Рішення
від 24.05.2024 по справі 912/503/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. В`ячеслава Чорновола, 29/32, м. Кропивницький, 25022,

тел. (0522) 24 46 63/32 05 11, код ЄДРПОУ 03499951,

e-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua, web: http://kr.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 травня 2024 рокуСправа № 912/503/24

Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Бестаченко О.Л., за участю секретаря судового засідання Колісник Т.В. розглянув у відкритому судовому засіданні справу № 912/503/24

за позовом ОСОБА_1

до Малого приватного підприємства "Вибір"

про зобов`язання вчинити певні дії,

представники:

від позивача - Вертелецький А.В. (особисто);

від відповідача - участі не брали.

У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

До Господарського суду Кіровоградської області надійшла позовна заява ОСОБА_1 , яка містить вимоги до Малого приватного підприємства "Вибір" про зобов`язання передати належним чином засвідчені копії наступних документів Малого приватного підприємства "Вибір": Книга протоколів (протоколи Загальних зборів Засновників підприємства) за 2019-2023 роки; наказів директора за 2019-2023 роки та на сьогоднішній день; звітів (баланс, Форма № 2) про фінансово-господарську діяльність підприємства за 2019-2023 роки; банківських виписок по рахунках підприємства за 2019-2023 роки: договорів за 2019-2023 роки та діючих на сьогоднішній день; списки власних основних засобів за 2019-2023 роки та на сьогоднішній день; списки дебіторів і кредиторів підприємства за 2019-2023 роки та на сьогоднішній день; списки товарно-матеріальних запасів за 2019-2023 роки та діючих на сьогоднішній день.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що він як засновник Малого приватного підприємства "Вибір" не отримує прибуток від діяльності підприємства. Позивач звернувся до відповідача із заявою від 04.12.2023 щодо отримання в строк до 15.12.2023 належним чином засвідчених копій документів про фінансово-господарську діяльність підприємства у період 2019-2023 року, яка 07.12.2023 була особисто вручена директору Малого приватного підприємства "Вибір" - ОСОБА_2 . Однак не дивлячись на підтверджене отримання заяви і проходження тривалого строку, запитуваних позивачем документів надано не було, що стало підставою для звернення до суду.

Ухвалою від 28.02.2024 позовну заяву ОСОБА_1 до Малого приватного підприємства "Вибір" про зобов`язання вчинити певні дії залишено без руху.

04.03.2024 до господарського суду від ОСОБА_1 надійшла заява від 04.03.2024 № б/н про усунення недоліків.

Ухвалою від 05.03.2024 господарський суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі № 912/503/24; постановив справу № 912/503/24 розглядати за правилами загального позовного провадження; підготовче засідання призначив на 03.04.2024 на 12:00.

03.04.2024 суд відкрив підготовче засідання. Протокольною ухвалою від 03.04.2024 господарським судом на підставі ст. 183 Господарського процесуального кодексу України оголошено перерву в підготовчому засіданні з розгляду справи № 912/503/24 до 24.04.2024 на 12:00 год.

23.04.2024 до господарського суду від Малого приватного підприємства "Вибір" надійшло клопотання від 23.04.2024 про зупинення провадження у справі № 912/503/24 до набрання законної сили рішенням суду у справі № 912/983/23 за позовною заявою ОСОБА_3 до ОСОБА_2 , ОСОБА_4 , ОСОБА_1 , ОСОБА_5 , Малого приватного підприємства "Вибір", третя особа ОСОБА_6 про визнання недійсним рішення, скасування державної реєстрації.

В обґрунтування поданого клопотання відповідач зазначив, що наразі Центральним апеляційним господарським судом розглядається апеляційна скарга на рішення Господарського суду Кіровоградської області від 31.10.2023 року у справі № 912/983/23.

За твердженням відповідача, у справі № 912/983/23 ставиться питання про виключення позивача - ОСОБА_1 зі складу учасників Малого приватного підприємства "Вибір". Як наслідок тільки за результатами розгляду справи № 912/983/23 буде встановлено являється ОСОБА_1 учасником Малого приватного підприємства "Вибір" чи ні. У випадку виключення ОСОБА_1 зі складу учасників Малого приватного підприємства "Вибір" він не буде являтися особою яка має право на одержання документів стосовно діяльності Малого приватного підприємства "Вибір" відповідно до Статуту Малого приватного підприємства "Вибір" та Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".

Враховуючи той факт, що справи № 912/983/23 та № 912/503/24 є взаємопов`язаними, на думку відповідача, розгляд справи № 912/983/23 вплине на розгляд справи № 912/503/24, а тому наявні підстави для зупинення провадження у справі № 912/503/24 слід зупинити до набрання законної сили рішенням суду у справі № 912/983/23.

24.04.2024 до господарського суду від ОСОБА_1 надішли заперечення на клопотання (заяву) від 23.04.2024, в якій позивач просить в задоволенні клопотання відповідача ОСОБА_2 про зупинення провадження у справі № 912/503/24 - відмовити. В обґрунтування своїх заперечень позивач, зокрема, зазначає, що відповідач у своєму клопотанні безпідставно зазначає, що справа № 912/503/24 та справа № 912/983/23 є взаємопов`язаними. При цьому не зазначає у зв`язку з чим вони, на його думку, є взаємопов`язаними. Разом з тим, відповідачем у клопотанні не наведено жодних об`єктивних обставин неможливості розгляду цієї справи до прийняття у справі рішення Центральним апеляційним господарським судом. Вказане дозволяє суду першої інстанції самостійно встановити та оцінити факти, які є предметом даного судового розгляду. Позивач зазначає, що необґрунтоване зупинення провадження у справі призводить до затягування строків її розгляду і перебування в стані невизначеності учасників процесу. За твердженням позивача, дана поведінка відповідача може свідчити саме про затягування розгляду справи № 912/503/24 та зловживанням процесуальними правами з його сторони.

24.04.2024 суд продовжив підготовче засідання. У підготовчому засіданні брав участь позивач.

Ухвалою від 24.04.2024 суд відмовив у задоволенні клопотання Малого приватного підприємства "Вибір" від 23.04.2024 про зупинення провадження у справі № 912/503/24; продовжив строк підготовчого провадження у справі № 912/503/24 на тридцять днів; закрив підготовче провадження у справі № 912/503/24 та призначив справу № 912/503/24 до судового розгляду по суті на 24.05.2024 на 11:00 год.

23.05.2024 до суду надійшло клопотання Малого приватного підприємства "Вибір" про відкладення розгляду справи у зв`язку з наміром відповідача брати участь у розгляді справи через представника - адвоката. У зв`язку з тим, що директор МПП "Вибір" тривалий час і до цього часу перебуває на стаціонарному лікуванні, МПП "Вибір" не встигло укласти договір з адвокатом на представлення інтересів підприємства в суді.

24.05.2024 до суду від ОСОБА_1 надійшло заперечення на клопотання відповідача про відкладення розгляду справи, в якому вказано, що поведінка відповідача може свідчити про затягування розгляду справи та зловживання процесуальними правами з його сторони.

24.05.2024 суд відкрив судове засідання. У судовому засіданні брав участь позивач.

Протокольною ухвалою від 24.05.2024 господарський суд відмовив у задоволенні клопотання Малого приватного підприємства "Вибір" про відкладення розгляду справи, оскільки дане клопотання не є обґрунтованим, відповідач мав достатньо часу для отримання правової допомоги по справі.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення позивача, дослідивши в судовому засіданні докази, господарський суд встановив наступні обставини, які є предметом доказування у справі.

12.06.2019 загальними зборами учасників (засновників) Малого приватного підприємства "Вибір" було прийняте рішення, оформлене протоколом № 1 від 12.06.2019, яким, зокрема, проведено перерозподіл часток у статутному капіталі Підприємства, в результаті чого ОСОБА_1 отримав частку в статутному капіталі - 10 відсотків, що в грошовому еквіваленті складає 20 000 гривень. Крім того, затверджено наступні органи управління Малого приватного підприємства "Вибір": вищий - Загальні збори учасників, виконавчий - директор, та у зв`язку зі змінами засновників підприємства та перерозподілом частки в статутному капіталі, а також, затвердженням органів управління підприємством, затверджено статут Малого приватного підприємства "Вибір" в новій реакції (надалі - Статут, а.с. 46-47).

Згідно п. 1.10. статуту Малого приватного підприємства "Вибір" (код ЄДРПОУ: 31552566) у редакції 2019 року підприємство створене з метою одержання прибутку шляхом здійснення господарської діяльності, не забороненої чинним законодавством.

Засновники Підприємства не відповідають за зобов`язаннями Підприємства, а Підприємство не відповідає за зобов`язаннями Засновників (п. 1.8. статуту).

Пунктом 1.11. статуту визначено, що засновником підприємства, зокрема, є ОСОБА_1 .

Відповідно до п. 6.1. статуту з метою забезпечення діяльності Підприємства, за рахунок грошових коштів та майна Засновників створюється статутний капітал Підприємства в розмірі 200 000 (двісті тисяч) гривень.

Пунктом 6.2. статуту передбачено, що частки Засновників у статутному капіталі Підприємства розподіляються наступним чином:

- ОСОБА_2 , частка в статутному капіталі - 35%, що в грошовому еквіваленті складає 70 000,00 грн;

- ОСОБА_7 , частка в статутному капіталі - 35%, що в грошовому еквіваленті складає 70 000,00 грн;

- ОСОБА_1 , частка в статутному капіталі - 10%, що в грошовому еквіваленті складає 20 000,00 грн;

- ОСОБА_4 , частка в статутному капіталі - 10%, що в грошовому еквіваленті складає 20 000,00 грн;

- ОСОБА_5 , частка в статутному капіталі - 10%, що в грошовому еквіваленті складає 20 000,00 грн.

Відповідно до п. 6.9. статуту Засновники Підприємства мають право:

- брати участь в управлінні справами Підприємства, в порядку, визначеному цим Статутом;

- брати участь у розподілі прибутку підприємства та отримувати частину прибутку відповідно до їх частки у статутному капіталі Підприємства;

- вийти зі складу Засновників Підприємства в порядку, передбаченому цим Статутом та чинним законодавством України;

- відступити свою частку (її частину) у статутному капіталі Підприємства в порядку, передбаченому цим Статутом та чинним законодавством України;

- отримувати інформацію про діяльність Підприємства. На вимогу Засновника, Підприємство зобов`язане надавати йому для ознайомлення річні баланси, звіти про фінансово-господарську діяльність Підприємства, протоколи ревізійної комісії тощо.

ОСОБА_1 у позові зазначає, що як засновник Малого приватного підприємства "Вибір" тривалий час не отримував прибуток від діяльності підприємства, у зв`язку з чим, звернувся до Малого приватного підприємства "Вибір", в особі директора - ОСОБА_2 із Заявою від 04.12.2023 № б/н, в якій просить до 15 грудня 2023 року надіслати копії наступних документів: копії книг протоколів 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 років; копії наказів від 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 років; звіт про фінансово-господарську діяльність підприємства 2019 року, 2020 року, 2021 року, 2022 року, 2023 р (3 квартал), (баланс, Форма № 2); копії Виписки по рахунках підприємства з 2019 року по 2023 р; копії діючих договорів; список власних основних засобів; список дебіторів і кредиторів підприємства; список товарно-матеріальних запасів (а.с. 48).

Згідно поштового повідомлення заяву відповідачем отримано 07.12.2023, запитуваних ОСОБА_1 документів не надано.

Мале приватне підприємство Вибір за всіма визначальними ознаками (створено з метою одержання прибутку; має статутний капітал, поділений на частки; не випускає акції; учасники (засновники) не несуть відповідальності за зобов`язаннями приватного підприємства) є господарським товариством - тобто добровільним об`єднанням вкладів учасників з визначенням статутного капіталу поділеного на частки, отже на нього поширюються законодавчі норми, що стосуються товариства з обмеженою відповідальністю на час розгляду спору - Закон України Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю, а також відповідні норми Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.

Подібна правова позиція в частині визначення виду підприємницького товариства стосовно приватного підприємства здійснено Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 29.06.2021 у справі №916/2813/18 (пункти 8.13-8.26).

Корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному капіталі (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами (ч. 1 ст. 167 Господарського кодексу України).

Частиною 1 ст. 5 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" визначено, що учасники товариства мають такі права: 1) брати участь в управлінні товариством у порядку, передбаченому цим Законом та статутом товариства; 2) отримувати інформацію про господарську діяльність товариства; 3) брати участь у розподілі прибутку товариства; 4) отримати у разі ліквідації товариства частину майна, що залишилася після розрахунків з кредиторами, або його вартість.

Згідно з ч. 4, 5 ст. 43 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" товариство забезпечує кожному учаснику (його представнику) доступ до документів, визначених частиною першою цієї статті.

Протягом 10 днів з дня надходження письмової вимоги учасника товариства виконавчий орган товариства зобов`язаний надати такому учаснику копії відповідних документів, визначених частиною першою цієї статті. За підготовку копій документів товариство може встановлювати плату, розмір якої не може перевищувати розмір витрат на виготовлення копій документів та витрат, пов`язаних з пересиланням документів поштою.

Одержання учасником господарського товариства інформації про діяльність товариства у порядку, встановленому установчим документом та законом, є необхідним для реалізації таким учасником своїх корпоративних прав, зокрема, правомочностей на участь в управлінні господарською організацією. Внаслідок невиконання товариством свого обов`язку з надання учаснику товариства на його вимогу для ознайомлення документів, передбачених положеннями закону та статуту, можуть бути визнані порушеними як право учасника товариства на інформацію так і його корпоративні права (такої ж позиції дотримується Верховний Суд у постановах від 21.01.2020 у справі № 906/157/19, від 24.12.2020 у справі № 911/73/20).

Для задоволення позову про зобов`язання товариства надати учаснику документи, які товариство зобов`язане йому надати, суд має встановити наявність відмови товариства у наданні документів та врахувати здійснення або не здійснення самим учасником товариства конкретних дій для отримання запитуваних документів (постанова Верховного Суду від 03.12.2020 у справі №910/13808/19, на яку посилається скаржник).

З висновків, викладених у постановах Верховного Суду, вбачається, що для реалізації учасником товариства права, передбаченого частинами 4 і 5 ст. 43 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю", має бути подана письмова вимога про надання копій документів, а її невиконання товариством є порушенням прав такого учасника.

Водночас постанови Верховного Суду не містять висновків щодо чіткої форми та порядку пред`явлення вимоги про надання копій документів, яка подається учасником товариства.

У зв`язку із вказаним, господарський суд вважає, що заява ОСОБА_1 від 04.12.2023, в якій він просив до 15 грудня 2023 року надіслати копії документів, надіслана ОСОБА_2 , як директору Малого приватного підприємства "Вибір", є належною вимогою до товариства про надання копій документів.

Крім того, з моменту звернення позивача до суду, а також ознайомлення відповідача з матеріалами справи пройшло більше 10 днів і останній мав достатньо часу для виконання законних вимог учасника та міг це зробити до прийняття рішення у справі.

Також відповідач не заявив про встановлення плати за підготовку копій документів.

Відповідач відзив на позов не подав, доводів позивача не спростував, доказів виконання обов`язку товариства не надав.

Станом на час розгляду справи ОСОБА_1 за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є учасником Малого приватного підприємства "Вибір".

Ухилення від надання учаснику інформації про діяльність товариства, порушує право останнього на участь в управлінні товариством та реалізації його корпоративних прав.

З огляду на це, права позивача порушені, а Мале приватне підприємство "Вибір" зобов`язане надати ОСОБА_1 належним чином засвідчені копії документів.

Щодо переліку запитуваних документів суд відзначає наступне.

Згідно з ч. 1-3 ст. 43 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" товариство зобов`язано зберігати такі документи: 1) протокол зборів засновників товариства (рішення одноосібного засновника); 2) статут товариства та зміни до статуту; 3) протоколи загальних зборів учасників; 4) документи товариства, що регулюють діяльність органів товариства, та зміни до них; 5) положення про філії (представництва) товариства у разі їх створення (відкриття); 6) протоколи засідань наглядової ради товариства та колегіального виконавчого органу товариства, накази і розпорядження виконавчого органу товариства; 7) аудиторські висновки та результати надання інших аудиторських послуг; 8) річну фінансову звітність; 9) документи звітності, що подаються відповідним державним органам; 10) документи, пов`язані з випуском емісійних цінних паперів; 11) інші документи, передбачені законодавством, статутом товариства, рішеннями загальних зборів учасників, наглядової ради та виконавчого органу товариства; 12) документи, що підтверджують права товариства на майно; 13) документи бухгалтерського обліку.

Відповідальність за зберігання документів товариства покладається на виконавчий орган товариства та на головного бухгалтера (у разі призначення) - щодо документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

Документи, передбачені частиною першою цієї статті, підлягають зберіганню протягом усього строку діяльності товариства, крім документів бухгалтерського обліку, строки зберігання яких визначаються відповідно до законодавства.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" бухгалтерський облік - процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень.

За положеннями ч. 1-3 ст. 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" бухгалтерський облік на підприємстві ведеться безперервно з дня реєстрації підприємства до його ліквідації. Питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів. Відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів.

Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи (ч. 1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні").

Згідно із ст. 10 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства зобов`язані проводити інвентаризацію активів і зобов`язань, під час якої перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка. Об`єкти і періодичність проведення інвентаризації визначаються власником (керівником) підприємства, крім випадків, коли її проведення є обов`язковим згідно з законодавством.

Положеннями ч. 1 ст. 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев`яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Звітний період для складання фінансової звітності про виконання бюджетів визначаєтьсяБюджетним кодексом України.

Позивач просить зобов`язати відповідача надати копії Книги протоколів (протоколи Загальних зборів Засновників підприємства) за 2019-2023 роки; наказів директора за 2019-2023 роки та на сьогоднішній день; звітів (баланс, Форма № 2) про фінансово-господарську діяльність підприємства за 2019-2023 роки; банківських виписок по рахунках підприємства за 2019-2023 роки; договорів за 2019-2023 роки та діючих на сьогоднішній день; списки власних основних засобів за 2019-2023 роки та на сьогоднішній день; списки дебіторів і кредиторів підприємства за 2019-2023 роки та на сьогоднішній день; списки товарно-матеріальних запасів за 2019-2023 роки та діючих на сьогоднішній день.

Загалом перелік документів, які бажає отримати позивач, відповідає положенням ч. 1 ст. 43 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю". Однак словосполучення "на сьогоднішній день" у застосуванні до списків власних основних засобів за 2019-2023 роки; списків дебіторів і кредиторів підприємства за 2019-2023 роки; списків товарно-матеріальних запасів за 2019-2023 роки з урахуванням положень Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" щодо строків проведення інвентаризації та складання фінансової звітності покладає додатковий обов`язок на підприємство в частині складання списків саме на час виконання рішення суду. Таким чином, перелік витребовуваних документів є неконкретизованим в цій частині.

Отже, на підставі повного, всебічного, об`єктивного та безпосереднього дослідження наявних у справі доказів та встановивши усі обставини справи, господарський суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 мають бути задоволені частково, слід зобов`язати Мале приватне підприємство "Вибір" надати позивачу належним чином засвідчені копії наступних документів Малого приватного підприємства "Вибір": Книга протоколів (протоколи Загальних зборів Засновників підприємства) за 2019-2023 роки; наказів директора за 2019-2023 роки та на сьогоднішній день; звітів (баланс, Форма № 2) про фінансово-господарську діяльність підприємства за 2019-2023 роки; банківських виписок по рахунках підприємства за 2019-2023 роки; договорів за 2019-2023 роки та діючих на сьогоднішній день; списки власних основних засобів за 2019-2023 роки; списки дебіторів і кредиторів підприємства за 2019-2023 роки; списки товарно-матеріальних запасів за 2019-2023 роки, в іншій частині позову суд відмовляє.

Відповідно доч. 9 ст. 129 Господарського процесуального кодексу Українисудовий збір покладається на відповідача, оскільки спір виник внаслідок неправильних дій сторони.

Керуючись ст. 74, 76, 77, 129, 233, 236-241, 326, 327 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити частково.

Зобов`язати Мале приватне підприємство "Вибір" ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ 31552566) надати ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ) належним чином засвідчені копії наступних документів Малого приватного підприємства "Вибір": Книга протоколів (протоколи Загальних зборів Засновників підприємства) за 2019-2023 роки; наказів директора за 2019-2023 роки та на сьогоднішній день; звітів (баланс, Форма № 2) про фінансово-господарську діяльність підприємства за 2019-2023 роки; банківських виписок по рахунках підприємства за 2019-2023 роки; договорів за 2019-2023 роки та діючих на сьогоднішній день; списки власних основних засобів за 2019-2023 роки; списки дебіторів і кредиторів підприємства за 2019-2023 роки; списки товарно-матеріальних запасів за 2019-2023 роки.

Стягнути з Малого приватного підприємства "Вибір" ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ 31552566) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ) судовий збір у розмірі 3 028,00 грн.

У задоволенні іншої частини позову відмовити.

Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Ознайомитись з електронною копією судового рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень можна за його вебадресою: http://reyestr.court.gov.ua.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення в порядку передбаченому Господарським процесуальним кодексом України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Копії рішення надіслати ОСОБА_1 та Малому приватному підприємству "Вибір" до електронних кабінетів у системі "Електронний суд".

Повне рішення складено 03.06.2024.

Суддя О.Л. Бестаченко

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення24.05.2024
Оприлюднено05.06.2024
Номер документу119469384
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з корпоративних відносин пов’язані з діяльністю органів управління товариства

Судовий реєстр по справі —912/503/24

Постанова від 04.11.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 07.08.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 05.07.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Рішення від 24.05.2024

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 24.04.2024

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 03.04.2024

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 05.03.2024

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 28.02.2024

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні