Ухвала
від 18.06.2024 по справі 905/1965/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA368999980313151206083020649


У Х В А Л А

18.06.2024 Справа №905/1965/19

Господарський суд Донецької області у складі судді Чернової О.В., за участю секретаря судового засідання Рикова А.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Акціонерного товариства «Укртрансгаз» №1001Вих-24-6976 від 23.02.2024 про визнання кредиторських грошових вимог у справі

за заявою Приватного акціонерного товариства «Науково-виробнича компанія «Гірничі машини»

до Акціонерного товариства «К.Енерго» (код ЄДРПОУ 00131305)

про банкрутство,

ліквідатор - арбітражний керуючий Паркулаб В.Г.,

за участю уповноважених представників учасників справи (в режимі відеоконференції):

від Приватного акціонерного товариства «Науково-виробнича компанія «Гірничі машини» - Середа В.В.;

від Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» - Комісар С.П., Богомоленко Н.М.;

від Акціонерного товариства «Укртрансгаз» - Роєнко Є.В.;

від Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» - Плясун О.І.,

від Акціонерного товариства Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» - Саранюк В.М.;

від боржника Лозовицький М.С., Дерека Д.В.;

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Господарського суду Донецької області знаходиться справа №905/1965/19 про банкрутство Акціонерного товариства «К.Енерго» (код ЄДРПОУ 00131305).

Постановою Господарського суду Донецької області від 24.09.2020 визнано банкрутом боржника - Акціонерне товариство «К.Енерго», відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, призначено ліквідатором боржника - Акціонерного товариства «К.Енерго» арбітражного керуючого Паркулаба Володимира Григоровича.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 05.04.2023 у справі №905/1965/19, залишеною без змін постановою Східного апеляційного господарського суду від 26.09.2023, затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс АТ «К.Енерго». Ліквідовано юридичну особу АТ «К.Енерго». Закрито провадження у справі №905/1965/19 про банкрутство АТ «К.Енерго» на підставі пункту 5 частини першої статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства. Постановлено, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню (частина 4 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства).

Поставою Верховного Суду від 22.02.2024 касаційні скарги Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго», до якої приєдналося Акціонерне товариство «Київгаз», та Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» задовольнити. Постанову Східного апеляційного господарського суду від 26.09.2023 та ухвалу Господарського суду Донецької області від 05.04.2023 у справі №905/1965/19 скасовано. Справу №905/1965/19 передано на новий розгляд до суду першої інстанції.

11.03.2024 засобами поштового зв`язку кредитора Акціонерного товариства «Укртрансгаз» надійшла заява про грошові вимоги кредитора до боржника, за змістом якої останній просить визнати кредиторські вимоги до АТ «К.ЕНЕРГО» в загальному розмірі 3375412,23грн.

Ухвалами господарського суду від 08.04.2024 прийнято до свого провадження справу №905/1965/19 про банкрутство Акціонерного товариства «К.Енерго» до провадження на стадії ліквідаційної процедури та прийнято заяву Акціонерного товариства «Укртрансгаз» №1001Вих-24-6976 від 23.02.2024 про визнання кредиторських грошових вимог до розгляду у судовому засіданні на 24.04.2024 о 15:00 год.

15.04.2024 через підсистему «Електронний суд» від представника Акціонерного товариства «Укртрансгаз» надішли пояснення по суті заяви з посиланням на актуальну судову практику, зокрема, висновки викладені у постанові Верховного Суду від 04.05.2023 у справі №914/1940/22.

18.04.2024 через підсистему «Електронний суд» від ліквідатора надійшли заперечення на заяву Акціонерного товариства «Укртрансгаз», у яких ліквідатор не визнає грошові вимоги кредитора та вказує, що кредитором не надані належні докази на підтвердження вимог, зокрема, на підтвердження відсутності номінацій у боржника за спірний період. Також ліквідатор вказує, що розрахунок суми боргу є необґрунтованим. Крім того, за позицією ліквідатора, на постачальника природного газу покладено обов`язок включити за спірний період теплопостачальні організації до реєстру споживачів з відповідними номінаціями природного газу.

Ухвалою господарського суду від 24.04.2024 постановлено відкласти судове засідання з розгляду заяви Акціонерного товариства «Укртрансгаз» №1001Вих-24-6976 від 23.02.2024 про визнання кредиторських грошових вимог на 23.05.2024 о 15:00 год.

У зв`язку з перебуванням судді Чернової О.В. у відпустці з 23.05.2024 по 24.05.2024 судове засідання по справі №905/1965/19, призначене на 23.05.2024, не відбулося.

Ухвалою господарського суду від 27.05.2024 призначено судове засідання з розгляду заяви Акціонерного товариства «Укртрансгаз» №1001Вих-24-6976 від 23.02.2024 про визнання кредиторських грошових вимог на 07.06.2024 о 15:00 год.

З міркувань безпеки, у зв`язку з тим, що 07.06.2024 на час проведення судового засідання у Харківській області було оголошено сигнал «Повітряної тривоги», судове засідання не відбулось.

Ухвалою господарського суду від 07.06.2024 відкладено судове засідання з розгляду заяви Акціонерного товариства «Укртрансгаз» №1001Вих-24-6976 від 23.02.2024 про визнання кредиторських грошових вимог на 18.06.2024 о 12:30 год.

У судове засідання з`явились представники кредитора та боржника, надали пояснення по суті заяви, кредитор підтримує грошові вимоги у повному обсязі, боржник грошові вимоги кредитора не визнає у повному обсязі.

Згідно зі ст.1 Кодексу України з процедур банкрутства поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до статті 60 Кодексу України з процедур банкрутства у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом.

Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів.

Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу.

Розглянувши заяву Акціонерного товариства «Укртрансгаз» №1001Вих-24-6976 від 23.02.2024 про визнання кредиторських грошових вимог, суд зазначає про таке.

Акціонерне товариство «Укртрансгаз» звернулося до господарського суду з заявою про визнання поточних вимог до боржника Акціонерного товариства «К.Енерго», за змістом якого просить визнати поточні кредиторські вимоги у загальному розмірі 3375412,23грн, з яких 3375412,23грн - загальна сума грошових зобов`язань боржника, 5368,00грн - судовий збір.

В обґрунтування заяви заявник посилається на те, що Акціонерне товариство «Укртрансгаз» до 31.12.2019 було оператором газотранспортної системи - суб`єктом господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із транспортування природного газу газотранспортною системою на користь третіх осіб (замовників).

Боржник здійснив відбір природного газу з газотранспортної системи заявника без поданих номінацій його постачальником у період травень, листопад-грудень 2016 року, січень 2017 року, та, за позицією заявника, боржник на підставі ч. 2 ст.8 Закону України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу» зобов`язаний упродовж 72 місяців, починаючи з 01.10.2021, щомісяця рівними частинами компенсувати заявнику вартість відібраних без номінацій обсягів природного газу.

Дослідивши надані кредитором Акціонерного товариства «Укртрансгаз» докази на підтвердження вказаних обставин, оцінивши їх в порядку статті 210 Господарського процесуального кодексу України, суд встановив таке.

25.01.2016 між Публічним акціонерним товариством «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (далі - постачальник) та Публічним акціонерним товариством «Київенерго» (змінена назва Акціонерне товариство «К.Енерго»; далі - боржник) укладені договори №4436/16-ТЕ-41 та №4438/16-ТЕ-41/17 постачання природного газу, за п.п. 1.1, 1.2 якого постачальник зобов`язується передати у власність споживачу у 2016 році природний газ, а споживач зобов`язується прийняти та оплатити цей газ на умовах цього договору; газ, що постачається за цим договором, використовується споживачем виключно для виробництва теплової енергії для надання послуг з опалення та постачання гарячої води населенню.

Відповідно до реєстрів теплопостачальних підприємств, з якими документально оформлені обсяги газу за прямими договорами Національної акціонерної компанії «Нафтогаз Україні», обсяг споживання боржником природного газу становить:

у травні 2016 року 59,864тис.м.куб.;

у листопаді 2016 року 212690,887тис.м.куб.

у грудні 2016 року 254959,032тис.м.куб. та 517,905тис.м.куб.;

у січні 2017 року 275586,152тис.м.куб.

Згідно з реєстром обсягів газу, що були використані споживачами по договорах з Національної акціонерної компанії «Нафтогаз Україні» із мереж ПАТ «Київоблгаз», фактичний обсяг ПАТ «Київенерго» становить:

у травні 2016 року в сумі 65,756тис.м.куб.;

у грудні 2016 року в сумі 530,878тис.м.куб.

Відповідно до звіту про поділ фактичного обсягу природного газу, відібраного з точки виходу ПАТ «Київгаз», між замовниками послуги транспортування (постачальниками) в розмірі їх контрагентів (споживачів), фактичний обсяг споживання ПАТ «Київенерго» становить:

у листопаді 2016 року 212789,273тис.м.куб.;

у грудні 2016 року 255101,048тис.м.куб.;

у січні 2017 року 275729,653тис.м.куб.

Заявник вказує, що Акціонерне товариство «Укртрансгаз» до 31.12.2019 було оператором газотранспортної системи - суб`єктом господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із транспортування природного газу газотранспортною системою на користь третіх осіб (замовників).

За розрахунком Акціонерне товариство «Укртрансгаз», боржник на підставі ч. 2 ст. 8 Закону України «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення» зобов`язаний відшкодувати заявнику вартість обсягу спожитого газу в розмірі 402,768тис.куб.м., який відібрано без номінацій, на загальну суму 3375412,23грн.

Правове регулювання взаємовідносин оператора газорозподільних систем із суб`єктами ринку природного газу, а також визначення правових, технічних, організаційних та економічних засад функціонування газорозподільних систем здійснюється Кодексом газотранспортної системи, Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) від 30.09.2015 №2496, а також положеннями Закону України «Про ринок природного газу», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.

Регламентом функціонування газотранспортної системи України є Кодекс газотранспортної системи (далі Кодекс ГТС), який визначає правові, технічні, організаційні та економічні засади функціонування газотранспортної системи України.

У статті 5 розділу 1 глави І Кодексу ГТС визначено, що номінацією визнається попереднє повідомлення, надане замовником послуг транспортування оператору газотранспортної системи, стосовно обсягів природного газу, які будуть подані замовником послуг транспортування протягом доби до газотранспортної системи в точках входу та відібрані з газотранспортної системи в точках виходу. Несанкціонований відбір природного газу - відбір природного газу: за відсутності по суб`єкту ринку природного газу підтвердженої номінації (підтвердженого обсягу природного газу) на відповідний розрахунковий період; без укладення відповідного договору з постачальником; шляхом самовільного під`єднання та/або з навмисно пошкодженими приладами обліку природного газу або поза охопленням приладами обліку; шляхом самовільного відновлення споживання природного газу.

Відповідно до статті 1 розділу 3 глави І Кодексу ГТС оператор газотранспортної системи на підставі договору транспортування природного газу та згідно з умовами, визначеними в цьому Кодексі, надає суб`єктам ринку природного газу послуги транспортування природного газу газотранспортною системою в межах договірних потужностей та підтверджених номінацій.

Пунктом 4 глави 3 розділу І Кодексу ГТС визначено, що експлуатацію газотранспортної системи здійснює виключно оператор газотранспортної системи.

Згідно з пунктом 9 глави 1 розділу VІІІ Кодексу ГТС замовник послуг транспортування на підставі договору транспортування може замовити в оператора газотранспортної системи нижче наведені послуги, що є складовими послуги транспортування: доступ до потужності в точці входу або виходу з газотранспортної системи; замовлення фізичного транспортування природного газу газотранспортною системою на підставі підтвердженої номінації; послугу балансування обсягів природного газу, які подаються до газотранспортної системи та які відбираються з неї.

Для отримання послуг із транспортування (фізичного транспортування природного газу газотранспортною системою) замовник послуг транспортування подає оператору газотранспортної системи номінації та/або місячну номінацію по точках входу та точках виходу в установленому цим розділом порядку (пункт 1 глави 1 розділу XI Кодексу ГТС).

Наведене вище зумовлює висновок, що укладання договору транспортування природного газу магістральними трубопроводами, а також подання та підтвердження номінацій є необхідною передумовою для відбору природного газу в межах газотранспортної системи.

Судом встановлено, що до 31.12.2019 Акціонерне товариство «Укртрансгаз» виконувало функції оператора ГТС, який здійснював діяльність із транспортування природного газу газотранспортною системою на користь третіх осіб (замовників).

Частиною першою статті 11 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що з метою забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу на суб`єктів ринку природного газу у виключних випадках та на визначений строк можуть покладатися спеціальні обов`язки в обсязі та на умовах, визначених Кабінетом Міністрів України після консультацій із Секретаріатом Енергетичного Співтовариства. Такі обов`язки мають бути чітко визначеними, прозорими, недискримінаційними та заздалегідь не передбачати неможливість їх виконання. Такі обов`язки не повинні обмежувати постачальників, створених відповідно до законодавства інших держав - сторін Енергетичного Співтовариства, у праві на здійснення постачання природного газу споживачам України. Такі обов`язки не можуть покладатися на споживачів.

Відповідно до статті 11 Закону України «Про ринок природного газу» Кабінетом Міністрів України прийнято постанови від 01.10.2015 №758, від 22.03.2017 №187 та від 19.10.2018 №867 «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу» (далі - Положення).

На підставі вказаних постанов ПАТ «НАК «Нафтогаз України» зобов`язувався постачати природний газ виробникам теплової енергії, які здійснюють виробництво теплової енергії для всіх категорій споживачів, у тому числі і виробнику Акціонерному товариству «К.Енерго».

30.11.2016 набрав чинності Закон України «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення» №1730-VIII від 03.11.2016 (далі Закон №1730-VIII), який визначає комплекс організаційних та економічних заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення.

Надалі 29.08.2021 набрав чинності Закон України «Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу» №1639-IX від 14.07.2021 (далі Закон №1639-IX), яким внесені зміни до Закону №1730-VIII.

За змістом статті 1 Закону №1730-VIII (зі змінами) заборгованістю, що підлягає врегулюванню відповідно до цього Закону, є, зокрема кредиторська заборгованість теплопостачальних та теплогенеруючих організацій перед постачальником природного газу, операторами газорозподільних систем, оператором газотранспортної системи та особою, що виконувала функції оператора газотранспортної системи до 31 грудня 2019 року включно, за спожитий природний газ, використаний для виробництва теплової та електричної енергії (у тому числі за договорами купівлі-продажу природного газу для власних потреб, що був використаний виключно для виробництва теплової та електричної енергії), надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води (у тому числі у разі заміни сторони у зобов`язанні та/або у разі правонаступництва), а також послуги з його розподілу і транспортування.

Відповідно до статті 2 Закону №1730-VIII (зі змінами) дія цього Закону поширюється на відносини із врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій за спожитий природний газ та інші енергоносії та послуги з розподілу і транспортування природного газу, теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а також підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиту електричну енергію, послуги з її розподілу/передачі, за питну воду, придбану з метою її подальшої реалізації споживачам, та/або за очищення стічних вод іншими підприємствами централізованого водопостачання і водовідведення.

Відповідно до частини другої 8 Закону №1730-VIII (зі змінами), підприємства, що виробляють, транспортують та постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, які протягом періоду з 1 грудня 2015 року по 31 грудня 2019 року здійснювали відбір природного газу з газотранспортної системи без поданих номінацій, зобов`язані протягом 72 місяців, починаючи з 1 жовтня 2021 року, щомісяця рівними частинами компенсувати особі, що здійснювала функції оператора газотранспортної системи до 31 грудня 2019 року включно, вартість відібраних без номінацій обсягів природного газу за цінами реалізації природного газу категоріям споживачів, визначеними положенням про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затверджених постановами Кабінету Міністрів України на виконання статті 11 Закону України «Про ринок природного газу», чинних протягом періоду таких відборів для відповідних категорій споживачів.

Аналіз наведених приписів Закону №1730-VIII дає підстави для висновку, що необхідними та визначальними умовами для застосування положень статті 8 цього Закону є:

1) учасниками процедури врегулювання заборгованості мають бути - підприємства, що виробляють, транспортують та постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води та особа, що здійснювала функції оператора газотранспортної системи до 31.12.2019 включно;

2) заборгованість складається з вартості об`ємів природного газу, відбір якого відбувався без поданих постачальником газу номінацій та за умови відсутності підписаних актів приймання-передачі природного газу з постачальниками щодо таких обсягів;

3) період заборгованості - відбір природного газу відбувся упродовж 01.12.2015-31.12.2019;

4) строк оплати настав з 01.10.2021.

На підтвердження фактично спожитих обсягів газу за спірний період Акціонерне товариство «Укртрансгаз» долучило до матеріалів справи реєстри обсягів газу, що були використані споживачами по договорах з Національної акціонерної компанії «Нафтогаз Україні» із мереж ПАТ «Київоблгаз» та звіти про поділ фактичного обсягу природного газу, відібраного з точки виходу ПАТ «Київгаз», між замовниками послуги транспортування (постачальниками) в розмірі їх контрагентів (споживачів).

Документально підтверджений обсяг споживання боржником природного газу на підставі укладених з ПАТ «НАК «Нафтогаз України» договорів, підтверджено відповідними реєстрами.

Наведене спростовує заперечення ліквідатора щодо відсутності належних доказів на підтвердження грошових вимог до боржника.

Судом встановлено, що обсяг природного газу, який спожито боржником у спірний період без поданих номінацій, становить в сумі 402,768тис.куб.м., а саме:

у травні 2016 року - 5,892тис.куб.м.;

у листопаді 2016 року - 98,386тис.куб.м.;

у грудні 2016 року - 154,989тис.куб.м.;

у січні 2017 року - 143,501тис.куб.м.

Суд звертає увагу, що компенсація (оплата) вартості природного газу позивачу не є збитками чи санкціями та здійснюється по факту споживання природного газу протягом періоду з 01 грудня 2015 року по 31 грудня 2019 року без поданих постачальником газу номінацій та по факту відсутності підписання актів приймання-передачі природного газу з постачальником, незалежно від наявності у спірний період договорів із постачальником природного газу із запланованими обсягами постачання та незалежно від того, з чиєї вини номінації не були видані та акти не були підписані.

Боржником докази подання постачальником номінацій на зазначені обсяги природного газу та акти приймання-передачі природного газу, підписані між постачальником природного газу і боржником, суду не надані.

Як вже зазначено судом, вартість відібраних без номінацій обсягів природного газу за цінами реалізації природного газу категоріям споживачів, визначеними положенням про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затверджених постановами Кабінету Міністрів України на виконання статті 11 Закону України «Про ринок природного газу», чинних протягом періоду таких відборів для відповідних категорій споживачів.

Відповідно до інформації Акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (лист №23/4-1305-21 від 22.11.2021 з додатком), ціна на природний газ для виробників теплової енергії становить у травні у травні 2016 року 5532,00грн; у листопаді 2016 року 6819,00грн; у грудні 2016 року 7148,00грн; у січні 2017 року 6979,00грн.

За розрахунком заявника розмір заборгованості за відбір природного газу без поданих номінацій в обсязі 402,768тис.куб.м становить 3375412,23грн з ПДВ.

Згідно ч. 1 ст. 174 Господарського кодексу України господарські зобов`язання можуть виникати безпосередньо із закону або іншого нормативно-правового акта, що регулює господарську діяльність.

Відповідно до ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Отже у боржника виник обов`язок на підставі ч. 2 ст. 8 Закону №1730-VIII (зі змінами), протягом 72 місяців, починаючи з 01.10.2021, щомісяця рівними частинами компенсувати кредитору вартість відібраних у спірний період без номінацій обсягів природного газу, а саме по 46880,73грн, що в сумі становить 3375412,23грн.

Відповідно до відповідно до ч.1 ст.59 Кодексу України з процедур банкрутства з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, зокрема, строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав.

Враховуючи, що постановою Господарського суду Донецької області від 24.09.2020 визнано банкрутом Акціонерне товариство «К.Енерго», строк грошових зобов`язань з компенсації вартості відібраних у спірний період без номінацій обсягів природного газу на суму 3375412,23грн є таким, що настав.

Докази оплати заборгованості боржником не надані.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку про правомірність та обґрунтованість грошових вимог Акціонерного товариства «Укртрансгаз», тому грошові вимоги Акціонерного товариства «Укртрансгаз» визнаються судом у повному обсязі.

Згідно з ч.1 ст.64 Кодексу України з процедур банкрутства у першу чергу задовольняються, зокрема, витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді.

Таким чином грошові кошти з оплати судового збору за подання заяви про визнання кредиторських вимог, виходячи з приписів вказаної статті Кодексу, за характером призначення платежу автоматично включаються до складу судових витрат.

Керуючись статтями 1, 2, 60, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 234-235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву Акціонерного товариства «Укртрансгаз» №1001Вих-24-6976 від 23.02.2024 про визнання кредиторських грошових вимог задовольнити.

Визнати поточні вимоги кредитора Акціонерного товариства «Укртрансгаз» до боржника Акціонерного товариства «К.Енерго» (код ЄДРПОУ 00131305) у розмірі 3375412,23грн (четверта черга) та судовий збір у розмірі 6056,00грн (перша черга).

Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення.

Ухвала може бути оскаржена до Східного апеляційного господарського суду в порядку та строк, встановлений статтями 256-257 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя О.В. Чернова

У судовому засіданні 18.06.2024 оголошено вступну та резолютивну частини ухвали. Повний текст ухвали складено та підписано 19.06.2024.

Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/.

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення18.06.2024
Оприлюднено21.06.2024
Номер документу119838416
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —905/1965/19

Ухвала від 18.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Пуль Олена Анатоліївна

Постанова від 11.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Плахов Олексій Вікторович

Постанова від 11.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Плахов Олексій Вікторович

Постанова від 11.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Плахов Олексій Вікторович

Постанова від 11.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Плахов Олексій Вікторович

Постанова від 11.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Плахов Олексій Вікторович

Постанова від 11.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Плахов Олексій Вікторович

Постанова від 11.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Плахов Олексій Вікторович

Постанова від 11.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Плахов Олексій Вікторович

Ухвала від 11.11.2024

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Радіонова Олена Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні