопотання прокурора Бучанської окружної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні за № 42023112320001326 від 06.06.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367, ч. 4 ст. 367, ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

Клопотання обґрунтоване тим, що СВ ВП № 1 Бучанського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023112320001326 від 06.06.2023 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 4 ст. 191, ч.1 ст. 366 КК України.

У зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану», указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан, який триває донині.

Одночасно, пунктом 5 вищевказаного указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 наказано Державній службі України з надзвичайних ситуацій невідкладно разом з обласними, Київською міською державними адміністраціями, іншими державними органами, установами, підприємствами, організаціями всіх форм власності привести єдину державну систему цивільногозахисту, її функціональні та територіальні підсистеми у готовність до виконання завдань за призначенням в особливий період.

На даний час на всій території України діє особливий період, під час якого органи державної влади та місцевого самоврядування мають діяти в рамках власних повноважень, але з урахування вимог та завдань воєнного часу, спрямовуючи всі зусилля на захист життя та здоров`я населення від невмотивованої агресії російської федерації, що безумовно є складовою частиною обороноздатності країни.

На засіданнях виконавчого комітету Бучанської міської ради та на засіданнях комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Бучанської міської ради було вирішено здійснити комплекс заходів, спрямованих на приведення захисних споруд цивільного захисту (укриттів) в готовність до використання за призначенням, а саме: провести поточні ремонти та привести приміщення й інженерно-технічне обладнання захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням; встановити на видимих місцях покажчики руху до захисних споруд цивільного захисту; укомплектувати приміщення захисних споруд місцями для сидіння; забезпечити укриття мінімальними потребами (питною водою та продуктами харчування); забезпечити захисну споруду інструментом, приладами та необхідними матеріалами відповідно до табеля оснащення.

З метою проведення поточних ремонтів укриттів, забезпечення їх мінімальними потребами було укладено ряд договорів, у тому числі щодо поточного ремонту укриття, що знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 роботи в якому були проведені Товариством з обмеженою відповідальністю «МАСКІРА БУД» (ЄДРПОУ 42761021).

ОСОБА_4 , будучи директором Товариства з обмеженою відповідальністю «МАСКІРА БУД» (код ЄДРПОУ 42761021) у період часу з 18.01.2019 по даний час, має право оперативного управління грошовими коштами підприємства та займає посаду пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, тобто являвся службовою особою, та вчинила кримінальні правопорушення (злочини) за наступних обставин.

Встановлено, що між Бучанською міською радою (Замовник, код ЄДРПОУ 04360586) та Товариством з обмеженою відповідальністю «МАСКІРА БУД» (далі Підрядник, ТОВ «МАСКІРА БУД», ЄДРПОУ 42761021) в особі директора ОСОБА_4 укладено Договір від 20.12.2022 № 526 предметом якого є «Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) за адресою: АДРЕСА_1 » (далі за текстом Договір, Договір підряду).

Предмет Договору узгоджено розділом 1:

1.1 Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов`язується на власний ризик своїми та залученими (у разі залучення субпідрядних організацій) силами і засобами із використанням наявних матеріалів Замовника та інших матеріалів Підрядника надати послуги зі здійснення поточного ремонту споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) за адресою: АДРЕСА_1 в обумовлений цим Договором термін, а Замовник зобов`язується прийняти закінчений об`єкт та сплатити вартість виконаних робіт.

1.2. Істотними умовами цього договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк виконання робіт та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.

1.3. Обсяг і зміст робіт та інші вимоги, що ставляться до робіт, що є предметом Договору, визначаються в дефектному акті, а ціна робіт визначається кошторисом договірною ціною Підрядника.

Вартість договірних робіт узгоджено розділом 2:

2.1 Загальна вартість робіт узгоджується зведеним кошторисним розрахунком і договірною ціною, яка є твердою і складає 956 511,04 грн. (дев`ятсот п`ятдесят шість тисяч п`ятсот одинадцять гривень 04 копійок) в т.ч. ПДВ 159 418,51 та підлягає зміні виключно за погодженням Сторін.

2.2 Договірна ціна за Договором включає всі витрати "Підрядника", пов`язані із виконанням робіт.

2.3. Якщо виникне необхідність проведення додаткових, не передбачених Договором на момент його укладення робіт, виконання яких потягне за собою перебільшення твердого кошторису, затвердженого Сторонами, Підрядник зобов`язується в будь-якому разі не зупиняти виконувані роботи та виконати такі виявлені додаткові роботи за умови укладення Сторонами відповідної додаткової угоди про це.

Порядок розрахунку та прийому-передачі робіт узгоджено розділом 3:

3.1 При недоліках у виконаних роботах, зафіксованих технічним наглядом, роботи не оплачуються Замовником до повного усунення виявлених недоліків.

3.2. Замовник» перераховує «Підряднику» кошти за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3 підписані уповноваженими представниками обох Сторін. При зменшенні об`ємів робіт, які узгодженні сторонами, фактично виконаних робіт проводиться згідно актів виконаних робіт.

3.3. Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування на поточний рахунок Підрядника платежу після підписання акту приймання виконаних робіт уповноваженими представниками обох Сторін протягом 10 робочих днів. Не підписані Замовником акти приймання виконаних робіт до оплати не приймаються.

Строки, місце виконання робіт та термін дії договору узгоджено розділом 4:

4.1. Початок виконання робіт: 20.12.2022 року

4.2. Закінчення виконання робіт 31.12.2022 року

4.3. Місце виконання робіт: Бучанська міська територіальна громада

4.4. Договір вважається укладеним і набирає чинності після його підписання Сторонами та скріплення печатками (у разі наявності) Сторін та діє до 31 грудня 2022 р., а в частині виконання зобов`язань - до повного виконання його умов сторонами. Закінчення терміну дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору.

4.5. Підрядник виконує роботи відповідно до чинних будівельних норм, регламентів, правил та стандартів. В місцях виконання робіт Підрядник забезпечує належну організацію техніки безпеки та охорони праці, дотримання санітарних та екологічних вимог, встановлених чинним законодавством.

Контроль за якістю робіт і ресурсів узгоджено розділом 7:

7.1. Замовник самостійно, або з залученням третіх осіб здійснює контроль та технічний нагляд за відповідністю якості, обсягів і ціни виконаних робіт кошторису, будівельним нормам і стандартам, а матеріалів, виробів та конструкцій державним стандартам, регламентам і технічним умовам.

7.2 Підрядник створює всі умови, необхідні для проведення технічного та (або) авторського нагляду. На вимогу відповідних уповноважених осіб Підрядник зобов`язаний надавати їм всю інформацію та документи, необхідні для здійснення технічного та/або авторського нагляду.

7.3. Контроль за обсягами та якістю робіт (обладнання тощо), які підлягають прихованню.

7.3.1. Сторони зобов`язані складати акти на приховані роботи перед їх прихованням. Такі акти підписуються уповноваженими представниками Сторін у 2 (двох) примірниках та надаються по одному примірнику кожній із Сторін. Жодні роботи, що підлягають прихованню, не повинні бути приховані без письмової згоди представника Замовника, відображеної у акті.

7.3.2. Підрядник у письмовій формі повідомляє Замовника про необхідність проведення проміжного приймання (випробування) робіт, обладнання, які підлягають прихованню, не пізніше ніж за 3 (три) робочі дні перед початком цього приймання (випробування).

7.3.3. Якщо приховання робіт відбудеться без згоди присутнього представника Замовника або представник Замовника не був поінформований про це чи був поінформований із запізненням, Підрядник за вказівкою Замовника або осіб, що здійснюють технічний нагляд, повинен за свій рахунок відкрити будь-яку частину прихованих робіт для здійснення контролю (випробування), після чого приховати її.

7.4. У разі виявлення невідповідності виконаних робіт установленим вимогам Замовник або представник технічного або авторського нагляду має право прийняти рішення про зупинення робіт у разі виявлення порушення Підрядником (субпідрядниками Підрядника) технології виробництва робіт, а також інших положень діючих будівельних норм та правил, умов договору, проектної документації при виробництві робіт Підрядник зобов`язаний негайно зупинити виконання робіт (в тому числі робіт, що виконуються субпідрядниками) у разі отримання від Замовника відповідної письмової вимоги із зазначенням виду робіт, що підлягають негайному зупиненню та посиланням на відповідні норми діючих будівельних норм та правил. Підрядник відновлює виконання зупинених робіт після усунення причин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення виконання робіт.

Гарантії узгоджено розділом 9:

9.1. Гарантійні строки за цим Договором становлять:

5 років на роботи, прямо передбачені даним Договором.

згідно строку гарантії, який встановлений заводом-виробником цих матеріалів, обладнання на матеріали, устаткування та обладнання.

Перебіг гарантійних строків починається з моменту прийняття Замовником всіх робіт за Договором. В разі дострокового припинення Договору або в разі якщо за Договором будуть виконані не всі роботи, передбачені Договором, гарантійний строк починається з моменту такого дострокового припинення

Договору або з моменту погодження сторонами зменшення кількості робіт, що виконуються за Договором, відповідно.

9.2. Гарантійний строк продовжуються на час, протягом якого результати закінчених робіт не могли експлуатуватися внаслідок виявлених недоліків, відповідальність за які несе Підрядник.

9.3. Протягом гарантійного строку Замовник має право пред`являти Підряднику вимоги, пов`язані з порушенням останнім умов цього Договору, дефектами, недоліками, виявленими у результатах робіт.

9.4. Всі дефекти, недоліки, виявлені протягом гарантійного строку, Підрядник (його правонаступник) зобов`язаний усунути власними силами та за свій рахунок.

Договірна ціна на будівництво Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) за адресою: АДРЕСА_1 , що здійснюється в 2022 році складала:

Разом договірна ціна крім ПДВ 797,09253 тис. грн.;

Податок на додану вартість 159,41851 тис. грн.;

Всього договірна ціна 956,51104 тис. грн.

Всього вартість виконаних робіт по об`єкту будівництва (без ПДВ) 793,53253 тис. грн. у тому числі:

1. Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) за адресою: АДРЕСА_1 793,53253 тис. грн. у тому числі:

1) Будівельні роботи 779,39012 тис. грн.;

2) Інші витрати 14,14241 тис. грн.

Податок на додану вартість (ПДВ) 158,70651 тис. грн.

Всього вартість виконаних будівельних робіт з ПДВ 952,23904 тис. грн.

Довідка підписана від імені Замовника та Підрядника, підписи яких завірені печатками.

Всього за Актом приймання виконаних будівельних робіт № 1 за грудень 2022 року сума робіт склала 952239,04 грн. (дев`ятсот п`ятдесят дві тисячі двісті тридцять дев`ять гривень 04 копійки), податок на додану вартість 20% 158706,51 грн.

Зазначений акт приймання виконаних будівельних робіт підписано від імені Замовника та Підрядника, підписи яких завіренні печатками.

Разом з тим, 22.12.2022 (точний час та місце не встановлено) директор ТОВ «МАСКІРА БУД» ОСОБА_4 , достовірно розуміючи, що фактичні обсяги та вартість виконаних будівельних робіт не відповідають обсягам та вартості відображеним в первинних облікових документах (форма КБ-2в) на об`єкт «Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) за адресою: АДРЕСА_1 », який здійснювався за договором № 526 від 20.12.2022, умисно, з метою заволодіння бюджетними коштами Бучанської міської територіальної громади склала завідомо підроблений офіційний документ, а саме акт № 1 (форма № КБ-2в) приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року шляхом внесення до нього недостовірної інформації про будівельні роботи, які не відповідали обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною та первинною звітною документацією будівельних робіт, а також будівельні роботи не відповідали вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва і особистого його підписавши.

Після чого, у період часу з 22.12.2022 по 28.12.2022 (точний час та місце не встановлено) акт № 1 (форма № КБ-2в) приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року, який підписано ОСОБА_4 зареєстровано, взято на облік та оплачено вартість виконаних будівельних робіт на суму 952,23904 тис грн.

Однак встановлено, що в акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року від 22.12.2022, ОСОБА_4 внесено завідомо недостовірні відомості про фактичні обсяги та вартість виконаних будівельних робіт, які не відповідали обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією будівельних робіт, а також будівельні роботи не відповідали вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва на загальну суму 156304, 55 грн (сто п`ятдесят шість тисяч триста чотири гривні 55 копійок), а саме:

поліпшене штукатурення поверхонь стін всередині будівлі вапняним розчином по каменю та бетону всередині будівлі, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 1,06 (одиниця виміру 100 м2) на суму 15470,65 грн;

штукатурка Knauf HP Старт 30 кг, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 1689,60 (одиниця виміру кг) на суму 24816,84 грн;

поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 5,28 (одиниця виміру 100 м2) на суму 29192,42 грн;

фарба водоемульсійна, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 140,80 (одиниця виміру кг) на суму 32609,28 грн;

протравлення цементної штукатурки антимікробним розчином при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 2,38 (одиниця виміру 100 м2) на суму 9546,52 грн;

поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 2,38 (одиниця виміру100 м2) на суму 14807,93 грн;

фарба водоемульсійна, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 63,47 (одиниця виміру кг) на суму 14698,73 грн;

улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по щебеневій та піщаній основі площею понад 20 м2, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 0,53 (одиниця виміру 100 м2) на суму 3641,76 грн;

на кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 0,53 (одиниця виміру 100 м2) на суму 1068,77 грн;

готування важких складкових цементних розчинів, марка 100, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 0,032436 (одиниця виміру 100 м3) на суму 10451,65 грн.

Таким чином, ОСОБА_4 , будучи службовою особою, а саме директором ТОВ «МАСКІРА БУД», маючи право оперативного управління грошовими коштами в силу Договором № 526 від 20.12.2022, у період часу з 22.12.2022 по 28.12.2022 (точний час не встановлено), перебуваючи за місцем проведення будівельних робіт за адресою: АДРЕСА_1 (точне місце не встановлено), усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, з корисливих мотивів та з метою незаконно збагачення ТОВ «МАСКІРА БУД», шляхом особистого підписання і внесення таким чином до офіційних документів, а саме акту (форма № КБ-2в) приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року за Договором № 526 від 20.12.2022 завідомо недостовірних відомостей про фактичні обсяги та вартість виконаних будівельних робіт, які не відповідали обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією будівельних робіт, а також вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва на загальну суму 156304, 55 грн, незаконно заволоділа грошовими коштами місцевого бюджету на вказану суму.

Отже, внаслідок злочинних дій ОСОБА_4 Бучанській міській територіальній громаді в особі Бучанської міської ради завдано матеріального збитку на загальну суму 156304, 55 грн (сто п`ятдесят шість тисяч триста чотири гривні 55 копійок) на момент вчинення злочину.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене в умовах воєнного стану.

Крім того, встановлено, що 20.12.2022 між Бучанською міською радою (Замовник, код ЄДРПОУ 04360586) та Товариством з обмеженою відповідальністю «МАСКІРА БУД» (далі Підрядник, ТОВ «МАСКІРА БУД», ЄДРПОУ 42761021) в особі директора ОСОБА_4 укладено Договір № 526 предметом якого є «Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) за адресою: АДРЕСА_1 » (далі за текстом Договір, Договір підряду).

Предмет Договору узгоджено розділом 1:

1.1 Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов`язується на власний ризик своїми та залученими (у разі залучення субпідрядних організацій) силами і засобами із використанням наявних матеріалів Замовника та інших матеріалів Підрядника надати послуги зі здійснення поточного ремонту споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) за адресою: АДРЕСА_1 в обумовлений цим Договором термін, а Замовник зобов`язується прийняти закінчений об`єкт та сплатити вартість виконаних робіт.

1.2. Істотними умовами цього договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк виконання робіт та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.

1.3. Обсяг і зміст робіт та інші вимоги, що ставляться до робіт, що є предметом Договору, визначаються в дефектному акті, а ціна робіт визначається кошторисом договірною ціною Підрядника.

Вартість договірних робіт узгоджено розділом 2:

2.1 Загальна вартість робіт узгоджується зведеним кошторисним розрахунком і договірною ціною, яка є твердою і складає 956 511,04 грн. (дев`ятсот п`ятдесят шість тисяч п`ятсот одинадцять гривень 04 копійок) в т.ч. ПДВ 159 418,51 та підлягає зміні виключно за погодженням Сторін.

2.2 Договірна ціна за Договором включає всі витрати "Підрядника", пов`язані із виконанням робіт.

2.3. Якщо виникне необхідність проведення додаткових, не передбачених Договором на момент його укладення робіт, виконання яких потягне за собою перебільшення твердого кошторису, затвердженого Сторонами, Підрядник зобов`язується в будь-якому разі не зупиняти виконувані роботи та виконати такі виявлені додаткові роботи за умови укладення Сторонами відповідної додаткової угоди про це.

Порядок розрахунку та прийому-передачі робіт узгоджено розділом 3:

3.1 При недоліках у виконаних роботах, зафіксованих технічним наглядом, роботи не оплачуються Замовником до повного усунення виявлених недоліків.

3.2. Замовник» перераховує «Підряднику» кошти за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3 підписані уповноваженими представниками обох Сторін. При зменшенні об`ємів робіт, які узгодженні сторонами, фактично виконаних робіт проводиться згідно актів виконаних робіт.

3.3. Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування на поточний рахунок Підрядника платежу після підписання акту приймання виконаних робіт уповноваженими представниками обох Сторін протягом 10 робочих днів. Не підписані Замовником акти приймання виконаних робіт до оплати не приймаються.

Строки, місце виконання робіт та термін дії договору узгоджено розділом 4:

4.1. Початок виконання робіт: 20.12.2022 року

4.2. Закінчення виконання робіт 31.12.2022 року

4.3. Місце виконання робіт: Бучанська міська територіальна громада

4.4. Договір вважається укладеним і набирає чинності після його підписання Сторонами та скріплення печатками (у разі наявності) Сторін та діє до 31 грудня 2022 р., а в частині виконання зобов`язань - до повного виконання його умов сторонами. Закінчення терміну дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору.

4.5. Підрядник виконує роботи відповідно до чинних будівельних норм, регламентів, правил та стандартів. В місцях виконання робіт Підрядник забезпечує належну організацію техніки безпеки та охорони праці, дотримання санітарних та екологічних вимог, встановлених чинним законодавством.

Контроль за якістю робіт і ресурсів узгоджено розділом 7:

7.1. Замовник самостійно, або з залученням третіх осіб здійснює контроль та технічний нагляд за відповідністю якості, обсягів і ціни виконаних робіт кошторису, будівельним нормам і стандартам, а матеріалів, виробів та конструкцій державним стандартам, регламентам і технічним умовам.

7.2 Підрядник створює всі умови, необхідні для проведення технічного та (або) авторського нагляду. На вимогу відповідних уповноважених осіб Підрядник зобов`язаний надавати їм всю інформацію та документи, необхідні для здійснення технічного та/або авторського нагляду.

7.3. Контроль за обсягами та якістю робіт (обладнання тощо), які підлягають прихованню.

7.3.1. Сторони зобов`язані складати акти на приховані роботи перед їх прихованням. Такі акти підписуються уповноваженими представниками Сторін у 2 (двох) примірниках та надаються по одному примірнику кожній із Сторін. Жодні роботи, що підлягають прихованню, не повинні бути приховані без письмової згоди представника Замовника, відображеної у акті.

7.3.2. Підрядник у письмовій формі повідомляє Замовника про необхідність проведення проміжного приймання (випробування) робіт, обладнання, які підлягають прихованню, не пізніше ніж за 3 (три) робочі дні перед початком цього приймання (випробування).

7.3.3. Якщо приховання робіт відбудеться без згоди присутнього представника Замовника або представник Замовника не був поінформований про це чи був поінформований із запізненням, Підрядник за вказівкою Замовника або осіб, що здійснюють технічний нагляд, повинен за свій рахунок відкрити будь-яку частину прихованих робіт для здійснення контролю (випробування), після чого приховати її.

7.4. У разі виявлення невідповідності виконаних робіт установленим вимогам Замовник або представник технічного або авторського нагляду має право прийняти рішення про зупинення робіт у разі виявлення порушення Підрядником (субпідрядниками Підрядника) технології виробництва робіт, а також інших положень діючих будівельних норм та правил, умов договору, проектної документації при виробництві робіт Підрядник зобов`язаний негайно зупинити виконання робіт (в тому числі робіт, що виконуються субпідрядниками) у разі отримання від Замовника відповідної письмової вимоги із зазначенням виду робіт, що підлягають негайному зупиненню та посиланням на відповідні норми діючих будівельних норм та правил. Підрядник відновлює виконання зупинених робіт після усунення причин, що стали підставою для прийняття рішення про зупинення виконання робіт .

Гарантії узгоджено розділом 9:

9.1. Гарантійні строки за цим Договором становлять:

5 років на роботи, прямо передбачені даним Договором.

згідно строку гарантії, який встановлений заводом-виробником цих матеріалів, обладнання на матеріали, устаткування та обладнання.

Перебіг гарантійних строків починається з моменту прийняття Замовником всіх робіт за Договором. В разі дострокового припинення Договору або в разі якщо за Договором будуть виконані не всі роботи, передбачені Договором, гарантійний строк починається з моменту такого дострокового припинення

Договору або з моменту погодження сторонами зменшення кількості робіт, що виконуються за Договором, відповідно.

9.2. Гарантійний строк продовжуються на час, протягом якого результати закінчених робіт не могли експлуатуватися внаслідок виявлених недоліків, відповідальність за які несе Підрядник.

9.3. Протягом гарантійного строку Замовник має право пред`являти Підряднику вимоги, пов`язані з порушенням останнім умов цього Договору, дефектами, недоліками, виявленими у результатах робіт.

9.4. Всі дефекти, недоліки, виявлені протягом гарантійного строку, Підрядник (його правонаступник) зобов`язаний усунути власними силами та за свій рахунок.

Договірна ціна на будівництво Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) за адресою: АДРЕСА_1 , що здійснюється в 2022 році складала:

Разом договірна ціна крім ПДВ 797,09253 тис. грн.;

Податок на додану вартість 159,41851 тис. грн.;

Всього договірна ціна 956,51104 тис. грн.

Всього вартість виконаних робіт по об`єкту будівництва (без ПДВ) 793,53253 тис. грн. у тому числі:

1. Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) за адресою: АДРЕСА_1 793,53253 тис. грн. у тому числі:

1) Будівельні роботи 779,39012 тис. грн.;

2) Інші витрати 14,14241 тис. грн.

Податок на додану вартість (ПДВ) 158,70651 тис. грн.

Всього вартість виконаних будівельних робіт з ПДВ 952,23904 тис. грн.

Довідка підписана від імені Замовника та Підрядника, підписи яких завірені печатками.

Всього за Актом приймання виконаних будівельних робіт № 1 за грудень 2022 року сума робіт склала 952239,04 грн. (дев`ятсот п`ятдесят дві тисячі двісті тридцять дев`ять гривень 04 копійки), податок на додану вартість 20% 158706,51 грн.

Зазначений акт приймання виконаних будівельних робіт підписано від імені Замовника та Підрядника, підписи яких завіренні печатками.

Разом з тим, 22.12.2022 (точний час та місце не встановлено) директор ТОВ «МАСКІРА БУД» ОСОБА_4 , достовірно розуміючи, що фактичні обсяги та вартість виконаних будівельних робіт не відповідають обсягам та вартості відображеним в первинних облікових документах (форма КБ-2в) на об`єкт «Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) за адресою: АДРЕСА_1 », який здійснювався за договором № 526 від 20.12.2022, умисно, з метою заволодіння бюджетними коштами Бучанської міської територіальної громади склала завідомо підроблений офіційний документ, а саме акт № 1 (форма № КБ-2в) приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року шляхом внесення до нього недостовірної інформації про будівельні роботи, які не відповідали обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною та первинною звітною документацією будівельних робіт, а також нормативно-правових актів у галузі будівництва і особисто підписавши акт.

Після чого, у період часу з 22.12.2022 по 28.12.2022 (точний час та місце не встановлено) акт № 1 (форма № КБ-2в) приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року, який підписано ОСОБА_4 зареєстровано, взято на облік та оплачено вартість виконаних будівельних робіт на суму 952,23904 тис грн.

В акті приймання виконаних будівельних робіт грудень 2022 року від 22.12.2022, вартість виконаних будівельних робіт ОСОБА_4 внесено завідомо недостовірні відомості про фактичні обсяги та вартість виконаних будівельних робіт, які не відповідали обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією будівельних робіт, а також будівельні роботи не відповідали вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва на загальну суму 156304, 55 грн (сто п`ятдесят шість тисяч триста чотири гривні 55 копійок), а саме:

поліпшене штукатурення поверхонь стін всередині будівлі вапняним розчином по каменю та бетону всередині будівлі, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 1,06 (одиниця виміру 100 м2) на суму 15470,65 грн;

штукатурка Knauf HP Старт 30 кг, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 1689,60 (одиниця виміру кг) на суму 24816,84 грн;

поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 5,28 (одиниця виміру 100 м2) на суму 29192,42 грн;

фарба водоемульсійна, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 140,80 (одиниця виміру кг) на суму 32609,28 грн;

протравлення цементної штукатурки антимікробним розчином при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 2,38 (одиниця виміру 100 м2) на суму 9546,52 грн;

поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 2,38 (одиниця виміру 100 м2) на суму 14807,93 грн;

фарба водоемульсійна, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 63,47 (одиниця виміру кг) на суму 14698,73 грн;

улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по щебеневій та піщаній основі площею понад 20 м2, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 0,53 (одиниця виміру 100 м2) на суму 3641,76 грн;

на кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 0,53 (одиниця виміру 100 м2) на суму 1068,77 грн;

готування важких складкових цементних розчинів, марка 100, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 0,032436 (одиниця виміру 100 м3) на суму 10451,65 грн.

Таким чином, ОСОБА_4 , будучи службовою особою, а саме директором ТОВ «МАСКІРА БУД», маючи право оперативного управління грошовими коштами в силу Договором № 526 від 20.12.2022, у період часу з 22.12.2022 по 28.12.2022 (точний час не встановлено), перебуваючи за місцем проведення будівельних робіт за адресою: АДРЕСА_1 (точне місце не встановлено), усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, з корисливих мотивів та з метою незаконно збагачення ТОВ «МАСКІРА БУД», склала завідомо неправдивий офіційний документ Акт (форма № КБ-2в) приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року за Договором № 526 від 20.12.2022 та внесла до нього завідомо неправдиві відомості шляхом особистого підписання, а саме ОСОБА_4 внесла до акту завідомо недостовірні відомості про фактичні обсяги та вартість виконаних будівельних робіт, які не відповідали обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією будівельних робіт, а також вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва на загальну суму 156304, 55 грн, а саме щодо: поліпшеного штукатурення поверхонь стін всередині будівлі вапняним розчином по каменю та бетону всередині будівлі, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 1,06 (одиниця виміру 100 м2) на суму 15470,65 грн; штукатурки Knauf HP Старт 30 кг, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 1689,60 (одиниця виміру кг) на суму 24816,84 грн; поліпшеного фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 5,28 (одиниця виміру 100 м2) на суму 29192,42 грн; фарби водоемульсійна, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 140,80 (одиниця виміру кг) на суму 32609,28 грн; протравлення цементної штукатурки антимікробним розчином при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 2,38 (одиниця виміру 100 м2) на суму 9546,52 грн; поліпшеного фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 2,38 (одиниця виміру 100 м2) на суму 14807,93 грн; фарби водоемульсійна, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 63,47 (одиниця виміру кг) на суму 14698,73 грн; улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по щебеневій та піщаній основі площею понад 20 м2, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 0,53 (одиниця виміру 100 м2) на суму 3641,76 грн; додавання на кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 0,53 (одиниця виміру 100 м2) на суму 1068,77 грн; готування важких складкових цементних розчинів, марка 100, при цьому різниця між актом та фактичним обсягом становить 0,032436 (одиниця виміру 100 м3) на суму 10451,65 грн.

Таким чином, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України складання службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей.

У вчиненні кримінальних правопорушень обґрунтовано підозрюється ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженка м. Вознесенськ Миколаївської області, громадянка України, українка, зареєстрована за адресою: АДРЕСА_2 , проживає за адресою: АДРЕСА_3 , раніше не судима, відносно якої 23.05.2023 направлено до суду обвинувальний акт за ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366, ч. 5 ст. 27 ч. 3 ст. 191 КК України та 06.03.2024 направлено до суду обвинувальний акт за ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України, яка є директором ТОВ «МАСКІРА БУД».

З додержанням порядку та строків, встановлених ст.ст. 276-278 КПК України 22.05.2024 ОСОБА_4 , повідомлено про підозру у вчинені кримінальних правопорушень (злочинів), передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

Крім того, в ході досудового розслідування у порядку ст. 128 КПК України Бучанською окружною прокуратурою в інтересах держави в особі Бучанської міської ради, заявлено цивільний позов до підозрюваної ОСОБА_4 , яка несе цивільну відповідальність за майнову шкоду, завдану своїми діяннями, в сумі 156304, 55 грн.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна у підозрюваної ОСОБА_4 наявне нерухоме майно у власності, а саме:

земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0728, площею 0,4263 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0012, площею 3,6183 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0127, площею 0,1168 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:09:000:0714, площею 1,34 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:03:000:0197, площею 0,16 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада.

Сукупна вартість земельних ділянок, що вказану у документах на право власності на земельні ділянки (свідоцтва про право на спадщину за заповітом) становить 95327,00 грн.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення відшкодування шкоди завданої внаслідок вчинення підозрюваною ОСОБА_4 кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України за цивільним позовом Бучанської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Бучанської міської ради, в органу досудового розслідування виникла необхідність в накладенні арешту на майно підозрюваної ОСОБА_4 .

Підставою для арешту майна, щодо якого заявляється клопотання та його метою є, відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 170 КПК України, забезпечення відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов) на суму 156304, 55 грн.

Перелік і види майна, що належить арештувати з метою забезпечення відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов):

земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0728, площею 0,4263 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0012, площею 3,6183 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0127, площею 0,1168 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:09:000:0714, площею 1,34 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельна ділянка для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:03:000:0197, площею 0,16 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада.

Завданням арешту майна ОСОБА_4 є запобігання можливості його знищення, відчуження, приховування з метою уникнення відповідальності як кримінальної так і відповідальності пов`язаної з відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення.

У зв`язку із вищевикладеним, у органу досудового розслідування виникла необхідність у застосуванні такого заходу забезпечення кримінального провадження як накладення арешту на майно з метою забезпечення відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов).

На підставі вище наведеного прокурор просила слідчого суддю з метою забезпечення відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов) накласти арешт на майно підозрюваної ОСОБА_4 , а саме на:

земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0728, площею 0,4263 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0012, площею 3,6183 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0127, площею 0,1168 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:09:000:0714, площею 1,34 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада;

земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:03:000:0197, площею 0,16 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада.

Прокурор у судовому засіданні вимоги клопотання підтримала у повному обсязі, просила слідчого суддю його задовольнити.

Відповідно до ч. 2. ст. 172 КПК України клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.

Дослідивши клопотання та надані до нього матеріали, заслухавши думку прокурора, слідчий суддя вважає, що в задоволенні клопотання слід відмовити з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Вирішуючи питання про арешт майна та враховуючи правову підставу для арешту майна, можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні, наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння що підпадає під ознаки діяння передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу розмір шкоди завданої кримінальним правопорушенням неправомірної вигоди яка отримана юридичною особою розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження наслідки арешту майна для підозрюваного обвинуваченого засудженого третіх осіб.

Відповідно до вимог ст. 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Статтею 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» № 3477-IV, в редакції від 02.12.2012 року передбачено, що при розгляді справ суди застосовують Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Відповідно до ч . 2 ст. 170 КПК України передбачено, що арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

При застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження у відповідності до вимог КПК України, судовою процедурою гарантується дотримання прав, свобод та законних інтересів осіб, а також умов, за яких жодна особа не була б піддана необґрунтованому процесуальному обмеженню.

Так, при вирішенні питання про арешт майна з метою прийняття законного та обґрунтованого рішення, згідно зі ст. ст. 94, 132, 173 КПК України, необхідно враховувати: існування обґрунтованої підозри щодо вчинення злочину та достатність доказів, що вказують на вчинення злочину; правову підставу для арешту майна; можливий розмір шкоди, завданої злочином; наслідки арешту майна для третіх осіб; розумність і співмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження.

Згідно зі ст. 1 Першого протоколу Конвенції про захист прав та основоположних свобод, будь-яке обмеження права власності повинно здійснюватися відповідно до закону, а отже суб`єкт, який ініціює таке обмеження, повинен обґрунтувати свою ініціативу з посиланням на норми закону.

Однак, зазначених вимог закону прокурор, у клопотанні про арешт майна, не дотримався.

У рішеннях ЄСПЛ у справах «Амюр проти Франції», «Колишній король Греції та інші проти Греції», «Малама проти Греції», «Україна-Тюмень проти України», «Спорронг та Льонрот проти Швеції» констатовано, що перша та найважливіша вимога ст. 1 Першого протоколу до Європейської конвенції з прав людини полягає в тому, що будь-яке втручання публічної влади в право на мирне володіння майном має бути законним: друге речення першого пункту дозволяє позбавлення власності лише «на умовах, передбачених законом», а другий пункт визнає, що держави мають право здійснювати контроль за користуванням майном через введення в дію «законів». Крім того, верховенство права, один із фундаментальних принципів демократичного суспільства, є наскрізним принципом усіх статей Конвенції. Також суд нагадує, що втручання в право на мирне володіння майном повинно бути здійснено з дотриманням «справедливого балансу» між вимогами загального інтересу суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи. Зокрема, має існувати обґрунтоване пропорційне співвідношення між засобами, які застосовуються, та метою, якої прагнуть досягти через вжиття будь-якого заходу для позбавлення особи її власності.

Таким чином, прокурором не доведено, що в застосуванні такого заходу забезпечення кримінального провадження, як накладення арешту на майно підозрюваної ОСОБА_4 , а саме на: земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0728, площею 0,4263 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада; земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0012, площею 3,6183 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада; земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:01:000:0127, площею 0,1168 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада; земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:09:000:0714, площею 1,34 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада; земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером 4822084200:03:000:0197, площею 0,16 га, за місцем розташування: Миколаївська область, Вознесенський район, Таборівська сіська рада є необхідним, і що потреби досудового розслідування у даному кримінальному провадженні, виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи (власника майна).

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 98, 170-173, 175, 309 КПК України, слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні клопотання прокурора Бучанської окружної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні за № 42023112320001326 від 06.06.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367, ч. 4 ст. 367, ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України - відмовити.

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом 5 (п`яти) днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиєво-Святошинський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення29.05.2024
Оприлюднено03.06.2024
Номер документу119421160
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —369/8815/24

Ухвала від 27.08.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Фрич Тетяна Вікторівна

Ухвала від 26.08.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Фрич Тетяна Вікторівна

Ухвала від 29.05.2024

Кримінальне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Янченко А. В.

Ухвала від 28.05.2024

Кримінальне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Янченко А. В.

Ухвала від 28.05.2024

Кримінальне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Янченко А. В.

Ухвала від 29.05.2024

Кримінальне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Янченко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні