Рішення
від 10.06.2024 по справі 160/10004/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 червня 2024 рокуСправа №160/10004/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Серьогіної О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні у м. Дніпрі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю КРИВБАС-ТРАНС-ОЙЛ до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити певні дії, -

УСТАНОВИВ:

17.04.2024 року Товариство з обмеженою відповідальністю КРИВБАС-ТРАНС-ОЙЛ звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №82-рл від 26.03.2024 року про анулювання ліцензії в частині анулювання ліцензій ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ з реєстраційними номерами №990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року, №04830314202000052 терміном дії з 02.03.2020 року до 02.03.2025 року;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію щодо анулювання ліцензії ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі реєстраційний номер 990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року, видану ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ, та відновити дію даної ліцензії;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію щодо анулювання ліцензії ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ на роздрібну торгівлю пальним реєстраційний номер 04830314202000052 терміном дії з 02.03.2020 року до 02.03.2025 року за адресою Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Покровський р-н, мікрорайон 4 Зарічний, 30А, АЗС№2 видану ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ, тa відновити дію даної ліцензії.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 26.03.2024 року Головним управління ДПС у Дніпропетровській області було ухвалено розпорядження №82-рл про анулювання ліцензії. Відповідно до витягу з розпорядження (внутрішній номер 135731) анульовано ліцензію на оптову торгівлю пальним за відсутності місць оптової торгівлі ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» реєстраційний номер 990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року у зв`язку із складанням акту про встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання за місцем провадження діяльності, яка підлягає ліцензуванню. Відповідно до витягу з розпорядження (внутрішній номер 135730) анульовано ліцензію на роздрібну торгівлю пальним ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» реєстраційний номер 04830314202000052 терміном дії з 02.03.2020 року до 02.03.2025 року за адресою Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Покровський р-н, мікрорайон 4 Зарічний, 30А, АЗС№2 у зв`язку із відмовою, без законодавчих підстав, від доступу представника контролюючого органу до проведення перевірки відповідно до вимог ст. 80, 81 Податкового кодексу України, на підставі акту, складеного посадовими (службовими) особами податкового органу, який засвідчує факт відмови. Проте, ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» не погоджується зі спірними розпорядженнями, вважає їх протиправними та такими, що підлягають скасуванню в даній частині. Враховуючи викладене, просить суд задовольнити позовні вимоги.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 19.04.2024 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами з 20.05.2024 року.

Сторони належним чином повідомлені про розгляд справи Дніпропетровським окружним адміністративним судом, що підтверджується доказами, що містяться в матеріалах справи.

03.05.2024 року на адресу суду через підсистему «Електронний суд» від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшов письмовий відзив на позов, в якому відповідач вважає, що підстави для задоволення позову відсутні та просить при винесенні рішення у справі звернути увагу на наступне. Відповідно до наказу ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 22.03.2024 року №1150-п, на підставі ст.191 ст.20, пп.75.1.3 п.75.1 ст.75, пп.80.2.4, п.80.2 ст.80 пп.69.2 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ (зі змінами та доповненнями), з 22.03.2024 року призначено проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335) за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд.11-А, кв. (офіс 305), з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, свідоцтв, у тому числі дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами). Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області в ході виходу на фактичну перевірку ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд.11-А, кв. (офіс 305), встановлено факт відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії, про що складено відповідний акт від №766/04-36-07-08-РРО-42647335 від 25.03.2024 року. Таким чином, на виконання вимог абзацу 11 частини 52 статті 15 Закону №481/95-BP, ГУ ДПС у Дніпропетровській області прийнято розпорядження №82-рл від 26.03.2024 про анулювання ліцензій ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» з реєстраційними номерами №990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року, №04830314202000052 терміном дії з 02.03.2020 року до 02.03.2025 року, яке сформовано та направлено в електронній формі засобами електронного зв`язку. На підставі викладеного, просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог.

10.05.2024 року на адресу суду через підсистему «Електронний суд» від представника відповідача надійшли додаткові письмові пояснення щодо позовних вимог, в яких зазначено наступне Відповідно до наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 22.03.2024 року № 1151-п «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335) та направлень на перевірку від 22.04.2024 року №2194, №2195, було здійснено вихід за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Саксаганський р-н, мікрорайон 4 Зарічний, 30А, АЗС№2, з метою проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335). Перед початком перевірки представником ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (особа, що проводить розрахункові операції - оператор АЗС) було відмовлено з ознайомленням із наказом на проведення фактичної перевірки та ознайомленням з направленнями на перевірку в супереч вимогам п. 81.1 статті 81 ПК України. Крім того, представником ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (особа, що проводить розрахункові операції оператор АЗС) посадовим особам контролюючого органу було відмовлено у допуску до проведення фактичної перевірки. У зв`язку із чим, розпочати фактичну перевірку ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» за місцем проведення господарської діяльності, що зазначено у дозвільних докуметах та виданій ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним: м. Кривий Ріг, Саксаганський р-н, мікрорайон 4 Зарічний, 30А, АЗС№2, було неможливим. Контролюючим органом було складено відповідний акт від 22.03.2024 року № 598/04-36-08-РРО-42647335 "Про недопущення посадових осіб контролюючого органу до проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» та акт відмови від підписання та отримання акту про недопущення посадових осіб контролюючого органу до проведення фактичної перевірки від 22.03.2024 року №600/04-36-08-РРО-42647335. Зазначене порушення підтверджується фотофіксацією, поясненнями оператора АЗС та квитанцією про проведення контрольно-розрахункової операції. Також представник відповідача наголосив на доводах, викладених у відзиві на позов щодо анулювання ліцензії ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі реєстраційний номер 990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року. Таким чином, на виконання вимог абзацу 11 частини 52 статті 15 Закону №481/95-BP, ГУ ДПС у Дніпропетровській області прийнято розпорядження №82-рл від 26.03.2024 року про анулювання ліцензій ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» з реєстраційними номерами №990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року, №04830314202000052 терміном дії з 02.03.2020 року до 02.03.2025 року, яке сформовано та направлено в електронній формі засобами електронного зв`язку. Враховуючи викладене, просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог.

Згідно з ч. ч. 5, 8 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами. При розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю КРИВБАС-ТРАНС-ОЙЛ (код ЄДРПОУ 42647335) є суб`єктом господарської діяльності, зареєстрованим 26.11.2018 року, номер запису №1 227 102 0000 018790, за юридичною адресою: 50069, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд. 11А, офіс 305.

Основний вид економічної діяльності: Виробництво продуктів нафтоперероблення (код КВЕД 19.20).

З метою здійснення господарської діяльності ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» було отримано ліцензію на роздрібну торгівлю пальним реєстраційний номер 04830314202000052 терміном дії з 02.03.2020 року до 02.03.2025 року за адресою Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Покровський р-н, мікрорайон 4 Зарічний, ЗОА, АЗС№2 та ліцензію на оптову торгівлю пальним за відсутності місць оптової торгівлі ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» реєстраційний номер 990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року.

З метою належного контролю за дотриманням платниками податків податкового та іншого законодавства, контроль за яким покладено на органи ДПС, зокрема, щодо здійснення платниками податків розрахункових операцій, у тому числі із забезпеченням можливості проведення розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій, та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, виробництва та обігу підакцизних товарів, проведено аналіз господарської діяльності ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335).

За результатами проведеного аналізу встановлено ризики в частині проведення розрахункових операцій в період з 24.02.2022 року по теперішній час (неподання суб`єктом господарювання в установлений законом строк обов`язкової звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, подання їх із нульовими показниками, а саме: в період з 24.02.2022 року ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335) припинив подавати звітність про використання реєстраторів розрахункових операцій).

Враховуючи вимоги ст.20, пп.75.1.3 п.75.1 ст.75, пп.80.2.4 п.80.2 ст.80 пп.69.2 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України прийнято рішення про призначено проведення фактичну перевірку ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335) за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська буд.11-А, (офіс 305) та за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Саксаганський р-н, мікрорайон 4 Зарічний, 30А, АЗС№2 щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Відповідно до наказу ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 22.03.2024 року №1150-п, на підставі ст.191 ст.20, пп.75.1.3 п.75.1 ст.75, пп.80.2.4, п.80.2 ст.80 пп.69.2 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ (зі змінами та доповненнями), з 22.03.2024 року призначено проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335) за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд.11-А, (офіс 305), з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, свідоцтв, у тому числі дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Відповідно до наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 22.03.2024 року № 1151-п «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335) та направлень на перевірку від 22.04.2024 року №2194, №2195, було здійснено вихід за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Саксаганський р-н, мікрорайон 4 Зарічний, 30А, АЗС№2, з метою проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335).

У зв`язку із відмовою особи, що проводить розрахункові операції - оператора АЗС ознайомлення із наказом на проведення фактичної перевірки та ознайомлення з направленнями на перевірку, розпочати фактичну перевірку ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» за місцем проведення господарської діяльності, що зазначено у дозвільних документах та виданій ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним: м. Кривий Ріг, Саксаганський р-н, мікрорайон 4 Зарічний, 30А, АЗС№2, було неможливим.

Контролюючим органом було складено відповідний акт від 22.03.2024 року № 598/04-36-08-РРО-42647335 "Про недопущення посадових осіб контролюючого органу до проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» та акт відмови від підписання та отримання акту про недопущення посадових осіб контролюючого органу до проведення фактичної перевірки від 22.03.2024 року №600/04-36-08-РРО-42647335.

Також на момент виходу працівниками ГУ ДПС у Дніпропетровській області за адресою м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська буд.11-А, кв. (офіс 305), встановлено факт відсутності посадових осіб даного товариства господарська діяльність не ведеться розрахункові операції не проводяться.

Працівниками ГУ ДПС у Дніпропетровській області складено акт №766/04-36-07-08-РРО-42647335 від 25.03.2024 року «Про неможливість проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» та направлено засобами поштового зв`язку з повідомленням про вручення за податковою адресою підприємства: м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд.11-А, (офіс 305).

Таким чином, на виконання вимог абзацу 11 частини 52 статті 15 Закону №481/95-BP, ГУ ДПС у Дніпропетровській області прийнято розпорядження №82-рл від 26.03.2024 року про анулювання ліцензій ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» з реєстраційними номерами №990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року, №04830314202000052 терміном дії з 02.03.2020 року до 02.03.2025 року, яке сформовано та направлено підприємству в електронній формі засобами електронного зв`язку.

Позивач, не погоджуючись із розпорядженням відповідача №82-рл від 26.03.2024 року про анулювання ліцензії позивача, звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Відповідно до ч. 1 ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Нормативно-правовим актом, який визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України, є Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995 року №481/95-ВР (Закон №481/95-ВР).

Відповідно до статті 15 Закону №481/95-ВР ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років. Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним. Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального. Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Крім того, статтею 15 Закону №481/95-ВР визначено перелік підстав для анулювання ліцензій, зокрема: ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного розпорядження на підставі: заяви суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво); рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво); несплати чергового платежу за ліцензію; встановлення факту незаконного використання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) марок акцизного податку (стосовно імпортерів); встановлення факту торгівлі суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку; рішення суду про встановлення факту переміщення суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем; порушення вимог статті 15-3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях; отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами; встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії; встановлення факту здійснення роздрібної торгівлі через реєстратори розрахункових операцій (книги обліку розрахункових операцій), не зазначені в ліцензії; встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії; порушення термінів звернення до органу ліцензування щодо зміни відомостей, зазначених у виданій суб`єкту господарювання (у тому числі іноземному суб`єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) ліцензії; відмови, без законодавчих підстав, від доступу представника контролюючого органу до проведення перевірки відповідно до вимог статей 80, 81 Податкового кодексу України, на підставі акта, складеного посадовими (службовими) особами податкового органу, який засвідчує факт відмови; рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеного в дію указом Президента України про застосування до суб`єкта господарювання санкцій, передбачених пунктом 6частини першої статті 4 Закону України «Про санкції». Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) розпорядження про її анулювання в електронній формі засобами електронного зв`язку.

Процедуру створення та ведення Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального) визначено Порядком ведення Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року №545 (Порядок №545).

Аналізуючи оскаржуване розпорядження Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №82-рл від 26.03.2024 року, суд вказує, що підставою для анулювання ліцензій ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ з реєстраційними номерами №990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року, №04830314202000052 терміном дії з 02.03.2020 року до 02.03.2025 року є акт про встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання: (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцем провадження діяльності, яка підлягає ліцензуванню та акт, що засвідчує факт відмови суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) та/або його посадових (службових) осіб без законних підстав у допуску уповноважених представників контролюючого органу до проведення перевірки, складеного відповідно до вимог пункту 81.2 статті 81 Податкового кодексу України. Разом з тим, згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ зареєстроване на адресою: Україна, 50069, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд. 11А, офіс 305.

Згідно з пунктом 45.2 статті 45 Податкового кодексу України (ПК України) податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Податковою адресою підприємства, переданого у довірче управління, є місцезнаходження довірчого власника.

Відповідно до підпункту 191.1.16 пункту 191.1 статті 191 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, зокрема, як здійснюють заходи щодо запобігання та виявлення порушень законодавства у сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального.

Приписами підпунктів 20.1.4, 20.1.10 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення; здійснювати контроль за додержанням законодавства з питань регулювання обігу готівки (крім банків), порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів, за додержанням порядку приймання готівки для подальшого переказу (крім приймання готівки банками), за дотриманням суб`єктами господарювання установлених законодавством обов`язкових вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів.

Згідно з підпунктом 75.1.3 пункту 75.1 статті 75 ПК України фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Відповідно до пункту 80.1. статті 80 ПК України фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).

Пунктом 80.10. статті 80 ПК України визначено, що порядок оформлення результатів фактичної перевірки встановлено статтею 86цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 ПК України фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав: у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах і пального, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, та/або масовими витратомірами, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері регулювання виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.

Отже, податковий орган, що здійснює контроль за дотриманням норм Закону №481/95-ВР та видає ліцензії, зокрема, на право оптової торгівлі пальним, має право проводити фактичні перевірки платників податків, що отримали такі ліцензії, зокрема, на підставі підпункту 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 ПК України за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, у разі здійснення функцій, визначених законодавством у сфері регулювання виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального, і у випадку виявлення за наслідками такої перевірки факту відсутності суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії, приймати розпорядження про анулювання виданої такому суб`єкту господарювання ліцензії на право оптової торгівлі пальним на підставі статті 15 Закону №481/95-ВР, про що вносити відповідні відомості до Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним щодо анулювання такої ліцензії суб`єкта господарювання згідно з приписами Порядку №545. Таким чином, для прийняття контролюючим органом розпорядження про анулювання ліцензії суб`єкта господарювання на право оптової торгівлі пальним у порядку статті 15 Закону №481/95-ВР, має бути встановлено та підтверджено відповідними доказами факт відсутності такого суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії.

Відповідно до акту ГУ ДПС в Дніпропетровській області від 22.03.2024 про недопущення посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» перевірка здійснювалась на підставі наказу ГУ ДПС в Дніпропетровській області від 22.03.2024 №1151-п «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335) за адерсою м Кривий Ріг, мікрорайон 4 Зарічний, 30А».

Відповідно до акту про неможливість проведення фактичної перевірки підприємства ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» від 25.03.2024 перевірка здійснювалась на підставі наказу ГУ ДПС в Дніпропетровській області від 22.03.2024 №1150-п «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» (код ЄДРПОУ 42647335) за адерсою м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд. 11-А, (офіс 305)».

Відповідно до вищевказаних актів, нормативною підставою для призначення та проведення фактичних перевірок у наказах ГУ ДПС у Дніпропетровській області зазначено ст.19-1, ст.20, п.п.75.1.3 п.75.1 ст.75, пп. 80.2.4, , п. 80.2, ст.80, пп. 69.2, п. 69 підрозділу 10 розділу XX Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями.

Однак, відповідно до відомостей актів про неможливість проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» накази на перевірку не містять будь-які посилання на конкретні (фактичні) підстави призначення перевірки, крім посилання на норми, що їх регулюють, не відображено яка саме обов`язкова звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій була подана несвоєчасно, коли саме була подана така звітність фактично, відсутні посилання на реквізити податкової звітності ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ», яка була подана із нульовими показниками.

Приймаючи наказ про проведення фактичної перевірки позивача, контролюючий орган лише обмежився посиланнями на норми чинного законодавства, в тому числі норми Податкового кодексу України, якими визначено підстави для проведення фактичної перевірки платника податків, однак не обґрунтував, що саме слугувало підставою проведення перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ», наявність (отримання) якої саме інформації стало приводом для її проведення, а також не вказав мету перевірки, що має визначатися з підстав проведення перевірки.

Разом з тим, для призначення та проведення фактичної перевірки платника податків не достатньо вказати номер підпункту статті Податкового кодексу України, особливо якщо такий пункт містить декілька обгрунтувань для проведення перевірки.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постановах від 16.09.2021 року у справі №120/1431/20-а, від 12.10.2021 року у справі № 120/5729/20-а, від 11.07.2022 року у справі № 120/5728/20-а, від 15.03.2023 року у справі № 440/1262/21.

Враховуючи вищевикладене, у зв`язку із не відображенням в наказах ГУ ДПС в Дніпропетровській області від 22.03.2024 року №1150-п «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» за адерсою м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд. 11-А, (офіс 305)» та №1151-п «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» за адерсою м. Кривий Ріг, мікрорайон 4 Зарічний, 30А» змісту конкретних фактичних обставин для призначення перевірки, окрім звичайного посилання на норми права, що регулюють такі питання, слід дійти висновку про невідповідність наказу вимогам законодавства та відсутності правових підстав для здійснення такої перевірки.

Також суд вважає, що посадовими особами контролюючого органу не вжиті усі належні заходи щодо виявлення факту знаходження/відсутності суб`єкта господарювання за місцезнаходженням та/або за місцезнаходженням провадження діяльності, які зазначені у виданій ліцензії. Доказів здійснення телефонних дзвінків посадовим особам підприємства чи уповноваженим представникам у день перевірки до матеріалів справи надано.

З матеріалів справи вбачається, що ліцензія на оптову торгівлю пальним за відсутності місць оптової торгівлі ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» реєстраційний номер 990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року була анульована у зв`язку із складанням акту про встановлення факту відсутності суб`єкта господарювання за місцем провадження діяльності, яка підлягає ліцензуванню.

Однак, ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» згідно договору №01/01/23/В11А/KP від 01.01.2023 року у ТОВ «МАВ ТІКЕТ-СЕРВІС» орендує приміщення площею 16,8 м2, що розташоване за адресою м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, будинок 11 А, офіс 305.

В тимчасове платне користування приміщення було передано згідно акту приймання-передачі від 01 січня 2023 року, факт виконання обов`язку з оплати ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» згідно договору №01/01/23В11А/КР від 01.01.2023 року підтверджується платіжними інструкціями №1677 від 23.01.2024 року, №1723 від 08.03.2024 року, №1719 від 08.03.2024 року.

В даному офісі знаходяться працівники ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ», які забезпечують господарську діяльність підприємства, зокрема юрист та директор підприємства.

Як вказав позивач, 22.03.2024 року на АЗС №2 ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» за адресою: м. Кривий Ріг, мікрорайон 4 Зарічний, 30А з`явилися особи які заявили, що вони є співробітниками обласної податкової та прийшли з перевіркою. Після прохання працівників ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» надати посвідчення працівника ДПС, направлення на перевірку, копію наказу на перевірку та здійснити зробити запис в журналі реєстрації перевірок вищевказані особи швидко покинули територію.

Судом встановлено, що 23.03.2024 року ТОВ «КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ» з метою встановлення сутності подій, що відбулись 22.03.2024 року за адресою: м. Кривий Ріг, мікрорайон 4 Зарічний, 30А, було направлено запити до ТУ ДПС в Дніпропетровській області №22-03/24-1, №22-03/24-2.

Однак, станом на теперішній час, будь-якої відповіді на листи позивач не отримував та до матеріалів справи відповідачем не долучено.

Відповідно до підпункту 20.1.17 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право: залучати у разі потреби фахівців, експертів та перекладачів, застосовувати під час виконання податковим керуючим повноважень, визначених цим Кодексом, фотозйомку та відеозапис.

Судом досліджено відеозапис, який відповідач долучив до матеріалів даної справ, а також фотозйомки, і вважає за необхідне зазначити, що з даних доказів не можливо встановити відсутність позивача за офіційним місцем знаходження, оскільки дані докази фіксують лише осіб, які переміщуються по пустих коридорах певного приміщення, проте зі вказаних матеріалів взагалі не вбачається за якою адресою здійснено цей вихід.

Суд вказує, що податковим органом, всупереч приписам підпункту 20.1.17 пункту 20.1 статті 20 ПК України, не надано до матеріалів справи належних документальних доказів (фотозйомка та/або відеозапис) відсутності підприємства за місцезнаходженням. Тобто, інформації щодо належної фіксації факту відсутності суб`єкта господарювання за місцем провадження діяльності, яка підлягає ліцензуванню, суду не надано.

Згідно з абзацом 4 пункту 81.2 статті 81 ПК України у разі якщо при організації документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки встановлено неможливість її проведення, посадовими (службовими) особами контролюючого органу невідкладно складається та підписується акт про неможливість проведення перевірки, який не пізніше наступного робочого дня реєструється в контролюючому органі. До такого акта додаються матеріали, що підтверджують факти, наведені в такому акті. Зазначений акт та матеріали надсилаються контролюючим органом платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

В той же час, відповідно до підпункту 1.4.5 пункту 1.4 Розділу І Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом ДПС України від 04.09.2020 року №470, зокрема, зазначено, що у разі коли при організації документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки встановлено неможливість її проведення (у тому числі у зв`язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за податковою адресою та/або адресою об`єктів оподаткування) посадовими (службовими) особами територіального органу ДПС/апарату ДПС, невідкладно складається у двох примірниках у довільній формі та підписується акт про неможливість проведення перевірки, що засвідчує цей факт. У такому акті рекомендується зазначати інформацію про дату встановлення факту та причини неможливості проведення перевірки (у тому числі у зв`язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за податковою адресою та/або адресою об`єктів оподаткування, у зв`язку з отриманням інформації оператора поштового зв`язку щодо неможливості вручення платнику податків або повернення без вручення письмового запиту територіальному органу ДПС/апарату ДПС про надання пояснень та їх документальних підтверджень, надісланого такому платнику податків з метою організації перевірки тощо), податкова адреса та/або адреса об`єктів оподаткування платника податків, за якою встановлено відсутність платника, інформацію про підстави для проведення перевірки (реквізити наказу, направлень тощо - зазначаються у випадку, якщо факт неможливості проведення перевірки встановлено після їх оформлення) та інші фактичні обставини, що засвідчують такі факти. До такого акта додаються матеріали, що підтверджують факти, наведені у такому акті. Зазначений акт не пізніше наступного робочого дня після його складання реєструється у електронному Спеціальному журналі реєстрації актів. Другий примірник акта про неможливість проведення перевірки разом з копіями матеріалів надсилається територіальним органом ДПС/апаратом ДПС платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу. При цьому, підрозділ органу ДПС, який здійснює (очолює) перевірку та встановив неможливість проведення перевірки у зв`язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за податковою адресою, протягом 2 робочих днів з дня, наступного за днем складання цього акта, доповідною запискою повідомляє про це керівника (його заступника) відповідного органу ДПС та готує запит на встановлення місцезнаходження платника податків. До запиту додаються копія акта про неможливість проведення перевірки у зв`язку з відсутністю платника податків за податковою адресою, копія наказу про проведення перевірки (у разі його складання) та інші документи (або їх копії), що підтверджують відсутність платника податків за місцезнаходженням. Такий запит підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) органу ДПС, працівники якого здійснюють (очолюють) перевірку, реєструється та направляється у загальновстановленому порядку, визначеному відповідним нормативно-правовим актом до відповідного органу. Зразок форми запиту наведено у додатку 5 до цих Методичних рекомендацій. При отриманні органом ДПС від відповідного органу інформації щодо встановлення місцезнаходження платника податків, структурним підрозділом, який здійснює (очолює) перевірку (ініціатором запиту), вживаються заходи з організації та проведення перевірки платника податків.

Суд зауважує, що всупереч зазначеним нормам, податковий орган не надав доказів формування доповідної записки, підготовки запиту на встановлення місцезнаходження платника податків; не надав матеріалів, що підтверджують факти, наведені у такому акті. Таким чином суд вважає, що оскаржуване розпорядження Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №82-рл від 26.03.2024 року не відповідає критерію «обґрунтованості».

Щодо зобов`язання Головного управління ДПС у Дніпропетровській області видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію щодо анулювання ліцензії ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ, суд зазначає наступне.

Згідно з абзацом другим пункту першого Порядку ведення Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року №545 єдиним реєстром ліцензіатів та місць обігу пального є електронна база даних, яка містить інформацію про суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місця виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі суб`єктів господарювання, які провадять діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.

Відповідно до пункту 4-7 Порядку №545 підставою для включення суб`єкта господарювання до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального є рішення ДФС та її територіальних органів про видачу ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Зміни до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального вносяться на підставі відомостей, зазначених у документах, які подаються суб`єктами господарювання для внесення змін до відомостей, зазначених у виданій суб`єкту господарювання ліцензії. Підставою для виключення суб`єкта господарювання з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального є рішення про анулювання ліцензії, прийняте ДФС та її територіальними органами відповідно до статей 3 і 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального». Інформація про суб`єкта господарювання вноситься до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше робочого дня, наступного за днем видачі/зупинення/анулювання ліцензії або внесення змін до ліцензії.

Тобто інформація щодо анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним вноситься до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального.

Відповідно до пункту 23 частини першої статті 4 КАС України похідна позовна вимога - вимога, задоволення якої залежить від задоволення іншої позовної вимоги (основної вимоги).

Таким чином, враховуючи висновок суду про протиправність оскаржуваного розпорядження Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №82-рл від 26.03.2024 року, суд дійшов висновку про необхідність про зобов`язання відповідача видалити записи про анулювання спірних ліцензій ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.

Відповідно до ч. 1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно ч. 2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

З урахуванням вищевикладеного, суд доходить висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа, тому судові витрати в розмірі 9084,00 грн. підлягають стягненню на користь позивача з Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за рахунок його бюджетних асигнувань.

Згідно частиною 5 статті 250 КАС України, датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Керуючись ст. ст. 242-246, 250, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №82-рл від 26.03.2024 року про анулювання ліцензії в частині анулювання ліцензій ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ з реєстраційними номерами №990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року, №04830314202000052 терміном дії з 02.03.2020 року до 02.03.2025 року.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-А, код ЄДРПОУ 44118658) видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію щодо анулювання ліцензії Товариства з обмеженою відповідальністю КРИВБАС-ТРАНС-ОЙЛ (50069, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд. 11А, оф. 305, код ЄДРПОУ 42647335) на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі реєстраційний номер 990614202100429 терміном дії з 13.09.2021 року до 13.09.2026 року, видану ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ, та відновити дію даної ліцензії;

Зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-А, код ЄДРПОУ 44118658) видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію щодо анулювання ліцензії Товариства з обмеженою відповідальністю КРИВБАС-ТРАНС-ОЙЛ (50069, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд. 11А, оф. 305, код ЄДРПОУ 42647335) на роздрібну торгівлю пальним реєстраційний номер 04830314202000052 терміном дії з 02.03.2020 року до 02.03.2025 року за адресою Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Покровський р-н, мікрорайон 4 Зарічний, 30А, АЗС№2 видану ТОВ КРИВБАС-ТРАНС ОЙЛ, тa відновити дію даної ліцензії.

Стягнути з Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-А, код ЄДРПОУ 44118658) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю КРИВБАС-ТРАНС-ОЙЛ (50069, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, буд. 11А, оф. 305, код ЄДРПОУ 42647335) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 9084,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до статті 297 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду оскаржується шляхом подання апеляційної скарги до Третього апеляційного адміністративного суду.

Суддя О.В. Серьогіна

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.06.2024
Оприлюднено12.06.2024
Номер документу119620856
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —160/10004/24

Ухвала від 06.01.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 01.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Рішення від 10.06.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Серьогіна Олена Василівна

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Серьогіна Олена Василівна

Ухвала від 19.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Серьогіна Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні