Ухвала
від 06.07.2010 по справі 2а-1514/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТ ИВНИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел: 278-43-43

Вн. № < Внутрішній Номер сп рави >

У Х В А Л А

про відмову у закритті пров адження у справі

06 липня 2010 року № 2а-1514/10/2670

Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі суд ді Кузьменка В.А., за участю се кретаря Хижняк І.В. та предста вників:

прокуратури: не з' явились;

позивача в особі: Старощука С.В.;

відповідача: Саєнко Ю.М.

розглянувши у судовому зас іданні заяву Закритого акціо нерного товариства “Компані я “Віктор” про закриття пров адження

за позовом Прокурора Святошинського району міста Києва в інтерес ах держави в особі Державної податкової інспекції у Свят ошинському районі міста Києв а

до Закритого акціонерного т овариства “Компанія “Віктор ”

про стягнення заборгованост і

В С Т А Н О В И В:

04 лютого 2010 року (відпов ідно до відмітки служби діло водства суду) Прокурор Свято шинського району міста Києва в інтересах держави в особі Д ержавної податкової інспекц ії у Святошинському районі м іста Києва (далі по тексту - п озивач) звернувся до Окружно го адміністративного суду мі ста Києва з адміністративним позовом до Закритого акціон ерного товариства “Компанія “Віктор” (далі по тексту - ві дповідач, ЗАТ “Компанія “Вік тор”), в якому просить стягнут и заборгованість у розмірі 27 3 916,39 грн.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 08 лютого 2010 року відкрито п ровадження в адміністративн ій справі №2а-1514/10/2670, закінчено пі дготовче провадження та приз начено справу до судового ро згляду на 30 березня 2010 року.

Судове засідання неоднора зово відкладалось у зв' язку з необхідністю одержання но вих доказів.

В судовому засіданні 20 трав ня 2010 року відповідачем заявл ено клопотання про закриття провадження в адміністратив ній справі.

В судовому засіданні 06 липн я 2010 року представник відпові дача підтримав заявлене клоп отання про закриття провадже ння в адміністративній справ і. Своє клопотання відповіда ч обґрунтовує тим, що відпові дно до статті 2 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни завданням адміністрати вного судочинства є захист п рав, свобод та інтересів фізи чних осіб, прав та інтересів ю ридичних осіб у сфері публіч но-правових відносин від пор ушень з боку органів державн ої влади, органів місцевого с амоврядування, їхніх посадов их і службових осіб, інших суб 'єктів при здійсненні ними вл адних управлінських функцій на основі законодавства, в то му числі на виконання делего ваних повноважень, на думку в ідповідача, позовні вимоги п озивача про стягнення з відп овідача орендної плати по до говорам оренди землі не є пуб лічно-правовим спором, а тому справу слід розглядати в пор ядку господарського, а не адм іністративного судочинства .

Позивач проти заявленого к лопотання заперечує та зверт ає увагу на те, що в позовних в имогах просить стягнути забо ргованість з орендної плати за землю у розмірі 273 916,39 грн., що виникла на підставі самостій но поданих відповідачем пода ткових декларацій та зазнача є що позовні вимоги про стягн ення орендної плати за землю є публічно-правовими віднос инами та підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства.

Згідно з пунктом 4 частини п ершої статті 17 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни компетенція адміністра тивних судів поширюється на спори за зверненням суб' єкт а владних повноважень у випа дках, встановлених законом.

Відповідно до статті 60 Коде ксу адміністративного судоч инства України у випадках, вс тановлених законом, Уповнова жений Верховної Ради України з прав людини, прокурор, орган и державної влади, органи міс цевого самоврядування, фізич ні та юридичні особи можуть з вертатися до адміністративн ого суду із адміністративним и позовами про захист прав, св обод та інтересів інших осіб і брати участь у цих справах. Прокурор здійснює в суді пре дставництво інтересів грома дянина або держави в порядку , встановленому цим Кодексом та іншими законами, і може зді йснювати представництво на б удь-якій стадії адміністрати вного процесу. Органи держав ної влади та органи місцевог о самоврядування можуть бути залучені судом до участі у сп раві як законні представники або вступити у справу за своє ю ініціативою з метою викона ння покладених на них повнов ажень.

Виходячи зі змісту положен ь пункту 11 частини першої стат ті 10 Закону України “Про держа вну податкову службу” держав ні податкові інспекції в рай онах, містах без районного по ділу, районах у містах, міжрай онні та об' єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємс тв, установ, організацій та гр омадян про стягнення заборго ваності перед бюджетом і дер жавними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Згідно статті 3 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни терміни справа адміні стративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - пер еданий на вирішення адмініст ративного суду публічно-прав овий спір, у якому хоча б одніє ю зі сторін є орган виконавчо ї влади, орган місцевого само врядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб ' єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень. Таким чином, справ ою адміністративної юрисдик ції є публічно-правовий спір , в якому одна із сторін є орга н, який у спірних правовіднос инах здійснює управлінські ф ункції.

Так, згідно абзацу першого п реамбули Закону України “Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами”, цей Закон є с пеціальним законом з питань оподаткування, який установл ює порядок погашення зобов' язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та держ авними цільовими фондами з п одатків і зборів (обов' язко вих платежів), включаючи збір на обов' язкове державне пе нсійне страхування та внески на загальнообов' язкове дер жавне соціальне страхування , нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосо вуються до платників податкі в контролюючими органами, у т ому числі за порушення у сфер і зовнішньоекономічної діял ьності, та визначає процедур у оскарження дій органів стя гнення.

Пунктом 8 частини першої ста тті 14 Закону України “Про сист ему оподаткування” прямо пер едбачено, що плата за землю (зе мельний податок, а також орен дна плата за земельні ділянк и державної і комунальної вл асності) належить до загальн одержавних податків і зборів (обов' язкових платежів).

У відповідності до статті 27 Закону України “Про плату за землю”, контроль за правильн істю обчислення і справляння земельного податку, а також о рендної плати за земельні ді лянки державної та комунальн ої власності здійснюється ор ганами державної податкової служби.

Оскільки орендна плата за з емельні ділянки державної і комунальної власності, в сил у положень Закону, відносить ся до переліку загальнодержа вних податків і зборів, а орга ни державної податкової служ би наділені правом контролю за правильністю обчислення і справляння такої орендної п лати, то застосування податк овим органом процедури погаш ення зобов' язань стосовно о рендної плати за земельні ді лянки на підставі Закону Укр аїни “Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами” є правомірним.

З урахуванням викладеного , суд дійшов висновку про безп ідставність та не обґрунтова ність заявленого клопотання Закритого акціонерного това риства “Компанія “Віктор” пр о закриття провадження в адм іністративній справі.

На підставі вищенаведеног о, статтей 3, 4, 17, 157, 160, 165 Кодексу адм іністративного судочинства України, Окружний адміністр ативний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

Відмовити Закритому ак ціонерному товариству “Комп анія “Віктор” у задоволенні заяви про закриття проваджен ня у справі.

Ухвала відповідно до час тини першої статті 254 Кодексу адміністративного судочинс тва України набирає законної сили після закінчення строк у подання заяви про апеляцій не оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Ухвала може бути оскаржен а до суду апеляційної інстан ції протягом п' яти днів з дн я її отримання особою, яка оск аржує ухвалу, за правилами, вс тановленими статтями 185-187 Коде ксу адміністративного судоч инства України, шляхом подан ня через суд першої інстанці ї заяви про апеляційне оскар ження. Апеляційна скарга на у хвалу суду першої інстанції подається протягом десяти дн ів після подання заяви про ап еляційне оскарження. Апеляці йна скарга може бути подана б ез попереднього подання заяв и про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у стро к, встановлений для подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.

Суддя В.А. Кузьменко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.07.2010
Оприлюднено03.11.2010
Номер документу11966712
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1514/10/2670

Ухвала від 08.02.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Постанова від 19.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 06.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні