Рішення
від 11.06.2024 по справі 420/4591/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/4591/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 червня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючої судді - Бойко О.Я.,

розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Каховської районної державної адміністрації Херсонської області про визнання протиправними дій та зобов`язання здійснити нарахування та виплату одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», вирішив адміністративний позов задовольнити.

І. Суть спору:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходиться справа за адміністративним позовом позивачки, ОСОБА_1 , до відповідача, Управління соціального захисту населення Каховської районної державної адміністрації Херсонської області, в якому позивач просить:

- визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Каховської районної державної адміністрації Херсонської області щодо відмови у призначенні та виплаті одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Каховської районної державної адміністрації Херсонської області здійснити нарахування та виплату одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» на користь ОСОБА_1 .

ІІ. Аргументи сторін

(а) Позиція позивача

Позивачка звернула увагу, що введення в Україні воєнного стану у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України є об`єктивною та виключною обставиною, яка перешкоджала їй повернутись з Польщі в Україну після 24 лютого 2022 року, щоб звернутися до відповідача із заявою за допомогою при народженні дитини в законодавчо визначений строк, який спливав.

Також позивачка наголосила, що після надання можливості Україною направляти поштовим зв`язком документи на вказані допомоги при народженні вона без зайвих зволікань звернулась до відповідача з відповідною заявою. Відтак, пропуск 12 місячного строку звернення з заявою про виплату одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» відбувся з об`єктивних, непереборних, виключних причин, що пов`язані з обставинами (військова агресія російської федерації проти України), які є об`єктивно непереборними, не залежать від її волі та є дійсно істотними перешкодами для своєчасного вчинення відповідних дій.

(б) Позиція відповідача

13.03.2024 від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому він поросив відмовити у задоволенні заявлених позовних вимог в повному обсязі.

Так, представник звернув увагу, що надання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" регламентується Порядком надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2020 р. № 1180 «Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка"». Пунктом 10 цього Порядку визначено, що у разі народження дитини за межами України "пакунок малюка" видається місцевим структурним підрозділом з питань соціального захисту населення на підставі заяви отримувача, поданої у паперовій або електронній формі, копії свідоцтва про народження дитини, виданого органами державної реєстрації актів цивільного стану України, а в разі його відсутності - копії виданого компетентним органом країни перебування та легалізованого в установленому порядку документа про народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, з перекладом на українську мову. Отримувач має право звернутися за отриманням "пакунка малюка" до місцевого структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем його проживання або перебування протягом року з дня народження дитини.

За призначенням грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», позивачка звернулась в липні 2023 року, надіславши заяву на її призначення 27.07.2023, тобто після спливу терміну звернення допомоги. Також представник зазначив, що монетизація одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" є пілотною послугою, термін дії якої на момент подачі заяви був визначений з 2020 по 2023 роки та не визначена в переліку допомог, які надаються сім`ям з дітьми в контексті Закону України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» від 21 листопада 1992 року № 2811-XII. Подовження строку звернення за призначенням державної допомоги сім`ям з дітьми до закінчення карантину та один місяць після дати його відміни на грошову компенсацію не розповсюджується. Виходячи з зазначеного, позивачці було відмовлено в призначені допомоги через сплив терміну подачі заяви. Крім того, з позовної заяви позивачки та копій документів до неї встановлюється, що з моменту народження дитини та по теперішній час позивачка перебуває за кордоном (Польща) та мала усі можливості та засоби для своєчасного подання заяви для призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (доступ до транспортних та поштових послуг, засоби електронного зв`язку тощо).

ІІІ. Процесуальні дії у справі

26.02.2024 ухвалою Одеський окружний адміністративний суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

IV. Обставини, встановлені судом

ІНФОРМАЦІЯ_1 позивачка народила сина, ОСОБА_2 , у м. Варшава Республіки Польща, що підтверджується свідоцтвом про народження серії НОМЕР_1 , виданим Відділом реєстрації актів цивільного стану у м. Варшава, Мазовецького воєводства, Республіки Польща.

Відповідно до довідки про реєстрацію особи громадянином України від 02.06.2022 № 6137/КВ/19-794/Н ОСОБА_2 зареєстрований громадянином України.

27.07.2023 позивачка звернулась до відповідача із заявою про призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», додавши до заяви копію свідоцтва про народження дитини із перекладом на українську мову.

Листом від 11.08.2023 за № 02-29/198 відповідач повідомив, що відповідно до п.6 Порядку та умов реалізації пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» у 2020-2023 роках», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 744 призначити дану допомогу неможливо, так як звернення надійшло більше, ніж через 12 місяців з дня народження дитини.

V. Джерела права та висновки суду.

Дослідивши надані письмові докази, перевіривши матеріали справи, а також проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить до задоволення. Свій висновок вмотивовує наступним чином.

Згідно із положеннями частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Відповідно до ч.1 ст.46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Закон України «Про державну допомогу сім`ям з дітьми» № 2811-ХІІ від 21.11.1992 (далі за текстом - Закон України № 2811-ХІІ) відповідно до Конституції України встановлює гарантований державою рівень матеріальної підтримки сімей з дітьми шляхом надання державної грошової допомоги з урахуванням складу сім`ї, її доходів та віку дітей і спрямований на забезпечення пріоритету державної допомоги сім`ям з дітьми у загальній системі соціального захисту населення.

Відповідно до цього Закону призначаються такі види державної допомоги сім`ям з дітьми як, зокрема, допомога у зв`язку з вагітністю та пологами; допомога при народженні дитини, одноразова натуральна допомога "пакунок малюка" (п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 3 Закону).

Статтею 5 Закону України № 2811-ХІІ встановлено, що допомога у зв`язку з вагітністю та пологами (крім допомоги у зв`язку з вагітністю та пологами жінкам, зазначеним у частині другій статті 4 цього Закону), допомога при народженні дитини, допомога при усиновленні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність, призначається і виплачується органами соціального захисту населення за місцем проживання батьків (усиновлювачів, опікуна, піклувальника).

Видача отримувачу одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" проводиться у закладі охорони здоров`я (пологовому будинку або пологовому відділенні, перинатальному центрі, неонатальному центрі тощо) незалежно від форми власності та підпорядкування працівником, уповноваженим на це адміністрацією відповідного закладу.

У разі відсутності у закладі охорони здоров`я (пологовому будинку або пологовому відділенні, перинатальному центрі, неонатальному центрі тощо) одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" її видача проводиться органами соціального захисту населення за місцем проживання або перебування отримувача на підставі його особистої письмової заяви.

Згідно з ст. 6 Закону України № 2811-ХІІ документи, необхідні для призначення державної допомоги сім`ям з дітьми, розглядаються органом, що призначає та здійснює виплату державної допомоги, протягом 10 днів з дня звернення.

Документи, необхідні для надання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка", готує адміністрація закладу охорони здоров`я відповідно до потреби.

Статтею 11-1 встановлено, що одноразова натуральна допомога "пакунок малюка" є безповоротною адресною соціальною допомогою сім`ям, в яких народилася живонароджена дитина, а в разі відсутності обох батьків - родичам, які у встановленому законом порядку забирають дитину з пологового будинку або з іншого закладу охорони здоров`я, усиновлювачам, патронатним вихователям, прийомним батькам, батькам-вихователям, опікунам новонародженої дитини.

Комплектування одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" здійснюється згідно з переліком дитячих товарів, затвердженим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері соціального захисту.

Відповідно до ст. 12 Закону України №2811-ХІІ одноразова натуральна допомога "пакунок малюка" надається у строк, що не перевищує 30 календарних днів з дня народження дитини у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Для організації бюджетного фінансування вартість одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" становить три розміри прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років, встановленого законом на дату оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, та не зараховується до розміру допомоги, передбаченої частиною першою цієї статті.

Порядок та умови реалізації пілотного проекту "Монетизація одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" у 2020-2021 роках, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 р. № 744 (далі за текстом - Порядок № 744), визначають механізм реалізації пілотного проекту "Монетизація одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" у 2020-2021 роках, що передбачає перерахування грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (далі - грошова компенсація) на поточний рахунок із спеціальним режимом використання батьків, у яких народилася дитина, а в разі їх відсутності - патронатних вихователів, прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів новонародженої дитини, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк "ПриватБанк" (далі - спеціальний рахунок).

Пунктом 2 Порядку № 744 встановлено, що право на отримання грошової компенсації мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які разом з дитиною на законних підставах проживають на території України, є її батьками, патронатними вихователями, прийомними батьками, батьками-вихователями, опікунами (якщо батьки відмовилися від новонародженої дитини в пологовому будинку (відділенні), перинатальному, неонатальному центрі) (далі - отримувач) і забезпечують належні умови для догляду за нею та її виховання.

Згідно з ч. 2 п. 6 Порядку № 744 грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини.

Пунктом 7 Порядку № 744 передбачено, що для призначення грошової компенсації отримувач подає (надсилає) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення, виконавчому органу сільської, селищної, міської ради об`єднаної територіальної громади (далі - виконавчий орган місцевої ради): заяву за формою згідно з додатком у паперовій або електронній формі із зазначенням реквізитів спеціального рахунка; документи (відомості) у паперовій або електронній формі, зазначені у пунктах 8 і 9 цих Порядку та умов.

Відповідно до п. 8 Порядку №744 до заяви у паперовій формі отримувач додає такі документи: 1) копію свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, - копію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов`язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально; 2) копію посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту; 3) копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті громадянина України); 4) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною); 5) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім`ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя); 6) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім`ї; 7) довідку з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).

З огляду на оскаржувану відмову відповідача та матеріалів справи, позивачу відмовлено у призначенні та виплаті грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», у зв`язку з тим, що заяву подано більш ніж через 12 місяців після народження дитини.

Як встановлено судом, 27.07.2023 позивачка звернулася до відповідача з заявами про призначення допомоги при народженні дитини та компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

Відповідач відмовив позивачу у призначенні грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», оскільки позивачка пропустила 12-місячний строк для звернення до органу соціального захисту з відповідною заявою.

З приводу пропуску позивачкою строку на подання до органу соціального захисту заяви на компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», суд зазначає наступне.

Статтею 8 Закону України «Про охорону дитинства» визначено, що кожна дитина має право на рівень життя, достатній для її фізичного, інтелектуального, морального, культурного, духовного і соціального розвитку.

Відповідно до ч. 7 ст. 7 Сімейного кодексу України дитина має бути забезпечена можливістю здійснення її прав, установлених Конституцією України, Конвенцією про права дитини, іншими міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Згідно ст. 3 Конвенції про права дитини, що ратифікована постановою Верховної Ради України від 27 лютого 1991 року № 789-ХІІ, в усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини. Держави-учасниці зобов`язуються забезпечити дитині такий захист і піклування, які необхідні для її благополуччя, беручи до уваги права й обов`язки її батьків, опікунів чи інших осіб, які відповідають за неї за законом, і з цією метою вживають всіх відповідних законодавчих і адміністративних заходів.

Допомога при народженні дитини за своєю природою є допомогою самій дитині, а не її батькам. І даний адміністративний позов фактично заявлений в інтересах дитини для її належного матеріального забезпечення.

Крім того, наслідки взагалі будь-якої правової поведінки батьків дитини об`єктивно не можуть бути визнані вагомими причинами для позбавлення самої дитини потенційно належних їй грошових виплат від Держави України, у разі належності до громадянства цієї країни.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 14 лютого 2018 року у справі № 591/610/16-а, від 07.04.2020 року у справі №226/450/17.

До того ж, Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженого Законом України № 2102-IX, у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану», введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, який неодноразово було продовжено та який триває й дотепер.

З матеріалів справи судом встановлено, що позивачка зареєстрована в смт. Чаплинка Херсонської області та на час введення воєнного стану перебувала вагітною в окупації. При цьому, 07.04.2022 виїхала до Республіки Польща, де знаходиться дотепер.

Позивачка вказала, що саме у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, вона змушена була виїхати за кордон.

Отже, позивач мала об`єктивні перешкоди своєчасно звернутися до органу соціального захисту впродовж 12 місяців після народження дитини з поважних причин.

Суд зазначає, що неможливість своєчасного звернення одним з батьків до органу, який здійснює призначення допомоги при народженні дитини, не може призводити до порушення інтересів дитини.

У даній справі сам факт існування у позивача права на отримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» не оспорюється сторонами та передбачено діючим законодавством.

Більш того, у листі відповідача №02-29/198 від 11.08.2023 про відмову позивачу у компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" не встановлено інших підстав для відмови, окрім пропуску 12-місячного строку для звернення.

Таким чином, беручи до уваги необхідність захисту прав та інтересів малолітньої дитини, яка є громадянином України, суд дійшов висновку, з урахуванням того, що позивачка 27.07.2023 зверталась до відповідача із заявою щодо призначення саме грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» та відповідач відмовляв їй у виплаті саме грошової компенсації, що позовні вимоги належать до задоволення шляхом визнання протиправними дії відповідача щодо відмови позивачці у призначенні та виплаті грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» та зобов`язання відповідача призначити та виплатити позивачці грошову компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

VI. Судові витрати

Відповідно до ч. 1 ст. 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи, що позивач звільнений від сплати судового збору, питання щодо стягнення з відповідача судового збору суд не вирішує.

Крім того, позивач просить стягнути з відповідача витрати на професійну правову допомогу у розмірі 5 000,00 грн.

Суд встановив, що для надання правничої допомоги та представництва своїх інтересів позивач (клієнт) та адвокат уклали договір про надання правової допомоги від 17.07.2023, відповідно до п.1.1 якого предметом даного Договору є надання адвокатом усіма законними методами та способами правової допомоги клієнту у всіх справі(ах), які пов`язані чи можуть бути пов`язані зі захистом та відновленням порушених, оспорюваних, невизнаних його прав та законних інтересів.

На підтвердження понесених витрат на правову допомогу до суду надано:

- додаток від 01.02.2024 до договору про надання правової допомоги від 17.07.2023;

- детальний опис робіт за надану правову допомогу;

- акт про прийняття-передачі наданих послуг від 05.02.2024 за договором про надання правової допомоги від 17.07.2023;

- квитанцію до прибуткового касового ордера № 01/02 від 01.02.2024;

- свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.

Частиною 7 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо). Такі докази подаються до закінчення судових дебатів у справі або протягом п`яти днів після ухвалення рішення суду за умови, що до закінчення судових дебатів у справі сторона зробила про це відповідну заяву. За відсутності відповідної заяви або неподання відповідних доказів протягом встановленого строку така заява залишається без розгляду.

У відповідності з правовою позицією Верховного Суду, наведеною у додатковій постанові від 05.09.2019 року у справі №826/841/17, суд зобов`язаний оцінити рівень адвокатських витрат, за наявності заперечень іншої сторони, з урахуванням того, чи були такі витрати понесені фактично та чи була їх сума обґрунтованою.

Суд не зобов`язаний присуджувати стороні, на користь якої постановлено рішення, всі її витрати на правничу допомогу, якщо, керуючись принципом справедливості як одного з основних елементів принципу верховенства права, встановить, що розмір гонорару, визначений стороною та його адвокатом, зважаючи на складність справи, якість підготовленого документа, витрачений адвокатом час тощо, є неспівмірним у порівнянні з ринковими цінами адвокатських послуг.

На підставі викладеного, суд вважає, що заявлені витрати на правову допомогу у розмірі 5 000, 00 грн. не є співмірним із складністю справи і наданими адвокатом послугами.

Суд також враховує, що стягнення витрат у заявленому розмірі становить надмірний тягар для відповідача, що суперечить принципу розподілу таких витрат, у зв`язку із чим суд вважає, що обґрунтованим та розумним розміром витрат за надання правової допомоги у цій справі є сума 3000, 00 грн., оскільки такий розмір гонорару є співмірним, зважаючи на складність справи, якість підготовлених документів, витрачений адвокатом час.

На підставі викладеного, враховуючи досліджені докази, вимоги чинного процесуального законодавства щодо справедливого вирішення спорів та дотримання принципу офіційного з`ясування всіх обставин у справі, суд дійшов висновку про наявність підстав для зменшення розміру судових витрат.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст 2, 139, 244-246 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

1.Адміністративний позов задовольнити.

2.Визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Каховської районної державної адміністрації Херсонської області щодо відмови ОСОБА_1 у призначенні та виплаті у призначенні та виплаті грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

3.Зобов`язати Управління соціального захисту населення Каховської районної державної адміністрації Херсонської області призначити та виплатити ОСОБА_1 грошову компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

4.Стягнути за рахунок бюджетний асигнувань Каховської районної державної адміністрації Херсонської області на користь ОСОБА_1 витрати на професійну правову допомогу у сумі 3000 (три тисячі гривень), 00 грн.

Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду подається протягом тридцяти днів. Оскільки справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Позивач - ОСОБА_1 , адреса: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 .

Відповідач - Управління соціального захисту населення Каховської районної державної адміністрації Херсонської області, адреса: 74800, Херсонська обл., Каховський р-н., м. Каховка, вул. Велика Куликовська, буд.103, код ЄДРПОУ 44267026.

Суддя Оксана БОЙКО

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2024
Оприлюднено17.06.2024
Номер документу119718185
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —420/4591/24

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Рішення від 11.06.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні