Постанова
від 05.06.2024 по справі 280/10066/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

05 червня 2024 року м. Дніпросправа № 280/10066/23

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Щербака А.А. (доповідач),

суддів: Баранник Н.П., Малиш Н.І.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 02 лютого 2024 року (суддя Богатинський Б.В.) у справі за позовом Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини до Головного управління ДПС у Запорізькій області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

Вільнянська районна державна лікарня ветеринарної медицини звернулась з позовом до Головного управління ДПС у Запорізькій області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 18.08.2023 №359208010714, винесеного Головним управлінням ДПС у Запорізькій області, яким застосовано до Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) в розмірі 1 107 903,80 грн.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 02 лютого 2024 року у задоволенні позову відмовлено.

Позивачем подана апеляційна скарга, просить рішення суду першої інстанції скасувати, позов задовольнити.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що судом першої інстанції не взято до уваги що перевіркою було встановлено проведення готівкових коштів через касу установи лише за період з 01.01.2017 по 31.03.2017, а фінансові санкції розраховано за період з 04.04.2017 по 31.12.2021 на загальну суму 1 107 903,80грн. Відповідач мав при розрахунку штрафних санкцій за період до 01.01.2022 керуватись положенням п. 1 ст. 17 ЗУ «Про застосування реєстратора розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» з урахуванням п. 11 розділу ІІ Прикінцевих положень цього Закону.

Також зазначено про порушення строку, передбаченого ст. 86 ПК України для прийняття податкового повідомлення-рішення та вимоги ст. 102 ПК України щодо строку 1095 днів для визначення штрафних санкцій.

Адміністративна справа розглянута апеляційним судом відповідно до пункту 3 частини 1 ст.311 КАС України в порядку письмового провадження, на підставі наявних у ній доказів.

Колегія суддів доходить висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.

Як було встановлено судом першої інстанції, на підставі наказу Головного управління ДПС у Запорізькій області від 07.03.2023 №262-п, відповідно до вимог п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75, п.п.78.1.7 п.78.1 ст.78, пункту 52-2, пункту 69.2 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, п.2 ч.1 ст.13 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 №2464-VІ (зі змінами), проведена позапланова виїзна документальна перевірка Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини, код ЄДРПОУ 00699141, з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2017 по 15.03.2023, валютного законодавства за період з 01.01.2017 по 15.03.2023, з питань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 по 15.03.2023, іншого законодавства за період з 01.01.2017 по 15.03.2023.

За результатами проведеної перевірки Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини складений акт від 24.03.2023 №367/08-01-07-14/00699141, який отримано посадовими особами (головою комісії з припинення) 24.03.2023.

Перевіркою встановлено, зокрема порушення, п.1, п.2, п.5 ст. 3 Закону №265/95-ВР в частині непроведення через РРО/КОРО готівкових операцій на загальну суму 1022463,33 грн.

Згідно з положеннями статті 3 Закону № 265/95-ВР, суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані:

проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні реєстратори розрахункових операцій зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок. Використання програмних реєстраторів розрахункових операцій при оптовій та/або роздрібній торгівлі пальним забороняється. (пункт 1 статті 3 Закону № 265/95-ВР);

надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов`язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї реєстратора розрахункових операцій чи дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію із розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти). Фізичні особи - підприємці, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість, при продажу товарів (крім підакцизних товарів, технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, лікарських засобів, виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння) або наданні послуг мають право в розрахунковому документі зазначати назву товару (послуги) у вигляді, що відображає споживчі ознаки товару (послуги) та ідентифікує належність такого товару (послуги) до товарної групи чи послуги; (пункт 2 статті 3 Закону № 265/95-ВР);

у разі незастосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом, проводити розрахунки з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки з додержанням встановленого порядку їх ведення, крім випадків, коли ведеться облік через електронні системи прийняття ставок, що контролюються у режимі реального часу центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів (пункт 5 статті 3 Закону № 265/95-ВР).

Інформація щодо проведених готівкових розрахунків наведена у додатку 14 до акту перевірки.

Під час проведення перевірки Головним управлінням ДПС у Запорізькій області вручено запит від 16.03.2023 з проханням надати пояснення стосовно встановленого порушення щодо проведення готівкових операцій без застосування РРО та КОРО посадовим особам (голові комісії з припинення).

Головним бухгалтером 20.03.2023 надано наступні пояснення: Каса в установі передбачена Законом України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та на підставі наказів Міністерства фінансів України від 02.04.2014 № 372 «Про затвердження Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов`язань бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ» (зі змінами), від 29.12.2015, від 29.12.2015 №1219 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі», від 24.12.2012 №1407 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами», постановою Правління національного банку України від 29.12.2017 № 148 «Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні». На підставі вищезазначених нормативних документів та наказу про «Організацію бухгалтерського обліку Вільнянської районної державної лікарні» установа видає накази «Про призначення матеріально-відповідальних осіб за отримання та збереження основних засобів, необоротних матеріальних активів, запасів, грошових коштів, бланків сурової звітності, і інших цінностей». Також кожного року видається наказ на «Про порядок розрахунку та встановлення ліміту каси», це пов`язано зі змінами тарифів платних послуг, та з не прогнозованими кількостями наданих послуг матеріально-відповідальними особами. Штатним розписом не передбачено посаду касира, тому обов`язки покладаються на бухгалтера, та прописуються в посадовій інструкції.

Позивачем не подавались заперечення на акт перевірки від 24.03.2023 №367/08-01-07-14/00699141 до Головного управління ДПС у Запорізькій області.

18.08.2023 Головним управлінням ДПС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення № 359208010714, яким за порушення п. 1, п. 2, п. 5 ст. 3 Закону України «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» на підставі пп. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України, п. 11 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України і пункту 1 ст. 17 з урахуванням п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» до Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) в розмірі 1 107 903,80 грн.

Згідно розрахунку штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) по акту документальної позапланової виїзної перевірки фінансові санкції нараховані за період з 04.04.2017 по 31.12.2021 на загальну суму 1 107 903,80 грн.

Позивачем оскаржено в адміністративному порядку податкове повідомлення-рішення від 18.08.2023 №359208010714.

Рішенням ДПС України від 31.10.2023 №32584/6/99-00-06-03-01-06 податкове повідомлення-рішення від 18.08.2023 №359208010714 залишено без змін, скаргу платника без задоволення.

Позивач звернувся до суду з даним позовом.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції зазначив, що відповідачем правомірність оскарженого рішення було доведено.

Колегія суддів з висновками суду першої інстанції погоджується.

Відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95-ВР, суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані:

проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні реєстратори розрахункових операцій зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок. Використання програмних реєстраторів розрахункових операцій при оптовій та/або роздрібній торгівлі пальним забороняється. (пункт 1 статті 3 Закону № 265/95-ВР);

надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов`язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї реєстратора розрахункових операцій чи дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію із розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти). Фізичні особи - підприємці, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість, при продажу товарів (крім підакцизних товарів, технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, лікарських засобів, виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння) або наданні послуг мають право в розрахунковому документі зазначати назву товару (послуги) у вигляді, що відображає споживчі ознаки товару (послуги) та ідентифікує належність такого товару (послуги) до товарної групи чи послуги; (пункт 2 статті 3 Закону № 265/95-ВР);

у разі незастосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом, проводити розрахунки з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки з додержанням встановленого порядку їх ведення, крім випадків, коли ведеться облік через електронні системи прийняття ставок, що контролюються у режимі реального часу центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів (пункт 5 статті 3 Закону № 265/95-ВР).

Статтею 15 Закону № 265/95-ВР встановлено, що контроль за додержанням суб`єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), операцій з видачі готівкових коштів держателям електронних платіжних засобів та інших вимог цього Закону здійснюють контролюючі органи шляхом проведення фактичних та документальних перевірок відповідно до ПК України.

Перевіркою встановлено, зокрема порушення, п.1, п.2, п.5 ст. 3 Закону №265/95-ВР в частині непроведення через РРО/КОРО готівкових операцій на загальну суму 1022463,33 грн.

Як було встановлено судом першої інстанції відповідно до акту перевірки від 24.03.2023 №367/08-01-07-14/00699141, у пункті 3.3.5 якого (аркуш 32-35 акту перевірки) відображено проведення контролюючим органом перевірки дотримання вимог Закону № 265/95-ВР та встановлено, що протягом перевіряємого періоду ДВМ Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини проводили розрахункові операції в готівковій формі із застосуванням КОРО на загальну суму 4 513 125,12 грн. Інформація щодо проведених розрахунків в розрізі КОРО наведено в додатку 12 до акту перевірки, що є невід`ємною його частиною. Реєстр Звітів про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) поданих до органів ДПС наведено в додатку 13 до акту перевірки, що є невід`ємною його частиною. Перевіркою касових документів (прибуткові касові ордери, реєстри надходжень, касові книги, звіти касира, реєстри прибуткових ордерів) та банківських виписок Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини встановлено проведення готівкових операцій без застосування реєстратора розрахункових операцій' та/або КОРО за надані послуги клінічного огляду тварин, кріплення бірок, дослідження на мастит, тощо, на загальну суму - 1022463,33грн. Проведені розрахунки проводилися в приміщенні Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини за адресою: м.Вільнянськ, вул. .Козацька, буд.10, таким чином операції з оприбуткування готівки проводилися за юридичною адресою установи. Інформація щодо проведених готівкових розрахунків наведена в додатку 14 до акту перевірки, що є невід`ємною його частиною.

18.08.2023 Головним управлінням ДПС у Запорізькій області винесено податкове повідомлення-рішення № 359208010714, яким за порушення п. 1, п. 2, п. 5 ст. 3 Закону України «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» на підставі пп. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України, п. 11 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України і пункту 1 ст. 17 з урахуванням п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» до Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) в розмірі 1 107 903,80 грн.

Згідно розрахунку штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) по акту документальної позапланової виїзної перевірки фінансові санкції нараховані за період з 04.04.2017 по 31.12.2021 на загальну суму 1 107 903,80 грн.

Згідно з пунктом 102.1 статті 102 ПК контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня - у разі проведення перевірки операції відповідно до статей 39 і 39 2 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

Пункту 52-2 Підрозділу 10 (Інші перехідні положення) ПК України, передбачено установлення мораторію на проведення документальних перевірок на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19).

На період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків давності, передбачених статтею 102 цього Кодексу (абзац третій 3 пункту 522 Підрозділу 10).

Згідно з Законом України від 15.03.2022 № 2120-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» (що набрав чинності 17.03.2022) дія пункту 52-2 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України зупиняється на період дії воєнного, надзвичайного стану.

Цим же законом статтю 102 ПК України доповнено пунктом 102.9. На момент проведення перевірки діяла редакція пункту 102.9 статті 102 ПК України, яка визначала, що на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, що вводиться в Україні, зупиняється перебіг строків, визначених цим Кодексом, іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Суд першої інстанції вірно зазначив, що період з 04.04.2017 по 31.12.2021 підлягав перевірці з огляду на зупинення з березня 2020 року строків, передбачених статтею 102 ПК України.

Щодо розрахунку штрафних (фінансових) санкцій відповідно до п.1 ст. 17 Закону України № 265/95-ВР.

Статтею 17 Закону № 265/95-ВР передбачено за порушення вимог цього Закону до суб`єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

1) у разі встановлення в ході перевірки факту: проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); не проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій з фіскальним режимом роботи; невидача (в паперовому вигляді та/або електронній формі) відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об`єкті такого суб`єкта господарювання:

100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за порушення, вчинене вперше;

150 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за кожне наступне вчинене порушення.

Відповідно до пункту 11 Прикінцевих положень Закону № 265/95-ВР тимчасово, до 1 січня 2022 року, санкції, визначені пунктом 1 статті 17 цього Закону, застосовуються в таких розмірах:

10 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за порушення, вчинене вперше;

50 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за кожне наступне вчинене порушення.

Як було встановлено судом першої інстанції, до позивача застосовані штрафних санкцій на підставі пункту 1 статті 17 Закону №265/95-ВР за порушення п.1, п.2, п.5 ст. 3 Закону №265/95-ВР в частині непроведення через РРО/КОРО готівкових операцій на загальну суму 1022463,33 грн.

Вірно судом першої інстанції було враховано, що Закон України від 20 вересня 2019 року №128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг», яким були внесені зміни до Закону №265/95-ВР та, зокрема, посилено відповідальність за порушення його вимог, мав значний перехідний період та набрав чинності з 01 серпня 2020 року.

З метою адаптування суб`єктів господарювання до нових змін пунктом 11 «Прикінцеві положення» Закону №265/95-ВР було передбачено, що тимчасово, до 01 січня 2022 року, санкції, визначені пунктом 1 статті 17 цього Закону, застосовуються в менших розмірах, а саме: 10 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) за порушення, вчинене вперше, та 50 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) за кожне наступне вчинене порушення.

Вірними є висновки суду першої інстанції, що санкції, визначені пунктом 1 статті 17 цього Закону, визначені в менших розмірах підлягали застосуванню саме до 01 січня 2022 року.

Відповідно до положень п. 11 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

Колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийняте Головним управлінням ДПС у Запорізькій області 18.08.2023, відтак до позивача застосовуються штрафні (фінансові) санкцій чинні станом на 18.08.2023.

Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують та не можуть бути підставою для задоволення апеляційної скарги.

Підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні.

Керуючись ст. ст. 315, 316, 321, 322 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 02 лютого 2024 року у справі за позовом Вільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини до Головного управління ДПС у Запорізькій області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Постанова у повному обсязі складена 05 червня 2024 року.

Головуючий - суддяА.А. Щербак

суддяН.П. Баранник

суддяН.І. Малиш

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.06.2024
Оприлюднено07.06.2024
Номер документу119532472
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо грошового обігу та розрахунків, з них за участю органів доходів і зборів

Судовий реєстр по справі —280/10066/23

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 23.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 26.07.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 05.06.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 26.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 26.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 12.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Рішення від 02.02.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

Ухвала від 06.12.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні