Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
11 червня 2024 року № 520/10383/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі судді Білової О.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області (майдан Свободи, 5, 3 під., 2 пов., м. Харків, Харківський р-н, Харківська обл., 61022, код ЄДРПОУ 14099344) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач ОСОБА_1 з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області, в якому просить суд:
- визнати протиправною відмову Головного управління ПФУ в Харківській області від 30.11.2023;
- зобов`язати Головне управління ПФУ в Харківській області призначити субсидію ОСОБА_1 на ЖКП/придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива з 30.11.2023.
Ухвалою судді від 22.04.2024 позовну заяву було залишено без руху.
Ухвалою судді від 06.05.2024 прийнято адміністративний позов до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без виклику сторін.
Ухвала суду та позовна заява з додатками доставлені в електронний кабінет адресу відповідача за вимогою статті 18 КАС України.
Ухвалою суду від 24.05.2024 клопотання позивача про розгляд справи з викликом сторін залишено без задоволення.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 13 жовтня 2023 року ОСОБА_1 звернувся до Головного управління ПФУ в Харківській області з заявою про призначення субсидії на ЖКП/ придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. 30.11.2023 року Головне управління ПФУ у Харківській області відмовило позивачу у призначені житлової субсидії, посилаючись на те, що у складі сім`ї члена домогосподарства є особи, нарахований середньомісячний сукупний дохід яких менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, та/або ними чи за них не сплачено ЄСВ у визначеному законом розмірі. Середньомісячний сукупний дохід сім`ї становить 11271,44 грн, а середньомісячний дохід на одного члена сім`ї становить 5635,72 грн. У вказаній довідці зазначається, що розмір сплати за ЖКП становить 2577.92 грн, що, за твердженням позивача, не відповідає дійсності. ОСОБА_2 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 . За вказаною адресою також зареєстровані: ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 . Відповідно до довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи від 02.11.2022 (№6117-5002294192; №6117-5002294277), а також до довідок наданих Тернопільською міською радою від 12 вересня 2023 р. (№251/13-06; №252/13-06) ОСОБА_3 та ОСОБА_4 перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи з 02.11.2022 року по теперішній час. Тобто на момент звернення до Головного управління ПФУ в Харківській області ОСОБА_1 проживає один та не має спільних побутових відносин. Згідно з довідкою, наданою Головним управлінням ПФУ в Харківській області від 06.03.2023, ОСОБА_1 отримує пенсію за віком у розмірі 4446.82 грн. Отже після плати за ЖКП у позивача залишаються кошти у розмірі 1868.9 грн на забезпечення основних потреб на рівні встановлених законом державних соціальних стандартів і нормативів.
Відповідач Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області направив до суду відзив, в якому в обґрунтування заперечень зазначив, що член домогосподарства позивача - ОСОБА_3 (дружина заявника, 1966 р. н., РНОКПП НОМЕР_2 ) за інформацією Державної податкової служби та Пенсійного фонду України в зазначений період отримувала заробітну плату та за неї роботодавцем сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, лише у червні 2023 року (5494,00 грн без податку на доходи фізичних осіб).
Ухвалою суду від 24.05.2024 клопотання позивача про розгляд справи з викликом сторін залишено без задоволення.
Згідно з положеннями ч.4 ст. 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Суд, дослідивши матеріали справи, встановив такі обставини.
13 жовтня 2023 року ОСОБА_1 звернувся до Головного управління ПФУ в Харківській області із заявою про призначення субсидії на ЖКП/ придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
До вказаної заяви позивачем було надано, зокрема, довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи від 02.11.2022 (№6117-5002294192; №6117-5002294277), а також довідки, надані Тернопільською міською радою від 12 вересня 2023 р. (№251/13-06; №252/13-06) ОСОБА_3 та ОСОБА_4 про перебування їх на обліку ВПО, а також пояснювальну записку, складену власноруч позивачем, в якій останній зазначив, що довідку про доходи дружини не надає, просить у декларації про доходи дружини зазначити суму 6700 (зарплата), просить внести в заяву загальну площу 61,4м2, опалювану площу 61.4 м2, просив зазначити його заробітну плату з січня по червень 2023 - 37477,10 грн. Щодо дружини позивач надав також довідку від 27.09.2023 № 27/09/01 Редакції газети «Підручники і посібники» (код ЄДРПОУ 22604402, м.Тернопіль) про те, що ОСОБА_3 дійсно працює у вказаній редакції на основному місці роботи з 01.06.2023.
Рішенням № 20001-38273806-2023-1 від 30.11.2023 «Про призначення/ непризначення/ відмову субсидії» Головне управління ПФУ у Харківській області відмовило позивачу у призначені житлової субсидії, посилаючись на те, що у складі сім`ї члена домогосподарства є особи, нарахований середньомісячний сукупний дохід яких менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, та/або ними чи за них не сплачено ЄСВ у визначеному законом розмірі. Середньомісячний сукупний дохід сім`ї становить 11271,44 грн, а середньомісячний дохід на одного члена сім`ї становить 5635,72 грн. Розмір сплати за ЖКП становить 2577.92 грн.
Надаючи оцінку обґрунтованості прийнятого рішення, суд встановив такі обставини.
Позивач ОСОБА_1 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 .
За вказаною адресою також зареєстровані: ОСОБА_3 , 1966 р.н., та ОСОБА_4 , 1991 р.н.
Відповідач у відзиві на адміністративний позов зазначив, що член домогосподарства позивача - ОСОБА_3 (дружина заявника, 1966 р. н., РНОКПП НОМЕР_2 ) за інформацією Державної податкової служби та Пенсійного фонду України у зазначений період отримувала заробітну плату та за неї роботодавцем сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, лише у червні 2023 року (5494,00 грн без податку на доходи фізичних осіб).
Отже, саме вказана інформація стала підставою для відмови у призначенні субсидії, враховуючи, що відповідач відніс дружину позивача до членів його домогосподарства для цілей обрахунку середньомісячного сукупного доходу сім`ї.
Проте, відповідно до довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи від 02.11.2022 (№6117-5002294192; №6117-5002294277), а також довідок, наданих Тернопільською міською радою від 12 вересня 2023 р. (№251/13-06; №252/13-06), які надавалися до заяви позивача та долучених до матеріалів справи, ОСОБА_3 та ОСОБА_4 перебувають на обліку як внутрішньо переміщені особи у м. Тернопіль з 02.11.2022 року по теперішній час.
З наданої відповідачем до матеріалів справи довідки від 27.09.2023 №27/09/01 вбачається, що дружина позивача ОСОБА_3 працює з 01.06.2023 на посаді комплектувальника в редакції газети «Підручники і посібники» у м. Тернопіль.
Згідно з довідкою ГУ ПФУ в Харківській області від 06.03.2023, ОСОБА_1 отримує пенсію за віком у розмірі 4446.82 грн на місяць.
Згідно скріншотів бази даних ПФУ сума заробітної плати дружини позивача для розрахунку субсидії зазначена 6700,02 грн.
За змістом положень Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» № 2017-ІІІ від 05.10.2000 року, з метою реалізації соціальних прав та державних соціальних гарантій громадян, встановлених Конституцією України, забезпечення потреб людини в матеріальних благах і послугах, держава гарантує забезпечення основних потреб громадян на рівні встановлених Законом державних соціальних стандартів і нормативів, а також надає певній категорії громадян пільги і субсидії, зокрема у сфері житлово-комунального обслуговування (ст.ст. 1,2,9).
Постановою Кабінету Міністрів України № 848 від 21.10.1995 затверджено Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, послуг з газопостачання, транспортування та розподіл природного газу, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - Положення).
Це Положення визначає умови призначення та порядок надання громадянам щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату управління багатоквартирним будинком, користування житлом або його утримання, послуг з транспортування та розподілу природного газу та комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення. електроенергія, вивезення побутового сміття та рідких нечистот), а також один раз на рік субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
Відповідно до пункту 5 Положення, житлові субсидії призначаються за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги та/або скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг, внеску/платежу об`єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком у межах соціальної норми житла, соціальних нормативів житлово-комунальних послуг, скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, витрат на управління багатоквартирним будинком (далі - соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування) і розміром обов`язкового відсотка платежу, установленого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 р. № 1156 Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії
Пункт 72 Положення передбачає, що житлова субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається один раз на календарний рік за особистим зверненням громадян.
Пунктом 73 Положення визначено, що житлова субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива і на оплату житлово - комунальних послуг призначається на календарний рік. При цьому житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з місяця звернення за її призначенням до кінця поточного календарного року.
Відповідно до п. 35 Положення, для розрахунку житлової субсидії середньомісячний сукупний дохід осіб, зазначених у пунктах 24, 25, 27 і 28 цього Положення, враховується:
за III і IV квартали попереднього календарного року - у разі, коли житлова субсидія призначається з початку неопалювального сезону;
за I і II квартали поточного календарного року - у разі, коли житлова субсидія призначається з початку опалювального сезону;
за два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням житлової субсидії, - у разі, коли житлова субсидія призначається не з початку опалювального (неопалювального) сезону.
У такому ж порядку розраховується середньомісячний сукупний дохід під час призначення житлової субсидії без звернення на наступний строк, а також під час розрахунку житлової субсидії на опалювальний сезон домогосподарствам, яким призначено її в минулому неопалювальному сезоні.
Житлова субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається виходячи з розміру доходу осіб, зазначених у пунктах 24, 25 і 28 цього Положення, за попередній календарний рік.
Відповідно до п. 24 Положення, житлова субсидія розраховується на всіх членів домогосподарства.
До складу домогосподарства включаються всі особи, що зареєстровані та/або задекларовані в житловому приміщенні (будинку) (для орендарів, внутрішньо переміщених осіб - особи, які фактично проживають), крім осіб, які перебувають за кордоном понад 60 днів на день звернення за призначенням житлової субсидії або день призначення житлової субсидії, без звернення громадян. На осіб із складу домогосподарства розраховуються соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування і їх доходи враховуються під час призначення житлової субсидії.
Під час призначення житлової субсидії враховуються також доходи членів сім`ї особи із складу домогосподарства у разі, коли їх зареєстроване/задеклароване або фактичне місце проживання відмінне від адреси домогосподарства (крім доходів одного з подружжя, якщо обом більше 60 років і вони проживають у сільській місцевості або селищах міського типу, доходів батьків у разі призначення субсидії студентам, які зареєстровані у гуртожитку за місцем навчання, та доходів одного з батьків дитини у разі призначення субсидії другому з батьків з дитиною у разі, коли батьки розлучені або не перебували у шлюбі, а також осіб, які перебувають у полоні, що підтверджується відомостями та/або документами, наданими уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, державними реєстраторами, суб`єктами державної реєстрації, установами та організаціями в порядку та випадках, визначених законодавством, або вважаються безвісно відсутніми за рішенням суду, або мають правовий статус осіб, зниклих безвісти, або перебувають за кордоном понад 60 днів на день звернення за призначенням житлової субсидії або день призначення житлової субсидії, без звернення громадян). При цьому соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування за адресою домогосподарства на таких осіб не розраховуються.
Під час призначення житлової субсидії соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування розраховуються на членів домогосподарства, які зареєстровані (задекларовані) в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають у зв`язку з призовом на строкову військову службу. При цьому фактичні доходи таких осіб не враховуються в сукупний дохід домогосподарства.
Кількість членів домогосподарства визначається на початок місяця, з якого призначається житлова субсидія.
Водночас, відповідно до п. 25 Положення, в разі коли у складі домогосподарства кількість фактично проживаючих зареєстрованих та/або задекларованих членів домогосподарства є меншою за кількість членів домогосподарства, зареєстрованих та/або задекларованих у житловому приміщенні (будинку), соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування розраховуються на фактично проживаючих зареєстрованих та/або задекларованих за цією адресою членів домогосподарства.
Доходи членів домогосподарства, які зареєстровані (задекларовані) в житловому приміщенні (будинку), але фактично за цією адресою не проживають, у сукупний дохід домогосподарства не враховуються. Ця норма не поширюється на випадок, визначений в абзаці третьому пункту 24 цього Положення (за винятком осіб, які вважаються безвісно відсутніми за рішенням суду або мають правовий статус осіб, зниклих безвісти, або перебувають за кордоном понад 60 днів на день звернення за призначенням житлової субсидії або день призначення житлової субсидії, без звернення громадян).
Наявність у членів домогосподарства, які не проживають за зареєстрованим/задекларованим місцем проживання, та у членів їх сімей умов, зазначених у підпунктах 2-4, 7, 9-10 пункту 14 цього, не є перешкодою для застосування під час призначення житлової субсидії абзаців першого та другого цього пункту.
Відповідно до пп. 3 п. 14 Положення, житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо: у складі домогосподарства або у складі сім`ї члена домогосподарства є особи, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (далі - особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії), і в цьому періоді:
- за інформацією ДПС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або
- нарахований середньомісячний сукупний дохід менше ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або
- ними або за них не сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (крім військовослужбовців, а також осіб, стосовно яких наявна заборгованість роботодавця із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, або осіб, які відповідно до законодавства звільнені від сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування); або
- такі особи перебували за кордоном сукупно більше 60 днів (крім випадків, зазначених в абзацах дев`ятому - одинадцятому цього підпункту). До 60-денного періоду перебування за кордоном не включаються дні службового відрядження, лікування, навчання або догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, що підтверджується відповідними документами, а також дні перебування за кордоном - протягом періоду воєнного стану в Україні та двох місяців після його припинення або скасування. При цьому соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування за адресою домогосподарства на таких осіб в період перебування їх за кордоном не розраховуються.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач при вирішенні питання про призначення позивачу субсидії виходив з того, що відповідно до довідки про склад сім`ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, виданої КП «Жилкомсервіс» від 08.09.2018 № 939, за адресою: АДРЕСА_2 , зареєстровані: ОСОБА_1 , 1948 р.н. (позивач), ОСОБА_3 , 1966 р.н., та ОСОБА_4 , 1991 р.н.
Матеріалами справи підтверджується, що ОСОБА_3 , 1966 р.н., та ОСОБА_4 , 1991 р.н., перебувають на обліку як внутрішньо переміщені особи з 02.11.2022 у м. Тернопіль та мають фактичне місце проживання/перебування, зареєстроване Тернопільською міською радою: АДРЕСА_3 .
Відтак, у складі домогосподарства позивача кількість фактично проживаючих зареєстрованих та/або задекларованих членів домогосподарства станом на день звернення є меншою за кількість членів домогосподарства, зареєстрованих та/або задекларованих у житловому приміщенні (будинку).
Відтак, соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування повинні розраховуватися на фактично проживаючих зареєстрованих та/або задекларованих за цією адресою членів домогосподарства.
Доходи членів домогосподарства, які зареєстровані (задекларовані) в житловому приміщенні (будинку), але фактично за цією адресою не проживають, у сукупний дохід домогосподарства не враховуються. Наявність у членів домогосподарства, які не проживають за зареєстрованим/задекларованим місцем проживання, та у членів їх сімей умов, зазначених у підпунктах 2-4, 7, 9-10 пункту 14 Положення, не є перешкодою для застосування під час призначення житлової субсидії абзаців першого та другого цього пункту.
Як вбачається з копії спірного рішення, відповідачем було здійснено розгляд заяви позивача за умовами: «на фактичну кількість проживаючих».
При цьому в якості підстави для відмови зазначено пп.3 п. 14 Положення, а саме у складі домогосподарства або у складі сім`ї члена домогосподарства є особи, нарахований середньомісячний сукупний дохід яких менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, та/або і ними чи за них не сплачено ЄСВ у визначеному законом розмірі.
Відповідачем у відзиві на позовну заяву зазначено, що вказані підстави стосувалися дружини позивача - ОСОБА_3 , 1966 р.н., яка станом на день подання заяви фактично не проживала разом з позивачем, а відтак її дохід не має враховуватися у сукупний дохід домогосподарства позивача, а наявність у неї умов, зазначених, зокрема у пп. 3 пункту 14 Положення, не є перешкодою для застосування під час призначення житлової субсидії абзаців першого та другого п. 25 Положення щодо розрахунку нормативів житлово-комунального обслуговування на фактично проживаючих зареєстрованих та/або задекларованих за цією адресою членів домогосподарства
Водночас, відповідачем, всупереч вимогам п. 25 Положення, розглянуто заяву позивача із включенням до складу фактично проживаючих осіб у житловому приміщенні дружини та доньки позивача, які фактично за вказаною адресою не проживають та згідно наданих до матеріалів справи доказів перебувають на обліку як внутрішньо переміщені особи з 02.11.2022 року та мають фактичне місце проживання/перебування, зареєстроване Тернопільською міською радою: 46025, Тернопільська обл, м. Тернопіль, вул. Поліська, буд. 6А.
Крім того, відповідачем протиправно всупереч вимогам абз. 3 п. 25 Положення застосовано наслідки, передбачені пп. 3 п. 14 Положення та відмовлено в призначенні субсидії, з підстав, які до позивача не застосовуються, чим порушено права позивача.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
З огляду на обставини, встановлені в ході розгляду справи, суд приходить до висновку, що рішення ГУПФУ в Харківській області про відмову в призначенні позивачу субсидії прийняте з порушенням вимог чинного законодавства, а відтак є протиправним та підлягає скасуванню.
Відтак, оскільки відмову, яку оскаржує позивач викладено в Рішенні ГУПФУ в Харківській області № 20001-38273806-2023-1 від 30.11.2023 належним способом захисту прав позивача є визнання протиправним та скасування вказаного рішення.
Стосовно частини позовних вимог зобов`язального характеру суд зазначає наступне.
Як вбачається з копії спірного рішення, для визначення права позивача на субсидію відповідачем було взято для обрахунку середньомісячний сукупний дохід сім`ї, яка складалась з трьох осіб.
В той же час, з урахуванням висновків суду про те, що таких дохід мав обраховуватись, виходячи зі складу фактично проживаючих осіб, кількість яких складає 1 особу. Такий дохід, виходячи з вказаної кількості осіб не обраховувався, різниця між розміром плати за житлово-комунальні послуги та/або скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг, внеску/платежу об`єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком у межах соціальної норми житла, соціальних нормативів житлово-комунальних послуг, скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, витрат на управління багатоквартирним будинком (далі - соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування) і розміром обов`язкового відсотка платежу, установленого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 р. № 1156 Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії, не визначалась.
Водночас, суд не уповноважений перебирати на себе повноваження органу Пенсійного фонду та проводити такий розрахунок, з огляду на що належним способом захисту прав позивача є зобов`язання відповідача здійснити повторний розгляд заяви позивача від 13.10.2023 про призначення що житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива відповідно до положень п. 25 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, послуг з газопостачання, транспортування та розподіл природного газу, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива,затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 848 від 21.10.1995 - на фактичну кількість членів сім`ї 1 особу - ОСОБА_1 .
З огляду на зазначене, позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 6-11, 14, 77, 139, 243-246, 250, 255, 257-263, 295, 297 КАС України, суд,
В И Р І Ш И В:
Позов ОСОБА_1 задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати Рішення ГУ ПФУ в Харківській області № 20001-38273806-2023-1 від 30.11.2023.
Зобов`язати Головне управління ПФУ в Харківській області здійснити повторний розгляд заяви ОСОБА_1 від 13.10.2023 про призначення житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива відповідно до положень п. 25 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, послуг з газопостачання, транспортування та розподіл природного газу, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива,затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 848 від 21.10.1995 - на фактичну кількість членів сім`ї 1 особу - ОСОБА_1 .
В задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення, з урахуванням перебування судді у відпустці, складено 11.06.2024.
Суддя Білова О.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2024 |
Оприлюднено | 13.06.2024 |
Номер документу | 119657998 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо публічної житлової політики |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Білова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні