ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
05 червня 2024 рокум. ДніпроСправа № 360/336/24
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К.Є., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін справу за позовом ОСОБА_1 до Новоайдарської селищної військової адмніністрації Щастинського району Луганської області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду 04.04.2024 надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 або позивач) до Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області (далі Новоайдарська селищна військова адміністрація або відповідач), відповідно до якого позивач просить суд:
визнати противоправною бездіяльність Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області по оприлюдненню не в повному обсязі публічної інформації, розміщеної на офіційному сайті за 2023 рік, а саме відсутність електронних копій розпоряджень начальника Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області: № 131 від 21.12.2023; № 132 від 28.12.2023; № 133 від 28.12.2023; № 134 від 28.12.2023; № 135 від 29.12.2023; № 136 від 29.12.2023; № 137 від 29.12.2023; № 138 від 29.12.2023; № 139 від 29.12.2023; № 140 від 29.12.2023;
зобов`язати Новоайдарську селищну військову адміністрацію Щастинського району Луганської області оприлюднити публічну інформацію на офіційному сайті в повному обсязі за 2023 рік, а саме відсутні електронні копії розпоряджень начальника Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області: № 131 від 21.12.2023; № 132 від 28.12.2023; № 133 від 28.12.2023; № 134 від 28.12.2023; № 135 від 29.12.2023; № 136 від 29.12.2023; № 137 від 29.12.2023; № 138 від 29.12.2023; № 139 від 29.12.2023; № 140 від 29.12.2023.
В обґрунтування пред`явленого позову зазначено, що позивач працює журналістом газети «Східна брама ХХІ», яка заснована Громадською організацією «Луганська обласна екологічна організація «Лілія». З 01.01.2024 по 04.04.2024 з метою підготовки журналістського матеріалу для газети «Східна брама ХХІ», позивач звернулась до офіційного сайту Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області, де в розділі «Документи» виявила відсутність копій розпоряджень начальника селищної військової адміністрації а саме: № 131 від 21.12.2023; № 132 від 28.12.2023; № 133 від 28.12.2023; № 134 від 28.12.2023; № 135 від 29.12.2023; № 136 від 29.12.2023; № 137 від 29.12.2023; № 138 від 29.12.2023; № 139 від 29.12.2023; № 140 від 29.12.2023.
Замість копій цих розпоряджень, на офіційному сайті розміщені файли у форматі doc та docx, які, на думку позивача, не є копіями документів та не можуть вважатися публічною інформацією про документ.
Так, в розділі «Архів документів», Критерії пошуку документів: Розпорядження начальника селищної військової адміністрації є тільки десять розпоряджень селищної військової адміністрації за 2022 та 2024 роки, зокрема: № 14 за 2022 рік; № 15 за 2022 рік; № 4 за 2023 рік; № 1 за 2024 рік; № 7 за 2024 рік; № 12 за 2024 рік; № 13 за 2024 рік; № 15 за 2024 рік; № 20 за 2024 рік. А в розділі «Архів документів», Критерії пошуку документів: Розпорядження начальника селищної військової адміністрації є лише одна електронна копія розпорядження за 2023 рік: № 4 за 2023 рік.
Позивач вважає, що вказаною бездіяльністю відповідач порушив її право на доступ до публічної інформації не оприлюднивши на офіційному сайті копії розпоряджень начальника селищної військової адміністрації за 2023 рік у повному обсязі.
Ухвалою суду від 10.04.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи визначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Відповідач позов ОСОБА_1 не визнав, про що 19.04.2024 надав відзив на позовну заяву, в обґрунтування якого зазначив таке.
Відповідно до частини 10 статті 9 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» у період дії воєнного стану на акти органів місцевого самоврядування, військово-цивільних адміністрацій та військових адміністрацій, а також їх посадових осіб не поширюються вимоги пункту 3 частини першої (у частині оприлюднення проектів актів), частини четвертої статті 15 Закону України Про доступ до публічної інформації; при оприлюдненні своїх рішень розпорядники повинні подбати, аби доступ до цієї інформації був вільним та максимально простим, а сама інформація достовірною та повною.
Згідно із Постановою КМУ від 4 січня 2002 р. № 3 «Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади», а саме пункту 20 «Вимоги щодо створення (модернізації), офіційних веб-сайтів (веб порталів) органів виконавчої влади» визначено, що документи, які розміщуються на офіційному веб-сайті, рекомендовано публікувати у форматі тексту безпосередньо на веб сторінці та у разі потреби доповнювати файлами із зазначенням їх формату та розміру. А пункт 22 прямо визначає, що нормативно-правові акти та проєкти нормативно-правових актів розміщуються на офіційному веб-сайті у текстовому форматі на веб сторінці, до якого у разі потреби може бути долучено файли інших форматів.
Тож Новоайдарською селищною військовою адміністрацією Щастинського району Луганської області жодним чином не було порушено право позивача на доступ до інформації, оскільки формат doc та docx є текстовим форматом.
Факт оприлюднення документів на момент звернення зафіксовано самим позивачем. За посиланням: https://novoaydarska.gromada.org.ua/dokumenti-10-13-37-13-12-2022/, також публікувались документи у форматі pdf, якщо користувачам такий формат ознайомлення з інформацією буде зручнішим.
На підставі викладеного, відповідач просить суд відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, адже вимоги законів не порушувались, документи оприлюднені та доступні до ознайомлення користувачами.
Позивачем 14.05.2024 подано відповідь на відзив відповідача, відповідно до якого ОСОБА_1 зазначає про безпідставність доводів відповідача, оскільки за посиланням: https://novoaydarska.gromada.org.ua/dokumenti-10-13-37-13-12-2022/ буде зрозуміло, що там відсутня частина публічної інформації в розпорядженнях та додатках до них, а саме відсутні підписи та печатки в наступних документах: програма до розпорядження 130; додаток до розпорядження 131 -1; додаток до розпорядження 131-4; додаток до розпорядження 131-3; додаток до розпорядження 131-4; додаток до розпорядження 131-5; додаток до розпорядження 131-6; додаток до розпорядження 132 Фінансовий план; додаток до розпорядження 132; додаток до розпорядження 133; додаток до розпорядження 137; додаток до розпорядження 139.
Таким чином, вважає доводи відповідача безпідставними, так як правова позиція останнього заснована на помилковому тлумаченні норм чинного законодавства.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст. 72-74 КАС України, суд прийшов до такого.
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ; місце фактичного проживання: АДРЕСА_2 згідно довідки про взяття на облік ВПО від 25.07.2017 № 3006-22725.
Позивач з 01.01.2024 по 04.04 2024 з метою підготовки журналістського матеріалу для газети «Східна брама ХХІ», звернулась до офіційного сайту Новоайдарської селищної військової адміністрації (https://novoaydarska.gromada.org.ua), де в розділі «Документи» - «Розпорядження» (https://novoaydarska.gromada.org.ua/rozporyadzhennya-13-36-11-14-12-2022/) виявила відсутність копій розпоряджень начальника селищної військової адміністрації, а саме: № 131 від 21.12.2023; № 132 від 28.12.2023; № 133 від 28.12.2023; № 134 від 28.12.2023; № 135 від 29.12.2023; № 136 від 29.12.2023; № 137 від 29.12.2023; № 138 від 29.12.2023; № 139 від 29.12.2023; № 140 від 29.12.2023. Зокрема, замість копій цих розпоряджень, на офіційному сайті розміщені файли у форматі doc та docx, які ОСОБА_1 не вважає копіями документів та, які, на її думку, не можуть вважатися публічною інформацією про документ.
Так в розділі «Архів документів» (https://novoaydarska.gromada.org.ua/docs/?) Критерії пошуку документів: Розпорядження начальника селищної військової адміністрації (type=7843conv=0sess=0number=from_date=title=filter=y) є тільки десять розпоряджень селищної військової адміністрації за 2022 та 2024 роки, зокрема: № 14 за 2022 рік; № 15 за 2022 рік; № 4 за 2023 рік; № 1 за 2024 рік; № 7 за 2024 рік; № 12 за 2024 рік; № 13 за 2024 рік; № 15 за 2024 рік; № 20 за 2024 рік.
В розділі «Архів документів» (https://novoaydarska.gromada.org.ua/docs/?) Критерії пошуку документів: Розпорядження начальника селищної військової адміністрації (type=7843conv=0sess=0number=from_date=title=filter=y) є лише одна електронна копія розпорядження за 2023 рік: № 4 за 2023 рік.
Вважаючи противоправною бездіяльність Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області по оприлюдненню не в повному обсязі публічної інформації, розміщеної на офіційному сайті за 2023 рік, а саме відсутність електронних копій розпоряджень начальника Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області: № 131 від 21.12.2023; № 132 від 28.12.2023; № 133 від 28.12.2023; № 134 від 28.12.2023; № 135 від 29.12.2023; № 136 від 29.12.2023; № 137 від 29.12.2023; № 138 від 29.12.2023; № 139 від 29.12.2023; № 140 від 29.12.2023, позивач звернулась до суд з цим позовом.
Вирішуючи справу по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з такого.
Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 34 Конституції України передбачено, що кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
Закон України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 №2939-VI (далі Закон № 2939-VІ) визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.
Відповідно до статті 1 Закону № 2939-VI публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Статтею 3 вищевказаного Закону визначено право на доступ до публічної інформації, яке гарантується: обов`язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом; визначенням розпорядником інформації спеціальних структурних підрозділів або посадових осіб, які організовують у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою він володіє; максимальним спрощенням процедури подання запиту та отримання інформації; доступом до засідань колегіальних суб`єктів владних повноважень, крім випадків, передбачених законодавством; здійсненням парламентського, громадського та державного контролю за дотриманням прав на доступ до публічної інформації; юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах: прозорості та відкритості діяльності суб`єктів владних повноважень; вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом; рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак (стаття 4 Закону № 2939-VI).
Частиною першою статті 5 Закону № 2939-VI визначено, що доступ до інформації забезпечується шляхом систематичного та оперативного оприлюднення інформації: в офіційних друкованих виданнях; на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет; на єдиному державному веб-порталі відкритих даних; на інформаційних стендах; будь-яким іншим способом.
Згідно із статтею 12 вказаного Закону, суб`єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об`єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб`єктів владних повноважень; розпорядники інформації - суб`єкти, визначені у статті 13 цього Закону; структурний підрозділ або відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації розпорядників інформації.
Пунктом першим частини першої статті 13 вищенаведеного Закону, передбачено, що розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються, суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання.
За приписами частини першої статті 14 Закону № 2939-VI розпорядники інформації зобов`язані: оприлюднювати інформацію, передбачену цим та іншими законами; систематично вести облік документів, що знаходяться в їхньому володінні; вести облік запитів на інформацію; визначати спеціальні місця для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, а також надавати право запитувачам робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації тощо; мати спеціальні структурні підрозділи або призначати відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації; надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об`єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.
Розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати, зокрема нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності (пункт 2 частини першої статті 15 Закону № 2939-VI).
Організацію, повноваження і порядок діяльності військово-цивільних адміністрацій визначає Закон України «Про військово-цивільні адміністрації» від 03.02.2015№ 141-VIII (далі Закон № 141-VIII).
За приписами статті 2 Закону № 141-VIII військово-цивільні адміністрації у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законом України "Про боротьбу з тероризмом", цим Законом та іншими виданими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Безпосереднє керівництво військово-цивільними адміністраціями здійснюють їх керівники (частина десята статті 3 Закону № 141-VIII).
Відповідно до частини дванадцятої статті 3 Закону № 141-VIII повноваження військово-цивільних адміністрацій здійснюються ними в порядку, визначеному законами України для здійснення повноважень відповідних органів місцевого самоврядування, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.
Частиною третьою статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі Закон № 280/97-ВР) визначено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов`язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації". Проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 в Україні введено воєнний стан, який триває до теперішнього часу.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389-VIII (далі Закон № 389-VІІІ), начальник військової адміністрації видає накази та розпорядження у межах своїх повноважень, які мають таку ж юридичну силу, що і рішення відповідної ради (рад). Накази, видані в межах повноважень місцевих рад, мають бути оприлюднені, крім тих, що містять інформацію з обмеженим доступом.
За приписами частини десятої статті 9 Закону № 389-VIII у період дії воєнного стану на акти органів місцевого самоврядування, військово-цивільних адміністрацій та військових адміністрацій, а також їх посадових осіб не поширюються вимоги пункту 3 частини першої (у частині оприлюднення проектів актів), частини четвертої статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації", Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Закону України "Про державну допомогу суб`єктам господарювання".
З системного аналізу наведених норм діючого законодавства вбачається, що публічною є інформація, відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях, отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством; право на доступ до публічної інформації гарантується, зокрема обов`язком розпорядників інформації оприлюднювати інформацію, в тому числі на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет.
Оглядом веб-сайта Новоайдарської селищної військової адміністрації на час розгляду справи судом встановлено, що за посиланням (https://novoaydarska.gromada.org.ua/rozporyadzhennya-13-36-11-14-12-2022/) містяться наступні розпорядження начальника селищної військової адміністрації у форматі текстового документа (doc та docx):
№ 130 від 20.12.2023 «Про затвердження Програми «Освіта Новоайдарщини на 2024-2026 роки»;
№131 від 21.12.2023 «Про бюджет Новоайдарської селищної територіальної громади на 2024 рік»;
№ 132 від 28.12.2023 «Про затвердження Фінансового плану КНП «Новоайдарської багатопрофільної лікарні» Новоайдарської селищної ради на 2024 рік;
№ 133 від 28.12.2023 «Про затвердження Фінансового плану КНП «Новоайдарського центру Первинної медико-санітарної допомоги» Новоайдарської селищної ради на 2024 рік;
№ 134 від 28.12.2023 «Про затвердження штатного розпису відділу освіти Новоайдарської селищної ради»;
№ 135 від 29.12.2023 «Про внесення змін до розпорядження Новоайдарської ВА від 27.11.2023 року №115»;
№ 136 від 39.12.2023 «Про внесення змін до розпорядження начальника Новоайдарської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області № 71 від 08.09.2023»;
№ 137 від 29.12.2023 «Про внесення змін до розпорядження начальника Новоайдарської ВА від 17.11.2023 року №106»;
№ 138 від 29.12.2023 «Про затвердження штатного розпису Відділу фінансів Новоайдарської селищної рали»;
№ 139 від 29.12.2023 «Про затвердження орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю Новоайдарською селищною військовою адміністрацією у 2024 році»;
№ 140 від 29.12.2023 «Про затвердження штатного розпису Комунальної установи «Новоайдарський селищний центр «Спорт для всіх».
Водночас, вищезазначені розпорядження Новоайдарської селищної військової адміністрації за посиланням на веб-сайті відповідача: https://novoaydarska.gromada.org.ua/dokumenti-10-13-37-13-12-2022/ також оприлюднені у форматі pdf, для зручного ознайомлення з інформацією користувачами. Розпорядження містять підписи начальника та печатки Новоайдарської селищної військової адміністрації.
Суд зауважує, що Закон №2939-VI визначає, зокрема порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єкта владних повноважень. Водночас, цим законом не визначено в якій саме формі ця інформація має бути оприлюднена на офіційному веб-сайті.
Отже, доводи позивача про те, що розміщена відповідачем на офіційному сайті інформація у вигляді файлів спірних розпоряджень у форматі doc та docx не може вважатися публічною інформацією, ґрунтуються на помилковому розумінні вимог чинного законодавства.
За результатами розгляду справи, судом не встановлено жодних порушень прав позивача на доступ до публічної інформації шляхом оприлюднення Новоайдарською селищною військовою адміністрацією Щастинського району Луганської області на веб-сайті у текстовому форматі розпоряджень: № 131 від 21.12.2023; № 132 від 28.12.2023; № 133 від 28.12.2023; № 134 від 28.12.2023; № 135 від 29.12.2023; № 136 від 29.12.2023; № 137 від 29.12.2023; № 138 від 29.12.2023; № 139 від 29.12.2023; № 140 від 29.12.2023.
Доводи позивача, викладені у відповіді на відзив відповідача, про відсутність частини публічної інформації (за посиланням: https://novoaydarska.gromada.org.ua/dokumenti-10-13-37-13-12-2022/), а саме підписів та печаток в таких документах як: програма до розпорядження 130; додаток до розпорядження 131 -1; додаток до розпорядження 131-4; додаток до розпорядження 131-3; додаток до розпорядження 131-4; додаток до розпорядження 131-5; додаток до розпорядження 131-6; додаток до розпорядження 132 Фінансовий план; додаток до розпорядження 132; додаток до розпорядження 133; додаток до розпорядження 137; додаток до розпорядження 139, судом до уваги не приймаються, оскільки це не стосується предмету позову.
Суд зауважує, що предметом позову є бездіяльність відповідача, яка полягає в оприлюдненні публічної інформації у текстовому форматі doc та docx, а саме розпоряджень № 131 від 21.12.2023; № 132 від 28.12.2023; № 133 від 28.12.2023; № 134 від 28.12.2023; № 135 від 29.12.2023; № 136 від 29.12.2023; № 137 від 29.12.2023; № 138 від 29.12.2023; № 139 від 29.12.2023; № 140 від 29.12.2023, а не відсутність підписів та печаток в додатках до цих розпоряджень.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог ОСОБА_1 .
Сторонами суду не наведено інших специфічних, доречних та важливих аргументів, які суд зобов`язаний оцінити, виконуючи свої зобов`язання щодо пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
За практикою Європейського суду з прав людини пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги, між іншим, різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов`язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті 6 Конвенції, може бути визначено тільки у світлі конкретних обставин справи (див. Руїз Торія проти Іспанії (Ruiz Toriya v. Spaine), рішення від 09.12.1994, Серія A, № 303-A, параграф 29). Водночас, відповідь суду повинна бути достатньо детальною для відповіді на основні (суттєві) аргументи сторін.
Щодо розподілу судових витрат зі сплати судового збору, суд зазначає, що відповідно до статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
З огляду на відмову у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 , судовий збір користь позивача не стягується.
Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову ОСОБА_1 до Новоайдарської селищної військової адмніністрації Щастинського району Луганської області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя К.Є. Петросян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2024 |
Оприлюднено | 07.06.2024 |
Номер документу | 119529770 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на доступ до публічної інформації |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Є. Петросян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні