Рішення
від 19.06.2024 по справі 380/19399/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №380/19399/23

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 червня 2024 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Хоми О.П., розглянувши у письмовому провадженні в м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Новокалинівського виробничого управління житлово-комунального господарства до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,

в с т а н о в и в :

Новокалинівське виробниче управління житлово-комунального господарства (далі позивач, Новокалинівське ВУЖКГ) звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач, ГУ ДПС у Львівській області) в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо несписання безнадійного податкового боргу в сумі 495 746 грн 99 к. за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 та в сумі 1 159 115 грн за період з 02.03.2022 по 02.03.2023, що разом становить 1 654 861 грн 99 к.;

- зобов`язати відповідача прийняти рішення про списання безнадійного податкового боргу Новокалинівського ВУЖКГ в сумі 495 746 грн 99 к. за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 та в сумі 1 159 115 грн за період з 02.03.2022 по 02.03.2023, що разом становить 1 654 861 грн 99 к.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 23.03.2023 Новокалинівським ВУЖКГ направлено до ГУ ДПС у Львівській області заяву про списання безнадійного боргу на загальну суму 1 654 861 грн 99 к. Однак ГУ ДПС у Львівській області листом від 04.04.2023 №10547/6/13-01.13-08-06 відмовило позивачу у списанні безнадійного боргу з підстав того, що актами опису від 10.06.2015 №8 на суму 74,4 тис. грн та від 11.08.2020 №33 на суму 742,9 тис. грн описано майно в податкову заставу та зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень, яке може бути реалізоване в рахунок погашення податкового боргу по Новокалинівському ВУЖКГ. Вказує, що по акту опису від 10.06.2015 №8 на суму 74,4 тис. грн. заборгованість повністю погашена за рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 08.07.2019 по справі №1.380.2019.002502 та по акті опису майна від 11.08.2020 №33 на суму 742,9 тис. грн також повністю погашена заборгованість за рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 21.09.2020 у справі №380/306/20. Посилаючись на статтю 101 Податкового кодексу України вказує, що списанню підлягає безнадійний податковий борг, у тому числі пеня та штрафні санкції, нараховані на такий податковий борг, стосовно якого минув строк давності, який становить 1095 днів. Звертає увагу і на воєнний стан як на форс-мажорну обставину, на підставі якої виник податковий борг за період з 02.03.2022 по 02.03.2023 в сумі 1 159 115 грн., що засвідчується листом Торгово-промислової палати про засвідчення форс-мажорних обставин від 28.02.2022. Із врахуванням викладених обставин, просить зобов`язати відповідача списати податковий борг підприємства як безнадійний.

Відповідачем позову не визнано з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, суть яких полягає у такому. Сума, яка є предметом розгляду в даній справі, розглядається у Львівському окружному суді у справі №380/18269/23 за позовною заявою ГУ ДПС у Львівській області до Новокалинівської міської ради про стягнення податкового боргу в розмірі 4 847 613,42 грн за період з 01.12.2019 по 20.06.2023. На даний час суми податків є узгодженими та у встановлені законом строки до бюджету не сплачені, тобто визнаються сумою податкового боргу (узгоджена сума податкового зобов`язання, не сплачена платником податків у термін). Пунктом 102.4. статті 102 Податкового кодексу України передбачено, що у разі якщо грошове зобов`язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв`язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов`язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним. Зазначає, що відповідно до пункту 56.11. статті 56 Податкового кодексу України не підлягає оскарженню самостійно визначене платником податків грошове зобов`язання. Просить відмовити у задоволенні позову.

Ухвалою від 21.08.2023 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без виклику сторін.

Відповідачем 30.08.2023 (вх. №66295) подано відзив на позовну заяву.

Позивачем 20.09.2023 (вх. №71459) та 22.09.2023 (вх. №72286) подано клопотання про неврахування відзиву на позовну заяву.

Суд, з`ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив такі фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

Новокалинівське ВУ ЖКГ зареєстровано як юридичну особу та внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із присвоєнням коду ЄДРПОУ 31164710.

Засновником Новокалинівського ВУ ЖКГ є Новокалинівська міська рада.

Рішенням Новокалинівської міської ради №20 від 12.01.2008 затверджено Статут Новокалинівського ВУ ЖКГ.

Відповідно до пункту 1.3. Статуту Підприємство має відокремлене майно, яке відображається на його балансі (самостійному), розрахунковий (поточний) рахунок, в тому числі валютний, в установах банків, діє на умовах повного господарського розрахунку, самоокупності та самофінансування.

Згідно до пункту 4.3.1. Статуту Новокалинівська міська рада вносить у статутний фонд Новокалинівського ВУ ЖКГ майна на суму 34 544 000 (тридцять чотири мільйони п`ятсот сорок чотири тисячі) гривень відповідно до рішення Новокалинівськогої селищної ради від 22.05.2001 №2.

Згідно до свідоцтва Державної податкової адміністрації №18581554 від 26.01.2006 Новокалинівське ВУЖКГ є платником податку на додану вартість.

Актом опису майна від 10.06.2015 №8 податковим керуючим описано майно Новокалинівського ВУЖКГ на загальну суму 74 тис. грн.

Актом опису майна від 11.08.2020 №33 податковим керуючим описано майно Новокалинівського ВУЖКГ на загальну суму 742 931,00 грн.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 08.07.2019 у справі №1.380.2019.002502 задоволено позов ГУ ДПС у Львівській області до Новокалинівського ВУЖКГ про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках у сумі 2 146 309,27 грн.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 21.09.2020 у справі №380/306/20 задоволено позов ГУ ДПС у Львівській області до Новокалинівського ВУЖКГ про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках у сумі 1 236 820,77 грн.

ГУ ДПС у Львівській області нараховано податковий борг ІНФОРМАЦІЯ_1 за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 в сумі 495 746 грн 99 к. та за період з 02.03.2022 по 02.03.2023 в сумі 1 159 155 грн.

Новокалинівське ВУЖКГ 23.03.2023 звернулося до ГУ ДПС у Львівській області із заявою у відповідності до пунктів 5,6 розділу ІІ Порядку списання безнадійного податкового боргу на загальну суму 1 654 861 грн 99 к., до якої долучено довідку Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1.

ГУ ДПС у Львівській області листом від 04.04.2023 №10547/6/13-01.13-08-06 відмовило позивачу у списанні безнадійного боргу з підстав того, що актами опису від 10.06.2015 №8 на суму 74,4 тис. грн та від 11.08.2020 №33 на суму 742,9 тис. грн описано майно у податкову заставу та зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень, яке може бути реалізоване в рахунок погашення податкового боргу по Новокалинівському ВУЖКГ.

Вважаючи відмову ГУ ДПС у Львівській області у списанні безнадійного податкового боргу протиправною, позивач звернувся до суду із цим позовом.

При вирішення справи суд керувався таким.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 67 Конституції України встановлений обов`язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі Податковий кодекс).

За правилами підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з пунктом 36.1 статті 36 Податкового кодексу податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу визначено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

За змістом підпункту 14.1.162 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Отже, невиконання платником податку обов`язку зі сплати узгодженого податкового зобов`язання призводить до набуття таким зобов`язанням статусу податкового боргу, процедура стягнення якого визначається законом.

Проте за наявності певних обставин, визначених законодавством, податковий борг може бути визнаний безнадійним та списаний.

Правила списання безнадійного податкового боргу врегульовані статтею 101 Податкового кодексу, відповідно до пункту 101.1 якої списанню підлягає безнадійний податковий борг, у тому числі пеня та штрафні санкції, нараховані на такий податковий борг.

У пункті 101.2 вказаної статті наведено перелік ознак, що дозволяють відрізнити податковий борг від безнадійного податкового боргу.

Так, під терміном «безнадійний» розуміється, окрім іншого, податковий борг платника податків, у тому числі податкового агента, стосовно якого минув строк давності, встановлений пунктом 102.4 статті 102 цього Кодексу (підпункт 101.2.3).

Контролюючі органи щокварталу здійснюють списання безнадійного податкового боргу. Порядок такого списання встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику (пункт 101.5 статті 101 Податкового кодексу України).

Механізм списання безнадійного податкового боргу визначений Порядком списання безнадійного податкового боргу платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2022 № 220 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.08.2022 за № 908/38244 (далі - Порядок № 220).

Списанню підлягає безнадійний податковий борг, у тому числі штрафні санкції, пеня, нараховані на такий податковий борг (пункт 1 розділу ІІ Порядку № 220).

Безнадійним податковим боргом є податковий борг платника податків, у тому числі податкового агента, стосовно якого минув строк давності, встановлений пунктом 102.4 статті 102 глави 9 розділу II Кодексу, - станом на дату прийняття рішення керівником (його заступником або уповноваженою особою) територіального органу ДПС (підпункт 5 пункту 2 розділу ІІ Порядку № 220).

Строки давності та їх застосування визначені статтею 102 Податкового кодексу.

Відповідно до абзацу першого пункту 102.1 статті 102 Податкового кодексу контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня - у разі проведення перевірки операції відповідно до статей 39 і 39-2 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

Пунктом 102.4 статті 102 Податкового кодексу передбачено, що у разі якщо грошове зобов`язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв`язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов`язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу, крім випадків, передбачених абзацом третім пункту 59.1 статті 59 цього Кодексу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Порядку № 220 у випадках, передбачених підпунктами 1-5, 7, 8 пункту 2 розділу II цього Порядку, за результатами розгляду документів, необхідних для підтвердження безнадійності податкового боргу, керівник (його заступник або уповноважена особа) територіального органу ДПС за наявності підстав приймає рішення про списання безнадійного податкового боргу, яке оформляється на бланку за формою згідно з додатком до цього Порядку.

За змістом пункту 6 розділу ІІІ Порядку № 220 структурний підрозділ територіального органу ДПС, до функцій якого належить списання безнадійного податкового боргу, здійснює таке списання щокварталу протягом двадцяти календарних днів, наступних за останнім днем кварталу.

Рішення про списання безнадійного податкового боргу вноситься до ІКС не пізніше наступного робочого дня після підписання такого рішення.

Аналізуючи наведені положення законодавства, суд доходить висновку про те, що податковий борг, який протягом 1095 календарних днів з дня його виникнення не був стягнутий податковим органом, визнається безнадійним та підлягає списанню на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) територіального органу ДПС за результатами розгляду документів, необхідних для підтвердження безнадійності податкового боргу. Звернення платника податків із письмовою заявою про списання безнадійного податкового боргу є обов`язковим лише у випадку, якщо такий податковий борг виник внаслідок форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (пункт 2 розділу ІІІ Порядку № 220). В усіх інших випадках розгляд питання про списання безнадійного податкового боргу ініціюється контролюючими органами щоквартально та проводиться автоматично, без участі платника податків.

Зазначена позиція суду узгоджується із висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 04.09.2018 у справі № 813/4430/16, від 09.07.2019 у справі № 0240/2269/18-а, від 09.03.2021 у справі № 300/2353/19 та інших.

Як зазначає відповідач у листі від 04.04.2024, підставою для відмови у списанні безнадійного податкового боргу за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 є те, що актами опису від 10.06.2015 №8 на суму 74,4 тис. грн та від 11.08.2020 №33 на суму 742,9 тис. грн описано майно в податкову заставу та зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень, яке може бути реалізоване в рахунок погашення податкового боргу по Новокалинівському ВУЖКГ.

Суд вважає безпідставним вказану підставу для відмови, оскільки описане в 2015 та 2020 роках майно, яке перебуває в податковій заставі роками і не було податковим органом реалізовано в рахунок погашення податкового боргу, що утворився за період з 01.12.2019 по 01.04.2020, протягом 1095 календарних днів з дня його виникнення, такий податковий борг визнається безнадійним та підлягає списанню на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) територіального органу ДПС за результатами розгляду документів, необхідних для підтвердження безнадійності податкового боргу.

Судом встановлено, що податковий борг в сумі 1 159 115 грн виник у спірний період з 02.03.2022 по 02.03.2023 по податку на додану вартість на підставі самостійно задекларованих позивачем податкових зобов`язань.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 на території України з 24.02.2022 на 30 діб введено воєнний стан, який неодноразово продовжувався та діє дотепер.

Наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2022 №220 затверджено Порядок списання безнадійного податкового боргу платників податків (далі Порядку №220).

Відповідно до пункту 6 частини 2 розділу ІІ Порядку №220 податковий борг платника податків, що виник внаслідок форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили),- станом на дату, що настає за граничним строком сплати грошових зобов`язань за період, на який припадає дата, зазначена в документі, що засвідчує факт форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

Такий факт форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) підтверджується сертифікатом про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) (далі - Сертифікат), виданим Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами.

Відповідно до наявної у матеріалах справи довідки від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 Торгово-промислова палата України (далі - ТП України) на підставі ст. ст. 14, 14' Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТП України, цим засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».

Враховуючи це, ТП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, с надзвичайними, невідворотними та об`єктивними обставинами для суб`єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов`язанням/обов`язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

За встановлених фактичних обставин, ГУ ДПС у Львівській області у відповідності до Порядку №220, отримавши від позивача заяву від 28.03.2023 з довідкою Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, зобов`язано було визнати безнадійним податковий борг Новокалинівського ВУЖКГ за період з 02.03.2022 по 02.03.2023 як такий, що виник під час форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

Щодо доводів відповідача про те, що сума, яка є предметом розгляду в даній справі, розглядається у Львівському окружному адміністративній справі №380/18269/23 за позовною заявою ГУ ДПС у Львівській області до Новокалинівської міської ради про стягнення податкового боргу в розмірі 4 847 613,42 грн за період з 01.12.2019 року по 20.06.2023, то рішенням від 18.06.2024 у справі №380/18269/23 у задоволенні позову відмовлено повністю.

Суд звертає увагу й на те, що Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо діяльності приватних виконавців та примусового виконання судових рішень, рішень інших органів (посадових осіб) у період дії воєнного стану» від 27.07.2022 №2455-ІХ у період дії воєнного стану зупинено на час війни примусове стягнення з населення боргів та комунальні послуги та боргів важливих для економіки під час війни підприємств.

З довідки ІНФОРМАЦІЯ_2 від 20.05.2023 №115 станом на 01.04.2023 встановлено, що заборгованість перед Новокалинівським ВУЖКГ за комунальні послуги становить 5 486 538 грн 89 к.

Відповідно до вимог частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачем вказаного обов`язку не виконано.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Даючи оцінку поведінці відповідача, яка зумовила звернення позивача до суду з даним позовом, суд дійшов висновку, що відмова відповідача у списанні безнадійного податкового боргу в сумі 495 746 грн 99 к. за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 та в сумі 1 159 115 грн за період з 02.03.2022 по 02.03.2023 свідчить про бездіяльність, яка не відповідає визначеним частиною другою статті 2 КАС України критеріям поведінки відповідача у спірних правовідносинах, тому першу позовну вимогу слід задовольнити шляхом визнання такої бездіяльності протиправною.

Друга позовна вимога є похідною від першої та підлягає до задоволення шляхом зобов`язання відповідача прийняти рішення про списання безнадійного податкового боргу Новокалинівського ВУЖКГ в сумі 495 746 грн 99 к. за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 та в сумі 1 159 115 грн за період з 02.03.2022 по 02.03.2023, на загальну суму 1 654 861 грн 99 к.

Оцінюючи зібрані у справі докази в сукупності та мотиви суду щодо кожної з позовних вимог, суд дійшов висновку, що позов слід задовольнити повністю.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України підлягають відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Львівській понесені позивачем судові витрати у вигляді судового збору в сумі 2 684 грн, сплаченого за платіжним дорученням №6989 від 01.08.2023,

Керуючись ст.ст.6-10, 14, 72-77, 90, 139, 159, 241-246, 293-295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Позов Новокалинівського виробничого управління житлово-комунального господарства (пл. Авіації, буд. 24, м. Новий Калинів, Львівська область, 81464, код ЄДРПОУ 31164710) до Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, буд. 35, м. Львів, 79026, код ЄДРПОУ ВП 43968090) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, - задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, буд. 35, м. Львів, 79026, код ЄДРПОУ ВП 43968090) щодо відмови Новокалинівському виробничому управлінню житлово-комунального господарства (пл. Авіації, буд. 24, м. Новий Калинів, Львівська область, 81464, код ЄДРПОУ 31164710) у списанні безнадійного податкового боргу в сумі 495 746 (чотириста дев`яносто п`ять тисяч сімсот сорок шість) грн 99 к., за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 та в сумі 1 159 115 (один мільйон сто п`ятдесят дев`ять тисяч сто п`ятнадцять) грн за період з 02.03.2022 по 02.03.2023.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, буд. 35, м. Львів, 79026, код ЄДРПОУ ВП 43968090) прийняти рішення про списання безнадійного податкового боргу Новокалинівського виробничого управління житлово-комунального господарства (пл. Авіації, буд. 24, м. Новий Калинів, Львівська область, 81464, код ЄДРПОУ 31164710) в сумі 495 746 грн (чотириста дев`яносто п`ять тисяч сімсот сорок шість) 99 к. за період з 01.12.2019 по 01.04.2020 та в сумі 1 159 115 (один мільйон сто п`ятдесят дев`ять тисяч сто п`ятнадцять) грн за період з 02.03.2022 по 02.03.2023 на загальну суму 1 654 861 (один мільйон шістсот п`ятдесят чотири тисячі вісімсот шістдесят одна) грн 99 к.

Стягнути з Головного управління ДПС у Львівській області (вул. Стрийська, буд. 35, м. Львів, 79003, код ЄДРПОУ ВП 43968090) за рахунок бюджетних асигнувань в користь Новокалинівського виробничого управління житлово-комунального господарства (пл. Авіації, буд. 24, м. Новий Калинів, Львівська область, 81464, код ЄДРПОУ 31164710) 2 684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн судових витрат у вигляді судового збору.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О. П. Хома

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2024
Оприлюднено24.06.2024
Номер документу119875581
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —380/19399/23

Ухвала від 25.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 03.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 14.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 14.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 07.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 11.07.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Рішення від 19.06.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 21.08.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні