Ухвала
від 22.05.2024 по справі 916/4368/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

попереднього засідання

"22" травня 2024 р. Справа № 916/4368/23Господарський суд Одеської області у складі судді Грабован Л.І.

за участі секретаря судового засідання Човган І.І.,

дослідивши матеріали справи

за заявою кредитора: ОСОБА_1

до боржника: Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Одеський комбінат хлібопродуктів" (65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 20; код ЄДРПОУ 00952137)

про визнання банкрутом

за участі

Державної акціонерної компанії Хліб України

Міністерства аграрної політики та продовольства України

Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса)

у відкритому судовому засіданні за участю

представників сторін та учасників:

від ініціюючого кредитора: Гриценко С.М.;

від боржника: не з`явився;

від заявників: Головного управління ДПС в Одеській області - Майстренко П.С.;

від Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса): Домбровська В.В.;

розпорядник майна боржника: арбітражний керуючий Драгун І.І. (приймала участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду).

присутній: Уманець В.В.

Судове засідання 22.05.2024р. проведено в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду.

Встановив:

Ухвалою підготовчого засідання суду від 15.11.2023р. відкрито провадження у справі про банкрутство ДП ДАК Хліб України ОКХП; визнано вимоги ОСОБА_1 до ДП ДАК Хліб України ОКХП в сумі 101 591, 42 грн; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном боржника ДП ДАК Хліб України ОКХП строком на 170 календарних днів до 03.05.2024р.; призначено розпорядником майна боржника ДП ДАК Хліб України ОКХП арбітражного керуючого Драгун І.І.

З метою виявлення кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника 15.11.2023р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ДП ДАК Хліб України ОКХП на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за №71857 від 15.11.2023р.

Ч. 1 ст. 3 ГПК України передбачено, що судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

З 21.10.2019р. набрав чинності Кодекс України з процедур банкрутства.

Відповідно до ч. 2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства з дня введення в дію цього Кодексу визнано такими, що втратили чинність: Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України. Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до абз. 10 ч. 1 ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника, а також адміністратор за випуском облігацій, який відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки" діє в інтересах власників облігацій, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

Грошове зобов`язання (борг) згідно абз. 4 ч. 1 ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства це зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов`язань належать також зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов`язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов`язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях. До складу грошових зобов`язань боржника, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, а також зобов`язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров`ю громадян, зобов`язання з виплати авторської винагороди, зобов`язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли з такої участі. Склад і розмір грошових зобов`язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов`язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), якщо інше не встановлено цим Кодексом. При поданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) розмір грошових зобов`язань визначається на день подання до господарського суду такої заяви.

Ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Адміністратор за випуском облігацій, який діє як конкурсний кредитор, подає заяву з вимогами до боржника з урахуванням вимог статті 93-1 цього Кодексу. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Згідно ч. 4 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства для кредиторів, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, усі дії, вчинені у судовому процесі, є обов`язковими так само, як вони є обов`язковими для кредиторів, вимоги яких були заявлені протягом встановленого строку. Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, задовольняються в порядку черговості, встановленої цим Кодексом. Кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.

Відповідно до ч. 6 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства заяви з вимогами конкурсних кредиторів або забезпечених кредиторів, подані в межах строку, визначеного частиною першою цієї статті, розглядаються господарським судом у попередньому засіданні суду. Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, розглядаються господарським судом у порядку черговості їх отримання у судовому засіданні, яке проводиться після попереднього засідання господарського суду. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів. Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, може бути оскаржена у встановленому цим Кодексом порядку та є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 1 ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства попереднє засідання господарського суду проводиться не пізніше 70 календарних днів, а в разі великої кількості кредиторів - не пізніше трьох місяців з дня проведення підготовчого засідання суду. Про попереднє засідання суду повідомляються сторони, а також інші учасники провадження у справі про банкрутство, визнані такими відповідно до цього Кодексу.

Ч. 2 ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, що надійшли протягом строку, передбаченого частиною першою статті 45 цього Кодексу, у тому числі щодо яких були заперечення боржника або розпорядника майна. За результатами розгляду вимог окремого кредитора господарський суд постановляє ухвалу про їх визнання чи відхилення (повністю або частково), що не може бути оскаржена окремо від ухвали господарського суду, постановленої за результатами попереднього засідання. У разі необхідності господарський суд може оголосити перерву в попередньому засіданні. За результатами попереднього засідання господарський суд постановляє ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, що вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; дата підсумкового засідання суду, на якому буде постановлено ухвалу про санацію боржника чи постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство, чи ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду, яке має відбутися у строки, встановлені частиною другою статті 44 цього Кодексу. Розпорядник майна за результатами попереднього засідання вносить до реєстру вимог кредиторів відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги. Неустойка (штраф, пеня) враховується в реєстрі вимог кредиторів окремо від основних зобов`язань у шосту чергу. Погашення неустойки (штрафу, пені) у справі про банкрутство можливе лише в ліквідаційній процедурі. Ухвала попереднього засідання є підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному конкурсному кредитору під час прийняття рішення на зборах (комітеті) кредиторів. Для визначення кількості голосів для участі у представницьких органах кредиторів зі складу вимог конкурсних кредиторів виключається неустойка (штраф, пеня).

Ч. 1 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом; скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

Відповідно до ч. 4 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом.

Згідно ч. 1 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому: 1) у першу чергу задовольняються: вимоги щодо виплати заборгованості з оплати за виконані роботи та/або надані послуги, а також інші кошти, належні гіг-спеціалістам за гіг-контрактами, укладеними згідно із Законом України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні", та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі; вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати працюючим та звільненим працівникам банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, які направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, які направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин, та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі; вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України; вимоги кредиторів за договорами страхування; витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів; 2) у другу чергу задовольняються: вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб`єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників); 3) у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів); вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом; 4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою; 5) у п`яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства; 6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

Ст. 73 ГПК України передбачено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Ч.ч. 1, 3 ст. 74 ГПК України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.

Відповідно до ч. 4 ст. 75 ГПК України обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Згідно ст. 76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Ст. 77 ГПК України передбачено, що обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються.

Згідно ч. 1 ст. 80 ГПК України учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду.

Ч.ч. 1, 2 ст. 91 ГПК України передбачено, що письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору. Письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього.

Розглянувши вимоги всіх кредиторів, у тому числі щодо яких є заперечення, вислухавши учасників справи, суд встановив.

1.Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області звернулося із заявою від 27.11.2023р. (вх. №3-876/23 від 11.12.2023р.) про визнання конкурсним кредитором відносно ДП ДАК Хліб України ОКХП з розміром вимоги 1 947 341, 52 грн. та витрат на сплату судового збору в сумі 5368 грн.

Заява обґрунтована тим, що станом на 01.11.2023р. боржник має загальну заборгованість у розмірі 1 947 341, 52 грн., з яких: заборгованість по страхових внесках на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування в розмірі 23 421, 90 грн., заборгованість по штрафних санкціях 43 586, 61 грн., заборгованість по пені 174 966, 41 грн., капіталізовані платежі 1 705 366, 60 грн. Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 20.09.2012р. по справі №1570/2892/2012 заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області про стягнення боргу із страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, фінансових санкцій та пені на загальну суму 284 837, 53 грн. задоволено; 22.04.2013р. видано виконавчий лист, який був направлений до виконання до Суворовського ВДВС та повернутий стягувачеві на підставі п. 2 ч. 1 ст. 47 Закону України «Про виконавче провадження» постановою від 26.09.2016р. Щодо страхових виплат заявник, посилаючись на п. 5 ч. 1 ст. 11, ч.ч. 1, 7 ст. 36 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» та на розрахунок вказує, що сума потреби в капіталізації коштів ДП ДАК Хліб України ОКХП складає 1 705 366, 60 грн.

Вказане підтверджується доданими до заяви копіями: виконавчого листа по справі №1570/2892/2012, виданого Одеським окружним адміністративним судом 22.04.2013р.; картків особового рахунку страхувальника; розрахунків сум страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті.

Боржник у відзиві від 19.12.2023р. (вх. №46548/23 від 21.12.2023р.) вказує про визнання грошових вимог Головного управління Пенсійного фонду України у розмірі 247 342, 92 грн., з яких: 5368 грн. перша черга задоволення вимог кредиторів, 23 421, 90 грн. та 218 553, 02 грн. шоста черга. Посилаючись на п. 8 Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадку ліквідації страхувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №986, боржник зазначає, що вимога у розмірі 1 705 366, 60 грн. як вимога з капіталізації платежів заявлена передчасно, оскільки принцип капіталізації платежів слід застосовувати виключно при ліквідації страхувальника, тоді як справа перебуває на стадії розпорядження майном.

Розпорядник майна боржника арбітражний керуючий Драгун І.І. у повідомленні від 19.12.2023р. (вх. №46554/23 від 21.12.2023р.) визнала грошові вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області у розмірі 247 342, 92 грн., з яких: 5368 грн. з включенням до першої черги задоволення вимог кредиторів, 23 421, 90 грн. та 218 553, 02 грн. до шостої черги. Посилаючись на п. 8 Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадку ліквідації страхувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №986, розпорядник майна зазначає, що вимога у розмірі 1 705 366, 60 грн. як вимога з капіталізації платежів заявлена передчасно, оскільки принцип капіталізації платежів слід застосовувати виключно при ліквідації страхувальника, тоді як справа перебуває на стадії розпорядження майном.

Враховуючи те, що грошові вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області в сумі 241 974, 92 грн. виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство (тобто, до 15.11.2023р.) та є конкурсними вимогами, документально підтверджені та обґрунтовані, суд їх визнає в сумі 23 421, 90 грн. із задоволенням у першу чергу, в сумі 218 553, 02 грн. із задоволенням у шосту чергу.

Стосовно заявлених вимог у вигляді капіталізованих платежів в сумі 1 705 366, 60 грн. суд зазначає наступне.

Справа знаходиться на стадії процедури розпорядження майном.

За положеннями Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадку ліквідації страхувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №986, капіталізація платежів включає як заборгованість страхувальника за попередні роки, так і необхідних подальших платежів для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.

Тобто правова природа капіталізації платежів полягає у сплаті страхувальником, який ліквідується, сум грошових зобов`язань, які призначені для забезпечення майбутніх виплат потерпілим особам, здоров`я яких зазнало шкоди під час виконання ними трудових обов`язків (постанова Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 16.02.2022 у справі № 905/2340/19).

Системний аналіз ч. 1 ст. 59, ч. 1 ст. 60 у взаємозв`язку з п. 2 ч. 1 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, п. 5 ч.1 ст. 11 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування", ч. 2 ст. 1205 ЦК України, положеннями п.п. 3, 4, 7, 8 Порядку №986 свідчить, що капіталізація виплат майбутніх періодів, пов`язаних з відшкодуванням шкоди, заподіяної життю і здоров`ю громадян проводиться саме в період ліквідаційної процедури банкрута, оскільки саме після визнання підприємства банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури підприємницька діяльність підприємства закінчується та строк виконання всіх його грошових зобов`язань вважається таким, що настав.

Отже, капіталізація платежів здійснюється лише у випадку ліквідації юридичної особи - страхувальника, а у справі про банкрутство - лише після визнання боржника банкрутом та відкриття стосовно нього ліквідаційної процедури, адже сума капіталізованих платежів за свою правовою природою не є боргом у вигляді простроченої суми грошових вимог, а є лише здійсненим у ліквідаційній процедурі розрахунком виплат коштів потерпілим майбутніх періодів.

Враховуючи наведене, тільки з моменту визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури платежі, що мають бути виплачені потерпілим в майбутньому, підлягають капіталізації та повинні бути включені до реєстру вимог кредиторів відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, оскільки здійснення капіталізації платежів безпосередньо залежить від початку ліквідації господарюючого суб`єкта (введення ліквідаційної процедури).

Враховуючи те, що ліквідаційна процедура відносно ДП ДАК Хліб України ОКХП не вводилась, постанова про визнання банкрутом не приймалась, вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області в сумі 1 705 366, 60 грн. є поточними та заявлені передчасно.

Приймаючи до уваги викладене, суд відхиляє грошові вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області до ДП ДАК Хліб України ОКХП в сумі 1 705 366, 60 грн.

Водночас, суд роз`яснює, що заявник не позбавлений права звернутися із заявою про визнання грошових вимог до боржника у випадку ухвалення постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

2. ОСОБА_2 звернувся із заявою (вх. №3-899/23 від 14.12.2023р.) про визнання грошової вимоги до ДП ДАК Хліб України ОКХП у розмірі 366 436 грн. Заява обґрунтована тим, що заявник виконував повноваження голови ліквідаційної комісії боржника з 15.08.2011р. по 15.08.2019р., однак належної грошової винагороди за виконання покладених на нього обов`язків, не отримав; відповідно до довідки про заборгованість по заробітній платі та актів звірки за 2013-2019рр. грошова вимога складає суму у розмірі 366 436 грн.

Вказане підтверджується доданими до заяви копіями: наказу ДП ДАК Хліб України ОКХП №160 від 15.08.2011р. про призначення ОСОБА_2 головою ліквідаційної комісії ДП ДАК Хліб України ОКХП 16.08.2011р.; наказу ДП ДАК Хліб України ОКХП №15 від 15.08.2019р. про звільнення ОСОБА_2 від обов`язків голови ліквідаційної комісії ДП ДАК Хліб України ОКХП 15.08.2019р.; довідки ДП ДАК Хліб України ОКХП від 15.08.2019р., згідно якої за період з 2011р. по 2019р. сума до виплат 366 436 грн.; актів звіряння розрахунків.

Боржник у відзиві від 19.12.2023р. (вх. №46550/23 від 21.12.2023р.) вказує, що не визнає грошову вимогу ОСОБА_2 у розмірі 366 436 грн., оскільки відомості про наявність заборгованості із заробітної плати відсутні та заявник жодного разу не звертався до боржника із такими вимогами.

Розпорядник майна боржника арбітражний керуючий Драгун І.І. у повідомленні від 19.12.2023р. (вх. №46553/23 від 21.12.2023р.) визнала грошові вимоги ОСОБА_2 у розмірі 366 436 грн. з включенням до першої черги задоволення вимог кредиторів.

Відповідно до ст. 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Ст. 94 Кодексу законів про працю України заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства, установи, організації і максимальним розміром не обмежується. Питання державного і договірного регулювання оплати праці, прав працівників на оплату праці та їх захисту визначається цим Кодексом, Законом України "Про оплату праці" та іншими нормативно-правовими актами.

Заробітна плата у відповідності до ст. 1 Закону України Про оплату праці - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства.

Доводи боржника не спростовують обґрунтованість та правомірність заявлених вимог; наявність боргу боржника перед заявником підтверджується наявними в матеріалах справи довідкою стосовно заборгованості по заробітній платі та актами звірки розрахунків; доказів, підтверджуючих спроможність виконати зобов`язання боржник не надав.

Враховуючи те, що грошові вимоги ОСОБА_2 виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство (тобто, до 15.11.2023р.) та є конкурсними вимогами, документально підтверджені та обґрунтовані, суд їх визнає в сумі 366 436 грн. із задоволенням у першу чергу.

3.Фізична особа-підприємець Гриценко Давид Сергійович звернувся із заявою (вх. №3-898/23 від 14.12.2023р.) про визнання грошової вимоги до ДП ДАК Хліб України ОКХП у розмірі 1 555 955, 84 грн. Заява обґрунтована тим, що відповідно до протоколу проведення аукціону від 11.12.2023р. та акту про придбання майна на аукціоні від 14.12.2023р. заявником було придбано право вимоги до боржника у розмірі 1 555 955, 84 грн.

Вказане підтверджується доданими до заяви копіями: протоколу про проведення аукціону №BRD001-UA-20231129-59609 від 11.12.2023р.; акту про придбання майна на аукціоні від 14.12.2023р.; ухвали Господарського суду Одеської області від 23.02.2021р. по справі №916/406/20, якою стягнуто з засновника боржника дочірнього підприємства державної акціонерної компанії „Хліб України „Одеський комбінат хлібопродуктів на користь дочірнього підприємства „Житлосервіс дочірнього підприємства державної акціонерної компанії „Хліб України „Одеський комбінат хлібопродуктів 1 555 955,84 грн. та наказу, виданого 24.02.2021р. на її примусове виконання; оригіналом квитанції від 13.12.2023р.

Боржник у відзиві від 19.12.2023р. (вх. №46551/23 від 21.12.2023р.) вказує про визнання грошової вимоги фізичної особи-підприємця Гриценко Давида Сергійовича у розмірі 1 555 955, 84 грн.

Розпорядник майна боржника арбітражний керуючий Драгун І.І. у повідомленні від 19.12.2023р. (вх. №46552/23 від 21.12.2023р.) визнала грошові вимоги фізичної особи-підприємця Гриценко Давида Сергійовича у розмірі 1 555 955, 84 грн. з включенням до четвертої черги задоволення вимог кредиторів.

Заявником надавалися для огляду суду оригінали документів, копії яких додані до заяви та підтверджуючі заявлені вимоги.

Враховуючи те, що грошові вимоги фізичної особи-підприємця Гриценко Давида Сергійовича виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство (тобто, до 15.11.2023р.) та є конкурсними вимогами, документально підтверджені та обґрунтовані, суд їх визнає в сумі 1 555 955, 84 грн. із задоволенням у четверту чергу.

4.Головне управління ДПС в Одеській області звернулося із заявою, яка сформована в системі Електронний суд 15.12.2023р. (вх. №3-905/23 від 15.12.2023р.), про визнання грошових (кредиторських) вимог до ДП ДАК Хліб України ОКХП у розмірі 9 393 395, 16 грн. у такій черговості: друга черга (ЄСВ) 26 103, 81 грн., третя черга 4 978 241, 79 грн., шоста черга 4 389 049, 56 грн.

Заява обґрунтована тим, що в результаті неналежного виконання покладених законом на платника податків обов`язків, у ДП ДАК Хліб України ОКХП наявна непогашена заборгованість у сумі 9 367 291, 35 грн. (основний платіж 4 978 241, 79 грн., пеня 4 389 049, 56 грн.), з яких:

заборгованість по бюджетній позичці, наданій на закупівлю сільгосппродукції за держзамовленням 1995 становить 5 697 971, 09 грн. (основний платіж 3 022 441, 79 грн., пеня 2 675 529, 30 грн.), яка виникла в результаті несплати основного платежу по бюджетній позичці наданій на закупівлю сільгосппродукції за держзамовленням 1995 року та нарахованої пені за несвоєчасне погашення заборгованості по цій бюджетній позичці;

заборгованість по бюджетній позичці, наданій на закупівлю сільгосппродукції за держзамовленням 1996 становить 2 896 545, 43 грн. (основний платіж 1 543 900 грн., пеня 1 352 645, 43 грн.), яка виникла в результаті несплати основного платежу по бюджетній позичці наданій на закупівлю сільгосппродукції за держзамовленням 1996 року та нарахованої пені за несвоєчасне погашення заборгованості по цій бюджетній позичці;

заборгованість по бюджетній позичці, наданій на закупівлю сільгосппродукції за держзамовленням 1997 становить 772 774, 83 грн. (основний платіж 411 900 грн., пеня 360 874, 83 грн.), яка виникла в результаті несплати основного платежу по бюджетній позичці наданій на закупівлю сільгосппродукції за держзамовленням 1997 року та нарахованої пені за несвоєчасне погашення заборгованості по цій бюджетній позичці.

Також, заявник зазанчає, що в результаті неналежного виконання покладених законом на платника податків обов`язків, у ДП ДАК Хліб України ОКХП наявна непогашена податкова заборгованість/недоїмка у сумі 26 103, 81 грн., а саме заборгованість з ЄСВ (основний платіж), яка виникла в результаті несплати зобов`язань, самостійно визначених платником податків, та яка стягнута згідно постанови Одеського окружного адміністративного суду від 20.09.2012р. по справі №1570/2892/2012.

Вказане підтверджується доданими до заяви копіями: поданнів Головного управління ДПС в Одеській області №№240, 239, 238, 237, 236, 235 від 07.11.2023р.; постанови Одеського окружного адміністративного суду від 20.09.2012р. по справі №1570/2892/2012; виконавчого листа по справі №1570/2893/2012, виданого Одеським окружним адміністративним судом 22.04.2013р.

Головним управлінням ДПС в Одеській області надано додаткові пояснення, сформовані в системі «Електронний суд» 10.03.2024р. (вх. №10065/24 від 11.03.2024р.), в яких стосовно пропуску строку встановленого ст. 45 КУзПБ на звернення до суду із грошовими вимогами до боржника, вказано, що контролюючим органом відповідну заяву подано засобами ІКС «Електронний суд» 15.12.2023р., тобто в останній день такого строку. Щодо строку позовної давності зазначено, що згідно положень абз. 2 ч. 9 ст. 17 Бюджетного кодексу України та ч.16 ст. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування», позовна давність до грошових (кредиторських) вимог Головного управління ДПС в Одеській області до ДП ДАК Хліб України ОКХП не може бути застосована, а твердження боржника та розпорядника майна є хибними.

Боржник у відзиві від 19.01.2024р. (вх. №4390/24 від 02.02.2024р.) вказує про визнання грошових вимог Головного управління ДПС в Одеській області у розмірі 9 398 763, 16 грн., з яких: 5368 грн. перша черга задоволення вимог кредиторів, 26 103, 81 грн. друга черга, 4 978 241, 79 грн. третя черга та 4 389 049, 56 грн. шоста черга. Боржник вказує про несвоєчасне звернення із заявою про визнання грошових вимог; до грошових вимог у розмірі 9 393 395, 16 грн. просить застосувати строк позовної давності.

Розпорядник майна боржника арбітражний керуючий Драгун І.І. у повідомленні від 19.01.2024р. (вх. №4391/24 від 02.02.2024р.) вказує несвоєчасне звернення із заявою про визнання грошових вимог, оскільки тридцятиденний строк на подання заяв закінчився 15.12.2023р., а заява датована 19.12.2023р.; вважає за можливе включити грошову вимогу Головного управління ДПС в Одеській області у розмірі 5368 грн. із включенням до першої черги.

Заява Головного управління ДПС в Одеській області про грошові вимоги сформована в системі Електронний суд 15.12.2023р. та зареєстрована судом за вх. №3-905/23 від 15.12.2023р.

Приймаючи до уваги те, що повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ДП ДАК Хліб України ОКХП на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за №71857 було оприлюднено 15.11.2023р. та граничною датою для пред`явлення заяв до боржника є 15.12.2023р. заява Головного управління ДПС в Одеській області подана до Господарського суду Одеської області у встановлений ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства строк.

Заперечення боржника та розпорядника майна боржника судом до уваги не приймаються, оскільки вони не є обґрунтованими та ними не доведено наявність обставин у відповідності до вимог ст.ст. 73-74, 76-80 ГПК України.

Враховуючи те, що грошові вимоги Головного управління ДПС в Одеській області виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство (тобто, до 15.11.2023р.) та є конкурсними вимогами, документально підтверджені та обґрунтовані, суд їх визнає в сумі 26 103, 81 грн. із задоволенням у другу чергу, в сумі 4 978 241, 79 грн. із задоволенням у третю чергу, в сумі 4 389 049, 56 грн. із задоволенням у шосту чергу.

Враховуючи викладене, суд визначає розмір та перелік усіх визнаних вимог для внесення розпорядником майна боржника до реєстру вимог кредиторів.

Згідно ч. 1-6 розділу Прикінцеві та перехідні положення Кодексу України з процедур банкрутства установлено, що тимчасово, під час дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022р. № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 24.02.2022р. № 2102-IX, а також протягом шести місяців після його припинення чи скасування господарський суд за клопотанням комітету кредиторів, кредитора, арбітражного керуючого чи з власної ініціативи може продовжити строки проведення попереднього засідання суду у справі про банкрутство (неплатоспроможність) звернення у межах провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) про визнання недійсними правочинів, вчинених боржником, дії мораторію на задоволення вимог кредиторів, оголошення про проведення першого, повторного та/або другого повторного аукціону, виконання плану санації (у тому числі якщо провадження у справі про банкрутство продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом") чи реструктуризації боргів боржника, процедури розпорядження майном, ліквідації, реструктуризації боргів боржника та погашення боргів боржника.

При здійсненні правосуддя суд має виходити з необхідності дотримання основних засад господарського судочинства, зазначених в ст.ст. 2, 4 ГПК України стосовно забезпечення права сторін на розгляд справ у господарському суді після їх звернення до нього у встановленому порядку, гарантованому чинним законодавством та всебічно забезпечити дотримання справедливого, неупередженого та своєчасного вирішення судом спорів з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.

Ч. 4 ст. 11 ГПК України передбачено, що суд застосовує при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод 1950 р. і протоколи до неї, згоду на обов`язковість яких надано Верховною Радою України, та практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

Згідно з приписами ст. 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод та практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

Відповідно до ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожній фізичній або юридичній особі гарантується право на розгляд судом упродовж розумного строку цивільної, кримінальної, адміністративної або господарської справи, а також справи про адміністративне правопорушення, в якій вона є стороною.

Європейський суд з прав людини щодо критеріїв оцінки розумності строку розгляду справи визначився, що строк розгляду має формувати суд, який розглядає справу. Саме суддя має визначати тривалість вирішення спору, спираючись на здійснену ним оцінку розумності строку розгляду в кожній конкретній справі, враховуючи її складність, поведінку учасників процесу, можливість надання доказів тощо.

Поняття розумного строку не має чіткого визначення, проте розумним слід уважати строк, який необхідний для вирішення справи відповідно до вимог матеріального та процесуального законів.

Станом на теперішній час процедура розпорядження майном триває, розпорядник майна боржника продовжує здійснювати заходи, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства.

Враховуючи на необхідність прийняття зборами кредиторів рішення у відповідності до ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства, суд продовжує строк процедури розпорядження майном ДП ДАК Хліб України ОКХП та строк повноважень розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Драгун І.І. до 22.07.2024р.

Керуючись ст. 1, ч.6 ст.45, ч. 2 ст.47, ст. 48, ч. 1 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 120, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

У Х В А Л И В:

1.Визнати частково грошові вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області до Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Одеський комбінат хлібопродуктів" (65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 20; код ЄДРПОУ 00952137) в сумі 23 421, 90 грн. із задоволенням у першу чергу, в сумі 218 553, 02 грн. із задоволенням у шосту чергу.

2.Відхилити грошові вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області до Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Одеський комбінат хлібопродуктів" (65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 20; код ЄДРПОУ 00952137) в сумі 1 705 366, 60 грн.

3.Визнати грошові вимоги фізичної особи-підприємця Гриценко Давида Сергійовича до Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Одеський комбінат хлібопродуктів" (65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 20; код ЄДРПОУ 00952137) в сумі 1 555 955, 84 грн. із задоволенням у четверту чергу.

4.Визнати грошові вимоги ОСОБА_2 до Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Одеський комбінат хлібопродуктів" (65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 20; код ЄДРПОУ 00952137) в сумі 366 436 грн. із задоволенням у першу чергу.

5.Визнати грошові вимоги Головного управління ДПС в Одеській області до Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Одеський комбінат хлібопродуктів" (65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 20; код ЄДРПОУ 00952137) в сумі 26 103, 81 грн. із задоволенням у другу чергу, в сумі 4 978 241, 79 грн. із задоволенням у третю чергу, в сумі 4 389 049, 56 грн. із задоволенням у шосту чергу.

6.Визначити розмір та перелік усіх визнаних вимог для внесення розпорядником майна боржника до реєстру вимог кредиторів:

Вимоги першої черги:

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області (65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83; код ЄДРПОУ 20987385) 5368 грн.

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області (65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83; код ЄДРПОУ 20987385) 23 421, 90 грн.

Головне управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, буд. 5; код ЄДРПОУ 44069166) 6056 грн.

ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) 366 436 грн.

Вимоги другої черги:

Головне управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, буд. 5; код ЄДРПОУ 44069166) 26 103, 81 грн.

Вимоги третьої черги:

Головне управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, буд. 5; код ЄДРПОУ 44069166) 4 978 241, 79 грн.

Вимоги четвертої черги:

ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 ; ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ) 101 591, 42 грн.

Фізична особа-підприємець Гриценко Давид Сергійович ( АДРЕСА_3 ; код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) 1 555 955, 84 грн.

Вимоги шостої черги:

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області (65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83; код ЄДРПОУ 20987385) - 218 553, 02 грн.

Головне управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, буд. 5; код ЄДРПОУ 44069166) 4 389 049, 56 грн.

Розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів:

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області (65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83; код ЄДРПОУ 20987385) 1 705 366, 60 грн.

7.Визначити наступні дати у даній справі:

- дату проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів 14.06.2024р.

- дату підсумкового засідання суду - 22.07.2024р.

8.Продовжити строк процедури розпорядження майном Комунального підприємства Дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" "Одеський комбінат хлібопродуктів" (65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 20; код ЄДРПОУ 00952137) та строк повноважень розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Драгун Ірини Іванівни (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №255 від 02.04.2013р.) до 22.07.2024р.

9.Призначити підсумкове засідання суду на 22 липня 2024р. об 11 год. 00 хв.

Засідання суду відбудеться у приміщенні господарського суду (м. Одеса, пр-т Шевченка,29) зал судових засідань №9 (4 поверх) тел. 307-966.

10.Викликати кредиторів, боржника та розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Драгун Ірину Іванівну для участі у судовому засіданні.

11.Зобов`язати надати:

розпорядника майном боржника: рішення комітету кредиторів щодо подальшої процедури у справі з відповідними клопотанням; протокол засідання комітету кредиторів;

комітет кредиторів: рішення комітету кредиторів щодо подальшої процедури у справі з відповідними клопотанням; протокол засідання комітету кредиторів.

Ухвала попереднього засідання є підставою для визначення кількості голосів, які належать кожному конкурсному кредитору під час прийняття рішення на зборах (комітеті) кредиторів у відповідності до ч. 2 ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства.

Ухвала набирає законної сили 22 травня 2024р. та відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства може бути оскаржена в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.

Повну ухвалу складено та підписано 03 червня 2024р.

Копію ухвали надіслати на електронну адресу: представника Романюка В.І. Гриценко Д.С. ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ), представника ДП ДАК Хліб України ОКХП Вудуда Г.І. ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), Міністерства аграрної політики та продовольства ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ), Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (org.viddil@mk.minjust.gov.ua; bankrut@mk.minjust.gov.ua), арбітражного керуючого Драгун І.І. ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ), Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (upr@od.pfu.gov.ua), Вержбовського О.К. ( ІНФОРМАЦІЯ_5 ), ФОП Гриценко Д.С. ( ІНФОРМАЦІЯ_6 ), Головного управління ДПС в Одеській області (od.official@tax.gov.ua).

Суддя Л.І. Грабован

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення22.05.2024
Оприлюднено05.06.2024
Номер документу119469548
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —916/4368/23

Ухвала від 27.11.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 21.11.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 21.10.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 21.10.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 09.09.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Постанова від 12.08.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 12.08.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 22.05.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 08.05.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

Ухвала від 06.05.2024

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні