Ухвала
від 13.06.2024 по справі 140/18410/23
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення

13 червня 2024 року ЛуцькСправа № 140/18410/23 Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Валюха В.М., розглянувши в порядку письмового провадження заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Управління соціальної та ветеранської політики Ковельської районної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 09.01.2024, яке набрало законної сили, у цій справі позов задоволено частково, визнано протиправним та скасовано рішення Управління соціального захисту населення Ковельської районної державної адміністрації від 10.04.2023 про відмову ОСОБА_1 в призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, зобов`язано Управління соціальної та ветеранської політики Ковельської районної державної адміністрації повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 07.03.2023 про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні, в задоволенні решти позовних вимог відмовлено, стягнуто з Управління соціальної та ветеранської політики Ковельської районної державної адміністрації за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 536,80грн.

10.06.2024 до суду надійшла заява ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення у цій справі на підставі статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), шляхом зобов`язання відповідача подати звіт про виконання рішення суду.

Дослідивши письмові докази, суд дійшов висновку, що заяву необхідно задовольнити з таких мотивів та підстав.

За приписами частини першої статті 382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

З долученого до заяви листа Управління соціальної та ветеранської політики Ковельської районної державної адміністрації від 12.04.2024 №Ю-115 вбачається, що на виконання рішення суду у цій справі працівниками на нараді повторно було розглянуто рішення про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям та залишено без змін, а отже рішення суду виконане в повному обсязі.

Водночас, суд звертає увагу, що рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 09.01.2024 у цій справі рішення Управління соціального захисту населення Ковельської районної державної адміністрації від 10.04.2023 про відмову ОСОБА_1 в призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям було визнано протиправним та скасовано, а тому очевидно, що зазначене рішення відповідача не могло бути залишено без змін під час його розгляду на нараді, з огляду на його скасування судом.

Суд наголошує на тому, що виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду від 09.01.2024 у цій справі повинно бути здійснено виключно шляхом прийняття відповідачем нового рішення та з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Враховуючи, що у матеріалах справи відсутні докази виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду від 09.01.2024, тому суд вважає за необхідне встановити судовий контроль за виконання вказаного судового рішення та в порядку частини першої статті 382 КАС України зобов`язати відповідача подати у встановлений судом строк звіт про виконання цього судового рішення.

Крім того, оскільки за змістом частини другої статті 382 КАС України за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тому відповідача, у разі невиконання рішення суду або неподання звіту, необхідно також зобов`язати подати відомості про керівника, відповідального за виконання рішення суду (прізвище, ім`я, по батькові, посада, РНОКПП).

Керуючись статтями 248, 382 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Управління соціальної та ветеранської політики Ковельської районної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії задовольнити.

Зобов`язати відповідача (боржника) Управління соціальної та ветеранської політики Ковельської районної державної адміністрації (45008, Волинська область, м. Ковель, вул.Івасюка, 15, ідентифікаційний код 03192046) в строк п`ятнадцять днів з дня отримання цієї ухвали подати до Волинського окружного адміністративного суду звіт про виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду від 09 січня 2024 року у справі №140/18410/23, а також, у разі невиконання рішення суду або неподання звіту, - відомості про керівника, відповідального за виконання рішення суду (прізвище, ім`я, по батькові, посада, РНОКПП), разом з доказами надіслання копії звіту позивачу.

Встановити позивачу п`ятиденний строк з дня отримання копії звіту для подання до суду письмових пояснень щодо звіту.

Роз`яснити, що за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Половина суми штрафу стягується на користь позивача, інша половина - до Державного бюджету України. Сплата штрафу не звільняє від обов`язку виконати рішення суду і подати звіт про його виконання.

Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку у спосіб подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя В.М. Валюх

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2024
Оприлюднено17.06.2024
Номер документу119716073
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —140/18410/23

Ухвала від 13.06.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Ухвала від 21.05.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Рішення від 09.01.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Ухвала від 25.07.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Ухвала від 10.07.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні